بایگانی ماهیانه: مارس 2013

گرم کردن تَنور انتخابات سال ۹۲ به مَعنای پایمال نمودن خونِ جانباختگانِ راه آزادی است۵

هر فردی که در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند و رأی دهد و حتی کسانی که تنور انتخابات را با بیانیه های شان داغ می کنند؛ بدون شک دشمن ملت ایران و خائن به آرمان های آزادی خواهانه ایرانیان است.

ما ملت اسلام زده باید از سگ ها، وفاداری و خدمتگذاری یادبگیریم تا دشمنی به همدیگر۲

کشورهایی که در آن انسانیت حکمفرماست و افرادی کاردان و میهن دوست بر آن حکومت می کنند، مردم نیز به سمت راستی و خردورزی گرایش می یابند. در این کشورها، نه تنها انسان ها, بلکه حیوانات هم بی آزار میمانند و چنانچه از آنان کاری مثبت در خدمت به بشر انجام پذیرد، نوازش شده بدانان توجه بیشتری خواهد شد.

مجازات شلاق و سنگسار برای لخت شدن امینه دختر تونسی۹

سانه های جهان از لخت شدن دختری از تونس و حکم سنگسار رهبران مذهبی آن خبر می دهند. آمنه دختر جوان تونسی به عنوان اعتراض به قوانین ضد انسانی شریعت و دفاع از حقوق زنان در کشورش نیم تنه خود را برهنه نموده، بر روی آن می نویسد: "تن من برای خودم و به خودم تعلق دارد و وسیله آبرو و افتخار فرد دیگری نیست".

حمله به آرامگاه کوروش بزرگ، ترس بی پایان رژیم از تاریخ و فرهنگ ایران را فریاد می کند!۱۲

آن موجود پَست و بی فرهنگ و بی شرفی که چنین عمل ضد ایرانی را انجام داده، می تواند کسی به غیر از یک بسیجی و یا حزب اللهی سر سپرده رژیم باشد که جان نکبت بارش برای فلسطین و لبنان و سوریه دَر می رود اما از ذره ای عشق برای میهن خود، تهی است؟

لاف زنی و گنده گویی روضه خوان پنج تومانی در شهر تازی زده سناباد (مشهد)۷

در دوران کنونی که کشورهای سراسر گیتی مانند دانه های زنجیر به هم گره خورده اند، هرگونه رفتار نادرست و دهن کجی از سوی گردانندگان یک کشور، می تواند موجب فساد منطقه و گسستن این حلقه دوستی و همکاری بخورد. از این روی، ایران باید با کشورهای دیگرجهان رفتاری کدخدا منشانه و همراه با سیاست و دوستی داشته باشد.

قربانیان برنج وارداتی، قطع آب کشاورزان اصفهان و برخورد خصمانه با آنان۰

چندی پیش گزارش درگیری کشاورزان شرق اصفهان با نیروی انتظامی در سایت های خبری منتشر شد. این درگیری، به دلیل اعتصاب و اعتراض کشاورزان اصفهان بر سر انتقال آب، آبیاری زمین های زراعی به یزد بود. اکنون ۱۳ سال است که حق آبه از کشاورزان استان اصفهان گرفته شده و به یزد فرستاده می شود.

نوروز پیام آور شادی ها و برآمدن آرزوهای ایرانیان نیکوسرشت، برهمگان خجسته باد۴

نوروز یادگار گرانبها و جاودانه ای است که از نیاکان و پیشینیان به ما رسیده. نوروز را باید سند پرارزش از تاریخ کهنسال و پرافتخار چندین هزار سال تاریخ این سرزمین دانست. برگزاری آیین نوروز، به پيش از زردشت می رسد. جشن نوروز را می توان نخستین و از بالاترین جشن شادمانی و خرسندی ملتی در پهنه تاریخ دانست.

دَر موسمِ بَهار، جان باختگانِ راهِ آزادی، زندانیانِ عَقیدتی – سیاسی و خانواده های شان را از یاد نَبریم۰

چه نیکوست اگر ما ایرانیان، به هنگام نوروز و در وَقتِ خوشی هایِ مان، به یاد سایر هَم میهنانِ گرفتار خود نیز باشیم و بکوشیم که به هنگام نوروز و به مناسبت فَرا رسیدن این جشن اصیل ایرانی و سنت نیکویِ به جای مانده از نیاکان مان، دَست مظلومی را گرفته و گره از زندگانی هَم میهنی بگشاییم.