گیرم که چکمه را هم ممنوع کردید، با اندیشه های پلید و زن ستیز جامعه چه می کنید؟ ۲۰

در فرتور یک بسیجی چادر به سر را مشاهده می کنید که به یک دختر بچه و مادر دخترک به خاطر لباس کوتاه دخترک، گیر داده است و قصد ارشاد و دستگیری ایشان را دارد، یک انسان با شرف هم پیدا نمی شود که گوش آن چادر به سر دیوانه را گرفته و او را به کناری پرت کند و به او بگوید که لباس و نوع پوشش دیگران به شما هیچ ربطی ندارد.

در فرتور یک بسیجی چادر به سر را مشاهده می کنید که به یک دختر بچه و مادر دخترک به خاطر لباس کوتاه دخترک، گیر داده است و قصد ارشاد و دستگیری ایشان را دارد، یک انسان با شرف هم پیدا نمی شود که گوش آن چادر به سر دیوانه را گرفته و او را به کناری پرت کند و به او بگوید که لباس و نوع پوشش دیگران به شما هیچ ربطی ندارد.

در طی این سه دهه ننگین که از عمر حکومت جنایتکار آخوندی می گذرد، هیچگاه یک مشکل اجتماعی و یا فرهنگی به صورت ریشه ای حل نشده و از بین نرفته است، بلکه همواره مسئولین بی سواد و خرافاتی کشور، با پاک کردن صورت مسئله، برگ دیگری از مشکلات و ابهامات را، به کتاب هزاران برگی معضلات اجتماعی اضافه کرده اند.

امروزه دیگر بر همگان روشن است که جامعه مسموم ایرانی، فضایی بسیار زن ستیز را ایجاد کرده که زنان از کمترین حقوق شهروندی یک انسان و کوچکترین امنیتی برخوردار نیستند؛ به زنان و دختران به چشم یک ابزار و وسلیه ای نگاه می شود که برای ارضای جنسی و خدمت بی چون و چرا به مردان، خلق شده اند.

حال حکومت اسلامی، به جای اینکه این معضل اجتماعی را ریشه یابی کرده و با آموزش فرهنگ درست زندگی در اجتماع و شیوه آداب معاشرت و طریقه برخورد با بانوان و نوشتن قانون به نحوی که از زنان و دختران بی دفاع و بی پناه ایرانی پشتیبانی کند و قانون مجازات و قضایی کشور به صورت همه جانبه، طرف زنان باشد تا مردان اجازه تعرض و بی احترامی به بانوان را به خود ندهند و در صورت هتک حرمت یک زن، مجازاتی سنگین در انتظار مردان باشد، هر روز در پی بیشتر محدود کردن زنان است تا سر انجام جامعه از وجود زنان تهی شود و هیچ زنی در خیابان ها مشاهده نشود تا مبادا مردی به وی چیزی گوید.

چرا به جای این همه سختگیری و عذاب و آزار دادن زنان، بر روی فرهنگ زن ستیز جامعه کار نمی کنند تا جامعه از حالت رادیکالی اینچنینی خارج شود؟ چرا حق دوچرخه سواری و مانتو کوتاه پوشیدن و شال رنگی سر کردن و لباس های زیبا و رنگارنگ پوشیدن و اخیرن هم حق چکمه پوشیدن را از زنان می گیرند و تمام توان شان را گذاشته اند تا بلکه زنان را خانه نشین کنند ولی به اندازه یک سر سوزن، کار فرهنگی و اساسی و بنیادی نمی کنند؟.

چرا نمی توان در جامعه به مردان فهماند که زن نیز یک انسان بوده، و در انتخاب نوع پوشش خود آزاد است، زن آزاد است که در تابستان های گرم و سوزان، در ایران نکبت زده اسلامی، مانتویی کوتاه و نازک با شالی سبک و کفش های باز بپوشد و هیچ کسی نیز حق ندارد تا کوچکترین مزاحمتی برای ایشان ایجاد کند؟.

اگر مردی به خود اجازه تعرض به حریم خصوصی زنی را بدهد، علاوه بر جریمه نقدی، به دادگاه نیز کشیده خواهد شد و امکان زندانی شدنش نیز وجود دارد.
حال آن که در یک جامعه دموکرات و سکولار، زنان آزادند تا هر آنچه که دوست دارند بپوشند و در هر ساعتی از شبانه روز، قدم در خیابان ها گذارند و هیچ مردی نیز به خود اجازه ایجاد مزاحمت برای آن زن را نمی دهد چرا که ریشه فرهنگ غلط زن ستیزی و مرد سالاری در آن جامعه، خشکانده شده است.

