جلادان اسلام ناب محمدی داعش همچنان به سربریدن انسانها می پردازند ۲۰

سرآغاز:

مکتب و فلسفه اسلامی بر سه پایه وحشت اندازی، تجاوز، و کشتار پایه گذاری شده و از روزگار محمدابن عبدالله جوانی یتیم، عقده ای، جاه طلب و زنباره تا کنون همچنان بی وقفه در جهان اسلام ادامه داشته است. نامی ترین و شناخته شده ترین جلاد در خدمت محمدابن عبدالله، پسر عم او علی ابن ابیطالب بود که همیشه و هر لحظه شمشیر ذوالفقار و ساطور به دست آمده گردن زدن به فرمان پیامبر بود. کشتار بیش از ۷۰۰ یهودی قبیله قریظه نمونه ای از کشتار مردم در توسعه طلبی محمد ابن عبدالله یکی از دهها نمونه است.

این ویدیو کشتار بیرحمانه دیوید هینز (David Haines)  گزارش گر انگلیسی را به وسیله آدم خوران اسلامی نشان می دهد.

گسترش اسلام بیرون از مرزهای عربستان، یورش و تجاوز به ایران و دیگر کشورها که در دوران جانشینان محمدابن عبدالله بود که با ایجاد وحشت، تجاوز به زنان، به کنیزی و بردگی کشاندن و کشت و کشتار مردم و غارتگری صورت گرفت که همچنان در خاورمیانه، آسیا، آفریقاو دیگر نقاط جهان ادامه دارد. این شیوه اسلام گستری را ما در دوران خلفای اموی و عباسی می بینیم.

در ایران خودمان نیز اگر به چهار سده گذشته رجوع کنیم و راه دور نرویم همه این کشتار و تجاوز را می بینیم. شاهان صفوی و قاجار، هرکدام به نحوی و روشی در این وحشیگری و قتل عام اسلامی شرکت داشته اند. تا آنجا که هم میهنان زردشتی، کلیمی و بهایی لحظه ای امنیت و آرامش نداشته اند و شمار زیادی از این هم میهنان قتل عام شدند، گروهی دیگر دیکتاتوری و زورگوی اسلام را پذیرفته، به ناچار در زیر سلطه وحشیگری اسلام فاشیستی قرار گرفتند و یا ترک سرزمین و دیار خود شدند.

 در این ویدیو ما شاهد مرگ جانگداز یک پیشمرگ کرد هستیم. کشتار و جنایتی علیه کردها،شیعیان، و ایزدی ها که در چند ماه گذشته بارها تکرار شده است.

طلوع داعش در خاورمیانه

داعش یعنی گروهی که قوانین فاشیستی اسلام را پیاده می کنند در چند دهه گذشته در ایران و خاورمیانه پیاده شده و روز به روز برشمار، نیروی مالی و نظامی آنان افزوده می شود، رژیم فاشیستی اسلامی ولایت فقیه از ۳۶ سال پیش تا کنون مانند بختکی بر سرنوشت ایران سایه افکنده، کشوری را به لجن و ویرانی کشانده و مردم را با ظلم و جور و کشتارگری به ستوه و نیستی کشانده است. بنابراین، از خمینی گرفته تا خلخالی، خامنه ای، و فرزند ابر جنایتکارش مجتبی خامنه ای و هرکدام از اعضاء بیت رهبری، ارکان دولتی، سپاهی و بسیجی داعی ایرانند که همواره در سربریدن و کشتار مردم شرکت داشته اند.

این صحنه خوفناکی است از تجاوز لشکریان اسلام داعش به زنان در سوریه و کشتار دسته جمعی آنان. آیا به راستی سوای دین اسلام در هیچ مرام و مسلکی می توانید شاهد چنین جنایت هایی باشید؟!.

این صحنه خوفناکی است از تجاوز لشکریان اسلام داعش به زنان در سوریه و کشتار دسته جمعی آنان. آیا به راستی سوای دین اسلام در هیچ مرام و مسلکی می توانید شاهد چنین جنایت هایی باشید؟!.

