ترامپ : اسناد پشت پرده برجام و باج دادن اوباما را فاش خواهم کرد ۱

رویکرد تند ترامپ نسبت به ایران

کمتر از یکماه از عمر دولت جدید امریکا که در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ شروع بکار کرد، نگذشته است که دونالد ترامپ در یکی‌ از اولین اقدامات خود پس از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری این کشور از ورود اتباع ۷ کشور از جمله ایران به آمریکا جلوگیری کرد، اما به دستور یک قاضی آمریکایی این قانون به حالت تعلیق در آمد، هرچند که ترامپ از موقتی بودن آن خبر داده بود.

پس از آن جمهوری اسلامی ایران موشک‌هایی را آزمایش کرد، که به گفته کارشناسان بین‌المللی هدف ایران از این اقدام سنجش واکنش و مواضع جدید ایالت متحده بود، در همین راستا و در پاسخ به این رزمایش که هشدار جامع جهانی از جمله آمریکا را به همراه داشت، واشینگتن بلافاصله تصمیم به تحریم ۲۵ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با تهران را گرفت.

ترامپ به اسنادی دسترسی یافته است که نشان می دهد ترامپ و جان کری چقدر در نجات جمهوری اسلامی مقصرند و چه آسان به جاسوسان سپاه قدس ویزا داده اند!

ترامپ به اسنادی دسترسی یافته است که نشان می دهد ترامپ و جان کری چقدر در نجات جمهوری اسلامی مقصرند و چه آسان به جاسوسان سپاه قدس ویزا داده اند!

ایران و آزمودن جدّیّت ترامپ

رابرت جرویس از نظریه پردازان بزرگ روابط بین‌الملل بر این باور است که آزمایش دوباره موشکی ایران با هدف آزمودن ترامپ، بسیار محتمل است.

او از احتمال انجام آزمایش موشکی دیگری در منطقه‌ای خبرداد که در مسیر سراشیبی قرار دارد.

بعد از تحریم های جدید، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا گفته که اسناد محرمانه توافق هسته‌ای با ایران را افشا خواهد کرد.

پیشتر نشریه دیلی بیست به نقل از یکی‌ از اعضای تیم‌ رئیس‌جمهوری جدید آمریکا مدعی شده بود که ترامپ می‌‌خواهد آن دسته از اسناد هسته‌ای ایران را علنی کند که باراک اوباما مانع از انتشار آن شده بود.

این نشریه نوشت که این اقدام از تشویق قانون‌گذران تندرو، مایکل فلین و مایک پمپئو که برای مشاور امنیت ملی و ریاست سیا انتخاب شده‌اند برخوردار خواهد شد که از مخالفان توافق هسته‌ای با ایران هستند و پیش از این بارها خواستار شفافیت در ارائه اطلاعات درباره ایران شدند.

در واکنش به این سخنان، جان کری دیروز گفت باراک اوباما در تلاش است تا ترامپ را راضی‌ کند که توافق هسته‌ای را زنده نگاه دارد.

 دیلی بیست مدعی شده است ترامپ قصد دارد آن دسته از اسناد غیرطبقه بندی شده را که نیاز به زمان برای فاش شدن ندارد را منتشر کند. این اسناد شامل ایمیل‌های رد و بدل شده میان جان کری و وزرای امور خارجه کشور‌های خارجی‌، پرداخت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار به ایران در قبال آزادی چهار زندانی ایرانی‌-آمریکایی‌ و معافیت‌های محرمانه‌ای که به ایران در توافق هسته‌ای داده شده است، می‌‌شود

دیلی بیست مدعی شده است ترامپ قصد دارد آن دسته از اسناد غیرطبقه بندی شده را که نیاز به زمان برای فاش شدن ندارد را منتشر کند.
این اسناد شامل ایمیل‌های رد و بدل شده میان جان کری و وزرای امور خارجه کشور‌های خارجی‌، پرداخت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار به ایران در قبال آزادی چهار زندانی ایرانی‌-آمریکایی‌ و معافیت‌های محرمانه‌ای که به ایران در توافق هسته‌ای داده شده است، می‌‌شود

ترامپ بشدت از پشت پرده برجام ناراضی است

اما آیا ترامپ اجازه دارد اسناد برجام را منتشر کند. پاسخ ساده است، بله، دیلی بیست مدعی شده است ترامپ قصد دارد آن دسته از اسناد غیرطبقه بندی شده را که نیاز به زمان برای فاش شدن ندارد را منتشر کند.

