زمزمه ها درباره کنار گذاشتن ایران از عراق و سوریه است ۴

۱۳ اسفند گذشته مذاکرات سوریه در ژنو پایان یافت. بالاخره مخالفان و دولت بشار اسد دور یک میز نشستند و در حالیکه حضور ترکیه و امریکا و روسیه بسیار پررنگ بود ، نبود نظرات مقامات ایرانی در این مذاکرات نشانه ی کاهش اهمیت و پایان تاریخ مصرف ایران بخت برگشته است.

تشکیل دولت سراسری غیرفرقه‌ای، تهیه پیش‌نویس قانون اساسی جدید، برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه تحت نظارت سازمان ملل و اقدامات لازم برای مبارزه با تروریسم چهار محوری هستند که به گفته استفان دی میستورا برای مذاکرات آتی تعیین شده است.

در حالیکه ترکیه ، روسیه و امریکا نقشی مستقیم در مذاکرات سوریه داشته اند ،روز بروز از نقش ایران در این مذاکرات کاسته شده است

در حالیکه ترکیه ، روسیه و امریکا نقشی مستقیم در مذاکرات سوریه داشته اند ،روز بروز از نقش ایران در این مذاکرات کاسته شده است

چرا ایران مورد بی توجهی است؟

هیچ کس طرفدار دخالت ایران در ماجرای سوریه و عراق نیست. با وجودیکه سال گذشته ایران رهبری نیروهای زمینی شیعه را بر علیه داعش در سوریه و عراق داشته است و ۲۱۰۰ سپاهی ایران در جریان این درگیریها کشته شده اند ، اما هر چه داعش شکست خورد و عقب نشست ، نقش دیپلماتیک ایران در سوریه و عراق کاهش یافته است.

گویی هیچ یک از کشورهای منطقه روی خوشی نسبت به ایران ندارند و ترجیح می دهند ایرانی با ضرری چندین میلیارد دلاری پای خود را از عراق و سوریه کنار بکشد. دو دلیل عمده درباره کنار گذاشتن ایران می توان ذکر کرد.

نفرت از جمهوری اسلامی در میان جوامع عربی روز بروز بیشتر شده است. اعراب بخوبی می دانند که ایران بدنبال ایجاد حکومتهای مانند خود و باصطلاح "صادر " کردن انقلاب خود است. این داستان البته از همان آغاز انقلاب ننگین اسلامی بوده است و همواره ایران کشورهای همسایه را با چالش صدور انقلاب خود مواجه نموده است.

نفرت از جمهوری اسلامی در میان جوامع عربی روز بروز بیشتر شده است. اعراب بخوبی می دانند که ایران بدنبال ایجاد حکومتهای مانند خود و باصطلاح “صادر ” کردن انقلاب خود است. این داستان البته از همان آغاز انقلاب ننگین اسلامی بوده است و همواره ایران کشورهای همسایه را با چالش صدور انقلاب خود مواجه نموده است.

انزوای سیاسی ایران

دلیل اول این است که رژیم جمهوری اسلامی از محبوبیت بین المللی و دیپلماتیک برخوردار نیست و طبیعتاً حتی کسی مانند بشار اسد با داشتن روسیه در کنار خود ترجیح می دهد بصورت علنی از حضور نیروهای سپاه در خاک سوریه حمایت ننماید. بشار اسد فردی بوده است که بخوبی توانسته بر اساس منافع خود عمل نماید و بیشترین بهره را از نیروهای ایرانی برده است.

جنگی که همه بشار اسد را بازنده بی چون و چرایش می دانستند با حمایت ایران و روسیه به جنگ برنده برای بشار اسد تبدیل شد. در ادامه هم ترکیه و امریکا مجبور شدند ، بشار اسد را به رسمیت بشناسند و در آینده سوریه او را نیز بعنوان یک وزنه قدرت بپذیرند. این چرخش امریکا و ترکیه به ضرر ایران تمام خواهد شد. چرا که محبوبیت و توان اقتصادی امریکا و ترکیه در جامعه جهانی بسیار وسوسه انگیز است و طبیعتاً سوریه به توان دیپلماتیک این دو کشور نیاز دارد. اما ایران در سطح جهانی نه تنها محبوب نیست بلکه منفور هم هست و هرجه سوریه به ایران بچسبد از این رابطه متضرر خواهد شد و وجهه اش در میان کشورهای عربی به خطر خواهد افتاد. طبیعتاً بشار اسد بدنبال بازیابی وجهه جهانی خود است و نزدیکی به امریکا و ترکیه تنها یک قربانی دارد و آن هم ایران است. عراق هم به همین منوال سعی در نزدیکی با امریکا دارد و منافع عراق در این است که روابطش را با امریکا بهبود بخشد و همانند دولت سوریه ، ایران را قربانی این ماجرا خواهد ساخت تا باز هم انزوای سیاسی ایران در جامعه جهانی آشکار شود.

