توهین باور نکردنی علیا ماجده المهدی و گروه فمن به اسلام و پرچم داعش! ۶۶

حضور همیشگی علیا در اخبار جهان

علیا ماجده المهدی زن ٢٣ ساله مصری، فعال حقوق زنان، فعال سایبری، وبلاگ نویس و دانشجوی هنر است. گرچه در نگاره های پیشین به طور کامل در مورد فعالیت های جنجالی این بانوی فمنیست توضیح داده شده است، اما هر اعتراض جدید این فمنیست جوان بر ضد قوانین و حکومت های فاشیستی اسلامی، بسیار منحصر به فرد و شگرف است.

کنش های علیا بسیار شگفت انگیز است، آنچنان که جامعه جهانی را شوکه می کند. تمامی محدودیت ها و مرزبندی ها در حوزه مسائل مذهبی را در هم می شکند. در صدر اخبار جهان قرار می گیرد و نویسندگان و تحلیل گران را برای درک ریشه های این خشم و عصیان زنانه که به مقابله با مذهب اسلام پرداخته است، مجبور به بررسی و نگاهی دوباره می کند.

در این فرتور علیا به همراه دوست دیگرش از گروه فمن، به پرچم داعش و خدای مسلمانان، شجاعانه توهین می کنند! درود بر این شیرزنان مبارز!

در این فرتور علیا به همراه دوست دیگرش از گروه فمن، به پرچم داعش و خدای مسلمانان، شجاعانه توهین می کنند! درود بر این شیرزنان مبارز!

بزرگترین توهین به اسلام و پرچم گروه جنایتکار داعش

در جدیدترین اعتراض علیا، وی و یکی از دوستانش که تنها از پشت سر دیده می شود، عریان روی پرچم داعش نشسته اند. علیا به اصطلاح در حال عادت ماهیانه و خونریزی بروی کلمات پیامبر محمد رسول الله است و دوستش که تنها صورت و گیسوانش را با پارچه سیاهی به شکل چادر یا روبنده پوشانده است، در حال مدفوع روی جمله پلشت «لا اله الا الله» نوشته شده بر پرچم است.

آنان که باد می کارند، طوفان درو می کنند

جهان امروزی لبریز از احساسات ضد اسلامی، تنفر و ترس از قوانین شریعت و مسلمانان است. مسلمان افراطی و جنایات آنان در جهان، تنها دلیل برانگیخته شدن این حس نفرت جهانی از اسلام هستند. مسلمانانی که حتا تحمل دیدن فیلمی (معصومیت مسلمانان) بر اساس آیه های کتاب مقدس خود را ندارند.

آنان به خیابان ها می ریزند و به آشوب و کشتار می پردازند، نه تنها در برابر جنایات ضد بشری داعش سکوت کرده اند، بلکه منبع اصلی تامین نظامی و مالی داعش بوسیله توانگران و دولتمردان مسلمان از جمله حکومت کشور عربستان سعودی، می شوند. بنابرین می توان انتظار داشت که مردم جهان نگاه بدبینانه و پر از نفرتی به کل جامعه اسلامی داشته باشند.

این فیلم “تسلیم” نام دارد و ساخته تئو ون گوگ کارگردان هلندی به نقد پایمال شدن حقوق زنان در دین اسلام می پردازد. شایان ذکر است که کارگردان این فیلم به دست یک مسلمان افراطی به قتل رسید.

شنیدن کی بود مانند دیدن

به طور کلی بسیاری از مردم برای آرامش احتیاج به باوری مذهبی پس از مرگ دارند. طمع به زندگی دنیوی و جاودانگی و ترس از مرگ و نیستی دلیل اصلی پناه بردن مردم به دامن ادیان است. در تمامی کتاب های مذهبی تبلیغ به برده داری، چند همسری، قتل و جنایت برای رضای خدا و…ذکر شده است.

چون کتاب های مقدس به دست مردان سودجویی نوشته شده، که مذهب و خدای خود را برای بدست آوردن قدرت و سود و سلطه بر مردم طراحی کرده اند. اما اینکه شما وقایع کشتار مردم در صدر اسلام را در کتاب های تاریخی خوانده باشید، یا دستور و مجوز به این فجایع را در آیات قرآن دیده باشید، بسیار متفاوت است تا اینکه فجیع ترین صحنه های تجاوز و غارت و قتل و… به دست مسلمان را در شبکه جهانی اینترنت شاهد باشید.

پر واضح است با وجوداین تصاویر ضد انسانی هیچ فردی حتی با کوچکترین درک و احساس انسان دوستی و عاطفه نمی تواند، لب به اعتراض نگشاید و احساس انزجار نکند. حتا بسیاری از مسلمانان و متعصبین اسلامی به دلیل مشاهده جنایات هولناک مسلمین افراطی، نسبت به ارکان های اصلی دین خود بی اعتقاد و سست مذهب شدند. این دین گریزی فراگیر را می توان به راحتی در کل جامعه ایران و بخصوص در بین نسل جوان شاهد بود.

در این تصویر علیا المهدی دختر مصری به عنوان اعتراض با اسلام زن ستیز لخت شد. این کار یعنی خروش، طغیان، و نهایت اعتراض به اسلام و اسلام گرایان است. ۱۴۰۰ سال اسلام با چوب و چماق، سر نیزه، و شلاق و اعدام به جان زنان جهان افتاد و با دیکتاتوری دستور داد چی بپوشند، وی چی نپوشند؟ چگونه راه روند، و چگونه حرف بزنند؟ حال، عصیان این بانوان نهایت اعتراض به این اسلام سلطه گر است.

در این تصویر علیا المهدی دختر مصری به عنوان اعتراض با اسلام زن ستیز لخت شد. این کار یعنی خروش، طغیان، و نهایت اعتراض به اسلام و اسلام گرایان است. ۱۴۰۰ سال اسلام با چوب و چماق، سر نیزه، و شلاق و اعدام به جان زنان جهان افتاد و با دیکتاتوری دستور داد چی بپوشند، وی چی نپوشند؟ چگونه راه روند، و چگونه حرف بزنند؟ حال، عصیان این بانوان نهایت اعتراض به این اسلام سلطه گر است.

قربانیان اصلی مذاهب

زنان قربانیان اصلی مذاهب هستند. دکتر و نویسنده بنگلادشی، تسلیمه نسرین در مورد دلیل تهدید حقوق زنان توسط بنیادگرایان مذهبی به عنوان هدف اصلی و نهایی چنین می گوید: «در دید آن ها قدرت مردها از میزان تسلط شان بر زنان سنجیده می شود. مذهب سرچشمه بنیادگرایی است. درنتیجه هیچ مذهبی برابری زن و مرد را نمی پذیرد. این مذهبی ها هستند که ستم به زنان را تشویق می کنند و آنها را از داشتن حقوق برابر بازمیدارند. آن ها سیستم پدرسالاری را تحکیم می بخشند، که با آزادی هیچ زنان همخوانی ندارد.»

