جلادهای اسلام ناب محمدی داعش سر ۲۱ تن مسیحی را از تن جدا کردند ۱۸

پیش گفتار:

سال های پایانی سده ۲۰ و آغاز سده ۲۱، دوران تجلی و بازگشت آدم کشی  و وحشیگری های پیدایش اسلام و جنایت های بیشمار محمدابن عبدالله و یارانش بوده است. بیگمان تجدید این آدم کشی ها، غارتگری، تجاوز به زنان، که از سوی تفاله های تازی نژاد زیر عنوان داعش ایران و داعش سوریه و عراق برگزار می شود و ما روز و شب شاهد آن هستیم تاریخ جنایات صدر اسلام را باردیگر تکرار می کند.

جلادان اسلام ناب محمدی داعش ۲۱ کارگر مسیحی را  به سمت قتلگاهشان در کناره ساحل شرقی دوانیده و آنگاه قصابی خود را آغاز نمودند.

جلادان اسلام ناب محمدی داعش ۲۱ کارگر مسیحی را  به سمت قتلگاهشان در کناره ساحل شرقی دوانیده و آنگاه قصابی خود را آغاز نمودند.

در این ویدیو شما شاهد آن هستید که چگونه جلادان اسلام ناب محمدی داعش ۲۱ کارگر مسیحی را  گوسفند وار به کنار ساحل مدیترانه برده و سر آنان را از تن جدا می کنند. نفرین بر اسلام، و نفرین بر داعش ایران، عراق، و سوریه
<<<< برای دانلود می توانید بر این نوشته کلیک راست کرده و ذخیره را انتخاب نمایید >>>>

 

وظیفه جوانان در برابر داعش چه شد؟

شوربختانه، ملت همیشه به خواب، به ویژه جوانان بی حال و بی برنامه بدون احساس کمترین وظیفه ملی و مردمی، در عین بی پروائی و بی تفاوتی اینهمه کشتار، ظلم و ستم، تجاوز و غارتگری و از دست رفتن منافع ملی و حتی مرزها و سرحداتمان، روز و شب و شب و روز خود را به چرت زدن و سرگرم نمودن با موزیک های وارداتی غیر میهنی، و دیدن برنامه هایی از کشورهایی با فرهنگ و پیشینه تاریخی کمتر و بدتر از خودمان می پردازند و به آسانی بر روی موزیک، هنر، تاریخ، و فرهنگ شکوفای خودمان پا به پای آخوند تازی جنایتکار به جلو می روند.

اگر در دوران ما به دلیل دیکتاتوری های گذشته انقلابی صورت گرفت و هم میهنان ما ندانسته و ناآگاهانه به آخوند رأی دادند و داعش را به وجود آورده وا بر سرنوشت کشور، مال، و هستی امان سوار نمودند، اکنون پس از گذشت ۳۶ سال و به کنار رفتن پوشش کریه تزویر و ریای آخوند و نمایان شدن چهره درنده خویی و گرگ صفتی این طایفه مفتخور و شارلاتان اجتماع، آیا جوانان کشور که دارای نیرو و قدرت رویا رویی و برنامه ریزی برای نابودی این جانوران را دارند، نمی بایستی پس از بیشتر سه دهه آخوند شناسی به خود آمده و همچنان ساکت نمانند و این چنین فروکش و ویرانی کشور را با بی تفاوتی نظاره گر باشند؟. اگر نسل گذشته ندانسته یک اشتباه بزرگی نمود، حال، نسل جدید چرا دانسته و آگاهانه ساکت نشسته است؟!.

تسلط داعش بر جنوب دریای مدیترانه و اشغال بخش غربی لیبی

تسلط داعش بر جنوب دریای مدیترانه و اشغال بخششرقی لیبی

قصابان داعش همچنان به آدم کشی مشغولند

سپاه آدم کش داعش هم اکنون در سراسر جهان به قصابی و سر بریدن می پردازد. گویا آدمخوران می خواهند از میزان قصابی داعش ایران ( ولایت وقیح) پیشه گرفته و آمار بیشتر و بالا تری از عملکرد اسلام ناب محمدی از خود نشان دهند. اکنون شاید حدود دو سال از جنایات بیشمار این گروه افراطی ضد انسان در سوریه و عراق می گذرد. در چند ماه گذشته نیز در پاریس جنایت بزرگ دیگری را بیاد پیامبر بزرگوار خود انجام داده و ۱۱ نفر هنرمند و اندیشمند را وحشیانه از پای در آورند.