تجربه نشان داده است که روسها می توانند به سرعت پیمان شکنی نمایند و حمایت از ایران و اسد تنها بهانه ای برای حضور روسیه در منطقه است. منافع سیاسی و نظامی روسیه شاید بر منافع اقتصادیش بچرخد ولی بهر حال حضور روسیه در یک کشور عربی آن هم در قلب خاور میانه می تواند منافع اقتصادی هم برای روسها داشته باشد. روابط محکم با امریکا طبیعتا برای پوتین وسوسه انگیز است و روسیه هیچ گاه بخاطر جمهوری اسلامی در برابر امریکا ریسک نکرده است. عیناً مانند پرونده هسته ای که روسیه ناگهان درست ایران را در حنا گذاشت؛ چون منافع روسیه حکم می کرد که با امریکا همراه شود.

تجربه نشان داده است که روسها می توانند به سرعت پیمان شکنی نمایند و حمایت از ایران و اسد تنها بهانه ای برای حضور روسیه در منطقه است. منافع سیاسی و نظامی روسیه شاید بر منافع اقتصادیش بچرخد ولی بهر حال حضور روسیه در یک کشور عربی آن هم در قلب خاور میانه می تواند منافع اقتصادی هم برای روسها داشته باشد. روابط محکم با امریکا طبیعتا برای پوتین وسوسه انگیز است و روسیه هیچ گاه بخاطر جمهوری اسلامی در برابر امریکا ریسک نکرده است. عیناً مانند پرونده هسته ای که روسیه ناگهان درست ایران را در حنا گذاشت؛ چون منافع روسیه حکم می کرد که با امریکا همراه شود.

بیم مردم عرب منطقه از ایجاد ولایت فقیه در کشورشان

دلیل دوم  جامعه عربی منطقه است که دل خوشی از دخالتهای ایران در سوریه و عراق ندارند. یعنی از یک سوی بیشترین بهره را از نیروهای سپاه برای شکست داعش برده اند و از سوی دیگر سپاه را بعنوان یک داعش دیگر می بینند و نفرت از جمهوری اسلامی در میان جوامع عربی روز بروز بیشتر شده است. اعراب بخوبی می دانند که ایران بدنبال ایجاد حکومتهای مانند خود و باصطلاح “صادر ” کردن انقلاب خود است. این داستان البته از همان آغاز انقلاب ننگین اسلامی بوده است و همواره ایران کشورهای همسایه را با چالش صدور انقلاب خود مواجه نموده است. اگر چه در آغاز گمان می رفت که مردم عرب منطقه و بخصوص شیعیان از ایجاد حکومتی مانند رژیم ایران در سوریه و عراق حمایت نمایند ولی تجربه تلخ ایران در سقوط کشور به ژرفای فقر و دزدیهای بی سابقه و همچنین بروز دیکتاتوری دینی و فاشیسم مذهبی باعث عقب نشینی و بیم جامعه عرب منطقه از تکرار اشتباه انقلاب اسلامی شد.

اما سپاه قدس ایران بزور تفنگ هم شده می خواهد این انقلاب کذایی خود را صادر نماید! طبیعی است که افکار عمومی جامعه عرب منطقه چه شیعه و چه سنی هرگز به چنین تجربه فلاکت باری تن نخواهند داد . این می تواند دلیل محکمی باشد بر انزوای ایران در منطقه که با توجه به ماهیت نظام فاشیستی ولایت فقیه ، روز بروز هم بر این نفرت از جمهوری اسلامی افزوده شده است.

با حذف قریب الوقوع ایران از مذاکرات سوریه و همچنین از جنگ عراق، بازیگران اصلی منطقه سه کشور خواهند بود. روسیه ، ترکیه و امریکا.

با حذف قریب الوقوع ایران از مذاکرات سوریه و همچنین از جنگ عراق، بازیگران اصلی منطقه سه کشور خواهند بود. روسیه ، ترکیه و امریکا.

پوتین ،ترامپ و اردوغان

با حذف قریب الوقوع ایران از مذاکرات سوریه و همچنین از جنگ عراق، بازیگران اصلی منطقه سه کشور خواهند بود. روسیه ، ترکیه و امریکا. ترکیه نمایندگی نظرات کشورهای عرب سنی را خواهد داشت و اردوغان سعی کرده است تا نقش ترکیه را در میان کشورهای اسلامی تقویت کند و با توجه به توان نظامی و اقتصادی و دیپلماتیک ترکیه تا به امروز بسیار هم موفق بوده است. چرخش ترکیه درباره بشار اسد بخوبی نشان داد و اردوغان یک سیاستمدار کارکشته و کاربلد است.

پوتین هر چند حامی بشار اسد و ایران در این مذاکرات است ولی تجربه نشان داده است که روسها می توانند به سرعت پیمان شکنی نمایند و حمایت از ایران و اسد تنها بهانه ای برای حضور روسیه در منطقه است. منافع سیاسی و نظامی روسیه شاید بر منافع اقتصادیش بچرخد ولی بهر حال حضور روسیه در یک کشور عربی آن هم در قلب خاور میانه می تواند منافع اقتصادی هم برای روسها داشته باشد. روابط محکم با امریکا طبیعتا برای پوتین وسوسه انگیز است و روسیه هیچ گاه بخاطر جمهوری اسلامی در برابر امریکا ریسک نکرده است. عیناً مانند پرونده هسته ای که روسیه ناگهان درست ایران را در حنا گذاشت؛ چون منافع روسیه حکم می کرد که با امریکا همراه شود.

