به اوباما و رفسنجانی؛ ۱۴۰۰ سال است که ماله کشی بر اسلام جواب نداده است ۳

شباهت سخنان اخیر رفسنجانی و اوباما

شیخ پیر و کهنه کار رژیم اسلامی ادعا دارد که اسلام دوران محمد و علی بدلیل نبودن هواپیما عقب مانده بوده است! براستی عقب ماندگی احکام ضدبشری قرآن بخاطر هواپیما نداشتن محمد است؟ پس چرا در هزاران سال پیش از همان زمان احکام  کوروش و کنفسیوس آنقدر پیشرفته بود؟ مگر کوروش هواپیما داشت ؟

شیخ پیر و کهنه کار رژیم اسلامی ادعا دارد که اسلام دوران محمد و علی بدلیل نبودن هواپیما عقب مانده بوده است! براستی عقب ماندگی احکام ضدبشری قرآن بخاطر هواپیما نداشتن محمد است؟ پس چرا در هزار و اندی سال پیش از همان زمان احکام کوروش و کنفسیوس آنقدر پیشرفته بود؟، مگر کوروش هواپیما داشت ؟.

بی تردید هاشمی رفسنجانی همواره علاقه داشته است که ایران با امریکا رابطه برقرار نماید ولی پرستش بی چون و چرای خمینی مرده و سخنانش از طرف انقلابیون و جوجه های انقلاب ندیده شان هرگز به او و مانند او این پروانه را نداده است که بتوانند در راه همراهی ایران با امریکا قدمی بردارند.

همراهی ایران با روسیه در ۲۶ سال خلافت خامنه ای جز بی نظمی و فقر و بی آبرویی برای ایران حاصلی نداشته است و باید اعتراف کنیم که خدمات اسرائیل به کشاورزی ایران در چهل سال پیش ،بیش از کارهای امروز روسیه برای ایران فایده داشته است.

بنابراین می توان همراهی هاشمی و امریکا را در سخنانشان از سیاست پراگماتیک رفسنجانی دانست که متاسفانه اکثر دولتمردان ایران از این مزیّت بی بهره اند؛ اما این که امروز اوباما به عنوان رئیس جمهور امریکا از اسلام دفاع می کند ، جای شگفتی است و باید به ایشان پیشنهاد داد که کمی تاریخ اسلام و قرآن بخوانند ، تا بدانند که اسلام از آغاز حکومت محمد در مدینه تا به امروز ، جز گردن زدن و قصاص و کشتار و بربریّت چیزی برای بشریّت به ارمغان نیاورده است.

پاسخ به سخنان آیت الله بارک حسین اوباما !

ملا اوباما در حال سوگند با پرچم جمهوری اسلامی آمریکا

آیت الله حسین اوباما فرموده اند که اسلام داعش اسلام واقعی نیست! براستی گردن  زدن  ۷۰۰  اسیر یهودی توسط محمد که در تاریخ ثبت شده است و یا کشتار ۳۰۰۰ تن از خوارج بدست علی به بهانه سرپیچی ایشان از علی چه فرقی با رفتار امروز داعش دارد؟. آیا خون ایرانیانی که بدست رژیم ایران در ۳۶ سال گذشته اعدام شده اند برای اوباما رنگی ندارد؟!.

آقای بارک حسین اوباما فرموده اند :«آنها سعی می کنند که خود را رهبران دینی، رزمندگان مقدس جا بزنند؛ آنها رهبران دینی نیستند، آنها تروریست هستند. ما با کسانی که اسلام را منحرف کرده اند در جنگ هستیم.»

اما باید از جناب اوباما پرسید : کدام رهبر دینی را قبول دارید؟. آیا خمینی را بعنوان نماینده اسلام می پذیرید؟.  رفتار خمینی با دیپلماتهای امریکایی در ماجرای سفارت تهران را می پسندید؟. رهبران دینی مورد نظر شما در الازهر مصرند و یا لبنان؟. در افغانستانند و یا پاکستان؟. جناب اوباما آیا فراموش کرده اید که هم اکنون در حال چانه زنی درباره ی بمب هسته ای با رژیم اسلامی ایران هستید؟. رژیم جمهوری اسلامی  چه ایرادی دارد که جهان داشتند بمب هسته ای را برای ایشان نمی پسندد؟.

