چرا غرب در مقابل خشونت ها و پندارهای ارتجاعی شهروندان مسلمان خود، سکوت می کند؟ ۴۰

مسلمانان ساکن اروپا و آمریکا، همواره در آرزوی سرنگون کردن دموکراسی و سکولاریسم و برافراشتن پرچم اسلام و حاکم شدن قوانین شریعه اسلامی و سر انجام حکمرانی اسلام و مسلمین بر تمامی دنیا بوده اند. همه ساله این قشر خردباخته که برای رسیدن به اهداف پلیدشان از انجام هیچ جنایتی فروگذار نیستند و برای کشتن و ریختن خون انسان های بیگناهی که به دین و مسلک ایشان باور ندارند، لحظه ای درنگ نمی کنند، در شهر های محل سکونت شان دست به تظاهرات اعتراض آمیز زده و از مسئولین کشور مربوطه می خواهند تا قوانین شریعه اسلام را جایگزین قوانین کفر آمیز و ضد اسلامی خویش کنند.

فکرش را بکنید، یک تازی خودکامه و جاه طلب به نام حسین هوس خلافت و سلطنت می کند. او در در نبرد  با یزید شاه قانونی بنی امیه، می بازد و کشته می شود. حال، ملت  فلک زده ایرانی پس از ۱۴ قرن بارکشی و نوکری اعراب به یاد آن جنایتکار، در نیویورک زنجیر بر سینه و پشت می زند. این حماقت است، ویا فرصت طلبی؟!.

فکرش را بکنید، یک تازی خودکامه و جاه طلب به نام حسین هوس خلافت و سلطنت می کند. او در در نبرد با یزید شاه قانونی بنی امیه، می بازد و کشته می شود. حال، ملت فلک زده ایرانی پس از ۱۴ قرن بارکشی و نوکری اعراب به یاد آن جنایتکار، در نیویورک زنجیر بر سینه و پشت می زند. این حماقت است، ویا فرصت طلبی؟!.

این جانیان مسلمان با سوء استفاده از دموکراسی، از فضای آزاد موجود استفاده کرده و به تبلیغ برای اسلام ناب محمدی و یارگیری برای ایجاد تظاهرات های خشونت آمیز می پردازند.
هر وقت کسی یا گروهی و یا نشریه ای، کوچکترین مطلبی و یا کاریکاتوری نقد آمیز درباره اسلام منتشر می کند، مسلمانان بدون هیچ واهمه ای، اقدام به کشتن، نابود کردن و یا سوزاندن آن شخص، گروه و یا نشریه می کنند و این فاجعه انسانی بارها رخ داده است.

حال پرسش اینجاست که چرا دولت های غربی، کمترین توجهی به اعمال جنایت بار شهروندان مسلمان شان ندارند؟. چرا یک نشریه نباید امنیت کافی داشته باشد تا هر آنچه که می خواهد را به چاپ برساند؟. چرا یک مشت انسان عقب افتاده که دارای افکاری ارتجاعی و خطرناک هستند، باید آزادانه در جامعه و در میان انسان های بی آزار و بیگناهی زندگی کنند و جان مردم را که مالکان راستین آن سرزمین هستند، به خطر بیاندازند؟.

این ویدیو گویای حقیقت تلخی است از آنچه در سال ۲۰۱۱ در نیویورک می گذرد. حکایت بر سقوط و ریزش انسانیت و فروپاشی درک و شٰٰعور آدمی. و از سوی دگر فرصت طلبی و حقه بازی رژیم جنایت کار اسلامی که با صرف میلیون ها دلار از پول بیت المال، برای بقای خود چنین برنامه های مسخره و فاقد هر ارزش آدمیت را ترتیب می دهد. شوربختانه حکمرانان کشورها ی غربی، تنها به دلیل منافع مادی زود گذر، و برای داشتن روابط اقتصادی، از برگزاری چنین برنامه های فانتزی و غم انگیز جلو گیری نمی کنند. بدا به حال مردم، که همواره قربانیان رژیم های خودکامه خود هستند.

مگر نه اینکه آن مسلمانان خواهان حکمرانی شریعه اسلامی هستند و با دموکراسی و سکولاریسم و وجود آزادی برای زنان مخالفند، پس چرا آنان به سرزمین پدری اشان که همانا عربستان سعودی باشد، مهاجرت نمی کنند تا زندگی های نکبت بارشان را تحت حکمرانی اسلام و قرآن ادامه دهند؟. آیا این یک سخن گزاف و یک حرکت زشت و توقعی بیجا نیست که شخصی مسلمان به کشور دیگری مهاجرت کند و در آنجا زندگی کند و خواهان تغییر روش زندگی مردمان آن سرزمین، بر طبق امیال و آرزو های شخصی اش شود؟.

روز عاشورای حسینی در شهر نیویورک و لندن مسلمانان و شیعیان خردباخته و دیوانه، کارناوالی خونین به راه انداختند و با زنجیر های که از تیغ ساخته شده اند، خودشان را زدند و خونین و مالین کردند. چند کودک خردسال نیز در میانشان حضور داشتند و تحت تاثیر اعمال پدران و برادران خویش قرار گرفته و با قدرت هر چه تمام تر خودشان را با زنجیر می زدند و خونین می کردند.

