مردم درگیر مشکلات معیشتی اند و حکومت به دنبال تفکیک جنسیتی! ۵

کبک هایی که سر در لباس زیر دارند

در نگاره قبلی توسط همکار و استاد گرامی ام، جناب آقای سهراب ارژنگ به تفصیل درباره سرکوب زنان بوسیله تفکیک جنسی توضیح داده شده است. به همین دلیل این نگاره به نظرات و درد دل های هم میهنان در اعتراض به طرح تفکیک جنسی اختصاص داده شده.

بسیارشگفت آور و غیر قابل باور است که چگونه اعتقادات مذهبی، عقل و درایت انسان را از بین می برد . شاهد زنده این گفته اعمال و وضع قوانین بسیار عجیب و غیر انسانی – عقلانی حکومت مذهبی ایران است. در حالی که جهان در یکی از وحشتناک ترین برهه های تاریخی جنایت علیه بشریت، پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد. حکومت اسلامی ایران، قادر نیست نگاهی فراسوتر از نیم تنه جنسی زنان داشته باشد!

مسلمانان افراطی طالبان در افغانستان با محدود کردن و تفکیک جنسی زنان به تجاوز به پسران خردسال روی آورده اند. زنان را از رقص, آرایش و انتخاب پوشاک آزادانه محروم کردند و تجاوز به پسران خردسال را جایگزین زنانگی زنان کردند.

متاسفانه مغز نمایندگان مجلس ایران تنها به موضوعاتی چون تجاوز به فرزندخواندگان بی پناه، وازکتومی مردان و شلوار تنگ زنان معطوف می باشد. به تعبیری دیگر چون کبک که در موقع خطر سر را زیر برف فرو می کند. نمایندگان مجلس در مقابل این همه فقر و نارضایتی مردم از حکومت و ظلم و تحریم های جهانی و جنگ و خونریزی در جهان، سر در لباس زیر خود فرو برده اند و بنا به تحریکات و عقده های جنسی خود بر ضد زنان هم میهن شان، قوانین بدوی مایه شرمساری تاریخی یک ملت را وضع می کنند.

اعتراف محمدباقر قالیباف به سرکوب دانشجویان

اعتبار و ارزش یک رژیم در پیشگاه مردم آن کشور از پیشینه مهره های اصلی حکومتی آن، قابل قضاوت می باشد. به طور مثال محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، خود آشکارا به سرکوب دانشجویان در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ اعتراف نموده است. به گزارش خبرگزاری هرانا، محمدباقر قالیباف در اعترافات خود تاکید کرد که مجوز “حمله و تیراندازی” به کوی دانشگاه بر اساس پیشنهاد شخص وی صادر شده است.

وی در این باره چنین گفته است؛ “در سال ۱۳۷۸ و در پی حوادث کوی دانشگاه، سوار بر موتور ۱۰۰۰ بودم و مردم را با چوب می‌زدم.” همچنین بر اساس گزارش وبسایت کلمه, قالیباف در دیدار با جمعی از بسیجیانِ منتقدش برای اثبات قاطعیت برخورد خود با اصلاح طلبان گفته: “در سال ۸۲ و بعد از به آتش کشیده شدن کوی دانشگاه و حادثه‌ی طرشت، در جلسه‌ی شورای امنیت کشور حاضر شدم و با صحبت‌های تند خود اعضای جلسه را تهدید کردم که هرکس بخواهد بیاید توی کوی و این کارها را انجام بدهد، من به عنوان فرمانده ناجا، آنها را لِه خواهدم کرد.”

قالیباف در ادامه سخنان خود از مخالفت آقایان معین و ظریفیان با پیشنهاد وی در آن جلسه خبر می‌دهد. اما چنین اظهار می کند که با برخورد تند خود، موفق می‌شود. مجوز حضور نظامی و تیراندازی برای ناجا را در کوی دانشگاه از شورای امنیت کشور بگیرد.

