مژده، مژده، قراره به زودی قانون شریعه اسلامی در انگلیس هم پیاده بشه ۱۵

خوش باور – مژده به امت اسلام، به امت سر به پایین، و ته به هوای عبادات درگاه الله مدینه، مژده به کفتر خانم، نکبت بیگم، گشنیز السادات و دیگر کنیزکان ولایت وقیح، و مژده به صیغگان بارگاه امام هشتم، و ساکنان خانه عفاف، و سرانجام، مژده به سربازان خردباخته مشتمل بر، لات ها و چاله میدونی های درگاه خلافت، و در خدمت ملا مجتبی خامنه ای، یکه تاز و قهرمان جنایت های تظاهرات، سر انجام، مژده به امت خردباخته و دنباله رو ایران.

فضول – و این همه مژده برای چی؟.
خوش باور – مژده برای آن که انگلستان نیز به زودی به جرگه کشورهای دبش ذبح اسلامی پیوسته، و پرچم الله مدینه بر روی کاخ باکینگهام، افراشته خواهد شد.
فضول – خوب، این خبر از کجا اومده، و گوینده اون کیست؟.
خوش باور – ای بابا، فضول، تو مثل این که خوابی، چرا اخبار را دنبال نمی کنی؟. همین چند روز پیش لشکر اسلام خیابون های لندن را در نوردید، و اعلام حکومت اسلامی کرد.

در این ویدیو – لشکر سیاه اسلام بدنبال اجرای احکام شریعه است. آنهم در کشور آزاد و با مردمان آزاد انگلیس. واقعاً وقاحت و بیشرمی تا به کجا رسیده است؟.

فضول – آقای خوش باور، تو هم ما را دست انداختی. اون یک تظاهرات ساده بود. در انگلستان هم که یک کشور دموکراسیه، همه گونه تظاهرات آزاده، و ولی وقیحی نداره که به گوشه قباش بر بخوره، پاچه مردم را بگیره، به انگلی نژادش بگه مردما گاز بگیره، یا آدم خورهاش را بفرسته تظاهر کننده ها را ذبح اسلامی کنند.
خوش باور – من این را باور نمی کنم. این تنها تظاهرات نبود، بلکه اعلام جمهوری اسلامی در انگلیس و اجرای قانون شریعه بود.
فضول – حال فرض کنیم که این حقیقت داشته باشه، اون وقت چه اسلامی در اونجا پیاده می شه، عربستانی، یا جمهوری ذبح اسلامی؟.
خوش باور – تو فضول خیلی گیجی، نمیدونی که ولی وقیح در ۲۰ سال گذشته کلی در انگلیس و جاهای دیگه ولخرجی کرده، باج و رشوه داده، تارژیم ها را به طرف خود بیاره، و مانند ایران، ذبح اسلامی کنه.

فضول – پس تو معتقدی که نمونه ای از جمهوری ذبح اسلامی ایران قراره در انگلیس پیاده بشه.
خوش باور– آره جونم، همین چندی پیش هم نمایندگان ولی وقیح و جهان اسلام، مثل آقایان سروش، اکبر گنجی، عطا الله مهاجرانی، کدیور، و عبدالعلی بازرگان، شاگردان مکتب علی شریعتی، که به تازگی در زیر پرچم انگلیس گرد هم آمدند، گویا منشور حکومت اسلامی را نوشتند که به تأیید آقایان موسوی، و کروبی نیز رسیده است.
فضول – خوب، این ها منشور اسلامی نوشتند که حکومت اسلامی در ایران بمونه، و از بین نره، چه ربطی به اسلامی شدن انگلیس داره؟
خوش باور -‬ آخه فضول جون، مگه فراموش کردی، امام سیزدهم، خمینی مردم شکن، فرمودند که باید باید پرچم اسلام روی کاخ سفید و کاخ کرملین برافراشته شده، و اسلام باید جهانی بشه؟!.

اسلام دین منطق و دلیل و خرداندیشی نیست. سلام دین تسلیم است. یعنی همه باید به دستورات و فرمان های آن بی چون و چرا گوش فرا دهند و اجراء کنند. به گفته دیگر، اسلام دین زور و دیکتاتوری است. در این تصویر مسلمانان را نشان می دهد که همگی بمب و نارنجک به کمر بسته اند تا دیگران را بکشند. زیرا اسلام دین کشت و کشتار است.

اسلام دین منطق و دلیل و خرداندیشی نیست. سلام دین تسلیم است. یعنی همه باید به دستورات و فرمان های آن بی چون و چرا گوش فرا دهند و اجراء کنند. به گفته دیگر، اسلام دین زور و دیکتاتوری است. در این تصویر مسلمانان را نشان می دهد که همگی بمب و نارنجک به کمر بسته اند تا دیگران را بکشند. زیرا اسلام دین کشت و کشتار است.

فضول – خوب اگر رژیم انگلیس اسلامی بشه، چه تغییراتی صورت میگیره؟.
خوش باور -‬ تغییراتی که به وجود میاد، از این قراره:

۱- پرچم اسلام روی کاخ باکینگهام افراشته میشه، مسجد بزرگی بغل کاخ ساخته شده، صدای شبانه روزی اذون الله اکبر، خوندن آیات، احادیث و روایات، از بلند گوههای گلدسته ها، در مسجد بوکینگهام، و سراسر شهر گوش فلک را کر می کنه، و دست همه را از دنیا کوتاه کرده، به فکر آخرت و نکیر و منکر و پل صراط میندازه.

۲- یک هفته به نام ختنه سورون، همه جا را تٰطیل می کنند، یک طویله از آخوندهای ایرونی می آند که نظارت کنند تا ختنه شدن ها کاملاً به طریقه ذبح اسلامی صورت بگیره، اسمال قصاب و حسن شتر کش، از چاله میدون، و چند ختنه کن معروف دیگه، از دروازه غار، همراه آخوندها هستند.
۳- خواهران زینبی که در این ویدیو می بینید و از امت اسلامند، ترتیب صیغه اونا داده می شه که به بخت و اقبالی برسند.
‫۴- ملکه الیزابت، از سوی ولی وقیح به درجه ملا الیزابت مفتخر شده، و یک عمامه پهن و گنده زنانه مخصوص خلافت برایشان تهیه، و فرستاده میشه.‬
‫۵- اونهایی که از فروشگاهها مثل بعضی ایرونی نماها، دزدی کردند یک دست و یک پای اونها را قطع می کنند. ‬

‫البته اونهایی که شرکت های نفتی، بانکها، مؤسسات بزرگ بازرگانی دارند و مملکت را درسته قورت میدند، مثل همین رفسنجانی، ولی وقیح، و فرزندانش، مجتبی و مصطفی خامنه ای، و عسکر اولادی‬ خودمون، شاه دزدند و دزد به حساب نمیاند و می دونیم شاهان هرچقدر هم دزدی کنند و در برند، قابل تعقیب نیستند.
زیرا در اسلام، فقط دست و پای آفتابه دزدها را قطع می کنه. گویا علت اونم اینه که وجود آفتابه در مسجد و همه جا در اسلام از ضروریاته، و نباید دزدیده بشه و از این جهته که دست وپای آفتابه دزد را باید برید و از بدن جدا کرد.

لشکر اسلام، نماز جماعت خود را در هاید پارک آغاز کرده اند. پارکی که قرار است به زودی جایگاه نماز جمعه و محل دفن اجساد شهیدان باشد.

لشکر اسلام، نماز جماعت خود را در هاید پارک آغاز کرده اند. پارکی که قرار است به زودی جایگاه نماز جمعه و محل دفن اجساد شهیدان باشد.

۶- در هاید پارک، و پارک های دیگر لندن نماز جماعت‬ برگزار می شه، و از این ببعد سربازان اسلام انگلیس که به شهادت می رسند، در این پارک ها دفن میشند.
‫۷- از اونجا که در انگلیس امامزاده نداره، ولی وقیح دستور فرمودند طلبه هایی را که خودکشی میدند، یا خود به خود میمیرند، در انگلیس به نام امامزاده های جدید به خاک سپرده شده، روی گورستون اونها، بارگاه و مسجد و مناره درست درست کنند.‬
قرار شده که زیر دوتا از مناره ها هم لاستیک و پلاستیک و بادکنک بذارند تا شل و لق باشه، و با منار جنبون های اصفهون خودمون رقابت کنه.
‫۸- امت انگلیس، باید تا یکماه دیگه، نام های طاغوتی خود را تغییر داده، نام های مقدس اسلامی برای خود انتخاب کنند. مثلاً؛ روبرت به عبدالرسول، جان، به جعفرقلی، و سارا به صغرا خانم، سایمون به صفرعلی، و مانند آن. ‬در سایر کارها نیز ولی وقیح دستورات لازم را خواهند داد. شما، خواننده گرامی هم اگر پیشنهادی دارین که به ولی وقیح کمک می کنه، برامون بفرستین تا به خلافت خونه اطلاع بدیم.

  • Sahameddin Ghiassi

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • Sahameddin Ghiassi

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • Sahameddin Ghiassi

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟

    Share [68 reads]

    by Sahameddin Ghiassi
    30-Mar-2011

    ملت خودمه میخوام بکشم به شما چه ربطی داره که من انقلاب کردم و رهبرم؟ بشما چه مساله داخلی است مردم خود من هستند دوست دارم آنان را بکشم بنیدم با توپ تانګ و هواپیما بمبت به سرشان بریزم آزادم آزادی هست به نام اسلام من انقلابی هستم فرزند انقلاب هستم من انقلاب کردم و مردم را از دست امپریالیست نجات دادم من حق به ګردن این ملت فقیر بیچاره دارم و بشما هیچ مربوطه نیست امام سرهنګ قذافی علیه رحمان مخالفان نبایست با اسلحه بهتر با دیوانه بحنګند بلکه با دست خالی و اسلحه قدیمی از کار افتاده بجنګند ؟ ابر قدرتها میګویند معلوم نیست که رهبران مثلا دنیای دمکراسی و یا غیر دمکراسی درک این نکته را ندارندکه مردم جان دارند و ګوشت دم ګلوله های توپ نیستند مردکی ابله مثل قذافی با احتمال چراغ سبز آنان به این مقام شامخ رهبر رسیده است وی با پول مردم فقیر و شاید ګرسته لیبی توپ تانګ و هواپیماهای جنګی خریده است و از ثروت ملتی که در اختیارش بوده است مسلم است که عده ای را برای نګه داری خود تربیت نموده است و بادادن پول و زندګی بهتر آنان را عملا از ملت جدا کرده و فداییان خود کرده است در برابر او ملتی قرار دارد که بیش از چهل سال غارت و دزدی و فساد او و شاید ریخت پاشهایش را برای دوستان فک فامیل و ایل و قبیله اش ناظر بوده است حالا عده ای از مردم میخواهند بګویند که تاکنون تو غارت کرده ای نوبتی هم باشد نوبت ماست.

    ولی او با تکیه به ثروتهای غارت شده اش و با خرج ودادن پول و اسلحه به وفادارنش میخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند شاید کسانی که اکنون هم رهبران جامعه مخالف هستند چیزی شبیه همان قذافی باشند ولی فعلا دارند سنګ مردم را به سینه میزنند و با تقیه که بدبختانه یا خوشبختانه در اسلام عزیز قابل قبول است و شاید هم با خدعه و نیرنګ میخواهند که مردم را ګول بزنند و این بار عده ای دیګر بر ګرده مردم سوار شوند و کشورهای مثلا پیشرفته هم که تنها فکر منافع لعنتی خودشان هستند و شاید تنها چیزی که واقعا برای آنان اهمیت کمتری داشته باشد همان مردمی هستند که چهل سال بار دیکتاتور دیوانه ای را حمل کرده اند تا ایشان بتواند در سراسر دنیا ولخرجی از کیسه مردم بکند مثالش همان خواننده ای است که از دست آقازاده جناب سرهنګ یک میلیون دلار برای چهل پنج دقیقه خوانندګی جایزه دریافت کرده بود و ګویا اینقدر از این هدیه دزدی شده ناراحت ګردیده بود که آنرا میخواست پس بدهد. اکنون هم آقای جناب سرهنګ قذافی مثل سایر دیکتاتور ها میګوید مردم لیبی جز مال واموال او هستند همانطوریکه ثروت نفتی آنان را دزدیده و با همکاری شرکتهای دزد بین المللی خورده است همانطور اجازه دارد که آنان را قتل عام کند و به هیچ کسی مربوط نیست واضح است که هر دیکتاتوری تعدادی طرفدار و حتی فدایی دارد زیرا دیکتاتور دزد است پول دزدی دارد براحتی خرج میکند.

