آخوند بی فرهنگ تازی تجمع باشکوه مردم در پاسارگاد را ضد انقلاب می خواند ۳

  پیش گفتار:

تجربه نشان داده که هرکدام از دیکتاتورها در کنار خود شماری آدم کش، مزدور، بادنجان دور قاب چین، و متملق و چاپلوس گرد می آورند که از بام تا شام به چاپلوسی آنان می پردازند.این گونه مزدوران وتملق گویان آنچنان در وصف سجایای دیکتاتور سخن می گویند که پس از چندی امر بر او مشتبه شده و به راستی بر این باور می شود که دارای چنان سجایای اخلاقی و صفات بارزی است که چاپلوسان همواره برآن تکیه دارند.

شخصیت پوشالی و بوقلمون صفت نوری همدانی

در میان گله ای از آخوند و آخوندچه که نان تملق و چاپلوسی خود را می خورند و به دور آخوند ۵ تومانی  پرسه می زنند، و او را به عرش اعلاء می رسانند، نوری همدانی از همگان گوی پیشی و سبقت را ربوده، و دراین راه شاگرد اول شده است. گرچه این بابا تاکنون چند گونی نمک هم زیاد خورده و توانسته برای چند سالی عزرائیل را پشت در همچنان معطل و سرگردان نگه دارد. شاید وظیفه و مأموریت  چاخان گوئی او هنوز به پایان نرسیده و چند صباحی دیگر ادامه دارد!.

آیت الشیطان نوری همدانی مزدور و نوکر ابر جنایتکار علی خامنه ای گزمه ها و دژخیمان و آدمکشان رژیم را مورد استنطاق و مؤاخذه قرار می دهد که چرا بیشتر و بیشتر با وحشیگری و دد منشی مانع ورود مردم به پاسارگاد نشیدید؟!.

آیت الشیطان نوری همدانی مزدور و نوکر ابر جنایتکار علی خامنه ای گزمه ها و دژخیمان و آدمکشان رژیم را مورد استنطاق و مؤاخذه قرار می دهد که چرا بیشتر و بیشتر با وحشیگری و دد منشی مانع ورود مردم به پاسارگاد نشدند؟!.

سخنی چند از گذشته درخشان این آخوند مرکز خلافت

الف- پرچم داری سید خراسانی

آفت الله نوری همدانی در باره سید خراسانی (آخوند ۵ تومانی مشهدی) چندی پیش گفته بود:  «ما بر این عقیده ایم که خداوند برای سرنوشت مردم ارزش قائل است، و هیچگاه سرنوشت مردم را به دست فرد عادی نمی سپارد. بلکه سرنوشت مردمش را به دست پیامبر و یا امام جانشین آن می سپارد.
این مرجع تقلید تأکید کرد وقتی امام  گرفتاری داره و نمی تونه از ته چاه بیرون بیاد، یعنی غایبه، سرنوشت حکومت باید به دست ولی فقیه متعهد، باتقوا، مدیر، شجاع، مثل آیت الله خامنه ای بیفته….

ب- عشق به رهبر از اعماق جان مردم می جوشد

این گفتار آخوند فرومایه و وطن فروش  آیت الله نوری همدانی است که در روزنامه رذالت به چاپ رسیده است. او دستمال به دست از بام تا شام با چاپلوسی و تملق گویی، بر جنایت و غارتگری های خامنه ای سرپوش می گذارد. این بابا، پس ازیورش و حمله به ایرانیان و نامیدن انقلاب مردمی در سال ۸۸، گفته است: “…باید تلاش کنیم فتنه گران را بشناسیم و آنها را رسوا کنیم .

“آفت الله نوری همدانی با اشاره به حمایت گسترده مردم از رهبر معظم انقلاب در ایام فتنه و رابطه عاطفی عمیق بین ایشان و ملت تصریح کرد” :
“دلیل اینکه ملت ما از اعماق دل به رهبر انقلاب ابراز محبت می کنند ، مهربانی و دلسوزی ایشان نسبت به مردم است .

مردم همان سخنانی را که از پیامبر(ص) و امامان شنیده اند امروز از زبان رهبری می شنوند به همین دلیل حاضرند در راه دفاع و حمایت از ایشان جان بدهند.”
(مردک نسناس از کیسه خلیفه می بخشد. کدام انسان با شرفی حاضر است در راه جنایتکاری که تا آرنج او در خون بیگناهان و عاشقان به کشورمان فرو رفته، جان بدهد؟!. چه کسی می تواند در راه یک گرگ خونخوار جان بدهد؟!.)

