آیا از وضعیت اسفبار بانوان آزادی خواه در اِوین و دیگر زندان های رژیم آگاهید؟ ۴۰

نیک می دانید که زندانی بودن سخت و طاقت فرسا است؛ حال آن زندان می خواهد زندان حجاب اجباری باشد و یا زندانی که جامعه مردسالار و عقب افتاده با تکیه بر قوانین شریعه اسلام برای بانوان ساخته و ایشان را از حضور در جامعه و ایفای نقش های درخشان، محروم نموده است. بانوان ایرانی در جامعه واپسگرای ما، در زندان های تو در تویی به سر می برند که سلول های سرد و بی روح تمامی آنان به یک “بَند” ختم می شوند و آن “بَندِ نابودی و بردگی” است.

می توان ادعا کرد که در سه دهه ننگین گذشته، زنان ایرانی همواره اسیر و زندانی قوانین زن سیتزانه حکومت اسلامی بوده و هستند و هیچگاه طعم آزادی، حتی به قدر سر سوزنی را هم نچشیده اند؛ حکومت اسلامی با وضع قوانین ضد انسانی و سخت گیری بر پایه قوانین اسلامی و آزار و اذیت بانوان ایرانی در سطح جامعه، زنان و دختران را در چهارچوب خانه های شان محدود نموده است؛ این حکومت از زنان و قدرت ایشان و تأثیر شگفت آور حضور پُر رنگ آنان در سطح اجتماع ترسیده و خواستار نا پدید گشتن “زن” از بطن جامعه است.

فرتور چند تن از شیر زنان ایرانی در بند رژیم را نشان می دهد. به راستی آیا با سکوت می توان این مبارزان راه آزادی را زندان های مخوف رژیم آزاد نمود؟ آیا وقت شورش و اعتصاب و مبارزه نرسیده است؟

فرتور چند تن از شیر زنان ایرانی در بند رژیم را نشان می دهد. به راستی آیا با سکوت می توان این مبارزان راه آزادی را زندان های مخوف رژیم آزاد نمود؟ آیا وقت شورش و اعتصاب و مبارزه نرسیده است؟

یک اجتماع تُهی از زنان، یک ملت مریض و روان پریش را تولید خواهد کرد؛ جامعه خالی از زن، مردانی خشمگین و ناراحت و بی فکر را به وجود خواهد آورد و جامعه ای بی فکر که زنان در آن دیده نمی شوند از مردانش، بردگانی در راستای به بار نشاندن خواسته های پلید رهبران جامعه خواهد ساخت.

حس مادرانه از خود گذشتگی و فداکاری، از زنان رهبران ایده آلی می سازد؛ رهبرانی که منافع شخصی را به منافع مردم خود ترجیح نداده و حاضرند برای داشتن جامعه ای آزاد و امن، هر آنچه که در توان دارند را فدا کنند. رهبران حکومت آخوندی نیز به این امر واقفند و می دانند که در صورتی که جامعه اسلامی شان به بانوان ایرانی فرصت خودنمایی را بدهد، بدون شک ژاندارکی از میان دختران آزاده ایران زمین پیدا خواهد شد که دودمان آخوندها را به آتش خواهد کشید.

حال که چندین بانوی دلاور ایرانی همچون نسرین ستوده، بهاره هدایت، ژیلا بنی یعقوب، مهدیه گلرو، هیلا صدیقی و… پرچم آزادی خواهی به دست گرفته و به مبارزه با رژیم و قوانین ضد انسانی و ارتجاعی اش پرداخته اند؛ حکومت اسلامی این شیر زنان را از زندان های اجتماعی به دَخمه های سرد و وحشتناک زندان های اِوین و رجائی شهر و… منتقل نموده است و بدون شک آن بانوان دلاوری که امروز در زندان های عقیدتی-سیاسی رژیم به سر می برند، تحت انواع شکنجه های روحی، جسمی و روانی قرار دارند.

لطفن در این روزهای سالِ نو، خانواده زندانیان سیاسی و به خصوص فرزندانِ و جگر گوشگان مادران دلاور زندانی و اسیر در چنگال ستمگران را فراموش نکنید و دل های آن کودکان بینوا را با پیام های محبت آمیز خود، گرم نمایید؛ در زیر  آخرین لیست از زنان زندانی عقیدتی- سیاسی، برای شما خواننده گرامی آماده شده است. ایرانیان باید برای آزادی این دلاوران به پا خاسته و دودمان حکومت آخوندی را به آتش بکشند.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر ، اکنون ۲۵ نفر از زندانیان عقیدتی- سیاسی زن در بند نسوان زندان اوین به سر می برند. در این گزارش که از سوی کمیته گزارشگران حقوق بشر تهیه شده است، آخرین لیست از زندانیان این بند به همراه اتهامات وارده و میزان محکومیت آن ها آورده شده است. لطفن به احکام وحشیانه و ضد انسانی حکومت امام زمانی نگاه کرده و از خود بپرسید که آیا شما توانایی اسیر بودن در آن زندان های ترسناک را حتی به مدت یک ساعت دارید؟

تعداد بیشماری از برادران، خواهران، مادران و پدران و فرزندان دلاور ایران زمین در بند های عقیدتی-سیاسی این زندان لعنتی به سر می برند. در زندان بدان ها تجاوز شده و ایشان را به بدترین شکل ممکن شکنجه می کنند. آنان جانشان را فدای راه آزادی نمودند و ما چه می کنیم؟ آیا ما قدمی برای آزادی ایشان برداشته ایم؟