قلم از بیان میزان شرارت و قصاوت پدر مسلمان و شیعه این کودک ناتوان است، کدام دیوانه ای حاضر است تا به خاطر عقاید عقب افتاده خویش، اینچنین فرق فرزند خویش را بشکافد؟ آیا نباید اسلام را غل و زنجیر کرد تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم؟ آیا نباید برگزاری مراسم ماه محرم را در ملا عام جرم اعلام کرد و از حضور کودکان و نوجوانان در هر جایی که این دیوانه ها حضور دارند، جلوگیری به عمل آید؟

قلم از بیان میزان شرارت و قصاوت پدر مسلمان و شیعه این کودک ناتوان است، کدام دیوانه ای حاضر است تا به خاطر عقاید عقب افتاده خویش، این چنین فرق فرزند خویش را بشکافد؟. آیا نباید اسلام را غل و زنجیر کرد تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم؟. آیا نباید برگزاری مراسم ماه محرم را در ملاء عام جرم اعلام کرد و از حضور کودکان و نوجوانان در هر جایی که این دیوانه ها حضور دارند، جلوگیری به عمل آید؟.

آیا دموکراسی بدین معناست که انسان های آزاد و نا مسلمان، باید حضور چنین جانیان و دیوانگانی را در شهر محل زندگی شان تحمل کرده و شاهد اعمال ضد انسانی و بربریت ذاتی ایشان باشند؟.
آیا نباید همه آن مرتجعین خشک مذهب را، به جرم ایجاد خشونت و بر هم زدن نظم عمومی در سطح جامعه و همچنین کودک آزاری محاکمه کرد و سال های سال به زندان فرستاد تا یک جامعه از شر و نکبت وجودشان خلاص شود؟.

آیا باید به عقایدی که همواره جان و مال و زندگی دیگران را به خطر انداخته است احترام گذاشت و در مقابل فعالیت های ضد انسانی مسلمانان سکوت کرد؟. چرا باید به مسلمانانی که همیشه در حمله های تروریستی نقش اول را بازی می کنند و در هر عملیات ضد انسانی دست دارند و جان هزاران هزار انسان بیگناه را  گرفته اند و بمب به خودشان می بندند و مترو، اتوبوس و ساختمان های دولتی و… را منفجر می کنند تا مستقیمن به بهشت بروند، اجازه فعالیت های اینچنینی اجتماعی داد؟. چرا باید به آنان اجازه داد تا کارناوال اعتراض آمیز به راه انداخته و با توهین و تهدید دیگر شهروندان، ایشان را مجبور کنند که به درخواست سخیف اسلامی شان تن دهند؟.

فرتور چهره راستین مسلمانان را نشان می دهد، یک مسلمان همواره نسبت به چیزی یا رخدادی اعتراض دارد و همیشه دهان های شان باز است و ذهن های شان بسته و بیمار. ایشان در اروپا و آمریکا زندگی های خوبی دارند ولی می خواهند که قوانین آن کشورها را با قوانین خشونت آمیز اسلام جایگزین کنند تا اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای آزاد دنیا را چون عربستان، پر از تاریکی و جهل کنند.

فرتور چهره راستین مسلمانان را نشان می دهد، یک مسلمان همواره نسبت به چیزی یا رخدادی اعتراض دارد و همیشه دهان هایشان باز ، و عربده اشان بلند، و ذهن هایشان بسته و بیماراست. آنان در اروپا و آمریکا زندگی های خوبی دارند ولی می خواهند که قوانین آن کشورها را با قوانین خشونت آمیز اسلام جایگزین کنند تا اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای آزاد دنیا را چون عربستان، پر از تاریکی و جهل کنند.

برای پاسخ به این پرسش ها و چرا های دیگر، از خوانندگان درخواست می شود که به تاربرگ فیسبوک فضول محله ملحق شده و این جریانات حامی تروریست را به چالش بکشیم و درباره اشان به گفتگو بنشینیم.

این چنین که پیش می رود، و مسلمانان خودکامه زیاده طلب  با افکار ارتجاعی و بی منطق خود سرتاسر اروپا و آمریکا را اشغال کرده اند، دیری نمی پاید که در آینده ای نه چندان دور، شاید بتوان گفت  تا ۲۰ سال آینده کاسه صبر غرب نشینان لبریز شده، و جنگ سخت و  هولناکی میان مسلمانان و دیگر ادیان به ویژه پیروان مسیحی در  می گیرد که هزاران، بلکه میلیون ها را به کام مرگ خواهد کشید. آن روز نزدیک است. روزی که مسلمانان را به کنار و زاویه خواهد کشاند و صدای جغد مانند آنها را برای همیشه در گلو خفه خواهد نمود.

به امید آن روز که جهان از شر انسان هایی که می خواهند جان و زندگی دیگران را، قربانی راه و هدف پلید خویش کنند، تهی شود و همگان در سایه آرامش و رفاه و امنیت، در جامعه ای آزاد و به دور از خشونت و ایدئولوژی، خوشحال و خرسند زندگی کنند.

  • Dariush

    تنها راه انداختن قرآنها به چاه توالت است… هر کسی هم خاست اعتراض کنه با همون قرآن به چاه توالت سپرده شود.

    • Aidin1979_2004

      بیسواد بی ادب تو برو اول فارسی نوشتن یاد بگیر. خواست نه خاست. 

    • Ahmadmohamadi

      لطفا به قرآن توهین نکنید اگه با آخوندا یا هرکسه دیگه ای مشکل دارید سر خدا اغده هاتونو خالی نکنید.
      یر ضمن خود شما ها گفتید بگذارید مردو هرجوری که دوست دارن زندگی کنند مثل ۴۰-۵۰ سال پیش حالا هم شما دخالت نکنید بگذارید هر کسی هرطوری دوست داره یا می خواد زندگی کنه این وضعیت ایران می خوای زندگی کن نمی خوای هم یا بزن آب خونک یا برو کشوری که با ایده های شما هم راستا باشه

      • Behzad Arya

        تو هم درست مثل محمد و علی و سایر بزرگان دین پوسیده ات فکر میکنی وباید هم بگویی که بگذارید هرکسی هر غلطی میخواهد بکند و هرکس هم ناراحت است از ایران برود . مشخصه که سگی همچون تو همیشه باید برای صاحبش دم بجنباند . ولی باید بدانی که ایرانی خانه اش در ایران است و عربها باید گورشان را گم کنند و از ایران بروند ./.

