با صدای بلند فریاد می‌زنیم: با افتخار مرتدیم ۶۸

گاه در خلوتِ خود به این می اندیشیدم که گالیله چه حسی داشت زمانی‌ که مشاهداتِ علمی‌ِ او باعث خشم پاپ گشت و حکمِ تفکیرِ او صادر شد؟ و یا حکم ارتداد سهروردی توسطِ علمایِ دین و حبسِ او به حکمِ صلاح الدین ایوبی و یا حکم ارتدادِ پور سینا ( ابو علی‌ سینا ) توسطِ عثمان ابن عبد الرحمان سالها پس از مرگِ او و بسیاری دیگر از اندیشمندان و خردگرایان و منتقدینی که در طولِ تاریخ گردنشان را به لبِ تیزِ شمشیرِ ظلم و ستم الله و حامیانِ او هدیه کردند؟

اما آیندگانشان به ارزشِ فکریِ آنها پی‌ برده و نگاهِ آنها را ارج می‌نهند و امروز نوبت حکمِ ارتدادِ یک”رَپِر” است به جرمِ اهانت به مقدسات. حکمِ ارتداد در طولِ تاریخ از جمله از صدر اسلام تا کنون ابزاری در دستِ دکّان داران دین بوده که هر آینه منتقدی بر سره راه آنان قرار می‌گرفت به وسیله حکمِ ارتداد از شرِّ او راحت میشدند. نمونه بارز از بهره گیرنده حکمِ ارتداد، خودِ آقای محمد، پیامبرِ مسلمینِ جهان است.

بدون شک شاهین نجفی نخستین انسان روشنفکری نیست که به دلیل باورهای شخصی و بی پروایی اش از بیان شان، حکم ارتداد گرفته و جانش در خطر است. هزاران تن پیش از شاهین جان شان را به دستور پیشوایان دینی، از دست داده اند. چنانچه ما امروز دین را در چهارچوب خانه ها زنجیر نکنیم، شاهین نجفی آخرین مرتدی که برای قتلش جایزه تعیین شده، نخواهد بود.

بدون شک شاهین نجفی نخستین انسان روشنفکری نیست که به دلیل باورهای شخصی و بی پروایی اش از بیان شان، حکم ارتداد گرفته و جانش در خطر است. هزاران تن پیش از شاهین جان شان را به دستور پیشوایان دینی، از دست داده اند. چنانچه ما امروز دین را در چهارچوب خانه ها زنجیر نکنیم، شاهین نجفی آخرین مرتدی که برای قتلش جایزه تعیین شده، نخواهد بود.

محمد پس از فتحِ مدینه برای رهائی یافتن از شرِّ یهودیان چنین حکم صادر کرد: ” هر یهودی را که بر او مسلط شدید، بکشید ” (۱) پس از صدورِ این حکم، اولین قربانی، تاجری به نامِ سونایتا بود که به قتل رسید. (۲) از این نمونه‌ ها بسیار است و نگارنده در این جستار قصد ندارد که بحث را صرفَن از نگرِ تاریخی‌ دنبال کند؛ بلکه کوتاه سخنی با خودِ الله و حامیانِ او دارد.

– ‌ای الله تو همانندِ کودکی خام که خود را در رویاهایش یک سوپرمن می‌بیند، خود را قادرِ مطلق، پر توان، آگاه و دانا میپنداری: سوره ۷۷: المرسلات – آیه‌ ۲۳، ” و توانا آمدیم و چه نیک تواناییم”
– ‌ای الله تو همانندِ یک شیّاد که پس از ارتکاب به جرم به خود افتخار می‌کند، خود را بهترین مکر انگیزان و فریبکاران می‌دانی:
سوره ۳: آل عمران – آیه‌ ۵۴، “و مکر ورزیدند و خدا مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکر انگیزان است”

-‌ای الله تو همانندِ دیکتاتور‌های بزرگِ جهان مخالفت را بر نمی‌‌تابی و حکمِ مرگ مخالفانت را صرفَن به دلیل عدم سرپیچی از تو، صادر می کنی آن هم به بدترین شیوه:
سوره ۵: المائدة -آیه‌ ۳۳، سزاى کسانى که با خدا و پیامبر او میجنگند و در زمین به فساد میکوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

ای الله تو نه قادری، نه حکیمی، نه رحمانی، نه رحیمی و حتّی آنقدر ضعیفی که هوادارانت برایِ حفظِ کلامِ تو نیازمندِ کشتن مخالفان و منتقدین هستند. ای الله اگر به راستی‌ موجودیت داشته باشی‌ و آخرتی در کار باشد بدان و آگاه باش که تو را دادگاهی خواهیم کرد.