کشتار یهودی ها در دانمارک

شنبه گذشته ۱۴ فوریه ۲۰۱۵ نیز  جوان ۲۲ ساله ای بنام عمر عبدالحمید الحسینی که به دلیل مضروب کردن جوانی در سال ۲۰۱۳ به مدت ۲ سال زندانی شده بود، ۲ هفته پیش آزاد گردید  او دقیقه هایی پیش از انجام  جنایت خود  در فیس بوک پیامی برای رهبر داعش می گذارد و وفاداری و آمادگی خود در اجرای آدم کشی را به اطلاع او می رساند. او آنگاه به کافه ای در کپنهاگ که عده ای در باره آزادی بیان و  برخورد گروههای مذهبی به گفتگو نشسته بودند، یورش برده ۲ نفر از آنان از جمله کارگرداب فیلم و نگهبان کنیسا را می کشد و سه نفر از گارد پلیس را زخمی می نماید.

فین ناکارد فیلم بردار ۵ ساله و داوزان نگهبان کنیسه یهودیان که به دست عمر عبدالحمید الحسینی جوان ۲۲ ساله وابسته به گروه داعش کشته شدند.

فین ناکارد فیلم بردار ۵ ۵ ساله و داوزان نگهبان کنیسه یهودیان که به دست عمر عبدالحمید الحسینی جوان ۲۲ ساله وابسته به گروه داعش کشته شدند.

فکر یهودی ستیزی  و کشتار آنان در مدت دو سال زندانی عمر عبدالحمید الحسینی  به تدریج در  او قوت گرفت. آخر دشمنی اسلام و مسلمانان با یهودیان مسأله امروز و دیروز نیست . این دشمنی و کدورت به دستورات قرآن و شریعت اسلامی بر می گردد که باید آنهایی که غیر از اسلام دین و آئینی را داشته باشند و یا بدان ها گرویدند از جمله کافرانند و خونشان در اسلام حلال می باشد. بر اساس همین دستورات، پیامبر اسلام نیز بارها مزرعه و خانه و دهکده اقوام یهودی را غارت و ویران نموده، اموالشان را تصرف، زنانشان را میان افراد خود تقسیم نموده و مردان آنان را همگی گردن زد. نمونه زنده آن گردن زدن بیش از ۷۰۰ یهودی از قبیله بنی قریظه به دستور پیامبر و به وسیله علی ابن ابی طالب بود.

قصابی داعش در لیبی

آخرین جنایت وحشتناک داعش در منطقه ساحل شرقی لیبی است که ۲۱ کارگر بیگناه و زحمتکش مسیحی را سر بریدند. به راستی این جنایت های پی در پی داعش در گوشه و کنار جهان، آیا ما را به یاد جنایت های بیشمار داعش ایران در سال های نخستین انقلاب لعنتی اسلامی نمی اندازد؟. کشتن فریدون فرخ زاد، دکتر بختیار، دکتر شرافکندی و دهها انسان های فرهیخته دیگر، و یا بمب گذاری در کشورهای گوناگون که به کشتار جمعی گروههای سیاسی و مذهبی انجامید از شاهکارهای داعش ایران بودند که بی تردید داعش کنونی عراق از آن کپی برداری نموده و در سرتاسر جهان و در کشورهای گوناگون یکی پس از دیگری به اجراء در می آورد.

جلادان اسلام ناب محمدی داعش  قربانیان خود را در قتلگاه به زانو در آورده آماده مرگ می کنند.

جلادان اسلام ناب محمدی داعش قربانیان خود را در قتلگاه به زانو در آورده آماده مرگ می کنند. در ویدیوی بالا شما کشته شدن این انسان های بی دفاع را می بینید.

از آنچه گفته شد:

به دنبال جنایت های بیشمار ۳۶ ساله اسلام ناب محمدی داعش ایران به سرکردگی ابر جنایتکار تاریخ کشورمان روضه خوان مشهدی، داعش عراق و سوریه پا به عرصه وجود گذاشت و هم اکنون مانند زالو به جان مردم جهان افتاده و خون آنان را می مکند. گویا در این مسابقه آدمخواری، تجاوز به حریم انسانی، دزدی و غارتگری داعش سوریه و عراق گوی سبقت را ازجنایتکار ما برده و پیشی گرفته است. از دو سال پیش تا کنون لشکر خون آشام اسلام داعش کوچه به کوچه، ده به ده، و شهر به شهرهای سوریه و عراق را در نوردیده و خاک آن دو کشور را از خون بیگناهان و قربانیان خود گلگون ساختند. در مقاله های گذشته به جنایات این خونخواران تاریخ پرداخته شد.