این پیام پرشور و مالامال از عشق یک افغان است. ما به وجد چنین افغانی ها افتخار می کنیم و آنها را پاره ای از قلب و وجدود خود می دانیم. زنده و پاینده باد مردم برومند و دلیر افغان که به مام خود همچنان وفادارند.

این پیام پرشور و مالامال از عشق یک افغان است. ما به وجود چنین افغانی ها افتخار می کنیم و آنها را پاره ای از قلب و وجان خود می دانیم. زنده و پاینده باد مردم برومند و دلیر افغان که به مام  میهن خود همچنان وفادارند.

پ- شکر افشانی در باره کتابهای غربی

روزنامه رسالت در تاریخ ۱۷ اردی بهشت ۱۳۹۱ نوشت:« حضرت آیت‌الله نوری همدانی،‌ از عرفه برخی کتب تدوین شده بر اساس فرهنگ غربی در نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران انتقاد کرد و از مسئولان ذیربط خواست به این مسئله رسیدگی کنند.“.

به راستی وقاحت و بی شرمی آخوندها تا کجاست؟. آنها که سرتاپای وجودشان ساخت فرنگ و به ویژه انگلیس است ولی از نوشته های پیشرفت و تکنولوزی کشورهای دیگر گریزانند.

نوری همدانی فراموش کرده که اگر برای یک روز ویا حتی یک لحظه دانش و آموخته های علمی غرب از کشور ما برداشته شود، این آقا همان شال و عمامه خود را که ساخت انگلیس است، از دست می دهد. به جای ماشین بنز و کادیلاک، باید خر سواری کند. به جای دوش گرفتن با آب زلال و در فضایی تمیز، در منجلاب و آب کثیف چند ماه مانده شستشو کند،

برای رفتن توالت هم از سنگ و یا دست های خود کمک گیرد، و از شدت بوی خفه کننده توالت یعنی مرکز بهداشتی خود، یارای نفس کشیدن را نداشته باشد. دیگر هواپیمایی نیست که هیکل بزرگ و تن لش آنان را از شهری به شهر دیگر جا به جا کند، و بیمارستانی برپا نیست که از صدها بیماری و مرگ زودرس آنان جلوگیری کند و بر عمر زالو صفتان بیافزاید.

صف بی انتهای علاقمندان و عاشقان پدر تاریخ ایران کوروش بزرگ با وجود ممانعت دژخیمان رژیم باز هم توانستند گروه زیادی به آرامگاه کوروش بزرگ برسند.

صف بی انتهای علاقمندان و عاشقان پدر تاریخ ایران کوروش بزرگ با وجود ممانعت دژخیمان رژیم باز هم توانستند گروه زیادی به آرامگاه کوروش بزرگ برسند.

ت- سرپیری و معرکه گیری 

به میمنت و مبارکی نوری همدانی مرجع تقلید هفتاد ساله ی رژیم با دختری هیجده ساله پیوند زناشویی بست. به نظر شما چه رابطه ی عاطفی می تواند بین یک پیرمرد زوار دررفته فکسنی، و یک دخترک جوان وجود داشته باشد؟ چه چیزی مهم تر وبالاتر از ؛ النکاه سنّتی و من یقرب الی سنّتی الیث منّی؟.

این قوانینی که محمّد جاهل وضع کرده است، نتیجه ای بهتر از این دربرنمی تواند داشت. کسی که واژه ی نکاه را که به رابطه ی جنسی دو شتر به کار می برند، برای پیوندی عاطفی برمیگزیند، بیشتر از این هم از او انتظار نمی رود.

سخنرانی نمایندگان اقوام مختلف ایرانی. درود بر این انسان های پاک که ما به وجود آنان افتخار می کنیم.

محمّد که به کمک سلمان فارسی  خائن، تصمیم به پیغمبری گرفت، راه و روش آن را به درستی نیاموخت، و نتوانست تمامی دروسی را که سلمان از تورات و انجیل و اوستا به او خورانده بود، در ذهن مخدوش خود نگاه دارد. پس به روشی که درخور شأن و شخصیتش بود، قوانین زیادی را در رابطه با روابط جنسی ابداع کرد.

