اصلاحات؟ مگر دیکتاتور اصلاح می پذیرد؟ ۵

زمزمه های تغییر رژیم از آغاز امسال

زمزمه ها روز بروز جدی تر می شوند چه در داخل و چه در خارج. پس از مدتها ، مقامات امریکایی از عزم این کشور برای تغییر رژیم در ایران سخن گفتند. موضوعی که هم یک مزیت می تواند باشد و هم یک تهدید. اگر گوادلوپ دیگری بوجود آید بی آنکه به شرایط پس از آن توجه شود ، مشکلات فراوانی در پیش روی ایران خواهد بود.

بنابراین از اینکه جهان غرب به رهبری امریکا بدنبال تغییر رژیم فاشیست اسلامی است می توان بهره جست به شرطی که مخالفان رژیم در این تغییرات حضور مشخص و تعیین کننده ای داشته باشند. اما وزارت اطلاعات رژیم هم بیکار ننشسته است و سعی دارد که با روشهای مختلف جلوی تغییر رژیم را بگیرد.

«پیدا کردن حاکم ظالم و سلطه گر ساده است : ببینید از چه کسی نمی توان انتقاد نمود»

«پیدا کردن حاکم ظالم و سلطه گر ساده است : ببینید از چه کسی نمی توان انتقاد نمود»

نفوذ برخی اصلاح طلبان در بدنه اپوزسیون بخصوص از سال ۸۸ باعث شد که اینگونه نمایش و تبلیغ شود که این نظام اصلاح پذیر است. اما خود اصلاح طلبان که از بدنه نظام بوده اند با سدی بنام قانون اساسی ولایت فقیه روبرو هستند.  دفاع متقابل رهبر و سپاه از یکدیگر نشان می دهد که خامنه ای بصورت یک دیکتاتور نظامی ، از ابزار تفنگ برای دیکته کردن خود به اصلاح طلبان بهره ای جانانه برده است.

حسن روحانی در یکی از آخرین سخنرانیهای خود ، سپاه را عامل بسیاری از مشکلات دانست و در ادامه نقد را به شخص خامنه ای رسانید و از عدم نظارت قانون بر مقام رهبر انتقادی نرم انجام داد. پرسش ما از حسن روحانی ، محمد خاتمی و دکتر زیبا کلام بعنوان رهبران جنبش اصلاحات ساده و واضح است:

کدام دیکتاتور بدون زور کنار رفت؟

iranian-italy

اگر قرار باشد که یک دیکتاتور با گفتگو و روش مسالمت آمیز کنار برود که دیکتاتوری را پیشه نمی نمود. یکی از مشکلات بنیادین نظام جمهوری اسلامی این است که دیکتاتور پرور است. خواه نا خواه ، مقام ولایت مطلقه فقیه به دیکتاتوری بدل خواهد گشت و این در ذات این مقام است. در واقع مردم ایران همچنان دچار پادشاهی خودکامه هستند و نه تنها به آزادیهای مدنی مورد بحث در انقلاب ننگین ۵۷ نرسیده اند بلکه آزادیهای اجتماعی و حکومت سکولار شاه را نیز از دست داده اند.

نظام مشروطه ای که با خون دل و تلاش و کشته شدن بسیاری از فرزندان ایران مانند ستارخان ، صدر المتکلمین و صور اسرافیل شیرازی بدست آمده بود ، براحتی کنار زده شد و هیچ کس هم توجهی به اخطارهای دلسوزانه شاپور بختیار نکرد.

پیام ما به زیباکلام و امثال او واضح است : کدام نظام را سراغ دارید که دیکتاتوری بوده باشد و بطور مسالمت آمیز حاضر شده باشد مسند حکومتش را در اختیار مخالفان بگذارد؟ آن هم دیکتاتوری که حمایت نیروهای نظامی را داشته باشد و قانون اساسی هم از دیکتاتوری اش حمایت نموده باشد؟

آقای زیباکلام خود بهتر از هر کس می دانند که دیکتاتور اصلاح نمی پذیرد.