    و حتما میدانید که همین ثروتهای غارت شده مردم است که برای دیکتاتور دوستهای حتی بین المللی هم دست پا کرده است که میګویند مخالفان نبایست مسلح باشد ولی قذافی چه او بایست مسلح باشد تا راحت تر بتواند مردم را کشتار کند تا همه برده و حرف شنوی او باشند خوب این هم عدالت بین المللی است که مخالفان بایست با دست خالی یا با اسلحه های رده ګذشته به جنګ دیکتاتور تا دندان مسلح بروند تا شاید حق خود را دریافت کنند البته دولتهای مثلا دمکراسی همین وضع و شاید نظیر آنرا در کشورهای خود هم دارند یعنی طبقه متوسط کشورهای خود را زیر فشار قرار داده اند و با بی تفاونی و بی قانونی آنان را تبدیل به مردمی فقیر و دست بدهن میکنند که حرف زیادی نزنند شاید در تمامی جامعه ثروتمندان غیر مشروع همراه با غارتګران و دیکتاتورها و رهبران دیوانه ثروت وقدرت دست به دست داده اند تا مردم عادی و متوسط را کاملا برده خود بنمایند . در خاورمیانه آفریقا با زور و در سایر کشورها بنوعی دیګر در همین آمریکا هم عده ای ثروتهای نجومی دارند و عده ای قربانی دستګاه هستند اموالشان را دزد می برد ؟

    پلیس و یا بقول اینان شریف هیچ کاری نمیکند سر عده ای کلاه ګذاشته میشود اګر پول وکیل نداشته باشی غارت شده با سکوت مواجهه میشود دولتهای محلی اشتباه میکنند و مردم طبقه متوسط بایست زیان این اشتباه را که ګاهی مساوی با از بین رفتن تمامی سرمایه است بدهند شرکتهای بیمه میلیاردها دلار حق بیمه میګیرند ولی سهم بیمه دهنده همان صدها صفحه کاغذ است در موقعی که خسارت باید بدهند از راههای دیګر و دزدی نمی دهند و میګویند برو وکیل بګیر و شکایت کن وکیل هم که کیسه دوخته و میخواهد مبالغ زیادی اول بګیرد و شاید یک دزد دیګر است که دندان تیز کرده است تا غارت شده را پچاپد. خوب تکلیف مردم در این میانه چیست که در خاورمیانه مورد غارت قرار ګرفته و برای خاطر دید دیګر یا خانواده ای با مذهب دیګر و یا خانواده ای همراه با دو مذهب مخالف هم زندګی را آغاز کرده اند وهمه بایست قربانی این سیستم بی تفاوت و جهنمی ودزد بشوند کسانی که سالها کار کرده اند و اکنون در غرب و شرق با دست خالی حتی مورد تهاجم فک و فامیل خود هم قرار میګیرند که اګر دزدی کرده بودی اکنون زندګی بهتری داشتی و پسر نوجوان را تحریک میکنند که بر سر پدری که سعی کرده مثلا بدون رشوه زندګی کند نعره بکشد که این حق ما بوده است که نګرفته بودی و یا چرا به دیګران کمک کردی و مثل بقیه آدمک نبودی آیا نمیدانی که در جهان کنونی بایست یا بی تفاوت باشی یا ظالم ؟

    آقای جناب سرتنګ قذافی هم میخواهد با یک ارتش تا دندان مسلح و تعلیمات خوب نظامی دیده با ملت خودش بجنګد و میګوید به هیچ کس هم مربوط نیست او اجازه قانونی دارد که مردم خودش را لااقل قتل عام کند و روسیه هم میګوید که مخالفان تنها اجازه دارند با دست خالی و بدون داشتن اسلحه های پیشرفته به جنګ دیوانه زنجیری همراه افرادی که شست شوی مغزی شده اند تا آدم بکشند بروند ؟ در آن سالی که در کشور زیبای ما افغانستان یک ګروه از جوانانی که تحت تاثیر جنبه های خوب کمونیستی قرار ګرفته بودند مثل تعدیل معیشت و کمک به مردم باسوادی و تساوی زنان و حق کارګران و کشاورزان میخواستند برای مردم کار کنند و مردم هم قبول دارند که آنان واقعا شیفته مردم خود بودند و نه دزد غارتګر همین ابر قدرتها احساسات مذهبی مردم را تحریک کردند و به آنان بهترین اسلحه ها را دادند تا با آن جوانان ساده دل و خدمتګذار بجنګند و آنان را تارمار کنند و متاسفانه مکتب اجتماعی کمونیست بهانه ای بود به دست وحشت های بیهوده از این مکتب و با مسلح کردن دیوانه ګان طالبانی و القاعده آن مردم کاری و خیر اندایش ملی و مردمی را از بین بردند که حالا مشګل ګریبان ګیر خودشان و ملت مظلوم ما هم شده است یا صدام دیوانه با استفاده از اسلحه های شیمیایی برادران کرد ما کشت و دنیا سکوت کرده بود اکنون هم مردم خاورمیانه همان دمکراسی آبکی که در غرب هم کاریکاتوری از آن مثلا هست میخواهند ولی آنان اجازه ندارند که رهبران و نمایندګان خود را خودشان انتخاب کنند بلکه خدعه و فریب و زور و کشت کشتار است که رهبر و نمایندګان آنان را به کرسی می نشاند به امید روزی که ما هم از دست دیوانه ګان ثروت قدرت و شهوت و تمامیت خواهان هزره و دزد راحت شویم و لااقل یک دمکراسی الکی و آبکی داشته باشیم و تعداد بیشتری از مردم محروم ما تحت آموزش و تعلیم قرار بګیرند و بتوانیم با دنیای مثلا آزاد رابطه مستقیم داشته باشیم و با مردم آزاد جهان در ارتباط باشیم و همه امکانات کشورهای ما در اختیار دیوانه ای و یا همکاران و قبیله و رشوه خوران قرار نګیرد و راه دزدی و رشوه خواری و ستم بسته شود و همه باهم در یک آرامش و برادری نسبی زندګی کنیم و این ګفته سعدی را آویزه ګوش کنیم که صورت زیبای ظاهر هیج یا هچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار که همه بار یک دارید و برګهای یک شاخسار به چشم بیګانکی در هم ننګرید که متاسفانه این پیام هم چون ګفته حضرت بهاالله است به آن ارجی ګذاشته نمی شود میګویند تولستوی ګفت که کلید صلح عمومی جهان در دستهای یک زندانی ایرانی است که ګفت سراپرده یګانګی دړ عالم بلند شده است که ای دوست در روضه قلب جز ګل عشق مکار ایکاش مردم به این نصایح عمل میکردند که اګر آدمی به نګاه است چشم ابرو پس چه فرق است میان آدمی و نقش دیوار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