طبیعتا ایران بزرگترین بازنده این بازی است ، چرا که در بازی ترامپ و پوتین ، خامنه ای و سپاه قدس او مهره سوخته محسوب می شوند. تاریح مصرف پیاده ها تمام شده است و زمان حذف پیاده در بازی شطرنج سوریه و عراق است.

از اکنون زمزمه هایی برای کاهش و حذف نیروهای سپاه قدس در میان نمایندگان مجلس عراق شنیده می شود . مقامات عراقی هم در پاسخ به امریکا از خروج سپاه قدس تلویحاً سخن گفتند. تکلیف میلیاردها دلار مردم فقیر و بدبخت ایران که در این دو کشور هم خرج شده مشخص است : اصولاً جمهوری اسلامی کاری به منافع ملت ایران نداشته و ندارد!

  • nakafi boud

    این مقاله سعی کرده بیطرفانه شکست سیاست های نابخردانه ولایت فقیه (تحت تاثیر مارکسیست های روسی و اسلامی و روسیه ) در سوریه را برسی کند اما هنوز ناموفق است .

    دلیل عدم موفقیت این گونه مقاله ها این است که “فیل” را در اتاق نمی بینند و به حواشی نگاه میکنند .

    این مقاله ها و تحلیل ها وقتی نتیجه را میبینند آنوقت دنبال توضیح راه می افتند .

    در مدرسه سیاست اما وقتی نتیجه پدیدار شد دیگر برای تحلیل خیلی دیر است .

    سیاستمدار واقعی پیش از وقوع پدیده ها بر اساس “زمینه ها – نیروها – سمت گیری ها ” امکان وقوع و پیشرفت هر پدیده و جریانی را بر رسی و بر اساس ان سیاست هایش را چه پیشرو و چه بازدارنده طراحی و اجرا میکند و دائم با بازنگری و تغییر ان مسیر را اصلاح میکند

    این روش در کشور ما ایران در میان هیچ حزب و گروه و فرد شاخصی وجود ندارد .

    بنده که د رمدرسه سیاست درس نخوانده و فقط بر اساس تجربه تاریخی و مطالعه بدون تعصب همه رسانه های بین المللی و داخلی و نظرات افراد موثر سالها است در این رسانه های فارسی زبان کامنت میگذارم ، همان سالهای اول گفتم که سیاست سرمایه گذاری مداخله جویانه ولایت فقیه روسی در میان اعراب تروریست و فاشیست بعثی که به دستور و صلاحدید توده ایها و فداییها به نمایندگی خائنانه از روسیه انجام شد محکوم به شکست است و نتیجه ای جز برای روسیه و بازیگرانی که بر اساس وابستگی به حوزه های امنیتی موجود و داخل دالان سیاست گذاری کلان امریکا و روسیه و چین بازی میکنند نخواهد داشت .

    عربها ، مخصوصا اسد خیانت کار و ضد ایرانی هستند . آنها خودشان را هم میفروشند تا چه رسد به ایرانی مجوس کافر شیعی . اگر عربی بخواهد انتخاب نهایی بکند در کنار اعراب دیگر خواهد ایستاد . همین عراق شیعه و حزب الله لبنان هم مثل حماس و عرفات و سودان سنی در کنار عربستان علیه همین ملاهای روسی که کشور را به سراشیبی اضمحلال رسانیدند سنگر خواهند گرفت . اگر تا کنون نکرده اند چون لقمه ای چرب تر و احمق تر از ملاها نداشته اند .

    مارکسیست های روسی هم خائنینی از جنس اعراب هستند ، آنها هم که با استفاده از بلاهت این ملاها و کارگزاران یقه گرد بی کراوات آنها ولایت فقیه را دانسته و آگاهانه به قصد خدمت به سرزمین اصلی فراماسونری خودشان روسیه به این سیاه چال کشانیدند سر بزنگاه علیه این ولایت فقیه و رو در روی مردم ایران خواهند ایستاد و کشور ما را قربانی منافع روس ها و سگ توله های فاشیست آنها مثل اسد و فلسطینیان تروریست و کرد های تروریست خواهند کرد .

    در این تردید نکنید

    من شاهرگم را همین جا برای چندمین بار میگذارم

    حزب توده نهایتا به ملا ها هم خیانت خواهد کرد همان گونه که به مصدق و شاه و بنی صدر و بازرگان و کودتای نوژه بختیار و حتا عوامل خودشان رفسنجانی و کروبی و موسوی و خاتمی و روحانی کردند . الان هم میبینید ساز علیه مزدوران قبلی خودشان تاجزاده و نبوی کوک کرد ه ا ند . نه اینکه اینها آدم شد اند و راه درست میروند ، نه ! آنروز که پوتین و اسد احمدی نژاد را به رسمیت شناختند و حزب توده و فدایی به ظاهر علیه احمدی نژاد و با موسوی بودند همین خیانت دوسره و دو منظوره را بازی میکردند . دیدید که دولت آبادی مزدور چقدر خشمگین شد که چرا سروش میخواهد به کروبی رای دهد !!!! نه موسوی !!!!!