آقای زیباکلام خود بهتر از هر کس می دانند که دیکتاتور اصلاح نمی پذیرد.

آقای زیبا کلام!

شما بعنوان یک تحصیل کرده علوم سیاسی؛ شما بخوبی می دانید که تغییر نظام ولایت فقیه بدون تغییر در قانون اساسی و حذف مقام ولی فقیه ممکن نیست. پس آیا نمی توان شما و امثال شما را عده ای فریبکار قلمداد کرد که برای کرسی دانشگاهی ، چهره شدن در کتابی و سود و کف عده ای ، حاصر نمی شوند اعتراف نمایند که نظام ولایت فقیه باید برچیده شود و اصلاحش هم ممکن نیست! اگر مصداقی بر حذف مسالمت آمیز دیکتاتور سراغ دارید بما هم بگویید.

آیا حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور توان آن را دارد که مقابل سپاه و رهبر بایستد؟ خود خامنه ای بخوبی پاسخ این پرسش را داد و با مقایسه اوضاع فعلی با دوران بنی صدر ، حسن روحانی را به عاقبت بنی صدر تهدید نمود. آتش باختیار هم تهدیدی بود که خامنه ای برای ساکت نمودن روحانی از آن سخن گفت و عملاً روحانی را قانونی (عدم کفایت مانند بنی صدر) و غیر قانونی (آتش باختیار یا کودتا) تهدید نموده است.

پرسش ما از روحانی و زیبا کلامها این است: دیگر چه در چنته دارید؟ آیا می خواهید همچنان اصلاح طلب باشید ؟ البته که روحانی و زیبا کلام جایشان گرم است و نگرانی خاصی ندارند!

داستانی از ناصرالدین شاه قاجار

ناصرالدین شاه قاجار از حرم عبدالعظیم و ری به کاخ خود باز می گشت. کوران بسیار شدیدی بود و هوا بسیار سرد. گالسکه ران از بدی هوا و سرمای بیرون شکایت کرد و گفت : حضرت علّیّه هوا بسیار سرد است و دستهایم ترک خورده است و خون می آید. ناصرالدین شاه پاسخ داد : « ما که جایمان خوب است » . اینگونه بود که ۵۰ سال ایران بدست چنین شاه بی عرضه و احمقی اداره شد! جایش خوب بود!

ناصرالدین شاه قاجار از حرم عبدالعظیم و ری به کاخ خود باز می گشت. کوران بسیار شدیدی بود و هوا بسیار سرد. گالسکه ران از بدی هوا و سرمای بیرون شکایت کرد و گفت : حضرت علّیّه هوا بسیار سرد است و دستهایم ترک خورده است و خون می آید. ناصرالدین شاه پاسخ داد : « ما که جایمان خوب است » . اینگونه بود که 50 سال بدست چنین شاه بی عرضه و احمقی اداره شد! جایش خوب بود!

ناصرالدین شاه قاجار از حرم عبدالعظیم و ری به کاخ خود باز می گشت. کوران بسیار شدیدی بود و هوا بسیار سرد. گالسکه ران از بدی هوا و سرمای بیرون شکایت کرد و گفت : حضرت علّیّه هوا بسیار سرد است و دستهایم ترک خورده است و خون می آید. ناصرالدین شاه پاسخ داد : « ما که جایمان خوب است » . اینگونه بود که ایران  ۵۰ سال بدست چنین شاه بی عرضه و احمقی اداره شد! جایش خوب بود!

به همین حال است جایگاه امثال روحانی و زیباکلام. اینها هم جایشان گرم است. بالاخره اوضاع خانواده و دور و برشان خوب است و توانسته اند با حمایت مردم به کرسی علمی و مقامی برسند و دستمزد ماهیانه شان هم باندازه دهها کارگر بیچاره ایرانی است. پس دلیلی ندارد که این اوضاع را بهم بزنند. اینها هم خدا را می خواهند و هم خرما را. هم می خواهند در چتر حمایت مالی نظام باشند و هم می خواهند از حمایت مردم برخوردار شوند و چه آسان مردم را با شعار اصلاحات بیست سال فریب داده اند!