این هم از پلیس و نیروی انتظامی مملکت که به جای دستگیری دزدان و قاتلان و قاچاقچیان و تأمین امنیت شهروندان، مشغول بررسی حجاب بانوان ایرانی آن هم داخل ماشین شخصی شان است. دیروز فقط در خیابان ها با بی حجابی برخورد می کردند، امروز به داخل ماشین ها ی مان سرک می کشند، اگر اعتراضی نکنیم، باید منتظر باشیم که فردا، در هر خانه ای یک مأمور حجاب زنان و دختران مان را بررسی کند.

این هم از پلیس و نیروی انتظامی مملکت که به جای دستگیری دزدان و قاتلان و قاچاقچیان و تأمین امنیت شهروندان، مشغول بررسی حجاب بانوان ایرانی آن هم داخل ماشین شخصی شان است. دیروز فقط در خیابان ها با بی حجابی برخورد می کردند، امروز به داخل ماشین ها ی مان سرک می کشند، اگر اعتراضی نکنیم، باید منتظر باشیم که فردا، در هر خانه ای یک مأمور حجاب زنان و دختران مان را بررسی کند.

از مسئولین مبارزه با بد حجابی  باید پرسید:  بر فرض که تمام حقوق شهروندی بانوان را نیز سلب کردید و مانع حضور آنان در جامعه شدید و دیگر هیچ دختری با دوچرخه و هیچ زنی با چکمه در هیچ کجای ایران وجود نخواهد داشت، با پندارهای غلط و قرون وسطایی مردان اجتماع اسلام زده تان چه خواهید کرد؟.

نگارنده بر این باور است که پیش از هر انقلاب و خیزشی بر علیه رژیم حاکم، به یک انقلاب فکری و فرهنگی در سرتاسر جامعه اسلام زده و خرافاتی و مرتجع ایران زمین نیاز است. این جامعه مریض نخست باید درک کند که زنان از حقوق مساوی با مردان برخوردارند و باور ها و نوع پوشش افراد، حریم خصوصی انسان ها شمارده می شود و تعرض به حریم خصوصی دیگران، شایسته مجازات و برخورد قانونی است و سپس سراغ دیگر معضلات اجتماعی اش باید رفت.

  • Ali kimiai

    damet garm fozool joon. elemoon barat tang shodeh bood.

  • Behzad Arya

    حکومت اسلامی تصور میکند که شاید زنان ایران نیز مانند عایشه زن محمد فاسد و هرجایی باشند ولی باید بدانند که زن ایرانی پاکدامن و خانواده دوست و وطن پرست است  وهرزه بودن و سهل الوصول بودن تنها مختص زنان صدر اسلام  و زنان آخوندها میباشد .

    • Hady64runner

      این ره که میروی به ترکستان است دوست عزیز
      تقاضا می کنم بدون ارزش داوری نگاهی به وضعیت جامعه بندازی.از دختر ۸ ساله تا پیرزن ۸۰ ساله با مردی غیر از مرد حلال خودش رابطه داره .این چه ربطی به آخوند و اینها دارن.اینها همه عضو همین جمعه ای هستن که جنابعالی پاکدامن و خانواده دوست و وطن پرستمی خوانید.
      خواهشمندم دید خود نسبت به واقعیت ها را عوض کنید وگرنه هما چیزی که اول نوشتم….راهی ترکستان هستی عزیزم

      • Mazdak63

        درود
        پس بهتر است بدانی که خواهر و مادر خودت هم عضو همین جامعه هستند یا شاید هم عضو همین ۸ تا ۸۰ سال باشند زنان و مردان  سرزمین اهورایی ایران از پاک ترین مردم بودند که بعد از حمله تازیان به خاطر شهوت پرستی سگهای پا پتی به این روز در امده اند و همین کثافتان زن باره که شما ازشان حمایت می کنید چه جنایاتی که به مردم این سرزمین روا داشته اند بهتر است کتاب خاطرات یک کافر را بخوانی و بعد اگر توتنستی از این صفاکان حمایت کن البته شاید جنابعالی خود یکی از انها باشی 

        • Fardinfgfd

          ببین داداش من جا نماز آب نکش تو بهتره بری خودتو اصلاح کنی تو مسلمونی باشه پس با کله قند اومدی تو سایت دیگه یعنی بدون فیلتر شکن

      • Behzad Arya

        شاید جنابعالی قبل از انقلاب را بخاطر نیاورید ویا بخاطر جوانی ندیده باشید ولی من و کسانیکه در آن ایام  ناظر بودند میدانند که خبری از اینهمه خودفروشی زنان و دختران هموطن ما نبود ولی پس از انقلاب بخاطر فقر شدید اقتصادی و فشارهای قوم ظالمین علاوه بر فحشا در داخل ایران متاسفانه دختران زیبا و بیگناه هموطن ما را عوامل همین آخوندها برای خوشگذرانی شیوخ عرب به دلال آنان تحویل میدهند وتنها علت تنفروشی دختران جوان و زنان مسن تنها فقر شدید مردم و حکومت کردن به اصطلاح حکومت مستضعفین در ایران است ../. 