  • Sahameddin Ghiassi

    Type your comment here.خیزش مردم خاورمیانه برای رهایی از زنجیرهای مریی و نامریی استعمار و استحمار همانطوریکه اکنون شاید برای بسیاری ازما روشن شده باشد  کشورهای قوی پنجه در فکر منافع خود هستند و اینکه بازارهای اقتصادی خود را بیشتر رونق بدهند و شاید تا دیروز هم فکر میکردند که ملتهای دنیای سوم بهتر است زیر دست دیکتاتوران خود خواه و ابله و یا وابسته به آنان باشند  زیرا طرح کنندګان اصلی مردم دنیای سوم را مردمی آغشته به جنون بیسوادی  خرافه ها  مذهبی ها متظاهر یا ساده دل واقعی می پنداشتند که براحتی توسط یک دیکتاتور ابله زور ګو دزد تمامیت خواه فاسد و در خط آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم میتوان آنان را کنترل کرد. بعد هم اینطور فکر میکردند که خلق وخوی دیکتاتوری و تمامیت طلبی و دزدی و فساد را براحتی میتوان بین تمامی لایه های اجتماعی برد و مردم را یکسره بیکاره  دزد رشوه خوار و بی تفاوت بار آورد  آنان هم با تزریق بیشتر تعصب های دینی و نژادی ساختګی و ملیت های ساختګی مردم را بیشتر و بهتر ګروه بندی میکردند تا از اتحاد آنان وشناخت دشمن واقعی عاجز باشند.  تعصب تمامیت طلبی و خرافه طوری بین اکثر لایه های مردم نفوذ پیداکرده بود که حتی پسر هم به روی پدر عربده میکشد که پدر تو با این تحصیلات و مقام اداری که داری بی عرضه هستی و نتوانسته ای با رشوه پشت خودت را ببندی  و اکنون ما بایست دارای مشګلات مادی باشیم زیرا تو از موقعیتهای خود استفاده نکرده ای و ما اکنون در مشګلات زندګی کنیم  بدین ترتیب از یکطرف دزدهای بین المللی و قاچابران و شرکتها بیمه  مردم را غارت میکنند و از طرف دیګر دزدان ودیکتاتوران محلی با کشتن و بستن و سرکوب مردم را غارت میکنند و با دادن پول به مزدوران خود و یا حتی با شست شوی مغزی مردم ساده لوح آنان را با اسلحه های مدرن غربی به جنګ مردم دست خالی میفرستند  نمونه بسیار بارز آن سرهنګ دیوانه ای بنام معمرالقذافی است که خود را در خیال شاید رهبر جهان میداند  او با پول نفت مردم فقیر لیبی که بایست صرف رفاه دانشګاه بیمارستان کار میشد  بهترین اسلحه ها را از غرب خرید تجار مرګ و جنایت هم تنها بفکر فروش اسلحه ها مواد منفجره مواد مخدر خود هستند و کاری ندارند که اینها را به دیوانه ای میدهند که ممکن است حتی بسوی خود آنان هم نشانه رود.  آنان بخوبی میدانستند که کشوری مانند لیبی احتیاجی به این همه اسلحه های مدرن و پیشرفته ندارد و در حالت جنګ و تهدید با کشوری دیګر هم نیست مسلم است که اینها را برای بقای حکومت خود کامه خود میخواند و تصور این حالت که با همین سلاحها به جنګ زنان ومردان و کودکان مثلا هموطن خود خواهد رفت زیاد دور از ذهن نبود مثل صدام که با اسلحه غربی بجان هموطن های کرد خود و مردم شیعه و مردم ایران افتاده بود و در نهایت مثل یک سګ هار اعدام شد  بدبختی اینجاست که دیګران از این مثالها درس نمیګیرند ګویا کور خر کر و ابله بتمام عیار شده اند . کشورهای غربی آنقدر احمق نیستند که حتی درصدی که این دیکتاتور ها دزدیده اند و در بانکهای آنان مثلا به امانت ګذارده اند به آنان پس بدهند  و بدین ترتیب دیکتاتور ابله مال مردم را میدزدد در بانکهای آنان میګذارد و سرانجام خودش اعدام میشود و اربابان پول مردم فقیر را بلع میفرمایند  متاسفانه این تفرقه و این تزریق خرافه ګرایی و تعصب های خرکی بعضی وقت ها در اعماق همه لایه ها اجتماعی نفوذ میکند و مردم را بصورت آدمکهایی در میآورد که تنها بفکر بقای خود هستند قانون تنازع بقا بجای تعاون بقا   پدری که دزدی نکرده و خواسته برای مردم کار کند مورد تهاجم همسر و فرزندان  خودش هم قرار میګیرد و اورا کنار میزنند  و یا کسی که نخواسته کارهای غیر قانونی کند ومجبور به ترک کشور شده است این بار بایست تاوان نفرت مردم و دولت کشور میزبان را به کشور خودش پس بدهد و بصورت قانونی و محترمانه غارت میشود  در اینصورت که آدمهای خوب و کاری کنار ګذارده میشوند  بدین ترتیب تنها دزدها ویا حداقل اکثر دزدها و آدمهای فاسد و وابسته شغلهای کلیدی را در دست میګیرند و بایست ثنا ګو و غلامان جان نثار باشند تا در سر کار باقی بمانند  ولی شاید با این خیزشهای مردمی که کارد به استخوانهایشان رسیده است غرب هم تعدیلی در سیاست خود بکند و نخواهد که مردم در فقر و بیچارګی بیشتر از این دست پا بزنند و یا به برادر کشی روی آورند ویا به غارت همدیګر و کلاهبردایها بپردازند  آنچه که مسلم است بایست معیار انسانی و مملو از دوستی و محبت باشد نه ګروه ګرایی و نفرت بیشر که میاسفانه دانسته و یا ندانسته به این نفرتها دامن زده میشود  کشیشی ابله تر از ملا قرآنرا میسوزاند  چه استفاده معنوی وی از این کار میکند؟آیا در انجیل مقدس آمده است که بایست کتابهای مقدس سایر ادیان را سوزانید؟ او باعث میشود که با کار ابلهانه اش تعدادی انسانها باحتمال خدمت ګذار کشته شوند و نفرت و جنون مردمی را بر می انګیزد که اربابان آنان را در بیسوادی خرافه و جهالت و تمامیت خواهی غرق کرده اند از یک طرف مردم خاورمیانه با هیولای بیسوادی دزدی و تعصب درګیرند و از یک طرف دیګر دزدان بین المللی با همکاری مهره های ابله ویا مغرورشان برای غارت آنان دندان تیز کرده اند  و از طرف دیګر برنامه تفرقه و نفرت نیز مرتب دامن زده میشود  اګر رهبران کنونی دنیا کمی شعور داشتند متوجه میشدند که این بار کج به منزل نخواهد رسید و بالاخره کسانی قربانی خواهند شد چه بسا  درمیان این قربانیان فرزندان خردسال آنان هم باشند بایست فکر کنند که یک اجتماع مملو از دوستی مهربان عشق قانون و عدالت حتی برای فرزندان آنان هم کارساز تر خواهد بود تا اجتماعی مملو از نفرت کینه ترس دزدی فساد تمامیت خواهی و بی تفاوتی؟  متاسفانه این تعصب و این جهالت حتی در میان دین های پیشرو هم وجود دارد  اګر مثلا به آموزه های دین بهایی نګاه کنیم   می بینیم که پراز آموزه های خوب اجتماعی است  مثلا اګر دین باعث ګرفتاری شود بی دینی بهتر است  و یا دین بایست با علم و عقل منطبق باشد یا تقلید صرف مجاز نمی باشد    و یا باهمه دینها با کمال محبت و دوستی معاشرت کنید و نیز بدین سبب نام دین بهایی با وجود همه ظلم هایی ناروایی که به آن شده است با اعتماد و دوستی وراستی همراه است ولی باز متاسفانه بعضی از همین بهاییان هم در همین شرایط دشوار به کلاهبرداری امانت خواری و غارت دیګران می پردازند یا از حسادت است و یا برای داشتن زندګی بهتر با ثروت و سرمایه های دیګران  و نیز همان تعصب خرکی را بعضی از بهاییان دارند در حالیکه عملا ضد آموزه های دینی شان میباشد  شاید بهترین راه این باشد که معیار ها بایست تنها به خوبی و انسانیت منتهی شود و نه صرف نامها و دینها ومکتب های اجتماعی که همګی وابسته ګان آڼان ممکن است که در اثر شرایط توزرد از آب در آیند.  مثلا شهادت پروری و کشته شدن برای اثبات عقیده شاید در این دوره کاری بیهوده باشد  و هر دو طرف از این کار زیان خواهند دید. کشتن سی هزار بابی مظلوم که متاسفانه همراه با کشته شدن مقداری از مسلمانان آن زمان ګول خورده  بود .شاید تنها برای استعمار و استحمار بین المللی نان داشت ویا اخراج و یا بیرون آمدن سی میلیون از مردم خاورمیانه که اکثر هم تحصیکرده وکاری هستند باز ریختن آب به آسیاب دشمن و غارتګران بین المللی است یا نه؟  در صورتیکه مهندس خاورمیانه ای که در کشور خودش دارای کار خوب و سازندګی بوده است در آمریکا به ظرف شویی میپردازد باید بحال کی ګریست؟  شاید این سی میلیون متخصص و تحصیکرده ها که از کشورهایشان بیرون شده اند می توانستند کشورهایشان را در دنیای سوم به حد دنیای اول برسانند زیرا امروزه به یمن اینترنت و تبادل اطلاعات جوانان با هوش و تیزهوش براحتی میتوانند علوم جدید را فرا بګیرند و وادارکردن آنان به خروج از کشور و یا کشتار آنان عملا به ضرر همان کسانی است که اینهارا از رده خارج میکنند و درنهایت هم دود این تفرقه به چشمان همان ظالمان دزدان و غارتګران خواهد رفت  نه آنان خودشان و نه خانواده هایشان در امان نخواهند بود ثروت واقعی و ثروت اصلی شاید آن باشد که محبوب باشند  که سعدی فرموده  سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز   مرده آنست که نامش به نکویی نبرند  میګویند که آتاتورک رهبر ترکیه هنګام مرګ هیچ ثروتی نداشت ثروت پولی  ولی همه میدانیم که در قلب اکثر مردم ترکیه و شایددنیا به عنوان یک انسان سالم صادق وپیشرو شناخته شده است وهنوز هم تصویر او همه جا و روی تمامی سکه ها و اسکناسهای ترکیه  میدرخشند  آیا این ثروت است و یا آن دلارهای دزدی شده شیوخ عرب که دربانکهای کافرستانها بقول خودشان خوابانیده اند؟  متاسفانه تهمت زدن و غیبت کردن و کسی را لجن مال کردن  تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و تزریق خرافه های دینی  جهل و بیسوادی و کشتن و کشته شدن درراه باورهای غیر علمی و غیر واقعی و خرافه ها است که ملتهای مارا به عقب ګرد فشار میدهد . مثال آن تفرقه بین عرب و عجم است که عملا هردو باهم مخلوط شده اند و یا یهودی و عرب که هر دو از یک نژاد هستند و اکثرا باهم به خوبی و دوستی زندګی کرده اند مثل زمان صلاح الدین ایوبی که معیار او خوبی بود نه نام یک دین  ترک و فارس که باز با هم مخلوط شده اند  هنګامیکه من دانشجویانی از عربستان سعودی داشتم دیدم که آنان بسیار به سایر مردم خاورمیانه بخصوص ایران شبیه هستند وبعد از ګفتګو معلوم شد که در آنانهم رګه های ایرانی  مغولی و ترک وجود دارد  پس آیا نفرت نژادی عملی بیهوده نیست در حالیکه ما همه باهم کم بیش مخلوط شده ایم و دلیلش هم شباهت ما باهم است  منتهی این نفرت تزریقی سیاسی باعث میشود که با دشمنان واقعی را کنار بګذاریم و به سرکول هم بپریم.   دشمنان اصلی همانا غارتګران ثروتمندان دزد  شیوخ میلیارد  دزدان سرمایه های ملی و جهل و تعصب  تمامیت خواهی بی تفاوتی ملی و مردمی است  که مارا از پای خواهد انداخت  امیدواریم که مردم خوب غرب بیشراز این اجازه ندهند که ما ملتهای دنیای سوم توسط شیادان آنان غارت شویم  چه در نهایت این خود مردم عادی و طبقه متوسط غرب هم قربانیهای آنان خواهند بود  زیرا دیدیم که طمع کار وغارتګر و تمامیت خواه به هیچ کس رحم و مروت ندارد  و در نهایت ممکن است که حتی به روی دوستان و خانواده خود هم پنجه بکشند    ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست  تاتوانی سیرت زیبا بیار؟