این اسناد شامل ایمیل‌های رد و بدل شده میان جان کری و وزرای امور خارجه کشور‌های خارجی‌، پرداخت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار به ایران در قبال آزادی چهار زندانی ایرانی‌-آمریکایی‌ و معافیت‌های محرمانه‌ای که به ایران در توافق هسته‌ای داده شده است، می‌‌شود.

ادعای انتشار این اسناد مورد تشویق و حمایت برخی‌ از نمایندگان جمهوری خواه قرار گرفته است آنهایی که می‌‌گویند این توافق حتی بد تر از آن است که مردم آمریکا تصور می‌‌کنند.

از اسناد دیگر فاش شده توسط دولت ترامپ از زمان اوباما و جان کری می باشد.

تعداد ۲۸۰۰ نامه از طریق میز وزارت امور خارجه ایران به آمریکا ارسال شده است.

نا به گزارش‌هایی مستند در ۸ ماه پیش از خروج اوباما و جان کری از قدرت به افرادی ناشناس با برخی هویت‌های جعلی از سوریه، عراق و ایران ویزا داده شده است، این هماهنگی با وزارت امور خارجه اوباما و دستورات کتبی جان کری با کنسولگری‌های آمریکا ابلاغ شده بود که اکثرا پاسپورت ایرانی، عراقی و سوری داشتند، علت اینکه صدای همه در آمده رو شدن تبانی وزارت خارجه، جواد ظریف و عوامل جمهوری اسلامی ایران با دولت اوباما می‌باشد.

نا به گزارش‌هایی مستند در ۸ ماه پیش از خروج اوباما و جان کری از قدرت به افرادی ناشناس با برخی هویت‌های جعلی از سوریه، عراق و ایران ویزا داده شده است، این هماهنگی با وزارت امور خارجه اوباما و دستورات کتبی جان کری با کنسولگری‌های آمریکا ابلاغ شده بود که اکثرا پاسپورت ایرانی، عراقی و سوری داشتند، علت اینکه صدای همه در آمده رو شدن تبانی وزارت خارجه، جواد ظریف و عوامل جمهوری اسلامی ایران با دولت اوباما می‌باشد.

گاف بزرگ  اوباما در دادن ویزاهای فله ای

بنا به گزارش‌هایی مستند در ۸ ماه پیش از خروج اوباما و جان کری از قدرت به افرادی ناشناس با برخی هویت‌های جعلی از سوریه، عراق و ایران ویزا داده شده است، این هماهنگی با وزارت امور خارجه اوباما و دستورات کتبی جان کری با کنسولگری‌های آمریکا ابلاغ شده بود که اکثرا پاسپورت ایرانی، عراقی و سوری داشتند، علت اینکه صدای همه در آمده رو شدن تبانی وزارت خارجه، جواد ظریف و عوامل جمهوری اسلامی ایران با دولت اوباما می‌باشد. پسر معصومه ابتکار و بسیاری دیگر در این لیست هستند خصوصا کسانی که بصورت فله‌ای توانستند گرین کارت اقامت را بگیرند. اکثر آنها بستگان و سران جمهوری اسلامی ایران هستند، طبق آمار رسیده عده‌ای ناگهان در بورلی هیلز لس‌آنجلس با میلیاردها دلار ظاهر شدند و خانه‌های ۳ میلیون دلار به بالا خریدند، این افراد کیستند؟

اخیر شما فیلمی مشاهده شده که نشان می‌دهد مسجدی در بورلی هیلز ساخته‌اند. این اسناد درز کرده اخیر از وزارت خارجه جدید آمریکا با مهاجران اخیر مطابقت می‌کند.