  • Abazarghafary

    به علی گدا بگویید که کیر خر به کس زنت //  مگر چکمه را ممنو کردی جهان نگذشت ؟زن پیغمبرت چکمه نپوشیده کس میداد جاکش // آیا از زیر کیر همه اعراب نگذشت  ؟؟

    • leyla joon

      in maghale ali bood va amma shoma agha abazar faghat mitooni be irane ommoletoon fosh bedin na be dine ma ok ?

      • Amir20021981

        Leyla joon,jesaratan khastam begam kiram to oon dinet ,jende toe ke  dinne kos shere islameto ke ghyr az kardan (ke albate nooshe joonet chon maloome kire arab doos dari) ro be Iran ke vatanete rishate mifrooshi,kire arab mikhori base khahr madaretam bezar hamasho nakhaor behet araba niyaz daran,

  • Sohrabvahabpoor

    همیشه برقرار باشید.این مقاله عالی بود

  • Shima Biute

    حالا حجاب هیچ این سگهای کوچیک بد بخت چه کناهی کردن که باید زندانی بشن تو خونه اخه بابا اون خدای که مارو افریده ما رو هم افریده طبیعت فقط مال ما انسانها نیست به خدا  طفلی سگ متن افسرده شده تو خونه

    • Ng

      با این حرفت موافقم سگ یه حیوون وفاداری و به شدت علاقه داره که در فظای باز باشه 

  • mahnaz

    Akhe bayad ta che zamani zier in zolm berim khodaya??????????????

  • mahnaz

    man ba shoma movafegham agha behzad  Arya

  • Man

    هرچی طول عمر این حکومت ۱۴۰۰ ساله ننگین بلندتر بشه بیشتر در منجلاب خرافات غرق خواهیم شد و بیرون آمدن از این مرداب مشکلتر و طولانیتر خواهد شد.World New Order!

  • مهم نیست

    هر وقت چیزی اجبار باشد افتضاح می شود . آقایانی که فکر می کنند حجاب خوب است و باید بیشتر بشود ، اگر فقط یک روز توانایی تحمل یک پارچه روی سرشون رو داشته باشند و لباسی مثل مانتو یا چادر بپوشند در سرما و البته گرما ،و فقط یک روز همه آقایون توی خیابون بیان و اعتراض نکنن که این دیگه چیه ، همه ما خانمها قسم می خوریم که حجاب اجباری رو ادامه بدیم

  • مهم نیست

    به هر حال شعار انقلاب و بیداری مردم در زمان شاه ، کشف حجاب بوده و نمی شود کنار گذاشته شود . به هرحال همه مسئولین خود را متعهد به پیام و گفته های امام می دانند . نمی شود که .
    اما حجاب خوبه از ته دال باشه . اجباری مفتش هم نمی ارزه . و دوستان زحمتکش در امر به معروف ، بهتره خودشون چشماشون رو درویش کنن . ناه اینکه همه جای همه رو اسکن کنن .
    به هرحال هیچ چیز جاودانه نیست . هر اجباری نتیجه خوبی ندارد . مثل اجبار رضا خان برای برداشتن حجاب ، نتیجه اش چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعاً فکر کردین چرا قبلاً می خواستند حجاب رو به زور بردارن ، اما حالا می خوان به زور بذارن ؟ چرا؟؟؟؟

  • مهم نیست

    واقعاً دقت کردین توی همه چی زوره ؟؟؟!!!
    مثلاً اسم گذاتن بچه . رفتن به یه مکان مذهبی . رفتن به مدرسه . رفتن به خبابان . رفتن به پارک . نداشتن تفریح . از بین رفتن تمام تمدن ایران .

  • مهم نیست

    توی کتاب آموزش زبان انگلیسی english result سطحpre-intermidate درس ۱۰ از جاده ابریشم گفته شده و اینکه چینی ها این راه رو احداث کردن

    حالا واقعاً دو لاخ مو مهمه یا دفاع از تمدن

  • مهم نیست

    و در آخر
    خوب نیست که به شخص خاصی یا فرد خاصی توهین بشه . فقط نظر خودتون رو بذارین بهتر نیست ؟؟؟؟