تعداد بیشماری از برادران، خواهران، مادران و پدران و فرزندان دلاور ایران زمین در بند های عقیدتی-سیاسی این زندان لعنتی به سر می برند. در زندان بدان ها تجاوز شده و ایشان را به بدترین شکل ممکن شکنجه می کنند. آنان جانشان را فدای راه آزادی نمودند و ما چه می کنیم؟ آیا ما قدمی برای آزادی ایشان برداشته ایم؟

۱- نام: مریم – نام خانوادگی: اکبری منفرد – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: پانزده سال
۲- نام: کبری – نام خانوادگی: بنازاده امیرخیزی -اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: پنج سال
۳- نام: مریم – نام خانوادگی: جلیلی – اتهام: نوکیش مسیحی – حکم: دو سال و شش ماه
۴- نام: ریحانه – نام خانوادگی: حاج ابراهیم دباغ – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: پانزده سال
۵- نام: نوشین – نام خانوادگی: خادم – اتهام: دانشگاه آنلاین بهائیان – حکم: چهار سال
۶- نام: سیمین – نام خانوادگی: دانشپور(بهرامی) – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: ده سال
۷- نام: نازیلا – نام خانوادگی: دشتی – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: سه سال
۸- نام: میترا – نام خانوادگی: زحمتی – اتهام: نوکیش مسیحی – حکم: دوسال و شش ماه
۹- نام: نسرین – نام خانوادگی: ستوده – اتهام: وکیل(اقدام علیه امنیت ملی، تبانی و تبلیغ علیه نظام) -حکم: شش سال

۱۰- نام: مهوش – نام خانوادگی: شهریاری – اتهام: مدیران جامعه بهائی(یاران ایران) – حکم: بیست سال
۱۱- نام: هانیه – نام خانوادگی: صانع‌فرشی – اتهام: وبلاگ‌‌نویس(توهین به مقدسات، تبلیغ علیه نظام، اقدام علیه امنیت) – حکم: هفت سال
۱۲- نام: اشرف – نام خانوادگی: علی‌خانی – اتهام: وبلاگ‌نویس(اجتماع و تبانی، تبلیغ علیه نظام) – حکم:سه سال
۱۳- نام: ژیلا – نام خانوادگی: کرم‌زاده مکوندی – اتهام: مادران پارک لاله – حکم: دو سال
۱۴- نام: محبوبه – نام خانوادگی: کرمی – اتهام: فعال زنان و حقوق بشر – حکم: سه سال
۱۵- نام: فریبا – نام خانوادگی: کمال‌آبادی – اتهام: مدیران جامعه بهائی(یاران ایران) – حکم: بیست سال

فرتور بانوی گرانقدر نسرین ستوده را به همراه همسر محترم شان نشان می دهد. نسرین ستوده حتی اجازه ملاقات با فرزندانش را نیز ندارد و بر روی دستمال های کاغذی برای شان نامه می نویسد. اگر شمایی که این مقاله را می خوانید یک مادر هستید، کودکان نسرین ستوده را برای نوروز به آغوش مادرانه تان دعوت کنید. بگذارید تا آن ها بدانند که تنها نیستند.

فرتور بانوی گرانقدر نسرین ستوده را به همراه همسر محترم شان نشان می دهد. نسرین ستوده حتی اجازه ملاقات با فرزندانش را نیز ندارد و بر روی دستمال های کاغذی برای شان نامه می نویسد. اگر شمایی که این مقاله را می خوانید یک مادر هستید، کودکان نسرین ستوده را برای نوروز به آغوش مادرانه تان دعوت کنید. بگذارید تا آن ها بدانند که تنها نیستند.

۱۶- نام: مهدیه – نام خانوادگی: گلرو – اتهام: فعال دانشجویی، فعال حق تحصیل(تجمع و تبانی، تبلیغ علیه نظام) – حکم: دو سال + شش ماه
۱۷- نام: شبنم – نام خانوادگی: مددزاده – اتهام: فعال دانشجویی، سازمان مجاهدین(محاربه و اقدام علیه امنیت ملی) حکم: پنج سال
۱۸- نام: صدیقه – نام خانوادگی: مرادی – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: بلاتکلیف
۱۹- نام: لادن – نام خانوادگی: مستوفی – اتهام: وبلاگ‌نویس – حکم: دو سال و شش ماه
۲۰- نام: کفایت – نام خانوادگی: ملک‌محمدی – اتهام: سازمان مجاهدین(اجتماع و تبانی) – حکم: پنج سال

۲۱- نام: عاطفه – نام خانوادگی: نبوی – اتهام: شرکت در تظاهرات ۲۵ خرداد – حکم: سه سال
۲۲- نام: منیژه – نام خانوادگی: نصرالهی – اتهام: بهائی(قدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ بهاییت و عضویت در تشکیلات مخالف نظام و وابسته به بهاییت) – حکم: سه سال و چهار ماه
۲۳- نام: بهاره – نام خانوادگی: هدایت – اتهام: فعال دانشجویی، فعال زنان – حکم: نه سال و شش ماه + شش ماه
۲۴- نام: فرح – نام خانوادگی: واضحان – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: پانزده سال
۲۵- نام: معصومه – نام خانوادگی: یاوری – اتهام: سازمان مجاهدین – حکم: چهار سال و شش ماه