داعش یا دولت اسلامی عراق و شام

داعش کنونی که رفته رفته به عنوان بزرگترین گروه فاشیستی و تروریستی نام گرفته همان گونه که می بینیم پس از خیزش مردم سوریه علیه بشار اسد و با همکاری رژیم اسلامی و پشتیبانی و حمایت غرب و کشورهای سنی مذهبی عربی از گروههای وابسته به القاعده به وجود آمد و اکنون مانند غده سرطانی بلای جان مردم بیگناه مانند گروه ایزدی، کردها، و شیعیان شهرهای عراق شده و با شتاب و تندی به پیش می رود.

این ویدیو کشتار بیرحمانه سربازانی را نشان می دهد که از وحشت آدم خواران داعش در حال فرارند.

سربریدن های پی در پی در عراق

داعش نه تنها تاکنون در کشتار و سربریدن مردمان بیشماری در گسترش اسلام فاشیستی در منطقه شرکت داشته است. این کشتارها را طی چند هفته گذشته از طریق فیس بوک و رسانه های جهانی دیدیم، خواندیم و شنیدیم. ولیکن تازه ترین جنایت های داعش در سربریدن گزارش گران آمریکایی و انگلیسی و منطقه ای شده است.

در این تصویر کشتار بیرحمانه آلن هنینگ Allen Henning ا ز منچستر را شاهد هستید. یک نمونه از صدها جنایات آدم خوران داعش در چند ماه گذشته.

در این تصویر کشتار بیرحمانه آلن هنینگ Allen Henning ا ز منچستر را شاهد هستید. یک نمونه از صدها جنایات آدم خوران داعش در چند ماه گذشته.

به کوتاه می توان گفت که جلاد داعش، همانند علی ابن ابیطالب در صدر اسلام، شاهان صفوی، و خلخالی جلاد خمینی در چند هفته گذشته با کشتن جیمز فولی ‪(‬ James foley ‪)‬ و در هفته پیشین استیون سوتلوف (Steven Sotloff) گزرش گر آمریکایی را سربرید و نوارهای جنایت خود را برای ایجاد رعب و وحشت و تسلیم پذیری مردم در سطح جهانی پخش نمود. با این دو جنایت آشکار داعش به دولت ایران اعلام جنگ داد. به تازگی نیز باسربریدن آلن هنینگ (Alan Henning ) گزارش گر ۴۷ ساله انگلیسی و گویا دیوید هینز ( David Haines.) قدرت نفوذ خود را به کشورهای اروپایی نیز کشانید.

در این ویدیو شاهد برخورد پلیس استرالیا با آدم خواران داعش هستید. با کوتاهی و سهل انگاری دولت های غربی هم اکنون فاجعه ای بس بزرگ مانند یورش تازیان ۱۴۰۰ سال پیش در سرتاسر جهان به وجود آمده و امکان از بین بردن و نابودی آن بسیار کم است.
 برخورد دیگری از پلیس استرالیا با آدم خواران داعش

از آنچه گفته شد:

مسأله داعش مسأله چند هفته، چند ماه، و چند سال پیش نیست بلکه آغاز آن همزمان و همراه با سیاست های غارتگری، کشتار، تجاوز، و آدم ربایی تازیان عربستان به سرکردگی محمدابن عبدالله می باشد و در ۱۴ سده گذشته همچنان در خاورمیانه، آسیا، آفریقا ادامه داشته و به تازگی به کشورهای اروپایی، استرالیا و آمریکا نیز سرایت نموده است. ظهور داعش کنونی مانند رژیم ولایت فقیه در ایران، القاعده در پاکستان، افغانستان، سوریه و به تازگی فعالیت آن در عراق از بی توجهی کشورهای باختری، و کمک های سنی های منطقه، حمایت پنهانی ترکیه و اسرائیل می باشد.

قدرت و نفوذ مادی، نظامی و پرسنلی این گروه هم اکنون به جایی رسیده که جهان غرب و شرق را در وحشت و بی ثباتی قرار داده است. کشتن مردم بیگناه ایزدی، کردها، و شیعیان عراق، و پس از غارتگری شهرهای عراق، و تجاوز به زنان و غارت اموال آنان همان روش فاشیستی اسلامی و به تازگی گزارش گران آمریکایی و انگلیسی است که از روز نخست با تبلیغات قرآن، احادیث و احکام شریعه محمدابن عبدالله ۱۴ سده پیش در عربستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.اکنون رژیم اوباما و دولت انگلیس که زنگ خطر شنیده و جنایات داعش را از نزدیک با سربریدن گزارش گران کشور خود در عراق شاهدند و در شهر و کوچه و محیط خانوادگی مردمان خود می بینند از خواب غفلت بیدار شده و در صدد آنند که با این گروه تروریستی و فاشیستی اسلام ناب محمدی به مبارزه برخیزند.