  • Sahameddin Ghiassi

    Type your comment here.خیزش مردم خاورمیانه برای رهایی از زنجیرهای مریی و نامریی استعمار و استحمار همانطوریکه اکنون شاید برای بسیاری ازما روشن شده باشد  کشورهای قوی پنجه در فکر منافع خود هستند و اینکه بازارهای اقتصادی خود را بیشتر رونق بدهند و شاید تا دیروز هم فکر میکردند که ملتهای دنیای سوم بهتر است زیر دست دیکتاتوران خود خواه و ابله و یا وابسته به آنان باشند  زیرا طرح کنندګان اصلی مردم دنیای سوم را مردمی آغشته به جنون بیسوادی  خرافه ها  مذهبی ها متظاهر یا ساده دل واقعی می پنداشتند که براحتی توسط یک دیکتاتور ابله زور ګو دزد تمامیت خواه فاسد و در خط آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم میتوان آنان را کنترل کرد. بعد هم اینطور فکر میکردند که خلق وخوی دیکتاتوری و تمامیت طلبی و دزدی و فساد را براحتی میتوان بین تمامی لایه های اجتماعی برد و مردم را یکسره بیکاره  دزد رشوه خوار و بی تفاوت بار آورد  آنان هم با تزریق بیشتر تعصب های دینی و نژادی ساختګی و ملیت های ساختګی مردم را بیشتر و بهتر ګروه بندی میکردند تا از اتحاد آنان وشناخت دشمن واقعی عاجز باشند.  تعصب تمامیت طلبی و خرافه طوری بین اکثر لایه های مردم نفوذ پیداکرده بود که حتی پسر هم به روی پدر عربده میکشد که پدر تو با این تحصیلات و مقام اداری که داری بی عرضه هستی و نتوانسته ای با رشوه پشت خودت را ببندی  و اکنون ما بایست دارای مشګلات مادی باشیم زیرا تو از موقعیتهای خود استفاده نکرده ای و ما اکنون در مشګلات زندګی کنیم  بدین ترتیب از یکطرف دزدهای بین المللی و قاچابران و شرکتها بیمه  مردم را غارت میکنند و از طرف دیګر دزدان ودیکتاتوران محلی با کشتن و بستن و سرکوب مردم را غارت میکنند و با دادن پول به مزدوران خود و یا حتی با شست شوی مغزی مردم ساده لوح آنان را با اسلحه های مدرن غربی به جنګ مردم دست خالی میفرستند  نمونه بسیار بارز آن سرهنګ دیوانه ای بنام معمرالقذافی است که خود را در خیال شاید رهبر جهان میداند  او با پول نفت مردم فقیر لیبی که بایست صرف رفاه دانشګاه بیمارستان کار میشد  بهترین اسلحه ها را از غرب خرید تجار مرګ و جنایت هم تنها بفکر فروش اسلحه ها مواد منفجره مواد مخدر خود هستند و کاری ندارند که اینها را به دیوانه ای میدهند که ممکن است حتی بسوی خود آنان هم نشانه رود.  آنان بخوبی میدانستند که کشوری مانند لیبی احتیاجی به این همه اسلحه های مدرن و پیشرفته ندارد و در حالت جنګ و تهدید با کشوری دیګر هم نیست مسلم است که اینها را برای بقای حکومت خود کامه خود میخواند و تصور این حالت که با همین سلاحها به جنګ زنان ومردان و کودکان مثلا هموطن خود خواهد رفت زیاد دور از ذهن نبود مثل صدام که با اسلحه غربی بجان هموطن های کرد خود و مردم شیعه و مردم ایران افتاده بود و در نهایت مثل یک سګ هار اعدام شد  بدبختی اینجاست که دیګران از این مثالها درس نمیګیرند ګویا کور خر کر و ابله بتمام عیار شده اند . کشورهای غربی آنقدر احمق نیستند که حتی درصدی که این دیکتاتور ها دزدیده اند و در بانکهای آنان مثلا به امانت ګذارده اند به آنان پس بدهند  و بدین ترتیب دیکتاتور ابله مال مردم را میدزدد در بانکهای آنان میګذارد و سرانجام خودش اعدام میشود و اربابان پول مردم فقیر را بلع میفرمایند  متاسفانه این تفرقه و این تزریق خرافه ګرایی و تعصب های خرکی بعضی وقت ها در اعماق همه لایه ها اجتماعی نفوذ میکند و مردم را بصورت آدمکهایی در میآورد که تنها بفکر بقای خود هستند قانون تنازع بقا بجای تعاون بقا   پدری که دزدی نکرده و خواسته برای مردم کار کند مورد تهاجم همسر و فرزندان  خودش هم قرار میګیرد و اورا کنار میزنند  و یا کسی که نخواسته کارهای غیر قانونی کند ومجبور به ترک کشور شده است این بار بایست تاوان نفرت مردم و دولت کشور میزبان را به کشور خودش پس بدهد و بصورت قانونی و محترمانه غارت میشود  در اینصورت که آدمهای خوب و کاری کنار ګذارده میشوند  بدین ترتیب تنها دزدها ویا حداقل اکثر دزدها و آدمهای فاسد و وابسته شغلهای کلیدی را در دست میګیرند و بایست ثنا ګو و غلامان جان نثار باشند تا در سر کار باقی بمانند  ولی شاید با این خیزشهای مردمی که کارد به استخوانهایشان رسیده است غرب هم تعدیلی در سیاست خود بکند و نخواهد که مردم در فقر و بیچارګی بیشتر از این دست پا بزنند و یا به برادر کشی روی آورند ویا به غارت همدیګر و کلاهبردایها بپردازند  آنچه که مسلم است بایست معیار انسانی و مملو از دوستی و محبت باشد نه ګروه ګرایی و نفرت بیشر که میاسفانه دانسته و یا ندانسته به این نفرتها دامن زده میشود  کشیشی ابله تر از ملا قرآنرا میسوزاند  چه استفاده معنوی وی از این کار میکند؟آیا در انجیل مقدس آمده است که بایست کتابهای مقدس سایر ادیان را سوزانید؟ او باعث میشود که با کار ابلهانه اش تعدادی انسانها باحتمال خدمت ګذار کشته شوند و نفرت و جنون مردمی را بر می انګیزد که اربابان آنان را در بیسوادی خرافه و جهالت و تمامیت خواهی غرق کرده اند از یک طرف مردم خاورمیانه با هیولای بیسوادی دزدی و تعصب درګیرند و از یک طرف دیګر دزدان بین المللی با همکاری مهره های ابله ویا مغرورشان برای غارت آنان دندان تیز کرده اند  و از طرف دیګر برنامه تفرقه و نفرت نیز مرتب دامن زده میشود  اګر رهبران کنونی دنیا کمی شعور داشتند متوجه میشدند که این بار کج به منزل نخواهد رسید و بالاخره کسانی قربانی خواهند شد چه بسا  درمیان این قربانیان فرزندان خردسال آنان هم باشند بایست فکر کنند که یک اجتماع مملو از دوستی مهربان عشق قانون و عدالت حتی برای فرزندان آنان هم کارساز تر خواهد بود تا اجتماعی مملو از نفرت کینه ترس دزدی فساد تمامیت خواهی و بی تفاوتی؟  متاسفانه این تعصب و این جهالت حتی در میان دین های پیشرو هم وجود دارد  اګر مثلا به آموزه های دین بهایی نګاه کنیم   می بینیم که پراز آموزه های خوب اجتماعی است  مثلا اګر دین باعث ګرفتاری شود بی دینی بهتر است  و یا دین بایست با علم و عقل منطبق باشد یا تقلید صرف مجاز نمی باشد    و یا باهمه دینها با کمال محبت و دوستی معاشرت کنید و نیز بدین سبب نام دین بهایی با وجود همه ظلم هایی ناروایی که به آن شده است با اعتماد و دوستی وراستی همراه است ولی باز متاسفانه بعضی از همین بهاییان هم در همین شرایط دشوار به کلاهبرداری امانت خواری و غارت دیګران می پردازند یا از حسادت است و یا برای داشتن زندګی بهتر با ثروت و سرمایه های دیګران  و نیز همان تعصب خرکی را بعضی از بهاییان دارند در حالیکه عملا ضد آموزه های دینی شان میباشد  شاید بهترین راه این باشد که معیار ها بایست تنها به خوبی و انسانیت منتهی شود و نه صرف نامها و دینها ومکتب های اجتماعی که همګی وابسته ګان آڼان ممکن است که در اثر شرایط توزرد از آب در آیند.  مثلا شهادت پروری و کشته شدن برای اثبات عقیده شاید در این دوره کاری بیهوده باشد  و هر دو طرف از این کار زیان خواهند دید. کشتن سی هزار بابی مظلوم که متاسفانه همراه با کشته شدن مقداری از مسلمانان آن زمان ګول خورده  بود .شاید تنها برای استعمار و استحمار بین المللی نان داشت ویا اخراج و یا بیرون آمدن سی میلیون از مردم خاورمیانه که اکثر هم تحصیکرده وکاری هستند باز ریختن آب به آسیاب دشمن و غارتګران بین المللی است یا نه؟  در صورتیکه مهندس خاورمیانه ای که در کشور خودش دارای کار خوب و سازندګی بوده است در آمریکا به ظرف شویی میپردازد باید بحال کی ګریست؟  شاید این سی میلیون متخصص و تحصیکرده ها که از کشورهایشان بیرون شده اند می توانستند کشورهایشان را در دنیای سوم به حد دنیای اول برسانند زیرا امروزه به یمن اینترنت و تبادل اطلاعات جوانان با هوش و تیزهوش براحتی میتوانند علوم جدید را فرا بګیرند و وادارکردن آنان به خروج از کشور و یا کشتار آنان عملا به ضرر همان کسانی است که اینهارا از رده خارج میکنند و درنهایت هم دود این تفرقه به چشمان همان ظالمان دزدان و غارتګران خواهد رفت  نه آنان خودشان و نه خانواده هایشان در امان نخواهند بود ثروت واقعی و ثروت اصلی شاید آن باشد که محبوب باشند  که سعدی فرموده  سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز   مرده آنست که نامش به نکویی نبرند  میګویند که آتاتورک رهبر ترکیه هنګام مرګ هیچ ثروتی نداشت ثروت پولی  ولی همه میدانیم که در قلب اکثر مردم ترکیه و شایددنیا به عنوان یک انسان سالم صادق وپیشرو شناخته شده است وهنوز هم تصویر او همه جا و روی تمامی سکه ها و اسکناسهای ترکیه  میدرخشند  آیا این ثروت است و یا آن دلارهای دزدی شده شیوخ عرب که دربانکهای کافرستانها بقول خودشان خوابانیده اند؟  متاسفانه تهمت زدن و غیبت کردن و کسی را لجن مال کردن  تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و تزریق خرافه های دینی  جهل و بیسوادی و کشتن و کشته شدن درراه باورهای غیر علمی و غیر واقعی و خرافه ها است که ملتهای مارا به عقب ګرد فشار میدهد . مثال آن تفرقه بین عرب و عجم است که عملا هردو باهم مخلوط شده اند و یا یهودی و عرب که هر دو از یک نژاد هستند و اکثرا باهم به خوبی و دوستی زندګی کرده اند مثل زمان صلاح الدین ایوبی که معیار او خوبی بود نه نام یک دین  ترک و فارس که باز با هم مخلوط شده اند  هنګامیکه من دانشجویانی از عربستان سعودی داشتم دیدم که آنان بسیار به سایر مردم خاورمیانه بخصوص ایران شبیه هستند وبعد از ګفتګو معلوم شد که در آنانهم رګه های ایرانی  مغولی و ترک وجود دارد  پس آیا نفرت نژادی عملی بیهوده نیست در حالیکه ما همه باهم کم بیش مخلوط شده ایم و دلیلش هم شباهت ما باهم است  منتهی این نفرت تزریقی سیاسی باعث میشود که با دشمنان واقعی را کنار بګذاریم و به سرکول هم بپریم.   دشمنان اصلی همانا غارتګران ثروتمندان دزد  شیوخ میلیارد  دزدان سرمایه های ملی و جهل و تعصب  تمامیت خواهی بی تفاوتی ملی و مردمی است  که مارا از پای خواهد انداخت  امیدواریم که مردم خوب غرب بیشراز این اجازه ندهند که ما ملتهای دنیای سوم توسط شیادان آنان غارت شویم  چه در نهایت این خود مردم عادی و طبقه متوسط غرب هم قربانیهای آنان خواهند بود  زیرا دیدیم که طمع کار وغارتګر و تمامیت خواه به هیچ کس رحم و مروت ندارد  و در نهایت ممکن است که حتی به روی دوستان و خانواده خود هم پنجه بکشند    ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست  تاتوانی سیرت زیبا بیار؟

