مسجدها پایگاه هماهنگی دزدان و قاتلان بر ضد مردمند ۵۶

مسجد چیست؟

مسجد مکانیست که مسلمانان بعنوان عبادتگاه مشترک استفاده می نمایند. در این عبادتگاه با هم آشنا می شوند و از حال و احوال یکدیگر با خبر می شوند. مسجد امام جماعت دارد که وظیفه امام جماعت موعظه و هدایت مردم براه اسلام است. نماز جماعت در دین اسلام بسیار مهم بوده و یکی از ابزارهای قدرت سیاسی اسلام است. مسجد می تواند مردم را به سمت دلخواه سوداگران دین هدایت نماید.همین موضوع را دشمنان محمد در ژمان آغاز اسلام متوجه شدند و مسجدی را برای رقابت با افکار و اغراض محمد بنا نمودند که محمد فرمان به تخریب آن مسجد را داد. مسجد ضرار بدست مسلمانان تخریب شد تا اغراض دگر اندیشان علیه محمد تبلیغ نگردد.

اسلام چگونه دینی است؟

اسلام دینی سیاسی است. پیامبر اسلام از آغاز بدنبال قدرت جمعی و اکثریتی هماهنگ با وی بود. تعالیم اسلام و قرآن دخالت در سیاست و مدیریت اجتماع است. آیه های قرآن احکامی است که “باید” دارد و نه “شاید” . شکایت الله در قرآن و دستور وی به تار و مار کردن کفار نشان از هدایت مسلمانان براه تحکّم و اجبار در دین است :

فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّکَاةَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵ توبه)

« پس چون ماه‏هاى حرام سپرى شد مشرکان را هر کجا یافتید بکشید و آنان را دستگیر کنید و به محاصره درآورید و در هر کمینگاهى به کمین آنان بنشینید پس اگر توبه کردند و نماز برپا داشتند و زکات دادند راه برایشان گشاده گردانید زیرا خدا آمرزنده مهربان است »

این دستور به مسلمانان نشان از اجبار در دین اسلام است. احکام این چنینی بسیارند.

بانوان ایرانی که تن به خفت و خاری نمی دهند و زیر بار حجاب اجباری نمی روند را دستگیر می کنند و به شخصیت شان توهین می کنند و انسانیت و حقوق طبیعی انسانی شان را له می کنند، این نمونه کوچکی از تمام ارزش هاییست که اسلام به زنان بخشیده است.!!

اگر حمایت مردم نمازخوان و خرافاتی از دین و امامان جمعه نبود… اگر نماز جماعت و هیپنوتیزم اسلام در مغز شویی جوانان نبود، به نظر شما دولتی اصلا جرأت می کرد زنان را بخاطر حجاب بازداشت کند و به زندان بیاندازد؟. اصلا حکومت اسلامی بدون آخوری بنام نماز جماعت و مسجد پایدار می ماند؟. تحریمش کنید… نماز جماعت ، نماز ریا و قدرت است.

اشتباه آنها که عربی نمی دانند این است که ” لا اکراه فی الدین …” در سوره بقره را به اشتباه “در دین اجباری نیست…” ترجمه کرده اند. ولی اکراه به معنای کراهت و زشتی است. مفهوم این آیه این است :” کراهتی در پذیرش دین نیست..” و الله از تازه مسلمانان می خواهد که در پذیرش دین اکراه نداشته باشند و چهره را در هم نبرند! اما علما و فلاسفه این آیه را در بوق و کرنا کرده اند برای دفاع از اختیاری بودن اسلام!

آیا براستی در اسلام اجباری نیست؟. پس این همه کشتار و جنایت و برده کردن زنان از ژمان محمد تا فتح ایران و تا امروز از کجاست؟. از مسیحیت است؟. مسیح و زرتشت لابد شمشیر به کمر می بستند و انسانها را می کشتند!

نماز جماعت ابزاری خطرناک!

نماز جماعت ، نماز راه ریاکاری و رسیدن به قدرت است که از مهم ترین پیامدهای نماز گروهی تولید انسانهای دروغگو و ریاکار است. براستی راز و نیاز با خدا چه نیازی به نمایش دارد؟. غیر از این است که مسلمانان را به ریا و دروغ عادت می دهد؟. غیر از این است که سخنان تحریک آمیز یک امام جماعت می تواند گروهی را به جهاد و کشتار وادار نماید؟.