در این ویدیو ما شاهد دستگیری کودکانی هستیم که به وسیله آدم خواران داعش شستشوی مغزی شده و  در خدمت آنان قرار گرفته اند.
  • parviz

    Moaleme Basiji in tor ke malome in Akhonda va hajaghahye jakesh bad jori to maghze shoma ridand

    • دنبال حقیقتم

      من یک مسلمانم و ۲۷ سالمه حدود ۸ الی ۹ سالیه که نسبت به این دین مشکوکم و نه میتونم کاملا ردش کنم و نه کاملا قبولش کنم واسه ی این آیه ها که از قرآن آوردید من که هیچ پاسخی در دفاع از اسلام برای آئیتیست ها و خودم که در دو راهی قرار دارم سراغ ندارم البته مسلمانان نیز آیه هایی از قرآن سراغ دارند که شما پاسخی در دفاع از تفکر خودتان ندارید شما میتوانید این آیه ها را در موضوعاتی با عنوان ” معجزات علمی قرآن ” پیدا کنید و به همین خاطره که هنوز در دو راهی ام چون هیچکدامتون نمیتونید قاطعانه به هم پاسخ دهید هر دوتاتون به هم اشکال وارد میکنید و هیچکدامتان هم پاسخ قاطعی در اشکالات وارده نمیدهید. الان جمعه است و ۱ ساعت به اذان مونده من کم کم باید برای ادای نماز جمعه آماده شوم چون ایمان من فعلا در حدیه که تنها نماز جمعه ها را ادا میکنم من اگرچه از اسلام جدا نشده ام ولی فکر میکنم به تفکر شما بیشتر نزدیکم که اگر اسلام حقیقت داشته باشد باید بگویم متاسفانه و گر نه خوشبختانه. البته این من تنها نیستم که اینجوری ام خیلی های دیگر هم اینگونه فکر میکنند. از ایران هستم. به امید روشن شدن بهتر حقایق

  • محسن

    مگه اون معلم چه گفته بود که این همه همتون فحش کشش کردین ؟ عقیدش رو گفته شما هم بگین اگه توهین کرده که شما قبلش کردین و بشترش رو . سایتی دلسوز یهود هست اینجا ! برو تا تهش ! می خوای تبلیغ یهود رو بکنه یا اسلام ؟ بر من که مسلم شد که بانی این سایت خود اسرائیلی ها هستند. از این وحشیان داعش کی سود می بره ؟ شما ها بگویید اینها کجا بوده اند ؟ همشون از اروپا وامریکا آمده اند کی تجهیزشون کرد ؟ کی در این چند ساله اینها رو حمایت کرد؟یادتون رفته جلسات قبلی سران امریکا واروپا وعرب ها رو برای حمایت از این داعش در موضوع سوریه ؟ حالا همون ها دور هم جمع شدن برای مقابله با داعش؟ سران قاتلان و دزدان برای مقابله با قاتلان و دزدان دور هم جمع شدن ! مسخره نیست؟

  • neda

    در کتابی که مسلمانان مقدسش می دانند و نامش قرآن است
    فرمان به کشتار،سربه نیست کردن،بریدن دست و پا و شکنجه ی دگراندیشان ،زن ستیزی،برده داری ،تجاوز
    و تاراجگری داده شده است

    آیا می توان به چیزی که سرتاپایش کشت و کشتار و خون و خونریزی است احترام گذاشت؟

    • mehdi

      ۱ safasho bekhoon bad harf bezan. 1 aye biar ke inaro neveshte bashe, man ghabool mikonam.

      • neda

        این ها را در پاسخ به این برادرمان می آورم تا بخوانند و داوری بکنند
        بهتر است این ها را از خود قرآن بخوانید تا نگویید که همه شان دروغ است.

        سوره ی توبه آیه ی ۱۲۳ :
        ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که
        نزد شمایند را بکشید! تا در شما
        درشتی و شدت را بیابند.
        و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است.

