ادیان موهوم آسمانی تهدیدی جدی برای امنیت جوامع انسانی می باشند ۱۶

چون نیک بنگریم جنایات ادیان الهی در حق مردمان جهان پس از هزاره ها هنوز ادامه داشته و چنانچه اقدامی جدی بر علیه آن مذاهب و پیروان متعصب و خردباخته شان صورت نگیرد، زنجیر جنایت های دینی تا اَبد ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ کس را یارای ایستادن در برابر تمامی آن عقب افتادگی ها و قوانین ارتجاعی موجود در کُتب و دستورات شرعی ادیان آسمانی، نخواهد بود. به راستی ادیان از جان انسان ها چه می خواهند؟ هزاران سال است که انسان هایی در لباس روحانیت برای کُنترل بهتر مردم و به بردگی کشاندن ایشان دین های گوناگونی را ساخته اند.

روحانیون در سراسر تاریخ همواره به فکر خود بوده اند و با ساختن جایگاهی ویژه و آسمانی برای خویش، جامعه مُفت خور روحانیت را از باقی مردمان جدا کرده و به آخوند ارزش و مقامی بسیار بالاتر از انسان های زحمتکش معمولی داده اند. روحانیون تلاش نموده اند تا هر چیزی که مُنجر به از بین رفتن قدرت های اختیار، اراده و تعقل در انسان ها می شود را از زبان خدایِ ساختگی شان و به نام دستورات دینی، به خورد جوامع انسانی داده و کاری کنند که دست ما بعد الطبیعه، سرنوشت مردمان زمینی را رقم بزند.

بدون شک حمله ترورییست های مسلمان در ۱۱ سپتامبر به برج های دو قلوی نیویورک یکی از تلخ ترین و وحشتاک ترین عملیات های تروریستی مذهبی در سال های اخیر و شاید بتوان گفت در قرن حاضر است. به راستی مذهب به غیر از ترور و ایجاد وحشت و کشتار انسان های بیگناه چه دستاوردی برای انسان داشته است؟

بدون شک حمله ترورییست های مسلمان در ۱۱ سپتامبر به برج های دو قلوی نیویورک یکی از تلخ ترین و وحشتاک ترین عملیات های تروریستی مذهبی در سال های اخیر و شاید بتوان گفت در قرن حاضر است. به راستی مذهب به غیر از ترور و ایجاد وحشت و کشتار انسان های بیگناه چه دستاوردی برای انسان داشته است؟

انسان زمینی که گرفتار خزعبلات آسمانی شده و قدرت های اراده و اختیار و تعقل را به برکت وجود آخوند و قوانین شرعی مذهبش از دست داده است؛ خود را چون برده ای در راه انجام خواسته های خدایش و بدون شک روحانیت که رابطه بین انسان زمینی و خدایِ آسمانی هستند، می داند و از انجام هیچ گونه جنایت و کردارهای ضد انسانی و وحشیانه ای فروگذار نیست. در حقیقت ادیان، همه چیز انسان و حق آزاد زیستن و آزادانه اندیشیدن و تصمیم گرفتن را از انسان گرفته و به جایش طوق بردگی خدای موهوم و روحانیت شیاد و فریبکار را به گردنش می اندازند.

در طول تاریخ به اسم و در راه هیچ موجود و عقیده ای بیشتر از نام خدا و راه ادیان، انسان های بیگناه روانه سینه قبرستان نشده اند؛ بیشتر جنگ های خونبار تاریخ بر سر خدا و اینکه قدرت کدامین خدا بیشتر است و کدامین خدا “حق” است، رخ داده اند و پدران و برادران و فرزندان بسیاری را به کشتارگاه بشریت فرستاده اند و مادران و خواهران و همسران بیشماری را داغدار نموده و اسیر چنگال جبهه برنده جنگ کرده اند. ادیان حقوق انسانی را از آدمی سلب کرده و وی را از لذت اندیشیدن و منطقی پنداشتن محروم ساخته و به جای تمامی داشته ها و حقوقی که از بَشر به نام خدا گرفته اند، تُخم بغض و کینه و نفرت و انتقام جویی را در دل و جان وی کاشته اند.

