اعتصاب غَذای دروغین مَهدی خزعلی؛ نَمایش دیگری از اصلاح طلبانِ ولایت مدار! ۱۵

– مهدی خزعلی، سربازِ مطیع ولایت فقیه:

نگارنده به شخصه هیچگاه دید خوبی نسبت به مهدی خزعلی نداشته و همواره به فعالیت هایش مشکوک بوده است. خزعلی طوری از وزارت اطلاعات و بازداشت و بازجویی در نگاشته هایش می نویسد که آدمی خیال می کند وی در حال یاد کردن از رفتن به خانه خاله! می باشد.

مهدی خزعلی در مصاحبه اش با پارازیت و همچنین در مصاحبه اش با برنامه افق صدای آمریکا، علنن اعلام کرد که به نظام اسلامی و ولایت فقیه پایبند است و اعتقاد کامل دارد؛ او خود را سرباز جان بر کف اسلام و حکومت اسلامی و خط امام خمینی می داند؛ حال باید از کسانی که می خواهند از وی بُت بسازنند پرسید: آیا خزعلی کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی دارد؟ آیا او کوچکترین گامی در راستای آزادی، سکولاریسم و دموکراسی برداشته و یا خواهد برداشت؟

اعتصاب غذای اغراق آمیز خزعلی، سرباز ولایت فقیه، بیشتر شبیه دروغ سیزده است!

اعتصاب غذای اغراق آمیز خزعلی، سرباز ولایت فقیه، بیشتر شبیه دروغ سیزده است!

مهدی خزعلی که یک مسلمان خردباخته و متعصب است، با سکولاریسم و جدایی دین از سیاست مخالف بوده و حکومت اسلامی را برکت الله مدینه می شمارد. وی طرفدار حجاب اجباری و موافق تمامی قوانین زن ستیزانه و ضد انسانی قرآن است و به گفته خودش، تمام فعالیت سیاسی اش در چهارچوب قانون اساسی است.

مهدی خزعلی یک اصلاح طلب است؛ در باب اصلاح طلبی و اصلاح طلبان تا کنون ده ها مقاله نگاشته و منتشر کرده ایم؛ اصلاح طلبان دشمنان ملت ایران و آرمان های آزادی خواهانه شان و همچنین بزرگترین مانع در راه رسیدن ایرانیان به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم بوده، هستند و خواهند بود.

در این برهه از زمان و شرایط بغرنجی که ایران در حال ویرانی است و مردمان ایران زمین در رنج و سختی و درماندگی به سر می برند و گرانی، فقر، بیماری، اعتیاد و هزاران هزار بلای دیگر، به برکت وجود نظام اسلامی بر سرشان فرود آمده، اصلاح طلبی و تلاش برای اصلاح این نظام سراسر جنایت و ارتجاعی، عین خیانت به مام میهن و تمامی ایرانیان بوده و خزعلی نیز اصلاح طلبی ضد مردمی است.

– اعتصاب غذای هفتاد روزه خزعلی و تبلیغ وی برای انتخابات مجلس:

مهدی خزعلی پس از هفتاد روز اعتصاب غذای نَمایشی از زندان آزاد شد و پس از کوهنوری و گشت و گذار حسابی، ایشان تدبیر فرمودند که مردم تهران باید در انتخابات مجلس شرکت کرده و به علی مطهری! رأی دهند؛ به راستی زبان آدمی از بیان میزان دون مایگی افرادی همچون خزعلی و دیگر پیروان سینه سوخته دوران طلایی امام، قاصر است.

بدون تردید خزعلی، سوپاپ اطمینان تازه رژیم می باشد؛ پس از سوختن و نابود شدن خاتمی و از بین رفتن چهره و اعتبارش در نزد مردم ایران، رژیم به یک مهره جدید برای بازی کردن در نقش خاتمی احتیاج داشت و چه کسی از خزعلی ولایت مدار و اصلاح طلب، برای بازی کردن در آن نقش ضد مردمی، شایسته تر است؟

اکبر گنجی نیز یک دوره اعتصاب غذای طولانی را پشت سر گذاشت اما همانطور که می دانید، همچنان سرباز مطیع حکومت اسلامی است؛ اعتصاب غذا کردن به معنای شرف و انسانیت داشتن نیست!