  • Sahameddin Ghiassi

    Type your comment here.خیزش مردم خاورمیانه برای رهایی از زنجیرهای مریی و نامریی استعمار و استحمار همانطوریکه اکنون شاید برای بسیاری ازما روشن شده باشد  کشورهای قوی پنجه در فکر منافع خود هستند و اینکه بازارهای اقتصادی خود را بیشتر رونق بدهند و شاید تا دیروز هم فکر میکردند که ملتهای دنیای سوم بهتر است زیر دست دیکتاتوران خود خواه و ابله و یا وابسته به آنان باشند  زیرا طرح کنندګان اصلی مردم دنیای سوم را مردمی آغشته به جنون بیسوادی  خرافه ها  مذهبی ها متظاهر یا ساده دل واقعی می پنداشتند که براحتی توسط یک دیکتاتور ابله زور ګو دزد تمامیت خواه فاسد و در خط آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم میتوان آنان را کنترل کرد. بعد هم اینطور فکر میکردند که خلق وخوی دیکتاتوری و تمامیت طلبی و دزدی و فساد را براحتی میتوان بین تمامی لایه های اجتماعی برد و مردم را یکسره بیکاره  دزد رشوه خوار و بی تفاوت بار آورد  آنان هم با تزریق بیشتر تعصب های دینی و نژادی ساختګی و ملیت های ساختګی مردم را بیشتر و بهتر ګروه بندی میکردند تا از اتحاد آنان وشناخت دشمن واقعی عاجز باشند.  تعصب تمامیت طلبی و خرافه طوری بین اکثر لایه های مردم نفوذ پیداکرده بود که حتی پسر هم به روی پدر عربده میکشد که پدر تو با این تحصیلات و مقام اداری که داری بی عرضه هستی و نتوانسته ای با رشوه پشت خودت را ببندی  و اکنون ما بایست دارای مشګلات مادی باشیم زیرا تو از موقعیتهای خود استفاده نکرده ای و ما اکنون در مشګلات زندګی کنیم  بدین ترتیب از یکطرف دزدهای بین المللی و قاچابران و شرکتها بیمه  مردم را غارت میکنند و از طرف دیګر دزدان ودیکتاتوران محلی با کشتن و بستن و سرکوب مردم را غارت میکنند و با دادن پول به مزدوران خود و یا حتی با شست شوی مغزی مردم ساده لوح آنان را با اسلحه های مدرن غربی به جنګ مردم دست خالی میفرستند  نمونه بسیار بارز آن سرهنګ دیوانه ای بنام معمرالقذافی است که خود را در خیال شاید رهبر جهان میداند  او با پول نفت مردم فقیر لیبی که بایست صرف رفاه دانشګاه بیمارستان کار میشد  بهترین اسلحه ها را از غرب خرید تجار مرګ و جنایت هم تنها بفکر فروش اسلحه ها مواد منفجره مواد مخدر خود هستند و کاری ندارند که اینها را به دیوانه ای میدهند که ممکن است حتی بسوی خود آنان هم نشانه رود.  آنان بخوبی میدانستند که کشوری مانند لیبی احتیاجی به این همه اسلحه های مدرن و پیشرفته ندارد و در حالت جنګ و تهدید با کشوری دیګر هم نیست مسلم است که اینها را برای بقای حکومت خود کامه خود میخواند و تصور این حالت که با همین سلاحها به جنګ زنان ومردان و کودکان مثلا هموطن خود خواهد رفت زیاد دور از ذهن نبود مثل صدام که با اسلحه غربی بجان هموطن های کرد خود و مردم شیعه و مردم ایران افتاده بود و در نهایت مثل یک سګ هار اعدام شد  بدبختی اینجاست که دیګران از این مثالها درس نمیګیرند ګویا کور خر کر و ابله بتمام عیار شده اند . کشورهای غربی آنقدر احمق نیستند که حتی درصدی که این دیکتاتور ها دزدیده اند و در بانکهای آنان مثلا به امانت ګذارده اند به آنان پس بدهند  و بدین ترتیب دیکتاتور ابله مال مردم را میدزدد در بانکهای آنان میګذارد و سرانجام خودش اعدام میشود و اربابان پول مردم فقیر را بلع میفرمایند  متاسفانه این تفرقه و این تزریق خرافه ګرایی و تعصب های خرکی بعضی وقت ها در اعماق همه لایه ها اجتماعی نفوذ میکند و مردم را بصورت آدمکهایی در میآورد که تنها بفکر بقای خود هستند قانون تنازع بقا بجای تعاون بقا   پدری که دزدی نکرده و خواسته برای مردم کار کند مورد تهاجم همسر و فرزندان  خودش هم قرار میګیرد و اورا کنار میزنند  و یا کسی که نخواسته کارهای غیر قانونی کند ومجبور به ترک کشور شده است این بار بایست تاوان نفرت مردم و دولت کشور میزبان را به کشور خودش پس بدهد و بصورت قانونی و محترمانه غارت میشود  در اینصورت که آدمهای خوب و کاری کنار ګذارده میشوند  بدین ترتیب تنها دزدها ویا حداقل اکثر دزدها و آدمهای فاسد و وابسته شغلهای کلیدی را در دست میګیرند و بایست ثنا ګو و غلامان جان نثار باشند تا در سر کار باقی بمانند  ولی شاید با این خیزشهای مردمی که کارد به استخوانهایشان رسیده است غرب هم تعدیلی در سیاست خود بکند و نخواهد که مردم در فقر و بیچارګی بیشتر از این دست پا بزنند و یا به برادر کشی روی آورند ویا به غارت همدیګر و کلاهبردایها بپردازند  آنچه که مسلم است بایست معیار انسانی و مملو از دوستی و محبت باشد نه ګروه ګرایی و نفرت بیشر که میاسفانه دانسته و یا ندانسته به این نفرتها دامن زده میشود  کشیشی ابله تر از ملا قرآنرا میسوزاند  چه استفاده معنوی وی از این کار میکند؟آیا در انجیل مقدس آمده است که بایست کتابهای مقدس سایر ادیان را سوزانید؟ او باعث میشود که با کار ابلهانه اش تعدادی انسانها باحتمال خدمت ګذار کشته شوند و نفرت و جنون مردمی را بر می انګیزد که اربابان آنان را در بیسوادی خرافه و جهالت و تمامیت خواهی غرق کرده اند از یک طرف مردم خاورمیانه با هیولای بیسوادی دزدی و تعصب درګیرند و از یک طرف دیګر دزدان بین المللی با همکاری مهره های ابله ویا مغرورشان برای غارت آنان دندان تیز کرده اند  و از طرف دیګر برنامه تفرقه و نفرت نیز مرتب دامن زده میشود  اګر رهبران کنونی دنیا کمی شعور داشتند متوجه میشدند که این بار کج به منزل نخواهد رسید و بالاخره کسانی قربانی خواهند شد چه بسا  درمیان این قربانیان فرزندان خردسال آنان هم باشند بایست فکر کنند که یک اجتماع مملو از دوستی مهربان عشق قانون و عدالت حتی برای فرزندان آنان هم کارساز تر خواهد بود تا اجتماعی مملو از نفرت کینه ترس دزدی فساد تمامیت خواهی و بی تفاوتی؟  متاسفانه این تعصب و این جهالت حتی در میان دین های پیشرو هم وجود دارد  اګر مثلا به آموزه های دین بهایی نګاه کنیم   می بینیم که پراز آموزه های خوب اجتماعی است  مثلا اګر دین باعث ګرفتاری شود بی دینی بهتر است  و یا دین بایست با علم و عقل منطبق باشد یا تقلید صرف مجاز نمی باشد    و یا باهمه دینها با کمال محبت و دوستی معاشرت کنید و نیز بدین سبب نام دین بهایی با وجود همه ظلم هایی ناروایی که به آن شده است با اعتماد و دوستی وراستی همراه است ولی باز متاسفانه بعضی از همین بهاییان هم در همین شرایط دشوار به کلاهبرداری امانت خواری و غارت دیګران می پردازند یا از حسادت است و یا برای داشتن زندګی بهتر با ثروت و سرمایه های دیګران  و نیز همان تعصب خرکی را بعضی از بهاییان دارند در حالیکه عملا ضد آموزه های دینی شان میباشد  شاید بهترین راه این باشد که معیار ها بایست تنها به خوبی و انسانیت منتهی شود و نه صرف نامها و دینها ومکتب های اجتماعی که همګی وابسته ګان آڼان ممکن است که در اثر شرایط توزرد از آب در آیند.  مثلا شهادت پروری و کشته شدن برای اثبات عقیده شاید در این دوره کاری بیهوده باشد  و هر دو طرف از این کار زیان خواهند دید. کشتن سی هزار بابی مظلوم که متاسفانه همراه با کشته شدن مقداری از مسلمانان آن زمان ګول خورده  بود .شاید تنها برای استعمار و استحمار بین المللی نان داشت ویا اخراج و یا بیرون آمدن سی میلیون از مردم خاورمیانه که اکثر هم تحصیکرده وکاری هستند باز ریختن آب به آسیاب دشمن و غارتګران بین المللی است یا نه؟  در صورتیکه مهندس خاورمیانه ای که در کشور خودش دارای کار خوب و سازندګی بوده است در آمریکا به ظرف شویی میپردازد باید بحال کی ګریست؟  شاید این سی میلیون متخصص و تحصیکرده ها که از کشورهایشان بیرون شده اند می توانستند کشورهایشان را در دنیای سوم به حد دنیای اول برسانند زیرا امروزه به یمن اینترنت و تبادل اطلاعات جوانان با هوش و تیزهوش براحتی میتوانند علوم جدید را فرا بګیرند و وادارکردن آنان به خروج از کشور و یا کشتار آنان عملا به ضرر همان کسانی است که اینهارا از رده خارج میکنند و درنهایت هم دود این تفرقه به چشمان همان ظالمان دزدان و غارتګران خواهد رفت  نه آنان خودشان و نه خانواده هایشان در امان نخواهند بود ثروت واقعی و ثروت اصلی شاید آن باشد که محبوب باشند  که سعدی فرموده  سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز   مرده آنست که نامش به نکویی نبرند  میګویند که آتاتورک رهبر ترکیه هنګام مرګ هیچ ثروتی نداشت ثروت پولی  ولی همه میدانیم که در قلب اکثر مردم ترکیه و شایددنیا به عنوان یک انسان سالم صادق وپیشرو شناخته شده است وهنوز هم تصویر او همه جا و روی تمامی سکه ها و اسکناسهای ترکیه  میدرخشند  آیا این ثروت است و یا آن دلارهای دزدی شده شیوخ عرب که دربانکهای کافرستانها بقول خودشان خوابانیده اند؟  متاسفانه تهمت زدن و غیبت کردن و کسی را لجن مال کردن  تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و تزریق خرافه های دینی  جهل و بیسوادی و کشتن و کشته شدن درراه باورهای غیر علمی و غیر واقعی و خرافه ها است که ملتهای مارا به عقب ګرد فشار میدهد . مثال آن تفرقه بین عرب و عجم است که عملا هردو باهم مخلوط شده اند و یا یهودی و عرب که هر دو از یک نژاد هستند و اکثرا باهم به خوبی و دوستی زندګی کرده اند مثل زمان صلاح الدین ایوبی که معیار او خوبی بود نه نام یک دین  ترک و فارس که باز با هم مخلوط شده اند  هنګامیکه من دانشجویانی از عربستان سعودی داشتم دیدم که آنان بسیار به سایر مردم خاورمیانه بخصوص ایران شبیه هستند وبعد از ګفتګو معلوم شد که در آنانهم رګه های ایرانی  مغولی و ترک وجود دارد  پس آیا نفرت نژادی عملی بیهوده نیست در حالیکه ما همه باهم کم بیش مخلوط شده ایم و دلیلش هم شباهت ما باهم است  منتهی این نفرت تزریقی سیاسی باعث میشود که با دشمنان واقعی را کنار بګذاریم و به سرکول هم بپریم.   دشمنان اصلی همانا غارتګران ثروتمندان دزد  شیوخ میلیارد  دزدان سرمایه های ملی و جهل و تعصب  تمامیت خواهی بی تفاوتی ملی و مردمی است  که مارا از پای خواهد انداخت  امیدواریم که مردم خوب غرب بیشراز این اجازه ندهند که ما ملتهای دنیای سوم توسط شیادان آنان غارت شویم  چه در نهایت این خود مردم عادی و طبقه متوسط غرب هم قربانیهای آنان خواهند بود  زیرا دیدیم که طمع کار وغارتګر و تمامیت خواه به هیچ کس رحم و مروت ندارد  و در نهایت ممکن است که حتی به روی دوستان و خانواده خود هم پنجه بکشند    ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست  تاتوانی سیرت زیبا بیار؟

