پیامد بلند پروازی و دخالت های رژیم در کشورهای عربی موجب گرایش بحرین به سوی عربستان است ۱۷

ما در مقاله های پیشین خود بارها، و بارها پیامد های شوم دخالت رژیم اسلامی در کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای همسایه را یاد آور شدیم. بدبختانه این نوشتارها و یادداشت های دیگری در این زمینه از سوی خوانندگان ما جدی گرفته نشده، و مخالفتی از سوی مردم در برابر این بلند پروازی ها نشان داده نشده است!.

۱- دخالت در امر سیاسی یمن- مردم یمن از بودن دیکتاتوری برسرنوشت کشورشان خوشحال نبودند. بنابراین، به دنبال قیام مردم تونس آنها نیز در برابر رژیم دیکتاتور ایستادند. در این میان ناگهان کله و عمامه آخوندهای متجاوز حاکم بر کشورمان پیدا شد. آنان به تحریک شیعیان یمن و تجاوز آنان به خاک عربستان پرداختند. نتیجه این که رژیم عربستان شیعیان را سرکوب نمود، و در وجود آنان، نسبت به کشور ماتم زده ما کینه توزی و دشمنی به وجود آمد.

۲- دخالت در کارهای عربستان- ما در مقاله پیشین به تفصیل در مورد دخالت ایران در عربستان از طمع خامی به دست گرفتن خانه کعبه گرفته تا نقشه کشتن سفیر عربستان در آمریکا به گفتگو پرداختیم. شورای وزیران کشورهای خلیج فارس در نشست خود در ریاض، بازهم به دخالت های ایران در ریاض و منامه اشاره کرده، و شاید بتوان گفت که برای آخرین بار به رژیم ایران هشدار دادند تا از دخالت های خود دست بردارد. دخالت های رژیم ایران در عربستان موجب گردیده که دولت عربستان برای حمله نظامی به ایران، با رژیم های آمریکا و اسرائیل متحد و همسو باشد.

خامنه ای بسیجیان و سپاهیان مزدورش را به تجهیزات و اسلحه به سوریه می فرستد تا به بشار اسد برای سرکوب و کشتن معترضین شجاع کمک نماید. جان انسان ها نزد آخوند روضه خوان کمترین ارزشی نداشته و تنها قدرت، پول و مقام است که دارای اهمیت می باشند. رژیم اسلامی با دخالت در امور دیگر کشورها و به خصوص کشورهای همسایه، هم اکنون مورد نفرت عمیق کشورهای عربی همچون عربستان قرار گرفته است.

خامنه ای بسیجیان و سپاهیان مزدورش را به تجهیزات و اسلحه به سوریه می فرستد تا به بشار اسد برای سرکوب و کشتن معترضین شجاع کمک نماید. جان انسان ها نزد آخوند روضه خوان کمترین ارزشی نداشته و تنها قدرت، پول و مقام است که دارای اهمیت می باشند. رژیم اسلامی با دخالت در امور دیگر کشورها و به خصوص کشورهای همسایه، هم اکنون مورد نفرت عمیق کشورهای عربی همچون عربستان قرار گرفته است.

۳- دخالت در امورسیاسی بحرین– رژیم گذشته بر اثر نادانی و خودکامگی، بحرین را که بیشتر جمعیت آن را ایرانی الاصل تشکیل می دهند، بر اثر کینه توزی و روباه گری انگلیس از دست داد. ایران می توانست روابط سیاسی، اقتصادی، توریستی، و فرهنگی بسیار خوبی با دولت و مردم بحرین داشته باشد. ولی از آنجا که رژیم کنونی ایران به دنبال افکار مالیخولیایی خمینی مبنی بر صدور انقلاب و زیر سلطه قرار دادن کشورهای مسلمان است، از آغاز تظاهرات مردم بحرین، با فرستادن جاسوسان، و پخش پول میان شیعیان آن کشور، مردم را علیه شاه آن کشور تحریک نمودند.