در آخر روی سخنم به شاهین نجفی است، ساختار شکنی ات را می‌ستایم و به تو شاد باش می‌گویم؛ باشد تا دیگران نیز خود را از بندِ باید‌ها و نبایدها رها کرده و چون تو بی‌ پروا بتازند.

بن مایه:
(۱) ابن اسحاق سیرتِ رسول الله صفحه ۱۹۲
(۲) همان، صفحه ۱۹۴

در این ویدیو، ترانه تازه شاهین نجفی به نام “آی نقی” را مشاهده می کنید.
  • Esi14

    زنده باد شاهین نجفی.منم مرتدم…..این آخوندهای خون خوار همینن هر کس مخالفت کنه باهاشون باید بمیره.مثل اون محمد حروم زاده کثیف سوسمار خور

    • silvana

      vaghean vase toye bi rishe o amsale to moteassefam…         man ye dokhtare khoshke mazhab nistam,vali delam mikhad un najafi e ashghalo tikke oparash konam.martike heyvun ye zaerre fekr nakard ba un arajifesh dele chand miliyun ensan ro ke hatta ye kam eradat be emamamun daran mishkune.be nazare man gonahe amsale to kheyli bishtar az un najafie jav zadas.boro ye kam fekr kon shayad halit beshe che arajifi gofti.

      • نسل سوخته

        چرا تو تیکه پارش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
        مگه ائمه اطهاری که سنگشونو به سینت میزنیو کلی واسشون نذر و نیاز میکنی که مشکلاتتو حل کنن عرضه ندارن اینکارو بکنن.چرا شماها باید انتقام بگیرین مگه خدا تمام جهان رو برای این چندتا عرب خلق نکرده!!!!!!!پس چرا حق شاهین و امثال من رو کف دستمون نمیزاره چرا شماها خودتونو جر میدین؟؟؟؟؟؟
        وقتی میگم بت پرستین ناراحت نشین.شماها واسه خودتون این خزعبلات رو میسازین اما حتی متوجه نیستین این اشخاص حتی عرضه ندارن حق دشمناشونو بزارن کف دسشون.
        بی خردی تا به کی ای دختری که خشکه مذهب نیستی الان که خشکه مذهب نیستی میخوای تکه پارش کنی اگر خشکه مذهب بودی چکار میکردی؟
        بهتر است از این به بعد به جای واژه خشکه مذهب بگوییم خر مذهب.

        • کیرم تو ناموسه شاهین +طرفداراش

           نترس از زمان ادم و حوا خدا صبر کرده ۱۰ هزار سال دیگه هم که بخواد صبر میکنه ولی موقش که برسه ادمایی مثل شما خواهرشون گاییدست پس عجله نکنید و فقط واق واق کنید

          • سهند

            مادر تو رو با اون خدای تو  رو گاییدم ………………………………

          • نسل سوخته

            اون خدای تخیلی که تو تو ذهنت ساختی بیشتر بدرد خایه مالی محمد ابن عبدالله میخوره.
            تا این گه خوریا این ۱۰ هزار سال رو از کجات در آوردیمسلمونه کس خل ؟

      • نریمان

        الهی برای دلت من بمیرم ……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        بی ریشه تویی و امثال تو هستند که ذاتن دچار بی هویتی و عقب ماندگی فکری هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
        شماهایی که رهروی راه اعراب هستید و هستید و هستید  و تا ابد میمانید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        تو و امثالت اصلن در حدی نیستید که حتا در مورد شاهین نظر بدی چون  ای کیو یه   شماها در حد یه  اردکه    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        از لحن حرفات معلومه که شخصیت مناظره رو نداری و دیگر هیچ !!!!!!!!!!!!!!!