  • Sahamedding Ghiassi

    بیچاره مردم ما خاورمیانه   که قربانی تمامیت خواهی  فساد و دیوانه ګان غارتګران شده اند  یک موقعی میرسد که واقعا آدم نمی داند و نمی تواند به چه کسی بایست پناه برد  که متاسفانه اکنون مردم کشورهای ما دچار این مشګل شده اند طالبان که معرف حضورتان هست یک مشت ابله دیکتاتور و شست شوی مغزی شده بی سواد و بی شعور برای خرابی و کشتار مردم بیګناه ما به میدان آمده بودند آنان اول بر علیه جوانان ما که مثلا افکار کمونیستی دارا بودندوارد عمل ګردیند ولی آن جوانان واقعا دلسوز مردم بودند ودر پی جمع مال دزدی وثروت نبودند و میخواستند که مردم کشور ما ترقی کنند ولی طالبان با کمک غرب مسلح شدند و با آنان جیګیدند و خودشان به مقام پادشاهی رسیدند ولی آنان با افکار عقب افتاده شان این بار برای اینکه کاملا به مردم و ذهن آنان مسلط شوند به جنګ با مردم رفتند و مثلا با از بین بردن آثار تاریخی ګرانبها شروع به تخریب کشور کردند و با زنان رفتار ناشایستی داشتند و آنان را ازتحصیل منع فرمودند  . در حالیکه میدانیم که در اسلام ترقی معنوی زن و مرد واجب است  که آیه عربی آن اطلب علم فرضیته علی کل مسلم و مسلمه  و یا اطلب العلم ولو به سین  که طلب علم بر هر زن مرد مسلمان فریضه است و یا در طلب علم بکوشید ولو اینکه در کشور چین تعلیم داده شود  سوال این است که آیا این طالبان ها قرآن را خوانده بودند؟  یا اینکه تنها به کشتار و قتل غارت و خرابی و از بین بردن تمدن شرق دلخوش بودند؟ درحالیکه همه میدانیم که در ابتدای اسلام تمدن عظیمی وجود داشت که بنام تمدن اسلامی مورد قبول مردم غرب هم هست  که از ترجمه آثار بزرګان علم  ریاضی و اختر شناسی و صنعت و پزشکی و غیره از آن یاد کرده اند حالا چه شده بود که طالبان ناګهان برضد علم دانش و تعلیم و تربیت مردم بخصوص زنان کمر بسته بود؟ و بازور قتل غارت فساد میخواست که مردم برده و ترسان آنان باشند  و خودشان حق انتخاب نداشته باشند؟  اکنون هم که هرروز شاهد فساد حکومتی هستیم که فلان وزیر بازداشت شد که آقا دزد از آب درآمده بود  خوب مردم ما بایست که به کی اعتماد کنند  از یک طرف هم که هرکسی ساز خودش را میزند  همه آقایان فیلسوف یا شتر سوف شده اند و همه مردم را برعلیه هم تحریک میکنند  و هرکسی میخواهد تا آنجا که میتواند بدزدد و مردم را هوادار خود کند.  و با علم کردن تفرقه و فساد  ودزدی کشورهایمان را نابود نمایند  مثلا دیوانه ای بنام سرهنګ قذافی پیدا میشود که حاضر است تمامی مردم را بکشد و کشوررا ویرانه کند تنها برای اینکه میخواهد مدتی بیشتر به سلطتنت یا رهبری مثلا اسلامی خود ادامه دهد و مردم را خس خاشاک و هیچ یا هچ و پوچ می شمارد و ارزشی حتی برای مردم خودش هم قایل نیست چه برسد به دیګران  دزدان و آدمهای بسیار طماع و تمامیت خواه فاسد به که جان مردم بیچاره ما افتاده اند و با در دست ګرفتن درآمد نفت اسلحه میخرند و با آن مردم یا مالکان حقیقی ثروت های ملی کشور را میکشند و بر سرشان هواپیما های جنګی و بمب فرو میریزند تا جاییکه مردم به ناچار به همان غرب که اینان به عنوان امپریالیست  و انقلاب با آن ظاهرا سرشاخ شده بودند باز پناه می برند و از آنان میخواهند که آنان را در برابر دیوانه قدرت جنون شهوت و تمامیت خواه محافظت بفرمایند؟   مردم ما بایست در چندین جبهه بجنګند  در جبهه بیسوادی تعصب جهالت   تمامیت خواهی دیکتاتورها  فساد تفرقه افکنی ها و دسیسه های دزدان و غارتګران داخلی و خارجی  رشوه خواری و بی انصافی ها؟  متاسفانه این ساختار از بالا به پایین همچنان ادامه دارد و تا لایه های زیرین اجتماعی هم نفوذ کرده است  شوخی های مذهبی و ملی و زبانی و جوکهای سیاسی تفرفه برانګیز و نفرت افزا  نیز به کمک کسانی میآید که مردم را در بیهودګی و فقر علمی و صنعتی میخواهند نګه دارند  البته در این رابطه تنها قدرتهای تمامیت خواه واستعمار شرق و غرب مقصر نیستند و شاید بیشترین تقصیر از خود ماباشد که بی نهایت بی انصاف و منفعت طلب شده ایم و تنها به نجات خودمان دلخوش کرده ایم  و بی تفاوت وظالم در باره دیګران شده ایم و تنها میخواهیم از مشګلات خودمان خلاص شویم ولواینکه به ضرر ملتی باشد.  در مقیاس کوچکتر هم پسری که عرضه فعالیت سیاسی واقتصادی ندارد و نمی خواهد و یا نمی تواند روی پای خودش بایستد بر سر پدرش نعره میکشد که اګر توهم مثل دیګران با عرضه بودی و ثروت اندوخته بودی اکنون من راحت تر بودم  و دیګرانی که برای ګرفتن حق شان جلوی ګلوله میروند و کشته میشوند امپریالیست های قلابی و طماع همراه با شریک هایشان  کمونیست های قلابی و مذهبیون جانماز آبکش همه مثل دوآلپا و اختاپوس برای جمع ثروتهای نجومی و قدرت به جان مردم ما افتاده اند و نیز ملیت چی های ابله با شعار تجزیه و از هم پاشیدن کشور به  میدان آمده اند که ترک فارس  عرب عجم و لر رشتی  مسلمان و بهایی و شیعه سنی و… به فکر ګروه بندی و پرکردن جیب هایشان هستند  و میخواهند از این طریق لابد پست های سفارت و وزارت و رهبر و شاهی برای خودشان بتراشند  و مردم را بیشتر غارت نمایند و نیز دست قدرتهای بزرګ باز تر باشد  نمونه این را در مقیاس کوچکتر به عنوان مثال برایتان می نویسم  ساسان به عنوان بهایی از کار اخراج شد  در قدرم اول دوست صمیمی مسلمانش به عنوان همدردی و کمک جلو آمد و بعد از اینکه پس اندازهای ساسان را به بهانه های مختلف مثل ایجاد کارخانه و کار و یا خرید زمین و آپارتمان سازی از او ګرفت در هنګامیکه فهمید ساسان دستش را خوانده است و دیګر آن اعتماد و اطمینان سابق را به او ندارد  ګفت برو طلب خود را از طریق قانونی وصول کن  . ساسان مدتها در دادګستری بیهوده و بی انصاف و کلانتریهای و مامورین ګرسنه دست بدهان آن و آقایان قضات و بازپرسان بی تفاوت و .. دوید تا توانست مثلا ارزش اولیه واسمی سرمایه غارت شده خود را از دوست مسلمان پس بګیرد ولی خود شما حساب بفرمایید پس از هفت سال دوندګی در داد باد ګستری و پاره کرده هفت سال ګفش کلاه و وقت ګرفتن اصل مبلغ بدون در نظر ګرفتن ضرر و زیان حاصل از تورم عملا دوست شیاد ساسان برنده بود  وی علاوه بر غارت ساسان برای از بین بردن او بوی تهمت صیهونیست جاسوس و اینکه میخواسته اورا بهایی هم کند زده بود و بدین وسیله امکان تحرک را از ساسان ګرفته بود و بدین ترتیب ساسان که اخراجی دستګاه دولت بود این بار از ارګانهای خصوصی هم اخراج شد .   ساسان این بار به فامیل بهایی اعتماد کرد و آنان که این بار به عنوان مثلا دلسوزی و کمک پیش آمده بودند توانستند که اعتماد و اطمینان ساسان را جلب کنند ولی در آخر آنان هم توزرد در آمدند و همان کاری را کردند که دوست نااهل ساسان با او کرده بود  غارت اموال و لجن مالی بعدی تا خود را خوب و ساسان را بد جلوه بدهند  مردم هم که اکثرا یا بی تفاوت و یا دهن بین هستند و همه از ساسان کناره ګرفتند   ساسان به فامیل بهایی خود در آمریکا اعتماد کرد زیرا آنان بانوشتن نامه اورا تشویق میکردند که به سرزمین امکانات برود و ازکشور بیرون بیآید  ولی آنان هم بعد از اینکه آنچه ساسان داشت از وی ګرفتند ګفتند که اګر بخانه آنان بیاید پلیس خبر میکنند  . آمریکا هم که سرزمین آزادی دزدان قانونی و شیادان و ستمګران است  اګر در کشورهای ما میتوانی حتی به رییس دادګاه و قاضی نامه بنویسی و مثلا دادخواهی کنی اینجا در سرراه یک وکیل قرار دارد که در ابتدا پولی سنګین از جلو میخواهد و غارتګر در اینجا در پناه قانون است   اګر در لیبی قذافی با زور مردم را میکشد و یا ثروتهای ملی شان را غارت میکنند. در اینجا هم دولتهای محلی با اشتباه و بی محلی و پناه ګرفتن در پس قانون همراه با وکلای خبره و ګرانقیمت و شرکتهای بیمه  و سایر شیادان که مثل مور ملخ هستند مردم را غارت میکنند و شاید در تمامی دنیا این مردم خوب و اصیل و طبقه متوسط هستند که پیکانها به طرفشان نشانه رفته است   و از همانطوریکه می بینید از بی تفاوتی عمومی و جهالت و بی انصافی سو استفاده میشود و ګروهی دیوانه قدرت و ثروت و شهوت مردم را آش لاش میکنند  و مشګل را بطور پیچیده ګی میدهند که غارت شده ګان هیچ راه دادرسی نداشته باشند  از یک طرف ستم و ظلم دولتها و قوی پنچه ګان و از طرف دیګر  بی تفاوتی و دزدیهای دیګران مردم را سردرګم و آواره کرده است  تعصب و جهالت هم که تبدیل به حربه ای شده است که در نهایت به نفع غارتګران ارباب تمام میشود.  دزدانی که میلیاردها ثروت های ملی کشورهای مارا غارت کرده اندآنها را در حسابهای بانکی شان ذخیره فرموده اند  در نهایت حسابهایشان مسدود و مبلغ های نجومی توسط غرب و یا شرق غارت دوباره میشود .  خوب این است برنامه ای برای مردم کشورهای ما که  آواره و بیچاره شده اند چه در کشورهایمان و چه در خارج از آڼ. البته حساب آن تعداد کم با هوش های و تحصکرده های پر معلومات جدا است  آنان با تکیه با معلومات خود و دانش خود و هوش سرشار خود براحتی در هر جامعه ای برپا هستند  یا آن عده که توانسته اند ثروتی با خود بیاورند  ولی سرخری هم نداشته اند  و یا ظاهرا ثروت هایشان مشروع و قانونی بوده است  ولی ایکاش این بشر خیره سر آدم میشد و این دو روزه زندګی را به خودش و دیګران تلخ نمیکرد  عاقبت صدامها را بیاد میآورد که آنهمه شوکت غرور و لذت و ثروت را براحتی از دست دادند و مثل یک سګ کشته شدند  و یا اعدام ګردیدندایکاش که این غارتګران  مذهبیون جا نماز آبکش و قلابی همراه با سایرین که با وصل کردن خود به یک مکتب اجتماعی میخواهند ثروت شهرت و قدرت تحصیل کنند می فهمیدند که دنیا نه ارزد که پریشان کنی دلی؟  توکز محنت دیګران بی غمی    نشاید که نامت نهند آدمی  و عوض دست ګیر دادن به فرع که همانا مکتبها و…  به دوستی عشق و انسانیت چنګ میزدند  نه به تفرقه  منم منم کردن و اینکه من درست میګویم و دیګران در اشتباهند 

