نه دی، سالروز شکنجه واعدام جوانان، پس از دستگیری عاشورای ۸۸ ۷

جشن و شادمانی میان مزدوران و کاسه لیسان رژیم

شماری از روزنامه های حکومتی که در بست نوکری و مزدوری آخوند مشهدی را پذیرفته اند، مقاله های گوناگونی در تاریخ ۵ و ۶ دیماه در باره موفقیت و پیروزی بزرگ رژیم در تاریخ نهم دیماه ۸۸ را به نوشتار در آورده و به ستایش آن پرداختند.  ماه و سالی که رژیم خون آشام توانست انقلاب مردمی را سرد و بیروح ساخته و جوانان برومند کشورمان را به خاک و خون کشاند.
برای آن که خوانندگان ما از آن همه پیروزی و شادکامی رژیم بی بهره نمانند و در جریان قرار گیرند، چند نمونه آن در این ها به نگارش می آید:

فرتور مأمورانِ خودفروخته رژیم که حسابی توسط مردم دلیر ایران گوشمالی داده شده اند را در روز ششم دی ماه و در تظاهرات خونین عاشورا نشان می دهد.

فرتور مأمورانِ خودفروخته رژیم که حسابی توسط مردم دلیر ایران گوشمالی داده شده اند را در روز ششم دی ماه و در تظاهرات خونین عاشورا نشان می دهد.

الف- ۹ دی روز بازگشت به خط امامت و ولایت بود:

روزنامه رسالت در شماره ۶ دیماه ۱۳۹۱ خود می نویسد:”دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ماهیت قیام ۹ دی بیان داشت: ۹ دی مختص هیچ فرد، گروه و حتی هیچ جریانی نیست. در این روز همه مردم به صحنه آمدند. روز ۹ دی روز بازگشت به خط امامت و ولایت بود و برخی که فریب فتنه گران را خورده بودند، صادقانه به میدان آمدند و از فتنه انگیزان به ویژه آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی اعلام برائت کردند.” بنا به نوشته این روزنامه، مردم چند میلیونی که در روزهای تاسوعا- ٰعاشورای ۸۸ به خیابان آمده و چند شهر را به لرزه آوردند، از مردم نبودند. خامنه ای هم آنان را مردم ندانست و به عنوان خس و خاشاک یاد نمود. از دیدگاه آخوند پشمالو، همان مزدوران حقوق بگیر بسیجی، جنایتکارانی بنام سربازان امام زمان، مزدورهای وابسته وحشی موتور سوار، و جنایتکاران تازی و غیر تازی از کشورهای عربی و افغانستان که به جان مردم افتادند، مردم به شمار می آیند!.

ب-حماسه ۹ دی از برکات فتنه ۸۸ بود:

‏باز هم در بخش دیگری از روزنامه رذالت گوهر افشانی حجت‌الاسلام پناهیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها در گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه تحت عنوان “دانشگاه سدی در برابر فتنه” که به همت دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که جامعه ایران در حال گذار است، اظهار داشت: “پویایی و ناآرامی جامعه ما به عنوان یک اصل ذاتی برای این جامعه به حساب می‌آید.وی افزود: ناآرامی ذاتی جامعه باعث شده که در این جامعه موج مخالف شکل بگیرد و باید اذعان داشت این ناآرامی‌ها حسن فضای درونی کشور به حساب می‌آید.پناهیان ادامه داد: در زمانی عده‌ای می‌خواستند که این ناآرامی‌ها را مهار کنند، در نتیجه به سراغ دانشجویان آمدند و شاهد بودیم که مقام معظم رهبری نفرین کردند کسانی که دانشجویان را غیرسیاسی می‌خوانند و بارها قشر جوان و عدالت‌خواه را به سیاسی بودن دعوت می‌کردند”

پ-هیچ گاه نباید فتنه و حماسه ۹ دی را از یاد ببریم:

حضرت آیت الله نوری همدانی کاسه لیس معروف رژیم با تاکید بر این که ما نباید هیچ گاه فتنه۸۸ و حماسه ۹ دی را از یاد ببریم، گفت: “مخالفان و معاندان نظام در فتنه ۸۸  نیز می خواستند با ایجاد تزلزل در فرهنگ عاشورا تکیه گاه انقلاب را متزلزل کنند.”

فرتور یک بانویِ شریف و دلاور ایرانی را نشان می دهد که در طی تظاهرات عاشورای سال 88 و برای آزادی خواهی قدم به خیابان ها گذاشته است؛ به راستی که چقدر کَم شده اند این جان بر کفانِ میهن دوست!

فرتور یک بانویِ شریف و دلاور ایرانی را نشان می دهد که در طی تظاهرات عاشورای سال ۸۸ و برای آزادی خواهی قدم به خیابان ها گذاشته است؛ به راستی که چقدر کَم شده اند این جان بر کفانِ میهن دوست!

هفته نخست دیماه ۸۸ در ایران چه گذشت؟

دیماه ۸۸ را باید ماه خروش و قیام مردم ایران، به ویژه آزاد زنان، و آزاد مردان علیه رژیم فاشیستی مذهبی ولایت فقیه دانست. در روزهای نزدیک به عاشورای ۸۸، رفته رفته مردم برومند و پاک سرشت ایران به شمار چند میلیونی به خیابان های تهران و شهرهای بزرگ ایران به گرد هم آمدند، و با فریادهای محکم و استوارشان، اعتراض و ضدیت خود را به گوش رژیم جهل و جنایت رساندند. این فریادهای رعد آسا که می توانست در هرگوش سنگین و کری نفوذ کند و شنونده را به ژرفای نفرت وکینه مردم نسبت به وجودشان آگاه سازد، بدبختانه در گوش های کر آخوندهای ضد مردم و خودکامه بی اثر و بی نتیجه ماند.