سلطان بحرین بارها از گروههای مختلف خواست که بنشینند و با هم مشکلات کشور را بررسی کنند. ولی رهبران شیعیان بحرین که سر به توبره آخوندها و جیب ملت ایران دارند، زیر بار نرفتند و بر دامنه اغتشاش و زد و خورد خود افزودند. سلطان بحرین به ناچار برای کمک دست به دامان عربستان شد، و نیروهای عربستان وارد بحرین شدند. از آنجا که دخالت ایران کماکان ادامه یافت، رژیم عربستان تصمیم گرفت که بحرین را به خاک کشور خود ضمیمه کند. در این تصمیم گیری، کشورهای عربی، انگلیس و آمریکا مخالفتی ندارند. آیا این سیاست کثیف رژیم اسلامی که بحرین را به دامن عربستان انداخته، به نفع کیست؟، ایران، و یا مردم ایرانی الاصل بحرین؟!.

۴- در گذشته یاد آور شدیم که حمله به سفارت انگلیس و از بالا رفتن از دیوار آن، نمی تواند از دید دولت بریتانیای کبیر نادیده گرفته شود. دولت انگلیس مدتها به انتظار می نشیند و در هنگام ضروری زهر پاشی می کند. به نظر می آید که ضمیمه کردن بحرین به عربستان با چراغ سبز دولت انگلیس همراه است.

۵- رژیم ایران در همه جنایت های بشار اسد در سوریه و کشتار بیش از ۱۵۰۰۰ کودک، زن، و مرد بیگناه شریک است. عموم کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی  رژیم ایران را  از این خونریزی ها تبرئه و جدا نمی دانند. تا آنجا که همکاری رژیم ایران در این خونریزی ها، نفرت همگان را  در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به وجود آورده است.

۶- گویا دخالت های رژیم ایران در سیاست کشورهای همسایه تا زمانی که کشورمان را به کلی به باد نداده اند، همچنان ادامه خواهد یافت. در روزنامه خراسان تاریخ سه شنبه ۲۶ اردیبهشت بیانیه ۱۹۰ نماینده مجلس در واکنش تصمیم عربستان به طرح الحاق بحرین به چاپ رسیده است. در این بیانیه هم سوای تحریک مردم بحرین و آتش زدن به دامنه اختلاف میان ایران و کشورهای عربی چیزی نیست. برای آگاهی خوانندگان، بخشی از این بیانیه را در این جا به چاپ می رسانیم:

فرتور نیروهای بسیج را در حال تظاهرات در دفاع از مردم بحرین که زیر ستم حکومت آل سعود عربستان قرار دارند، نشان می دهد. از نظر بسیجیان و حزب اللهی های خردباخته و ضد ایرانی، کشتن مردم ایران و کتک زدن زنان و مردان معترض در خیابان ها ایرادی ندارد، اما این مردم بحرین هستند که زیر شکنجه اند و احتیاج به حمایت دارند.

فرتور نیروهای بسیج را در حال تظاهرات در دفاع از مردم بحرین که زیر ستم حکومت آل سعود عربستان قرار دارند، نشان می دهد. اما همین مردم که مزیان ستمگری رژیم ایران را می بینند، ممکنست زیر بار سعودی ها بروند، ولی حاضر نیستند مانند مردم ایران زیر ستم آخوندها قرار گیرند.

« مردم متدین و غیور بحرین به ویژه علما، جوانان و شیرزنان بحرینی در طول ۱۵ ماه گذشته نشان دادند که غیرت اسلامی، عرق ملی، مشت‌های گره کرده و فریادهای ا…‌اکبر آنها از همه قدرت‌های مهاجم و نیروهای اشغالگر به ویژه عربستان سعودی برتر است و خون پاک شهدای بحرینی بر شمشیرهای تاخته مهاجمان پیروز است و برهان واضح این واقعیت شکست نیروهای مهاجم سپر جزیره، مزدورانی که از پاکستان به این کشور رفته‌اند و همه کسانی‌اند که برای سرکوب این مردم مظلوم به بحرین هجوم آورده‌اند، ده‌ها نفر را شهید کردند، صدها نفر را مجروح نمودند و هزاران نفر را به زندان افکندند ولی نتوانستند قامت بلند مردم غیور بحرین را خم کنند و اراده پولادین آنها را بشکنند».