  • Cdr Danial

    مرگ بر هر چی ضد انقلابی به خواست خدا وبه پشتی امام زمان و رهبر عزیزمان این انقلاب تا ظهور وبعداز امام زمان (عج) پا برجا خواهد ماند.این خواسته ما بچه های ایــــــران.این همه شهید و جانباز ندادیم که شما احمق های ضد انقلابی بیان با درست کردن سایت وتبلیغات بخواین از بین ببرینش.آهای شما هایی که چشم دیدن پیشرفت ایران رو ندارید به گوش باشید وبا دو چشم کثیفتان پیشرفت وپیروزی ایــــران را در عرصه های علم صنعت  هسته ای و نظامی ببینید که تا ابر قدرت شدن جهان و نزدیکی ظهور حجت مان امام عصر  زمان زیادی نمانده. دانیال(ro) از مازندران محمودآباد۱۸ساله

    • Mani

      خفه شو!!! کثافت نادان!!! کدام امام زمان؟؟؟
      امام حسن عسگری که بچه دار نمیشده، یعنی اگر لجنی هم بنام مهدی ( عج ) وجود خارجی داشته باشد، فقط و فقط میتواند به اصطلاع، یک حرامزاده باشد و بس!!! 
      و بعد،
       نمیدونم توی مجنون چرا سن خودتو نوشتی، شاید هم دنبال مشتری میگردی؟ 
      متاسفانه مردم ایران باید یه کمی بیشتر صبور باشند چون بعد از سوریه
      نوبت شماست، اینو صد در صد مطمعن باش!!!

      • hunam

        آقای به اصطلاح محتــــــــــــــرم (!) و طرفدار حقــــــوق بشر و آزادی (!) به مقدسات ما توهین نکن. پیشنهاد میکنم یه نیگا به کتبای تاریخ بندازی اونوقت میفهمی که امام حسن عسگری (ع) فرزند پاک و معصومی به نام حضرت مهدی (عج) داشتن.
        در ضمن این کشور نه سوریه اس و نه مردمش مردم سوریه. این کشور برای رسید به استقلال هزاران هزار شهید داده ، خون دل های زیاد خورده شده ، سختی های زیادی رو متحمل شده ما هیچ وقت نمیذاریم امثال شما به مقدسات ما توهین کنن.
        علاوه بر این کشور عزیزمون رتبه هفدهم اقتصاد دنیاس و بیشترین سرعت پیشرفت در تولید علم رو تا الان داشته . این مطالب گفته ی ما نیس ، گفته ی دشمنان ماس. همونایی که برای رسید به شرایط اسفناک دوران ستم شاهی دست به هرکاری میزنن تا دوباره از این ملت سواری بگیرن اما زهی خیال خـــــــــــــــــــــام ….

        • Mani

          اقای مدعی!!!
          این کشور برای رسید به استقلال هزاران هزار شهید داده ، خون دل های زیاد خورده شده ، سختی های زیادی رو متحمل شده و ………………………..
          تا روحانیون مافیاصفت همه کار شوند و خون ما مردم اسیر 
          در ایت ماتمسرای اسلامی، در شیشه کنند؟؟؟
          نه! نه! نه! این خواستِ ما نبود!!!
          شاید هم بدانید که هر جای دیگر، وقتی مذهب با سیاست قاطی میشود، نفس عیرخودی را میگیرند.
          شما که از توهین دلگیر میشوید، پس چرا به معتقدین دیگر
          توهین روا میدارید؟؟؟
          ایا * حق * فقط از ان شماست و بس؟؟؟
          نارضائی عمومی حالا بیشتر است تا در زمان حکومت قبلی؟؟؟
          با وجدان و شرافتِ اگاه جواب دهید؟؟؟

           

          • Parsaee

            to megi enghalab in hame shahid dadeh ka molahi adam kosh va jani ka as deen eslam ka hamesh fesad, adam koshi,, tajavoz va mal mardom khor hastan sar kar beyan va in ham badbakhti besar mardom beyaran, ayi mardak nadan cheshom goshat ro baz kon kami doro baert ro nighah kon ta ki mekhid adam beshid, in ham khod forshi va vatan forshi bari chi, bervadi kami as keshvar jaopn ha yad begerid be ji vatan va khod forshi mamlekateshono doest mekonad va be dast ajnabi arab nemidan, in  amaha hame fased va jani bodan va fagaht bala va payneshon meshnakhtando bas, in hast ravesh va ayen esalm ghand mohammdi.