اکبر گنجی نیز یک دوره اعتصاب غذای طولانی را پشت سر گذاشت اما همانطور که می دانید، همچنان سرباز مطیع حکومت اسلامی است؛ اعتصاب غذا کردن به معنای شرف و انسانیت داشتن نیست!

نخستین مأموریت خزعلی در نقش سوپاپ اطمینان نظام، نفوذ به درون اپوزوسیون مخالف رژیم و مردم ایران و دعوت ایشان به شرکت در انتخابات دور دوم مجلس بود که وی این کار را انجام داده و از مردم تهران درخواست نموده تا در انتخابات شرکت کنند و به علی مطهری، آن مردک زن ستیز و مسلمان رادیکالی، رأی دهند.

برای شناخت بیشتر مطهری، سخنان زیر را که بخشی از گفتگوی وی در تلویزیون ایران می باشد را بخوانید:
” زنان ایرانی استعداد زیادی برای تبرج و خودنمایی دارند و آرایش بیش از حد آنها علی رغم حجاب اجباری گواه این مساله است. اگر زنان ایرانی آزاد گذاشته شوند ایران مثل اروپا می شود. ”

مطهری موافق حجاب اجباری، گشت ارشاد اسلامی و اذیت و آزار بانوان ایرانی در خیابان ها به دلیل نوع لباس پوشیدن شان است؛ چرا خزعلی که خود را به عنوان مدافع مردم ایران جای زده و ژست قهرمانی به خود گرفته است مردم را دعوت به رأی دادن به چنین مسلمان دو آتشه و خردباخته ای می کند؟

باید به مهدی خزعلی گفت که آقای اصلاح طلب ولایت مدار، سال هاست که حنای تو و امثال تو برای نسل جوان، روشنفکر و آزادی خواه ایران رنگی ندارد و بسیار روشن است که تو، سوپاپ اطمینان رژیم و سرباز راه ولایت هستی و وظیفه ات حفاظت از پایه های نظام و بیضه های اسلام است، آقای خزعلی برو این دام بر مرغ دیگر نِه!

– خزعلی مایه ننگ و شرمساری یکایک زندانیان سیاسی است:

قرار دادن نام مهدی خزعلی در کنار بزرگانِ میهن دوست و از جان گذشته ای همچون جاوید یاد ستار بهشتی، مهندس طبرزدی، امیر انتظام، مجید دری، مجید توکلی، عبدالفتاح سلطانی، نسرین ستوده، کسری نوری و… توهین بزرگی است به اصالت و شرافت دلاور مردان و شیر زنانِ آزادی خواهی که ندای عدالت جویی ملت درمانده ایران را سر دادند و حاضر نبوده و نیستند تا بر سر شرف و عزت و آبروی هم میهنان خود، با رژیم حاکم معامله کنند.

کسری نوری و صالح مرادی، دو زندانی سیاسی که از دراویش گنابادی می باشند، پس از بیش از هفتاد روز اعتصاب غذا در شرایط جسمی وخیمی قرار داشته و در حال مرگ اند؛ حال چگونه است که خبرگزاری های اصلاح طلب کمترین اطلاع رسانی درباره شرایط اسفناک آن دو عزیز نکرده و نمی کنند ولی اعتصاب غذای دروغین نود روزه خزعلی را در بوق و کرنا کرده اند؟

قرار دادن نام فرد دون مایه ای چون خزعلی در کنار بزرگانی چون سلطانی که مظهر شرف و ایستادگی است، عملی پست و توهین آمیز است.

قرار دادن نام فرد دون مایه ای چون خزعلی در کنار بزرگانی چون سلطانی که مظهر شرف و ایستادگی است، عملی پست و توهین آمیز است.