        • کسی که انسان است

          مستر ضد عرب اگه میتونی یه سوره متل کوثر بیار بعد بگو عرب ها اسلام رو آوردن
          والله شما همگی از عقل خلاصین

          • آرمان

            سوره کوثر برای توی گوسفند ارزش است، وگرنه یاوه بی سر و ته آن عرب پاچه ورمالیده ۱۴۰۰ سال پیش بیش نیست.

      • نسل سوخته

        ایران سرزمین ما ایرانیا هست
        تو که عربی گورتو گم کن برو
        مطمئن باش روزی میاد که ما به شما میگیم اینجا ایرانه اگر فرهنگ عربا رو میخوای از ایران گم شو برو بیرون.

      • آرمان

        قران سند جنایت محمد است بر بشریت. اگر این موجود منحرف زاده نمی شد.. دنیا خود بهشت بود، نه به امید بهشتی موهوم.

    • کسی که انسان است

      اسم قرآن رو با دهن کثیفت نبر که خودت هتک حرمتی

  • دقیقا همهٔ سوالهای منو جواب دادی مرسی‌

  • j,vå

    متاسفم از اینکه در جهان آزاد غرب , بنام دمکراسی ولنگ و باز که حتی مشمول دشمنان آزادی ستیز بر علیه انسانیت میگردد , به مسلمانان تازی اندیش سیاسی هم اجازه ابراز جهالت و خودآزاری بنام آزادی ادیان در جهان غرب مانند آمریکا و دیگر کشورهای اروپای غربی را بنوعی , در ستیز با آزادیخواهی و انسانیت را هم رسما فراهم نموده اند!!
    کجای این حرکت درست و انسانیست که بنام دمکراسی و آزادی , به تعدادی از جانوران و انسانهای خردستیز و ضد آزادیخواهی و انسانیت , دولت این کشورها اجازه فعالیت و عرض اندام بر علیه دیگر انسانها و آزادی ستیزی و خودآزاری رسیمی دینی تحت عنوان آزادی ادیان را دهند؟!
    کجای اینکار و موافقت سران آن کشور به دادن پروانه رسمی به مسلمانان و جانوران آزادی ستیز که خواهان برقراری قوانین شریعت عقبمانده اسلامی , و راه انداختن تعداد زیادی از اراذل اوباش مسلمان بیخرد تروریست خود در کشورهای غربی در ایام ماه نامبارک محرم که رسما با براه انداختن دسته های سینه زنی و زنجیرزنی و احتمالا هم در آینده نچندان دور به قمه زنی در کشورهای غربی براه بیندازند , و آنرا از بد قضایا بنام دمکراسی به مردم غرب تحمیل و یا بقبولانند؟؟!!
    اگر این افراد خردباخته که عموما با دروغ و تزویر و دادن اطلاعات غلط به مقامات کشورهای غربی اغلب موفق شدند اجازه اقامت دریافت کنند و یا به بهانه های واهی موفق گردیدند که ویزا برای ورود به این کشورها را دریافت کنند و لانه کنند , اگر مشکل اجرای شئونات و شعائر مذهبی را طبق باور و سنت مذهبی خودشانرا دارند , پس چرا به کشورهای مذهبی و عقبمانده خودشان تشریف نمی برند؟!

    چرا به کشور نازنین عقب مانده و دگراندیش کش عربستان سعودی نازنین تشریف نمیبرند که آنجا بدون کوچکترین فعل حرامی از قبیل اقامت در سرزمین کفر و دیدن زنان و مردان غیر مسلمان کافر , که در تمامی کشورهای غربی زنان و مردان و دختران و پسران آزادانه با یکدیگر معاشرت و رفت آمد میکنند و یکدیگر را بغل میکنند و میبوسند اقامت گزیدند که هر ساعت و هر روز شاهد و ناظر حوادث اینچنینی که در اسلام نازین منع گردیده باشند؟!
    باید از این جانورهای دگراندیش ستیز و تروریست بلحاظ اندیشه اسلامی استدعا کرد به کشورهای مسلمان خود و یا به کشور عربستان سعودی بعنوان زادگاه اسلام و پیدایش خردستیزی در پناه قانون اسلام ناب محمدی و سران حکومت حاکم و انسان ستیزی و آزادگی تشریف برده , و با آرامش خیال به اجرای سینه زنی و زنجیرزنی و انعقاد صیغه با زنان بیچاره و عقب افتاده مسلمان در جامعه مردسالار و زن ستیز خود بپردازید!
    مرگ بر اسلام سیاسی و جمهوری دزد و آدمکش اسلامی باد!
    با سپاس / تورج

    • کسی که انسان است

      …شما بهتره اسمت رو توکف بذاری….کاملا بدون مطالعه حرف میزنی و این نشون دهنده ی ناقص العقل بودن شماست

  • Babolmorad

    shoma saltanat  talabah daste kamy az in aghab oftadeh nadareed inha  toye 1400 sale pish mondand va shomah toye 2500 sale pish.

  • ناشناس

    بیاری الله (ج) غرب را هم تسخیر خواهیم کرد چشم دشمنان اسلام کور و در عقب اسلامت کنم زور  هه هه هه هه هه  هه

    • Arman

      بیاری آگاهی رو به رشد مردمی و کمک همدیگر , لکه ی ننگ این دین لعنتی را از پیشانی
      کشورمان پاک کرده و  یکبار برای همیشه به چاه توالت تاریخ خواهیم فرستاد
      تا کور شود هر آنکه آزادی ایران را نتواند دید !!