        سوره ی محمد آیه ی ۴:
        چون با کافران روبرو شدید، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو
        فکندید، اسیرشان کنید و سخت ببندید. آنگاه یا به منت آزاد کنید یا به فدیه.
        تا آنگاه که جنگ به پایان آید. و این است حکم خدا. و اگر خدا میخواست از
        آنان انتقام میگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در
        راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نمیکند.

        سوره ی مائده آیه ی ۳۸:
        و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏ اند ،دستشان را به عنوان کیفرى

        از جانب خدا ببرید و خداوند توانا و حکیم است.

        سوره ی نسا (زنان)آیه ی ۸۹:
        دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر
        گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت
        کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ
        یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.

        سوره ی انفال آیه ی ۱۲:
        و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را
        به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان
        بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.

        سوره ی توبه آیه ی ۵:
        پس چون ماههای حرام به سر آمد آنگاه مشرکان را هر جا یافتید به قتل
        رسانید. و آنها را دستگیر و محاصره کنید . و هر سو در کمین آنها باشید.
        چنانچه توبه کردند و نماز به پای داشتند و زکات دادند پس از آنها دست
        بدارید. که خدا آمرزنده و مهربان است.

        سوره ی نحل آیه ی ۷۵:
        خدا برده زر خریدی را مثل می زند که هیچ قدرتی ندارد،
        و کسی را که از، جانب خویش رزق نیکویش داده ایم و در نهان و آشکارا انفاق
        می کند آیااین دو برابرند ? سپاس خاص خداست ، ولی بیشترشان نادانند.

        سوره ی احزاب آیه ی ۵۲:
        بعد از این زنان ، هیچ زنی بر تو حلال نیست و نیز زنی به جای ایشان ، اختیار کردن ، هر چند تو رااز زیبایی او خوش آید ، مگرآنچه به غنیمت به دست تو افتد و خدا مراقب هر چیزی است.

        سوره ی نسا آیه ی ۵۶:
        آنان را که به آیات ما کافر شدند به آتش
        خواهیم افکند هر گاه پوست تنشان بپزد پوستی دیگرشان دهیم ، تا عذاب خدا را
        بچشند خدا پیروزمند وحکیم است.

        سوره ی بقره آیه ی ۲۲۳:

        زنانتان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود
        درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از خدا بترسید و بدانید که به
        نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده.

        سوره ی نسا آیه ۲۴:
        و نیز زنان شوهردار بر شما حرام شده اند، مگر آنها که به تصرف شما در آمده باشند(منظور
        زنانی است که در جنگ اسیر مسلمانان شده باشند.). از کتاب خدا پیروی کنید. و
        جز اینها زنان دیگر هرگاه در طلب آنان از مال خویش مهری بپردازید و آنها
        را به نکاح درآورید نه به زنا، بر شما حلال شده اند. و زنانی را که از آنها
        تمتع میگیرید واجب است که مهرشان را بدهید. و پس از مهر معین در قبول هرچه
        دو بدان رضا بدهید گناهی نیست. هر آینه خدا دانا و حکیم است.

        سوذه ی امعراج آیه های ۲۹ و ۳۰:

        و کسانی که شرمگاه خویش نگه می دارند؛ مگر برای همسرانشان یا کنیزانشان ، که در این حال ملامتی بر آنها نیست.

        سوره ی مائده آیه ی ۳۳:

        کیفر آنها که با خدا و پیامبرش به
        جنگ برمی خیزند ، و اقدام به فساد در روی زمین می کنند ،فقط این است که
        اعدام شوند یا به دار آویخته گردند یا ( چهار انگشت از ) دست ( راست ) و
        پای ( چپ ) آنها ، بعکس یکدیگر ، بریده شود و یا از سرزمین خود تبعید
        گردند. این رسوایی آنها در دنیاست و در آخرت ، مجازات عظیمی دارند.
        اینگونه است که همگان در پذیرش دین ازادند و در پذیرش آن اجباری نیست!!!