        نریمان از نژاد صد در صد اریایی ……………………………………………

      • Mazdak63

        درود به همه خردگرایان
        شما بهتر است زورتا برا اون حرام زاده هایی خرج کنی که سر ابا و اجدادتا بریدن به زنان و دختران و پسران ایران اهورایی تجاوز کردند فرهنگ چند هزار ساله ایران اهورایی را به اتش کشیدن درود اهورای پاک به شاهین نجفی این بزرگ مرد ایرانی که جلوی این حرام زادگان و این موهومات ایستاده ای فرزند ایران ما با تو هستیم تو تنها نیستی  

        • نسل سوخته

          درود بر شما هموطن خردگرا و با غیرت.

      • Seven_red_angels

        mordeshoore to o oon chand million mosalmoone tokhmi ke deleshoon shekasteh ro ba ham bebaran azizam…

    • Tara_71_sa

      من مادر توی بی ناموس و اون شاهین نجفی سگ توله رو گاییدم بی همه چیز حروم زاده.احتمالاُ سگ مادرتو گاییده که توی سگ توله به دنیا اومدی.

      • Mani 13

        توی پشت دریده بهتره بجای اون کاری که باکمال بیکلاسی
        گفته ای، بری و مواظب مادر خودت باشی!!!
        مردیکه کثافت و مسلمون بی خاصیت!!!
        ارواحِ ناپاکِ اون چهارده معصومِ  آشغالت را با ادرار خود، مرطوب می کنم، تا دیگه به کسی دشنامِ مادر ندهی!!!
        جاکشِ التماسی!!!
                                مانی ۱۳

        • کیرم تو ناموسه شاهین +طرفداراش

           مانی ابجیت  شبی چند ؟ دلار میگیره یا ریال؟

          • Mani 13

            من ابجی ندارم ولی تو اگه داری، ازش بپرس!!!

          • Mani 13

            من ابجی ندارم، ولی تو اگه داری، ازش بپرس!!! 

          • Mani 13

            توی بیشرف اگه ناموسِ درستو حسابی می داشتی، هیچوقت به ناموس دیگران فحش نمی دادی، مردیکه پشت دریده!!!
            مانی ۱۳ 

          • Ramin

            جاکش! مانی که جوابتو داد. حالا من میخام دهنتو بسیتو یک کنم. هیچ شکی نیست که توی پشت دریده یک واسطه محبتی که تلکه هم میکنی. چون سوال تو از مانی همون پرسشی که تو از ابجی تکپرونت
            مرتب میپرسی؟ من ادرار میکنم به روح ناپاک اون امام کثیفتون، خمینی جلاد و ادرار میکنم به ارواح پلید اون چهارده معصوم فاسدتون.
            بی همه چیز!  خوتو همکارات بدونید که وضع همیشه اینطور نمیمونه.
            افراد منحرف ارتش بدنام سایبری روزی نه چندان دور شناخته خواهند شد.

          • Mani 13

            ابجی من ندارم، تو از ابجیت بپرس!!! شاید کمی از درامدش را نیز بعنوانِ سهم سادات به دفتر مقام معظم رهبری حواله کند که حضرت امام خامنه ای از مالیاتِ فاحشه ها هم، بتوانند مقداری از مخارجِ برادرانِ تروریستِ در جنوبِ لبنان را تَامین فرمایند.
            مانی ۱۳
            یه دفعه بیخودی فکر نکنی که من خدای ناکرده به همشیره ات نظر دارم، نه! نه! * از سخف برو بالا *

      • کیرم تو ناموسه شاهین +طرفداراش

        منم مادرشونو گاییدم اینی که مدیر سایته پسر حروم زاده منه امشب مادر مدیر این سایت و از کون میگام 😀

    • Klh

       زنده باد شاهین نجفی ننش ننت ابجیش ابجیت + بابای کونیتون

  • نسل سوخته

    به نقی قسم 
    اگر عایشه را در دست چپ من و بی بی ۳ عالم(جبروت.ملکوت.هپروت) را در دست راست من قرار دهند دست از ارتداد بر نمیدارم.
    درود بر شاهین نجفی عزیز.