اوباما به نفوذ جمهوری اسلامی در امریکا کمک کرده است

در حالی که احتمال افزایش تنش‌ها بیش از پیش متصور است، اما تا همین جا نیز مسائلی وجود دارد که می‌تواند در زمینه فعلی مورد بررسی قرار گیرد. مسائلی نظیر اقتصاد و انتخابات ایران، بهای نفت و همچنین موضوع قراردادهای هواپیمایی اما با وجود این هنوز امیدهای زیادی برای ایران در این راستا وجود دارد، زیرا بخش اعظمی از سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی به سمت ایران از اروپا و آسیا می‌آید. جایی که فرانسه، آلمان و چین – از امضا کنندگان توافق هسته‌ای – حمایت اساسی خود از برجام و مفاد آن – از جمله لغو تحریم ها – را تأکید کرده‌اند.

اوباما اجازه داد تا ایران و عربستان با دخالت در سوریه هزاران نفر را قربانی زیاده خواهی خود بنمایند... آیا رویگرد اوباما در عراق که به نفوذ سپاه قدس و داعش در منطقه انجامید را می توان تأیید کرد؟

اوباما اجازه داد تا ایران و عربستان با دخالت در سوریه هزاران نفر را قربانی زیاده خواهی خود بنمایند…
آیا رویگرد اوباما در عراق که به نفوذ سپاه قدس و داعش در منطقه انجامید را می توان تأیید کرد؟

داوود هرمیداس باوند استاد حقوق بین‌الملل اخیراً در گفت‌وگویی به تأثیرگذاری شدید رویارویی منتقدان حسن روحانی در انتخابات پیش رو، اشاره کرده است که تنش‌های اخیر منجر به قوت‌گیری استدلال‌های اصولگرایانی خواهد شد که از همان ابتدا می‌گفتند که آمریکا قابل اعتماد نیست. چیزی که اصل قضیه را پوشش خواهد داد. آن که قابل اعتماد نیست و هر کاری از ترور و جنایت از وی بر می آید ایران و سپاه قدس است که با اشتباهات اوباما از تله امریکا گریختند، اما ظاهراً توبمیری ترامپ از آن تو بمیریها نیست!

  • bazie rezhim ba amrika

    واکنش هراس آلود رژیم به تغییر مشاور ترامپ

    ۲۸۰۰ تن از برندگان لاتاری اقامت آمریکا، از بستگان و افراد مورد اعتماد برخی مقامات کشور هستند که با سرمایه‌های چند میلیارد دلاری در خاک آمریکا حضور دارند. [بازتاب این خبر در بخش انگلیسی شبکه العربیه]
    صفحه نخست » ادعای سازمان مجاهدین درباره نقش سپاه در آموزش تروریست‌های عرب + ویدئو

    احتمال اعزام نیروی نظامی آمریکا به سوریه
    —————————————————————————————————————

    تیتر اخبار بالا صرف نظر از اینکه تماما درست و یا برخی نادرست هم قاطی ان باشد نشان میدهد که

    ج ا مسول قرار گرفتن ایرانیان در لیست محدودیت ورود به امریکا هستند و هر چه بر سر مردم ایران بیاید مسئولش خامنه ای و سپاه پاسداران و اپوزیسیون همراه با رژیم فقاهت روسی است .

    همش زد و بند پشت پرده و خرابکاری و توطیه و پنهان کاری .

    ان از برنامه اتمی شان که با هزینه شگرف آخرش دود شد و همین مجاهدین آنرا لو دادند وگرنه خدا میداند تا کجاها این ملاها رفته بودند .

    این از گرین کارت ماموران رژیم و فرستادن جاسوس به امریکا و ان تعالیم نیروهای داعش و انداختن گناه ان به گردن امریکا و ترکیه !!! وقاحت این رژیم که از مارکسیست های روسی به ارث برده نظیر ندارد . با طالبان و داعش و روسیه و اسد و حزب الله و مقتدا گروه جنایت مشترک تشکیل میده و مارکسیست های روسی خارج کشور که همین فدایی ها و توده ایها و ملی مذهبی ها هستند با جنجال سر و صدا میکنند که امریکا داعش را به وجود آورد ! خیانت فدایی ، توده ای ، ملی مذهبی در تاریخ کشورهای جهان بی سابقه است . در هیچ کجای جهان نیرویی نمی بینید که اسمش اپوزیسیون باشد اما همان شعار ها و مزخرفات رژیم را تکرار کند . جالب اینکه اینها اپوزیسیون واقعی را ترور شخصیتی و استالینیستی و سانسور میکنند و اپوزیسیون ساختگی ماموران خودشان را ( موسوی – بهزاد نبوی – تاجزاده -محتشمی پور -….) جای ان مینشانند .