 

  • yadavaran.va etehad@iranina.co

    افشاگری درباره اعدام‌های دسته‌جمعی در چچن
    http://www.iranpressnews.com/source/207580.htm#
    ——————————————————————————
    بازرگان در سال ۶۴ گفت ولایت فقیه اصلاح پذیر نیست . بنی صدر در سال ۶۰
    ————————————————————————————————
    خبر مهم بنی‌صدر درباره قانون اساسی پیشنهادی “جمهوری ایران”
    http://news.gooya.com/2017/07/post-5404.php
    ——————————————————————————————————

    کاری که پوتین علیه ملت های استقلال طلب میکند مثل کاری است که اردوغان علیه کردها و ارامنه میکند .

    یعنی آنها را تروریست میداند و قتل عام میکند بیرحمانه

    اما رسانه های فارسی زبان که جملگی کس کش و خایه مال روس ها هستند و از کون و کس دادن و ساک زدن برای پوتین و روسیه سیر نمی شوند همه روزه علیه اردوغان روزه کربلا میخوانند وجنجال میکنند اما در مورد پوتین لاپوشانی کرده و گاهی اخبار را واژگونه میکنند .

    خارکسته هایی هم هستند مثل ابرام نبوی و تاجزاده و نیکفر و آرمان و دهباشی و سهیمی و برقعی و ف م سخن و طاها پارسا و اشکوری و دکتر پشیمان و …. که نه تنها به این کثافت کاری روسی و فاحشه گری برای اسد مادر جنده و قذافی زن کسته و .. سخت مشغولند بلکه کیر خامنه ای را هم مخفیانه ساک میزنند . اگر بنی صدر یک کلمه علیه خامنه ای حرف حساب بزند اینها معلوم نیست چرا سراسیمه میشوند ؟ چماقداری و حزب الهی بودن مگر شاخ و دم دارد ؟

    حالا وسط این همه غارت و چپاول و اینهمه کثافت کاری و کشتار و بی خردی و روسی گری و مملکت به باد دادن ملاها اینها همه را ول کرده اند گریبان بنی صدر را گرفته اند ( البته به دستور پوتین – حزب توده – خامنه ای – سپاه ) . تو گویی ریشه مشکلات کشور بنی صدر است نه آخوندها نه روسیه نه حزب توده نه لاریجانی ها نه سپاه نه مجلس نه دولت قلابی ترسو و بزدل و بی خاصیت روحانی . حتا به اندازه احمدی نژاد این مرد از خودش جربزه ندارد .

    حالا هر روز خبر می اید که روحانی خودش درخواست موشک داد به سپاه ، خاتمی خودش دستور سرکوب داد به سپاه و اگر موسوی هم با خرمرد رندی نرفته بود هتل خامنه ای الان هم در مورد او و جنایاتش و پیوند او با همین ها سخن ها گفته میشد .

    اگر شما از کره مریخ آمده باشید و هیچ کس را نشناسید و بنشینید به حرفهای این جماعت خود اپوزیسیون خوانده شارلاتان و سخنان خامنه ای و ملاهای دیگر (و حتا همان آخوند مشهدی که حالا مسول همه جنایات خمینی و خامنه ای و سپاه شده و شاید به زودی از طرف اکبر کون گشاد روسی مسول صفویه و قاجاریه هم همین ریسی اعلام شود با یک برچسب توده ای ) گوش کنید میبینید که هیچ تفاوتی بین موسوی ، خامنه ای ، تاجزاده ، خزعلی ، مطهری ، مصباح ، مکارم ، جعفری ، نقدی ، لاریجانی ، رفسنجنایی ، حزب توده ، فدایی اکثریت و اقلیت و اقلیت دوم و داخلی و خارجی نیست

    یعنی همه اینها دشمن مجاهدین و رضا پهلوی هستند چون آنها از یک ابر قدرت که روسیه نیست برای سرنگون کردن این رژیم که همه جوره وابسته است به روسیه و فرمانبردار و تحت قیمومت ان کمک میخواهند بگیرند .