  • Irani57

    شاهین مثل یک مرد بایست و از ابراز عقیده و ترانه ات دفاع کن.
    دوستان عزیز اونیکه باید خودش را مخفی بکنه  شاهین نجفی یا افراد مشابه نیستند بلکه آنهایی باید خود را از انظار عمومی مخفی کنند که در عصر شکوه گفتگو ی ملتها فقط برای ابراز عقیده حکم به قتل افراد را صادر میکنند.
    بنابراین
    من پیشنهاد میکنم که همه طرفداران آزادی بیان و شاهین نجفی در همه کشورهای خارجی با در دست داشتن پلاکارتهای اعتراضی و افشاگرانه جلوی درب همه سفارتخانه های  رژیم بی هویت و بی وطن اسلامی حاضر شده و اعتراض خود را با این حکمهای  ضد بشری اعلام کنند.در گذشته هم در موارد مشابه تنها راه نجات افراد از چنگال این رژیم ضد انسانی  همینگونه  اعتراضها بود.مطمئن باشید اینبار هم نتیجه مثبت میدهد.

  • Irani57

    از بدو اختراع این دین کذایی و تجاوز اسلامیون به وطن سراسر شعر و ترانه ما یعنی  ایران. خون هزاران ایرانی را با همین حکم ضد بشری ارتداد ریختند.گرچه ما در آن زمان نبودیم تا به این احکام شیطانی اعتراض کنیم. ولی امروز فرصت مناسبیست تا برای همیشه از این احکام  ضد بشری و خدایی رهایی یابیم.
    به نظر من در رسانه های خبری اعتراض کردن لازم است ولی کافی نیست .بهتره   در جلوی درب سفارتخانه های این حکومت مذهبی خوناشام  تجمع کرده و  با صداییکه  که به اندازه  ۱۴۰۰ سال جنایت فریاد میزنه. به همه عالم بگوییم .ما هم مرتدیم/
     ما را هم بکشید یا   از نوشیدن خون مردم ما برای بقای  این افعی  ۱۴۰۰ ساله دست بردارید.

  • نریمان

    درود بی پایان بر شاهین بزرگ و رهروان راستینش …………………………….
    و حاشا به هوادارانی که در این برهه ی حساس او را از خود طرد کردند و با عبارت چندش اور و مضحک ( به عقاید ما نوهین شده ) ماهیت تازی نژادی خود را نشان دادند ……………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    زنده باد شاهین فرهیخته و دانا ………………….

    نریمان از نژاد صد در صد اریایی …………………………………………………………….

  • سهند

    عبدالرضا هلالی طی بیانیه ای امادگی خود و مزدوران خرد باخته خود را جهت ریختن خون شاهین اعلام نمود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ان مردک حرامزاده که با حماقت یک مشت جوان پوچمغز در محرم بر سر و سینه ی خود میزنند و در  پنهانی به ریش و شعور جوانان تازی نژاد و عشق حسین  میخندد …………………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
    ان مردکی که طی انتشار یک فیلم خصوصی  نوع زندگی واقعیش به همگان نشان داده شد و ابرویش برای مدتی خدشه دار گردید  تا جایی که شرم میکرد در اجتماعات حضور داشته باشد هر چند که پوست کلفت تر از این حرفاست ………………………………………………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    واقعن ملت  ملت خرمغزی هست که در عزای قاتلان و جنایتکاران ایرانمان بسان سگی گوش به فرمان این مداحان عوضیند ……………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Mani 13

    تمام این غربتی بازی اخوند و اخوندزاده ها یک خوبی هم که داره، اینه که  بوی تعفن این نجاست که اسم ناپاکش اسلام است، در دنیا بیشتر بلند می شود و ادمی به ریش کثیفِ ملاها، افزون بر این، می خندد که می خواهند انقلابِ نامنزه شان را صادر هم بکنند.
     

  • ابن العربی

    من موندم که شماها چی هستین که مرتد باشین یا نا مرتد
    اصلا کی شماها رو اسلامی صدا زده که حالا بیایی ما مرتدیم و مرتد نیستیم
     

    • نسل سوخته

      کسی گه میخوره مارو مسلمان صدا بزنه ما انسانیم نه مسلمان.مسلمانی فقط برازنده اعراب بی خاصیت هست.