از رابطه ی جنسی با بز ها گرفته تا دختران شش ساله همه را مو به مو تشریح کرد و مردم بی نوا را در معرض امواج علم و دانش خویش قرار داد. حال، نماینده ی اسلام و مرجع مسلمین، دختر هجده ساله را به بستر کثیف خود می کشاند تا پیامبرش از او در امور زیر شکمی راضی باشد.

نوری همدانی که آفتاب لب بام است و صدای کلنگ قبرش به گوش می رسد، چه گونه به خود اجازه ی چنین جنایتی را می دهد که جوانی را به خاک سیاه می نشاند؟. آینده ی آن دخترک چه می تواند باشد؟.

در این ویدیو استاد شجریان ترانه ای بر سر آرامگاه پدر تاریخ ایران کوروش بزرگ می خواند.

ث- رجز خوانی آفت الله در باره تجمع مردم در پیشگاه کوروش

این آخوند نوکر خامنه ای چند روز پیش برای عده ای از چاخان گویان دکان خود بسیار بی ادبانه و خارج از نزاکت هر انسانی به اقشار ملت بزرگوار و شریف و نمک شناس ایران که به عنوان ستایش و قدردانی به دور قبر کوروش بزرگ جمع شده بودند جسارت و توهین نموده و آنان را ضد انقلاب نامید. واژه ناهنجار و زشتی که آخوندهای بی شرافت در باره انسان های وارسته و شریف کشورمان به کار می برند. او چنین رجز خوانی کرد:

لیاقت آخوند بیسواد و ضد تمدن و پیشرفت تنها الاغ سواری است. این جانوران لیاقت اتومبیل، پیشرفت های تکنولوژی و مانند آن را ندارند.

لیاقت آخوند بیسواد و ضد تمدن و پیشرفت تنها الاغ سواری است. این جانوران لیاقت اتومبیل، پیشرفت های تکنولوژی و مانند آن را ندارند.

“…اکنون عده‌ای دور مزار کوروش جمع شدند و طواف کردند و در این تجمع دستمال درآوردند و گریه کردند. در دوران امام خمینی(ره) نیز عده‌ای به یاد کوروش بودند، ایشان فرمودند شنیدم این افراد جمع شدند، گریه کردند که اسلام به این مملکت آمده است، این افراد همان‌ها هستند و ضد انقلاب هستند، تعجب می‌کنم چه طور می‌توانند در مزار کوروش جمع شوند، همان شعارهایی که برای رهبر معظم انقلاب می‌دهیم، برای کوروش بدهند و باز ما زنده، نشسته‌ و تماشاگر هستیم.”

او ادامه داد: ” کدام قدرت در این بخش کوتاهی کرده که این افراد اینگونه جمع شوند، با توجه به اینکه مملکت اسلامی و انقلابی قرار داریم، باید بیدار و هوشیار باشیم، این انقلاب دنباله‌گر انقلاب پیامبر و ائمه اطهار(ع) است و آنها خواستند انسان بسازند.”

از آنچه گذشت:

هم میهنان بزرگوار و ارجمند شاید آگاهی داشته باشند که نزدیک به دو میلیون نفر از اقشار گوناگون ایران، از کرد، لر، ترک، عرب، فارس با لباس و پوششهای محلی در این فستوال بزرگ ملی و مردمی به احترام و ستایش کورش بزرگ ابر مرد تاریخ ایران حضور یافتند.

اگر مزدوران و جنایتکاران، و گزمه های خون آشام رژیم از چهار سمت به سوی آرامگاه را نبسته بودند و با هم میهنانی که عاشقانه می خواستند حتی از بیراهه ها و از کوه و دشتها از نیمه شب پیش از آن خود را به آرامگاه برسانند وحشیانه و با ضرب و شتم جلوگیری نمی کردند به درستی پیش بینی می شد که ۵  میلیون نفر حضور داشته باشند.

سرود و آواز و پیام عاشقان بارگاه کوروش بزرگ در این ویدیو فریاد خود را به گوش شنوندگان دور و نزدیک می رسانند.

حضور عاشقانه دو میلیون مردم در پیشگاه پدر بزرگ ایران به نمایندگی از بیش از ۷۰ میلیون در بند دژخیمان رژیم نشانه قدردانی و سپاس از ابر مرد نیکنام تاریخ ایران و رد کردن و خط بطلان کشیدن بر روی ابر جنایتکار تاریخ ایران خامنه ای و رژیم سراپا آدم کش، مزدور ، دزد و غارتگر او است. شعارهای داده شده مکنونات قلب و نیت پاک هر ایرانی خردمند است.