« امروز عربستان پس از این شکست فضاحت بار تصمیم گرفته است در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس بحرین را به عنوان یک کشور مستقل اسلامی- عربی عضو سازمان ملل با عربستان متحد نمایند. عربستان و حکام بحرین بدانند این اقدام نابخردانه بدون تردید مردم بحرین را منسجم‌تر و متحدتر از گذشته در مقابل اشغالگران قرار خواهد داد و بحران بحرین را به عربستان منتقل خواهد کرد و منطقه را به سوی ناآرامی بیشتر سوق خواهد داد ….»>

خوانندگان ما ملاحظه می کنید که سرتاسر این نوشته بوی جنگ و خون  و نفرت می دهد. این بیانیه بسیار تحریک آمیز و خصومت آور می تواند به تنهایی همه اعراب را علیه ایران، ایرانی که خود را مسلمان می داند ولی از دید کشورهای اسلامی یک کشور کافری است که از دین اسلام به کنار رفته است، در یک صف و یک ستون قرار دهد.

اوباما نماینده سیاست استثمارگر آمریکا با ملک عبدالله دیکتاتور و خودکامه که ملتی را دربند گذاشته است، دست دوستی و همکاری می دهد. کشورهای عربی از وجود نکبت بار حکومت اسلامی ایران استفاده کرده و با کشورهای پیشرفته غربی نشست و برخاست دارند. این در حالی است که هم نشینان سران حکومت اسلامی را مشتی دیکتاتور، تروریست و انسان های فرومایه تشکیل می دهند.

اوباما نماینده سیاست استثمارگر آمریکا با ملک عبدالله دیکتاتور و خودکامه که ملتی را دربند گذاشته است، دست دوستی و همکاری می دهد. کشورهای عربی از وجود نکبت بار حکومت اسلامی ایران استفاده کرده و با کشورهای پیشرفته غربی نشست و برخاست دارند. این در حالی است که هم نشینان سران حکومت اسلامی را مشتی دیکتاتور، تروریست و انسان های فرومایه تشکیل می دهند.

آیا این ها نمایندگان ملتند، و یا دشمن سرسخت مردم و کشور ایران؟. نمایندگان به جای آن که سفیران حسن نیت بوده، گروه هایی از خود برگزینند که به عربستان و کشورهای دیگر عربی رفته، ضمن دلجویی و ابراز آمادگی همکاری آنان، از هرگونه دور جستن و جدایی آنان جلو گیری کند، این چنین بی خردانه طبل جنگ می زنند و کشورهایی که می توانند دوست و همکاران خوبی برایمان باشند، به دشمنانی سوگند خورده بدل می سازند.

باید دید این چه وزیر امورخارجه ای ما داریم که راه عقلی و خردمندانه روبرو شدن با اینگونه دشواری ها را به نمایندگان کوته فکر و نا آگاه گوشزد نمی کند؟. البته از آن جا که همه سیاست مملکت زیر دستار خامنه ای خودکامه است، نمایندگان هم برای خوش آمد گویی به او است که چنین ناشیانه گز نکرده پاره می کنند.

  • سهراب

    من خودم فارس زبانم و باید اقرار کنم که فرهنگ و طرز زدنگی ما بیشتر شبیه مردمان بومی هستش. ما در اصل تاریخی هم که می خونیم تاریخ تحریف شده چند دهه قبل می باشد(رضاشاه خواست برای ما هویت ببخشد) . ما مردمی هستیم که به خاطر بی ادبی و بی تربیتی و فرهنگ دهاتی که داریم همه رو مسخره می کنیم و غافل از پیشنه و اصالت خودیم.دلیل این هم که همه مردمان منطقه از کرد و ترک و عرب گرفته تا بلوچ و پاکستانی و غیره از ما بدشان میاد اینه که ما آدمای بی هنری هستیم که فقط بلدیم تمسخر کنیم.همین

