مردم ایران سوگوار قربانیان «اسید پاشی» اند و نظام عزادار مرگ یک کفتار! ۱۳

– داعش ۳۵ سال است که در ایران حکومت می کند:

داعشی ها بیش از سه دهه است که مملکت ما را اشغال نموده و به کمک نیروهای نظامی، بر جان و مال و زندگانی تمامی ایرانیان حاکم شده اند. این قوم الظالمین خواستار سقوط ایران به فلاکت صدر اسلام بوده و هستند و در این راه شوم، قدم های بلندی نیز برداشتند.

یکی از مشکلات گروه حاکم برای رساندن ایران و ایرانیان به سطح فقر، درماندگی، جهالت، فساد و ارتجاع پیامبر تروریست شان در صدر اسلام، فرهنگ مردمان ایران زمین بوده که همچون پادزهری در برابر تعلیمات شوم اسلامی ایستادگی کرده و توانسته تلاش های طولانی مدت و خشونت بار نمایندگان راستین اسلام بر روی زمین را، بی نتیجه بگذارد.

حکومت اسلامی ایران، با این جنایت هولناک برای بار دیگر ثابت کرد که لقب «ابوداعش» یا پدر داعش، بسیار برازنده اوست! نکبت و جنایت از سر و روی این حکومت مذهبی می بارد!

حکومت اسلامی ایران، با این جنایت هولناک برای بار دیگر ثابت کرد که لقب «ابوداعش» یا پدر داعش، بسیار برازنده اوست! نکبت و جنایت از سر و روی این حکومت مذهبی می بارد!

مردمان درمانده ایران زمین سه دهه است که به صورت شبانه روزی مشغول مبارزه قهرمانانه با هیولای ترسناک داعش اند و در طی این سال های غم انگیز و هولناک، چه فداکاری ها که نکرده و چه مصیبت ها که نکشیده اند؛ از اعدام و شکنجه خودشان گرفته تا کشتن جوانان شان در بیدادگاه های رژیم، تا سوزاندن و زجر کش کردن زنان و دختران شان با «اسید» در سطح خیابان های شهر!

– خشونت بر علیه زنان ایرانی، ۳۵ سال قدمت دارد:

بزرگ ترین دغدغه خاطر نظام اسلامی از ابتدای به قدرت رسیدنش، حجاب زنان ایرانی و حضورشان در سطح جامعه بوده و این پیروان راستین محمد و عمر و علی، برای خانه نشین کردن بانوان و حذف شان از دانشگاه ها، اداره جات، کارخانه ها، خیابان ها و به طور کلی از اجتماع، دست به هر جنایت هولناکی که فکرش را بکنید، زده اند!

در ابتدای کار، کمیته های انقلابی اهرم های فشار حکومت بودند؛ بدین صورت که عده ای لات و قداره کش مذهبی در خیابان راه افتاده و با استفاده از زور و خشونت فیزیکی و کلامی، بر آن شدند که «زن» را تحقیر کرده و همانطور که الله مدینه در قرآن دستور داده، محدود به رختخواب و آشپزخانه اش کنند!

صد البته آقایان گنجی و سازگارا این جنایات را بهتر و دقیق تر از هر کس دیگری به خاطر دارند چرا که برای مثال، اکبر گنجی که یکی از اراذل و اوباش مذهبی پایین شهر تهران بود، به خاطر اینکه مقنعه زنان را با استفاده از «پونز» به سرشان می چسباند، حسابی برای خود معروف شده و نامی ترسناک دست و پا کرده بود: «اکبر پونز»!

بعد ها نیروهای بسیجی، اطلاعات سپاه، نوپو و انصار حزب الله پیدای شان شد؛ ایشان در حمله به دانشجویان و کشتن و زخمی و شکنجه کردن شان تبحر خاصی داشته و دارند. این دنباله روان روان پریش سید علی خامنه ای، زنان و دختران این سرزمین را به جرم های واهی دستگیر کرده و پس از شکنجه و تجاوزهای وحشیانه، جسم های بی جان شان را به آتش سوزان می سپردند و ترانه موسوی های ایران زمین، در ابتدای جوانی، به دلیل زن بودن، به خاک و خون کشیده شدند.

تجمع مردمان اصفهان و تهران بر علیه اسیدپاشی و مجلس!

تجمع مردمان اصفهان و تهران بر علیه اسیدپاشی و مجلس!

و امروز زنان و دختران و حتی مردان ایرانی در خیابان های شهر خود قربانی «اسید پاشی» اسلامیون روان پریش می شوند؛ در اصفهان که روزی پایتخت فرهنگی ایران بود و امروز یکی از بزرگ ترین قطب های شیعه پرور خاورمیانه است و از عرش به فرش رسیده، چندین بانوی ایرانی بیگناه و حتی چند مرد جوان با اسید سوخته و جان خودشان را از دست داده اند!