جنایات چند روز گذشته لشکر اسلام داعش در منطقه شرقی لیبی و قتل عام ۲۱ کارگر زحمتکش مسیحی، همچنین کشتن یهودیان بی آزار در کپنهاگ دانمارک یادآور دشمنی و کینه توزی اسلام و مسلمانان با دیگر باورانی مانند قوم یهود است. چنانکه می دانیم، کینه توزی و انتقام کشی که به دستور محمدابن عبدالله با این قوم آغاز شد، قریه و آبادی و خانه و کاشانه یهودیان ویران گردید، اموال و زن و بچه آنان به اسارت در آمد و بیش از ۷۰۰ تن آنان از قبیله بنی قریظه به وسیله علی ابن ابیطالب جلاد بزرگ اسلام گردن زده شدند.

مردم کپنهاگ در یک گرد هم آیی با شکوه حمایت و پشتیبانی خود به بازماندگان قربانیان نشان دادند و  ادامه راه آنان را یاد آور شدند. همزمان، مردم پاریس نیز در برابر سفارت دانمارک پشیبانی و همدردی خود را نشان دادند.

مردم کپنهاگ در یک گرد هم آیی با شکوه حمایت و پشتیبانی خود به بازماندگان قربانیان نشان دادند و ادامه راه آنان را یاد آور شدند. همزمان، مردم پاریس نیز در برابر سفارت دانمارک پشیبانی و همدردی خود را نشان دادند.

نکته پایانی:

از آنجا که وجدان جهانی به خواب رفته و از انسانیت و حقیقت چیزی به جای نمانده است، انتظار می رود که ابعاد جنایات این آدمکشان اسلام روز به روز هرچه بیشتر گسترش یافته و در آینده نه چندان دوری همه جا گیر شود. همچنان که به دلیل غفلت و بی حالی و خواب زدگی ملت ایران، به ویژه جوانان که عادت کرده اند از پدران خود ایراد بگیرند و اشتباه گذشته اشان را همواره یاد آور شوند ولیکن خود با وجود امکانات دسیار زیاد و آطلاعات وسیعی که امروزه در دسترس دارند دوران بی خبری و بی توجهی را گذرانده و در حال چرت زدنند.

  • آرش آریانی

    بنام خداوند جان وخرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

    اکنون بروشنی معلوم گشته است که پشت پرده تمام سناریوهای جنایت بار داعش سرویسهای اطلاعاتی غرب بویژه موساد قرار دارند تا هر روز خاورمیانه را نا امنتر نمایند اینکه در حین این کشتارها میکوشند از خدا و رسول بگویند عمل به اصل مجاورت در روانشناسی گشتالت(Proximity )است تا بدین وسیله چهره اسلام را منفور نمایند.

    اما مسئله اساسی اینست که اعضای محترم سایت فضول محله که دائما سخن از براندازی نظام ایران میزنند آیا تا بحال فکری و طرحی برای بعد از براندازی ارائه داده اند یا آنکه نمیدانند در این صورت ایران نیز چون سایر کشورهای درگیر جنگ داخلی در خاورمیانه به ورطه آتش کشتارهای قومی مذهبی و سیاسی خواهد افتاد و این چیزی نیست جز رویا و طرح بلند مدت اسرائیل و غرب برای ایران و منطقه
    بعید می دانم که اعضای محترم این سایت چنین امر مخوفی را برای کشورشان بخواهند پس خواهشا بجای حرفهای کلیشه ای طرحهایی واقعبینانه ارائه فرمایید با سپاس

    • روزبه

      متوجه شدی این اوباما هم معلوم نیست حقیقت حرفهاش چیه؟ بالاخره میخواد شر داعش رو از سر دنیا کوتاه کنه یا بدش نمیاد اینا رو یکم آزاد بزاره به کشتار و جنایت ادامه بدن؟ موضعش در قبال مردم ایران هم معلوم نیست چیه

  • آرش آریانی

    این خبر ۴ ساعت قبل در صفحه اول سایت بی بی سی فارسی درج گردید سخنان اوباما پاسخ شایسته ای به فضول محله بود

    (باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا می گوید که کشورش “نه با اسلام بلکه با کسانی در جنگ است که اسلام را به انحراف کشانده اند.”