        سوره ی نسا آیه ۳۴ را در این عکس ببینید

        https://fa-ir.facebook.com/koransscientificerrors/photos/a.291067427667563.66266.270848996356073/640225846085051/?type=1&relevant_count=1

        سوره ی نسا آیه ی ۳۴:

        مردان سرپرست زنانند به دلیل آنکه خدا برخى از ایشان را بر برخى برترى داده و
        [نیز] به دلیل آنکه از اموالشان خرج مىکنند پس زنان درستکار فرمانبردارند
        [و] به پاس آنچه خدا [براى آنان] حفظ کرده اسرار [شوهران خود] را حفظ
        مىکنند و زنانى را که از نافرمانى آنان بیم دارید [نخست] پندشان دهید و
        [بعد] در خوابگاهها از ایشان دورى کنید و [اگر تاثیر نکرد] آنان را بزنید
        پس اگر شما را اطاعت کردند [دیگر] بر آنها هیچ راهى [براى سرزنش] مجویید که
        خدا والاى بزرگ است))

        و بهتر است این عکس را هم از دست ندهید.

        https://fa-ir.facebook.com/476080172417873/photos/a.476766292349261.127781.476080172417873/873860019306551/?type=1&relevant_count=1

        النور آیه ۵۸: اى کسانى که ایمان آوردهاید قطعا باید غلام و کنیزهاى شما و
        کسانى از شما که به [سن] بلوغ نرسیدهاند سه بار در شبانه روز از شما کسب
        اجازه کنند پیش از نماز بامداد و نیمروز که جامههاى خود را بیرون مىآورید و
        پس از نماز شامگاهان [این] سه هنگام برهنگى شماست نه بر شما و نه بر آنان
        گناهى نیست که غیر از این [سه هنگام] گرد یکدیگر بچرخید [و با هم معاشرت
        نمایید] خداوند آیات [خود] را این گونه براى شما بیان مىکند و خدا داناى
        سنجیده کار است)

        • دنبال حقیقت

          من یک مسلمانم و ۲۷ سالمه حدود ۸ الی ۹ سالیه که نسبت به این دین مشکوکم و نه میتونم کاملا ردش کنم و نه کاملا قبولش کنم واسه ی این آیه ها که از قرآن آوردید من که هیچ پاسخی در دفاع از اسلام برای آئیتیست ها و خودم که در دو راهی قرار دارم سراغ ندارم البته مسلمانان نیز آیه هایی از قرآن سراغ دارند که شما پاسخی در دفاع از تفکر خودتان ندارید شما میتوانید این آیه ها را در موضوعاتی با عنوان ” معجزات علمی قرآن ” پیدا کنید و به همین خاطره که هنوز در دو راهی ام چون هیچکدامتون نمیتونید قاطعانه به هم پاسخ دهید هر دوتاتون به هم اشکال وارد میکنید و هیچکدامتان هم پاسخ قاطعی در اشکالات وارده نمیدهید. الان جمعه است و ۱ ساعت به اذان مونده من کم کم باید برای ادای نماز جمعه آماده شوم چون ایمان من فعلا در حدیه که تنها نماز جمعه ها را ادا میکنم من اگرچه از اسلام جدا نشده ام ولی فکر میکنم به تفکر شما بیشتر نزدیکم که اگر اسلام حقیقت داشته باشد باید بگویم متاسفانه و گر نه خوشبختانه. البته این من تنها نیستم که اینجوری ام خیلی های دیگر هم اینگونه فکر میکنند. از ایران هستم. به امید روشن شدن بهتر حقایق (این مطالب را خواستم در پاسخ به شما بنویسم که اشتباها در پاسخ parviz نوشته بودم بهمین خاطر اون را در اینجا کپی کردم )

          • ایرانی آزاده

            به کاهدون زدی بابا جان. تو زباله دان یا فاضلاب دنبال زر می گردی ؟!

          • نامسلمون

            من چند سالیه که دیگه مسلمون نیستم… الان وقتی بر می گردم و می بینم که به چه چیزی اعتقاد داشتم، از خودم شرمنده می شم!
            خلاصه بگم:

            ۱ – من خیلی از اون معجزات که تو می گی رو خوندم یا دیدم، و در همه ی موارد به این نتیجه رسیدم که این ها فقط یک مشت داده سازیه… مثل تزهای فوق لیسانس و دکترای خیلی ها تو ایران! همش دروغه! و اگه هم نه، بی اهمیت! بعد از این که یک علم کشف شده، اون رو می شه به هر چیزی نسبت اش داد. این که نشد معجزه!