    خوب اگر کمک خارجی بد است چرا برای ملاها و حزب توده حلال است ؟ اگر مجاهدین بدند چون مسلح بودند خوب فدایی و سپاه و بسیج هم مسلح هستند و معلوم نیست در عراق و سوریه چه کاری میکنند که اسمش تروریسم نیست ؟

    با بنی صدر دشمن هستند میگویند او با مجاهدین متحد شد . متحد شدن با اسد مادر کسته و پوتین مادر قحبه و هر تروریست عرب مفت خوری که اموال ملت ایران را میخورد و بعد دشمن مردم ایران مشود چرا بد نیست ؟ ای عباس کون کش عبدی تحلیل کن دیگه ؟ خارکسته امنیتی شکنجه گر حجاریان دیوت تحلیل کن دیگه .

    همتون از دم خارکسته جاکش و مزدور و ساک زن روسیه هستید .

    نه مجاهدین بدتر از شماهستند و نه رضا پهلوی به گرد پای شما میرسد از وابستگی به اجنبی و نه بنی صدر خطایی کرد با مجاهدین متحد شد .

    کی گفته مریم رجوی از خواهر مری دیوار سفارت بالا رو که مثل مردها زیر چادر لباس فیدلی فدایی چینی می پوشه و یک لنگش هم را مثل آنجلینا جولی می اندازه بیرون تا لباس رزمش را مردم ببینند و دستور جنگ با ترکیه را صادر میکنه (هنوز گه کاری جنگ عراق و دخالت در سوریه و یمن و بحرین انها وسط سفره ایرانیها است ) بدتره ؟ ولله بدتر نیست . به روح استالین و به خایه طلایی بنی صدر و امیر انتظام بدتر نیست . شما مزدوران روسیه منفور ترین ، وابسته ترین ، دروغ گو ترین و احمق ترین کسانی هستید که تاریخ بشر به خود دیده . حالا آقای ملکی از ملی مضحکی ها فهمیده که این رژیم اصلاح پذیر نیست . خوب مرد مومن بازرگان در سال ۶۴ گفت ولایت فقیه اصلاح پذیر نیست . بنی صدر در سال ۶۰ . کشف جدید مبارک . حالا چرا به ما میگی ؟ برو به ابراهیم یزدی و دار و دسته پشیمان و طالقانی بگو .

    واقعا که خیانت ساده لوحانه و ابلهانه ملی مضحکی ها از خیانت عامدانه و آگاهانه توده ایها و فدایی ها بدتر است .

    آقا بیائید پشت سر بنی صدر جمع شوید و مثل مظفر الدین شاه دامن خودتان را از این خیانت پاک کنید . جمهوری ایران !

    آقای رضا پهلوی هم باید از سلطنت و اتحاد با امریکا بدون کوچک ترین احساس منفی حمایت کرده و فعال شود و همه مشروطه خواهان را جمع کند . انهایی هم که به سیستم سانترال دموکرات معتقد هستند بروند پشت سر خانم رجوی . چه فرقی میکند پشت نگهدار بروید یا مریم رجوی ؟

    همه با هم یک شعار تاکتیکی متحد بدهید

    سرنگونی نظام اصلاح ناپذیر فقاهت روسی و کوتاه کردن دست روس ها از مملکت و بازگرداندن مملکت به مدار صلح و توسعه و پیروی از قوانین بین المللی .من مطمئن هستم همه ایرانیها از همه سلیقه ها با سه مورد فوق موافقند . بعدا هم مردم ایران تصمیم خواهند گرفت کدام سیستم را انتخاب کنند . زیاد هم فرقی نمیکند کدام سیستم باشد . فرهنگ مردم محتوای هر سیستمی را مشخص میکند نه شکل ظاهری سیستم .

