بایگانی ماهیانه: نوامبر 2010

شکنجه و تجاوز به زندانیان، ستم و بیدادگری به دگراندیشان، راز بقای رژیم ولایت وقیح است۸

بقای رژیم جهل و جنایت ولایت وقیح بر شکنجه، تجاوز به مخالفان سیاسی، تهدید تصرف اموال خانواده آنان، و هم چنین آزار، شکنجه، و سرکوبی دگر اندیشان بهائی، و کلیمی، و اهل تسنن است. اصولن در رژیم اسلامی هیچ فردی به غیر از کسانی که چاپلوسی رهبر را می کنند قدر و حقوق انسانی ندارند و جان شان همواره در خطر است.

چه کسانی می توانستند ایران را سربلند و افتخارآمیز سازند، ولی خیانت کردند؟۱۱

این چند ایرانی نما که شهرت و مصونیت سیاسی و پشتیبانی مردمی را به دنبال داشتند، هرکدام می توانستند در زمانی چهره تابناک تاریخ کشورمان باشند، ولی راه خیانت به پیش گرفتند. آنان مردم را گمراه کرده به دنبال خود کشاندند. ملتی را به لب آب برده، و تشنه باز گرداندند. بدبختانه شر سه باقیمانده همچنان باقیست.

آیا زبان اهل بهشت عربی، و زبان اهل جهنم فارسی است؟۱۹

آنان که به امام غایب و نایب برحقش علی چلاق معتقد نباشند، کافر و محارب الله اند و به جهنم می روند. بهتراست این ۹۹٪ جمعیت جهانی زبان فارسی فرا گیرند که به درستی زبان جهنمیان است. بر اساس این نیاز عمومی دولت های جهانی باید به آموزش دادن زبان مجوسی (فارسی) به اتباع کشورخود اقدام فوری به عمل آورند.

پرده سوم، تا کی به دنبال ملا شیرین ها، ملا رجوی ها، ویا ملاکدیورها؟۳

درنمایش نامه «ایران ذبح اسلامی»، از سوی کمپانی های نفتی رل «ملکه شاه جهان» به ملا شیرین بیگم اسلام پناه پیشنهاد گردیده، که یاران ایشان بی بی رقیه و رقصانه کلثوم در حال کمپین آنند.

آیا می توانیم انتقاد دیگران را تحمل کنیم، و یا همچنان بت سازو ظالم پروریم؟۲۱

هم میهنان ما مقاله های نوشته شده که ساعاتی زمان می برد تا آماده شود، را نمی خوانند و به بن مایه های داده شده رجوع نمی کنند، بلکه باخواندن عنوان مقاله که از یک و یا دوسطر بیشتر نیست، نتیجه گیری می کنند، و آن گاه شروع به بدگویی و ناسزاگویی می نمایند و به قول معروف خوانندگان به کیفیت اهمیتی نمی دهند.