            ۲ – این جوری نیست که “همه”ی آیه های قرآن در مورد کشت و کشتار باشه، خیلی هاش هم حرف های چندان بدی نیست… ولی باید دقت کرد که اگه یک چیزی ادعا می کنه که از طرف خدا و کامل هست، دیگه حتا نباید “یک” اشتباه یا آیه ی خشونت آمیز توش پیدا شه! اگه حتا یک دونه هم پیدا شه، ثابت می شه که ادعا دروغ بوده، همون طور که تو قرآن می شه پیدا کرد، و نشون می ده که نه از طرف خدا، بلکه از طرف یک مغز مریض و متوهم و بیمار جنسی نوشته شده!

            در نهایت حرف اینه: بودن یک چیز درست در یک مدل کامل، کامل بودن اون رو اثبات نمی کنه! اما بودن تنها یک چیز غلط تو اون، کامل بودن اش رو نقض می کنه!

            چون خدا، کامل هست، هیچ اشتباهی نباید ازش سر بزنه، اما این همه اشتباه از کجا می آد؟!

            http://wikiislam.net/wiki/Scientific_Errors_in_the_Quran

          • مردم ایران

            ما در عصر خرد و عقل و منطق و علم زندگی میکنم

            تمام تلاش پیروان دین خشونت و قتل و شمشیر (اسلام) این است که با فریب و استدلال غلط و سفسطه نشان دهند که دین شمشیر مطابق عقل و علم و است در حالی که دین شمشیر ضد عقل و علم و عشق و صلح و آزادی و حقیقت و انسانیت است .

            چیزی به نابودی اسلام و ورود به عصر روشنگری و حقیقت و علم و آگاهی و صلح و عشق و برابری و دوستی و وحدت و انسانیت نمانده.

    • حمید

      توی الاغ میخای احترام نذار به درک

      • حمید کن

        توی جاکش هم می خوای به اون تازی نامه احترام بذار به تخمم

  • اسلام نجس

    اسلام کثیف ترین دین و قرآن نجس ترین کتاب و مسلمان حروم زاده ترین های روی زمین هستند .ای مسلمانانی که در ایران زندگی می کنید ،خودتون رو ایرانی ندونید .شما حاصل تجاوز اعراب به در گذشتگانتون هستید .شما تخم عرب هستید و بدونید که ایرانی های با غیرت از شما تنفر دارند،از شما ،از دین کثیف اسلامتون ، از تازی نامتون ، از پیامبر بچه بازتون ، از اون علی قاتل خونخوارتون
    منتظر روزی باشید که ما ایرانی ها به دست خودمون ،شما حیوون صفت های کثیف رو از بین ببریم

    • پرچمدار صلح

      اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست

      سلام میخواست خدمت اون دسته از دوستانی یا به ظاهر دوست و مسلمان نماهایی که میان تو صفحات کامنت میزارن و از خونخواری اسلام میگن خدمتتون عرض کنم مگه هیتلر ، اسکندر کبیر ، چنگیز مغول و خیلی از جنایتکاران جنگی جهان مسلمان بودند نه میبینید که عیب از اسلام نیست عیب از افکار کثیف و متعصب خودمونه که ریشه در عقده های فروخورده مون داره خیلی از این خونخواری به سبب ظلم هایی پیش اومده که مسببش ناعدالتی بوده من نه داعشی هستم و نه اونو تصدیق میکنم ولی وقتی میبینم کسی حقم رو بهم نمیده خودم برای گرفتنش پیشقدم میشم حتی یه مسیحی یا یهودی و یا هر شخصی با دین خودش وقتی ببینه حقش پایمال شده شخصا تن به هرکاری برای احقاق حقش میشه چه دزدی ، زورگیری و حتی انتقام یا قتل – ظلم تا ابد پایدار نمیمونه

      • هر چه هست، عیب از اسلام است

        ای احمق نادان عیب از اسلام است که دستور قتل و تجاوز و گرفتن کنیز و جهاد و قصاص و… صادر کرده
        حتی دستور داده پول زور (جزیه) بگیرید
        هر بدبختی و قتل و تجاوز و تفرقه ای که در منطقه هست از گور اسلام بلند میشود

  • مر دم ایران زمین

    ما در عصر خرد و عقل و منطق و علم زندگی میکنم

    تمام تلاش
    پیروان دین خشونت و قتل و شمشیر (اسلام) این است که با فریب و استدلال غلط و
    سفسطه نشان دهند که دین شمشیر مطابق عقل و علم و است در حالی که دین شمشیر
    ضد عقل و علم و عشق و صلح و آزادی و حقیقت و انسانیت است .
    چیزی به نابودی اسلام و ورود به عصر روشنگری و حقیقت و علم و آگاهی و صلح و عشق و برابری و دوستی و وحدت و انسانیت نمانده.
    زنده باد آزادی و انسانیت و حقیقت