بدین سبب زنان و دختران همواره اولین قربانیان حکومت های اسلامی یا هر حکومت مذهبی هستند. بدین دلیل جهان شاهد شورش عریان و فراگیر زنان است. زنانی که نمی خواهند جسم و جان و روح و سرنوشت خود را به سیاستمداران و مذهبیون بسپارند. چنین مبارزان آزاده ای در راه اعتراض به قوانین متحجر ادیان الهی، حتی از جان خود نیز گذشته اند. چون هدفی والاتر و انسانی تر را در جهانی مملو از قوانین حقوق بشری برای دختران و زنان آینده جهان جستجو می کنند.

پیام اعتراضات برهنه زنان

اعتراضات برهنه علیا و هر زن آزادی خواه و فمنیست به ما یادآوری می کند که بدن یک زن تنها به او تعلق دارد. عریانی زن نه تنها گناه و جرم نیست، بلکه می تواند طغیانی در برابر نابرابری ها باشد. همچنین هیچ چیز جز انسان، وجود انسان و تفکر و حق او بر سرنوشت خود قابل احترام نیست.

مذهبیون باید بپذیرند که بسیاری از مردم هیچ اعتقادی به ادیان و خدایان ندارند. پس همانگونه که در مذاهب به آنان توهین شده و کافر و گمراه و … نام گرفته اند. آنان نیز این حق را به خود می دهند که اعتقادات مذهبی را به سخره گیرند و جواب شایسته ای به توهین ها و قوانین متحجر آن، داشته باشند.

فرتور تظاهرات سال گذشته علیا را به همراه گروه فمن در برابر سفارت مصر در شهر استکهلم و به اعتراض به قوانین اسلامی، نشان می دهد.

فرتور تظاهرات سال گذشته علیا را به همراه گروه فمن در برابر سفارت مصر در شهر استکهلم و به اعتراض به قوانین اسلامی، نشان می دهد.

کلام آخر

سخن پایانی را تنها به ترجمه یک پاراگراف از کتاب “رودخانه جنگ” وینستون چرچیل سیاست‌مدار و نویسنده مشهور بریتانیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات، اختصاص می دهم. وی بیش از صد سال پیش در مورد صدمات اسلام به زندگی و روح و روان طرفدارانش چنین نگاشته است؛

«چه مخوف و نفرین شده است که دین اسلام بر پایه تحمیل چنین باورهایی به طرفداران خود بوجود آمده است. به غیر از تعصب های کورکورانه، که بسیار خطرناک هستند و انسان را به سگ هاری(که چون حیوان وحشی و دیوانه ای، هر لحظه آماده به حمله و کشتار است) تبدیل می کنند.

اسلام یک نوع واهمه اجباری آمیخته به بی تفاوتی را در آنها بوجود می آورد. مسلمانان این حالت را برای خود سرنوشت الهی دانسته و برای خود گریزی از ان نمی بیند. امروزه می توان اثار وحشتناک دین اسلام را در مسلمانان بسیاری از کشورها مشاهده کرد.

در نتیجه باور نهادینه شدن اصول و احکام اسلام در افکار آنان، هر کجا که پیروان حکومت پیامبر زندگی می کنند؛ عادات زندگی لا ابالی، سیستم های عقب مانده و نامنظم کشاورزی، روش های از رونق افتاده تجارت و ناامنی مالی و اقتصادی وجود خواهد داشت. همواره یک حس درونی فاسد، مسلمانان را تحت تاثیر قرار می دهد و مانع از بهرمندی آنان از لذت های زندگی میشود.

سپس (قربانی شدن) عزت و حرمت انسانی مطرح است. در حقیقت اصلی که در قانون محمد هر زن باید به مردی به عنوان ملک شخصی وی تعلق داشته باشد، یا به عنوان کودک یا، یک همسر، یا صیغه، درک قبح برده داری زنان در اسلام و الزام انقراض آنرا به تاخیر می اندازد. زیرا که ایمان به اسلام به مردان قدرت بسیار زیاد و نامحدود و قابل سوء استفاده بر علیه زنان را می دهد….»

  • zede dahesh

    afarin beheshon

  • zede dahesh

    درود بر این شیرزنان مبارز!

    • ایرانی آزاده

      حتما تو هم شیر مردشونی نه ؟ زرتشت شما ها رو به هم ببخشتتون. حالا مال کدومشونی؟ فرقی نداره ؟ نکنه یکیشون مادرته و یکیشون خواهرت؟

      • nead

        نمی دانم چرا دین باوران همه گفته هایشان در محدوده ی پایین تنه محدود می شود
        کی گفته ما زرتشتی هستیم ،ما بی خدا هستیم

        • گرشاسب

          ماها همه گرفتاریم، گرفتار یه مشت خرافات، آخرش هم عمرمون تموم میشه و مفت مفت میمیریم … سرنوشن ما جز تلخی چیز دیگر نیست. هرکی که با ما تغییر فکر داشته باشه به خواهر و مادر از همه جا بیخبرش فحش میدیم.

      • Anti Islam

        از یک عرب زاده مسلمان بیش از این هم انتظاری نیست! تو حق نداری خودت رو ایرانی‌ معرفی‌ کنی‌ چون بی‌ برو برگرد یکی‌ از پس ماندگان وحوش عرب هستی‌ که زمانی‌ به ایران حمله ور شدند. شما بی‌ اصالت‌ها به محض رو در رو شدن با حقیقت، و ناتوانی از پاسخگویی به دشنام دادن رو میاورید و البته که همه را هم با خواهر مادر صیغه ای‌ خود مقایسه می‌کنید.

        • ایرانی آزاده

          من مادر ندارم فوت کرده و از اول خواهر هم نداشتم . انچه گفتی با خودت هستی . بگم با دیگران مثلا خواهر ومادر خودت خوب اونها گناه ندارند که به خاطر تو فحش بشنوند . من از آنچه در این جا گفته شده و عکس های جنده ها را آورده انتقاد دارم و تو دقیقا بر عکس طرفدارشون هستی . حالا تو بگو تو اهل سروکله زدن با جنده ها و زندگی کردن با جنده ها هستی یا من ؟ من از این جندها حمایت می کنم یا تو ؟ تو به به وچه چه جنده ها رو گفتی یا من؟ تو فحش دادی یا من؟ هرزه بودن فاسد بودن به عمل است نه حرف و یاوه گویی امثال تو .شماها این فاحشه های مزدور را شیر زن می نامید نه من. تو از این جنس فاحشه ها هستی که طرفدارشونی یا مخالفین این هرزه ها . شماها یک عده سرخود معطلید که در عرب وفارس گیر کرده اید. مهم آدم بودن هست که حالا عرب باشند یا فارس یا عشق شما امریکا وانگلیس واسرائیل.