  • Niaabo

    آنچه که توسط شیعیان مشرک انجام می شود را نباید بنام اسلام  تمام کنید . اینها جمعیت اندکی ودر حدود ۸% اسلام هستند . اینها در حقیقت مسلمان نیستند بلکه دشمنان اسلام هستند که برای بد نام کردن مسلمانان چنین وحشیگریهایی را می کنند . شما در کدام یک از کشورهای اسلامی بجز ایران و عراق چنین وحشیگریهایی را در بین مسلمانان می بینید . لطفا حساب چند نفر شیعه را از دنیای اسلام جدا کنید 

    • نسل سوخته

      درسته من نه شیعه هستم و نه سنی اما به نظر من سنی ها که اسلامشون به اسلام محمد نزدیک تر هست بسیار وحشی تر هستند
      مثل طالبان و وهابیان و……
      شیعیان فریب خورده هستند
      اما سنی ها تو وجودشون وحشی گری هست.
      تف تو روی هر چی مسلمونه چه سنی چه شیعه.
      زنده باد وطن پرستان ایرانی.

    • Behzad Arya

      شغل شما یقینا رفوگری است که سعی میکنید همه چیز را رفو کنید حتی دین پوسیده و نخ نما شده اسلام را میخواهید رفو کنید . ایا عمر و علی و حسین و …. شیعه بودند که با زور شمشیر هرچیزی را به دیگران تحمیل میکردند و هر کس مخالف نظریات آنان بود باید بقتل میرسید . قتلهای زنجیره ای و ترور مخالفین که ابتکار رفسنجانی نبود و این اعمال را از صدر اسلام آموخته بودند . پس خواهش میکنم  رفوگری را کنار بگذارید ./.

      • کسی که انسان است

        اولا امام حسین(ع) و امام علی(ع)
        ثانیا شما که تازه حرف زدن یاد گرفتی وسط حرف بزرگتر نپر

    • کسی که انسان است

      …اولا شما اگر از اهل سنت هستی که بعید میدونم کتاب هاتون رو مطالعه نکردید چون خود کتب شما شیعه رو کاملا بر حق میدونه….ثانیا به رفتار یکعده وحشی نگاه نکن به رفتار ۱۴ معصوم نگاه کم که اگه الان شیعه و سنی هست از خیر سر این هاست
      خلاصه انشاالله خدا شما رو شفا بده

      • arman

        گوسفند مگه مسلمان هم انسان است که اسم خودت رو گذاشتی انسان !!! تا گوسفند نباشی که پیرو این آیین وحشتناک غیر انسانی نخواهی شد. بر این آیین و بر کل پیروانش باید ……

    • آرمان

      خاک بر سر گوسفند بنیاد اسلام بر آدمکشی و خشونت قرار دارد. محمد جنایتکار تا زمانی که افسانه سرایی می کرد ظرف ۱۳ سال فقط یک گله ۶۰ تا ۷۰ راسی مسلمان جور کرده بود، اما زمانی که دست به شمشیر برد و نیت خود را با گردن زدن پیش برد در مدت کمتر از ۷ سال تمام جزیره العرب را تسخیر کرده بود. تنها راه گسترش اسلام کشتار است و بس.

  • Mansoorhallaj64

    درودبرشما..هرچه.بما.درد.وبلامیرسد..ازعرب.پاره.قبا.میرسد…هرچه.سیه.روزی.وبدبختی.است.ازیمن.و.مکه..بمامیرسد…هرچه.فساداست.دراین.مرز.وبوم..از.قم.و.نعلین.و.عبا.مبرسد……درخواب.بدم.سگی.بخوابم.امد.در.روح.و.روانم.اضطرابم.امد….دیدم.که.رخش.خمینی.دجال.است..ان.سگ.که.برای.انقلابم.امد……………….

    • کسی که انسان است

      اولا منصور حلاج آدم بود مثل شما آمریکا به سرش نخورده بود
      ثانیا احتمال میره اکثر افراد این سایت فقط سواد خوندن نوشنت دارن چون حرفاشون مستند نیست

  • kaveh Ahangar

    خیلی رسا و شیوا لب کلام رو گفتی مرسی واسه زحمات همه ی شما عزیران هوشیار -زنده باد ازادی زنده با خرد پاینده ایران به امید پیروزی بر اهریمنان پلید

  • Ahmadmohamadi

    شما اول مشخص کنید با چی یا کی مشکل دارید بعد شروع منید به توهین

  • م.رضا

     در آلمان هم هر روز بر تعداد مساجد افزوده میشه تا آنجایکه من اطلاع دارم در دیگر کشور های اروپایی هم بدین شکل است. نه تنها کشورهای غربی هیچ خصومتی با اسلام و مسلمین ندارند بلکه باعث رشد و گسترش آنها هم شدند (البته تا جاییکه پا روی دم سیاستمداران غربی نگذارند)..شاید با اجرای بعضی از قوانین( مانند مخالفت با ساخت مناره یا مخالفت با پوشاندن کل صورت) این شبهه را در مسلمانان ایجاد میکند که کشورهای غربی با مسلمانان ضدیت دارند ولی عملا آنطور نیست بلکه آنها .در دو مورد اخیر آنها فقط با ساخت مناره مخالف بودند نه مسجد و در مورد دیگر هم انها فقط با نوع خاصی از حجاب که شناسایی فرد را مشکل میکند مخالف هستند نه با اسلام و مسلمین در آلمان هم هر روز بر تعداد مساجد افزوده میشه تا آنجایکه من اطلاع دارم در دیگر کشور های اروپایی هم بدین شکل است. نه تنها کشورهای غربی هیچ خصومتی با اسلام و مسلمین ندارند بلکه باعث رشد و گسترش آنها هم شدند (البته تا جاییکه پا روی دم سیاستمداران غربی نگذارند)..شاید با اجرای بعضی از قوانین( مانند مخالفت با ساخت مناره یا مخالفت با پوشاندن کل صورت) این شبهه را در مسلمانان ایجاد میکند که کشورهای غربی با مسلمانان ضدیت دارند ولی عملا آنطور نیست بلکه آنها .در دو مورد اخیر آنها فقط با ساخت مناره مخالف بودند نه مسجد و در مورد دیگر هم انها فقط با نوع خاصی از حجاب که شناسایی فرد را مشکل میکند مخالف هستند نه با اسلام و مسلمین .