      • Mazdak63

         درود به همه خرد گرایان
        با سپاس فراوان
        درود بر شما نسل سوخته بنده نیز با شما موافق هستم ما ایرانی هستیم و پیرو دین پاک اهورایی سرزمینمان ایرانیم و شما سگان عرب گه می خورید که ما را مسلمان بنمانید خاک بر سر شما سگان عرب و ان امامان حرام زاده یتان

      • Akka

         شما کیره مسلمون هم نمیشید

        • Mani ۱۳

          شما میشید!

        • نسل سوخته

          اما تو خوب تبدیل به کیر عربا شدی.
          به زودی کون عربا رو میزاریم کیرشونم میبریم.

    • Mani 13

      خفه شو!!! کثافت!
      تو دیگه از کدوم طویله ای در رفتی؟؟؟
      توی پشت گشاد بهتره که بری و از  یه شمعِ کلفت کمک بگیری و هیچ کاری با ما نداشته باشی، کسی از ما با تازی جماعت امیزش چه جنسی و چه غیر جنسی نمی کنه. تازی فهم شدی یا نه؟؟؟
      . آشغالِ التماسیِ بی همه چیز!!!
      مانی ۱۳

      • کوروش

        حرف اخر ( فکر نکنید ما مسلمونا از وجود ادمای بی غیرت و کسکشی مثل شما ناراحتیم نه والا خیلی هم خوشحالیم به هر حال ناموستون در نقش جنده صیغه ای برای ما نقش ایفا میکنن خعلی هم خوشحالیم

        • Mani ۱۳

          کثافتِ بیکلاس و بیسواد!!!
           توی بچه پررو هم مانند کثافت های بیکلاسِ دیگر فقط بلدی فحش ناموسی بدی.
          مانی ۱۳

          • Golrangarang

            جمع کنید این سایت مزخرفتونو-اشغالای عوضی-این شاهین خرکی رو اگه بده دستم میدونم چیکارش کنم

    • Ramin

      ابنِ غربتی!
      درشو بزاری، سنگین تری. 

  • Arjang

    خاک بر سر الله که آیت(نشانه) او آخوند باشد و باید بر دینی شا…د که
    رهبرانش از یک انسانی‌ چون شاهین مترسند و حکم قتلش را میدهند.چه عظمتی
    دارد گفته‌های شاهین!
     

  • Coolhandlook_111

    lمذهب که تخمی شد رژیمی هم که بر اساس اون بنا شد تخمی میشود . یک مشت هجویات و کشکیات را انگلیسیهای مادر جنده با استفاده از یک عده مزدور مادر جنده خود در مخ ما ایرانیان نگون بخت فرو کرده اند .یک روزبا تولد کشکی فاطمه ( که اصولا وجود خارجی نداشته ) چون این پیغمبر بچه باز اصولا بچه نداشته . ویک روز بنام تاسوعا و عاشورا . تمام کشک . گریه وزاری برای یک مشت عرب
     مادر جنده که قتل عام ایرانیان در گرگان هنوز در تاریخ ما هئیداست .  چگونه میتوان سوار بر یک ملت نگون بخت  شد خیلی راحت با استفاده از ابزاری من درآوردی بنام مذهب شیعه اثنی عشری

  • Abazarghafary

    اندر حکایت  انتخابات جدید مسجد (مجلس) شوربای اسلامی …….یک مسجد ( مجلس ) پر  ز دزدان  ، دزدان نو رسیدند …. جاکش های گشنه ، تنبان  نو خریدند .// قبل از انتخابات ، ملت را وعده  دادند ….بعد از انتخابات ،  خایه  های رهبر مالیدند .// شعر  بلندی که ادامه ان بعد خواهد آمد .