          • Mani

            خانم و یا اقای محترم!
            تقاضا میشود به فارسی بنویسید.
            یا اینکه منظورتان ر به زبانهای زنده دنیا از جمله انگیسی، فرانسه، اسپانیولی و یا المانی درج کنید، چون بمراتب درکِ منظور اسانتر است.
            فقط یک نکته: من در کامنتم، جملهِ اوّل را با کپی گرفتن از متن ان اقای * مدعی * اورده ام و کلام شخصی من نیست.
            خواهش میکنم انرا دوباره بخوانید و اگر تصمیم به ابراز نظر گرفتید، لطف یا به زبان مادری مان و یا ان دیگر زبانهای اورده شده، بنویسید.
            با سپاس

        • Amirariyan

          شما بفرمایید بگین اسم مادر این مهدی موعد چی بوده

        • Behzad Arya

          کتابی را که شما مدعی هستی امام عسکری بچه دار شده چه نام دارد فقط لطف کن کتابی را که مدرسین دانشگاه بزرگ دینی قاهره انرا تایید کنند نام ببر ،
          نه کتابی را که مثلا قرائتی یا جوجه آخوند دیگری نوشته باشد .                        حتی رهبر حرامزاده ات و احمدی نژاد زنازاده نیز اعتراف کردند که اقتصادشان ویران شده و حتی ارزش ریال ایران با پهن حیوانات برابر شده ولی سگهایی مثل شما که حتی معنی اقتصاد را نمیدانند میگویند رتبه ۱۷ جهان را داریم  .. باید فورا خفه شوید ./.

    • نسل سوخته

      همه شهیدارو تو دادی؟؟؟؟؟؟؟؟
      پیشرفت!!کدام پیشرفت؟
      شما ها بجز قتل و وحشیگری کاری بلد نیستین.
      ضمنا اینقدر ایران ایران نکن شماها دشمنای اصلی این سرزمین هستین.
      عرب پرستهای خائن.

    • Darais

      mardak abalh as in deen ghand mahmmadi che ayde to  moftkhor shodeh ka in gadar haveshono dari joz janayat ,virani va tajavoz ba zanha ,che kar mosabt as nazar deeni bari iran va irani kardan, akhe in ha ka irani nestan arabhji fasedi hastan ka donbahe ro esalm ghand mohammdi redan be iran va adami abalhi mesh shoma as on ha hemayat mekoand, ta shom nadanh dar iran hastid in angalan mekhorand va be resh shoma va hamegi mekhandan, boro kami on maghze pokat ro be kar bendaz va dast as in charandiha va khorafat deeni barad, hich keshavai ba deen va mazahb behest barin nashod mara chaplosan va jereh khoran dolat, ka ba nadani as in lash khorah hamayt mekonand ta mamlkatro be dast ajnabi bedan bari loghme nani, tof be on sharaf in mardan khod forkhteh

    • Amirariyan

      خلایق را انچه لایق! شما ها حقوق بگیر ها رژیم کثیف اخوندی لایق بیشتر از این هم نیستید

    • Mandy_justy

      ببین من ننه خودتو خواهرتو یجا گاییدم کیرم تو فیست

  • Raha

    اون دهن کاروانسراتو ببند تفاله برای من شهید و جانباز جانباز نکن، اون وقتی که پدر من زیر رگبار مسلسل های خودی و دشمن داشت فاو رو به قیمت جونش نگه میداشت اونی که رادیکالی مث تو پس انداخت داشت به مهار افسار خرش فکر میکرد و گرنه مثل تویی دستپختش نمیشد. پیشرفت ایران مال ایرانی هاست نه تو نماینده مافنگی که اینجا برای ما ابراز فضلت گرفته هویج، تو کدوم قاطری باشی که امام زمان بخواد تدارک حکومتش رو از امثال تو بگیره؟ به اندازه گلیمت و سایز بین پاهات نخود بریز

    • نسل سوخته

      کاشکی بابات بجای اینکه بره جنگ میموند بالا سر تو تا شاید بتونه یکم تربیتت کنه.

      • Raha

        بابت بی ادبی متاسفم. حق با شما است. اما فکر نمیکنم بکاربردن تربیت و ادب در برابر کسانی که ریشه اونو در این سرزمین سوزوندن عقلانی باشه!

      • Mani

        هم نسل عزیزم، با درود
        خیلی دوست دارم که بدانم شما از کجا اطلاع دارید که بابای طرف در جنگ بوده است؟ ایا فقط به استنادِ گفتهِ مدعی؟
        ایا تصور نمی کنید که ان بنده خدا ( یعنی به اصطلاع ابوی ) تازه بعد از اینکه به خانه برمیگردد، یکباره! متوجهِ اضافه شدنِ افراد خانواده اش شده است؟ 
        با مهر،
        رزمجو

        • Amin

          مانی حروم زاده گوه آشغال

          • Mani

            حرومزاده اون امام دوازهمی تون!!! 
            سوزش قسمتی از تن ناشریف تون را مبارک باد میگم.

        • TORKE_KHAR

          babash roo nanae to tolombeh mizadeh

    • sth new

      من فکر نمیکنم  شمــــــا فرزند شهید باشید. فرزند شهید هیچ وقت این طوری صحبت نمیکنه. …

  • خلیج همیشه عربی

    سلام دوستان
    به نظرم این زنان فاحشه رو با یکی از این ۴ گزینه ی زیرباید یکم تنبیه کرد تا با این کار خشم خداوند درجهان آخرت کمتر بشه شما به کدوم گزینه رای میدید؟
    ۱-لخت مادرزاد کردن ودستان به صندلی بستن وبا سیم خاردار زدن
    ۲-لخت مادرزاد کردن ودرگونی انداختن ویک گربه درگونی انداختن و باچوب به گونی زدن
    ۳-اونهارودرآب آهک خوابوندن
    ۴-کاراجباری جهت آبادانی کشور