چه شده است که امروز از جایگاه دفاع از اسلام سخن می گویید و اسلام داعش را اسلام واقعی نمی دانید؟. جناب اوباما با کمی مطالعه تاریخ اسلام خواهید دید که خود پیامبر اسلام و علی و عمر و بیشتر خلفا هزاران مورد قتل و گردن زدن را اجرا نموده اند. تنها در یک مورد محمد به علی و زبیر دستور گردن زدن ۷۰۰ اسیر یهودی بالای ۱۲ سال را داده است که به نسل کشی بنی قریظه معروف است و سندیت این جنایت مورد تأیید اسلام شناسان گذشته و حال است.

فرمایشهای آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله رفسنجانی که مدتهاست بازی قدرت را به خامنه ای باخته است و این روزها حتی توان جمع کردن دوستان و همراهان گذشته را برای دفاع از نیروهای ملی مذهبی و اصلاح طلب  هم ندارد، باید عمامه اش را کج بگذارد. او که همواره از موئسّسین رژیم جمهوری اسلامی شناخته می شود و اشتباهات دوران ریاست جمهوری اش ، سپاه پاسداران را در تمام عرصه های سیاسی و اقتصادی راه داد، امروز از اسلامی متفاوت سخن می زند :

«  برخی می خواهند در گذشته بمانند و سلفی ها، تکفیری ها، داعش، بوکوحرام از این دسته اند که می خواهند آنچه در زمان پیامبر بوده را اجرا کنند اما به این فکر نمی کنند که در زمان پیامبر هواپیما، ماشین و تکنولوژی امروزه وجود نداشت و ما به آسمان راه نداشتیم و داعش نمونه سنت پرستی است.»

آقای رفسنجانی ! شما اسلام را برای ما تعریف نمایید. آیا اسلام فقط قرآن است و یا اینکه رفتار و سیره پیامبر و امامان هم هست؟. آیا اسلام ورای سیره امامان و حدیث هم هست؟. آیا می توان آیات متعدد قرآن را نادیده گرفت؟. آیا می توان اعمال پیامبر اسلام و جانشینانش را نادیده گرفت و مطابق سیره ایشان عمل نکرد؟. براستی آقای رفسنجانی اسلام شما چیست؟. آیا همان اسلام آمریکایی که خمینی ۳۰ سال قبل می گفت ، اسلام مورد نظر شماست؟. اعدامهای  ۳۶ سال اخیر در جمهوری اسلامی کدام اسلام است؟. کشتار و تبعید بهائیان از کدام اسلام است؟ اسلام مورد نظر خود را تعریف کنید! بدون قرآن و حدیث خوب است؟ خوب اصلاً چه اجباری است که بگویید اسلام وقتی محتوایش را با ماله کشی تغییر دهید!

خمینی ۳۰ سال پیش از اسلام امریکایی سخن گفت و اسلام ناب محمدی را در برابر آن قرار داد.این اسلام ناب محمدی را می توانید تعریف نمایید؟. براستی ؛ یک تعریف سره و روشن از اسلام را بما بدهید تا ببینیم!

او کجاست؟ براستی سرنوشت یک انسان؛ یک ایرانی؛ یک جوان آنقدر بی ارزش است که کسی نمی داند سرنوشت حکم اعدام او چه شد؟

او کجاست؟. براستی سرنوشت یک انسان؛ یک ایرانی؛ یک جوان آنقدر بی ارزش است که کسی نمی داند سرانجام حکم اعدام او چه شد؟. در رژیمی دادگر ، این همه کرد و بلوچ اعدام می شدند؟. آیا این اعدامها نشان از خفقان و سرکوب داعش گونه نیست  آقای اوباما؟ اسلام مورد نظر شما چیست جناب رئیس ایالات متحده امریکا؟