یهودیت از جنایات مسیحیان بر علیه مردمان بیگناه یهودی به مردمش می گوید؛ مسیحیت از خیانت یهودیان به عیسی مسیح قصه ها گفته و یهودیان را مسئول زجر کشیدن مسیح می داند؛ اسلام هم که به طور کلی، تمامی انسان های نا مسلمان جهان را نجس، کافر و بی شعور خوانده و پیروانش را به کشتن کافران تشویق می کند.! آیا به راستی انسانیت و نوع دوستی در لا به لای این همه کثافت و نفرت موجود در ادیان، غرق نشده و از بین نرفته اند؟

آیا زمان آن نرسیده که انسان ها، مسائل دینی و مذهبی و رنگی و نژادی خود را به کناری گذاشته و فقط انسان باشند؟ مگر انسان بودن چه اشکالی دارد که حتمن باید با برچسب یهودی و مسلمان و مسیحی زدن بر روی آن، ماهیت زیبایش را به گند کشید؟

فرتور مسمانان تروریست خردباخته را نشان می دهد، این مسلمانان روزی ۵ بار نماز خوانده و حتی یک روز، روزه عقب افتاده ندارند. ایشان همواره وضو داشته و تنها کتابی که می خوانند قرآن است.این ها مسلمانان واقعی هستند که کارشان کشتار هر چه بیشتر نا مسلمانان است.

فرتور مسلمانان تروریست خردباخته را نشان می دهد، این مسلمانان روزی ۵ بار نماز خوانده و حتی یک روز، روزه عقب افتاده ندارند. ایشان همواره وضو داشته و تنها کتابی که می خوانند قرآن است. این ها مسلمانان واقعی هستند که کارشان کشتار هر چه بیشتر نا مسلمانان است.

تمامی دنیا از ترورهای انسان های مذهبی و کشته شدن انسان های بیگناه به دست آنان پُر شده است. در هفته گذشته محمد مراح مسلمان، سه کودک یهودی و معلم ایشان و همچنین سه نظامی فرانسوی را در راه عقاید مذهبی اش به قتل رساند و باری دیگر ماهیت راستین انسان های خردباخته مذهبی و به خصوص دستورات ضد انسانی اسلام را به رخ جهانیان کشید.

چند هزار کودک و زن و مرد بیگناه دیگر باید قربانی عقاید پلید انسان های مذهبی شوند؟ چند بُمب دیگر باید در متروهای لندن، مسکو و… منفجر شده و هزاران تن را به خاک و خون بکشاند تا مردمان بیاموزند که باید از عقاید مذهبی پرهیز نمود؟ چند برج دیگر با ده ها هزار نفر انسان ساکن در آن، همچون برج های دو قلوی آمریکا باید با خاک یکسان شده تا انسان ها دریابند که آنچه که در زندگی های زمینی شان نیاز دارند عشق، انسان دوستی، مهربانی، گذشت و فداکاری است و نه دین و عقاید ضد انسانی مذهبی؟ آیا مذهب تا به امروز به اندازه کافی از انسان ها قربانی نگرفته و دنیای انسان ها را با وحشت، ترور و عملیات های خونبار به منجلابی تاریک و ترسناک تبدیل نکرده است؟

  • خلیج همیشه عربی

    سلام
    بدون شک حادثه ی ۱۱ سپتامبر یک حیله ی کلاسیک ومسخره ی آمریکای  کثیف جهت به خاک وخون کشیدن ملتهای بیچاره ی خاورمیانه هست
    حکومتهای دیکتاتور جهت افزایش فشارهای غیرمنطقی وغیرقانونی به مردم از ساده ترین حیله یعنی طراحی یک سناریوی تروریستی جهت مظلوم نمایی خود ومنعکس کردن آن دررسانه های خودی وهمراه کردن ذهن توده ی مردم جهت اعمال وتشدید دیکتاتوری استفاده میکنن .
    نظیر چنین حوادثی در کتب تاریخی وسیر تاریخی ملتها دیده میشود
    مثل سوء قصدی ساختگی که به جان محمدعلی شاه قاجارشد