    • رزمنده قدیم

       این زنان فاحشه نیستند. اعتقادات فردی مردم آنان را فاحشه نمیکند. این زنان در تنگنایی زندگی کرده اند به اسم حکومت مردسالاری. این زنان فرزندان مادرانی هستند که حکومت مردسالار برای هر ثانیه عمرشان تصمیم گرفت. به صرف داشتن اعتقاد متفاوت، آنان را نه دشمن ببین و نه فاحشه. اگر میتوانی کمکی کن که از جهل بیرون آیند و بر انسانیت ارزش نهند. انسانیت را نمایشگر باش وگرنه استفاده از لغات رکیک، آسانترین حرکت در برابر رفتارها و ناهنجارهای اجتماعیست. تفاوت شما در تعیین نوع تنبیه برای دیگران با آخوند بیسواد در چیست؟ چه چیزی شما را از آنان متمایز میکند و مژده زندگانی بهتر را برای مردم سرزمینت به نمایش در میآوارد؟ نه دوست عزیز آنان فاحشه نیستند. فاحشه کسانی هستند که طمع مشارکت در قوانین و تصمیمهای اجتماعی در زندگیشان، را از آنان گرفته اند تا بحدی که خود خیز این حق را از یاد برده اند. عشق ایران و ایرانی بودن خود را با استفاده از جملات زیبا و همگان پسند، حتی در زمان مخالفت با دیگران به نمایش بگذار. مطمئنم که بازده بیشتر و موفقتری بدنبال خواهد داشت. منتظر مشارکت صمیمانه تر شما در کامنتهای بعدی هستیم.

    • IRAN 2571

      شاپور ذوالاکتاف ( اول ) ساسانی شاهنشاه ایران پس از تعقیب اعراب وحشی که جرات تعرض به سر حدات سرزمین بزرگ ایران زمین را به خود داده بودند زنجیر آهنی بزرگ فراهم آورد و هر عرب بیابانگرد سوسمار خوری را که دستگیر میکرد شانه اش را سوراخ نموده و زنجیر را از آن رد میکرد تا بجایی که دیگر اعراب تا قرنها جرات تعرض به خاک زیبای ایران را نیافتند .. اما به تو ای عرب پست … من ایرانی آریایی تو را که از پست ترین و حقیرترین موجودات کائنات هستی مورد خطاب قرار میدهم و میگویم کشتن و تجاوز به زنان بیگناه تنها چیزی است که نیاکان پست و حقیرت به تو یاد داده اند……. اما در مورد نام مجعولی که برای خود برگزیده ای ! بدان و آگاه باش که سرزمینهای عربی که محل نشو و نمای حیوانات پست و عقب مانده ای چون توست در صورت هر گونه تجاوز از طرف تو یا حامیان فاسد آمریکایی و غربی ات  ………….. همین ارتش ایران چنان با شما حیوانات کثیف را با موشک هسته ای به قعر فنا و نیستی خواهد فرستاد که تا قرنها نام هرزه تان را از زبان همان مارمولکهایی که هر روزه میبلعی بشنوی … ای عرب پست یادتان نرفته که صدام کثیف چگونه بدست ایرانیان در داخل خود عراق به درک فرستاده شد ؟؟؟ یا یادتان که نرفته چگونه ارتش ایران چگونه نیروهای متجاوز عربی و متحدان ریز و درشتتان را با خفت و خواری از خرمشهر بیرون نکرد.. راستی یادتان که نرفته ؟؟! ..یادتان باشد ایران همیشه ایران میماند .. و خلیج ایرانی پارسی همیشه ایرانی و پارسی خواهد ماند و شما شیوخ عقب مانده و وحشی حاشیه نشین دریای پارسی دیر یا زود  پس از پایان  نفت دوباره همانی خواهید  شد که پدرانتان بودند .. مردمی بدبخت پست وحشی و سزوار همان زنجیرهایی که شاهنشاه ساسانی بر شانه های سوراخ نیاکانتان انداخت … پاینده ایران سر بلند ایرانی .. پاینده باد نام زیبای دریای پارسی .

    • Mani

      مردیکه پشت دریده و ابله!!!
      تو باز دهن بد بویت را باز کردی و نجاستی تازه بیرون ریختی؟
      کشور ایران فقط متعلق به ایرانیان است و بس.
      و نه! دشمنان ایران که با علم کردن حرومزاده ای بنام امام زمان، خون مردم را در شیشه کرده اند.
      بعد از سوریه نوبت شماست. مطمعن باش!!!

      • Mona68sabzine

        to chete?chera enghadr bad dahani?khob asab nadari,kament nazar.chera tohin mikoni?haghe tohin be moghadasate yejamea ro be khodet midi taze esme khodetam gozashti iraniye motemaden???aslan chera be khodet in hagho midi ke be kasi ke hichi azash nemiduni,naseza bedi?az adamiyat b dure.to dine khodeto dariiiii,eteghadate khodeto dari,be che haghiiii be khodet ejaze midi be dine man ,tohin koniii?jahane sevomibe adami mesle to migan ke adaye motemadena ro dar miyare ,ke be khatere har masalei bahse eslamo mikeshe vasat,ma age mosalmune vaghei budim ke akhe karemun nemikeshid be injaha,man be pishineye sarzaminam eftekhar mikonam,ama khoda ro shokr mikonam ke dini be name eslam varede iran shood,ta alan bad az sal ha baradaram pedare farzandam nabashe.garche afsus  az hamun aval yek ede tu har lebasi say kardan nabudesh konan,ama belakhare u har zamani ye monjie bude,shak nakon hast,shak nakon.