مسلمانان برای نجات و آزادی به اروپا می روند و بعد از فضای آزاد کشورهای دموکرات در جهت تبلیغ شریعت و جنگ با کفار بهره می برند! براستی اگر اسلام خوب است شما اروپا چکار می کنید؟ برگردید همان آخورهای نماز جماعت در کشورهای خودتان!

مسلمانان برای نجات و آزادی به اروپا می روند و بعد از فضای آزاد کشورهای دموکرات در جهت تبلیغ شریعت و جنگ با کفار بهره می برند! براستی اگر اسلام خوب است شما اروپا چکار می کنید؟ برگردید همان آخورهای نماز جماعت در کشورهای خودتان!

در آغاز انقلاب شاهد بودیم که امامان مساجد را به پایگاهی برای لشگرکشی الوات و اراذل به خانه های دگر اندیشان تبدیل کرده بودند. قتلهایی صورت گرفت که قاتلان افراد تحریک شده توسط آخوند و ملا بودند.  افراد بطور دسته جمعی وارد خانه هموطنان بهایی و دگراندیش خود می شدند و علاوه بر غارت خانه ایشان گاهی دست به تجاوز و قتل هم می زدند.

مطابق شرع اسلام خون کافر مباح است و اموال و ناموسش بین مسلمین تقسیم می شود! این دقیقا کاری بود که مردم نا آگاه در روزهای انقلاب به دستور امامان جماعت مساجد انجام دادند! بله یک نماز ساده می تواند به ابزاری برای قتل و تجاوز بدل شود.

احساس انجام حکم خدا !

روحانیون لباس مردم عادی را نمی پوشند! دقت بفرمایید کشیش و آخوند و خاخام و بودایی و حتی زرتشتی هیچ کدام لباس عرف جامعه را نمی پوشند. چرا؟. از خود پرسیده اید که چرا؟. این پوشش یک اعتراض به تجدد و عقل گرایی است. این لباس به مردم این احساس را می دهد که « روحانیون افراد عادی نیستند » ، در حالیکه اگر لباس و دستار روحانی را از وی بگیری او انسانی عادی است.

احکام و دستورات خدا هم در مسجد لباس متفاوت به تن دارند و عوام ژمانی که موعظه می شوند ، این تصور واهی را دارند که «سخن خداوند» در حال جاری شدن در گوش ایشان است. شستشوی مغزی و نوعی هیپموتیزم برای مردم پای منبر رخ می دهد. ایشان تصور می نمایند که حق با ایشان است و کلام خدا در ایشان جاری شده است و خطر اینجاست! اینجاست که مردم فریب خورده احساس وظیفه می کنند که باید اسید بپاشند! باید جهاد بروند و باید مشرکان را بکشند! چون خدا با آنهاست!

متاسفانه غرب خطر مساجد را حس نکرده است

متاسفیم که از لندن و پاریس و برلین زنان و مردان فریب خورده برای کمک به داعش می روند. کسانی که هرگز دموکراسی را نفهمیدند و با استفاده از آزادی در کشورهای آزاد جهان مورد تبلیغ افراد سودجو در مساجد قرار گرفتند. بنا بر گزارشهای مختلف خانواده های و پلیس ، اکثر دختران ناپدید شده اروپا که برای کمک به اسلام و جهاد االنکاح به سوریه رفته اند رفت و آمد  به مساجد داشته اند و اهل نماز جماعت بوده اند.

همان پدران و مادرانی که خود از جهان پر دروغ و پر ستم اسلام و اسلامیت آزرده شده اند و حاضر به بازگشت به کشورهای اسلامی نیستند، امروز با جوانانی مواجهند که در مساجد مورد شست و شوی مغزی قرار گرفته اند. سالانه میلیونها دلار از طرف دولتهای غربی به مساجد کمک می شود و ایشان از مالیات معافند، حال باید به حال مسجد و نماز جماعتی که جوانان را به جنگ و جهاد کشانیده است ، اندیشه ای کرد. قطعا عدم برخورد در محدود کردن سخنان تند روانه و  جنگ طلبانه امامان جماعت ، امروز اروپا را به این حال رسانیده است.