آخوند بیشرفی که هدفی جز گمراه کردن دخترک های خردسال و ناآگاه هدفی دیگر ندارد.. به راستی مرگ بر آخوند.

آخوند بیشرفی که هدفی جز گمراه کردن دخترک های خردسال و ناآگاه هدفی دیگر ندارد.. به راستی مرگ بر آخوند.

آقای محمدرضا عالی مقام شاعر طنز پرداز گرانمایه ایران که محبوب همه قلبها است با آنکه بارها، و بارها مورد ضرب و شتم و شکنجه چاقوکشان و آدم کشان رژیم قرار گرفته، با این وجود روز ۷ آبانماه توانست خود را به پاسارگاد برساند و نسبت به پدر تاریخمان کوروش بزرگ ادای احترام کند. شوربختانه بازهم گزمه ها و آدم کشان رژیم دست از سر او بر نداشتند و ایشان را به شدت مضروب و مژروح ساختند که به ناچار در بیمارستا ن محلی بستری شد.

نکته پایانی؛

نوری همدانی،  آخوند پلشت و پیزری و مزدور خامنه ای ضمن جسارت و توهین به مردم شریفی که در آرامگاه کوروش بزرگ حضور یافته اند به نام “ضد انقلاب”، ابر جنایتکار خامنه ای را به عنوان رهبر معظم انقلاب به رخ مردم می کشد و آنگاه پرسش می کند که چرا قدرتی نبوده تا از گردآمدن مردم شریف ایران در کنار آرامگاه پدر بزرگ ایران، جلوگیری کند.
این مزدور خامنه ای بازهم در جریان نیست که اگر جلوگیری آدم کشان رژیم نبود این رقم حضور عاشقان کوروش به ۵  میلیون می رسید. در پایان باید گفت: نفرین و مرگ بر آخوند بیشرف ضد ایرانی.

  • ghkhuri haye rousi dar akhbar

    Akhbar-rooz, Peike iran, peyknet, and all other Fadayee -Toudehey-Melli mozheki are also accusing the bravest Iranians to fascism while they support Stalin, PUtin, Assad, and Pro-Rusisan MUllahs

    چرا نمی‌توان به روایات اسلامی اعتماد کرد؟
    “ویکی لیکس اسلامی” باعث انزوای ایران شد
    http://www.iranpressnews.com/source/202098.htm#
    رادیو فرانسه: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور می‌گوید که به طور کلی از اشغال سفارت آمریکا در ٣٧ سال قبل احساس پشیمانی نمی‌کند

    شما ویکی لاکس روسیه بودید آبجی . این ویکی لیس سوئدی هم الان در سفارت یک رژیم ورشکسته فقیر روسی چپ به نام اکوادور نشسته از بیرون خبر ندارد . ماموران ک گ ب سابق که سربازان نظام اورو آسیای تخیلی پوتین – دوگن هستند مشتی دروغ ( مثل همان نامه های رشته شده که پیمان از حزب توده می گرفت میداد به خویینی ها و ان آخوند روسی میداد به شما ) میدهند دستش او هم پخش میکند . این مردک تمام انقلاب های عربی را به گه کشید ، حالا داره برای مثلا دانولد ترامپ تبلیغ میکنه انهم فقط به این توهم که دانلد اگر بیاید برای پوتین که الان از ترس روی کار آمدن هیلاری و باند رژیم برانداز او شبها خواب ندارد خوب میشود و برای اسد جنایتکار ! همین توهم در سایت پیک نت هست . آنها هم برای ترامپ ندانشته تبلیغ روسی میکنند . وقتی ترامپ آمد و خشتک پوتین و اسد و آخوند های روسی را کشید سرشون آنوقت میفهمند امریکا دست یک نفر یا دو نفر نیست و سیستم دارد . بعد هم برای پیروزی در انتخابات روسای جمهور محافظه کار معمولا پوپولیستی و گاهی مثل احمق ها حرف میزنند بعد که بردند همه چیز عوض میشود .
    اما روی دیگر سکه که بسیار محتمل تر است روی کار آمدن کلینتون است علیر غم نکات تیره در پرونده او . یادتان نرود که خود کلینتون چه کونی از کشورهای بالکان و دیکتاتورهای به جا مانده از شوروی که در جنایت و کشتار وردست استالین بودند ، پاره کرد . هنوز کون حزب توده و فدایی و صرب ها از ورود برق آسای امریکا به بالکان بدون تردید از احتمال واکنش روسیه و شرکا سرب داغ است . خنده در است که این جنده های روس که روسیه کشور اصلی آنها و روس ها قهرمانان آنها و پشتیبان فاشیسم و ناسیونالیسم منحط روسی و امپریالیسم روسی بوده و هستند اشک تمساح میریزند چرا مردم ایران پیرو ناسیونالیسم ایرانی و عظمت ایرانی هستند . لابد این جنده های روس میخواهند مردم سر قبر استالین بروند شعار ناسیونالیسم پوتینیستی روسی بدهند . بابا دست بردارد از این ادا و اطوارهای ” انسان دوستی ” سوسیالیسم بشر دوستانه ، دموکراسی حقیقی . ما هم بالای شما را دیدیم هم پایینتان را . شما همان جنده های روسی هستید که هر کاری پوتین بکند سکوت میکنید . پس گه زیادی نخورد . شما ژاندارم کشتید امپریالیسم را شکست دهید ، زر زر زیادی به شما نیامده . شما با اشغال آذربایجان ، غارت دریای خزر و نفت و گاز شمال توسط روس ها و این پوتین که مارکسیست و سوسیالیست هم نیست بلکه سرمایه دار رانت خور فاسد تر از سپاه پاسداران است ، همواره موافقت کردید ، پس گه زیادی نخورد یا اندازه دهان روس پرستانه تن بخو رید .

