چرا شورایِ ملی نباید از کشورهایِ خارجی و یا یک سرمایه دار، کمکِ مالی دریافت کند؟ ۱۰

تامین پول برای برگزاری اجلاس شورای ملی، پاشنه آشیل این شورا است؛ چه آنکه اگر از کشورهای خارجی کمک بگیرد، دیگر مستقل نخواهد بود و اگر از یک اسپانسر به عنوان سرمایه گذار بپذیرد، تا اَبد در زیر دین آن سرمایه گذار باقی خواهد ماند و زمینه فساد فراهم می شود. اجازه بدهید مثالی بزنم:

می دانیم که قطر و عربستان و چند کشور دیگر منطقه، مدتی است که حرکت خطرناکی را برای تجزیه ایران آغاز کرده اند، از تلاش برای راه اندازی و سرمایه گذاری در تلوزیون های ماهواره ای گرفته تا کمک مالی به چند گروه سیاسی مشکوک. آنها به خوبی می دانند که ایرانی دموکرات و سکولار، بیشترین خطر برای آنهاست و حتی از جمهوری اسلامی نیز برای آنها خطرناک تر است.

شورای ملی ایران، یک سازمان غیر انتفاعی است که خواستار دریافت کمک از کشورهای غربی و یا اسپانسرهای خارجی نمی باشد چرا که می خواهد مستقل، استوار و وفادار به ایران و ایرانی باقی بماند؛ بهتر است با کمک مالی بدین شورا، گامی در راستای رسیدن به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم برداریم.

شورای ملی ایران، یک سازمان غیر انتفاعی است که خواستار دریافت کمک از کشورهای غربی و یا اسپانسرهای خارجی نمی باشد چرا که می خواهد مستقل، استوار و وفادار به ایران و ایرانی باقی بماند؛ بهتر است با کمک مالی بدین شورا، گامی در راستای رسیدن به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم  برداریم.

آن ها می دانند که اگر در ایران دموکراسی برقرار شود، ایران سریعن به کشور قدرتمندی تبدیل می شود و یکی از اولین سوال های مردم ایران، این خواهد بود که چرا در کشورهای منطقه (چون عربستان) نباید دموکراسی مستقر شود و چرا باید این چنین حقوق بشر در آن کشورها لگد مال گردد؟

اکنون کشورهای غربی، چشم خود را بر نقض حقوق بشر در عربستان و یا دیگر کشورهای عربی منطقه می بندند؛ چرا که به کمک آنها برای مقابله با ایران، نیاز دارند. اما در صورتی که در ایران دمکراسی مستقر شود، غرب دیگر دلیلی برای چشم پوشی ندارد و این کشورها، با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.

فرتور کریم عبدیان را در حال مصاحبه با العربیه و سخن گفتن از جدایی طلبی و حق فدرالیسم قومی نشان می دهد. تا زمانی که شورای ملی تشکیل نشود و اپوزوسیون ایران از سوی دولت های غربی به عنوان یک آنترناتیو جدی پذیرفته نگردد، امثال کریم عبدیان به خود جرأت می دهند تا در هر جایی، از تجریه ایران سخن بگویند.

فرتور کریم عبدیان را در حال مصاحبه با العربیه و سخن گفتن از جدایی طلبی و حق فدرالیسم قومی نشان می دهد. تا زمانی که شورای ملی تشکیل نشود و اپوزوسیون ایران از سوی دولت های غربی به عنوان یک آنترناتیو جدی پذیرفته نگردد، امثال کریم عبدیان به خود جرأت می دهند تا در هر جایی، از تجریه ایران سخن بگویند.

ماحَصل کلام این است که اگر این شورا، از منبعی غیر از مردم ایران کمک بگیرد، یا استقلال خود را به خطر انداخته و یا از هم اکنون، تخم فساد در آن کاشته شده است. اکنون که با همدلی تعداد زیادی از آزادی خواهان، یک شورای ملی مستقل در شرف تاسیس است، شورایی که کاملا مستقل است و حتی حاضر نیست اسپانسر بپذیرد و تنها تکیه اعضای آن برای برگزاری اجلاس، دریافت کمک مالی از ایرانیان آزادی خواه است.

واقعیت این است که بارها شاهد افراد کلاشی بوده ایم که برای منافع شخصی، از نام فعالیت سیاسی و آزادی خواهانه سو استفاده کرده اند و از مردم کمک مالی جمع کرده اند و بر سر مردم کلاه گذاشته اند، اما این بار قضیه فرق می کند؛ شخصی نیکوکار و معتبر، چون آقای نادر درمانی (ایرانی ساکن کانادا)  مسولیت حساب بانکی را پذیرفته و معتمد آن شده است. از طرفی نیز یک شرکت مستقل و بزرگ کانادایی با نود سال سابقه بازرسی، بر کار این شورا و حساب های مالی آن نظارت خواهد کرد و شبهه هر گونه سو استفاده از بین می رود.