این دختران را در مساجد فریب می دهند و با شستشوی مغزی ایشان را به سوریه برای جهاد النکاح می فرستند. دختران هم گمان می برند که به سعادت رسیده اند و در راه اسلام مفید واقع شده اند. این است خاصیت اصلی مسجد و نماز جماعت در اروپا! (فرتور نمایشی است)

این دختران را در مساجد فریب می دهند و با شستشوی مغزی ایشان را به سوریه برای جهاد النکاح می فرستند. دختران هم گمان می برند که به سعادت رسیده اند و در راه اسلام مفید واقع شده اند. این است خاصیت اصلی مسجد و نماز جماعت در اروپا! (فرتور نمایشی است)

متاسفانه رژیم  ایران  از تحریک لاتان و اراذل برای قدرت نمایی سود می برد

گروهی هستند بنام حزب الله و یا انصار ، ایشان همان لاتان سر گذر انقلاب بودند که امروز لباس بسیج و شال فلسطینی به تن کرده اند. رژیم جمهوری اسلامی بارها از این گروه منتفع شده است و سرکوب مردم در ۳۵ سال گذشته وسیله این گروه بوده است. جالب است که رژیم وسیله امامان جمعه و جماعت این افراد را بجان مردم می اندازد و سپس ایشان را افراد خود سر می نامد تا مسئولیت جنایات ایشان متوجه حکومت نباشد!

آخرین مورد این هم ، سخنان تحریک آمیز امامان موقت جمعه اصفهان است که از سال ۸۹ مرتبا به مردم گوشزد می کردند که « کار بد حجابی از تذکر لسانی گذشته است و چوب را باید بالاتر برد!» . ۷ ماه است که در اصفهان به زنان اسید پاشی می شود ولی رژیم با ارعاب و تهدید به بی آبرویی مصدومین، ابن مسأله را پنهان کرد. امامان جمعه در نماز جمعه و در مساجد سگان ولگرد را به خشونت تشویق می کردند. امروز که سکوت خانواده های مصدومین شکسته است، مقصر اصلی را بعنوان یک نفر معرفی می کنند!

همانند قتلهای زنجیره ای که همه تقصیرات را گردن سعید امامی انداختند. اما آیا سخنان تحریک آمیز آخوندها در نماز جماعت تاثیر نداشته است؟

نماز ریا و دروغ را تحریم کنید. این آقایی که بعنوان امام جماعت سعی در مغز شویی و کنترل افکار و عقل شما را دارد شیطان مجسم است! از شیطان و سخنانش دوری کنید! این شیاطین با سخنان تحریک آمیزشان 1400 سال است که  اسید حماقت و نکبت را بر مردم ایران پاشیده اند.

نماز ریا و دروغ را تحریم کنید. این آقایی که بعنوان امام جماعت سعی در مغز شویی و کنترل افکار و عقل شما را دارد شیطان مجسم است! از شیطان و سخنانش دوری کنید! این شیاطین با سخنان تحریک آمیزشان ۱۴۰۰ سال است که اسید حماقت و نکبت را بر مردم ایران پاشیده اند.

 تحریم کنید

نماز ریا و دروغ را تحریم کنید. این آقایی که بعنوان امام جماعت سعی در مغز شویی و کنترل افکار و عقل شما را دارد شیطان مجسم است! از شیطان و سخنانش دوری کنید! این شیاطین با سخنان تحریک آمیزشان ۱۴۰۰ سال است که  اسید حماقت و نکبت را بر مردم ایران پاشیده اند.

  • سعید

    ای هر چه کیر است در این منظومه شمسی درون کوس باران برود…

    • Bobak

      tu ensaneh kasif wa be shori hasti. Lanat bar mohamad wa daro dasteh kasifash ke Akhoda, Taliban, ISI, wa Arabestaneh Sagi mohrehaye aslish hastand, tu ke kasi nisti.

    • Mahmoud

      ای هرچه کیر است در این منظومه شمسی و تمامی منظومه های دیگر درون کون سعید برود.

      • sss

        ای بهار لازم نیس به اسم محمود بیایی فعلا مواظب خانوادت باش

        • Mahmoud

          میگم؛سعید فقط بیشعوری مثل تو منو جای بهار میگیره, راستی دسته جمعی ریدیم به تو و دینت تحویل بگیر.