  • مهمانم

    دمکراسی ، توهین به عقاید دیگران نیست ! پذیرفتن همدیگر و احترام به نظر هم بدون اینکه بخواهیم دیگران را مثل خود کنیم . این یک اصل ساده است ولی مثل اینکه تو این صفحه هیچ کس اونو نمیدونه 🙂

    • Mazdak63

       خیلی دلت خوشه این بی پدرو مادرا مگه به بقیه احترام می زارن که ما بخواییم به اونها احترام بزاریم

    • Mani 13

      متاسفم که فعلاً امکانِ تقدیمِ دسته گل به مزدورانِ بیکلاس و بددهنِ حکومتِ پلیدِ اسلامی، برایمان وجود ندارد. 
      مانی ۱۳

      • اسکندر

        دسته گل نمیخواد همین که ابجیتو هر روز از زیره کیرم جم کنی باغی از گله

        • Mani ۱۳

           من ابجی ندارم ولی تو اگر داری، فقط مواظبش باش!!!
          مانی ۱۳

    • Ali

       کیرم تو دموکراسیتون

  • نا مسلمان

    شاهین  عزیز  جوان برومند ایران شاید  سالها خواهد گذشت تا اگاه و هشیار و بیدار چشمها…. باز شوند و ببینند که تو به چه  سادگی و زیبایی انچه را که باید صد سال گذشته ایرانی ها به زبان میاوردن و درک می میکردند  با شهامت با صدایت ابراز کردی ……هرچه  این مذهب خطرناک از اوج اسمانها پایین تر بیایدبهتر است برای بشریت …….همه انها که به نام توهین به مذهب میکشند و وحشت برمی انگیزند از ترس وو حشت بسیار عمیقی است که هم از نادانی و جهل و بی مغزی وهم  وحشت زائیده از  مذهب درون    انها دستشان را به خون الوده میکند ………تو به متعصبین مذهب هم کمک کرده ای …………..این ترس باید نابود و نفله شود ………………………..ما همه ارزوی تندرستی ترا داریم وبا توهستیم

  • raha

    وقتی ماه محرم میشه شما حروم زاده ها می فهمید که با این حرفای پوچ و با این خواننده های احمق و بی مصرفتون هیچ غلطی نتونستید بکنید ، جونای مومن و معتقد و ببنید که چه جوری عزاداری می کنن برای مولاشون توی تهران مجالسی هست که شاید تو هر مجلس بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر آدم جمع میشه شماها به شعور میلیون ها از مردم کشورتون توهین می کنید اسمشم میزارید آزادی لعنت به شما.

    • Asheghnaghi

      جوونا میرن حسین پارتی که خورشت نزری بخورن و دختربازی بکنن. چرا اشاره به این نمیکنی که چه قدر در ایران جنده بازی میشه و عرق خورده میشه. تا یک دختر پایش را میگذارد کنار خیابان ده تا ماشین براش ترمز میکنن. همین جوونا تا حالا چند بار سعی کردن ننه ات و خواهرت را بلند کنند و کاری با انها بکنند که حق تو هست؟ میدانی امروزه ده برابر زمان شاه تو ایران عرق خورده میشود و دزدی، رشوه خواری و هر گونه فسادی که فکرش را بکنی صد برابر زمان شاه شده. حیف که در ایران امارگیری درست و علمی ممنوع است که گندهای رژیم جهل، جنایت و خرافات اسلامی بر ملا نشود.

      • اسکندر

         کیرم تو کوس ابجی جندت اره ما حیوون حسینیم هر گوهی هم که میخوایی برو بخور شما عشق بی ناموسی و بی غیرتی زده زیره دلتون به خدا ابجیتو جلو چشات بگان خم به ابروت نمیاد چون که شعارت اینه که ابجیت یه فرد ازاده به خودش ربط داره پس برو به کون دادنت برس بی غیرت

        • Mani ۱۳

           حاجی!!!
          کلماتت با زبانِ بی زبانی فریاد می زنند که انها از زبانِ کثیف یک ادم بی تربیت، احمق و پرروئی بتمام معنی که زیرِ َعلمِ وزارتِ ادمخوارِِ اطلاعات سینه می زند، خارج شده اند.
          فقط اگر خجالت را می شناشی، یک کمی حیا کن!!!
          مانی ۱۳
                                                                                                                                                 

    • سهند

      ریدم به اون ماه محرمت و اون دسته های عزاداری و مولاتون و مجالستون و ………………..اعتقادات ارتجاعیتون ……………..!!!!!!!!!!!!!!!