تاسف آور است که به جای محاکمه و مجازات چنین فرد جنایت کاری، مهمترین پست های مالی، نظامی و اقتصادی ایران و بویژه تهران به وی سپرده شده است. اما جای تعجب نیست. چون سرکوبگران، همیشه خائن به مردم و نوکران ثروتمند و خوش خدمت حکومت های دیکتاتوری خواهند بود.

تقیه اسلامی رمز خیانت و فریب

شعار اصلی محمدباقر قالیباف در تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بستر سازی در شغل های مدیریتی زنان برای اشتغال زایی بود. همچنین بالابردن جایگاه زنان در جامعه از برنامه های مهم وی اعلام شد. همسر وی نیز نقش بسیار فعالی در تبلیغات و اظهار نظر در مورد اهداف همسرش ایفا می نمود.

زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف اهداف وی رادر سخنرانی تبلیغات ریاست جمهوری، چنین بیان کرد:”با بیان اینکه حضور بانوان در عرصه های اجتماعی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: حضور زنان مساله ای است که امروز با عنوان نیاز مطرح شده و تمام علما، حکما و عقلا بر آن اتفاق نظر دارند.

امروز خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور زنان بوده و از این جهت زنان انقلابی این مرز و بوم باید با شناخت دقیق نامزدها، رئیس جمهور خود را انتخاب کنند. وی افزود: از نگاه مقام معظم رهبری زنان باید در عرصه های اجتماعی حضور داشته و نقش ایفا کنند و در همین خصوص قالیباف به عنوان شهردار تهران برای این مهم تلاش های به سزایی انجام داده است.”

پر واضح است که همانگونه که قول ها و شعار های احمدی نژاد پیش از انتخابات، در مورد آزادی دادن بیشتر و احترام به انتخاب پوشش و حجاب، دروغی بیش نبود. شعارها و نقش پررنگ همسر قالیباف نیز، تنها تقیه ای عوام فریبانه بوده است.

رسوایی وزیر متحجر و مشوق تفکیک جنسی

آنچنان که بزرگان اهل و ادب ایران گفته اند: “درویش همه را به کیش خود پندارد.” همچنان که یکی از افرادی که به شدت از طرح آپارتاید جنسی و متحجرانه تفکیک زنان دفاع می کرد. کسی به جز کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد نبود. البته پس از پخش ویدیو رسوا کننده او با زنی چادری در آسانسور، مشخص شد چه افرادی دارای تفکر تفکیک جنسی هستند.

نمایندگان مجلس آخوندی موافق حجاب اجباری و تفکیک جنسی, در حال چشم چرانی و خوش و بش با همکاران زن خود هستند

نمایندگان مجلس آخوندی موافق حجاب اجباری و تفکیک جنسی, در حال چشم چرانی و خوش و بش با همکاران زن خود هستند

ننگ و بدنامی زنان چادری حکومت اسلامی

بی اعتمادی مردان مذهبی به زنانشان سبب مطرح کردن افکار غیر عادی و ضد انسانی چون تفکیک جنسی می شود. اینکه چرا محمد باقر قالیباف که همسرش همواره در شهرداری تهران حضوری فعال داشته، مبلغ تفکیک جنسی شده! خود مسئله ای بسیار قابل تامل است.

چگونه این تفکیک جنسی از آغاز کار خانم ایشان در شهرداری تا کنون مطرح نشده و چرا امروز این مسئله مطرح شده است. جالب توجه است که درست پیش از اخراج زنان از شهرداری تهران، همسر قالیباف به سمت عضو یکی از اعضا ی هیت مدیره درآمده بود.

رسوایی های اخیر خانوادگی سران حکومتی در نداشتن اعتقاد به حجاب یا نداشتن هیچگونه اعتقاد اخلاقی را می توان از دلایل دیگر این بی اعتمادی سردمداران حکومتی نسبت به حضور زنان در جامعه دانست. در این موارد می توان به طرز لباس پوشیدن, نوه ها و نتیجه های خمینی اشاره کرد. یا از ویدیو زن معاون امام جمعه تویسکران و امام جمعه در حال عمل سکس یا از فیلم سکس چادری رییس سابق موزه ملی ایران در آسانسور با وزیر دوره احمدی نژاد نام برد.