    • فرزند کوروش

      سعید جیره خوار چاک دهنتو ببند و برو گمشو لات سر گردنه این اظهار فضل رو به خار و

      مادر خودت کن

      بی ناموس بی غیرت مزدور

      مرگ بر مسلمانان متعصب و جاهل

      درود بیکران بر نویسنده محترم مقاله

      • سعید

        همه اینهایی که گفتی با خودتی و همه کست و همه هم فکرات . مگه نمی گید آزادی بیان منم آزادی بیان دارم دوس دارم هر چی دلم میخواد بگم خود تو هم گم شو این سایت و دوس دارم بیام چشم هرچی گوساله حروم زاده حروم لقمه مامانش زیر پای هرکسی خوابیده کور میام وهرچی دلم می خواد میگم گور بابای تو و هرچی اخونده

        • فرزند کوروش

          اینقدر واسه من خار خوار نکن مفتخور مزدور

          همینش مونده یه حروم زاده مثل تو بیاد به من نوشتنه خاوار رو یاد بده !!!!!!!!!!

          تو اول برو ادب و تربیتتو یاد بگیر عوضی خان بعد بیا غلط تایپی بگیر

          مامان جونت خوب ادب بهت یادت نداده / مامانتم مثل خودت بوده لات سرگردنه

          عوضی حروم زاده آزادی بیان یعنی که فحاشی کنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          ریدم به تو و امثال تو که همتون عین هم هستین

          انقدر حال می کنم حرصتون در می یاد / اسلام زده اسلام پرست تخم عرب حروم زاده

          امثال شما ها اینقدر عوضی هستین که تحمل شنیدن نظر مخالف خودتونو ندارین

          آدمای آشغال و بی و خرد و بی منطق

          این ویژگی همه مسلمونای متعصب هست

          منطقشون فقط فحاشی و پایین تنه هست

          دیدی که کاربرای سایت چطور جوابتو دادن / برو بمیر عوضی

          ای جان آهان حرص بخور

          در ضمن برو ۴ رکعت نماز وحشت و سالم بودن از دست کفاربخون

          ها ها ها ها ها

          • سعید

            ببین مرتیکه جاکش اشغال ریدی به قول خودت کلمات خود الدنگتا ببین حروم زاده فاحشه زیر هزاران نفر خوابیده ببین من مثل خودت حرف زده تمام حرههای تو توهینه منم جوابتا دادم با استفاده از همون آزادی بیان شما اراذل

          • daryoosh

            آزادی بیان یعنی‌ صحبت کردن راجع به موضوت و مسایلی که به شخص بخصوصی ربط ندارد. مثل انتقاد کردن از آلودگی هوا، بیکاری، آمار تصادفات و غیره. تا آن جایی‌ که به دین و اعتقادات مربوط میشود بحث کردن راجع به آن‌ها نیز شامل آزادی بیان است. ولی‌ اشکال متعصبین مذهبی‌ این است که انتقاد از باور‌های خود را نمی‌‌تواند تحمل کنند. اگر چه خود نسبت به باور بقیه هر گونه بی‌ حرمتی را روا میدارند.
            مثلا چرا انتقاد کردن از ارسطو، افلاطون، کارل مارکس، یا جان پول سارتر به کسی‌ بر نمی‌‌خورد، ولی‌ انتقاد کردن از محمد اسلام یا مسیح تابو است و ممنوع می‌‌باشد؟
            ولی‌ آقای محترم، جناب سعید خان آن چه شما می‌کنید استفاده از آزادی بیان نیست بلکه توهین به شخص است. فحش دادن به شخص با فحش دادن به فلان فلسوف یا فلان “پیغمبر” که ۱۰۰۰ سال پیش هم زندگی‌ میکرده است آزادی بیان نام دارد.