    حالا سئوال اینجاست که چرا اینقدر سیاستمداران غربی به اسلام و مسلمین علاقه مندند _
    حالا سئوال اینجاست که چرا اینقدر سیاستمداران غربی به اسلام و مسلمین علاقه مندند _
    اول اینکه در این چند دهه اخیر بخصوص از دهه ۷۰ میلادی کارخانه های غربی بطور چشمگیری رشد داشته و اکثرا سه شیفته تولید میکردند و در این بین بطور محسوسی کمبود نیروی کار مشاهده میشد که با باز کردن در کشورها به روی کشورهای مسلمان مشکل نیروی کار حل شد.دوم اینکه تمام کشور های غربی تولید کننده اند ودر مقابل تمام کشورهای اسلامی مصرف کننده اند.اگر کشورهای غربی با کشورهای مسلمان دشمنی کنند چه کسی باید تولیدات کشورهای غربی را بخرد.سوم اینکه سیاستمداران غربی امیدوارند با ورود بیشمار مسلمانان از رشد مسیحییت در غرب جلوگیری کنند.آنها از مسلمانان تندرو (که خودشان را منفجر میکنند تا دیگران را بکشند) ترسی ندارند بلکه از مسیحیانی مترسند که بی سلاح می جنگند و مانع ابتذال اخلاق و عدالت در غرب میشوند بطور واضح میتوان اشاره کرد به حرکتهای ضد برده داری که در دو قرن گذشته توسط مسیحیان ایماندار در انگلستان صورت گرفت و قیام بی سلاح کشیش مارتین لوتر کینگ در ده ۶۰ میلادی که رسما برابری سفید وسیاه را به ارمغان آورد. در بدترین شرایط اگه اسلام افراطی هم رشد کند بازهم خیالی نیست. نگاه کنید در این چند دهه گذشته هر چه اسلام افراطی بیشتر رشد کرد تسلط غرب در منطقه مهم خاورمیانه بیشتر شد .و تازه با ترساندن بعضی از کشورهای اسلامی ازگروهها یا کشورهای دیگر اسلامی!هزاران میلیارد سلاح میفروشند.تا حالا فکر کردید که بیش از ۹۰ درصد مهاجران و بخصوص پناهندگان در غرب مسلمان هستند. در صورتی که درکشورهای اسلامی حتی یک نفر هم بعنوان پناهنده (که از تمام حقوق شهروندی برخوردارباشد)پذیرفته نمیشود!من امیدوارم که همه مسلمانان با مطالعه و ارتقاع فرهنگی اینچنین بازیچه دست غرب نشوند .و کشورهای اسلامی هم به ساختن مساجد بسیار فخر نکنند بلکه سعی کنند ریشه فقر اقتصادی و فرهنگی را در کشورهای اسلامی برطرف کنند .من فکر میکنم میلیونها مسلمان به فضاهای آموزشی و بهداشتی و رفاهی بیشتر نیازمند تا مساجد! همان کاری که قرنهاست مسیحیان در سراسر دنیا انجام میدهند بطوریکه تقریبا در تمام کشورها بخصوص در کشورهای فقیر .اولین مدرسه اولین بیمارستان و دیگر اماکن رفاهی توسط مسیحیان بناشده است. و این باعث افتخار و سر بلندی در تمام اعصار خواهد بود.

  • م.رضا

    در آلمان هم هر روز بر تعداد مساجد افزوده میشه تا آنجایکه من اطلاع دارم در دیگر کشور های اروپایی هم بدین شکل است. نه تنها کشورهای غربی هیچ خصومتی با اسلام و مسلمین ندارند بلکه باعث رشد و گسترش آنها هم شدند (البته تا جاییکه پا روی دم سیاستمداران غربی نگذارند)..شاید با اجرای بعضی از قوانین( مانند مخالفت با ساخت مناره یا مخالفت با پوشاندن کل صورت) این شبهه را در مسلمانان ایجاد میکند که کشورهای غربی با مسلمانان ضدیت دارند ولی عملا اینطور نیست بلکه .در دو مورد اخیر آنها فقط با ساخت مناره مخالف بودند نه مسجد و در مورد دیگر هم انها فقط با نوع خاصی از حجاب که شناسایی فرد را مشکل میکند مخالف هستند نه با اسلام و مسلمین .