    • Mani

      توی پشت گشاد باز دهن بد بویت را باز کردی و دوباره نجاست شخصیت عقب مانده ات را به اب دادی.
      ابله!!!مگر نه اینکه چند ماه پیش یکی از سران گروه لعنتی و مسلمان القاعدهبه رئیس جمهور عوضی تون، احمدی نژاد  گفت که ای احمق بی همه چیز بس کن و هی ننال که حادثه ۱۱ سپتامبر کار خوده امریکاست، چون با این ادعای من دراوردی، شاهکار ( ترور کور ) سازمان ما را زیر سئوال میبری. 
      البته نه از توی مجنون و نه از هیچکدام از مزدوران حکومت پلید اسلامی
      کسی انتظار نمیرود که چشم دریده خود را بر حقایق باز کنید.
      بنابراین اگر درش را بزاری، یه کمی سنگین به نظر میای. 

      • Jacob

        هیچ شاکی‌ نیست که دستن ۱۱ سپتامبر کار خود آمریکایی‌ها بود.
        برای اینکه چشمتون باز بشه مقالات و فیلم‌های موجود رو بخونید و ببینید.
        این آقام که عنوانش رو خالیج عربی‌ گذشته مشکل داره ولی‌ من نمیدونم چیه!؟
        تمام مدارک و اسناد تاریخی‌ میگه که نامه درست خلیج پارس هست.

    • Serendipiti32

      ای کوته فکر خود باخته بد بخت اخه الاغ مگه غیر از مسلمونا کسایی هم هستند که از این حیله ها استفاده کنند تا کی میخوای به خریت خودت ادامه بدی تو برو گمشو سراغ نمازو روزت اصلا میای اینجا چکار کنی مگه نمیدونی که کامپوتر و اینترنت رو همین کافرا ساختند پس از نظر دینتون حروم بهش دست بزنی پس برو گمشو سراغ عبادت خدای خون خواهت

  • NARIMAN

    اقای سیروس پارسا :
    مقاله ی بالا شما نشانگر جانبداری و یکطرفه نگاه کردن به ماجرا میباشد  !!!!!
     ادیان الهی تهدیدی برای بقا و اسایش انسان میباشد…… اما نباید از جنایات امریکا در ویتنام و کشورهای بشدت فقیر افریقایی و …… …. غافل بمانیم
    شاید این خرده جنایات که از سوی افراد رادیکالیست صورت میگیرد پاسخی به ابر جنایتهای کشورهای باشد که ملتها را استثمار میکنند
    براستی کثیفترین دولتهای دنیا دولتمردان امریکا بریتانیا وروسیه میباشند !!!!!!
    هنوز یادمان نرفته همین امریکا بود که به صدام سلاح میفروخت و در پنهان ایران را ساپورت نظامی میکرد
    و دامن به جنگی زدند که از جمیع جهات به نفع جمهوری اسلامی شد تا پایه های حکومتی خود را مستحکم نماید چنانکه میبینیم دسته دسته مردم را به مناطق جنگی میبرند در این روزهای عید !!!…..