خمینی ۳۰ سال پیش اسلام ناب داعش ا را تعریف کرد

اسلام امریکایی یعنی اسلامی که با دنیا در صلح باشد! اسلامی که کاری به کار غرب و اسرائیل نداشته باشد. در مقابلش اسلام ناب محمدی مورد نظر خمینی اسلامی بود که تظاهرات برائت از مشرکین براه انداخت و مکه را با خاک و خون کشید. اسلام ناب محمدی خمینی ، اسلامی است که چندین بهایی  از جمله یک دختر ۱۶ ساله را در خرداد ۱۳۶۲ در شیراز اعدام کرد. اسلام ناب محمدی خمینی همان است که راه قدس از کربلا می گذرد! کسی به حرفهای خمینی و اطرافیانش توجه نکرد که ایشان قصد کشور گشایی دارند.

اسلام ناب محمدی یعنی کشور گشایی عمر و عثمان! بله این اسلام خمینی بود که تا امروز هم گرفتار آنیم. اسلامی که حجاب در آن زوری است وکشتار دگر اندیشان آزاد! کشتار و اعدام مخالفان به اتهامهای من در آوردی مانند محاربه و مفسد فی الارض! اعدام بسیاری از فعالین مدنی که از آغاز انقلاب تا همین امروز ادامه دارد و متاسفانه خبرهایی هم مبنی بر اعدام احتمالی سامان نسیم ، زندانی کردستانی  هم رسیده است.

اسلام  ناب محمدی است که بصورت قانون مدنی جمهوری اسلامی ، جوانهای آینده ساز ایران را به بهانه های مسخره ی مبارزه با خدا (!) و مفسد فی الارض را به خاک و خون می کشد، تنها فرق این با داعش این است که دوربین و فیلمبرداری ندارد. براستی اگر از اعدام ایرانیان بی گناهی که هر روزه در بیدادگاه های انقلاب به قتل می رسند ، فیلم گرفته می شد، چه تفاوت عمده ای با داعش داشت؟.

این ویدئو اسلام خمینی و داعش و علی را به شما معرفی می کند :

( در این سخنان کوتاه ،خمینی بخوبی خود و علی ابن ابی طالب را به مردم ایران معرفی می کند.آری! علی قصابی بود که ۷۰۰ تا ۹۰۰ یهودی را گردن زد! فیلم  این قصابی را در یوتوب نگذاشتند! ولی در تاریخ اکثر مورخین ثبت شد و البته این اولین و آخرین کشتار محمد و یاران الله نبود! )
  • پرچم شیر و خورشید

    عسلام واقعی یعنی دروغ گفتن.دزدی کردن.آدم کشی.گردن زدن.فقر.بیکاری.بی پولی و تو بدبختی زندگی کردن.
    عسلام واقعی یعنی جمهوری داعشی چوسلامی ایران.
    عسلام واقعی یعنی داعش سوریه.

  • آرش آریانی

    جنبش تازه تاسیس پگیدا یا اروپایی‌های وطن‌پرست علیه اسلامی شدن غرب که در آلمان شکل گرفته، برای اولین‌بار تظاهراتی را در خاک بریتانیا برگزار کرده است.

    این راهپیمایی امروز (شنبه ۲۸ فوریه) در نیوکاسل در شمال بریتانیا برگزار شده است.

    یکی از سخنگویان این جنبش گفته است: “ما از مسلمانان دعوت کرده‌ایم تا با پیوستن به ما مخالفت خود را علیه افراط‌گرایی به هر شکلی نشان دهند.”

    سخنگوی پگیدا افزوده ما مخالف اسلام نیستیم.

  • پارسی ایران عزیز

    نه دوست عزیز عسلام را ولش کن
    نمازدولا راست شدن را بخون مسجدبرو انوقت هرکاری از دوزدی تجاوزغارت بیت الهال مال از دیوار بالارفتن کارت و حلال در حلال برایت میشه مگی نه امتحان کن.