چرارستاخیز مردمی به سردی گرایید؟

با آن که در عاشورای ۸۸ میلیون ها مردم به پاخاسته آمادگی آن را داشتند تا خیابان ها را همچنان در اشغال خود داشته، و تا فروکش و ریزش رژیم پوشالی به خانه های خود باز نگردند، ولی شوربختانه رهبران جنبش که از رهبری تنها تسلیم شدن، کوتاه آمدن، و راهپیمایی با سکوت و احتمالن زیر لب ورد خواندن و به جن و دیو فوت کردن می دانستند، مردم را از ادامه تظاهرات و اعتراض های خود منصرف نموده، با پاشیدن آب سردی بر روی آنان، جمعیت چن میلیونی را پراکنده و روانه خانه هایشان نمودند.

پیامد واریختن، و بازگشت مردم به خانه

با بازگشت مردم به خانه هایشان موجب نهایت خرسندی و شادکامی خامنه ای و یال و کوپالش شد. نوشتار روزنامه های حکومتی نشانه نهایت شادمانی آنان از پراکنده شدن مردم در عاشورای۸۸ و رفتن آنان به خانه هایشان است. به راستی اگر چنانچه علی خامنه ای مسئول دادن جایزه نوبل می بود، بی تردید، جایزه بزرگ صلح و آرامش (عقب نشینی و تسلیم بودن) را به ملا حسین موسوی می داد.

این فرتور مزدوران و خردباختگان و خودفروختگانی را نشان می دهد که در تظاهرات دولتی نهم دی ماه شرکت کرده و ایرانیان شریفی که در روز عاشورا دست به شورش زدند را محکوم نمودند؛ به راستی که ننگ و شرم ابدی بر این بندگان زر و سیم

این فرتور مزدوران و خردباختگان و خودفروختگانی را نشان می دهد که در تظاهرات دولتی نهم دی ماه شرکت کرده و ایرانیان شریفی که در روز عاشورا دست به شورش زدند را محکوم نمودند؛ به راستی که ننگ و شرم ابدی بر این بندگان زر و سیم

در هرحال، پس از آن پیش آمد مسرت بخش، برای رژیم فرصت و موقعیتی پیش آمد تا با فداکردن خزانه مردمی و درآمدهای نفت، دههاآدم کش، جنایت پیشه و مزدور خردباخته اجیر نموده در خدمت خود در آورد. از آن تاریخ تا کنون رژیم به سنگربندی و جبهه گیری در برابر ملت در بند پرداخته، و همچنان ادامه می دهد.

از سوی دیگر، نه تنها ما به آزادی و دموکراسی نرسیدیم، بلکه رژیم در برابر ضعف و ناتوانی ما، با گسیل سیلی ازپول، طلا، اسلحه، و پاسدار و بسیجی مزدور آدم کش به سوریه تا کنون بیش از۴۵ هزار نفر مردم بی دفاع سوریه را به خاک و خون کشانده، و کماکان بشار اسد دوست اسلامی علی خامنه ای به دلیل کمک های بیدریغ و راهنمایی های امامانه او کماکان به کشتار و قصابی مردم سوریه می پردازد.

  • سهراب ارژنگ

    یا حسین میر حسین

  • شروین

    سلام بابا  اوبما چرا به  بچه که وهابیان سرشون بریدن گریه نمی کند  فقط بلد به زنا زاده ها گریه کنه هااااااااااا خانواده را از هم پاشیده  پسر از پدر مادر خود شک کرده همه را کشته دیگه ولی این بچه شیعه چه گناهی داشت واهبی ها سر بریدند حقوق بشر دهنش بسته هاااااااا

  • Sun_sea30

    وهابی ها که مسلمانان واقعی هستند سر بچه مسلمانهای جعلی که ما ایرانیهای شیعه هستیم را بجرم اهانت و بدعت گذاری در دین پاکشان سر بریدند به اوباما چه ربطی دارد این شیعیان هستند که مانند این یکهزارو چهارصد سال باید گریه کنند تا بمیرند . عمو

    • Mohammadakbarzade

      کس مخ بی سواد حالا کی گفته که وهابیها  مسلملنان واقعی هستند مسلمان واقعی فقط به خاطر جهاد در راه خدا ادم می کشه تو خودت هم وهابی هستی بچه کونی اشغال عوضی گند بزنه اون ریختتو یه کم از خودت خجالت بکش از ریختت از هیکل بد زاتت از کون کلفتت.تو که هنوز پول تو جیبیتو از بابات میگیری تو رو چه به این حرفا تو بیا ساکت و بزن پولتو بگیر لازم نکرده جواب بدی ابلههههههه

    • Saeed

       از کی تا حالا وهابی ها مسلمان واقعی شدن، این وهابیتی که نصف عمر تشیع رو نداره و تازه سر از خاک در آورده اومده اسلام واقعی رو نشون داده یا اینکه اسلام واقعی توسط پیامبران و امامان نشون داده شد، وهابیت توسط یه دیوانه روانی قرن ها بعد از اسلام به وجود اومد

  • x-z

    مرگ بر جمهوری نجس اسلامی

    • AAAA

      آخه یه حروم زاده مثل تو که نمیدونه اسلام چیه از این گوها میخوره. خر،تو به اسلام چی کار داری.
      تو نجسی که معلوم نیست زیر کدوم بته به عمل اومدی.