    من همانروز گفتم اینها مزدوران روسیه هستند و دنبال منافع خاص میگردند ! وگر نه در دموکراسی واقعی هم هر کسی آزاد است به هر کسی که میخواهد رای دهد نه کاندید قلابی روسیه !

    خشم این مردک که بعدا هوادار روحانی شد ( به صلاح دید روسیه ) کاملا مشت او را باز کرد

    اینکه ترکیه برنده است به لحاظ این است که در چهار چوب سیاست های کلان امریکا و ناتو عمل میکند اگر چه گاهی چپ و راست میزند و طفره میرود اما اندازه آنرا میداند . او متحد اسرائیل است . ج ا به توصیه استراتژیک مارکسیست های اسلامی و روسیه در یک اشتباه کلان استراتژیک خودش را سپر بلای کون گهی سرخ اعراب تروریست و فاشیست بعثی کرد و دایه مهربانتر از مادر شد . تا راه نقشه امپریالیستی – تروریستی روسیه را در منطقه هموار کند . از ملاها استفاده ابزاری کردند چون هیچ عربی انقدر احمق نبود که برای پیشبرد روسیه خون و پول بدهد بدون هیچ انتظاری ! اصولا اعراب راحت طلب و تن آسا و منفعت پرست و کینه توز هستند و به همین دلیل از همه در منطقه عقب مانده تر هستند .

    بهترین متحد طبیعی ایران صرف نظر از اینکه چه رژیمی بر ان حاکم باشد ، اسرائیل و امریکا و تا حدودی ترکیه است .

    از روزی که عده ای مارکسیست اسلامی از این حقیقت فاصله گرفتند و طبقه نیم فهم ها را به وجود آوردند که میان نادانان جان فدا و خائنین آگاه پرده ای ساتر کشیدند تا کسی خائنینی مثل کیانوری و طبری و عمله اکره فدایی آنها را نبیند که در گرداگرد ولایت فقیه روسی و علیه سلطنت طلبان و ملی گرایان مصدقی و مردم هوادار امریکا و غرب توطیه گرانه جمع شده و به روسیه خدمت میکنند به قیمت نابودی ایران ، مملکت در سراشیبی سقوطی افتاد که هرگز راه برون رفت از ان وجود ندارد مگر حمام خون مثل سوریه و عراق و افغانستان .

    من بار دیگر به همه آنهایی که دلشان برای ایران میسوزد هشدار میدهم که پیش از فروپاشی کامل که به زودی از راه خواهد رسید حد اقل این حقیقت را در پیشگاه تاریخ و برای درس آیندگان آشکار کنید که حزب توده و فدایی با همدستی با اسلامیست ها ی مارکسیست این مملکت را به این روز انداختند . روسیه از آنها سو استفاده کرد و اعراب ستیزه جو شیره این مملکت را مکیدند

    نگذارید وزن سنگین این خیانت تاریخی هم چنان بر گرده این ملت نگون بخت بماند و ندانند که خائن اصلی که بود

    اگر نادانان نمی بینند که شاه ( ولایت فقیه روسی ) عریان است به این دلیل است که این نیم فهم ها و ان خائنین آگاه نمیگذارند مردم ببینند . هر روز آدرس غلط میدهند

    همین اصغر فرهادی ها ، محمد برقعی ها ، سهیمی ها، محمدی ها ، گنجی ها و درویش پور ها ، ممبینی ها ، کاخ ساز ها ، نوری زاده ها و علیزاده ها و تقی زاده ها و … و انهایی که در رادیو فردا و بی بی سی فارسی و کیهان لندن و رادیو زمانه و دوچه ولله و اخبار روز و عصر نو و … ظاهر الصلاح هستند نقش نیم فهم ها را بازی میکنند و خائنین روسی هم مثل زرافشان ، رئیس دانا ، عمویی ، گلستان ، تابان ، توکلی ، فرخ ، پیمان ، محتشمی پور ، خویینی ها ، عباس میلانی ، میر فطروس ، دیاشی ، آرامش دوستدار ، یحیایی ، سعید رهنما ، فاروقی ، صادق صبا ، اردشیر زارع ، یونس پاریاب ، سلطانزاده ، نیکفر ، شیدان وثیق ، شاکری ، تقوایی ، شالگونی ، ……..

    چرا اینها را مثال میزنم ؟

    به مقاله های آنها در ۳۸ سال گذشته نگاه کنید

    همه علیه امریکا و غرب و مصدق و شاه و اسرائیل و ترکیه و اوکراین و گرجستان و کره جنوبی و ….

    اما ساکت و یا جانبدار در برابر روسیه ، سوریه ، صدام ، قذافی ، تره کی , حزب توده و سیاه کل و کاسترو و چه گوارا و مادرو و لولا و چاوز ! یانوکویچ ، میلوشویچ, لنین و حتا گاهی استالین …..