    حالا سئوال اینجاست که چرا اینقدر سیاستمداران غربی به اسلام و مسلمین علاقه مندند؟
    اول اینکه در این چند دهه اخیر بخصوص از دهه ۷۰ میلادی کارخانه های غربی بطور چشمگیری رشد داشته و اکثرا سه شیفته تولید میکردند و در این بین بطور محسوسی کمبود نیروی کار مشاهده میشد که با باز کردن در کشورها به روی کشورهای مسلمان مشکل نیروی کار حل شد.دوم اینکه تمام کشور های غربی تولید کننده اند ودر مقابل تمام کشورهای اسلامی مصرف کننده اند.اگر کشورهای غربی با کشورهای مسلمان دشمنی کنند چه کسی باید تولیدات کشورهای غربی را بخرد.سوم اینکه سیاستمداران غربی امیدوارند با ورود بیشمار مسلمانان از رشد مسیحییت در غرب جلوگیری کنند.آنها از مسلمانان تندرو (که خودشان را منفجر میکنند تا دیگران را بکشند) ترسی ندارند بلکه از مسیحیانی مترسند که بی سلاح می جنگند و مانع ابتذال اخلاق و عدالت در غرب میشوند بطور واضح میتوان اشاره کرد به حرکتهای ضد برده داری که در دو قرن گذشته توسط مسیحیان ایماندار در انگلستان صورت گرفت و قیام بی سلاح کشیش مارتین لوتر کینگ در ده ۶۰ میلادی که رسما برابری سفید وسیاه را به ارمغان آورد. در بدترین شرایط اگه اسلام افراطی هم رشد کند بازهم خیالی نیست. نگاه کنید در این چند دهه گذشته هر چه اسلام افراطی بیشتر رشد کرد تسلط غرب در منطقه مهم خاورمیانه بیشتر شد .و تازه با ترساندن بعضی از کشورهای اسلامی ازگروهها یا کشورهای دیگر اسلامی!هزاران میلیارد سلاح هم میفروشند.تا حالا فکر کردید که بیش از ۹۰ درصد مهاجران و بخصوص پناهندگان در غرب مسلمان هستند. در صورتی که درکشورهای اسلامی حتی یک نفر هم بعنوان پناهنده (که از تمام حقوق شهروندی برخوردارباشد)پذیرفته نمیشود!من امیدوارم که همه مسلمانان با مطالعه و ارتقاع فرهنگی اینچنین بازیچه دست خرافات  نشوند .و کشورهای اسلامی هم به ساختن مساجد بسیار فخر نکنند بلکه سعی کنند ریشه فقر اقتصادی و فرهنگی را در کشورهای اسلامی برطرف کنند .من فکر میکنم میلیونها مسلمان به فضاهای آموزشی و بهداشتی و رفاهی بیشتر نیازمند تا مسجد و زنجیرزنی همان کاری که قرنهاست مسیحیان در سراسر دنیا انجام میدهند بطوریکه تقریبا در تمام کشورها بخصوص در کشورهای فقیر .اولین مدرسه اولین بیمارستان و دیگر اماکن رفاهی توسط مسیحیان بناشده است. و این باعث افتخار و سر بلندی در تمام اعصار خواهد بود.

  • Intoor_fekr_nakooonid

    توحین به   قرآن نکنید استغفرالله      ………..  سیاست   قاطی قران نکنید
    کجای قرآن اینو نوشته  منم  مسلمانم   اصل   این کارو مسخره می دونم   وننگ  می دونم   برای  یه  انسانی  که خدا  به   اون  عقل و فهم  داده     شما  عکس  بالا یی  نگاه  کنید   اینها  همه  شیطانند    انسان   اینطور نیس    کدوم یک از پیامبران وامام ها  اسلام این کارو می کردنند
    که بچه  بگیری  سرش  با قمه  پاره کنی  
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰توبه
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰استغفرالله

                                                            یا الله

    • زندیق

      اخوی شما اگه درستی فکر می کردی و قرآن رو درستی می خوندی این حرف ها رو نمگیفتی.
      مطمئنم اون قسمتهایی که گفته سر مخالفان عقیده تون رو ببرید یا تناقض های الله رو تو قرآن ندیدی!

  • melaat

    Mosalman ya mazhabi=adame koskhol va ahmagh=toye maghzesh shashidand

  • Sahameddinghiassi

    متاسفانه ما همه اصل را فراموش
    کرده به فرع ها بسنده میکنیم.  مشگل این
    دوره مشگل غارت ثروتهای ملل محروم : فساد : بی خردی: نداشتن علم : نداشتن همکاری
    باهم حریص بودن عده ای  : کم سوادی و
    بیسوادی است. نداشتن عدالت اجتماعی نداشتن دادگاههای با انصاف و غیره ولی ما مدام
    به ظاهر قضیه می پردازیم.  مگر در دل همین
    اسلام کسانی مانند ابو علی سینا ها  حافظ
    ها  سعدی ها  ابوریحانها و مولوی ها شمس تبریزی ها نبوده
    اند؟  ما بایست به دوستی  مهر 
    محبت  سلام و انسانیت روی
    آوریم.  همکاری همدلی  و 
    احترام بهم بایست سایه گستر شود. و گرنه با این روشها بقول عطار   که او هفت شهر عشق راگشت  و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. 

     

    مسلم است که اگر جوانان ما
    کار  دانشگاه آزادی داشته باشند هیچوقت به
    دامان غارتگران بین المللی پناه نخواهند برد که بقولی با پنبه سر می برند.  آنان در تلاش همین هستند که مردم را بجان هم
    انداخته تفرقه ها را سازمان دهی کنند و خودشان خوشه چینان باشند.  مشگل ما نداشتن اتحاد باهم دوستی محبت باهم
    است   کرد ترک را بجان هم انداخته اند در
    صورتیکه هر دو مسلمان هستند؟  شیعه و سنی
    را برابر هم صف آرایی کرده اند در صورتیکه هردو مسلمان هستند و به پیامبر اعتقاد
    دارند.  آنان حتی به جوانان کشورهای خود هم
    رحم و انصاف ندارند و آنان را هم معتاد میکنند. آنان در فکر ایند که طبقه متوسط را
    پایمال کنند و تنها خودشان باشند وبرده هایشان. گرچه دیوانه ای مثل صدام یا قذافی
    را تشویق میکنند ولی در واقع آنان در کنترل آنان هستند. آیا کسی بنام بن لادن
    برایشان چه کار کرد.  او بازاریاب اسلحه
    بود تا با پول مالیات مردم غرب  از کمپانی
    های عظیم تریلیونها دلار اسلحه خریداری شود. 
    کار همه برخردان مثلا رهبران نیز در دست همان هایی است که از آنان مثل
    عروسک خیمه شب بازی سو استفاده میکنند. 
    آنان از اتحاد ملتهای بخصوص در ستم وحشت دارند. 