    بنی صدر و رضا پهلوی و امیر انتظام سانسور هستند . آنوقت همین ها خزیده اند در لابی های آمریکایی و به دولت ترامپ هم میگویند موسوی – رفسنجانی با شما هستند به زندانی شدن آنها اعتراض کنید !! واقعا که ! بنی صدر جاسوس سیا است ولی سانسور مطلق است . اما موسوی مارکسیست اسلامی فرزند ناب امام هوادار امریکا است و دولت امریکا به زندانی شدن او ( دشمن دیرینه امریکا و اسرائیل و رفیق خامنه ای و سپاه در ترور ها و کشتارها ) اعتراض میکند .

    آنوقت ما ایرانیها میگوییم چرا ترامپ ما را در کنار سودان و اسد و سومالی و یمن و عراق قرا ر میدهد و متیس میگوید ایرانیها متقلب هستند !

    راست میگن ولله .

    متقلب دروغ گو ، پنهان کار !

    اما همه اینها فقط در مورد ملاها ، مارکسیست های روسی در ایران ، ملی مذهبی های مارکسیست اسلامی صادق است ، نه ایرانیهایی که میروند سر قبر کورش ! نه سلطنت طلبان هوادار رضا پهلوی .

    خوب کی باید اینها را در دستگاه دولتی و امنیتی ترامپ از هم جدا کند ؟ ما رکسیست های روسی و اسلامی روسی که خودشان را اپوزیسیون این رژیم جا زده اند ؟

    نه ! باید رضا پهلوی با استفاده از روابطی که با برخی از آمریکاییان دارد مثل همین مجاهدین برود آنجا در مراکز تینک تنک و انترپرایز آمریکایی و راهروهای قدرت در سنا و دولت به آنها بگوید این مارکسیست های روسی و اسلامیست های ما رکسیست را از امریکا بریزید بیرون رژیم ساقط میشود . در رادیو فردا ، صدای امریکا ، بی بی سی فارسی ، دوچه ولله ، زمانه همه اینها آنجا هستند . بقیه را هم با قطع نت ورک شان فلج کنید .

    اعتبار این رژیم به این بازی ضد آمریکایی – ضد اسرائیلی – و حمایت استراتژیک پوتین است . پوتین که آدم فروش است آنها را میفروشد . میماند این مزدوران ! اینها را بیرون بریزید نه چند تا هوادار سلطنت لس آنجلس نشین یا دانشجوی بیچاره که کاملا قابل کنترل است در دانشگاه .و بعد هم که فارغ التحیصل شد و زندگی آمریکایی را چشید میشود دشمن فرهنگی این رژیم ! مگر نمی بینید که این رژیم چقدر از دوتابعیتی وحشت دارد ؟ آنها را به محض ورود دستگیر میکند . به نظر این رژیم کسی که آب و نان امریکا را بخورد دیگر ان رژیم وحشتناک را تحمل نخواهد کرد .

    اما رضا پهلوی به جای اینکه مثل مجاهدین خلق دنبال لابی کردن در سنا و واشنگتن باشد دنبال نخود سیاه نیروهای دموکراتیک خواهان سرنگونی رژیم است ! لابد فداییان و توده ایها و ملی مذهبی ها ؟

    آقا به ریشه این رژیم بزنید

    این رژیم روسی و تحت حمایت و نفوذ روسیه و مارکسیست های روسی است .

    سعید راد وقتی در ان فیلم کذایی در جبهه نقش خنثی کننده من را بازی میکرد به سربازی که داشت به تانک بیهوده تیر اندازی میکرد گفت

    مسلسل چی را بزن

    مسلسل چی را بزن

    اما سرباز تازه کار دیر مسلسل چی را زد و نتیجه ان شد که سعید آقا رفت به باد فنا

    آقای رضا پهلوی

    مسلسل چیان روی تانک این رژیم مارکسیست های روسی و اسلامیستهای مارکسیست هستند

    آنها را بزن

    وگرنه رفته ایم بر باد