    همه آنها علیه رضا پهلوی ، بنی صدر و بازرگان و فروهر ها و جبهه ملی و امیر انتظام

    اما هوادار و جانبدار و یا ساکت در مورد کیانوری و طبری و فداییان سیاه کلیست موسوی عصر امام طلایی ، ….

    اعتراف به تشتت و بهم ریختگی در نظام ولایت
    http://www.iranpressnews.com/source/204303.htm#

    سرکنسول رژیم: ارائه تصویری ترسناک از ترکیه
    http://www.iranpressnews.com/source/205274.htm

    پوتین به ما خنجر می زند/خطر جنگ با خودسرها
    http://www.iranpressnews.com/source/204664.htm

    پوتین خواستار نگاه تازه نتانیاهو به ایران شد
    http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=40307

  • bazare rousi

    you are all Russian poppets and cock suckers

    گفت:

    دیدگاه شما در انتظار بررسی است.

    اسفند ۶, ۱۳۹۵ در ۶:۰۵ ق٫ظ

    http://www.bbc.com/persian/world-39073049

    این کارشناس می گوید برخلاف دوران شوروی سابق، در حال حاضر هدف دستگاه پروپاگاندای روسیه ترویج یک ایدئولوژی خاص در جهان نیست بلکه مسکو در پی تضعیف مفهوم “حقیقت بی‌طرف” است- امری که خبررسانی را غیرممکن می کند.

    —————————————————————————————————————

    یکصد و پنجاه سال است که ما ایرانیها در حسرت گرد هم آمدن همه گروه ها برای برقراری حکومت قانون هستیم و تقریبا هر ۲۵ سال یک جنبش ملی برای رسیدن به این حکومت قانون راه انداخته و جانفشانی کرده و شکست خورده ایم هر بار بدتر از قبل . ساده اندیشی است اگر فکر کنیم صرف جمع شدن دور همدیگر بر اساس یک هدف مشترک ما را به وضعیتی بهتر میرساند چون وقتی کشاورزی میکنی و چیزی میکاری بدون توجه به افت هر کاری بکنی تولیدی در کار نیست . به همین دلیل افت شناسی حرکات قبلی کمترین توجه را داشته و غالبا همانها که خود موجب شکست شده اند و همان ایدیولوژی هر بار برگشته و همان افت شده و همیشه طلبکار هم بوده که اصل جنبش و رهبران ان خطا کار بوده اند و اینها کاملا صادق هستند . کشور ما در سایه یک امپراتوری اولترا ناسیونالیست متجاوز و اشغال گر قرار دارد که هم میادین نفت و گاز و

    هم دریای خزر را غارت کرده و میکند و هم به این غارت رازی نیست بلکه میخواهد کل کشور را اشغال و به آبهای گرم برسد . این طرح تجاوز کارانه هرگز از دستور کار انواع حکومت های روسیه خارج نشده و امروز پوتین با استفاده از تجارب قبلی آنرا بیش از پیش با روشی بسیار خطرناک ( ریختن دروغ در اینترنت و رسانه ها به قصد تغییر باور مردم جهان و شکل دادن ان به گونه ای که همه از شرق تا غرب فکر کنند دموکراسی و گردش آزاد اخبار دروغ است و وجود ندارد) پیش میبرد . آزادی بیان پوچ است . هیچ حقیقتی مبتنی بر امار و ارقام وجود ندارد . او حتا جنبش جدیدی در غرب به وجود آورده که پوپولیسم ضد رسانه ای نام دارد و اینها د رحال قربانی کردن رسانه ها و بعد نهاد های دموکراتیک دیگر و سر انجام اصل دموکراسی ، آزادی بیان ، حقوق بشر و توسعه اقتصادی بر مبنای بازار آزاد هستند .

    دیکتاتور فاشیستی مثل

    پوتین از جنایت کاران فاشیستی مثل صدام و قذافی و اسد و میلوشویچ و حتا ملاهای دیکتاتور مذهبی روسی ایران خطرناک ترند . چرا که این دیکتاتورهای کوچک بسیار حقیر هستند و فاقد ماشین تبلیغاتی موثر برای ایجاد شک و تردید در اصل دموکراسی و آزادی و حقوق بشر هستند . اینها عده ای ساده لوح متوهم هستند که وجودشان بهترین تبلیغ برای دموکراسی و حکومت قانون است . اما پوتین آیدیو لو ژی ضد دموکراسی را به جهان عرضه و آنرا تنها ایدیو لو ژی قابل قبول و حقیقی و موثر تلقین میکند با پخش دروغ و بی اعتبار کردن حقیقت در معبد منافع اولترا ناسیونالیستی

    رهبر راست فرانسه در ایدیولو ژی پوتین همان میبیند که فا راژ در انگلیس و نو ناسیونالیست های آمریکایی در امریکا . همین الان گلن بک که خود راست گرا و محافظه کارا ست در سی ان ان