آیا شرایط جسمانی خزعلی از آن دو جوان یاد شده بهتر بوده که پس از نود و چند روز اعتصاب غذا همچنان زنده و سرپاست؟ آیا این اعتصاب غذای پوشالین، بیشتر به خیال و وهم پردازی گروهی نمی ماند که خواستار بازی با افکار عمومی و جهت دادن به خط فکری مردمان در راستای رسیدن به اهداف سیاسی خود می باشند؟

اصولن مهدی خزعلی که رفیق گرمابه و گلستان سعید امامی، آن تروریست جنایتکار است و با انتشار کتاب هویت از تمامی جنایات و آدم کشی ها و شخصیت پست امامی دفاع نمود، چرا باید اعتصاب غذا کند؟ خزعلی که خود را سرباز مطیع خامنه ای دانسته و بارها و بارها اعلام نموده که پایبند به قانون اساسی اسلامی، دستورات قرآن و معتقد به اصل ولایت فقیه و حکومت اسلامی است و خط فکری اش دقیقن موازی با افکار حزب اللهی هاست، چرا و به چه دلیلی باید نود و چند روز اعتصاب غذا کند و یا حتی زندانی باشد؟

آیا این همه نمایش خنده آور، بازی تازه تنورسین های نظام برای جهت دادن به افکار عمومی و استفاده از آنان برای کشاندن جمعیت بیشتری پای صندوق های رأی، در انتخابات پیش روی نیست؟ به راستی بدین قصه مضحک اصلاح طلبان که به قصد خشنود سازی قلب آقای شان خامنه ای نوشته شده گوش دهید و خود قضاوت کنید!

در این ویدیو مهدی خزعلی به روشنی از اصل حکومت اسلامی و ولایت فقیه دفاع می کند!
  • عموعلی

    آقای محترم من سه بار نوشته شما رو خوندم ولی متوجه نشدم از کجا معلوم شده اعتصاب غذای این آقا ساختگی است؟ یعنی اگه این آقا افتاد مثل چند تن دیگه، اون وقت شما با این نوشته تون چی چی رو ثابت کردین؟ لطفن برای نشان دادن ساختگی بودن اعتصاب غذای این آقا دلیل و برهان داشته باشید البته در این که ایشون مسلمان و مواضع اصولگرایی داشته است صحیح می فرمایید ولی مگر بسیاری دیگه چنین نیستند؟ بالاخره قرار نیست ما در ایران آینده با جکومت سکولار و دموکراسی که همه جار می زنند، قرار نیست همه مسلمونا رو از دم تیغ بگذرونیم؟

  • Ali

    in marde shoja baraye aazadi va bavarhaye khod az jan mayeh gozashte dar soorati ke mitavanest mesle hezaran aaghazadeye digar donbale magham va servat va keyf o hal bashad, hala chon ba shoma ham aghide nist shoma hagh nadarin ishan ra takhtaeh konid va az aan badtar be ishan tohin konid!!!!! Agar shoma mardin, yek rooz etesabe ghaza dar zendane iran ro tahamol konid!!!!

  • حسینی

    آقای فیروز پارسا ، خیلی متاسفم ازنوشته شما!؟ شما فکر میکنید که همه باید یا موافق رژیم باشند یا مخالف؟! آنهم از نوع برانداز؟ من هم که مثل شما یک روز زندان نرفته ام و هیچ اقدام خاصی انجام نداده ام ازخواندن تمام نوشته شما منصرف شدم چون دریک حاده یک طرفه حرکت کرده و هیچ توجهی به این همه رنج ومشقتی که آقای دکتر مهدی خزئلی و خانواده اش متحمل شده و میشوند ننموده اید؟ ببینم شما برای این عقیده خویش که میخواهید سر به تن رژیم نباشد ومیخواهید براندازی کنید چه کاری انجام داده اید که از دیدگاه واقدامات افرادی همچون خزئلی که حاکمیت را با وضعیت فعلی نمی پسندد وبرای اصلاح آن تلاش میکند، اینچنین انتقاد کرده وازجانب اعتدال خارج شده اید؟ به یقین یا درخارج ازکشور نشسته وفقط شعار میدهید یا از کارکنان وزارت اطلاعات هستید وفقط قصد تخریب مهدی خزئلی را دارید!؟ ومن بعنوان یک شهروند فقط برای شما وافرادی مانند شما میتوانم بگویم که متاسفم متاسف