          • گرشاسب

            کسی که مادرش مرده، تن مادرش رو با فحش دادن به مادر یکی دیگه نمیلروزنه

          • کسری

            جنده اون افکار خرفت و آخوندی تو است . اسلام همین است کارش ترور و تجاوز و قتل است ولی وقتی اسلام در موضع ضعف باشد دم از برادری و صلح میزند اما به محض اینکه قدرت دست بگیرد مانند صدر اسلام و اسلام ناب داعش عمل میکند و مردم و دیگر عقاید را قتل و عام میکند یا اینکه باید پول زور به اسلام بدهی تا گردنت را نزند. برای همین باید به پرچم اسلام و داعش و نمایندگان اسلام ریید و گوه بر پیشانی اسلام نشاند

        • رضا صادقی

          مثلا در عبارات شما حرفی از دشنام نبود؟؟؟

        • SPACE DICTATOR

          اسکندر و چنگیز نه تنها ناموسو ال کردن بلکه علم و فرهنگمونو هم تخریب کردن دشمنی تو با اسلامه ناموس واست اهمیت نداره.

      • برادر علیا و گل شیفته

        من متاسفم برای خودم که هیچگاه شنیده ها و دیده هام و تحلیل نمیکنم و فقط تکیه میکنم به چار تا کلمه یا جمله قلمبه سلمبه و اونارو هی نوشخوار میکنم.اگه اینان و گلشیفته فر_هانی خواهر یا مادر حقیر بودند برای من بسیار باعث افتخار و مباهات بودنه باعث خجالت و شرمساری.برای اینکه هر برهنگی فاحشگی نیست اگر این عزیزان به دنبال ارضا کمبود و عقده های جنسی خود بودند (چون اگه در ایران متولد شده و زندگی میکنید میدونید که حداقل ۸۵ درصد از جمعیت ایران دارای عقده های جنسی و ذهنی هستیم که یا از کودکی و نوجوانی با ما همراست ویا بعلت محدودیت های اموزشی و پزوهشی سوال های بدون پاسخ داریم که باعث شده برای رسیدن به جواب یا برطرف کردن اون عطش دست به هزار جو. فاحشگی کلامی /فکری و در نهایت رفتاری بزنیم……..و زمان خیلی بهتر ثابت خواهد کرد که در اینده این عزیزان با فریادشان بیشتر خدمت کردند به بشریت یا ما با سکوتمان یا ما با انگ چسباندن و قضاوت کردن مان…..

    • اسلام

      از کی تا حالا به لخت شدن می گن مبارزه . این ها نه به فکر حقوق زنان هستند و فقط هدفشان خودنمایی است و از یک مشت فاحشه بیشتر از این هم نمیشه توقع داشت خدایا عجل لولیک الفرج

      • کسری ی ی

        فاحشه اون افکار خرفت و آخوندی تو است . اسلام همین است کارش ترور و تجاوز و
        قتل است ولی وقتی اسلام در موضع ضعف باشد دم از برادری و صلح میزند اما به
        محض اینکه قدرت دست بگیرد مانند صدر اسلام و اسلام ناب داعش عمل میکند و
        مردم و دیگر عقاید را قتل و عام میکند یا اینکه باید پول زور به اسلام بدهی
        تا گردنت را نزند. برای همین باید به پرچم اسلام و داعش و نمایندگان اسلام
        ریید و گوه بر پیشانی اسلام نشاند

    • رضا صادقی

      چرا یه سری به جنگل نمیزنی اونجا از این شیرمردها و شیرزن ها انواع شیر بچه از نوع نرو ماده و به شکل پرنده و خزنده و جونده موجوده حیف نیست خودت رو الاف الاف چهار تا شیرزن تو فضای وب کردی

    • رضا

      اگه اعتراضی هم هست نه اینطور و توهین به هر چی . حالا اسلام و کلمه مقدس الله بماند.خدا خودش می تونه از نام مبارکش دفاع کنه. ولی اگه معنای آزادی اینه مانخواستیم.

  • ایرانی آزاده

    شماها همتون مادرزادی و ایل وتباری فاحشه هستید فقط کیر وکوس وکون را فهمیده اید حیواناتی تمام عیارید که ظاهرتان شبیه انسانهاست. اگر همین حکومت اخوندی که پدر مار را هم درآورده است کیر و کوس و کون شما اراذل و اوباش را آزاد بگذارد که به خوبی از خجالت خانواده خودتان درآیید این حکومت بهترین خواهد بود دردتان همین است خداو اخوند و بسیجی ها مزاحمتان هستند. به قول معروف کور خوندین و من می گویم کیر خوندین که مردم شما آشغالها رو به ایران راه دهند و روزی حکومت غیر خدایی و یا ضد خدایی در ایران حاکم شود شماها خیلی احمقید که بسیجی ها رو با داعشی حیوان صفت مقایسه می کنید بسیجی ها یکیشون همین اقا معلم هستش که زده بابای باباسگ شما رو در آورده و شماها هیچ کدوم حریفش نبودین دو تا کلمه حرف حساب بزنین.

    • داریوش

      این هم ادبیات یک مسلمان. حالا مردم دنیا بشتابید و به دین مبین اسلام مشرف شوید تا مثل این مردک حرف زدن یاد بگیرید

      • علی

        شما ها دارید دین مارو زیر فحش میکنید فقط یک نفر میاد دفاع کنه ادعا خوش رویی و خوش زبانی میکنید

    • عرب در بند

      ای آزاده – شما خودت رو اصلا ناراحت نکن
      این علیا که همه میدونن دنبال شهرته یا به قول تو چیز دیگه
      مثل گلشیفته خودمون که حتما اون هم از نظر تو همینطوره
      شما خون خودتو کثیف نکن و اصلا تو این سایتا نیا
      برو همون بیت و پاستور به خایه مالیت برس شاید نون بیشتری بتونی سر سفره ببری
      البته شاید که نه حتما پس این همه پول نقت کجا میره
      و هنگامی که مریض شدی بدون این درد سرچشمه اش کجاست
      در ضمن وقتی دیدم تو ایرانی آزاده هستی طبیعتا من عرب در بند باید باشم.

    • معلم بسیجی هشت سال دفاع مقدس

      برادر عزیزم جناب ایرانی آزاده

      از کی تا حالا کاربرد الفاظ لات های محله های پایین شهر و فحاشی به دیگران آزادگی شده است ؟ هر چه باشد اینها هم وطن ما هستند . ناموس ما هستند و باید مثل خواهرو برادر ما برایمان محترم وعزیز باشند هرچند مخالف من و شما باشند . چرا شما در توهین و تهمت جمع بسته اید و چرا تصور می کنید همه اینجا دنبال فساد و هرزگی هستند ؟ ممکن است بسیاری از افراد بی حجاب باشند اما فقط بی حجابند نه چیز دیگر و اتفاقا بسیاری از همین افراد حتی اگر وسط اروپا باشند از بعضی کسان در همین مملکت ما نجیب تر وپاک ترند و نمی گذارند کسی به آنها نگاه چپ بکند. یک سفر به بیرون تشریف ببرید آنوقت خواهید دید که فساد و هرزگی بیشتر در مملکت خود ما همین حالا در جریان است و موج می زند . تفاوت در این است که در غرب رسمی و علنی و قانونمند و محدود هست اما در وطن ما صد برابر غرب فساد و تباهی هست منتها غیر رسمی غیر قانونی وزیر زمینی و نامحدود .

