نامه سرگشاده برای هم بستگی آزادی خواهان میهنمان به شاهزاده رضا پهلوی ۱

شاهزاده گرامی جناب آقای رضا پهلوی

با درود فراوان به شما و خانواده بسیار محترمتان، نگارنده سهراب ارژنگ سردبیر نشریه کامپیوتری “فضول محله”، تجربیات زیادی از دوران گذشته زمان فرمانروائی پدر بزرگوارتان تا کنون دارم که تصور می رود بسیاری از آنها بتواند راهنمای شما در راه هم کاری و همآنگی با گروههای دیگر مبارز ملی در راه نجات میهنمان باشد.
چنانچه مختصر نوشتار مرا در این جا پسندیدمی توانیم نشستی در اروپا و یا واشینگتن داشته باشیم و در باره نکات زیادی برای رسیدن به آن هدف میهنی  به گفتگو پردازیم:

از آنجا که جنابعالی در نوجوانی ناچار به ترک ایران شدید، هم میهنان ما شناخت چندانی از شما ندارند و برایشان دشوار است که بتوانند تصور کنند فرد کم شناخته شده ای مانند شما هدفی بزرگ و انسانی در راه نجات کشور و هم میهنانمان داشته باشد. از این روی، نگارنده صمیمانه و صادقانه پیشنهاد می نماید چنانچه برنامه های مبارزاتی سیاسی همراه با مادر بسیار محترمتان  و دعوت ازنمایندگان گروههای آزادیخواه و مبارز دیگر و همچنین فرزندان عزیزتان باشد کار شما بسیار آسان و سبک خواهد شد.

لازم به یادآوری است که مادر بسیار محترمتان در دوران گذشته با سفرهای گوناگون به بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ، چون شیراز، سنندج، تبریز، یزد، میان عشایر و کردها، میان زردشتیان، صنعتگران،  هنرمندان، کشاورزان، و افراد پاکباخته و خوش نیت ایران،  همواره در رفت و آمد و دید و بازدید بودند.
بی آلایشی، بی تکلفی، مهربانی و خضوع ذاتی این بانوی بزرگوار زبانزد و مورد ستایش عام و خاص بود. از این روی، خاطره شیرین دیدار و اخبار بازدیدهای مهرآمیز ایشان همواره مورد بحث و گفتگوی مردم کوچه بازار ایران بوده و هست.

پس از انقلاب ننگین اسلامی ۵۷ تا کنون نیز پدران و مادران، زندگی در دوران گذشته ایران را بارها و بارها، به فرزندان خود گفته و آمیزه مغز و خاطره انان ساخته اند. بنابراین، باردیگر دیدار از مادر و خانواده ارجمندتان و یا تماشای سمینارها از راه دور، افسانه شیرینی از گذشته ها برای مردم بسیار خاطره انگیز و لذت بخش ‍است.

این اتحاد و هم بستگی موجب می شود که هم میهنان ما در ایران بدانند که ناجیانی هنوز هستند که درراه آزادی آنان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند نمود. بیگمان با چنین وحدت و همآهنگی کشورهای بزرگ جهان نیز پشتبان و حمایت کننده شما خواهند بود.

بی تردید در این راه هدفمند ملی و مردمی، هزینه ها، و ریخت و پاش هائی در پیش است که نگارنده بر این باور است شما و نمایندگان آزادیخواه دیگر در شرایط کنونی از خزانه کرم خود پرداخت  خواهید فرمود. تا راه نجات میهن آسان و هموار گردد،

با درودی دیگر و احترام به مادر و خانواده گرامی اتان

سهراب ارژنگ

لندن تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۷

  • assad daesh saz

    «حمایت» بشار اسد از فرمان منع موقت ورود به آمریکا
    http://www.radiofarda.com/a/f35_assad_us_visa_ban_reaction/28314774.html
    ————————————————————————————————————-

    شما از این خبر تعجب کردید ؟ اگر کردید بدانید که به آسانی فریب اسد و خامنه ای و قذافی و صدام و کم جنگ ایل را میخورید .