  • Mehdiniyakhak

    چون باید ایران را ساخت گرچه با استخوان خویش.

  • Pariya12669

    هرگز نگسلد مهر تو زجان وتن من ایران.

  • Xoramdin

    Aghaye Reza Pahlavi ve Khanevade dar saal  e  ۱۹۷۹ bish az 63 Milliard Dollar byroon  keshiydan ve sarf zengeghi zalu sefatshan kardeand. bad nemybood andaki az poolhaye mardom sarfe in haraket myshod. 

  • viva iran

    این Mostarab Arjhang معلوم نیست چه خریه ولی هرچی هست ایرانی نیست . داره کاری میکنه که شما به ترکها و کردهای ایران فحش بدید ….آگاه باشید که همیشه افراد مزدور و پستی در همه دوران مثل این شخص بودن و هستند …. یادتون نره که ترکها و کردها و عربهای با شرف و غیوری هم داشتیم که برای ایران جنگیدن … 
    پس خواهشن جنگ را به قومیت نکشونید و همدیگرو فحش ندید … 
    به قومیت توهین نکنید …

    راستی Mostarab Arjhang چطوره وقتی یاد ایران میافتی به این فکر کنی که مثل یه  جوجه کلاغ زشت داری در آشیانه یک شاهین و زیر بال و پرش زندگی میکنی …. شاید اینطوری یکم عزت نفس پیدا کردی و تونستی با شرافت زندگی کنی … خوبه ؟

    • مستراب الدنگ(سهراب ارژنگ)

      جا تره و بچه نیست! نادان از خودت نپرسیدی که اگر کسی کامنت تو را بخونه از خود سوال نمیکنه که پس نوشته مستراب الدنگ کو؟ چرا سانسور شده؟ مگه چه نوشته بود؟ نادان بجای انتقاد از من از اونایی که سانسور میکنند انتقاد کن!

  • Mostarab aldang

    در مورد علت نامیده شدن این قوم کثیف به اسم پارس اسناد یا مدارکی در دست نیست ولی رفتار سگ گونه این نجس ها این نظریه شباهت پارس کردن سگ با این قوم را تقویت میکند .یک نظریه که استاد بزرگ ناصر پورپیرا مطرح میکند و بسیار نزدیک به واقعیت است این است که قوم یهود برای آزادی خود از بابل این قوم وحشی های هند وکش را اجیر میکند و پس از رهایی از بابل در کشتار فجیح به نام پوریم دست به قتل و کشتار خود این قوم اجیر شده میپردازند و این قوم به این اسم پارس یا پاسبان که همان پارس سگ برای پاسبانی است متداول میشود .در حادثه پوریم قریب به اتفاق این پارسبانان سگی یهودیان با خیانت استر غافلگیر شده به قتل میرسند و در اصل کلمه پارس با سگ بدین صورت عجین میشود . در نوشته های بعدی به علل ازدواج با محارم این مجوس ها میپردازیم

    • Dassandoo

      آقای mostarab aldang خدا یه عقلی به تو و بقیه نژادپرست ها اعم از فارس و ترک و عرب و کرد و. . . . بده .
      با امید به تشکیل و موفقیت شورای ملی .
      فارس + کرد+عرب+بلوچ+ترک+ترکمن+گیلک+ . . . . = ایران
      فارس=کرد=عرب=بلوچ=ترک=ترکمن=گیلک=بقیه  زبانها و نژادها