    او در برابر نمایندگان ۶۰ کشور جهان که در یک نشست سه روزه درباره راه های مقابله با افراط گرایی در واشنگتن شرکت کرده اند سخن می گفت.

    این نشست پس از حملات تروریستی اخیر در دانمارک و فرانسه برگزار می شود.

    آقای اوباما گفت که جهان باید با نظامی عقیدتی که باعث بنیادگرایی می شود مقابله کند.

    او گفت کسانی که برای گروه هایی مانند “دولت اسلامی” (داعش) می جنگند نه رهبران مذهبی بلکه تروریست هستند.

    آقای اوباما گفت ارتباط دادن القاعده یا دولت اسلامی به اسلام یعنی پذیرفتن تبلیغات این گروه ها)

    • Cyrus Teezbin

      پدیده شومی بنام اسلام
      آرش آریانی گرامی٬ من با بخش دوم نوشتار شما سد در سد همراهم و براندازی بدون برنامه را بسیار نادرست و
      از چاله بچاه افتادن میدانم٬ ولی در باره اینکه شما سخنان باراک اباما را گواه خوب بودن اسلام دانسته و گویا میخواهید بگویید که بر پایه گفتار ایشان٬ هیچ ایرادی بر این پدیده شوم و کشتارگر نیست و این تند رویها و آدمکشی ها هیچ پیوندی با اسلام ناب محمدی ندارد٬ باید نخست بگویم که گواه گرفتن سخنان سرکرده کشوری چون امریکا را که نمیخواهد جهان تاریک و واپسگرای اسلامی را خشمگین کند و بشوراند نادرست است. دوم٬ یاد گیری و دانستن اینکه اسلام چگونه پدیده ای است٬ آسان است و هیچ کار سخت و دشواری نیست٬ زیرا اگرهم که شما بخواهید همه نوشتار گواهان وسرگذشت (تاریخ) نویسان را بآسانی نادیده بگیرید٬ قرآن و دستورهای اهریمنی آنرا که نمیتوانید. بشما پیشنهاد میکنم که برای شناخت این پدیده شوم ویرانگر وخانمان بر انداز قرآن را بدون پی ورزی (تعصب) بخوانید

      • آرش آریانی

        دوست عزیز من بارها گفته ام که هدفم دفاع از اسلام نیست و انتقاداتی و سئوالاتی پیرامون آن در اندیشه دارم که اگر به زبان آورم از سوی خانواده و محیط کار و … طرد خواهم شد.

        انتقاداتی که ریشه در آشنایی من با مستشرقانی چون نولدکه.گلدزیهر.گائوتسکی.بلاشر و اندیشمندان وطنی چون مرحوم علی دشتی زنده یاد شجاع الدین شفا .بهرام چوبینه. پروفسور انصاری و پدیده آغاز هزاره سوم در وطنمان(فردی که بشدت مدیون وی میباشم) استاد بهرام مشیری و دیگران دارد.

        آیا به نظر شما امکان دارد کسی سالها بطور مستمر با متفکرانی از این دست دمخور باشد و باز مانند احمقها به بیضه اسلام ناب بچسبد؟؟؟

        تمام حرف من اینست که ما بعنوان ایرانیانی با شرف و با سابقه تمدنی درخشان نباید به دلیل دشمنی با اعراب بی ریشه و داشتن مسئولینی عوضی و حیوان صفت دست به حرکتی بزنیم که نتیجه اش افتادن به گرداب جنگ داخلی باشد.

        بخدایی که همواره با وی عشق بازی کرده ام به میهن پاکم که تمام نفسهایم برای اوست به هموطنان پاکم که شرفشان را در کوران سختی نفروخته اند سوگند که بیزارم از مسئولین ایران و اعراب کثیف و فرهنگ لجن وارشان و همه کسانی که با سرنوشت ما بازی کرده اند.