    نابود باد اسلام و ترور و قتل عام و تجاوز

  • سام

    بادرود و آرزوی آشتی و صلحی پایدار در جهان //خدمت آندسته عزیزانی که به مسائل روحانی اعتقاد دارن فقط این رو میگم آیا با عقل جور درمیاد یک نفر یا شیئ یا هر موجودی که به اون خدا میگید سازنده این دنیا و تازه این چیزی که شما بهش میگید دنیا فقط شامل کره زمین میشه در صورتی که در مقایسه با میلیاردها کهکشان که فقط تا به امروز کشف شده دنیای شما هیچه چه برسه به اعتقاداتون که در حد تفکرتونه درجایی که شما در بحث شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و…..موندید هزاران کره آبی دیگر شبیه زمین در حال تحول و تغیر است اون وقت شما به یه موجود بی وجود دل خوش کردید و داستان و حکایت در موردش میسازید و دلیل های بی پایه برای اثباتش رو میکنید میگه دنیای هر کسی به اندازه اندیشه ی اونه آخه اون خدایی که شما ادعا میکنید وجود داره کی اومده کی به فکر اختراع شما و بقیه جانداران و جهان محل زندگیشان افتاد چرا قوانین این دین با دیگری در تفاوت هیچی در تضاده مگه خداتون مشترک نیست شراب در یه دین مقدسه در دیگری حرام و خوردنش تا سر حد مرگ شلاق داره اونهایی که تا قبل پیدایش ادیان بدنیا اومدن و رفتن چه گناهی داشتن که کافر بیان و برن چرا از این بقول خودتون ۱۲۴ هزار پیامبر بیشتر از ۵۰ تا رو نمیتونید اسم ببرید چرا همشون در خاور میانه ظهور کردن چرا یکیشون توی قاره آمریکا ظهور نکرده حتما خدا هم تبعیض قائل میشه چرا یکی تو سویس و اتریش بدنیا میاد توی ناز ونعمت و فراوانی و امنیت یکی توی افریقا و اتیوپی در قحطی و بیماری و نبود امنیت پس خدا هم تبعیض قائله مشنو سخن بهشت و دوزخ از کس که رفت به دوزخ و که آمد ز بهشت دوزخ شرری ز رنج بیهوده ی ماست فردوس دمی ز وقت آسوده ی ماست

    • ناشناس

      فقط تو خاورمیانه نبوده عزیز دقت کنی مذهب بودایی در شرق آسیا رواج داره و تو خاورمیانه نیست همینطور اروپایی ها و امریکایی ها که مسیحی یا یهودی هستن حتما پیامبرانی تو اون کشورها اومدن که مسیحیت و یهودیت رو تبلیغ کردن و مردم هم به اون دین گرویدن

  • کشورمتمدن ایران

    اگرشماها فکر میکنید میتونید ایران روتجزیه کنید باید بگیم که خودتون خرید وهمه ما میدانیم که مشکل شما اسلام نیست بلکه با مغزشویی هایتان میخواهید سلطه بر ایران عزیز وخاورمیانه داشته باشید خودتونو خسته نکنید زیرا ایران درحال رشته فرهنگی وسواد به صورت یک جهش میباشد که همه ماایرانیا میدونیم که چشم به تمامیت ارزی مان دوخته اید ونه شما ونه هیچیک ازاربابان شما نمیتونن زره ای ازفرهنگمان رابدزدند……واگربگیریمتون کیرهایمان را باید ساک بزنید تاآبمان بیاید

  • خون پاک آریایی

    گیریم که اسلام بداست.خوب پس چرا اسراییل امریکا انگلیس که مسلمان نیستید چه آشکار وچه بصورت پشت پرده وپنهانی زن وبچه میکشید وهمش گیر به اسلام دادید واون کارنامه ی درخشان خودتونو به ما ایرانیان وبخصوص مردم جهان نشان بدهید تا پیروتان باشند مردم جهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!توروخدا عزیزان انسان دوست خواهش میکنم حملات اینترنتیه خود را علیه انسان کشان آغاز کنین