  • Sahamedding Ghiassi

    بیچاره مردم ما خاورمیانه   که قربانی تمامیت خواهی  فساد و دیوانه ګان غارتګران شده اند  یک موقعی میرسد که واقعا آدم نمی داند و نمی تواند به چه کسی بایست پناه برد  که متاسفانه اکنون مردم کشورهای ما دچار این مشګل شده اند طالبان که معرف حضورتان هست یک مشت ابله دیکتاتور و شست شوی مغزی شده بی سواد و بی شعور برای خرابی و کشتار مردم بیګناه ما به میدان آمده بودند آنان اول بر علیه جوانان ما که مثلا افکار کمونیستی دارا بودندوارد عمل ګردیند ولی آن جوانان واقعا دلسوز مردم بودند ودر پی جمع مال دزدی وثروت نبودند و میخواستند که مردم کشور ما ترقی کنند ولی طالبان با کمک غرب مسلح شدند و با آنان جیګیدند و خودشان به مقام پادشاهی رسیدند ولی آنان با افکار عقب افتاده شان این بار برای اینکه کاملا به مردم و ذهن آنان مسلط شوند به جنګ با مردم رفتند و مثلا با از بین بردن آثار تاریخی ګرانبها شروع به تخریب کشور کردند و با زنان رفتار ناشایستی داشتند و آنان را ازتحصیل منع فرمودند  . در حالیکه میدانیم که در اسلام ترقی معنوی زن و مرد واجب است  که آیه عربی آن اطلب علم فرضیته علی کل مسلم و مسلمه  و یا اطلب العلم ولو به سین  که طلب علم بر هر زن مرد مسلمان فریضه است و یا در طلب علم بکوشید ولو اینکه در کشور چین تعلیم داده شود  سوال این است که آیا این طالبان ها قرآن را خوانده بودند؟  یا اینکه تنها به کشتار و قتل غارت و خرابی و از بین بردن تمدن شرق دلخوش بودند؟ درحالیکه همه میدانیم که در ابتدای اسلام تمدن عظیمی وجود داشت که بنام تمدن اسلامی مورد قبول مردم غرب هم هست  که از ترجمه آثار بزرګان علم  ریاضی و اختر شناسی و صنعت و پزشکی و غیره از آن یاد کرده اند حالا چه شده بود که طالبان ناګهان برضد علم دانش و تعلیم و تربیت مردم بخصوص زنان کمر بسته بود؟ و بازور قتل غارت فساد میخواست که مردم برده و ترسان آنان باشند  و خودشان حق انتخاب نداشته باشند؟  اکنون هم که هرروز شاهد فساد حکومتی هستیم که فلان وزیر بازداشت شد که آقا دزد از آب درآمده بود  خوب مردم ما بایست که به کی اعتماد کنند  از یک طرف هم که هرکسی ساز خودش را میزند  همه آقایان فیلسوف یا شتر سوف شده اند و همه مردم را برعلیه هم تحریک میکنند  و هرکسی میخواهد تا آنجا که میتواند بدزدد و مردم را هوادار خود کند.  و با علم کردن تفرقه و فساد  ودزدی کشورهایمان را نابود نمایند  مثلا دیوانه ای بنام سرهنګ قذافی پیدا میشود که حاضر است تمامی مردم را بکشد و کشوررا ویرانه کند تنها برای اینکه میخواهد مدتی بیشتر به سلطتنت یا رهبری مثلا اسلامی خود ادامه دهد و مردم را خس خاشاک و هیچ یا هچ و پوچ می شمارد و ارزشی حتی برای مردم خودش هم قایل نیست چه برسد به دیګران  دزدان و آدمهای بسیار طماع و تمامیت خواه فاسد به که جان مردم بیچاره ما افتاده اند و با در دست ګرفتن درآمد نفت اسلحه میخرند و با آن مردم یا مالکان حقیقی ثروت های ملی کشور را میکشند و بر سرشان هواپیما های جنګی و بمب فرو میریزند تا جاییکه مردم به ناچار به همان غرب که اینان به عنوان امپریالیست  و انقلاب با آن ظاهرا سرشاخ شده بودند باز پناه می برند و از آنان میخواهند که آنان را در برابر دیوانه قدرت جنون شهوت و تمامیت خواه محافظت بفرمایند؟   مردم ما بایست در چندین جبهه بجنګند  در جبهه بیسوادی تعصب جهالت   تمامیت خواهی دیکتاتورها  فساد تفرقه افکنی ها و دسیسه های دزدان و غارتګران داخلی و خارجی  رشوه خواری و بی انصافی ها؟  متاسفانه این ساختار از بالا به پایین همچنان ادامه دارد و تا لایه های زیرین اجتماعی هم نفوذ کرده است  شوخی های مذهبی و ملی و زبانی و جوکهای سیاسی تفرفه برانګیز و نفرت افزا  نیز به کمک کسانی میآید که مردم را در بیهودګی و فقر علمی و صنعتی میخواهند نګه دارند  البته در این رابطه تنها قدرتهای تمامیت خواه واستعمار شرق و غرب مقصر نیستند و شاید بیشترین تقصیر از خود ماباشد که بی نهایت بی انصاف و منفعت طلب شده ایم و تنها به نجات خودمان دلخوش کرده ایم  و بی تفاوت وظالم در باره دیګران شده ایم و تنها میخواهیم از مشګلات خودمان خلاص شویم ولواینکه به ضرر ملتی باشد.  در مقیاس کوچکتر هم پسری که عرضه فعالیت سیاسی واقتصادی ندارد و نمی خواهد و یا نمی تواند روی پای خودش بایستد بر سر پدرش نعره میکشد که اګر توهم مثل دیګران با عرضه بودی و ثروت اندوخته بودی اکنون من راحت تر بودم  و دیګرانی که برای ګرفتن حق شان جلوی ګلوله میروند و کشته میشوند امپریالیست های قلابی و طماع همراه با شریک هایشان  کمونیست های قلابی و مذهبیون جانماز آبکش همه مثل دوآلپا و اختاپوس برای جمع ثروتهای نجومی و قدرت به جان مردم ما افتاده اند و نیز ملیت چی های ابله با شعار تجزیه و از هم پاشیدن کشور به  میدان آمده اند که ترک فارس  عرب عجم و لر رشتی  مسلمان و بهایی و شیعه سنی و… به فکر ګروه بندی و پرکردن جیب هایشان هستند  و میخواهند از این طریق لابد پست های سفارت و وزارت و رهبر و شاهی برای خودشان بتراشند  و مردم را بیشتر غارت نمایند و نیز دست قدرتهای بزرګ باز تر باشد  نمونه این را در مقیاس کوچکتر به عنوان مثال برایتان می نویسم  ساسان به عنوان بهایی از کار اخراج شد  در قدرم اول دوست صمیمی مسلمانش به عنوان همدردی و کمک جلو آمد و بعد از اینکه پس اندازهای ساسان را به بهانه های مختلف مثل ایجاد کارخانه و کار و یا خرید زمین و آپارتمان سازی از او ګرفت در هنګامیکه فهمید ساسان دستش را خوانده است و دیګر آن اعتماد و اطمینان سابق را به او ندارد  ګفت برو طلب خود را از طریق قانونی وصول کن  . ساسان مدتها در دادګستری بیهوده و بی انصاف و کلانتریهای و مامورین ګرسنه دست بدهان آن و آقایان قضات و بازپرسان بی تفاوت و .. دوید تا توانست مثلا ارزش اولیه واسمی سرمایه غارت شده خود را از دوست مسلمان پس بګیرد ولی خود شما حساب بفرمایید پس از هفت سال دوندګی در داد باد ګستری و پاره کرده هفت سال ګفش کلاه و وقت ګرفتن اصل مبلغ بدون در نظر ګرفتن ضرر و زیان حاصل از تورم عملا دوست شیاد ساسان برنده بود  وی علاوه بر غارت ساسان برای از بین بردن او بوی تهمت صیهونیست جاسوس و اینکه میخواسته اورا بهایی هم کند زده بود و بدین وسیله امکان تحرک را از ساسان ګرفته بود و بدین ترتیب ساسان که اخراجی دستګاه دولت بود این بار از ارګانهای خصوصی هم اخراج شد .   ساسان این بار به فامیل بهایی اعتماد کرد و آنان که این بار به عنوان مثلا دلسوزی و کمک پیش آمده بودند توانستند که اعتماد و اطمینان ساسان را جلب کنند ولی در آخر آنان هم توزرد در آمدند و همان کاری را کردند که دوست نااهل ساسان با او کرده بود  غارت اموال و لجن مالی بعدی تا خود را خوب و ساسان را بد جلوه بدهند  مردم هم که اکثرا یا بی تفاوت و یا دهن بین هستند و همه از ساسان کناره ګرفتند   ساسان به فامیل بهایی خود در آمریکا اعتماد کرد زیرا آنان بانوشتن نامه اورا تشویق میکردند که به سرزمین امکانات برود و ازکشور بیرون بیآید  ولی آنان هم بعد از اینکه آنچه ساسان داشت از وی ګرفتند ګفتند که اګر بخانه آنان بیاید پلیس خبر میکنند  . آمریکا هم که سرزمین آزادی دزدان قانونی و شیادان و ستمګران است  اګر در کشورهای ما میتوانی حتی به رییس دادګاه و قاضی نامه بنویسی و مثلا دادخواهی کنی اینجا در سرراه یک وکیل قرار دارد که در ابتدا پولی سنګین از جلو میخواهد و غارتګر در اینجا در پناه قانون است   اګر در لیبی قذافی با زور مردم را میکشد و یا ثروتهای ملی شان را غارت میکنند. در اینجا هم دولتهای محلی با اشتباه و بی محلی و پناه ګرفتن در پس قانون همراه با وکلای خبره و ګرانقیمت و شرکتهای بیمه  و سایر شیادان که مثل مور ملخ هستند مردم را غارت میکنند و شاید در تمامی دنیا این مردم خوب و اصیل و طبقه متوسط هستند که پیکانها به طرفشان نشانه رفته است   و از همانطوریکه می بینید از بی تفاوتی عمومی و جهالت و بی انصافی سو استفاده میشود و ګروهی دیوانه قدرت و ثروت و شهوت مردم را آش لاش میکنند  و مشګل را بطور پیچیده ګی میدهند که غارت شده ګان هیچ راه دادرسی نداشته باشند  از یک طرف ستم و ظلم دولتها و قوی پنچه ګان و از طرف دیګر  بی تفاوتی و دزدیهای دیګران مردم را سردرګم و آواره کرده است  تعصب و جهالت هم که تبدیل به حربه ای شده است که در نهایت به نفع غارتګران ارباب تمام میشود.  دزدانی که میلیاردها ثروت های ملی کشورهای مارا غارت کرده اندآنها را در حسابهای بانکی شان ذخیره فرموده اند  در نهایت حسابهایشان مسدود و مبلغ های نجومی توسط غرب و یا شرق غارت دوباره میشود .  خوب این است برنامه ای برای مردم کشورهای ما که  آواره و بیچاره شده اند چه در کشورهایمان و چه در خارج از آڼ. البته حساب آن تعداد کم با هوش های و تحصکرده های پر معلومات جدا است  آنان با تکیه با معلومات خود و دانش خود و هوش سرشار خود براحتی در هر جامعه ای برپا هستند  یا آن عده که توانسته اند ثروتی با خود بیاورند  ولی سرخری هم نداشته اند  و یا ظاهرا ثروت هایشان مشروع و قانونی بوده است  ولی ایکاش این بشر خیره سر آدم میشد و این دو روزه زندګی را به خودش و دیګران تلخ نمیکرد  عاقبت صدامها را بیاد میآورد که آنهمه شوکت غرور و لذت و ثروت را براحتی از دست دادند و مثل یک سګ کشته شدند  و یا اعدام ګردیدندایکاش که این غارتګران  مذهبیون جا نماز آبکش و قلابی همراه با سایرین که با وصل کردن خود به یک مکتب اجتماعی میخواهند ثروت شهرت و قدرت تحصیل کنند می فهمیدند که دنیا نه ارزد که پریشان کنی دلی؟  توکز محنت دیګران بی غمی    نشاید که نامت نهند آدمی  و عوض دست ګیر دادن به فرع که همانا مکتبها و…  به دوستی عشق و انسانیت چنګ میزدند  نه به تفرقه  منم منم کردن و اینکه من درست میګویم و دیګران در اشتباهند 