        هــمــانا که آمــد شــما را
        خبـــــر / که مــــا را چه آمد ز اخـــــــتر به ســـر

        از این مار خوار اهرمن
        چهـــرگان / ز دانایی و شــــــــرم بــــی بهرگـــــان

        نه گنج و نه نام و نه تخت و
        نـــژاد / همی داد خواهند گیتـــــــی به بــــاد

        بسی گنج و گوهر
        پراکنده شد/ بسی سر بخاک اندر آگنده شد

        چنین گشت پرگار چرخ بلند/ که
        آید بدین پادشاهی گزند

        از این زاغ ســاران بی آب و
        رنــگ / نه هوش و نه دانش نه نام و نه ننگ

        هم آتـــــش بــمردی به
        آتشـــکده / شــــدی تیره نوروز و جــــــشن سده

        که نوشین روان
        دیده بود این به خواب/ کزین تخت بپراگند رنگ و آب

        چنان دید کز
        تازیان صد هزار/ هیولان مست و گسسته مهار

        گذر یافتندی به اروند رود/
        نماندی بر این بوم و بر تار و پود

        نه تخت و نه دیهیم بینی نه
        شهر / ز اخــــــتر هـــــمه تــــازیان راست بر

        شود خار هر کـس که بد
        ارجــمند / فرومـــــایـــه را بــخـــت گــــــــردد بلند

        پراگنده گردد
        بدی در جهان/ گزند آشکارا و خوبی نهان

        بهر کشوری در ستمگاره یی/
        پدید آید و زشت پتیاره یی

        نشان شب تیره آمد
        پدید/ همی روشنایی بخواهد پرید

        زیان کسان از پـــی سـود خویش
        / بــــجــویــنـــد و دیــن انــدر آرند پیش

        بــریــزند خــون از پــی
        خواســتــه / شــود روزگــار مــهــان کـــــــــــاسته

        ز شیـر شـتر خـوردن و
        سـوسـمار / عــــرب را به جــایی رسیدسـت کار

        که تـــــاج کیــــانــــــی
        کـــنـــد آرزو / تــفــو بــر تــو ای چــرخ گـــردون تفو

        همه بوم ایـران تو ویـــران
        شــمـــر / کــنام پـلــنگان و شــیــران شــمــر

        پـــــر از درد دیـــــــدم
        دل پارســـــا / که اندر جـــهــان دیـــو بــد پادشـــاه

        نــــمانــیــم کـیـن بوم
        ویــران کنند / هــمــی غــارت از شــهـر ایران کنند

        نـــــخوانـنـد بر ما
        کــــسـی آفــرین / چـــو ویـــران بود بوم ایـــران زمـــین

        دریغ است ایران که ویـــران
        شـــود / کـــنــام پــلنــگان و شــیران شـــود

        همه سربه سر تن به کشتن دهیم
        / از آن به که کشور به دشمن دهیم

    • karim

      تو دیگه توهم زده بالا اونم چجور

  • مرگ بر خامنه ای مزدور

    شاشیدم تو عسلام
    رییییییییییدم تو عسلام
    روضه خون مشهدی شده میلیاردر
    من جوون به برکت این عسلام هنوز هیچی ندارم
    مرگ بر جمهوری کثیف و جنایتکار داعشی چوسلامی

  • Faraz

    Arash bache koney poro jone on naneh jendat inghadar inja koso sher nago on Obama jakesham mesle to koso sher meygeh reydam be heykale hardoton.

    • آرش آریانی

      تو یه حرزومزاده تخم حیض و زنا بیشتر نیستی که دیر یا زود بگا خواهی رفت مادر جنده کونی
      از این ادبیات خوشت میاد؟؟؟
      اگه ننه کست زیر دوهزاذ تا جاکش تر از بابای کونیت نخوابیده بود توی حرومزاده ابنی پس نمی افتادی خواهر کس

  • آرش آریانی

    با سپاس از مدیران محترم سایت برای حذف کامنتهای توهین آمیز و عرض پوزش به جهت پاسخگویی به فردی هتاک توسط اینجانب
    اگر سیستم طوری بود که ابتدا پیامها را آنالیز و سپس در سایت قرار میدادید بهتر بود تا لاتهایی عوضی نتوانند در این سایت آزادی خواه .وجود بی وجودشان را به نمایش بگذارند.
    باز هم پوزش میطلبم ولی چاره ای نیست باید پاسخ این هتاکان را مانند خودشان داد که سعدی بزرگوار فرموده است : با بی ادبان بی ادبی کمال ادب است