          • سعید

            چی شده مودب شدی
            ببین گفتی منم گفتم بعدشم میگم حرفهای خودت رو بخون مقاله هاتون رو بخون شما به هرچه که بوی اسلام ومسلمانی بدهد هر توهینی رو کردید ومی کنید من یک ذره شو جواب دادم چطور همتون به قول خودتون به اعتقدات و ارزشهای مسلمونها یک سری می رینیدو افتخار هم می کنید وصدای اذان رو عرعر می دایند خوب من هم حق دارم مقابله به مثل بکنم آخوندها بد شما چی کار دارین به مسلمونها ودینشون بابا منم مسلمونم اما میونه ای با حکومت و قاطی شدن دین وسیاست ندارم

          • فرزند کوروش

            چیه عوضی خان

            ای مسلمون کپک زده

            تویی که از صبح تا شب سر به زمین و کون به هوا می دی نباید اینطوری

            وراجی کنی

            واقعیت تلخه . آره / ای جون حرص بخور و بمیر

            خیلی لذت داره چهره خشمگین یه حزب اللهی متعصب عوضی

            اسلام دین قتل و کشتار و دروغه

            مشکلی داری ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            عوضی خان خیلی خوبه که امثال تو می یان تواین سایت این

            مقالات ارزشمند رو می خونند و شروع به فحاشی می کنند

            عالیه / بهتر از این نمیشه /

            ریدم به دین اسلام که امثال مثل تو رو یه لات عوضی تربیت کرده !!!!

          • سعید

            ببین عوضی خان مزدور حالا که شماها هستید که از عصبانیت خواهرتون گایده شده حزب الهی ها به شدت معتقد و پایبند به اصولشونند شماها خیلی خرید که مخالفین خودتونا حزب الهی می دونید. الاغ خنگ اینها مردم عادیند حزب الهی ها پاشونا تو سایت حروم زاده شما نمی گذارند خیالت تخت.

            الدنگ بی سروپا میگم مگه نمی گین آزادی بیان خوب این آزادی بیان رو چرا گوههای مثل شما روانی های هرزه فقط داشته باشین گوه خوری می کنید جوابتا دادم از حالا به بعد هم بابت همه توهینات بعدی خودتا و دوستات باشه حواله کوس خواهر ومادرت و همه هم فکرات .ولی خودمونیما جمهوری اسلامی رو باید از مخالفینش شناخت حیف اون گلوله هایی که در مخ شما ریدددددددددددددددددددددددددددد

          • فرزند کوروش

            امثال شما ها اصلا آدم نیستین که حالا بخواین معمولیش باشین یا نخبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            حالا واسه من می یاد خودشم آدم حساب می کنه عوضی خان !!!!!!!!

            برو بمیر الدنگ اسلام پرست عقب افتاده

            بر نمازتو بخون جاکش حزب اللهی ( نماز وحشت و دفع کفار ) ها ها ها

            ایران جای امثال ایران نماهای تازی پرستی مثل تو نیست

            حزب الله برو گمشو حزب الله برو گمشو

          • خمینی

            بچه ها مااز فقروبدبختی ۳۵ سال تواین مملکت مجردموندیم غزه لبنان سوریه خواهرحزبالله راکردن

          • خمینی

            کیرم توکس خواهر سعیدبی ن

            اموس

          • رضا

            سعید جیره خوار چاک دهنتو ببند و برو گمشو لات سر گردنه این اظهار فضل رو به خار و

            مادر خودت کن

            بی ناموس بی غیرت مزدور

            مرگ بر مسلمانان متعصب و جاهلد

          • یک ایرانی

            برو بی ناموس اخه سعید خوارو مادر تو رو ارجعیت میدونه کیر هرچی مسلمونه تو کس اون آبجی جندت ببین به آبجیت بگو بره کسشو به نتانیاهوم بده اخه کیر ما خوار داره ازذیت میشه

          • فرزند کوروش

            ریدم به حکومت جمهوری اسلامی ایران
            ریدم به قبر خمینی جاکش
            ریدم به هر چی مقدسات
            ریدم به برگ برگ آیات قران
            ریدم به شریعت اسلام
            ریدم به تاریخ ۱۴۰۰ ساله ی اسلام
            ریدم به جامعه ی شیعی ایران
            ریدم به ایام محرم
            ریدم به تاسوعا و عاشورا
            ریدم به هرچی مسجد امام زاده بقعه
            ریدم به حجاب و روسری وچادر
            ریدم به الگو ی زنان مسلمان حضرت فاطمه زهرا
            ریدم به دختر زینب عباس علی اکبر اصغر
            ریدم به الله اکبر
            ریدم به خانه ی کعبه
            ریدم به مدینه ی منوره
            ریدم به مشهد
            ریدم به کربلا
            ریدم به نجف اشرف
            ریدم به قم و جمکران
            ریدم به شاهچراغ
            ریدم به قبر حضرت زینب
            ریدم به روز اربعین
            روز به هر چی اعتقاد مسلمانان