این قضیه از نگاهی دیگر نیز قابل بررسی است. به این معنا که شاید بی اعتمادی زهرا مشیر به همسرش موضوع طرح تفکیک جنسی را به خبرگزاری ها کشانده است. به هر حال شهرداری تهران ملک شخصی نیست که اگر به حضور همسرتان در آن اعتماد ندارید. حضور همه زنان را نقض کنید.

سختگیری های مذهبی ویران کننده جوامع بشری

آقای قالیباف تفکیک جنسی مانع از فساد نمی شود. بلکه قوانین اسلامی چون سنگسار، صیغه و برده داری زنان به نام چند همسری و دادن حقوق غیر انسانی و نامحدود به مردان سبب از بین رفتن امنیت اجتماعی و خانوادگی می شود.

اسلام دینی است که شما می توانید در آن یک پدوفیل باشید و به یک دختر ٩ ساله تجاوز کنید. روانپریش باشید. سر ببرید و شلاق و شکنجه و تجاوز را قوانین الهی بنامید. به نام چند همسری برده برگزینید. به نام صیغه روسپیگری کنید. به عنوان کلام خدا اعدام و قطع دست و پا و قصاص داشته باشید و سپس به بهشت بروید؟! اسلام دین بسیار خوبی برای افراد پریشان حال چون سران جمهوری اسلامی است. چون جنایت در آن به نام خدا مباح و حتی دارای ثواب دنیوی و اخروی خواهد بود.

داعش و طالبان چهره عریان اسلام واقعی و یا هرگونه افراط گری مذهبی هستند. جنایاتی که تمامن در تاریخ صدر اسلام تا کنون ثبت شده. از جمله سربریدن مردان و تجاوز و فروش زنان و دختران اسیر به عنوان کنیز که توسط محمد پیامبر و یارانش امری معمول بوده است. جنایاتی که هم اکنون در عراق و سوریه و… در حال وقوع است.

در جوامع اسلامی که زنان به شدت از جامعه مردان تفکیک می شوند. رواج بچه بازی و تجاوز به کودکان پسر و دختر بسیار رایج می شود. متاسفانه در ایران قدیم که چادر و روبنده به شدت مرسوم بوده و نقش زنان در جامعه به شدت کمرنگ شده بوده. بچه بازی یا تجاوز به کودکان پسر نیز در ایران مرسوم بوده است. همچنان که طالبان و بسیاری از مردان مذهبی در افغانستان امروزه به این جنایت اشتغال دارند.

مقایسه تامل برانگیز حقارت و بردگی زنان در مذهب و مقام و ارزش والای زن در پیشگاه دانش بشری

مقایسه تامل برانگیز حقارت و بردگی زنان در مذهب و مقام و ارزش والای زن در پیشگاه دانش بشری

وظایف یک شهردار

وظیفه محمد باقر قالیباف چاره اندیشی برای مشکل آب و فاضلاب، ترافیک و آلودگی هوا ی تهران و بهتر کردن وضعیت معیشتی و کار زایی مردم تهران و ایران می باشد. رسیدگی به کودکان خیابانی و زاغه نشین های اطراف تهران باید در دستور کار اصلی شهرداری قرار داشته باشد. ترویج افکار متحجرانه و محروم کردن بیش از پیش زنان از حق انسانی خود، سبب سقوط ارزش ها و جامعه به منجلاب تفکرات افراطی طالبانی و داعشی خواهد شد.

آقای قالیباف بهتر است در دادگاه های حقوق بشری به خانواده ها ی دانشجویان، شکنجه شده، کشته شده و مفقود شده در حمله به کوی دانشگاه پاسخگو باشد. همچنین دست باجگیران آدمکش و دزد قمه بدست شهرداری را از سر مردم ایران کوتاه کند.

