پیامبر اسلام: الله زنی را که به خواسته های شهوانی همسرش تن ندهد، لعنت می کند! ۱۲

پیشگفتار:

دینداران مدعی هستند که احکامِ دینی‌شان بستر‌سازِ باهمادِ (=جامعه‌ی) اخلاق‌ مدار است و بی‌خدایان و شک گرایان را متهمِ به بی‌اخلاقی‌ کرده و اگر انتقادی از سویِ آنان بشنوند به جایِ پاسخ و ایجادِ گفتگو ، آنان را در جبهه‌ی شیطان دسته بندی می‌کنند و با دادنِ القابی چون: “شیطان پرست”، ” محارب” و “مفسد فی‌ الارض”، تلاش بر خارج کردنشان از گردونه‌ی روزگار دارند.

این صف‌ آرایی در ادیانِ سامی به وضوح دیده شده و به صورتِ خاص در اسلام به کرّات یافت می‌شود و از آنجا که حمایتِ عوامِ اسلام پناه را در بر دارد، خاموش کردنِ صدایِ منتقد برایش آنچنان بهایی نداشته است و از آنجا که هاله‌ قداست، محافظِ احکامشان است در بیشترِ مواقع هر نوع گفتگوی انتقادی را با بن بست مواجه خواهند کرد و در شرایطِ خاص اگر گفتگو نیز سرگیرد و برایِ چند لحظه‌ای گوشِ شنوایی به دست آورند، انتقادِ بیان شده را بر گردنِ مجریانِ دین انداخته و با پاسخ‌هایی چون: “اسلام به ذاتِ خود ندارد عیبی، هر عیب که هست از مسلمانیِ ماست” گفتگو را خاتمه می‌دهند.

فرتور گوشه ای از برخورهای اسلامی با زنان را نشان می دهد. در اسلام زن هیچگونه ارزش و جایگاهی نداشته و ندارد و برای مرد مسلمان تفاوتی میان بخچال و همسرش وجود ندارد. به همین دلیل مرد مسلمان به خود اجازه برخورد وحشیانه با زنان را می دهد.

فرتور گوشه ای از برخورهای اسلامی با زنان را نشان می دهد. در اسلام زن هیچگونه ارزش و جایگاهی نداشته و ندارد و برای مرد مسلمان تفاوتی میان بخچال و همسرش وجود ندارد. به همین دلیل مرد مسلمان به خود اجازه برخورد وحشیانه با زنان را می دهد.

یکی‌ از نمونه‌هایِ بارز، سخنرانیِ آخوند حسن دهنوی است که گفتاوردی را از آقایِ محمد، پیامبرِ مسلمین، بیان کرده که پیرامونِ لعنت کردنِ الله بر زنی‌ است که شوهرش او را به بستر فرا خوانده اما زن امتناع ورزیده تا شوهر به خواب رفته، می‌باشد. از آنجا که دینداران هر آینه سخنانِ غیرِ اخلاقی‌ یا غیرِ منطقی‌ِ دکاندرانِ دین را منسوب به خودِ آنها می‌دانند و مبرا از ذاتِ اسلام، نخست به ریشه‌ این حدیث خواهیم پرداخت و سپس سخنانِ ایشان را ارزیابی خواهیم کرد.

– نهج‌ الفصاحه:

این کتاب گزیده‌ای از سخنانِ آقایِ محمد، پیامبرِ مسلمانان است که از دو بخشِ احادیث و خطب ه‌ها تشکیل شده است. نامِ “الفصاحه” به این علت برگزیده شده است که آقایِ محمد از خود حدیثی بر جای گذاشته که گفته است: “انا افصح العرب”؛ یعنی‌” من فصیح‌ ترین مردِ عرب هستم.[۱]

واژه‌ی الفصح به معنی‌ “شیوا گو ترین” به کار برده می‌شود؛ بنابر‌این آقایِ محمد خود را “شیواگو ترین مردِ عرب” معرفی‌ کرده است. به اتفاق به گوشه‌ای از این “شیواگویی” خواهیم پرداخت: آقایِ محمد در نهج‌ الفصاحه، حدیثِ ۲۲۳۷ می‌گوید: ” لعن اللَّه المسوّفات الّتی یدعوها زوجها إلى فراشه فتقول: سوف، حتّى تغلبه عیناه.”[۲] یعنی‌: خدا مماطله‌ گر را لعنت کند، یعنی‌ زنی‌ که شوهرش به بستر‌ش خواند و گوید: “کمی‌ صبر” تا خواب‌ اش ببرد.

سخنانِ آخوند حسن دهنوی: این آخوند چندیست با بیانِ احادیثی از آقایِ محمد، جنجالی بینِ مسلمانانِ “نا‌آگاه” از اسلام به وجود آورده است. ایشان با بیانِ مطالبی که به راستی‌ از گفتاورد‌هایِ آقایِ محمد است خوراکِ تبلیغاتی ما شک‌گرایان و بی‌خدایان شده است. یکی‌ از نمونه‌ هایِ بارز اشاره به حدیثِ نهج‌ الفصاحه پیرامون زنی‌ است که از همبستر شدن با شوهر‌اش خود‌داری کند، می‌باشد.