    میگوید بنن به مارکسیسم اعتقادی ندارد ولی لنینیست ا ست . میگوید

    او دیالوگ و زبان الکساندر دوگن را استفاده میکند . بسیار جالب است که هیچ رسانه ای در ایران و هیچ حزب سیاسی در ایران مثل گلن بک ریشه یابی نمیکند . آنها بیهوده به ترامپ فحاشی و از پوتین دفاع میکنند بی آنکه بدانند و یا بخواهند بگویند که آنچه در امریکا به ان انتقاد میشود حتا از جانب جمهوری خواهان و راست ترین آنها (گلن بک ) همان اندیشه الکساندر دوگن است . یعنی اولترا ناسیونالیسم مارکسیست مسیحی ارتدکس . به همین دلیل امریکا بزرگترین کشور دموکراتیک در جهان با دموکراسی دینامیک واقعی بوده ، هست و خواهد بود . چون در امریکا احزاب و گروه ها مثل بقیه جهان کور ایدو لوژیک نیستند . یک جمهوری خواه جلوی ترامپ می ایستد مثل یک دموکرات ! اما در هیچ جای دیگر جهان چنین التزامی به حقیقت دموکراسی وجود ندارد . کجای دنیا یک قاضی در برابر مهمترین دستور رئیس جمهور پر

    قدرت می ایستد و فرمان او را لغو میکند در حالیکه این ریس جمهور دارد وعده های تبلیغاتی زمان انتخابات خودش را عمل میکند که بر اساس ان پیروز شده و کار او کاملا عقلانی است بر اساس منافع ملی . تا جایی که اسد جنایت کار هم میگوید کار او درست است ! این مسلمانان تروریست و این رژیم های تروریستی کاملا این حق را به رئیس جمهور امریکا میدهند که جلوی نفوذ اینها را به داخل امریکا بگیرد بر اساس اصل امنیت ملی . چرا قاضی خطر میکند و امنیت ملی را به هیچ می انگارد در دفاع از قانون و دموکراسی و حقوق بشر؟ اما پوتین و کاسترو و لنین و خامنه ای و اسد و قذافی برا ساس همان امنیت ملی همه جور جنایتی میکنند بدون یک دقیقه تامل ! و مارکسیست های روسی و اسلامیست های ما رکسیست هم آنرا تایید میکنند تا چه رسد به سران رژیم و ۲۰ درصد حامیان رژیم .

    بنا براین عزیزان من .

    بیهوده خون خود و مردم ایران را به هدر

    ندهید . هزار بار انقلاب کنید ، روسیه ، مارکسیست های روسی و اسلامیست های مارکسیست و مشروطه خواهان روسی و ملی گرایان روسی و سوسیالست های مصدقی روسی و سکولار های روسی و آخوندهای روسی ، مثل ویروس سرطانی داخل حرکت شما میشوند و ما را بر میگردانند به همین اشغال روسی ، غارت روسی ، تجاوز روسی ، بردگی روسی .

    مشروطه نابود شد و روسیه پشت شاه قاجار مجلس را به توپ بست . آذربایجان اشغال شد و استالین بیرون برو نبود . مصدق با هزار توطیه و خیانت حزب توده و شوروی تا مرز ساقط شدن با همکاری آخوند کاشانی و بقایی انگلیسی پیش رفت و راهی جز کودتا باقی نماند . همان شاهی که با کودتا برگشت همان راه مصدق رفت و کشور اباد کرد اما مارکسیست های روسی در دست گاه حکومتی او خزیدند و از درون و بیرون آنرا به دیکتاتوری راندند . سیاه کل ساختند ، دروغ بافی صمد را رژیم غرق کرد و

    ده ها دروغ دیگر و توطیه توده ایها در ترور شاه و بدگما ن کردن او به نخست وزیری که به او با دیده احترام مینگریست و همدستی آنها با آخوندهای عقب مانده علیه لیبرال های مذهبی در کشاندن انقلاب ایران به روسی گری ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی و عرب پرست انحرافی تا جایی که موسوی عصر طلایی امام شد رهبر جنبش آزادی خواهی مردم و خاتمی آخوند ترسو رهبر اصلاح و روحانی آخوند بی خاصیت روسی رهبر اعتدال و گردش به غرب

    . فدایی در ترکمنستان و کردستان و دانشگاه تهران خیانت کرد ، حزب توده سپاه پاسداران را به سلاح سنگین و ارتش ملی را نابود کرد و لیبرال ها را سرنگون و حالا این دو بال جاسوسی روسیه در ایران با موتور عقب روسی ملی مضحکی مصدق و بازرگان بنی صدر را مسول و خودشان را مبرا میدانند . نه از اوکراین دفاع میکنند و نه به اسد و قذافی و میلوشوویچ جنایت کار چیزی میگویند ، هنوز همان سیاه کل

    را راه چاره میدانند و موسوی و خاتمی را راه گشا . هنوز امیر انتظام خائن و جاسوس امریکا است ، هنوز رضا پهلوی یک دیکتاتور احتمالی بالقوه و در خط امریکا است .

    عزیزان من این افت روسی را باید نابود کرد .

    به هر قیمتی باید روسیه و روس پرستان را از خاک ایران بیرون ریخت

    حتا اگر با یک کودتا یا یک جنگ آمریکایی علیه روس مداران باشد .