موتورهای حزب اللهی ها از کنار زنان و دختران رد شده و به صورت و بدن ایشان اسید می پاشند، چرا؟ چون این زنان در سطح اجتماع حضور پیدا کرده اند و حضور زن در هر جایی به جز آشپزخانه و رختخواب، در پندار پریشان این مسلمانان واقعی، اشتباه و خلاف دستورات دینی شان است!

شنیده های نگارنده از اصفهان حاکی از آن است که حتی چند زن چادری و با حجاب هم قربانی اسید پاشی شده اند؛ گویا حکومت با قربانی کردن چند نفر مذهبی قصد دارد انگشت اتهام را از روی خود و نیروهای وحشی اش برداشته و عاملین اسید پاشی را کسانی غیر از حکومتی ها معرفی کند!

به هر روی این جنایات کثیف و ترسناک در تاریخ ثبت شده و آیندگان این حکومت، طرفدارانش و مسلمانانی که همچنان با کمال وقاحت دم از «اسلام واقعی» و «اسلام رحمت و دوستی» می زنند را در زمره پلیدترین و بی شرافت ترین موجودات کل تاریخ، خواهند شمرد.

در تهران و اصفهان تظاهرات های گسترده ای صورت گرفت که با حمله نیروهای انتظامی مواجه شدند!

در تهران و اصفهان تظاهرات های گسترده ای صورت گرفت که با حمله نیروهای انتظامی مواجه شدند!

– اعلام ۲ روز عزای عمومی به مناسبت مرگ یک کفتار:

اکنون که تمامی مردمان شریف ایران زمین، از هر نقطه و شهری، سوگوار مصیبت قربانیان «اسید پاشی» و خواستار شناسایی و محاکمه و مجازات عاملین این جنایات ضد بشری اند، حکومت اسلامی در کمال بی شرمی و بی آبرویی، مرگ و عذاب زنان و دختران قربانی را نادیده گرفته و به جای آن، ۲ روز عزای عمومی برای مرگ آیت الله مهدوی کنی، اعلام کرده است!

به راستی که آدمی از این همه وقاحت و بی شرافتی سران نظام «عق اش» می گیرد! مگر می شود یک انسان اینقدر گستاخ و جانی و روان پریش باشد؟ مگر می شود نسبت به پرپر شدن جوانان کشور و سوختن شان با اسید بی تفاوت بود و برای مرگ یک کفتار پیر، آه و ناله کرد؟ این چه مصیبتی است که گریبان ما ملت ایران را گرفته است؟!

همگان نیک می دانند که مردم ایران سوگوار زنان و دختران و جوانانی هستند که با اسید سوخته و پرپر شدند و یک ایرانی شرافتمند پیدا نمی شود که غصه دار مرگ ذلت بار آیت الله مهدوی کنی، آن کفتار پیر و زالوی خونخوار باشد! مردم ایران بایستی که متحد شده و با این جانیان سیاه دل، به مبارزه مثل بپردازند! جواب های، هوی است و «کلوخ انداز را جواب سنگ است».

  • فرهنگستان لغت

    داعش=دولت اسلامی عراق و شام
    جمهوری اسلامی کشور شیعه ایران=جاکشا

    • فرهنگستان لغت ایرانی

      مخالفین فضول محله ای جمهوری اسلامی = مگسان ترسو بی هویت خود شیفته بیسواد هرزه وطن فروش که برای دو دودلار اربابانشان در خلا وز وز میکنند

      • daryoosh

        جوجه بسیجی‌،
        این هم تعریف اصلی‌ مسجد برای تو که به فرهنگستان لغات علاقه داری:
        مسجد: مرکز سازماندهی جنایتکاران دیوانه

  • داریوش

    در اخبار آمده بود که وقتی‌ خبر اسید پاشی به گوش محمد خاتمی یعنی‌ همان سید خندان رسید ایشان خیلی ناراحت شدند و گفتند مثل این که باز دوباره بسیجی‌‌ها بد اخلاقی‌ کردند. ولی‌ برای این که این مساله تمام شود و از آن جایی که ایشان خیلی‌ صلح دوست تشریف دارند پیشنهاد کردند که مردم و به خصوص قربانیان اسید پاشی از اسید پاش‌ها عذر خواهی کنند.