      • ccv2

         برو برین تو اون کوس ننه جندت که عنی مثل توی مادر کونی زاییده بی ناموس

    • Mani 13

      ادم باید خیلی بدبخت و نادان باشه که گولِ تاترهای ملاهای هفت خط را بخوره.
      توی ماه های مبارکِ محرم و صفر و توی ماهِ نامبارکِ رمضان، مصرف عرق از ماه های دیگر بمراتب بیشتر است.
      چقدر خوب خواهد شد که اگر شما خودتان را از این افکار پوسیده
       * رها * کنید.
      مانی ۱۳

    • ccv2

       عزیزم اینا فقط تو اینترنت واق واق میکنن وگرنه تخم دارن بیان بیرون تو خیابون شعار بدن ناموسشونو جلوی چشمشون میگان ( تجاوز به ناموسه شاهین نجفی و طرفداراش واجب شده )

      • Mani 13

        بچه پررویِ پشت دریده!!!
        همه دیدیم که در تظاهرات آخری به چه نجاست خوردنی افتاده بودید. یوتیوب را نگاه کنید!!!  موقع تان میرسد، این را مطمعن باشید!
         ما هرگز به بستگان شما فحش نمی دهیم ولی دهنی از خودتون سرویس خواهیم کرد که در کتاب ها بنویسند.
        اشغالِ چماق بدست!!!
        مانی ۱۳

      • Mani 13

        http://youtu.be/jCE8NnZW8J0
        فعلا این یکیو ببین تا در فرصتی دیگر نوبت توی پشت دریده هم برسد.
        مانی ۱۳

      • Mani 13

        اینم یکی دیگه! جاکش التماس و خالی بندِ بی همه چیز!!!
        مانی ۱۳

      • Mani 13

        اینم یکی دیگه، جاکش التماسی و خالی بندِ پررو!!! http://youtu.be/tt_ecBltvpY

      • Ramin

        توی جاکش التماسی و بچه پرروی مسلمون هم که خودت از پای کامپیوتر چرت و پرت میگی، و شاید هم وقتی ما مردم گرفتار در این ماتمسرای اسلامزده برای دادخواهی بیرون میایم، چماق بدست میشی. ولی بپا! روزی همون چماقتو جائی فرو کنیم که یادت به سرهنگ قزافی بیافته.

    • Mani 13

      حرومزاده واقعی ان پیغمبر دروغین یعنی محمّد ( ص ) فاسد، هرزه و کودک گرای تان است. 
      من ادرار می کنم به روح ناپاک خمینی دجال، به هیکلِ قناسِ رهبر معظم و فرزانه انقلاب ( پدر خواندهِ 
      خانواده های مافیائی حاکم )  و ادرار می کنم به ارواح پلیدِ آن چهارده معصومِ منحرف تان که کثافت هائی مثل شما زندگی ما مردم را بخاطر عزاداری برایشان، فلج می کنید.
       خودتان هم به درستی می دانید که همش فقط و فقط تظاهر و خودی نشان دادن است و بس!
      مانی ۱۳
       

    • Ramin

      حرومزاده اونیه که از والدهِ تکپرونت زائیده شده است.

  • اب کیر بز روستای ما فدای اسلام

    کیر هر چی طرفدار شاهین تو کوس مادر هر چی مخالف شاهین ……………………………………

  • اب کیر بز تو اسلام

    کیر شاهین و هوادارانش تو کوس زن  اون ادمی که با اسامی مستعار اینجا اومده کامنت گذاشته و فقط میخواهذد برای مادرش مشتری جور کنه …….!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • س.

    ۱۸++++فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر و دو بچه

    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند        

    چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

    http://rezaazad4u.blogspot.de/2012/05/18_30.html

    نگاه کنید مرتد کیست   شاهین نجفی  یا این زن شوهر دار  و این ملا . این فیلم و گزارش مر بوط به ان  ازایران رسیده …..ببینید چرا  برای  بر  قدرت ماندن    و به چه قیمتی  ایران    در فقر و خون و محرومیت و بدنامی سیسا جهانی دست و پا میزند ……..