          • احمد

            افرین

          • یک ایرانی

            منم ریدم تو دهن بابات .ننت.که کسگشی مثل تو رو پس انداختن ای کاش بابای کسگشو بی ناموست آن شب خواب میماند تا تورا پس نندازد

          • Mahmoud

            میگم سعید تحویل بگیر:ریدم به الله اکبرریدم به خانه ی کعبه
            ریدم به مدینه ی منوره
            ریدم به مشهد
            ریدم به کربلا
            ریدم به نجف اشرف
            ریدم به قم و جمکران
            ریدم به شاهچراغ
            ریدم به قبر حضرت زینب
            ریدم به روز اربعین و ریدم به اعتقاداتت سعید.

          • فرزند کوروش

            خفه خون می گیری یا خودم بیام خفت کنم حروم زاده تخم عرب ؟ هان

            با اوباشی مثل تو باید مثل خودش صحبت کرد عوضی خان

            پسس اول ننت بود که اومده فحش پایین تنه داده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            انقدر آشغال و لجنی که نمی گی زن و دختر هم دارن اینجا می خونن فحاشی تو رو !!!!!!

            البته برای امثال لاتی مثل تو که با ننت هم اینطوری حرف می زنی چیز عادی هست فحاشی

            راستی نماز وحشت و نجات از دست کفار رو خوندی عوضی خان ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • سعید

            از کی تا حالا با غیرت شدی حروم لقمه که حالا ناراحت زن ودخترایی هستی که این حرف ها رو می خونن
            حرفهای من بد باشه قبول حرف های قبلی خودت و بقیه دوستانت و تصاویرتون رو ببینید بعد به من درس اخلاق بده شما به همه مسلمونها واعتقداتشون توهین می کنید منم جواب دادم و بعدشم میدم تو هم هر غلطی تونستی بکن

          • احمد

            بی ناموس عالم

          • یک ایرانی

            آره سعید ناموس نداره تو که داری راستی الان آبجیت زیر کیر کی خوابیده

          • یک ایرانی

            تو نمیخواد به فکر نماز وحشت سعید باشی تو و هم فکرانت برید کونتون رو به کشورهای غربی بدید که به دنبال له کردن مردم ایران هستند

          • احمد

            ؛سعید دسته جمعی ریدیم به تو و دینت میگی نه,کامنتها رو بخون

          • یک ایرانی

            من از طرف خودم و سعید وهمه مسلمانهای دنیا ریدم وسط حلقط مواظب باش خفه نشی

        • احمد

          گم شولاشی بی وجود

          • یک ایرانی

            برو بی ناموس تو ادب داری به اقاید دیگران اهانت میکنی چیه مگر مسلمونها کس ننت یا آ بجیت گزاشتن انقدر حرس داری

      • سعید

        تمام حرفهای شما هرزهها ریدن کردن مالیدن عکس اون جند تر از مادرت هست برو ببین حال توی جاکش به من غیرت می اموزی تو که دو کلام املا فارسی هم بلد نیستی

        غیرت بگو چی هست چه شکلی هست

        الدنگ بگو ناموس چی هست

        گفتی گفتم بگو میگم خارتم میگام اسمش آزادی بیانه هر گوهیم تونستی بخور تک تک کلماتتو بدتر جواب میدم …

        • Mahmoud

          میگم؛سعید دسته جمعی ریدیم به تو و دینت میگی نه,کامنتها رو بخون .

        • حقیقت محض

          حقیقت محض این است که حاج سعید، غیرت و ناموس چیزی است که آخوند محلتون هر شب با خواهر و مادرت انجام میده به اسم صیغه. از نظر شما بسیجیها تعریف غیرت و ناموس این بود که گفتم. شما بسیجیها صیغه زاده هستین و همین افراد هم سرانجام وقتی بزرگ میشن میرن اخوند و پاسدار و بسیجی میشن

      • Mahmoud

        میگم؛سعید دسته جمعی ریدیم به تو و دینت میگی نه,کامنتها رو بخون

    • احمد

      بی ناموس عالم سعید

  • Bobak

    Zanan Iran Bayad az raftan be masjed wa namazeh jomeh dori konand ta be in regime kasif sabet konand ke ghodrati nadaran