      برادر عزیز من خوب است بدانید که ما حداقل در یک چیز با اینان مشترکیم و آن اینکه دغدغه وطن دارند .مملکتشان را دوست دارند و اگر نگویم همه بلکه اغلب هم راست می گویند. من نظرات شخصی خودم را ارائه دادم و به نظرم مواردی مهم از صحبت های مخالفینم خصوصا فرشته و یا بعضی صحبت های داریوش هر چند توهین کرده درست هست . لطفا از صحبت های من استفاده ابزاری نکنید و لطفا عامل فحاشی به بسیجیان و سپاهیان نشوید. هر چند که من فقط بسیجی دوران جنگ بوده و بعد از جنگ هیچ ارتباطی با بسیج نداشته و ندارم.

  • neda

    خود اسلام بزرگترین توهین به شعور و فهم انسان هست
    و این چنین کارهایی از سوی زنان آزاده ، توهین به قرآن نیست بلکه حمله به آن است.
    بترسید ای ریشوان و آخوندها که دیگر مقدسات تابو نیستند و شکستنی تر از شیشه اند.

    • رضا صادقی

      خوب شد مفهوم سکولاریزم و همچنین تکثر گرایی دینی یا پلورالیزم و احترام به سایر مکاتب فکری را هم فهمیدیم

    • نوید

      خاک برسر تو که مرد هستی و خودت را جای زن زدی

  • behnam

    اخه من موندم چرا به مقدسات توهین می کنید ؟؟؟؟؟
    من یه ایرانی مسلمون هستم و به همه دین ها هم احترام می گذارم
    دلیل نمیشه که شما از یه جبهه ای بدتون میاد پای یه دین رو بیارید وسط !

    • Kave Ahangar

      بخش عمده اسلام((و الّله جبّارش=ابلیس جبّار: سورةالحشر٢٣/ یُضِلّ و گمراه کننده: النّحل٩٣/دروغگو و و مکّار: الاعراف٩٩/قتّال:التّوبه۵/قهّار:صٰٓ ۶۵/ناتوان=غضبناک:النّحل١٠۶/و../…))بر پائین تنه بنا شده است!!! اگر آنرا برداریم اسلام در هم میغلتد و چیزى از آن باقى نمیماند!!!!!((صادق هدایت)).

      • علی

        چرا فقط ایه رو اسم میبری شما برو کل سوره رو بخون و حتما تفسیرش رو بخون اگه قانع نشدی

    • mahsa

      هنگامی که در قرآن فرمان به کشتن ،شکنجه و بریدن دست و پای دگراندیشان
      و یا زن ستیزی،برده داری و تجاوز به شکست خوردگان داده شده است
      چگونه می توان به آن احترام گذاشت؟

      • اسلام

        آخه تو از قرآن چی می دونی قرآن کتاب نیست بلکه کلام خداست و راه سعادت و خوشبختی همه انسان هاست و در قرآن چیزی به جز احترام به انسان ها نیست و این چیزهایی که نوشتی حاصل توهم خودته مرد باش بگو تا الان تفسیر چند سوره از قرآن خواندی که این جوری حرف می زنی

        • داریوش

          بگذار من بگویم از اسلام چه می‌دانم

          ۱-یا مسلمان شوید، یا مالیات دهید یا بمیرید ولی‌ در دین اکراه نیست

          ۲-زن نافرمان را کتک بزنید

          ۳-چشم درآورید، دست ببرید، گردن بزنید ولی‌ یادتان نرود خداوند رحیم است

          ۴-به دستورات قرآن رفتار کنید تا در بهشت دختران و پسران زیبا و باکره نصیب شما شود

          • حسن

            پس مشخصه خیلی احمقی!!!

        • زهرا

          کی گفته کلام خداست ؟ نصف بیشتر قرآن مربوط به سکس و مسائل رختخوای پیامبرش است. سلمان فارسی چندتا کتاب جمع کرده به محمد یاد داده و عثمان نوشته و در طول تاریخ هم هرکی یه چیزی بهش اضافه کرده شده قرآن .

          اصلا کاملا مشخصه که قرآن کلام خدا نیست و دارن این چرندیات رو به خدا نسبت میدهند

        • ASTIYAG

          برو نکبت اسلام تخمی ساخته دست سلمان فارسی بی ناموس ۱ میلیارد انسان رو مسخره کرده ناموس سلمان ومحمد رو خر جر بده

  • احسان

    شماهاحیوان هستیدتف به عورت وشرف شما حیوانات ماده چرا توهین میکنید؟مگرهمه پنج انگشت مثل هم هستند؟این سنی ها و وهابیون کثیف که نشان از اسلام نیستند!بی شرفها شما انسان بودن را به گند کشانده ایداسلام ما زیباست وبا دهان حیوانات ماده ای چون شما کثیف نمیشود شما فقط فاحشه هایی هستید که مرز و خط قرمز را دوست ندارید وچون اسلام جلوی فاحشه گریتان را میگیرد به آن توهین میکنید ننگ به شما حیوانات ماده

    • کسریی

      شاشیدم به اسلام شما چه شیعه و چه سنی
      اسلام همین است کارش ترور و تجاوز و
      قتل است ولی وقتی اسلام در موضع ضعف باشد دم از برادری و صلح میزند اما به
      محض اینکه قدرت دست بگیرد مانند صدر اسلام و اسلام ناب داعش عمل میکند و
      مردم و دیگر عقاید را قتل و عام میکند یا اینکه باید پول زور به اسلام بدهی
      تا گردنت را نزند. برای همین باید به پرچم اسلام و داعش و نمایندگان اسلام
      ریید و گوه بر پیشانی اسلام نشاند
      در ضمن فاحشه زنان بسیجی هستن که برای یک ساعت صیغه آخوندها میشن و بچه ای که از این طریق به دنیا میاید سرانجام یا آخوند میشود یا پاسدار یا بسیجی.

      • علی

        چیزی جدید تر داری بگی همش میگی کارش ترور و تجاوز و قتله

        اخه بدبخت اصلا در این مورد تحقیق کردی کجا گفته تجاوز کنید ادم عاقل تو قران باید کل سوره رو بخونی نه فقط یک ایه رو بخونی حتی موقع جنگ که میکردن تعداد زنان نسبت به مردان ۳ به ۱ بود یعنی زنان به بیراهی کشیده میشدن که ازجانب خدا وحی امد که با رضایت هر دو طرف میتونی صیغه یا کنیز خودت کنی ولی شما ها میگین نجاوز خاک بر سز شماها

      • س

        اسلام هیچ وقت در موضع ضعف نبوده و نخواهد بود ، ضعیف کسی است که اهانت میکنه

  • وحید

    ازش واقعا ممنونم، آدم بسیار بسیار عالی و فوق العاده ایه ، دستش درد نکنه که به تمام مقدسات مسلمانان از اول تا آخر توهین کرده، برای الله و محمد و تمام تروریسمی که در دنیا جاریست هر کاری کمه.