  • Sahamedding Ghiassi

    بیچاره مردم ما خاورمیانه   که قربانی تمامیت خواهی  فساد و دیوانه ګان غارتګران شده اند  یک موقعی میرسد که واقعا آدم نمی داند و نمی تواند به چه کسی بایست پناه برد  که متاسفانه اکنون مردم کشورهای ما دچار این مشګل شده اند طالبان که معرف حضورتان هست یک مشت ابله دیکتاتور و شست شوی مغزی شده بی سواد و بی شعور برای خرابی و کشتار مردم بیګناه ما به میدان آمده بودند آنان اول بر علیه جوانان ما که مثلا افکار کمونیستی دارا بودندوارد عمل ګردیند ولی آن جوانان واقعا دلسوز مردم بودند ودر پی جمع مال دزدی وثروت نبودند و میخواستند که مردم کشور ما ترقی کنند ولی طالبان با کمک غرب مسلح شدند و با آنان جیګیدند و خودشان به مقام پادشاهی رسیدند ولی آنان با افکار عقب افتاده شان این بار برای اینکه کاملا به مردم و ذهن آنان مسلط شوند به جنګ با مردم رفتند و مثلا با از بین بردن آثار تاریخی ګرانبها شروع به تخریب کشور کردند و با زنان رفتار ناشایستی داشتند و آنان را ازتحصیل منع فرمودند  . در حالیکه میدانیم که در اسلام ترقی معنوی زن و مرد واجب است  که آیه عربی آن اطلب علم فرضیته علی کل مسلم و مسلمه  و یا اطلب العلم ولو به سین  که طلب علم بر هر زن مرد مسلمان فریضه است و یا در طلب علم بکوشید ولو اینکه در کشور چین تعلیم داده شود  سوال این است که آیا این طالبان ها قرآن را خوانده بودند؟  یا اینکه تنها به کشتار و قتل غارت و خرابی و از بین بردن تمدن شرق دلخوش بودند؟ درحالیکه همه میدانیم که در ابتدای اسلام تمدن عظیمی وجود داشت که بنام تمدن اسلامی مورد قبول مردم غرب هم هست  که از ترجمه آثار بزرګان علم  ریاضی و اختر شناسی و صنعت و پزشکی و غیره از آن یاد کرده اند حالا چه شده بود که طالبان ناګهان برضد علم دانش و تعلیم و تربیت مردم بخصوص زنان کمر بسته بود؟ و بازور قتل غارت فساد میخواست که مردم برده و ترسان آنان باشند  و خودشان حق انتخاب نداشته باشند؟  اکنون هم که هرروز شاهد فساد حکومتی هستیم که فلان وزیر بازداشت شد که آقا دزد از آب درآمده بود  خوب مردم ما بایست که به کی اعتماد کنند  از یک طرف هم که هرکسی ساز خودش را میزند  همه آقایان فیلسوف یا شتر سوف شده اند و همه مردم را برعلیه هم تحریک میکنند  و هرکسی میخواهد تا آنجا که میتواند بدزدد و مردم را هوادار خود کند.  و با علم کردن تفرقه و فساد  ودزدی کشورهایمان را نابود نمایند  مثلا دیوانه ای بنام سرهنګ قذافی پیدا میشود که حاضر است تمامی مردم را بکشد و کشوررا ویرانه کند تنها برای اینکه میخواهد مدتی بیشتر به سلطتنت یا رهبری مثلا اسلامی خود ادامه دهد و مردم را خس خاشاک و هیچ یا هچ و پوچ می شمارد و ارزشی حتی برای مردم خودش هم قایل نیست چه برسد به دیګران  دزدان و آدمهای بسیار طماع و تمامیت خواه فاسد به که جان مردم بیچاره ما افتاده اند و با در دست ګرفتن درآمد نفت اسلحه میخرند و با آن مردم یا مالکان حقیقی ثروت های ملی کشور را میکشند و بر سرشان هواپیما های جنګی و بمب فرو میریزند تا جاییکه مردم به ناچار به همان غرب که اینان به عنوان امپریالیست  و انقلاب با آن ظاهرا سرشاخ شده بودند باز پناه می برند و از آنان میخواهند که آنان را در برابر دیوانه قدرت جنون شهوت و تمامیت خواه محافظت بفرمایند؟   مردم ما بایست در چندین جبهه بجنګند  در جبهه بیسوادی تعصب جهالت   تمامیت خواهی دیکتاتورها  فساد تفرقه افکنی ها و دسیسه های دزدان و غارتګران داخلی و خارجی  رشوه خواری و بی انصافی ها؟  متاسفانه این ساختار از بالا به پایین همچنان ادامه دارد و تا لایه های زیرین اجتماعی هم نفوذ کرده است  شوخی های مذهبی و ملی و زبانی و جوکهای سیاسی تفرفه برانګیز و نفرت افزا  نیز به کمک کسانی میآید که مردم را در بیهودګی و فقر علمی و صنعتی میخواهند نګه دارند  البته در این رابطه تنها قدرتهای تمامیت خواه واستعمار شرق و غرب مقصر نیستند و شاید بیشترین تقصیر از خود ماباشد که بی نهایت بی انصاف و منفعت طلب شده ایم و تنها به نجات خودمان دلخوش کرده ایم  و بی تفاوت وظالم در باره دیګران شده ایم و تنها میخواهیم از مشګلات خودمان خلاص شویم ولواینکه به ضرر ملتی باشد.  در مقیاس کوچکتر هم پسری که عرضه فعالیت سیاسی واقتصادی ندارد و نمی خواهد و یا نمی تواند روی پای خودش بایستد بر سر پدرش نعره میکشد که اګر توهم مثل دیګران با عرضه بودی و ثروت اندوخته بودی اکنون من راحت تر بودم  و دیګرانی که برای ګرفتن حق شان جلوی ګلوله میروند و کشته میشوند امپریالیست های قلابی و طماع همراه با شریک هایشان  کمونیست های قلابی و مذهبیون جانماز آبکش همه مثل دوآلپا و اختاپوس برای جمع ثروتهای نجومی و قدرت به جان مردم ما افتاده اند و نیز ملیت چی های ابله با شعار تجزیه و از هم پاشیدن کشور به  میدان آمده اند که ترک فارس  عرب عجم و لر رشتی  مسلمان و بهایی و شیعه سنی و… به فکر ګروه بندی و پرکردن جیب هایشان هستند  و میخواهند از این طریق لابد پست های سفارت و وزارت و رهبر و شاهی برای خودشان بتراشند  و مردم را بیشتر غارت نمایند و نیز دست قدرتهای بزرګ باز تر باشد  نمونه این را در مقیاس کوچکتر به عنوان مثال برایتان می نویسم  ساسان به عنوان بهایی از کار اخراج شد  در قدرم اول دوست صمیمی مسلمانش به عنوان همدردی و کمک جلو آمد و بعد از اینکه پس اندازهای ساسان را به بهانه های مختلف مثل ایجاد کارخانه و کار و یا خرید زمین و آپارتمان سازی از او ګرفت در هنګامیکه فهمید ساسان دستش را خوانده است و دیګر آن اعتماد و اطمینان سابق را به او ندارد  ګفت برو طلب خود را از طریق قانونی وصول کن  . ساسان مدتها در دادګستری بیهوده و بی انصاف و کلانتریهای و مامورین ګرسنه دست بدهان آن و آقایان قضات و بازپرسان بی تفاوت و .. دوید تا توانست مثلا ارزش اولیه واسمی سرمایه غارت شده خود را از دوست مسلمان پس بګیرد ولی خود شما حساب بفرمایید پس از هفت سال دوندګی در داد باد ګستری و پاره کرده هفت سال ګفش کلاه و وقت ګرفتن اصل مبلغ بدون در نظر ګرفتن ضرر و زیان حاصل از تورم عملا دوست شیاد ساسان برنده بود  وی علاوه بر غارت ساسان برای از بین بردن او بوی تهمت صیهونیست جاسوس و اینکه میخواسته اورا بهایی هم کند زده بود و بدین وسیله امکان تحرک را از ساسان ګرفته بود و بدین ترتیب ساسان که اخراجی دستګاه دولت بود این بار از ارګانهای خصوصی هم اخراج شد .   ساسان این بار به فامیل بهایی اعتماد کرد و آنان که این بار به عنوان مثلا دلسوزی و کمک پیش آمده بودند توانستند که اعتماد و اطمینان ساسان را جلب کنند ولی در آخر آنان هم توزرد در آمدند و همان کاری را کردند که دوست نااهل ساسان با او کرده بود  غارت اموال و لجن مالی بعدی تا خود را خوب و ساسان را بد جلوه بدهند  مردم هم که اکثرا یا بی تفاوت و یا دهن بین هستند و همه از ساسان کناره ګرفتند   ساسان به فامیل بهایی خود در آمریکا اعتماد کرد زیرا آنان بانوشتن نامه اورا تشویق میکردند که به سرزمین امکانات برود و ازکشور بیرون بیآید  ولی آنان هم بعد از اینکه آنچه ساسان داشت از وی ګرفتند ګفتند که اګر بخانه آنان بیاید پلیس خبر میکنند  . آمریکا هم که سرزمین آزادی دزدان قانونی و شیادان و ستمګران است  اګر در کشورهای ما میتوانی حتی به رییس دادګاه و قاضی نامه بنویسی و مثلا دادخواهی کنی اینجا در سرراه یک وکیل قرار دارد که در ابتدا پولی سنګین از جلو میخواهد و غارتګر در اینجا در پناه قانون است   اګر در لیبی قذافی با زور مردم را میکشد و یا ثروتهای ملی شان را غارت میکنند. در اینجا هم دولتهای محلی با اشتباه و بی محلی و پناه ګرفتن در پس قانون همراه با وکلای خبره و ګرانقیمت و شرکتهای بیمه  و سایر شیادان که مثل مور ملخ هستند مردم را غارت میکنند و شاید در تمامی دنیا این مردم خوب و اصیل و طبقه متوسط هستند که پیکانها به طرفشان نشانه رفته است   و از همانطوریکه می بینید از بی تفاوتی عمومی و جهالت و بی انصافی سو استفاده میشود و ګروهی دیوانه قدرت و ثروت و شهوت مردم را آش لاش میکنند  و مشګل را بطور پیچیده ګی میدهند که غارت شده ګان هیچ راه دادرسی نداشته باشند  از یک طرف ستم و ظلم دولتها و قوی پنچه ګان و از طرف دیګر  بی تفاوتی و دزدیهای دیګران مردم را سردرګم و آواره کرده است  تعصب و جهالت هم که تبدیل به حربه ای شده است که در نهایت به نفع غارتګران ارباب تمام میشود.  دزدانی که میلیاردها ثروت های ملی کشورهای مارا غارت کرده اندآنها را در حسابهای بانکی شان ذخیره فرموده اند  در نهایت حسابهایشان مسدود و مبلغ های نجومی توسط غرب و یا شرق غارت دوباره میشود .  خوب این است برنامه ای برای مردم کشورهای ما که  آواره و بیچاره شده اند چه در کشورهایمان و چه در خارج از آڼ. البته حساب آن تعداد کم با هوش های و تحصکرده های پر معلومات جدا است  آنان با تکیه با معلومات خود و دانش خود و هوش سرشار خود براحتی در هر جامعه ای برپا هستند  یا آن عده که توانسته اند ثروتی با خود بیاورند  ولی سرخری هم نداشته اند  و یا ظاهرا ثروت هایشان مشروع و قانونی بوده است  ولی ایکاش این بشر خیره سر آدم میشد و این دو روزه زندګی را به خودش و دیګران تلخ نمیکرد  عاقبت صدامها را بیاد میآورد که آنهمه شوکت غرور و لذت و ثروت را براحتی از دست دادند و مثل یک سګ کشته شدند  و یا اعدام ګردیدندایکاش که این غارتګران  مذهبیون جا نماز آبکش و قلابی همراه با سایرین که با وصل کردن خود به یک مکتب اجتماعی میخواهند ثروت شهرت و قدرت تحصیل کنند می فهمیدند که دنیا نه ارزد که پریشان کنی دلی؟  توکز محنت دیګران بی غمی    نشاید که نامت نهند آدمی  و عوض دست ګیر دادن به فرع که همانا مکتبها و…  به دوستی عشق و انسانیت چنګ میزدند  نه به تفرقه  منم منم کردن و اینکه من درست میګویم و دیګران در اشتباهند 

  • Omidjan79

    en adam ha  baghisi  nabodi  aslam  ast  aslam ra  nam bad  mikona   en ha  shitan ast   enha ast  ki khodra  bae bini  madom khod ra  enfijar  mikonae

  • م.رضا

    در آلمان هم هر روز بر تعداد مساجد افزوده میشه تا آنجایکه من اطلاع دارم در دیگر کشور های اروپایی هم بدین شکل است. نه تنها کشورهای غربی هیچ خصومتی با اسلام و مسلمین ندارند بلکه باعث رشد و گسترش آنها هم شدند (البته تا جاییکه پا روی دم سیاستمداران غربی نگذارند)..شاید با اجرای بعضی از قوانین( مانند مخالفت با ساخت مناره یا مخالفت با پوشاندن کل صورت) این شبهه را در مسلمانان ایجاد میکند که کشورهای غربی با مسلمانان ضدیت دارند ولی عملا آنطور نیست بلکه آنها .در دو مورد اخیر آنها فقط با ساخت مناره مخالف بودند نه مسجد و در مورد دیگر هم انها فقط با نوع خاصی از حجاب که شناسایی فرد را مشکل میکند مخالف هستند نه با اسلام و مسلمین .

    حالا سئوال اینجاست که چرا اینقدر سیاستمداران غربی به اسلام و مسلمین علاقه مندند؟
    اول اینکه در این چند دهه اخیر بخصوص از دهه ۷۰ میلادی کارخانه های غربی بطور چشمگیری رشد داشته و اکثرا سه شیفته تولید میکردند و در این بین بطور محسوسی کمبود نیروی کار مشاهده میشد که با باز کردن در کشورها به روی کشورهای مسلمان مشکل نیروی کار حل شد.دوم اینکه تمام کشور های غربی تولید کننده اند ودر مقابل تمام کشورهای اسلامی مصرف کننده اند.اگر کشورهای غربی با کشورهای مسلمان دشمنی کنند چه کسی باید تولیدات کشورهای غربی را بخرد.سوم اینکه سیاستمداران غربی امیدوارند با ورود بیشمار مسلمانان از رشد مسیحییت در غرب جلوگیری کنند.آنها از مسلمانان تندرو (که خودشان را منفجر میکنند تا دیگران را بکشند) ترسی ندارند بلکه از مسیحیانی مترسند که بی سلاح می جنگند و مانع ابتذال اخلاق و عدالت در غرب میشوند بطور واضح میتوان اشاره کرد به حرکتهای ضد برده داری که در دو قرن گذشته توسط مسیحیان ایماندار در انگلستان صورت گرفت و قیام بی سلاح کشیش مارتین لوتر کینگ در ده ۶۰ میلادی که رسما برابری سفید وسیاه را به ارمغان آورد. در بدترین شرایط اگه اسلام افراطی هم رشد کند بازهم خیالی نیست. نگاه کنید در این چند دهه گذشته هر چه اسلام افراطی بیشتر رشد کرد تسلط غرب در منطقه مهم خاورمیانه بیشتر شد .و تازه با ترساندن بعضی از کشورهای اسلامی ازگروهها یا کشورهای دیگر اسلامی!هزاران میلیارد سلاح میفروشند.تا حالا فکر کردید که بیش از ۹۰ درصد مهاجران و بخصوص پناهندگان در غرب مسلمان هستند. در صورتی که درکشورهای اسلامی حتی یک نفر هم بعنوان پناهنده (که از تمام حقوق شهروندی برخوردارباشد)پذیرفته نمیشود!من امیدوارم که همه مسلمانان با مطالعه و ارتقاع فرهنگی اینچنین بازیچه دست غرب نشوند .و کشورهای اسلامی هم به ساختن مساجد بسیار فخر نکنند بلکه سعی کنند ریشه فقر اقتصادی و فرهنگی را در کشورهای اسلامی برطرف کنند .من فکر میکنم میلیونها مسلمان به فضاهای آموزشی و بهداشتی و رفاهی بیشتر نیازمند تا مساجد! همان کاری که قرنهاست مسیحیان در سراسر دنیا انجام میدهند بطوریکه تقریبا در تمام کشورها بخصوص در کشورهای فقیر .اولین مدرسه اولین بیمارستان و دیگر اماکن رفاهی توسط مسیحیان بناشده است. و این باعث افتخار و سر بلندی در تمام اعصار خواهد بود.

  • Pingback: دعوت در اسلام یعنی؛ اجبار و دیکتاتوری بر روی همه انسان ها | iranzadh()