    اسد چرا باید خوش حال باشد که مردم کشورش از دم ! بدون استثنا ! تا ابد محروم از ورود به امریکا هستند ؟ چون خودش تروریست فرستاد داخل پناه جویان به آلمان ، خودش تروریست ها را آزاد کرد اول انقلاب مردم سوریه علیه جنیات پدرش و او از زندان ! چون خودش به همراه روسیه و تروریست های به جا مانده از ارتش صدام و قذافی و رژیم های کمونیستی قزاق و ترکمن و قرقیز و ازبک و … داعش را ساخت . همه این کارها برای این بود که به غرب بگوید اگر جنایت کاری مسل من و پدرم و صدام و قذافی در خاور میانه نباشد به جای ما این تروریست ها خواهند آمد . مارکسیست های روسی و ج اسلامی و مارکسیست های اسلامی هم بر همین طبل کوبیدند . عربستان و قطر و اردن و مصر هم دیکتاتوری های متحد غرب هستند که در این قضیه با آخوندها و روسیه و رژیم های ساخت روسیه در خاور میانه هم صدا هستند . آنها هم از بهار عربی میترسند . آنها هم نگران شدند مبادا امریکا بخواهد دموکراسی به خاور میانه بیاورد . بنابر این داعش فرشته نجات هم بعثی های جنایت کار است ، هم آخوند های فاسد و دیکتاتور و عقب مانده وابسته به روسیه و هم روسیه و مارکسیست های روسی که دشمن اصلی دموکراسی و آزادی بیان و توسعه اقتصادی بر مبنای بازار آزاد هستند . اگر خامنه ای هم میتوانست راز دلش را بگوید میگفت که دست ترامپ درد نکند که این هوداران امریکا و نظام سلطنتی و فرهنگ غربی را اینجوری سنگ روی یخ کرد و آنها را هز ا ران فرسنگ دورتر از خاک ایران به نفع ما دستگیر و دیپورت کرد .

    مردم ایران و آقای رضا پهلوی : اگر از خواب غفلت بیدار نشوید و اگر هر چه زودتر با روشن کردن این حقیقت برای آمریکایی ها که بایستی جلوی ورود تروریست های دست پرورده رژیم ملاها ی روسی و شرکای آنها در عراق و سوریه و لبنان و لیبی و سودان و مراکش و عربستان و اردن و مصر و پاکستان و افغانستان و ازبکستان و قرقیزستان و ترکمنستان و تاجیکستان و قزاقستان و چچن را گرفت , نه مردم فرار کرده از این تروریست ها و رهبران و دولت ها تروریست پرور را ، کلاهتان پس معرکه است . چون با این دستور های ناقص ریشه مشکل که دولت های خاور میانه و آفریقا و آسیای مرکزی به محوریت روسیه و مارکسیست های روسی و اسلامی هستند حل نمی شود بلکه تشدید میشود . چون این جنایت کاران ممکن است عمدا علیرغم این سخت گیری ها چه از نیروهای مقیم در خاک امریکا و اروپا و حتا متولد امریکا و اروپا استفاده کنند و یا کسانی را قاچاقی بفرستند با گذرنامه کشورهایی که در لیست نیستند به انجا و جنایت کنند . مثل رهبر تروریست دولت کره شمالی که با گذرنامه ویتنام و اندونزی آدمکش فرستاد ترتیب برادر خودش را در مالزی داد . آقای رضا پهلوی شما آخرین امید ایرانیان خصوصا ایرانیان فراری از رژیم ملاتاریا و مارکسیست های روسی و اسلامی هستید . نقش اصلی خودتان را فراموش نکنید . اینکه به نوشتن نامه و اندرز دادن امریکاییان به عدم حمله نظامی به ایران بسنده کنید فقط به رژیم ملاتاریا کمک کرده اید . اینکه به آمریکایی ها قول بدهید دنبال جمع آوری نیروی دموکراتیک هستید برای بر اندازی رژیم هیچ ارزشی برای ایرانی ها و آمریکایی ها ندارد . چون چنین چیزی اگر وجود داشت ۳۸ سال ملاها با این وقاحت کشور ما را جیره خور و دست نشانده روس و فاحشه خانه برای اعراب نمی کردند . باید لابی کنید و مارکسیست های روسی و عوامل رژیم را از امریکا و اروپا بیندازید بیرون و کمک کنید عوامل رژیم نیایند به امریکا و اروپا وگرنه این حقیقت که ایرانیها تا کنون در هیچ حمله تروریستی علیه امریکا و اروپا نبوده اند ممکن است با خیانت یک سپاهی و یا یک مامور روسیه به خواب وحشتناکی تعبیر شود و مردم ایران در دام این روسی گری جنایت کرانه قربانی شوند . کک خامنه ای و سپاه از اینکه مردم ایران پشت مرزهای امریکا و اروپا آواره شوند و یا به جمهوری ملاتاریا برگردانده شوند تا برادران شکنجه گر آنها را شکنجه کنند ، نمیگزد . آنها در خفا میخندند و لذت میبرند از عواقبی که رژیم اینها برای مردم ایران در داخل و خارج فراهم کرده اند . شما وظیفه ملی دارید که این عوامل مارکسیست روسی رژیم در رسانه ها ی فارسی زبان و کسانی که حتا سیتی زن شیپ و گرین کارت آمریکایی دارند اما برای ایران جاسوسی میکنند را به سازمانهای امنیتی امریکا گزارش کنید . پیش از آنکه اینها علیه مردم ایران در خارج کشور دست به یک توطیه سیاه بزنند . غافل نباشید . از اینها همه کاری بر می اید خصوصا وقتی که از پوتین درس میگیرند و با جنایت کارانی مثل اسد هم سفره هستند و با طالبان در افغانستان با پاکستان و روسیه اتحاد نظامی دارند .