  • فرزند کوروش

    درود بر چنین شیرزنان و شیر مردان غیور که خود را از بند مذهب و ارتجاع رهانیده اند

    نقد ادیان و مذاهب در جوامع توسعه یافته و دموکرات امری معمول هست چون که هیچ چیز به اندازه انسانیت و علم

    مقدس نیست .

    ببینید در نظرات نوشته شده بعضیا چقدر سنگ اسلام عزیز رو به سینه می زنند !!!!!!

    پر واضحه که این در خواب ختگان چیزی از اسلام نمی دانند !!!!!!!!!!!!!!

    آهای اسلام پرستان

    ظرفیتو و جمبتونو ببرید بالا البته اگه قابل بالا رفتن باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • اسلام

      گناه شما که از این فاحشه ها حمایت می کنین اگر از این ملاعین بیشتر نباشه کمتر نیست . این ها به اسلام توهین نمی کنین بلکه به خداوند توهین میکنند .آخه چرا آبروی کوروش را می بری کجا کوروش به خدا توهین کرده خدارو ول کردی به کی چسبیدی

  • ناصر

    این عمل نشانه کامل وقاحت این مخدرات است . در دورانی که دانشمندان ومحققین قطعیت قواعد علمی در علوم تجربی را هم زیر سئوال برده اند ، صدور حکم آنهم به این صورت وقیحانه در مورد باورهای میلیارد ها نفر از مردم جهان موجب تاسف است .

  • داریوش

    ما ایرانیان وظیفه داریم تا از هر موقعیتی استفاده کنیم تا پرده‌ها را کنار بزنیم تا کثافت‌های دین اسلام نمایان شود. اگر چه آخوند‌ها و اسلام گرا با نادانی خود مقداری زیادی به ما کمک کردند، ولی‌ ما نباید وظیفه تاریخی‌ خود را فراموش کنیم تا روزی که که آخرین بقایای کثافت اسلام از کشور نازنین ما پاک نشده نباید از پای بنشینیم. ما در مقابل نسل‌های آینده مسول هستیم.