        • Mani

          خانم و یا اقای گرامی! 
          سپاسگزار خواهم بود که اگر شما نظرتان را به فارسی بنویسید.خوبی اینکار حداقل اینست که تمام کاربران براحتی منظور شما را متوجه خواهند شد و شما می توانی منتظر جواب باشید.شوربختانه درکِ کامنت شما از عهدهِ من خارج است.ادم میتواند این مشکلِ کوچک را با یاری گرفتن از کسانی که به این امر واقفند، برطرف سازد.مسئلهِ مشابه در نظرِ دیگری نیز هست که متعلق میباشد بهParsaee

          • Mona68sabzine

            صحبت های بنده واضح بود,عرض کردم جنابعالی هر کسی که هستی و هر دینی که داری و با هر هدفی که اینجا کامنت میزاری,نظر و عقیده خودتو داری,و هیچ حقی نداری به باور های من به عنوان یک شهروند توهین کنی و بد و بیراه بگی,چرا در حالی که بای به قب قب میندازی و لاف ایرانی بودن میزنی از منش یک آریایی اصیل به دورییییی؟؟؟؟جد من همون کوروش کبیری بود که ناجی قوم یهود بود,که یکتا پرست بود,همود مردی که انقدر بزرگ بود که پروردگار,نام مقدسشو به نام اسکندر ذوالقرنین در کتاب من قید کرده,تو اگر حتی یک مسلمان هم نباشی,ادعای آریایی بودن که داری,ادعای یک تمدن کهن که داری,این چه بساطیه اینجا به راه افتاده؟یک ایرانی نزاد پرست نیست,چون از نسل کوروش کبیره,چطور به خودت اجازه میدی به شخصیتی که من  و میلیارد ها انسان,ابه ون به عنوان منجی زمان اعتقاد داریم این لفط کثیفو به زبون بیاری,به نظرت کسی که چشماشو میبنده و هر چرت و پرتی رو لقب میده و کور کوزانه و بدون شناخت اونا رو نسبت میده به کسی که برای این همه آدم روی کره زمینم قدسه,اسم انسان جایزه؟؟؟؟چه برسه به آدمی که ادعای تمدن داره.از توهین های شما به شدت ملول شدم,از این به بعد امید بیشتری خواهم داشت به ظهور منجی زمان برای رهایی از همه این کور دلی هایی که خود مردم این عصر مسببش هستن,پایدار باشید.

          • Mani

            خانم و یا اقای محترم،
            اول سپاس بخاطر اینکه بالاخره به فارسی نوشتید.دوم: چرا من ( نوعی ) اجازه ندارم که از سرچشمهِ تمامِ بدبختی های این سرزمینِ باستانی، هم میهننان خوب و همچو من اسیر در این کشور غصب شده توسط تازی های ادمخوار، درددل بکنم و بنالم؟؟؟اسلام نامنزه چکار دیگری باید بکند که شاید ما تکانی بخوریم؟؟؟خودتان قضاوت کنید، حتا اگر کمونیست ها بر سرِ کار می امدند، ایا قادر بودند که جامعه شریفِ ایرانی را این چنین بی  اعتقاد بکنند؟؟؟ در واقع خردگراالبته من شخصا، این فاجعه را * تنها *   ُُُُُُُُُحسن این انقلابِ سرطان زا میدانم.احتیاجی به پاسخ نیست، ولی شما اگر در این ماتمسرای ولائی زندگی میکنید، فقط در صورتیکه خودتان نخواهید، نمی بینید که این  قوم مسلمان و زورگو با دگراندیشان مثل بهائی ها و حتا دراویش و ………. چه رفتارِی همچو سگ هار  دارند. موضوع ظهور ان دوازهمی هم دکانی بیش نیست که اخوندها و مزدورانِ ضدِ انسان انها، نهایت کثافتکاری و جنایت را برای باز نگاهداشتنِ این محلِ کسب،بکار میگیرند.وظیفه هر انسان با شرف است  که در مقابل  مسلمانانِ فاسد و قدرتمند بایستاد.* منجیِ زمانِ * مورد نظر شما با ما ایرانیان ربطی پیدا نمیکند!!!اسلام یک دین تحمیلی و مملو از تظاهر و دروغ است. نگاه کنید به زندگی و اندوخته های سردمداران سرتاپا الوده حکومت نامنزهِ اسلامی!!!بعنوان یک مثلِ ساده: دینی که اورندهِ اش، ادمی هوسباز و کودک گرا  ( عایشه فقط ۹ سال داشت که این پیرِ خرفت ان کودک بدبیار را تصاحب کرد، امروز محمد باید یک عمر را در زندان می گذراند ) ، همانا که برازندهِ اقوام تازی است و بس!!! و نه ما پیروانِ راه مردمداری.و یا اینکه، مگر غیر از اینست که در این دین بیابانی، اگثر به اصطلاع امامان، با  داشتنِ شهرتِ کذاب مبنی بر علمِ خدائی، با َسم به هلاکت رسیده اند.نه!!! نه!!!  دین مورد نظر تا از قبل بقدرت سوار شدن،  زره ای  احترام داشت، و انهم بخاطر نااگاهی ما ( اول خودِ من ).ایکاش بجای منبر رفتن، چشمان خود را بر دایرهِ حقیقت و اصول پذیرفته شدهِ جهانی که مشخصا در منشور بین اللملی حقوق بشر جمع شده است، زوم بکنیم!!!و در خاتمه، اگر سیستمِ پلید اخوندی  در قوانین ارتجائی خود قید میکرد که اعتقادات  هر انسانی، موضوعی کاملا خصوصی و جزو حریم شخصی  هر فرد است، تصور میکنید  کسی با اصلِ بدنام این بلایِ قرنِ حاضر،کاری میداشت؟؟؟   مانی. 