    خطرناک تر از ادامه این روسی گری در کشور ما وجود ندارد

    بیهوده منتظر فدایی و توده ای و ملی مضحکی ننشینید

    از اینها دموکراسی وقتی بیرون می اید که روباه تخم بگذارد و کلاغ بچه بزاید

    تا کی میخواهید خام باشید

    اینها حتا یک کلمه د رمورد ان دختر ویتنامی که در کشتن برادر دیکتاتور پفک نمکی کره شمالی همکاری کرد چیزی نمی گویند

    اینها فقط نشسته اند در کون اردوغان تا ببینند کی یک بویی میاید جنجال کنند که اردوغان ریده.

    پاسخ دادن

  • kenar bogzarid

    سوریه/خامنه ای؛ پوتین خنجر را فرو کرد!

    http://www.iranpressnews.com/source/204181.htm#

    ——————————————————————————–

    هر ایرانی از این توفیق اجباری شاد خواهد شد ، وقتی سر تا سر ارگانهای امنیتی ، نظامی ، رهبری ، مجلس ، دولت ، اطلاعآتی ، قضایی رژیم را جاسوسان کهنه کار و با نقاب روسیه ( توده ا ی – فدایی – ملی مضحکی ) پر کرده ند ، وقتی همه رسانه های فارسی زبان حتا آنهایی که با مالیات مردم کشور های غربی اداره میشود را جاسوسان روسیه پر کرده ند ، وقتی اپوزیسیون تا خرخره آلوده به طرز فکر روسی و پر از جاسوسان مارکسیست روسی است چه امیدی میتوان به تغییر در ایران داشت ؟ هیچ .

    فقط با دخالت خارجی انهم از نوع خیانت کارانه همین روس ها است که میتوان امید داشت که دولت های خارجی دم دراز روسی ملاها و سپاه قزاق روس را از سوریه ، لبنان ، یمن ، عراق و افغانستان قطع کنند و ما شاهد یک توفیق اجباری باشیم . وگرنه همه منابع ملی مردم ایران در این کشورها به پای اعراب احمق تروریست و تن پرور و پر توقع به باد فنا میدهند .

    باید ملاها و قزاق ها را در داخل ایران محدود کنند تا اقلا ما ایرانیهای خارج کشور از شر آنها در امان باشیم . مردم ایران در داخل هم فریب خطر جنگ و مزخرفات دیگر را نخواهند خورد و رژیم ماجراجو به زانو در خواهد آمد

    هنوز هیچ چپی در مورد ملاقات و بازی های پوتین با فاشیست ها ، نژاد پرستان ، پوپولیست های ضد دموکراسی و آزادی هیچ سخنی بر زبان نرانده !

    این اتفاق نخواهد افتاد

    آنها فقط از آزادی و دموکراسی و برا بری و عدالت و حقوق بشر استفاده ابزاری میکنند برای کوبیدن لیبرال ها و آزادی خواهان و حامیان دموکراسی .

    ویروس مارکسسیم روسی مملکت ما را ویران کرده

    پیش به سوی دفع این ویروس کثیف

    حزب توده ، سیاه کل ، فرقه پیشه وری ، احزاب تروریست کرد

    ، اسلام مارکسیستی روسی ، اینها ریشه های کثیف خیانت روسی در سرزمین کورش و اهورامزدا هستند

    سرزمین ایران را از لوث وجود این جاسوسان پاک کنید

  • madero.kounkesh@assad.net

    معضل بزرگ استراتژی ایران در خروج از سوریه

    http://news.gooya.com/2017/03/post-2295.php
    ————————————————————————————————————-مخالفان در ونزوئلا به تسلط دیوان عالی بر پارلمان این کشور اعتراض کردند
    انتقاد متحد مادورو از تصمیم دیوان عالی ونزوئلا علیه پارلمان
    ——————————————————————————————————–

    حالا دیگر زمزمه نیست حقیقت است .

    بار دیگر بر سر ملاهای احمق و سپاه بی سواد آوار دیگری فرو آمد که از اول معلوم بود فرو خواهد آمد . اما اینبار نیز چون گذشته درس نمی گیرند . چون خاصیت احمق بودن و بی سواد بودن این است که درس نگیری و تکرار مکررات !

    روزی که عباس عبدی و مری لچک به سر و اصغر ترقه و بقیه اوباش مارکسیست اسلامی به تحریک جاسوس روسیه دکتر پشیمان و سر جاسوس آخوند روسی خویینی ها با راهنمایی و هدایت مزدوران مارکسیست فدایی و توده ای از دیوار سفارت بالا رفتند آنها مثل همین مزدور ج ا که میگوید ما خوش بین بودیم ، نمی دانستیم طولانی میشود ، نمی دانستیم روسیه طرح خروج ! دارد اما ما نداریم ، نمی دانستیم اسد و روسیه ما را قربانی میکنند ، نمی دانستیم ، …. می گفتند حسن نیست ! داشتند ، نمی دانستند طولانی میشود ، نمی دانستند عواقب زیانبار تاریخی دارد ، نمی دانستند چه دستانی پشت پرده آنرا طولانی کردند و از ش روز به ۴۴۴ روز کشید و آخرش هیچ . بهزاد نبوی جاسوس دیگر حزب توده در مجاهدین انقلاب آنها را آزاد خواهد کرد . روزی که ملاها به تشخیص حزب توده به صلاحدید رفسنجانی خر مهره روسیه در راس نظام فقاهتی روسی دنبال بمب اتمی رفتند نمی دانستند روزی امریکا خواهد فهمید و چنان دماری از روزگارشان با تحریم و جنگ در خواهد آورد که از ترس پستان مادرشان را گا ز بگیرند و گه خوردن نامه پشت سر هم و نماینده فرستادن و میانجی جستن و قبول شرایط در بست به شرط رفع تحریم ها که آخر رفع هم نشد چون تروریست بودن آنها سر جای خودش هست . رفسنجانی گفت حسن نیت داشتند ! نمی دانستند !