  • parviz

    afarin be in shir dokhtaran ke be heykaleh Islam va terafdaraneshon ridand

  • hadi

    سلام
    داعش و وهابیت برا اهل سنت و حجتیه برا شیعه ساخته پرداخته صهیونیسم هست که می خوان ملل اسلامی رو وحشی و زن ستیز و … نشون بدن… وگرنه حقیقتا اسلام ناب محمدی تا به سالیان معاصرلکه ننگی مثل داعش و… نداشته…
    یادتون باشه که اسلام بود که همین موجود مقدس زن رو از عملیات وحشیانه زنده به گوری اعراب نجات داد و به این موجود مقدس، رنگ تقدیس داد… مسلما وقتی زن حجاب درستی رو داشته باشه (چه چادر و چه مانتو و …) از آسیب دید ها و اعمال مردان مریض در امان می مونه چون به گفته بسیاری از روانشناسان، مرد از نظر جنسی مریض آفریده شده تا به زن توجه جنسی داشته باشه پس حجاب در اسلام برای زن لازم دیده شد و این یعنی اینکه زنی زیر چادر با آرایشی شبیه به این خانوم هم از هزار تا بی حجاب بدتره چون فاحشه در حجاب از فاحشه عریان جذاب تر و خیلی بدتر هست…
    جلب توجه به زن از طرف مرد فقط هم برا کشور های اسلامی نیست… در همه جای دنیا به لباس های تنگ و یا برهنه مثل ساپورت و … به دید شهوانی نگاه می کنند و جوونهاشون به این مسایل جذب می شند و عکس می گیرند و در اینترنت منتر می کنند و طبق چیزی که شنیده بودم ساپورت و لباس های ین چنینی مورد استقبال اکثریت جوانان مرد دنیا بوده که در وب سایت های پورنو به ثبت رسیده …
    اینکه در اسلام زن نمی تونه در اجتماع صحبت کنه پس چرا حضرات زینب (س) تونستند در مجلس یزید و در دفاع از امام حسین (ع) و نهضتشون سخنرانی کنند؟
    اگر شما می گید به حق زن بی توجهی شده خوب جالبه بدونید زن در اسلام فقط وظیفه شوهر داری ( از نظر جنسی – پشتیبانی عاطفی) و حفظ حقوق همسرشو در خونه و بیرون با حفظ عفت درست داره…در عوض مرد خونه همه وظایف از بحث مالی و معیشتی و همسر داری و تقسیم ثروتش با همسر و فرزندان و بچه داری و همه و همه رو داره و اگر به زن میلیارد ها دلار پول به ارث یا … برسه و نخواد به مردش کمک مالی کنه هیچ قانون اسلامی نمی تونه اونو مجازات کنه ولی در مورد مرد اینطور نیست. زن هیچ وظیفه ای به شیر دادن فرزند یا رسیدگی به خونه و پخت و پز نداره و حتی اگر نخواد به بچه اش شیر بده یا نخواد آشپزی کنه مردش باید فردی رو برا این کار اجیر کنه. هیچ گونه فعالیت اقتصادی و اجتماعی و شرکت در جنگ ها و .. وظیفه زن نیست که البته اگر بخواد می تونه مثل میلیون های زن مسلمان شرکت کنه.در عین حال مسئولیت بچه ها هم پس از طلاق به عهده مرد هستند چون معمولا مردان درآمد و کسب و کار دارند و در عین حال هیچ مردی در اسلام حق دور کردن فرزندی رو از مادرش پس از طلاق نداره… پس با این اوصاف اگر مرد نتونه از زنش در مورد این دو مسئولیت زن بهره مند شه در صورتی که تمام توجه و وفاداریش به زنش هست باید چه اتفاقی بیفته؟
    در اینجاست که اسلام می گه شما دو تا در هنگام ازدواج همدیگه رو پسندیدید و مسلما اینجا مرد یه اشتباهی کرده که زنش بهش توجه نمی کنه….پس در ابتدا یا مرد با زنش به درستی و با محبت رفتار نکرده پس با همسرت صحبت کن و بهش محبت کن…اگر در این مرحله هیچ محرکی رو برا جذب زنت و انجام وظایفش ندیدی پس در مرحله دوم احتمالا جادبه رفتاری به کارش نمی یاد چون زیادی بهش توجه کردی…در مرحله دوم بهش بی توجی کن شاید دافعه رفتاری و جذبه مردونت اونو به طرفت جذب کنه..مسلما با جود اینکه همسرت تو رو در ابتدا انتخاب کرده و در صورت سلامت عقلی اون در این دو مرحله ۹۵ در صد زنان دنیا بر می گردند و اگر بر نگشت راه سوم رو انجام بدید… راه سوم اینه که عمل ضرب رو انجام بدید…ضرب به نقلی به معنای طلاق هست و به نقل های بیشتری به معنای ضربه زدن…البته در اسلام ضربه ای که به این اندازه باعث کبودی و خونریزی و … و جراحت بشه حرام هست… در تفاسیر زیادی گفته شده این ضربه باید بسیار سبک و با چیزی مثل چوب مسواک و بسیار ملایم و با حتی در برخی اسناد دیگر همراه با خنده باشه… در در آیه ۳۵ سوره نسا یعنی آیه بعد از آیه جنجالی گفته شده که اگر این موارد رو برا رابطه عاطفیتون بسیار خطرناک دیدید، حتما به جای اینها پای خانواده هاتونو وسط بکشید تا داوری در میان شما داوری کنه و خدا هم در این مرحله دوستی و آشتی شما دو تا رو تضمین کرده…در ابتدای آیه ۳۴ هم گفته شده مردان بر زنان قوام هستند و قوام در عربی به معنای چوب هست که زیر شاخه های نازک درختان قرار می دند تا اونها رو نگه داره تا شکسته نشند و این یعنی مردان نقش حفظ احترام و عدم شکنندگی زنان رو ایفا می کنند مانند چوبی که برای جلوگیری از شکستن شاخه های نازک درختان به صورت عمود زیرشون قرار می دند…
    خوب با این حال واقعا اگر راهکار درستی رو برای زنانی که بدون توجه به همسرشون و به دور از تمایل همسرشون از خونه بیرون می رند و در ملا عام جلب توجه می کنند و یا زنانی که در دو مورد گفته شده اصلا توجهی نمی کنند ، دارید بگید …
    البته باز می گم شاید ۹۵ در صد خانومهای محترم دنیا واقعا با کسب محبت و ارضای نیاز های عاطفی – مالی – امنیتی شون و در برخی موارد با وجود نیاز به دافعه – بی توجهی مقطعی توسط همسرشون به جهت زیادی محبت همسر دیگه به مرحله سوم نرسند ولی واقعا خود شما مردا با همسری روبرو بشید که به هیچ صراطی مستقیم نباشه و هر جور و از هر دری که وارد می شید سر از ناسازگاری و مخالفت در بیاره چه می کنید؟ آیا این یه ظلم به مردی نیست که واقعا به درستی با زنش رفتار کنه و زنش هر کاری با حقوق همسرش بکنه هیچ کسی حتی همسرش نتونه اونو ارشاد کنه…در نهایت اگر هیچ راهی نتونه کارش رو انجام بده طلاق این دو نفر با کمال رضایت این دو کارساز می شه و البته اگر مردی زودتر به ان نتیجه برسه، مسلما دیگه هیچ وقت کارش به تنبیه نیمه بدنی هم نمی رسه… چون معمولا در دو مرحله اول دیگه آقایون به نتیجه درستشون می رسند…
    در مورد تعدد زوجین هم من غیراز برخی موارد استثنایی ندیدم یه زن در یک زمان با چند شریک جنسی در ارتباط باشه حتی خواننده های مطرح زن آمریکایی هم در اوج ثروت و شهرت با چند شریک جنسی در یه زمان ازدواج نکردند ولی در مورد برخ مردان خصوصا عرب و … تعدد زوجین خیلی جریان داره…اصولا در قرآن گفته شده اگر توان رعایت عدالت در میان زنانتان رو دارید تعدد زوجین کنید و در آیه بعدش گفته شده خیلی از شماها این توان رو ندارید… اصولا مردها بیشتر از زن ها در کارهای سخت و جنگ و … شرکت می کنند و مرگ و میرشون بالاتر هست و مسلما اگر تعدد زوجین نبود، خیلی از زنان بی همسر (بی/با) همراه با کودکانشون از پا در می یومدند…چون مردی نبود که اونها رو رسیدگی کنه…و البته همه زنها هم که مثل بعضی از شماها توان کار اجتماهی و تجاری رو که ندارند… در ضمن یادتون باشه در ازدواج ، غیر از خودتون، بچه هاتون در میون هستند و اونها هم حقی به گردن شما دارند و اینکه یه زن با چند مرد باشه که تهش نشه در زمانی مثل زمانهای تاریخی فهمید که بچه مد نظر برا کدوم یک از پدران هست خیلی بد هست به خصوص اینکه مردان بیشتر به دنبال سکس بی دردسر و بدون حاملگی و … (برای تفریح ) هستند. بودن یک زن با چند مرد به صورت رابطه جنسی در یک زمان هم اندکی قداست زن رو تخریب می کنه.من خودم معتقدم که باید در یک زمان یک همسر داشته باشم که البته تا به الان که ۳۰ سالمه حتی یک همسر و شریک جنسی هم نداشتم و از طرفی هم چند زنی رو برای مردی خیلی خوب نمی دونم ولی در مورد تعدد زوجین پیامبر اسلام هم باید بدونید که همین الان هم خیلی از زنان عرب به تعداد زوجین همسرشون می نازند و اینو مایه قدرت همسرشون می دونند و شیوخ عربی که چند زن رو نداشته باشند، از دیدگاه دیگر شیوخ رد می شند و این هم موجبات تعدد زوجین فردی بود که در کتاب تورات و انجیل و بسیاری از پیامبران فردی به اسم الله، اومدنش رو بشارت داده بودند….چرا که ظاهرا باید در میان شیوخ اعراب بزرگ دیده می شد و البته این زنان هم غیر از عایشه عموما از زنانی بودند که پیر و ساخورده بودند و البته خود عایشه هم در سن نه سالگی یا دوازده سالگی و حتی شاید بیشتر با پیامبر اسلام هم خانه شدند و البته به خاطر اینکه رشد اعراب خیلی سریع بود و دختر محترمشون هم در نه سالگی با حضرت علی (ع) ازدواج کردند.البته ظاهرا شما به کلمه الله و خدا آلرژی دارید ولی مساما بنده هم انشاءال… بنده هم وب سایتی رو تاسیس خواهم کرد که همه این موارد رو روشن کنه…موفق باشید…

  • یگانه

    هرچی بیشتر به اسلام سمباده بکشید صیقلی تر میشه تا اینکه ازبرق نورانیش کور میشید.