  • بهرام

    از جمله افتخارات بزرگ قوم کثیف فارس که در تاریخ بشر سابقه ندارد , این است که این قوم فارس برای از دست ندادن سلسله قدرت با مادران و خواهران و حتی با دختران خود ازدواج می کردند. برای مثال می توان از موارد ذیل نام برد:ازدواج کوروش دوم با مادر خود ازدواج کمبوجیه با دختر خود آتوسا ازدواج داریوش دوم با دختر خود ازدواج آتوسا و امسترداد , اردشیر سوم با مادر خود در دوره ساسانیان شاپور اول با دختر خود آذرناهید بهرام با دختر خود دختک دختر شاپور با برادر خود مرسین , قباد با خواهر خود سمبوجیه.

  • بهرام

    آیا این قوم پارس کثیف را می شناسید؟قومی است که کتابت از عرب (قبل از اسلام اثر تاریخی علمی اصلا وجود نداد )، زبان و ادبیات خود را از افغانی (مولوی و فردوسی)، هنر و معماری خود را از ترک، پوشاک و فرهنگ و اساطیر خود را ازهندی به عاریت گرفته است .کمیته حقیقت یاب دانشگاه سیدنی خوب دروغ شما باز کرده

    • Turk-Khar

      وزی یک پان‌ترک(نژاد پرست ترک)، لاف ِ این می‌زده که همه‌ی ِ بزرگان جهان، ترک بوده اند! بدو گفتند: استالین؟ گفت: ترک است! گفتند: انیشتین؟ گفت: ترک است! گفتند:حضرت محمد؟ گفت: ترک است!! گفتند: نکند “حضرت آدم” هم ترک بوده است؟! گفت: او هم نخست ترک بوده، ولی سپس آدم شد

      • پشم کیر ایران

        لغت نامه دهخدا / پارس: صدای سگ، عو عو سگ ، واق واق سگ ، مهاجم
        =========================================
        لغت نامه معین / پارس: گدا، مهاجم ، صدای سگ========================================

        فارسه: خدا را شکر همانا سگ حیوان وفاداریست

    • نسل سوخته

      با هرکس میشود بحث کرد حتی پان عربها اما تنها با پان ترکها نمیشود بحث کرد چون با وقاحت تمام دروغ میگن افتخارشون چنگیز هست و حتی کشتار ارامنه را هم انکار میکنند هیچ گروهی مثل پان ترکها بی خاصیت و احمق نیست.

      • پشم کیر ایران

        لغت نامه دهخدا / پارس: صدای سگ، عو عو سگ ، واق واق سگ ، مهاجم=====================================لغت نامه معین / پارس: گدا، مهاجم ، صدای سگ=================================فارسه: خدا را شکر همانا سگ حیوان وفاداریست

        • نسل سوخته

          از اونجایی که تو موجود حقیری هستی و فقط واق واق میکنی من جوابی به نوشته های بی ارزش تو نمیدم.
          هر سگی به دلیلی واق واق میکنه دلیل واق واق تو کینت نسبت به ایرانیان هست شاید بلایی سرت آوردن نمیدونم.
          اما این رو بدون هرچقدر هم که واق واق کنی اینجا چیزی گیرت نمیاد.
          بالاخره خودت خسته میشی میری.

  • Kalybarazarbaijan

    هوشیار  باشد  مامورین جمهوری اسلامی که از این سایت  وحشست دارند  ماموران خود مانند این (بهرام ) ننه جنده  یا ال اربک ننهکونی را اینجا فرستادند تا بین قوم های ایران تفرقه بندازد من یک آذربایجانی  هستم که پشم کیر ایران را به هزار کس کش مغول گاییده جاکش نمیدهم ،مامورین جمهوری اسلامی بدانند( بهرام های) کس کش که برای یک کیر مفت جفتک میزنند مادرشان  اینجا گاییده هست 