    • دال بلی وه بچون نادلی

      شما با این دری وی گویی کار به جایی نمی برید. بدانید که من تا آخرین قطره خون در رکا ب مولایم حسین (ع) از مکتب بر حق اسلام دفاع خواهم کرد و ذره ای عقب نشینی نخواهم کرد حتی اگر ذره ذره بدنم را از هم جدا کنند عقب نشینی نخواهم کردد. مطمئن باشید. من شیعه ام استادم علی است و آموزگارم حسین به خدا قسم اگر هزاران هزار بار مرا بسوزانید و زنده کنید و هزاران هزاربار مرا تک تکه کنید عقب نشینی نخواهم کرد. بدانید که شما در برابر پروردگارم آنقدر بی ارزش و ناچیز هستید که ارزش مگسی هم ندارید یا حسین من تا آخرین نفس و آخرین قطره خون مدافع مکتب توام و نخواهم گذاشت کسی به تو بگوید بگوید بالای چشمت ابرو. یا حسین جانم به فدایت من آرزوی کربلا دارم مرا تا آخرین نفس در مبارزه با دشمنانت یاری بفرما. لعنت خدا بر یزید و بنی امیه. لعنت خدا بر دشمنان حسین . لعنت خدا بر دشمنان اسلام. لعنت خدا بر دنیاطلبان و شهوپرستانی که انسان را با حیوان برابر می دانند. لعنت خدا بر متکبران. لعنت بر خدایان جعلی و ساختگی لعنت بر خدای آب. لعنت بر خدای باد و باران . لعنت بر خدای خورشید. درود بر پروردگار یگانه و بی همتا که خالق کل جهان است. درود بر الله خدای محمد. خدای عیسی. خدای موسی. خدای ابراهیم. خدای یونس و یوسف. وای اگر حسینم حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.. مر دسم وتو نرسه ریم ده .

  • Mani 13

    جهتِ اطلاعِ خردگرایانِ عزیزِ این سایتِ خوب و مردم و نیز برای خفتِ هر چه بیشتر مزدوران هرجائی صفت و هواداران نادانِ رژیمِ کثیفِ ولائی: با مهر، مانی ۱۳     ِ

    عضو  حوزه علیمه قم به اینرپل : (حالا که شما خاوری را تخویل میدهید) اهانت کننده به امام هادی را (هم) تحویل ایران دهید!
    قم – خبرگزاری مهر: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار استرداد اهانت کننده به امام هادی  به ایران توسط اینترپل بر اساس قوانین حقوقی بین المللی شد.به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله  عباس کعبی بعد از ظهر سه‌ شنبه در دیدار برگزارکنندگان اولین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی با وی اظهار داشت: اعتقادات مذهبی جزء حقوق معنوی ملتها و پیروان مذاهب است و اعتقاد به ائمه آمیخته در تار و پود مردم است (جای دادن خود به جای مردم!) بنابراین مجامع بین المللی باید برای دفاع از این حقوق، هتاکان به ائمه  را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.وی با بیان اینکه انزوا سرنوشت هتاکان به مقدسات است اضافه کرد: امروز هتاکی کننده به امام هادی  همانند سلمان رشدی در انزوای شدید به سر می برد.نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مرزبانی و دفاع از حریم دین و کشور تصریح کرد: امروز مفهوم مرزبانی با توجه به شکل گیری فضای مجازی توسعه یافته است و دفاع از هویت اعتقادی و فکری در چنین فضایی لازم است. وی با بیان اینکه اهانت کنندگان به ائمه  افراد پست و حقیری هستند تاکید کرد: این افراد به عنوان مجرم و براساس قوانین حقوقی بین المللی باید از طریق اینترپل به جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شوند. 

  • احمد

    خدا هر کسی رو به هرچی آرزوش باشه میرسونه. تقصیر بعضی از ما است که آرزوی تباهی برای خودمون داریم! به ادبیات مدافعان آقای نجفی (که از نظر من فقط یک بازیچه و مهره سوخته است) توجه بفرمایید.  چطور ممکنه کسی اهل فکر باشه و این همه حرف زشت و کلمات رکیک از دهنش خارج بشه؟! کسانی که اینجا با فحاشی میخواین حرفتون رو به کرسی بنشونید باید بدونید کسی برای حرف های یک آدم کم ادب ارزشی قائل نیست.