    • ASTIYAG

      بروجنده ۲ پینه تازی منش

  • lili

    کثافتا انشاالله وبه یاری خدا داعش همه ی شما هرزه ها رو از رو زمین بر میداره

  • lili

    آخه اینم آدمه که شماها راجبش مطلب میذازید یک حیوان به تمام معناست از حیوانم پست تره

    • ضد اسلام و ضد مسلمون

      کلا کیرم تو دهن هر چی مسلمونه کس کشه!!!
      چه ایرانی چه عرب کس کش

  • lili

    اینا انسان نیستند تا به نظراتشون اهمیت بدیم یه مشت حیوان به خدا حیفه اسم حیوانم روشون بذاری یه مشت هرزه

  • دانیال

    واقعا از شماها خندم میگیره من خودم اول بی خدا بودم
    گول همین سایتها رو خوردم گول اینترنت رو خوردم ولی وقتی نشستم مردونه مطالعه کردم فهمیدم این سایتها دروغ میگن و اسلام عالیه شماها که هیچی از اسلام نمیدونین مرد باشین اسلام رو درست بخونین گول این سایتها رو هم نخورین چون یه جوری حکم های اسلام رو میگن که سرتون کلاه بره مثل من ولی اینا همینن میترسن مردم با حقیقت روبرو شن..

    یه مشت متوهم افسرده ،شاید عقده ای … ولی بیشتر پررو چون واقعا هیچی نمیدونین اسلام رو با تحریف و نظرات خودتون قاطی میکنین فحش و ناسزا میدین میایین کشف عورت میکنین که نشون بی فرهنگی و بدون شعور بودن شماهاست اسلام رو از رو افرادی که منحرف شدن تعریف میکنید … واقعا چقدر کتاب درست حسابی میخونین ؟؟ اصلا تالا رفتین شرایط هر حکم رو ببینین تا بدونین چقدر پیچیدگی داره ؟؟؟ شماهایی که حتی پیچیدگی های این دنیا شما رو به فکر نمی اندازه که یه خالقی تو کار بوده متاسفم براتون یه روز پیر میشین ، تو خوشی ها خودتونو خفه میکنین نمیخایین تموم شه ولی مرگ میرسه و میفهمین

    من بی خدا حالا به دینی که برا خودم انتخاب کردم افتخار میکنم الهم عجل لولیک الفرج

    • کسرا

      زر نزن بسیجی و نوکر سایبری دروغگوی آخوندی. شما بسیجهای ساندیسخور فرزند صیغه هستین بی اصل و نسب . فقط پایین تنه در درک میکنید مانند حیوان .
      اسلام همین است کارش ترور و تجاوز و
      قتل است ولی وقتی اسلام در موضع ضعف باشد دم از برادری و صلح میزند اما به
      محض اینکه قدرت دست بگیرد مانند صدر اسلام و اسلام ناب داعش عمل میکند و
      مردم و دیگر عقاید را قتل و عام میکند یا اینکه باید پول زور به اسلام بدهی
      تا گردنت را نزند. برای همین باید به پرچم اسلام و داعش و نمایندگان اسلام
      ریید و گوه بر پیشانی اسلام نشاند

  • حسن

    خیلی جالبه که شما از یه طرف پست میذارین که ازدواج با دختر ۱۸ ساله تجاوزه ولی اینجور عکسا رو میذارین
    پس شما جندگی رو میخوایین ولی ازدواج نه ها!!!!!! جدا جالبین

  • فاطمه

    داعش سمبل اسلام ناب محمدی است. داعش تکرار تاریخ است . نگاه به وحشیگری و پیشروی داعش نشان میدهد که چطور اسلام ۱۴۰۰ سال پیش منطقه رو تصرف کرد. داعش ازهمان ترفندهای صدر اسلام برای پیشروی خودش استفاده میکند. وحشیگری و ایجاد رعب و وحشت و قتل عام مردم اساس اسلام ناب داعشی محمدی است

  • آدم عاقل

    من میخوام به نویسنده این مزخرفات بگم اگر راست میگی یک قراری بزار با هم در یکی از شبکه های اجتماعی بحث راجع به اسلام بحث کنیم تا بفهمیم کی راست میگه.

  • کامبیز

    من نیز همچون این زنان قهرمان آزادی می رینم تو قران من می رینم تو اسلام من می رینم تو حلق رسول خدا محمد من می رینم توحلق قبر ۱۴ده معصوم علی فاطمه خدیجه حسن حسین و بقیه آشغال ها که به اسم امام امده اند . من ریدم تو حلق و سر قبر خمینی من ریدم تو حلق خامنه ای و تمام اعضای خانواده اش من ریدم تو حلق تمام جنایتکارانی و دزدان جمهوری ننگین اسلامی من ریدم تو حلق یک یک نفرات سپاه پاسداران و بسیجی های کونی من ریدم تو حلق تمام آخوند ها ی کثیف و طلبه های کونی

  • ASTIYAG

    بریند به دین اسهال ساخته دست سلمان فارسی کس کش حروم زاده کازرونی که ترتیب محمد تازی رو میداده

  • ASTIYAG

    ۲ رود بر روح پاک بهمن جازوییه که علی تازی مادر جنده رو جرش داد

  • ASTIYAG

    ۲ ستان برید تاریخ طبری و۲ قرن سکوت

    رو بخونید اون موقع متوجه میشید که تازی های بی ناموس چه جنایاتی درایران کردن

  • سرباز

    نویسنده محترم براساس بینش خود این مطلب را نوشته که جای بحث دارد ولی فرض را بر این میگیریم که این فمینیست ها از فردا حکومت را به دست بگیرند و بخواهند نظام سوسیالیسم را در کشور اجرا نمایند اولین قربانیان چنین نظامی اول مردها و سپس کودکان خواهند بود و یک جامعه ی بیمار زن سالار که همین اکنون در حال ابقاست ایجاد خواهد شد.بفرمایید دو سال زندگی یک پسر ایرانی که فدای خدمت نظام وظیفه شده و مشکلات متعدد روحی برایش ایجاد میشود و دختران ایرانی که در طی این مدت درس خوانده و تحصیلکرده میشود مصداق بارز نقض حقوق مردها نیست؟ حکومت اسلامی خوب نباشد حکومت سوسیالیسم به اصطلاح دموکراسی که به اسم حقوق کودک و زن بیشترین جفا را میکنند نیز بهتر از حکومت اسلامی نخواهد بود.بدبختی اینجاست که سران حکومتی به جای بهتر عمل کردن آب در آسیاب می ریزنند.اینهمه انرژی که صرف موی دختران میشود میتواند در جهت ساختن آبادانی و جذب سرمایه برای کشور ایجاد شود.هرزمان قانون مسخره ی مهریه برداشته شد و هزاران مرد زندانی به خاطر این قانون مسخره آزاد شدند و دختران و زنان از حالت کالایی در آمدند و قانون وظیفه شامل دختران هم شد آنوقت بیایند سر یک میز برای حق زنان مبارزه کنند.ضمنا جامعه ی مصر را با ایران قیاس نکنید.اسلام مصری با اسلام تشیع ایرانی زمین تا آسمان فرق دارد.من مشاهده میکنم زنان ایران در حال دورخیز برای گرفتن همه چیزند و این فیلم ها برای سرگرم کردن ما برای نفهمیدن عمق ماجراست.فمینیست های مسلمان در حال نابودی بنیان های خانه و خانواده اند و در جریان این امر جامعه ی ایران به سمت زوال خواهد رفت