  • کیوان

    مسلم است که هر ایرانی وطن دوست ضد آخوند و ضد تازی پرستان(بقول ملایان ضد انقلاب) هستند و این موضوع باعث تشویش ملایان تازی پرست است

  • مهدی موعود

    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و درود
    از مهدی موعود= علی عباسی جعفرلو پسر قره ساکن روستای اکبر آباد شهرستان کوار استان فارس کشور ایران
    به این سایت سر بزنید ومطالب به شدت شدت شدت مهم مهم مهم ان را بخوانید https://mahdi3133.wordpress.com
    و کلیپ های من مهدی هستم به زودی ان شا الله در یوتیوب و اپارات و در همین سایت منتشر میکنم دنبال کنید از قران وتفسیر قران وجواب به تمام سوالات شیعه وسنی ایا داعش مسلمان است یا پول پرست-ایا مهدی من هستم و سال ۱۳۹۶شمسی قیام می کنم-در سال اینده چه اتفاقی می افتد-کارشناسان و اساتید و پروفسور پول و شکم و زیر شکم پرست چه کسانی اند-واقعیت جنگ ایران و عراق و واقعیت جنگ های خاورمیانه و دروغ های کتب علمی تاریخی و…و اینده جهان -راز های قران معجزه های قران و اسلام و اینکه اسلام عین علم و حق است جواب به شبهه های کتب ضد اسلامی و اینکه این ها با کمک شیطان وبه دروغ نوشته شده و…
    اگر کلیپ های من از آپارات ویوتیوب پاک شد یا اینترنت وفیلتر شکن من دست کاری شدکه نتوانم اپلود کنم بدانید فراماسونری و خامنه ای با ان همه غرور از یک جوان ۲۲ساله می ترسند وازادی وحقوق بشر یعنی کشک و خامنه ای دشمن قران است و حرف های من ۱۰۰درصد درست است که نمی گذارند پخش شود وگرنه ترس برای چیست من جز از الله از هیچ کس وهیچ چیز نمی ترسم
    در ضمن من در سال ۱۳۹۶شمسی یعنی سال اینده قیام می کنم برابر با سال۱۴۳۸قمری و۲۰۱۷میلادی
    در اینده نزدیک ارزش پول به صفر رسیده و تورم بی داد می کند و بانک ها سقوط و بر سر امریکا چین روسیه ژاپن کره جنوبی کره شمالی زلزله سهمگین-سونامی شدید-باران سیل اسا غیر عادی و بارانی از سنگ و شهاب سنگ می خورد این ها همه عذاب الهی است
    من مهدی از طرف خداوند به من وحی می شود و نجات دهنده مظلوم وفقیر انتقام گیرنده خون حسین (ع) از یزید زمانه خامنه ای هستم
    کلیپ های من مهدی هستم به زودی در سایتم و اپارات و یوتیوب دنبال کنید ان شا الله تمام
    مهدی منجی عالم بشریت=علی عباسی جعفرلو پسر قره