    برای من مهم  ایرانی بدون اسلام  است و دیکر هیچ  …………

  • Secular

    شما لطف کن با یک ایدی بیا “نریمان ”
    و فکر نکن ما احمقیم

    • NARIMAN

       اینکه شما فکر میکنید دیگران شما را احمق بحساب میاورند شاید از حماقت خودتان باشد !!!!!!
      و یا شاید واقعن یک احمقید که نظر مرا متوجه نشدید !!!!!!!!!!!!!!!!
      منظورت از ایدی دیگر چیست ؟؟؟؟؟؟ نکنه همان  ایده را میگویید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کسی از راهکار و ایده سخن بمیان نیاورد و من فقط پاره ای کوتاه از واقعیت را در برهه ی کنونی و گذشته ی نه چندان دور گفتم …………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Amirariyan

      اقای secularاول برو یاد بگیر معنی secular چی بعدا بیا سخنرانی کن

  • Asghar 1978

    روزی که امریکاییها اعتراف خواهند کرد که اصلا هیچ هواپیمایی به ان برجها نخورده و ان به اصطلاح هواپیماها هلوگرامی بیش نبودند… دوست دارم قیافه انسانهایی مثل شما را ببینم که چقدر از روی هوا و هوس دیگران را محکوم می کنید…
    ۱۱ سپتامبر یک مراسم شیطانپرستی کامل بود که در ان القاعده بدبخت که پیشرفته ترین سلاحش کلاشنیکف روسی بود در دام CIA افتاد…

    • Serendipiti32

       اخ اخ باور کن بزرگترین جک تاریخو گفتیا شیطون اسمت دیگه تو تاریخ ثبت میشه اصخر جون اخه احمق چی بهت بگم این همه رسانه از خود این اخوندای احمق اونجا همه چیو دیدندو قبول دارند بعد توی اصخر چی میگی خاک بر سرت با این فکرت الاغ

  • فریدون پارسی

    با درود
    در اینکه بزرگترین جنایتها را در حق انسانیت ادیان ,مخصوصا ادیان ابراهیمی روا داشته اند و همچنان هم به جنایات خود ادامه می دهند هیچ  جای بحثی ندارد  .اما به نظر من زیبا ترین نکته  در این چند جمله خلاصه شده است که :
     آیا زمان آن نرسیده که انسان ها، مسائل دینی و مذهبی و رنگی و نژادی خود را به کناری گذاشته و فقط انسان باشند؟ مگر انسان بودن چه اشکالی دارد .
    به امید آزادی ما مردم از اسارت
    زنده باد ایران زنده باد آزادی

  • فریدون پارسی

    با پوزش نظر قبلی اشکال نوشتاری داشت که در این نوشته تصحیح شد
    :)————————————————————————:)
    با درود
    در اینکه بزرگترین جنایتها  در حق انسانیت را ادیان ,مخصوصا
    ادیان ابراهیمی روا داشته اند و همچنان هم به جنایات خود ادامه می دهند
    هیچ  جای بحثی نیست .اما به نظر من زیبا ترین نکته  در این چند جمله
    خلاصه شده است که :
     آیا زمان آن نرسیده که انسان ها، مسائل دینی و
    مذهبی و رنگی و نژادی خود را به کناری گذاشته و فقط انسان باشند؟ مگر انسان
    بودن چه اشکالی دارد .
    به امید آزادی ما مردم از اسارت
    زنده باد ایران زنده باد آزادی

  • Ali

    بسیار زیبا!

    ممنون از مقالات زیبا یتان. عصر روشنگری برای ایرانیان فرا رسیده و فقط زمانی دیگر لازم است برای ریشه کنیش.
    متشکر.

  • Ahmad

    خیلی ممنون.
    امیدوارم ایرانیان شامل اولین کسانی باشند که ریشه خرافانت و جهل را برچیدند.

  • Aria

    ghoran mige:ghotelolazina la yomenoona bellahe va rasoole yani bokoshid kasani ra ke be allah va rasoolash eman nemiavarand.be rasti ke nang bar in dine  haye asemani

  • parviz

    گمونم این گدایان قدرت و ثروت به علت نبود دادگری
    یا فاصلهٔ طبقاتی اقتصادی رژیم شاه که فقر فرهنگی‌ هم پیامد آن بود
     امروزه به تخت فرمانروایی ایران تکیه داده‌اند
    ساقی‌ به جام عدل بده باده تا گدا
    غیرت نیاورد که جهان پر بلا کند
    حافظ