    مافیای فروش اسلحه  مواد مخدر و سایرمواد منفجره و مضر همه در دست
    آنان است و تنها خرده فروشان و دست فروشان هستند که به دام می افتند و اعدام
    میشوند.  دینها ملیت ها  نژادها همه در دستان آنان هستند تا مردم را
    بجان هم بیاندازند. 

     

    تله ای که اکنون در فکر درست کردن
    آن هستند علاوه بر غوغای نفاق و تفرقه بین دینهای الهی  و ملیت ها و نژاد ها  رو در رو قرار دادن  با دینان و بی دینان است که بجان هم بیفتند که
    از هر طرف کشته شود به نفع آنان است. 
    جوانان دنیای سوم که به دریوزگی آمده اند بجز بسیار باهوشان و شاید هم
    ثروتمندان همه در دستان توانای آنان مثل موم نرم شده اند.  و عملا هدر میروند.  حتی کسانی نظیر فرزندان شاه هم چاره ای جز
    خودکشی در پیش راه خود نمی بینند.  آنان با
    حالت مرموزی و با داشتن وسایل ارتباط جمعی 
    مارا در راه تفرقه  بی علمی  جنگ 
    تعصب کشتار هدایت میکنند و با قرار دادن مهره های خودشان تفرقه و قتل غارت
    را بین ما همه گیر میکنند.  همین طور که
    داد آقای کرزی هم از فساد و دزدی به آسمان بلند شده است. 

     

    راه مبارزه داشتن علم  تخصص  
    همکاری  همدلی گذشت فداکاری   تساهل و دوستی است.  دیگر راه ها در خط دشمنان بشریت است.  این همه جنگ جدل حاصل کوته نظری است   چون درون
    پاک کنی حرم دیر یکی  کعبه بت خانه یکی است.
      سعدیا
    مرد نکونام نمیرد هرگز   مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.   که بنی آدم
    اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند.  چو عضوی بدرد آورد روزگار   دگر عضوها
    را نماند قرار   توکز محنت دیگران بی غمی  نشاید که نامت نهند آدمی؟  

  • Sahameddinghiassi

    درد و مشگل مردم دنیای سوم چیست؟ مشگل بیکاری بی سوادی تمامیت خواهی دزدی فساد بی
    تفاوتی در باره مشگلات مردم و کشور و دنبال کردن منافع شخصی و برتر دانستن آن از
    منافع عمومی؟ آیادرد ما هم همین است. گدایی را قناعت بیکاری را بی عرضگی را صبر و
    هر دو این را حکمت خداوند می پندارند. این شاید گفته گاندی باشد که بر مرگ ملتش
    میگریست. دزدی را زرنگی رشوه خواری را با عرضگی دروغ و کلک را حکمت کار و هیزی و
    خیانت را بازی میدانند. بی سوادی و غرور را انسانیت آزار دیگران را کاری مفید
    کلاهبرداری را هنر و قاچاق را کار میدانند. بی مهری و بی وفایی را کفایت و دست بوسی
    و پابوسی دیکتاتورها را لازم میدانند؟ دنیای سومی ها بسیار ملاحظه کار هستند و سعی
    میکنند تنها منافع خودشان را دنبال کنند. مشگلات عمومی برایشان زیاد جالب نیست.
    (البته منظورم اکثریت مردمان دنیای سوم هست) آیا رهبران دنیای سوم مشگلات را
    میدانند؟ که دنیای سوم احیتاج به پیشرفت های علمی و صنعتی دارد؟ دانشگاه و مدرسه
    های فنی میخواهد. کارگران متخصص میخواهد. مردمش کار و تامین آیته میخواهند. جوانانش
    احتیاج به همسر و زندگی خانوادگی دارند. آنان کار میخواهند میخواهند فعالیت کنند.
    آزادی داشته باشند. حق انتخاب داشته باشند تا بتوانند پیشرفتهای علمی کنند.