    • نسل سوخته

      درود بر شما هموطن فهمیده

      • پشم کیر ایران

        لغت نامه دهخدا / پارس: صدای سگ، عو عو سگ ، واق واق سگ ، مهاجم ===لغت نامه معین / پارس: گدا، مهاجم ، صدای سگ ===فارسه: خدا را شکر همانا سگ حیوان وفاداریست

    • پشم کیر ایران

      لغت نامه دهخدا / پارس: صدای سگ، عو عو سگ ، واق واق سگ ، مهاجملغت نامه معین / پارس: گدا، مهاجم ، صدای سگفارسه: خدا را شکر همانا سگ حیوان وفاداریست

  • دریاچه اورمیه

    قوم فارس با لهجه سی و سوم عربی … میکند و خود را از نژاد ساختگی آریا می دانند. جلاد مشهور این قوم کوروش نام دارد که آغازگر جنگ و خونریزی بوده و اسکندر مقدونی فقط به خاطر انتقام به سپاه کوروش حمله کرد. کوروش پسر تیمورس پادشاه توران که آلپر تونقای نام داشت و به عنوان سفیر به نزدش آمده بود را اسیر گرفت و سر برید! بعد از این عمل نکبت بار جنگ در گرفت. تیمورس شخص کوروش را اسیر گرفت و سرش را بعد از بریدن در ظرفی گذاشت و گفت ” خون جهان ریختی و سیر نشدی , اکنون خون خود بخور تا سیر شوی”.!

  • ترک

    (فردوسی) از شاعران … این قوم می باشد. او با تحقیر ملل غیر فارس بنیانگذا…و… در جغرافیای به اصطلاح ایران می باشد.
    لطفا به چند بیت از اشعار ننگ نامه خردوسی توجه فرماید: ——

    زن و اژدها هر دو در خاک به —– جهان پاک از این هر دو ناپاک به—–

    زنان را ستایی … را ستای —– که یک … به از صد زن پارسای——

    چون زن زاد دختر دهیدش به گرگ—– که نامش ضعیف است و ننگش بزرگ—–

    که آن ترک بدپیشه و ریمن است —– که هم بد نژاد است و هم بد تن است—–

    حال قضاوت کنید که آیا در این نوشته فردوسی فارسها وحشی نبوده اند

    • پارس

      برو کس کش بازار کس ننه و ابجیتو جای دیگه پهن کن اینجا سرزمین فردوسی است مغول زن جنده جای توی خر کس کش مغولستان است نه ایران حالا هم اگه بهت لطف کردیم مادر قحبه کیرمونرو نخور ترک کیری

  • Aliyazdi_1402

    خاک بر سرتان کند که حتی این را هم قبول ندارید که بحرین مال ایران بوده و این محمدرضا شاه پهلوی خاک بر سر اونا جدا کرد و دو سه سال است قرار داد آن تموم شده است حتی حاضر نیستید از ایران خودتان دفاع کنید حالا اسلامی بودنش هیچ شماها عقلی ندارید که خدا ایشالله به شما عقل بدهد.

  • Abazarghafary

    اندر حکایت انتخابات مسجد (مجلس) شوربای اسلامی و رسیدن دزدان جدید ……..:یک مسجد ( مجلس) پر ز دزدان ، دزدان نو رسیدند ….این کشنگان تازه کونها ز خود دریدند .//قبل از انتخابات ، بس  وعده ها دادند   ……بعد از انتخابات بر قول خود ، شاشیدند .//هنگام رای خواستن ،موبایل و لپ تاب دادند ….وقتی  وکیل گشتند ، تخم رهبر مالیدند .//این جاکشان  وکیلند ، یا خایه مال رهبر ؟ ….بسکه برای آن دزد فقط هورا کشیدند .//هرچه که سید علی گفت، به به بهش گفتند … پولهای نفت خوردند ، باغ شمال خریدند .//با یک ریش ساده ، تسبیح و دستمال یزدی …. بس رانت ها خوردند ، بس صیغه ها خریدند .//این است دین دزدان ، اسلام جاکشان است …کس خل در انتظار فرج ، اینها به ثروت و مال در کانادا رسیدند.//