    میبینید که در فقاهت ما هم سلطنت مطلقه داریم هم بعث روسی شبه اسد و صدام و قذافی و هم ظاهر جمهوری شبه کره شمالی و ونزوئلا . یعنی این شتر گاوپلنگ معرف فرهنگ آشفته سیاسی ما است که پایه گزارش روسیه و فراماسونری مارکسیست های روسی هستند و خودمان هم نمیدانیم چرا احسان طبری از سروش مسلمان تر است و گل سرخی به اسلام بیش از شریعتی ارج مینهد و کیانوری از خایه های بهشتی آویزان است که به او اجازه ساک زدن بدهد . مثل این اسهال طلبان که صبح تا شب از خامنه ای تقاضای عفو و بزرگواری و مرحمت دارند .

    حالم بد شد بروم یک لبی تر کنم به شراب ناب کالیفرنیا

    گول نخورید تا من برگردم .

  • Trump speaks the language tugs

    Tugs do not understand any language but force
    They use force against their people and opponents so they deserve to receive force from a bigger power
    Please topple all Dictators around the world specially those who are supported by Russia

  • chera karroubi morede ehteram

    دزدان حیوانات باغ وحشی در ونزوئلا را خوردند

    کروبی، بیت رهبری را رسوای عالم کرد!