  • sasan

    نابود باد عسلام

  • Kian

    ina dige che mojodatian?????? ina az koja peydashon shod????? akhe chetor mishe b in rahati sare adamo borid engar k daran hendone ghach mikonaaaan, vaaaaaaaaaaay khodayaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کریم

    اسلام امریکایی نه اسلام محمدی
    داعش و القاعده ساخته امریکاست ۲۰ هزار داعشی با چتر نجات تو عراق و سوریه نیومدن با همکاری ترکیه و اردن با پول قطر و عربستان که متحد امریکا تو منطقه هستن اومدن امریکا جنایت کار باید دلیل داشته باشه تا توی منطقه دخالت کنه چه دلیلی بهتر از داعش
    مسلمونا قربانی اصلی داعش هستن قربانی نقشه های شوم امریکا

    • پرچم شیر و خورشید

      خفه شو بابا چوسلمون . داعش و القاعده ساخت قطر و ترکیه و عربستانه . ۳۶ ساله دارین زرت و پرت زیادی میکنین.همه اینا عسلام واقعی رو دارن نشون میدن.داعش ایران (خامنه ای تروریست و دزد) عسلام واقعیه.داعش سوریه هم کپی داعش ایرانه.پس خفه شو و زرت و پرت زیادی نکن چوسلمون عقب افتاده.
      مرگ بر خامنه ای دزد و تروریست.

    • karim

      همه مردم جهان فهمیدن عسلام عنی محمد چیه پس خفه بگیر

  • سرافراز پارسی‌

    هیچ لازم نیست کسی‌ ثابت کند که اسلام دین وحشی گری است مسلمان ها به خوبی‌ نشان میدهند اسلام چیست. بنابرین نگویید داعش، القاعده، بوکو حرام و خامنه‌ای “اسلام واقعی” نیستند. چون همه این هایی که اسم بردم خودشان با افتخار فراوان میگویند ما “اسلام واقعی” هستیم. پس مسلمان احمق لطفا خفه.

  • faghat kherad

    یکی از کشورهایی که از وجود داعش نفع برده جمهوری اسلامیه ایرانه.در طی یکسال گذشته با افراد زیادی برخورد داشتم که حتی به قیمت اشغال ایران توسط امریکا حاضر بودن تن بدن ولی رژیم فعلی نابود بشه و اکنون با ترس از داعش اینگونه حرف میزنن”ببین اقا این حکومت جمهوری اسلامی درسته که دیکتاتوره و گاه گاهی اعدامی میکنه ولی باز از داعش بهتره!!!”
    هرجا که قرار بر بحث راجب یک جریان باشه باید از تمام زوایا به مسئله نگاه کرد.امریکا یک بازار اسلحه بدست اورده .ایران لقب امنترین کشور منطقرو بدست اورده.ترکیه یک نیروی نظامی برای سرکوب مخالفانش و ………………….

  • Farzad

    The Atlantic Council is one of the most influential think tanks with regard to the foreign and geopolitics of the USA and NATO. It is this group about implementing the already long-cherished plan of “balkanization” of the Middle East. These regional conflicts are fomented and supported terrorist groups and used. The goal is the existing states Syria, Iraq, Iran, but also Turkey split into parts in order to weaken them. Small units can be better controlled, off against each other, keep in permanent conflict with each other and so take control of energy resources. Not only the Kurds in northern Iraq with permission to sell the oil to Baghdad over, but the ISIS and other terrorist groups in the north of Syria.

    But not only America supported and armed the terrorist groups of Al-Qaeda and ISIS in Syria, but Saudi Arabia, Qatar, France and Turkey also, for the purpose of regime change in Damascus. The weapons of the terrorists come mainly via Turkey to Syria and then to Iraq. The Turkish government plays an important role in supporting the terrorists, in which Turkey serves as Aufmarschort when Einfalltor and as a command center for the terrorists. A source close to the former Lebanese Prime Minister Saad Hariri is said that the US embassy in Ankara is the headquarters of the ISIS operations and prominent members of the Atlantic Council are behind the war in Iraq. As always, it’s about controlling the oil wells, which is to be achieved by splitting the country.

    Inja bischtar bekhonid

    http://alles-schallundrauch.blogspot.de/2014/06/isis-wird-von-der-us-botschaft-in.html