  • Sahameddinghiassi

    حکومت دیوانه گان
    لابد نزد خود فکر میکنید مگر میشود که دیوانه گان به حکومت برسند؟ دیوانه گان
    معمولا بایست در آسایشگاه دارمجانین باشند و نه در حکومت؟ دیوانگی خودخواهی و خود
    پرستی و پول دوستی بیش از حد و تمامیت خواهی و دیکتاتوری افکار ابلهانه و کارهای
    غیر عادی که دیوانه گان انجام میدهند آیا می تواند آنان را به حکومت برساند؟
    بلی چگونه سیستمی که میخواهد جنگ افروزی کند تا بتواند مصنوعات خود را بفروشد
    بایست جنگ افروز و دیوانه گانی داشته باشند تا بتوانند در پرتو کارهای آنان به جنگ
    و قتل غارت بپردازند. آیا اگر دیوانه گانی بکار بمب گذاری نمی پرداختند این همه
    بودجه صرف مثلا امنیت میشد؟ آیا میدانید که میلیارد ها دلار صرف امنیت و بازرسی و
    مبارزه با مثلا تروریست ها میشود؟ آیا میدانید که شرکتهای بیمه از صدقه سر بمب
    گذاران و دیوانه گان میلیاردها دلار سود خالص دارند و بیمه های خود را مرتب افزایش
    میدهند. آیا میدانید که حتی استادان دانشگاه به نان شب محتاجند و بیمه و بازنشستگی
    ندارند؟ در عوض دزدان و دیوانه گان سر پست های مهم نشسته اند؟
    آیا در دیوانگی کسی مثل هیتلر شک دارید؟ مردی که پنجاه میلیون انسان را کشت؟ آیا
    در دیوانه گی استالین شک دارید. دیوانه گانی در قدرت و تمامیت خواهانی دیوانه که
    حتی به مرگ و پیر ی هم اعتقادی نداشتند و فکر میکردند تا دنیا دنیا است آنان بر
    سریر قدرت و حکومت قرار دارند . راستی اگر آنان دیوانه نبودند پس چه بودند؟ آیا
    آنان فکر میکردند روزی مثل دیوانه ای اعدام شوند؟ صدام خودمان را که میشناسید آیا
    او بیشتر از یک دیوانه قدرت چپزی دیگر هم بود؟

  • برزو

    اگر این بربریت و توحش اسلامی به عیان خودش را نشان ندهد دیگران چگونه آگاه شوند که اسلام چه درجه ای از توحش و بی خردی را دارد.

  • hamed

    به نظر بنده با این نظراتی که دادید شما به دو گروه تقسیم میشید یه گروه مسلمانها البته مسلمانهای واقعی که از اسلام واقعی پیروی میکنند و گروه دوم که اسلامو قبول ندارند که یه جورایی از مسلمانان غیر واقعی دل پری دارند اگه بعد از مرگ اعضای هر دو گروه اگه حق با گروه اول باشه و بهشتو جهنمی وجود داشته باشه خوش به حال گروه اول و گروه دوم راه برگشتی نخواهند داشت اما اگه حق با گروه دوم باشه و بهشتو جهنمی در کار نباشه هر دو گروه با هم در یه سطح خواهند بود چون زندگیه هر دو گروه تو این دنیا شبیه همه تنها فرقی که داره اینه که گروه اول کلی وضو گرفتند که باعث پاکیزگیه بیشترشون میشه کلی نماز خوندن که اگه ورزش حسابش کنیم کلی ورزش کردند و …  حالا شما دوست دارین عضو کدام گروه باشید من که گروه اولو ترجیح میدم …….موفق باشید

    • آرمان

      ای خاک کاهو بر سر آن الله گاگول که گول این جور افکار کاسبگرانه امثال تورو بخوره. گوسفند کدوم بهشت و جهنم؟ چرا اینقدر وجود بی مقدار خودتون رو که در برابر کائنات اصالتا ارزش مقایسه ای هم ندارد اینقدر مهم می پندارید تا براتون دنیای دیگری و بهشت و جهنمی بر پا کرده باشند. آخه چند سالی چریدن و ریدن و جفت گیری کردن که نیازی به دادگاه عالی باریتعالی! ندارد. تمام وجود بی مقدار تو از عناصر طبیعت ساخته شده و بعد از اینکه ریق رحمت را سر کشید به همان طبیعت هم بر می گردد، دقیقا به مانند برگ های درختان که می ریزند و برگ های جدیدی سبز می شوند. وجود تو هم ارزشمند تر از برگ یک درخت نیست البته اگر مضر تر نباشد.

  • مهدی

    اگر حسین خواستار ریاست و حکومت بود با خانواده اش راهی کربلا میشد ؟
    کمی فکر کنید ، کمی تعقل کنید.

  • کسی که انسان است

    بسم الله الرحمن الرحیم
    …ومکرو مکر الله…
    سخن من با تمامی کسانی هست که به گفته های شنیع و بی پایه ی بالا اعتقاد دارند مخصوصا ملحدانی که نوشته های بالا را در این سایت در معرض دید عموم قرار داده اند:
    تمامی انسانها از قدرت عقل برخوردارند و کسی که منکر این سخنان باشد دیوانه ای بیش نیست….ای کسانی که نوشته های بالا رو خوندید اگه به گفته های یکسری فراری و بدبخت دلخوش کنید قدرت تعقل شما زیر سوال میرود…پس از شما خواهش میکنم ابتدا بروید و از منابع بی طرف تاریخی واقعه ی عاشورا رو بررسی کنید و سپس براساس مکتب این واقعه رهروان حقیقی حسین(ع) را دنبال کنید….بنده به برادران اهل سنت خودم هیچ توهینی نمیکنم…فقط روی صحبت من با اون دسته از جاهلانی است که فکر میکنن زندگی شون تو این دنیا ابدی هست….یاد دعای اون معصومی(ع) افتادم که فرمود:
    خدا را شکر میکنم که دشمنان ما از احمقانند….این رو بدونید هر کس چه مسلمون چه مسیحی چه لا مذهب هر حرفی رو بدون استناد و یا با مدارک جعلی و ساختگی ارائه بده کل انسانیتش زیر سوال رفته و این کاری هست که شما لاشخوران و خوکان نجاستخوار آمریکا و انگلیس دارید انجام میدید…..و یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم..:)

    • آرمان

      گوسفند مسلمان تو حتی کتاب مقدس دین خودت رو م نخوندی چون اگر می خوندی از کثرت چرت و پرت هایش تعجب می کردی. گوسفند ارزش قران حتی به اندازه دستمال توالت که باهاش مقعد رو پاک می کنند هم نیست