  • faghat kherad

    از اعتقادات خود مسلمانان یکی اسمش گناه ماتاخره.
    یعنی اگر کسی کاری انجام بده و بعد مرگش باز بواسطه گناه اون گناه دیگری صورت بگیرد قسمتی از گناه جدید چون متاثر از گناه اون بوده برای شخص مرده در کارنامه اعمالش ثبت میشه.
    با قبول این حرف باید گفت که بیچاره (محمد بن امنه) هر چی در ۱۴۰۰ سال گذشته مسلمانان به اسم دین و شریعت اسلام جنایت مرتکب شدن یک قسمتیش به ریش این بابا چسبیده.
    فکر کنم اون اصفل الصافلین که میگن غیر محمد کس دیگه ای نیست.

  • Mahmoud

    با ابراز شرمندگی از نویسنده محترم مقاله وکاربران عزیز که فرد بی وجودی چون سعید مجبورم کرد پس از سالها استفاده مفید از این سایت پر بار و روشنگر چنین کامنتی بگذارم.

    • Mahmoud

      میگم سعید برو بمیر.

      • سعید

        خودم میام یک گلوله تو مخ از ریده ساخته شدت خالی میکنم قبلشم پولشا از مامن جندت میگیرم با روشی که عادت کرده

        آزادی بیانه دیگه
        جواب بده منم جوابتا میدم

        آزادی بیان

        • Mahmoud

          میگم سعید برو بمیر.

  • مرتضی

    من ریدم به وسط هر چی مسجد
    من ریدم به محراب مسجد
    من ریدم به وضوخونه ی هر چی مسجد
    من ریدم به گنبد و گلدسته ی هر چی مسجد
    من ریدم به نماز گذاران مسجد
    من ریدم به نعره ی موذن مسجد
    من ریدم به پیش نماز هر چی مسجد
    من ریدم به مکبر مسجد
    من ریدم به منبر مسجد
    من ریدم به کفشداری مسجد
    من ریدم به جا مهری مسجد

    • سجاد

      ای جان
      عجب ریدی شده اینجا
      من هم ریدم به جمال نورانی خمینی و خایه منی ای

    • اکثریت ملت بزرگوار ایران

      غلط اضافی نکن بسیجی ساندیسخور. برو پول نوکری و کشتن مردم را از آخوندها بگیر.
      مردم ایران شما دزدان و دروغگویان اخوندی را نمیخواهند. شما با زور سرنیزه و زندان و تجاوز و شکنجه و فریب افکار عمومی دارید حکومت میکنید. اگر آزادی بیان واقعی در کشور باشد که بساط چپاول و غارت اموال مردم برچیده شده و شما بعد از ان باید کنار خیابان گدایی کنید. برای همین است با توسل به زندان و شکنجه و اعدام و. تجاوز حکومت ننگین و شیطانی خود را حفظ میکنید بدبختهای حرامزاده بسیجی و پاسدار و اخوند اگر اصل ونسب خانوادگی داشیتن که این بلاها را بر سر مردم مظلوم ایران نمی اوردید و مملکت رو به سمت نابودی نمی بردید.