    در جنگ عراق هم اولاف پالمه و بنی صدر داشتند جنگ را تمام میکردند با خسارت از جیب عربستان اما باز رفسنجانی به تحریک حزب توده نگذاشت . خمینی حتا به همین خامنه ا ی تشر زد که تو سیاست نمی دانی از صلح حرف میزنی . چون خامنه ای با دنباله روی از بازرگان گفته بود جنگ باید پس از فتح خرمشهر تمام شود ، خودش سیاست نمی دانست از رفسنجانی که خر مهره حزب توده بود و هر هفته ملاقات با کیانوری داشت و برنامه کارش را از او میگرفت ( نقل از خاطرات خر روسی رفسنجانی ) فریب خورد . بعد ها همان خمینی به نظر همان خر مهره فاسد نظام به دستور شوروی صلح کرد با صدام بدون هیچ خسارتی !!!!

    تاریخ ج ا پر است از این ندانستن ها ، حسن نیت ها ! خوش خیالی ها ! کثافت کاریهای بی نظیر !

    چرا ؟

    چون ملاها و سپاهیان باید سیاست را ترک کرده به حوزه ها بروند و به امور کفن و دفن و غسل و مساله جماع با حیوانات و زن حائضه و … پرداخته و کشور ایران را که ۳۹ سال است با این ندانم کاریها و کثافت کاریها از قدرتمندترین و پیشرو ترین کشور منطقه به عقب مانده ترین کشور مذهب زده و ورشکسته و جیره خور روسیه و سپر بلای کون گهی مشتی عرب سوسمار خور شکم پرور و نادان و کینه جو تبدیل کرده اند ، به دست ۴ تا سیاست مدار هوادار اتحاد با غرب و تکنوکرات بسپارند که میدانستند که اشغال سفارت امریکا عاقبتی جز جر خوردن کون ما ایرانیها ندارد . که میدانند که در گیر کردن ایران در جنگ های منطقه ای برای گل روی این مادر قحبه و ان مادر جنده جز خسارات جبران ناپذیر حاصلی ندارد و هیچ جنگی برنده نداشته و ندارد، که میدانند یک کشور کوچک مثل ما که در محاصره متجاوزین روس و عرب و پاکستانی و افغانی و ترک و کرد است نباید پایش را از گلیم خود دراز کرده ، نباید قوانین بین المللی را به بازی گرفته و نباید در امور دیگران دخالت کند . بلکه بالعکس باید متحد یک کشور ابر قدرت مثل امریکا بماند و با هم پیمانان آنها د رمنطقه هم کاری قدرتمندانه کند مثل شاه سابق . که میدانند که راه انداختن جنگ شیعه و سنی ، قومی ، نیابتی ، … جز افزودن بر دشمنان و نشاندن کشور در هدف تیر اندازی ماجراجویان منطقه ای که تعدادشان کم نیست حاصلی ندارد .

    به همین دلیل پس از سقوط شاه ، کشور ما از روزی به خطا رفت که بازرگان را بیرون انداختند و بنی صدر را فراری دادند .

    هر آنچه از آنروز تا کنون رخ داده خطای محض و سرشار از پشیمانی و به بار آورنده خسارات جبران ناپذیر بوده به تایید همین ماموران رژیم !

    فقط حزب توده و فدایی و ملی مضحکی در این خاینت ها حسن میبینند و هنوز تمجید و مجیز میگیدن و ماله کشی میکنند

    چون این مادر قحبه ها ایرانی نیستند

    اینها تخم روسیه هستند

    ببینید در ونزوئلا مزدور مارکسیست روسیه مادرو علیه پارلمان کودتا کرده همه مارکسیست های روسی ساکت هستند و وارونه نویسی میکنند

    اینها در مورد اردوغان شلوارک زنانشان را هم پایین میکشند اگر رای گیری کند ! یا رفراندوم که به ضرر اینها باشد .

    آقای خامنه ای پیش از مرگ همه مارکسیست های روسی و اسلامی را به تلافی این چاهی که بر سر راه شما کندند محاکمه و به سیبری تبعید کن .

    بگذار تاریخ حد اقل مثل مظفر الدین شاه بی خاصیت به دلیل آخرین امضایی که پای مشروطه گذاشت تو را هم ببخشد .