  • abbas

    agar shoma ham farda be ghodrat beresi yeki mishi mesle khameneei agar mish be maham begid az koja ve ba che dasgahe ayar sanji ein tshkiso dadi ke ki rast mige ki dorogh

  • سیامک

    آقا شما پاک جفنگ میگی

  • mohammad

    طولانی‌ترین اعتصاب غذاِ خشک در عصر حاضر متعلق به بابی ساندز از ایرلند شمالی می‌باشد که به مدت ۷۳ روز ادامه داشت که در زندان انگلیسیها برای آزادی و استقلال ایرلند شمالی جانش را فدا کرد. در دو هفته آخر بابی ساندز تبدیل به پوست و استخوان شده بود و تمامی‌ اعضای داخلی‌ بدن بطور جدی آسیب دیده بود. درصورتیکه بابی سندز تصمیم به شکستن اعتصاب غذا در دو هفته آخر میکرد، ایشان میبایست به مدت ۳ ماه تحت مراقبت‌های پزشکی‌ ویژه قرار می‌گرفت تا از مرگ نجات پیدا کند و آنهم با کلی‌ عوارض جانبی و ۳ ماه دیگر به دوران نقاهت لازم داشت.

  • Ali

    مرتیکه دردِکون نکشیده گه نخور، براى شهید هدى صابر هم دروغ بود

  • بی ربط

    عکس گنجی این وسط چیکار می کنه. ضمنا هیچکدام از این آقایان که نام بردی موافق این نوشته شما نیستن. خزعلی هم انسان است و مثل همه حق دارد. منصف باشید.

  • بهراد

    تمام مطالب جنابعالی حاکی از دید دایی جان ناپلئونی به مسائل سیاسی است و در حالیکه عزیزی در بند به جای نشستن بر سر سفره رنگین (همچون من و شما ) رنج زندان به جان خریده است ، بیایید تلاش کنیم اگر نوشش نیستیم ، نیشش هم نباشیم.

  • کمیل بوداغی

    یه چیزی بت میگم واست خوبه ، شما زیاد فکر نکن ، بشین برنامه آشپزی نیگا کن … مهدی خزعلی هر کسی هست و هر عقیده ای داره ، اینقدر مرد هست که رو بازی میکنه و مثل تو پست این پیجها قائم نشده ، که حتی جرات نداری خودتو نشون بدی و عین پیز رنا نشستی و یچه های مبارزی که از جونشون مایع میزارن و اینجا به نقد مغرضانه میکشی و جبهه مبارزه و تضعیف میکنی ،شما در ارتباط هستی ، شک نکن ، ما اصلاح طلبیم ، و برای اصلاح مبارزه میکنیم ، تو چی هستی و چه میکنی ؟؟؟ ۳۳ سال امثال تو حرف زدن و تئوری های پوسیده بافتن ، کجایید ؟؟؟ شما عین زالو چچسبیدید به حرکت . جنبش سبز اصلاح طلبانه مردم و با یه سری حرکات و شعارهای خودسرانه و بی دون مغز که مطمئنا در جهت منافع حاکمیت مستبد بود ، باعث پیدید اومدم ۹ دی ها شدید ، و حالا که کسانی مثل تاجزاده ها ، میردامادیها ، نبوی ها ، خزعلی ها سینه سپر کرده و در برابر موج تمامیت خواهی حکومت و امثال شما ایستادگی میکنند ، براشفته اید ، چون صلاح ایران را نمیخواهید ، شما فقط و فقط حذفی فکر کرده و همچون همین حکومت آرای مردم را هیچ میپندارید … تلاش کنید به رای مردم برسیم ،نه اینکه برایشان نسخه بپیچیم …

  • اسماعیل

    مدتیست که مردم همیشه در صحنه برای دروغ و جنجال باری دیگر هیاهو میکنند بر سر اعتصاب غذا آقای خزعلی، برای گرم کردن داستان هر چند روز یکبار هم اطرافیان این آقا خبر از وخیم شدن حال‌شان میدهند.