    • Dinaw

      ayi mardak nadan abalah abz dahan goshadi kardi, beband on dahne nejsetat ro be on deen ghan mohamadi, ka iran va irani ro be virani kashidi, marodm ro khar kardan va iarn ro mesl gorge darandh mechapand, agar in ha mosalman vagi bodan va delshan zarehi barai mardom mesokht alan ka bayd iran gol e bolbol bod, pas chara in hame virani, fhash, eteayiad va fagr dar iran bedad mekonad, inham ham doshaman bari khodesahn va iran dorost kardan, aya azeri bari jangi ka gara hast shoro besh bei janet ra fada koni, ya ink farar ro be gara tarjih medi, mardak nadan, kami on agel polakt ro be kar bendaz va hami va malijaek in nezam hittleri nabsh,

    • TORKE_KHAR

      inha karhayi ke bayad ba madare jendeye to ke eyne arabaye kesafat neghab izaneh kard

  •  dorood dar taejobam azin ke shoma atz In hokomat behtaraz in entezar dashtid?ya in ham dokane shomaa st,,laenat be JE ghatele bashariat laenat bar emame zaman zaeide shayatine siah sefid

    • mostafa

       ba shoma ham ey zed enghelabiha va zed din ha khaheshan dahanatono bebandid inghad zer ezafe nazani ta hamin alanesham kheili gooz goooz kardin dg base lotfan khafe shin _dar zem oon oon dadashi ke senesho neveshte mikhad be shoma bishora befahmoone ke ye pesar 18 ke hicihi ye nozad ham mitone befahme ke emam zaman vojood dare ama shoma bisharafa nemifahmin

  • NARIMAN

    اقایان به ظاهر منتظر منجی عالم بشریت :::
    میشود به من بگویید امام زمان شما کی ظهور میکنند؟؟؟؟؟؟؟ و اصلن چرا در این هنگام که  تمامی کشور های اسلامی غرق در  بدبختی و جنگ و ستیز با خود میباشند ظهور نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    شما از پیشرفت مسلمانان سخن بمیان اوردید !!!!!!!!میتوانید بمن بگویید این پیشرفتها در کدام کشورها صورت گرفته ؟؟؟؟؟؟؟در افغانستان است یا پاکستان یا در لیبی است یا در یمن یا در کشورهای افریقایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما پیشرفت صنعت هسته ای را مایه ی مباهات خود میدانید در حالی که کره شمالی زودتر از ما صاحب چنین پیشرفتهایی بود !!!!! ایا کره شمالی کشوری پیشرفته است یا همسایه ی جنوبی اش ؟؟؟؟؟؟

    میگویید رتبه ی۱۷ اقتصاد دنیا را داریم !!!! ولی مردم  پانزدهم هر ما که میشود اندر خم ۴۰۰۰۰ تومان خود در مقابل عابربانکها چه صفهایی که نمیبندند !!!!!!!!!!!

    از توهمات بیرون بیایید کدام پیشرفت ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کوروش کبیر

      آفرین بر تو ای نریمان خدا حفظت کنه با این افکار روشنی که تو داری خیلی دوست دارم. مشکل ما    ایرانی ها از زمانی شروع شد که اسلام وارد ایران شد وگرنه ایران بزرگ ترین و قدیمی ترین و به جرات میشه گفت که اولین تمدن بشریت هستن. ایرانی که ۱۴ هزار سال پیش بیمارستان تخصصی داشته و توی بیمارستان چشم مصنوعی و دست مصنوعی پیدا شده. ایرانی که وقتی کشورهای خارجی اسمشو میشنیدن خودشونو خراب میکردن و شبا همش کابوس میدیدن. وقتی اسلام وارد ایران شد مردم کم کم فقیر شدن بدبخت شدن بیماری سراغشون اومد زود پیر شدن و به سرعت از خاک و سرزمینهای پهناور ایران کم شد هر گوساله ای به خودش اجازه میداد و به ایران حمله میکرد و یکی از شهرهای ایران رو میگرفت. کم کم صفویان و قاجار و پهلوی اومدن رو کار. خدا لعنتشون کنه. وتف به قبر محمد خان قاجار و تف به زات هرچی قاجار و نسل باقی مونده اش بشه. لعنت به محمدرضا پهلوی ترسو ریغو و لعنت به فرزنداش. و شاشیدم به قبر آخرین شاه قلابی کثافت ایران که با فرارش کاری کرد که ما جوونهای نسل سوم اینطوری بیخود بیخود با حکومت این خوک صفتان بیشرف عرب کثیف عمرمون رو تلف کنیم و بشیم نسل سوخته. تف به نسل عرب های نجس و بوگندو چرکین شاشیدم به روح هرچی عرب بی صفت بی ناموس هرزه. ریدم به بسیجی های دست مال کش کس کش خایه مال کونی آب زیر کاه مادرجنده.
      و ریدم تو قبر پدر و مادر دانیال ۱۸ ساله که از مازندران گه اضافه خورد و زر زد. دانیال خیلی مادر جنده ای. به امید روزی که خودم و جوونهای با شرافت و غیور و میهن دوست و آزاده مثل خودم با همین دستامون تو و امثال تو رو و اون حاکم دزدتون رو وقتی در حال فرار از ایران هستید بگیریم و لخت کنیم و یه چوب کلفت رو تا ته کنیم تو کونتون تا نفستون بند بیاد و بعدش بشاشیم تو دهنتون و در آخر خودتون و خانوادتون رو آتیش بزنیم تا دیگه نسلی از شماها باقی نمونه. اون روز نزدیک خیلی نزدیک شاید سال ۱۳۹۲ و یا سالهای بعدش ولی مطمئن باش تا سال ۱۴۰۰ حکومتی به نام حکومت جمهوری کثیف اسلامی دیگر وجود نخواهد داشت.
      پاسخی ندید چون دیگه هیچوقت به این سایت نمیام همینطوری اومدم دیدم که بچه ها نظر دادن منم وظیفه خودم دیدم که از حق خودم و برادر و خواهرای مث خودم باید دفاع کنم. خدانگهدار و با آرزوی آزادی. آمین