  • ما رکورد زدیم

    پیروزی قهرمانانه زنان برای پایان دادن به حکومت اسلامی داعشی ایران، نیاز به یکپارچگی همهٔ ایرانی‌‌های آزادی‌خواه دارد

  • مرتضی

    من ریدم به اسلام و جمهوری اسلامی و قرآن

    • سعید

      بر اساس آزادی بیانی که خود بچه زیر پلی داری عرض میکنم :
      برین به بابات مامانت خواهرت همه کسات همه وابسته هات به اون دینت به اون اعتقادات به تو کوس گشاد مامانت آبجیت عمه هات دختر عمه هات
      خاله هات دختر خاله هات هزار نسل قبلیت و هزار نسل بعدیت کیر هرچی بچه مسلمونه تو کوس مامانت و آبجیت وزنت اگه داری یا بعدا میگیری بگو تا بگم

      آزادی بیانه مگه نه

      • سرفراز پارسی‌

        حضرت آقای مسلمان،

        من این را حق خودم می‌دانم که از دین اسلام انتقاد کنم. اگر تو ناراحت میشوی تقصیر خودت است. من به تو کاری ندارم. من با دین اسلام و پیغمبر بچه باز و جنایت کارش کار دارم. به تو چه؟ مگر تو وکیل مدافع آن مردک سوسمار خوار هستی‌؟ این را می‌گویند آزادی بیان. ولی‌ جناب عالی‌ فحش می‌دهید. این آزادی بیان نیست این اهانت به شخص است. در واقع این شما هستید که فرق آزادی بیان و اهانت را نمیدانید.

        • سعید

          حضرت آقای یعنی سرافراز پارسی

          به نظر باوجدان تر از بعضی ها در اینجا هستی یک نگاه به مطالب این سایت بنداز سراپا فحش وتوهین به نه فقط اسلام به مسلمانهاست. اون ریده ها رو فقط بخون اوضاع میاد دستت. اگر آزادی بیان این باشه که تو می گی خوب مسلمونها ادم نیستند؟ به مسلمان توهین میشه منم یک مثقالشا جواب دادم.این سایت از فحش وتوهین وتمسخر و تهمت درست شده کمتر ادبیات عالمانه و مودبانه توش هست. نصف کلماتش فحشه به مسلمونهاست. اگر همه مثل الان شما برخورد کنند مشکلی نیست ولی یادتت باشه که شما داری با الفاظ بازی می کنی

          • داریوش

            آقا سعید،
            کاملا درست است در این سایت چیزی جز فحش چیز دیگری نیست. اگر خوشت نمی‌‌آید مجبور نیستی این جا قدم رنجه بفرمایید. اگر هم میایی ساکت باش. اگر از آخوند‌ها یا اسلام کثافت طرفداری کنی‌ فحش می‌خوری. تصمیم با خودت است. من شخصاً نمی‌‌توانم به خاطر خوش آیند تو حرف مطلب بنویسم.

          • رضا

            لعنت برشرفشان بی ناموسان اسیدپاش

          • سرفراز پارسی‌

            سعید خان

            فرمودید فحش؟ اجازه بدهید جواب شما را با اشاره به یکی‌ از فیلسوف‌های ایرانی‌ بدهم. درست یادم نیست در کجا خواندم که ناصر خسرو بود یا زکریا رأزی و شاید هم شخص دیگری بود. به هر ایشان در جواب یک جوجه مسلمان که تازه از تخم بیرون پریده بود و اتفاقا او هم به ناسزا گفتن به “مقدسات” اعتراض میکرد، گفت مگر نه آن که همه چیز عالم هستی‌ به دست خدا آفریده شده؟ جوجه مسلمان گفت بله درست است همه چیز به دست خدا آفریده شده. فیلسوف گفت آیا من و تو هم که به دست خدا آفریده شده‌ایم؟ جوجه مسلمان گفت بله. فلیسوف گفت فحش چی‌؟ فحش را چه که آفریده؟ جوجه مثلمان مکثی کرد و بعد مانند آن که مطلبی به ذهنش رسیده باشد با عجله گفت فحش به مقدسات را شیطان آفریده. در این جا بود که فیلسوف گفت خوب شیطان را چه کسی‌ آفریده؟ مگر این طور نیست که شیطان را هم خدا آفریده، پس فحش را هم خدا آفریده. ما را هم که خدا آفریده. پس آیا منطقی‌ است که خدا به خودش فحش بدهد؟

            جوجه مسلمان که دید بد جوری گیر افتاده، باز هم مکثی کرد و گفت درست است که شیطان را خدا آفریده، ولی‌ شیطان از دستور خدا سرپیچی کرد و منحرف شد. فیلسوف گفت چرا شیطان منحرف شد؟ آیا گوهر پلیدی و بد کاری در نهاد او کاشته شده بود؟ یا این که محیط او را منحرف کرد؟ که در دو حالت باز هم به خدا بر میگردیم. زیرا طبق گفته تو اوست که خالق همه چیز است. فیلسوف این را گفت و جوجه مسلمان را حیران و سرگردان به حال خود گذاشت.

  • یک دوست

    دوستان عزیز هرکس عقیده ی خودش رو داره توهین شما به اسلام چه فرقی با این افراطیون اسلامی داره
    اسلام دین ازادی است هیچ جا نگفته رو صورت زنا اسید بپاشید اگر هم مسلمانی این کارو کرده لفظی مسلمان دوستان عزیز هنوز که مجرمان مشخص نیستند تهمت کسی نزنید