    از آنجائی که بسیاری از ما ایرانیها زود تحت تاثیر قرار میگیریم و همیشه دروغ را راحتتر می‌خریم، این‌بار هم دلمان برای یک “زندانی سیاسی“ بیگناه دیگر میسوزد. اما یک لحظه به خودمان سختی نمیدیم و تحقیقی نمی‌کنیم تا ببینیم واقعاً انسان تا چه مدت بدون خوراک میتواند زنده بماند. آقای خزعلی را میگویند بیش از سه‌ ما است که در اعتصاب به سر میبرد…..

    خوب اینجاست که باید گفت خر خودتان هستید.

    این چه ترفندیست که همیشه طرفداران اصلاحطلبی از این اعتصابها میکنند و بعد از چند ماه صحیح و سالم با قیافه ای‌ لاغرتر جلوی دوربینها نمایان میشوند؟ حتما خزعلی هم بعد از چند وقت همچون اکبر گنجی سر از آمریکا و اسرائیل در میاورد، جایزه می‌گیرد، نویسنده و روشنفکر میشود و حتا ما ملت را از تحلیل‌های سیاسی خود بهره‌مند می‌کند.

    اما سوال اینجاست،،، چرا ستار بهشتیها و هزاران جوان دیگر که به قتلگاه‌های رژیم می‌‌افتند بدون اعتصاب غذا و با اینکه جوانتر هم هستند، یکی‌ پس از دیگری پرّ پرّ میشوند؟

    اما نصیحت من به عاشقان اصلاح طلب این است که قبل از جواب دادن به سوال قبل، یک سرچی کنند در گوگل و ببینند انسان چه مدت در مقابل این نوع تحریم غذا میتواند دوام بیاورد؟

    تا جایی که من تحقیق کردم در بهترین شرایط، ۳ تا ۴ هفته.

  • wahid

    خیلی سبک

  • اسد

    برو کونتو آبکش با وضو بگوز شاید بوش کمتر باشد.
    من به شخصه به اسلام و تشع و اینها هیچ اعتقادی ندارم. اما نمی تونم ببینم یه الاغی مثل تو به یک مبارز که برای اعتقاداتش می جنگه توهین کنه

  • irani

    نویسنده ی این وبسایت از هواداران این مردان سبزینه هستند
    مرگ بر موسیوی تازی زاده مرگ بر آخوند کروبی
    مرگ بر هر چی آدم دو رو هست

  • Artimes

    این اقای
    خزعلی دزد و سارق کتابهای پزشکی و پیرا پزشکی در دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۷۴ به بعد میباشد. وی به اتفاق
    دکتری دیگر به نام تیمورزاده بیش از ۱۵۰ عنوان کتابهای ترجمه شده مترجمان
    و دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را بالا کشیدند. از جمله دو کتاب ترجمه شده مرا. همه
    اینها در انتشارات حیان رخ داد. شکایات ما از این دو نفردر دادگاه ناشران به جایی نرسید
    چون قاضی دادگاه دکتر ظفرقندی با اینها همدست بود. بعدا این دو از هم جدا شدند. دکتر
    خزعلی در انتشارات حیان ماند و دکتر تیموری به اتفاق برادرش انتشارات تیمورزاده واقع
    در خیابان ۱۶ اذررا افتتاح نمود. مدارک دو جلد کتاب ترجمه شده من
    هنوز موجود است. حالا این دزد فرصت طلب مدعی اصلاح طلبی شده است