  • Babakpersa

                خون میچکد زناله بلبل در این چمن “”  فریاد از تو گل که به هر کار خو کنی  

                         *                              *                                   *
                      
    ای ایرانی که به هر خاری خو کرده ای!!،،، تا به کی من و تو و ما و شما، تماشاگری بی رگ و جان در برابر در بند کشیده گی، رنج دیده گی، ستم زده گی، شکنجه گری، تجاوز ، اعدام، کشتارهم میهنان بی گناه خود باشیم و هنوزهم دم بر نیاوریم؟ از بام تا شام؛ شب و روز، ماه به ماه، سال به سال؛ آوای جانسوز فرزندان، خواهران، برادران، فرزندان گرفتار در چنگال اهریمنان قرآنی و اسلامی را می شنویم ” ولی همچنان ایستاده و گیج و گنگ، بخون و خاکستر کشیده شدن سرزمین ایران و مردمش را می بینیم و می پذیریم و می سازیم!! دریغ و افسوس که همچنان، بازهم بسان دیروز، امروز را با بی رگی و بی جانی، زبان و لبان و چشمان خود را دوخته و بسته ایم!! انگار که مرده ایم و در مرده گی زنده ایم !! چنین زندگی کردن مرگ است نه زندگی. “” سال و ماه رفت و ما هنوز خوابیم — خواب ما مرگ بود خواب نبود “”  به امید بیداری ” بابک پرسا “

  • Me

    بدبختی ما همینه که هر کی از راه میرسه ادعای قانون و ادعای فهم همه چی رو میکنه !!!
    من نمیخوام از هیچ کس طرفداری کنم. اما کاش به جای این همه توهین یه کم فکر میکردیم!
    این اینترنت هم شده جایی که هر کس هر چی که میخواد میگه بدون هیچ فکری هر توهینی که بخواد میکنه!!
    برای خودم متاسفم و یه چیزی رو مطمئنم با این توهین ها و دروغ ها و بدون فکر هیچ جنبشی پیروز نمیشه…

  • Aghajoon

    دلخوش به این مقدار نباشید که فقط گرانی می آوریم،اعتیاد را همگانی میکنیم.دزدی را گسترش میدهیم. فحشا را توسعه میدهیم.نا امنی ایجاد میکنیم. فقر را به همه جا می کشانیم.دزدی را به طور صحیح سازماندهی میکنیم. تجاوز ها را گروهی میکنیم.بیکاری را همه گیر میکنیم.دلخوش به این مقدار نباشید.ولایت وقیح پشتیبان شماست 

  • Mahirani

    واقعا لذت بردم از این همه ادب و کمال .اینو در هر سایت سیاسى میبینى که با هر اسم و دید سیاسى از حزب اللهى و سبزاللهى ، سلطنت طلب و جمهورى خواه ، مذهبى و لائیک دارند به هم فحش میدن و به اعتقادات هم توهین میکنن ، تازه دنبال دموکراسى و حقوق بشر هم هستیم! فعلا در مورد فرهنگ و ادب حرف بزنیم که این سى و سه سال با ما چه کرده!؟؟؟ 

  • Mikerobirt

    be nazare man in ha hama  zede islam hastan baiad edam shawad

  • Hamwatan

    jaleb injast ke domokrasie harfi dar beyne ma khub rawaj dare.wali behtar nist ke bejaie touhin kardane behamdige , yek bar ham shode befekre un hamwatane bicharei bashim ke hafte be hafte gushteo berenje dorosto hesabi tuie khanewadash nisto baraie haminham hamishe maris hastan ????????????????????magar keshware serwatmandi nistim????? pas inha chian???????????
    agar joswe khanewadeie shohada bashi be hammmmeie karhat miresan,wa agar na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    samani ba hamdige wa dar kenare hamdige,hala che mashabi dashtim, bemanad,. hichwaght dargirie mashabi wojud nadasht.in neshandahandei Iranigarie ma wa asil budane ma bud.
    MAN KE AS IRANI BUDANAM EFTEKHAR MIKONAM . SHOMA CHETOUR????