هنوز دو هفته از قتل علی چراغی، با پنجه بوکس و به دست عوامل شهرداری تهران نگذشته است. که این‌ بار خبرگزاری‌ ها از درگیری میان ماموران شهرداری تهران و مالکان پارکینگی در منطقه ۹ تهران خبر داده‌ اند. در جریان این درگیری یکی از مالکان پارکینگ به نام علی‌اکبر تیموری، ۶۷ ساله که به وسیله‌ی “قمه” ماموران شهرداری مضروب و به بیمارستان منتقل شده است.

مسلم است که رییس شهرداری شکنجه گر و قاتلی قالیباف, مامورین جنایتکار و قمه کشی نیز خواهد داشت. اما سردمداران جنایتکار حکومت ایران بدانند که ستارهای بهشتی ها در ایران بسیار هستند. و جوانان ایران از همان نسل شهید حسین فهمیده می باشند. باشد که اینبار نه تنها خرمشهر بلکه کل ایران را از ظلم و ستم حکومت اسلامی شما برهانند.

کلام آخر

مردم ایران شهید نداده اند و یا مالیات پرداخت نمی کنند که حکومت قرص ضد حاملگی، شلوار تنگ و مو و آرایش زنانشان و یا وازکتومی آلت تناسلی مردانشان را کنترل کند. این افکار کثیف و غیر عادی تنها در ذهن بیماران جنسی و مذهبیون وجود دارد. چون فکر و ذکر این افراد بیش از قسمت پایین تنه و وضع قوانین مالیخولیایی برای آن تجاوز نمی کند.

در کشوری که فقط در ظرف ۴ ماه ۴۲ نفر در پایتخت آن با سلاح سرد به قتل رسیدند. می توان به راحتی میزان نا امنی و مشکلات امنیتی روزمره مردم پی برد. سوال اینجاست که آیا می توان انتظار حفظ امنیت داشت، از حکومتی که خود به قتل و کشتار معترضین، کارگران و به زندان افکندن آزادی خواهان می پردازد. اما محمد باقر قالیباف و قمه کشان متحجرش بدانند؛ همانگونه که پیشتر، شاهد حضور سهمگین مردم بودند. ایران خاکستری در زیر آتش است و دور نیست که سیمرغ ها از این خاکستر آغشته به خون آزادی خواهان بر خیزند.

در پایان چند خطی به محمد باقر قالیباف و متحجران موافق طرز فکر تفکیک جنسی می نگارم؛

((شرمت باد مرد))

و تو از زنبق من،
از زن!،
زاده شدی…
و هرگز حرمت پاس نداشتی!…..

شرمت باد مرد که چگونه
گوشت پلاسیده منفور روییده بر شرم گاهت
مغزت را,
چون کرمی متعصب و مهجور,
دریده است!…

  • فرزند کوروش

    درود بر بانو شکوه بختیاری

    مرگ بر همه متحجران مذهبی

  • mahsa

    خمینی کشتارگر می گفت

    باید انقلابی عمل می کردیم مانند امیرالمومنین که ۷۰۰ تن از مردان یهودی بنی قریظه را از دم شمشیر(سربریدن) گذراند.

    باید در میدان ها چوبه های دار برپا می کردیم و همه ی قلم ها را می شکستیم و همه ی حزب ها(احزاب) را از میان بر می داشتیم.
    جهان به چنین آدمی چگونه می نگرد؟ مگر جزاین است که خمینی یک تروریست و خودکامه و کشتارگربود؟

    http://www.youtube.com/watch?v=iZXe_F2VDbY
    این ویدیو را امروز دیدم ، که بخشی از آن به کشتارهای دهه ی ۶۰ می پردازد.

    درست است که با اندیشه های مجاهدین ناسازم ولی این چنین کشتارها در هرجایی محکوم است.

  • daryoosh

    اسلام فقط کثافت و پرورش اراذل و اوباش برای کشور بیچاره ما آورده است

  • daryoosh

    هر وقت قیافه آخوند‌ها را میبینم دلم به هم می‌خورد و حالت استفراغ به من دست می‌دهد

    • قربان باغچقی

      منم درود بر شما