    • مزدک بامدادان

      ببین دوست عزبز اگر ۸۰ میلیون از روی نفهمی به درخت خریت دخیل بستند ما مجبور نیستیم خودمان را در خریت آنها شریک ببینیم. نمیدانم جقدر اقل مطالعه هستی. در کتب صحیح مسلم و صحیح بخاری و جریر طبری میتوانی به مدارکی دست پیدا کنی که این خریت هزاروچهارصد ساله را برایت آشکار میکند. تو برو وباز هم بر زیارت عاشورا بخوان و برای سکینه گوشه خرابه شام بر سر وسینه ات بکوب ، اطلا با قمه برن فرق خودت را بشکاف ولی تاریخ نشان میدهد که سکینه بعد از کربلا با فرزندان یزید مانند مروان و مردان دیگر اموی همخوابه بوده است و تا ختی سندی هست که علی این حسین « همان زین العابدین بیمار دلالی این ماجرا را در مدینه میکرده است» مبلغ ۱۰۰۰۰۰ درهم برای این هم خوابگی ها پول میگرفته است.
      علی این عقب گرد تاریخ دخترنه ساله اش را پیشکش عمر میکند و بایک طاقه پارچه پیش عمر میفرستد و عمر هم رانهای دختر رالخت کرده و با فلانجایش ورمیرود تا کودک به خشم می آید . در پایان عمر توسط دختر برای علی پیغام میفرستد که مال راپسندیده است و ازدواج صورت میگیرد.
      محمد مقطوع النسل زن پیرش خدیچه را به نکاخ الا ستبضاع میدهد و جهل روز خود به خانه ابوطالب میرود و زمانی که باز میگردد و زحمت پر کردن شکم زنش را برایش دیگران کشیدند. در مورد کچی پالان زنان دیگرش که بسیار جوان بودند مثل عایشه و ماریه قبطیه میتوانی در قرآن بخوانی . حدیثی از عایشه و این عباس و چند نفر دیگر هم هست که بسیار خواندنی است. محمد نوزاد ماریه که پسر بوده به نزد عایشه میبرد . میگوید عایشه نگاه کن این کودک چقدر به من شبیه است! عایشه در جواب میگوید به تنها کسی که شبیه نیست تو هستی. شکم ماریه را غلام قبطی « مصری» پر کرده بود نه محمد . یا آیه های قرآن در مورد عایشه و بیگناهی او که صفوان ترتیبش را داده بود. جماعت مسلمان بخصوص علی در مورد مقطوع النسل بودن صفوان نوشته اند و شهادت داده اند که تاریخ چیز دیگری میگوید صفوان دارای همسر . فرزندانی بوده است.
      آری دوست من آن زمان گذشته است که ملا برای ما هرچه دل خواهش بود بگوید . کامپیوتر و بانکهای اطلاعاتی دسترسی به دانش را آسان کرده اند. تا حتی دستگاه ترجمه هست که متون عربی را در چند ثانیه ترجمه نمیکند. در دنیای امروز جای داستان پرواز با خر به آسمان و دخت زاغوم و آنش جهنم و مار عاشیه یا فاحشه خانه بهشت و حوری باکره نیست . دوست عزیز عقل بهترین چیز است « حوری مصرف شده یا باید توسط پزشک جراح تعمیر شود یا باید فلانجایش زیپ داشته باشد یا آنجایش از سیلیکون باشد تا بعد از اشتفاده دوباره جمع شود» امید وارم ناراحت نشده باشی که گفتم در خت خریت مقدساتت به ریشخند گرفتم . بدان حقیقت تلخ است و انسان آگاه بخاطر اینکه هشتاد میلیون که هیج اکر ۱ میلیارد هم اعتقاد داشته باشند و در باتلاق خریت به گل فرو رفته باشند نمی تواند بر خریت مهر تایید زده و به آن احترام بگذارد. همان طور که مسلمان به عقاید دیگران اهترام نمی گذارد « کافر، زندیق , بابی؛ گیر ؛ بیخدا …… را یادت بیاور» مرا هیچ خدایی نیست و بر هیچ خدایی هم بندگی نخواهم کرد.

      مزدک بامدادان

  • ali

    به راستی چرا در کشوری مثل ترکیه که دینشان اسلام است اینچنین نیست ، مگر غیر از این است که حکومتشان سکولار و لائیک است. بحث دموکراسی و اسلام گرائی و ناسیونالیست افراطی بودنشان بحث دیگری است

  • داریوش

    مسجد: مرکز سازماندهی جنایتکاران دیوانه

  • ahmad

    ریدم تو این مملکت . تا زمانی که تو این مملکت هر چی آخوند و چوپان باشه درست نمیشه . چرا ؟ برای اینکه حساب کن هر کی که سر کاره به تهش بری از پشت کوه اومده و یا بس ناموسه یا عقده ای هست . من اگه بخواهم زیاد حرف بزنم نمیشه . ÷س با این عبارت خلاصه میکنم : شاشیدم به نظام انقلاب اسلامی بیناموس و کسکش

  • Mahmoud

    میگم سعید اینقدر کثافت تشریف داری,تا جائی که تونستی به نوامیس دیگران توهین کردی.ولی هیچکس این کارو با تو آشغال نکرد،چرا که خواهر و مادر تو خواهر و مادر ما هم هستند.گرفتی آ ی کیو؟إ

  • رشا

    ملای بیسواد

  • انگلیسی

    یه مشت کسخل خر افتادن به جون هم هههههه تفرقه بنداز حکومت کن.