      شرم بر نژادپرستی

  • farafakany bihudeh

    تا رهبر ایران و چند تا سپاهی بی اطلاع از سیاست هر روز و هر شب به نفع روسیه و پوتین و جنایتکارانی مثل اسد و بر علیه منافع ملی کشور ایران و مردم ایران لجن پراکنی میکنند و در امور اعراب و دیگران در منطقه دخالت و دایه مهربان تر از مادر برای اعراب هستند این نامه ها و اینکه مردم ایران دموکرات و لیبرال و هوادار امریکا هستند پشیزی ارزش ندارد . آنها به دولت ایران نگاه میکنند نه مردم ایران . به همین دلیل عربستان سعودی و حتا پاکستان که تامین کنندگان اصلی تروریست های اسلامی بوده اند و همه تروریست ها از کشور های آنها بوده اند مشکلی در امریکا ندارند . به جای این حرفها به رهبر جمهوری اسلامی فشار بیاورید و به سپاه . نامه نوشتن به ترامپ فایده ای ندارد . نامه به دولت ایران بنویسید و در خیابانها تظاهرات کنید علیه این عرب پرستان روسی تا هر رئیس جمهوری در امریکا و هر نخست وزیری در اروپا بیاید اقداماتش تاثیری بر ایرانیان نداشته باشد . وگرنه بنده روزی را میبینم که نه تنها مردم ایران در داخل روی خوش زندگی را نبینند بلکه هیچ جایی در جهان به ایرانیان پناه ندهد مثل مردم سوریه میشوید . روزی را میبینم که همه ایرانیان خارج از کشور را مورد حمله و دستگیری و انزوا قرار دهند . ما قربانی خمینی -خامنه ای – مارکسیست های روسی هستیم . بی خود به اوباما و نتانیاهو و ترامپ و … اعتراض نکنید . آنها به دنبال منافع کشور و مردم شان هستند شما دنبال منافع روسیه و سوریه اسد و عراق صدام و لیبی قذافی . آیا عربی هست که اینقدر نگران مردم ایران و یا ایران باشد ؟ آیا یک روس هست که منافع ایران را به منافع روسیه ترجیح دهد . از چه مینالید

    از ماست که بر ماست . هیچ ملتی و هیچ دولتی اینقدر در امور دیگران بدون دلیل دخالت نمیکند

  • All Russians are up for Mullah

    The real opposition ( Monarchists and Rajavists) should accept help from America, Europe, and Israel because Russia is helping Mullah’s Regime.

    AAzam Taleghani another Russian poppet came back again to save Russian backed Mullah Dictators. Khosro Broujeni who is a Terrorist Fadayy and helped Mullahs to stay in power under Russian colonialism along with Toudeh party, and Melli Mozheki has come up with a new fake analysis and said revolution was Islamic!!! They know , nobody believes their lies about this revolution was an American job, now they have come with this plan.
    The question remains:
    If so, why you Russian cock suckers along with Russia still support it and are worried for its destiny after Trump became president and hit Syria and Afghanistan? Why do you support it? why do you play Mullah’s games when it comes to fake election. Look at what Farrokh, Tavkoli , Sahimy, and all other Russian mother fuckers are saying about stupid presidential game.

    Taleghaniha

    alate daste mullah

    فروردین ۲۶, ۱۳۹۶ – ۱۰:۳۸ ب.ظ

    نظر شما پس از تایید مدیران منتشر خواهد شد

    To Taleghani:

    har 4 ta 8 sal baraye bazar garmi miayy ta beh in rezhime rousi mashrueiat bedahy

    fuck all Melli mozhekists

    معرفی کتاب «صدایی که شنیده نشد»

    چرا انقلاب ایران «اسلامی» شد؟

    خسرو صادقی بروجنی

    To:khosr jakeshe rousieh

    Mother fucker cock sucker Fadayee terrorist

    Iranians have shown and is proved they want American type of government and beleieve in Western culture. But you mother fucker Russian Marxists and all the cock sucker leftists prefer sucking Putin’s dick. Revolution was stolen by Kianoury, and Tabary, and later on Farrokh Fadaeeyan after you ordered American Embassy occupation in Iran. Khomeini never said any thing about an Islamic Regime in France. He knew if he had told even one word about Islamic Regime he would have not seen Iran in his life. He fooled Iranians. That is why right after he came to Iran, Kianoury and Tabary came back and he said in the airport that he had come to support Khomeini. Then they found Rafsnjani, Mousavi, and othe rRussian cock suckers close to Khomeini. Khomeini then started eleiminating all pro-west or any politicians who was not a Russian cock suckers from Jebhem Melli , Bazrgan, and Bani sadr to Mojahedin khalgh who were ready to take over if America let them to do so.

    The quesion is: If people were keen of Islam why Toudeh Party, Fadayee , and all leftsist remained Khomeini main supporters and you are still trying to save Mullahs. Look at your obsession in this website about fake Islamic election. All Fadyy , Toudehei are playing velayate faghih game

    You love this Islam because has been created by Islamist Marxists who suck Russian dicks. That is why you love MOusavi , Rfasnjani , and even KHamneheh ei more than Bazargan and Bani sadr. You supported Islamic Republic interevention in Syria and you love to suck Assad dick but against Erdugan and Ukraine

    Fuck you

    Fuck Islamist Marxists

    Fuck Russian Mullahs

    پاسخ دادن