  • سرباز

    در ادامه باید بگویم یک ایرانی یک مسلمان نیست زیرا اکثر قریب به اتفاق مسلمانان او را به عنوان یک مسلمان قبول ندارند.یک ایرانی یک شیعه است و تشیع در حقیقت شکل تطلیف شده ی اسلام است که با فرهنگ و روحیات یک ایرانی سازگاری پیدا کرده بنابراین بخشی از هویت فرهنگی و مذهبی یک ایرانی شده است.نمیتوان این بخش مذهبی را از مردم جدا کرد و یا از آنها گرفت.این بخشی جدا ناشدنی از تاریخ یک ملت است. مشکل مردم بیشتر ناشی از نداشتن اقتصاد باز است تا مذهب.این دو مقوله ی جداست ضمن آنکه رفتار مردم با یکدیگر که در بیشتر موارد خشن است ربطی به مذهب ندارد.بسیاری از کشورها درگیر مقوله های روانشناسی مردمان خویش هستند.این حالات برگرفته از فشار بیش از حد زندگی و یا رفاه بیش از حد زندگی ست.در هر دو مورد آسیب های روحی به اشخاص وارد میشود.بخش دیگری از مشکل ایرانیان ناشی از احساس حقارت بعد از دوران انقلاب در قبال کشورهای دیگر بوده است.این افراد برای جایگزینی تشیع دین زرتشت را توصیه و تبلیغ میکنند ولی زرتشتیت که پدر اصلی ادیان ابراهیمی بوده بهتر از اسلام عمل نکرده.نمونه ی بارزش کشتار بی رحمانه ی پیروان مانی و مهرپرستان بدست زرتشتیان بوده است.قتل عام مهرپرستان به حدی بود که اینها به روم پناه بردند.این افراد اعمال ناشایست کوروش که تنها یکی از آنها حمله ی بدون دلیل به بابل و آزادسازی یهودیان است را غافلانه می ستایند.همین اینها داستان سرایی برای مجاب ایرانیان است که هیچ کدامشان راهکار اساسی نیست.باید در زمان حال زندگی کنیم و بفهمیم چه کاری میتوان انجام داد.اطلاعات ایرانیان غلط و کپی برداری از یکدیگر است.مثلا زرتشت را با نوروز یکی میکنند.فکر میکنند کهن ترین دین ایرانی زرتشتیت است.کوروش که با آزاد سازی یهودیان بدترین آسیب را به ایرانیان زد و باعث ایرانی کشی در پوریم شد را می ستایند.جنایت های مغان های زرتشتی را پنهان میکنند.اکنون حتی پارسیان هند هم یک ایرانی را به آتشکده ی خود راه نمیدهند.ما همان که تشیع را در دل اسلام ایجاد کردیم بزرگترین خدمت را کردیم.ما دین اعراب را خراب کردیم و آنچه خواستیم بر آن نهادیم.چه حرکتی بزرگتر از این میتوانید بیابید؟ ما نشد و نتوانستیم دوباره برویم و زرتشتی شویم زیرا آنها نیز پدران ما را بیچاره کردند ولی کم کم از دل اسلام تشیع را خارج ساختیم.اکنون در میان اینهمه کشور عربی ایران تنها کشور شیعه است که با روحیات ایرانیان سازگاری بیشتری پیدا کرده فقط باید کنترل شده شود همین.مشکلات بیشتر معیشتی ست تا دینی و فرهنگ ایرانی نیز با دینش آمیخته شده و جدا ناشدنی ست.

  • س

    اینها اگه خرد داشتن می فهمیدن هر چه دارن از خدای یکتاست ، حیف که کوردل هستن

  • نوید

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

  • سالی

    قابل توجه همه آن احمق هایی که فکر می کنند اسلام دموکرات است

  • shahdad tabatabaee

    اسلام دینی الهی و قرآن کتاب انسان و انسانیت هست ، دنیای سرمایه داری غربی صهیونیستی با کمک تفکرات وهابیت و پول نفت عربستان اقدام به ایجاد گروه تروریستی داعش به نام اسلام کرد به چند دلیل : اول اشغال کشور عراق ، سوریه ، لبنان و ایران ، و سپس نسل کشی تمامی شیعیان و تفکر شیعی این مناطق به انضمام افغانستان ، یمن و بحرین ، دوم سیطره کامل بر منابع عظیم حداقل ۶۰ درصدی انرژی نفت و گاز دنیا و دیگر معادن ذیقیمت زیرزمینی که در این کشورها موجوده ، سوم تثبیت موجودیت رژیم صهیونیستی اسرائیلی و اقدام جهت اشغال سرزمینهای مشمول نیل تا فرات که از سوریه تا عراق را در بر خواهد گرفت سوم ایجاد موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط ابزارهای متعدد تبلیغاتی و رسانه ای و نمایاندن چهره منفور داعش به عنوان اسلام راستین که جامعه غربی مستاصل و ناراضی از تفکر سکولاریسم و کاپیتالیسم به ذهنش هم نزنه که بخواد سراغ اسلام بره و این سیستم همچنان خوراک رسان تفکرات جامعه غربی باشه تا منافع امپراطوری حاکم بر آن پابرجا بمونه ، خداوند با محمد و نزول قرآن ، دین اسلام را برای انسان آخرین دین و دینی کامل قرار داده ، تا حالا فکر کردین این همه توهینی که به این دین مبارک میشه چرا به هیچ وجهی به یهودیت و کتاب تورات نمیشه ، خیلی واضح هست ، چون صهیونیست یهودی ” اسرائیلیان ” و صهیونیست مسیحی ” آمریکاییان ” و صهیونیست وهابی ” سعودیان ” حامی و دست اندرکاران این جریان اسلام ستیزی و اسلام هراسی هستن ولی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد به همان نحو که داعش با چند ده میلیارد سرمایه گذاری مادی و غیر مادی این جریان به یاری خداوند محو و نابود شد ، آینده هم متعلق به خداجویان و خداپرستان واقعی خواهد بود که به دین اسلام راستین هستن و مرید مردانی خدایی چون علی و حسین و زنانی چون فاطمه و زینب دختر و نوه پیغمبر و انسان کامل امام زمان مهدی موعود از نسل محمد امین هستن ، اللهم عجل لولیک الفرج

  • SPACE DICTATOR

    قابل توجه اون افراد بی هویت و بی ناموس که با اسم های هخامنشی چنین عقاید خراب و حیوانی دارند و شعور ندارند لطفا از این نام ها استفاده نکنند چون به هویت من هم توهین میکنید هویت من امپراطوری پارس،دینم اسلام و شیعه علی ( الان شاید بگید عربا ناموستو ال کردن بل کردن باید بگم اسکندر و چنگیز فرهنگو علمو اثار هنریمونم تخریب کردند ) هستم و افتخارم میکنم هرکس از دین و ملیت یکی را نداشته باشه بی هویته وسلام.