البته از آنجا که ایشان در سخنان‌اش بنمایه(=منبع) گفتار‌اش را بیان نکرده، دین‌باوران این سخنان را منسوب به خودِ ایشان کرده‌اند، ما برایِ جلوگیری از هر شکی، در بخشِ پیشین با اسنادِ ارائه شده اثبات کردیم که این سخن از احادیثِ معتبرِ آقایِ محمد است. ( نهج‌الفصاحه، حدیث ۲۲۳۷ )

پرسش‌هایِ پیش آمده: از آنجا که اصلِ سخن برگرفته شده از حدیثِ آقایِ محمد است، پرسش‌هایِ ما هم از آقایِ محمد است و هم از آخوند حسن دهنوی. – این اللهِ گرامی‌ به عنوانِ خالقِ جهانِ هستی‌ و کائنات، کار و زندگی‌ خویش را رها کرده و مشغولِ دفتر‌داریِ هم‌خوابگیِ بندگانش است؟

در این ویدیو آخوند شهوت ران و هوسباز که سه دهه است دستش را به سمت جان و مال و ناموس مردم ایران دراز کرده، زنان را برده جنسی مردان خطاب می کند.

– آیا نزدیکی‌ بینِ زن و شوهر سنجه‌ اش احساس است یا شهوت؟ اینطور که پیدا است از دیدگاهِ آقایِ محمد صرفاً زمانی‌ که شهوتِ مرد چیره شد، می‌بایست این عمل روی دهد و اگر زن به هر دلیلی‌ امتناع کرد، از سویِ الله لعنت میشود!

– برایِ توجیهِ این حدیث می‌فرمایند: “شاید فردایی در کار نباشد، شاید در این فرصتِ زمانیِ امشب تا فردا شوهرِ شما به انحراف کشیده بشود ” نخست آنکه شما به عنوانِ مردِ مسلمان اگر “فردایی نباشد”، هفتاد حوری در انتظارتان خواهند بود؛ جایِ نگرانی نیست جانم!

دوم آنکه ادعا میشود مرد ممکن است به انحراف کشیده شود، به باورِ ما شک‌ گرایان و بی‌خدایان، مردی که تعهداتِ اخلاقی‌ اش را برایِ یک شب آمیزش نداشتن کنار گذارد، می‌بایست به “دام پزشک” مراجعه کند. سوم آنکه، می‌فرمایند: “زیرا که عشق‌ باز است” ؛ واژه “عشق” از دیدگاهِ سنتی‌ (اما نا‌درست) ریشه در واژه ” عَشَقه” دارد.

گیاهی است که به دور درخت می‌پیچد. اما واژه عشق ریشه در زبان هند و ارپایی دارد و از پیشینه‌ اوستایی برگرفته شده است که معنی‌ : “خواهش کردن، میل داشتن، آرزو داشتن” را می‌دهد.[۳] حال چه تعریفِ سنتیِ (نا‌درست) و چه تعریفِ ریشه‌ اوستایی، هر دویِ آنها نشان از تمایلِ عاشق به معشوق و در کنار او قرار گرفتن است، نه اینکه با شبی نزدیکی‌ نکردن به انحراف کشیده شود. در انتها مردِ شیوا گویِ عرب باید بداند که دورانِ این مهملات به پایان رسیده است.

بن‌مایه‌ها(=منابع):

[۱] بحار‌النوار، اثرِ محمد باقر مجلسی، جلدِ ۱۷ برگِ ۱۵۸

[۲] نهج‌الفصاحه، حدیث ۲۲۳۷

[۳] درباره ریشه‌ی فارسیِ واژه‌ی عشق، نوشته‌ی محمد حیدری ملایری

  • Shavadoon_123

    هنر او هنرمندی یک آخوند مادر جنده  در جمهوری ( مثلا ) اتمی ایران

    http://holycrime.com/CrimeDoc60.aspاین آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است . این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی – اسلامی شان را راحت تر انجام دهند . بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند

  • daran

    هیچ چیزی چون اسلام  نمی تواند اینچنین انسانیت را بی حرمت کند و «زشت اخلاقی» را در جامعه رواج دهد…!
    حاصل ادیان چیست؟ جز بی حرمت شدن انسانیت و ترویج زشت اخلاقی؟
    به عنوان مثال، اسلام را ملاحظه کنید، دستورات زیر، چگونه می تواند اخلاق و انسانیت را در جامعه ترویج کند و حرمت بگذارد؟! دستوراتی از قبیل: –         اجازه بچه بازی  و ازدواج با دختر بچه ها در اسلام (منبع)-         برده داری و تجاوز به زنان شوهر دار (منبع) –         کتک زدن زنان (منبع) –         کشتن انسان هایی که مانند ما فکر نمی کنند (منبع) دستورات فوق، تنها باعث بی حرمت شدن انسانیت، به قهقرا رفتن جامعه انسانی می شوند. این یک دروغ محض است که تصور کنیم ادیان به اخلاقیات کمک کرده اند، مگر کدام دستور اخلاقی توسط پیامبران  اجرا شده  است؟! البته که مثلا در اسلام، گفته شده دروغ نگویید، اما هر بچه شش ساله ای هم می داند دروغ گفتن بد است، اما اینکه یک جا دستور به راستگویی می دهد  و همزمان اجازه برده داری صادر می کند، تنها نشان می دهد که تا چه حد این دین، باعث وجود بی شرمی و زشت اخلاقی در جامعه شده است. در سال ۲۰۱۲، ما زشت ترین رفتارها را در میان جوامعی می بینم که به اسلام اعتقاد دارند، دلیل آن نیز ساده است، آغوش دیگر جوامع به نقد باز است و می توان هر چیزی را نقد کرد، اما در جوامع اسلامی، قوانین برگرفته از اسلام است و کسی اجازه نقد اسلام را ندارد.برای رسیدن به جامعه ای که در آن اخلاق و انسانیت حرمت داشته باشد، باید درباره اسلام روشنگری کرد، آنرا به تیغ نقد مورد حمله قرار داد، حرمتش را شکست  و مردم عادی را مجبور کرد که به نکات زشت اسلام، کمی اندیشه کنند.

  • ensan

    eslam e  KASSIF E  mohamadi 

    • rivas

       درود بر تودوست عزیز . درود

      • محسن

        کیرم تو اسلام و محمد و علی.کیرم تو کس بی بی فاطمه زهرا

  • Musiclove538

    agha in dine kasif hamash az kamar be paein harf mizane va vase inke hosele mosalmanan sar nare az sar boridan va dato pa boridan va sanhgsar va dar akhr bazam behesht va hori va bazam kamar be paein!!!baba mohamadeshon be saghiro va kabir bache 9 sale rahm nakard !!!!hala  az akhonde marsie khone koskesh che entezari hast !!!!ba tashakor az etela resanie sit

  • Musiclove538

    zemnan akhonda va arabha va basiji haye ashghali ke koneshoon mikhare bian be in yeki javab bedan !!!jedan hal mikonam va in akhondaye haroumi ro mibinam ke az tarsehon az in site be khatere etela resani be mardom ridan be khodeshon !!! ridam be eslam va aein ksife mohhamadi ton

  • Coolhandlook_111

     

    در حیرتم —به باور و جهل وُ جنون- ِ ملتی که از سر نادانی و غفلت برای مشتی پا برهنه -گرسنه -راهزن آدمکش -سینه چاک می کنند-گریه و ناله سر می دهند-برایشان بارگاه می سازندکه -به خاکشان حمله آوردند-پدرانشان را کشتند-   به مادر و خواهرانشان  تجاوز کردند-در بازاز ها به کنیزی فروختند-کشورشان را ویران کردند-ای کاش می فهمیدندکه -علی و حسن و حسین – با ابوبکر و عمر و عثمان و دیگر راهزنان و ایرانی کُشان عرب -هیچ فرقی نیست و همه از تبار محمدندکه نطفه ی- عبد مناف و عبد شمس هستند-درنده خو-بی رحم ستمگروحشی متجاوز  وویرانگر– ای تفو بر تو ای پاسداران جهالت –تفو -که اینچنین ملت ایران را ذلیل کردید—–احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )

  • Moonlighter_45

      در سر خط خبرهای
    منتشره  میخوانیم که مقامات جمهوری اسلامی
    بخاطر حمله به سفارت انگلیس از آن کشور شروع به عجز ولابه ومعذرت خواهی
    کرده اند .بازیهای المپیک لندن در ۲۷ ژوییه نزدیک است و جمهوری اسلامی برای
    ارسال یک مشت مزدور آشعال تحت لوای ورزشکار وکسب چند مدال و بر افراشته
    شدن پرچم کثافت جمهوری اسلامی (از قبل طراحی شده ) مثل وزنه برداری که
    (مثلا )هیبت و اقتدار  جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهد به دست و پا
    والتماس افتاده اند . بهوش باشیم که این طرفندها و این مدالهای کشکی وبی
    خاصصیت که هدفش بزک کردن این مادر جنده ها و بر افراشتن پرچم کثافتا جمهوری اسلامی است باعث
    فریب ما نشود…….. والسلام

  • Musiclove538

     http://youtu.be/s3wRQaprTxo

  • azad

    in melat agar orzeh dashtand harfe 4ta akhondeh jakesho ghabol nemeykardand aghl ke nabashe jan dar azbeh

  • Ronaksalemi

    من یک زن ایرانی … … خسته ام خسته …