    عارف پژمان

    —————————————–

    ارتباط خبر اول با دوم چیست ؟
    الان میگویم
    همه خبرهای ایران به خبر اول ربط دارند
    چرا همه رژیم های سوسیالیستی ، مارکسیستی روسی ، بعثی و فقاهت روسی نمی خواهند با نظر مردم بروند ؟
    شاهنشاه آریامهر با اینکه روح و جانش برای ایران بود و یک تنه ( بر خلاف خامنه ای و خمینی) برای آبادی ایران فعالیت کرده بود و ایران را مثل بچه ای که بزرگ کرده بود دوست داشت ، بعد از ۱۷ شهریور وقتی با هلی کوپتر روی شهر پروا ز کرد و ان جمعیت را دید تصمیم به ترک کشور گرفت . با چشمانی گریان رفت . مگر نمی توانست خودش را مثل مادرو ، خامنه ای ، اسد ، قذافی ، صدام ، یاکونویچ ، کاسترو ، … به کوچه علی چپ بزند ؟ بگوید مردم مرا دوست دارند ؟ مگر نمی توانست توجیه کند که مشتی مزدور شوروی و عربستان و عراق یا انگلیس نمی گذارند مردم نظر واقعی شان را بگویند . مگر نمی توانست بگوید من حکومت مشروع مملکت هستم و تعویض رژیم جز با انتخابات داخل همان سیستم و به شکل قانونی ( البته همان قانون سیستم ) میسر نیست و او تسلیم نمی شود و بعد دست به کشتار میلیونها و آواره کردند آنها بزند و شهرها را بمباران کند ؟ مگر نمی توانست دو تا مزدور مثل گنجی و سخن و نیکفر و سهیمی و تابان و چند تا بچه حزب مثل کمونیست کارگری و فدایی را بفرستد بیرون جار بزنند که او دارد پیروز میشود ؟ آینهایی که کشته و شیمیایی میشوند توست دشمن خارجی تحریک شده اند ؟
    می توانست
    اما نخواست خودش را مچل کند
    نخواست کشو ر را گورستان کند برای حکومت شخصی
    متحدین او هم مثل شوروی و روسیه و چین نبودند که از جنایت دفاع بدون حد و حصر بکنند و ارتش و مزدور بفرستند کمک او به هر قیمتی جناز ه اش را مثل ال سید در دروازه آویزان نگه دارند تا حیوانات شورشی پشت دیوار قلعه فکر کنند او هنوز زنده است و قدرت دارد . که نتیجه هم نداد و حیوانات دست کاری شده به داخل قلعه ریختند و ترتیب مرد ه اش را هم دادند مثل قذافی و صدام .
    اسد و خامنه ای و مادرو هم مستثنی نیستند
    اسد و مادرو فکر میکنند که حکومت ارث پدر شان است
    خامنه ای میداند مردم او را نمی خواهند از رای دادن به حسن چاخان پیدا است
    از ترس خامنه ای از وزیر زن پیدا است
    از ترس او از کروبی پیدا است
    مادرو میداند که اگر به ارتش باج نمیداد الان مردم پوستش را کنده بودند
    اسد میداند روی سرنیزه روسیه نششسته و مزدوران آدمکش سپاه و حزب الله و روسیه و افغانی و … از ماتحت جر خورده او حمایت میکنند وگرنه مردم تا فرق سرش را جر خواهند داد و این هیچ ربطی به چند هزار داعشی که حالا یا مزدور روسیه هستند ، یا ارتش صدام ، یا جیره بگیر عربستان یا ماموران امنیتی اسد و ج ا و روسیه آنها را ساخته اند تا چهره کریه اسد را بزک کنند و قدری قابل قبول تر کنند .ان حیوان روسی در رادیو زمانه هم تا جایی د رکس کشی برای روسیه و سوریه پیش رفته که میگوید نژا د پرستان و کوکلاس کلان ها در امریکا تصویر اسد ! را حمل میکردند . چه افتخار بزرگی !
    مردم ایران
    نظام های ساخته پرداخته و یا تحت حمایت و یا متحد غرب به آسانی با شورش مردم سرنگون میشوند . مبارک و بن علی !
    اما نظام های ساخت روسیه ، یا تحته الحمایه روسیه و چین تا نابودی کامل مردمو کشور تابعه میمانند و آدم میکشند و توجیه میکنند
    چون مارکسیسم ذاتا توجیه گر است
    مثل اسلام و دینها ی دیگر
    چون مارکسیسم ذاتا قدرت پرست و مشوق دیکتاتوری است
    چون مارکسیسم مثل مذهب فکر میکند ایه خداوند است و ا نتقاد ناپذیر است
    عقب نمی نشیند
    زور چپان میکند
    اتوپیایی است
    میخواهد همه را به زور به بهشت پرولتاریایی ببرد
    میگوید فقط من !
    مثل دین انواع ملایم تر ان و دموکرات تر ان از خودش بدتر هستند و عملا مجیز گوی همان نوع اصول گرا و ارتدکس ان هستند
    یعنی همه مارکسیست ها استالینیست هستند یا نهایتا زیر خایه استالین چنبره میزنند .
    سوسیال دمکرات و سکولار وجود خارجی ندارد . اینها همان مارکسیست لنینیست ها هستند که چون دستشان به جایگاه استالین نمیرسد میگویند ما آزادی خواه هستیم . اما خوب که به سخنان شان گوش دهید مثل ملی مضحکی ها و روشنفکران دینی که مجیز گوی خامنه ای و تدارکاتچی خاک بر سر او هستند نهایتا همان استالین هستند و استالین را ستایش میکنند
    فقط نو لیبرالیسم که بهترین تجربه بشری است و دموکراسی ان واقعی تر و آزادی خواهی ان ملموس تر از بقیه است قابل اعتنا است
    ببینید شاه هویدا و نصیری را هم برکنار کرد ، در دولت ترامپ تا کنون چندین چهره اصلی آن برکنار شده اند زیر فشار افکار عمومی اما شما ۴۰ سال است نمی توانید خاندان فاسد لاریجانی را کنار بزنید یا حتا مرتضوی را زندآنی کنید و یا ایت الله جنتی را یک میلیمتر جا بجا کنید

    فقط کروبی بود که توانست خامنه ای را رسوا کند
    کهریزک را از زیر پرده مارکسیستی روسی بیرون بکشد
    نقش روسیه را در فقاهت روسی برملا کند

    و قرص روانگردان و شکنجه روسی را مطرح کند
    بازی با غزه و لبنان و دخالت جنایت کارانه در سوریه را رو کند
    به همین دلیل و به همین اندازه باید او را احترام گذاشت

  • amrica setizane rousi

    گفته های جنجالی صادق زیبا کلام درباره آمریکاستیزی

    http://news.gooya.com/2017/11/post-9150.php

    اهداف پنهان شراکت انرژی روسیه با ایران

    http://fararu.com/fa/news/336068

    سیاست

    پرستو فروهر به اتهام “تبلیغ علیه نظام” محاکمه می‌شود

  • شهروند

    مرگ بر خامنه ای حیوان صفت