مردم تهران روز خود را با مشاهده ی دسته جمعی یک اعدام آغاز کردند! ۱۹

این نحوه کشته شدن جوان ناکام علیرضا سلطانی را نشان می دهد. جوانی که مانند صدها و هزاران جوانان پاک و معصوم کشورمان فدای دیکتاتوری و قدرت طلبی آخوند شدند. جوان هرچند هم گناهکار باشد، باید در ندامت گاهها تزکیه نفس ببیند تا بتواند عمری را در جبران اشتباه خود صرف کند.

این نحوه کشته شدن جوان ناکام علیرضا سلطانی را نشان می دهد. جوانی که مانند صدها و هزاران جوانان پاک و معصوم کشورمان فدای دیکتاتوری و قدرت طلبی آخوند شدند. جوان هرچند هم گناهکار باشد، باید در ندامت گاهها تزکیه نفس ببیند تا بتواند عمری را در جبران اشتباه خود صرف کند.

نوجوانی که  شایع گردیده مرتکب قتل ورزشکار معروف “روح الله داداشی” شده بود، امروز ساعت پنج صبح در مقابل دیدگان هزاران نفر به دار کشیده شد.!! در این مورد که فرد قاتل زیر هیجده سال بود و طبق قانون اساسی اسلامی ایران نباید اعدام میشد، سخنی نمی گوییم.

در این رابطه که چگونه نیروی انتظامی حکومت دیکتاتوری مذهبی ایران توانست در طی سه – چهار روز عاملان قتل “روح الله داداشی” را دستگیر کند ولی بعد از گذشت دو سال هنوز خبری از قاتلین ندا و سهراب و کیارش و امیر و شبنم، چند سالی از قتل های زنجیره ای و دیگر کشته شدگان راه آزادی نیست نیز لب به سخن نمی گشاییم.

درباره ی اینکه اگر ” روح الله داداشی ” چهره ی شناخته شده ای نبود، بدون شک این پرونده ی قتل نیز برای همیشه در دادگاه های اسلامی ایران باز می بود و هیچ کس به دنبال یافتن قاتل و مجرم نمی رفت و اینکه هستند بسیار خانواده هایی که فرزندان شان را در خیابان کشته اند و یا پسر و دخترشان را در راه آمدن به خانه از دانشگاه و یا محلّ کار ربوده اند و دیگر هیچ وقت خبری از آنان نشده  نیز حرفی نمی زنیم.

در این مورد که در ایران ” رابطه ها ” تعیین کننده هستند و نه ” ضابطه ها ” نیز مهر سکوت بر لب می زنیم، امّا آیا می توان چشم ها را بر بزرگی اندازه ی توحشّی که در پایتخت و دیگر شهر های میهن مان موج می زند بست و از میزان علاقه ی مردمان ایران زمین به مشاهده ی جان دادن یک انسان و به دار کشیده شدنش حرفی نزد؟!.

این  نخستین دفعه نیست که هزاران نفر در یکی از میدان های اصلی شهر به دور یکدیگر جمع می شوند تا صحنه ی غم انگیز و دلخراش اعدام شدن یک انسان” و دست و پا زدنش به هنگام جان دادن را تماشا کنند!. به راستی چه لذتی دارد که ما مشاهده کنیم جوانی را از پشت دستبند زده اند و پاهایش را زنجیر کرده اند و هلش می دهند به سمت چهارپایه ای که قرار است همان تکه چوب، باعث خالی شدن زیر پایش و در نهایت مرگش شود؟.
آیا واقعا مشاهده ی چهره ی خالی از امید یک انسان که هیچ راه فراری از مرگ ندارد و تمام سعی اش را می کند تا نفس های آخرش را هر چه عمیق تر بکشد تا ثانیه ای بیشتر بتواند زنده بماند، تماشایی و فرح بخش و زیباست؟.

این ها قربانیان بقای آخوند و بسیجی در کشور مایند. ما بارها گفتیم و بازهم تکرار می کنیم:«بشر که نمی تواند مورچه ای را خلق کند، حق از بین بردن انسانی را نخواهد داشت». از آن جا که آخوند، پاسدار، و بسیجی همچنان به جنایات خود ادامه می دهند، وظیفه هرشهر وند ایرانی به ویژه جوانان است که این آخوندها را در گوشه و کنار شهر حلق آویز کنند، تا جلو این جنایت ها گرفته شود.

این ها قربانیان بقای آخوند و بسیجی در کشور مایند. ما بارها گفتیم و بازهم تکرار می کنیم:«بشر که نمی تواند مورچه ای را خلق کند، حق از بین بردن انسانی را نخواهد داشت». از آن جا که آخوند، پاسدار، و بسیجی همچنان به جنایات خود ادامه می دهند، وظیفه هرشهر وند ایرانی به ویژه جوانان است که این آخوندها را در گوشه و کنار شهر حلق آویز کنند، تا جلو این جنایت ها گرفته شود.

باور کنید که مردم ایران زمین، با چنین مرام و طرز فکری ، لیاقت حکومتی صد ها بار بد تر و اسلامی تر از حکومت سیّد علی خامنه ای را دارند.
کسانی که برای بهتر دیدن چگونگی جان دادن یک نوجوان، بر سر و کول یکدیگر می پرند، چه می فهمند از آزادی و دموکراسی؟ چه درک می کنند از حقوق بشر و احترام به عقاید دیگران؟. آیا  اینگونه انسان نماها اصولاً لیاقت نفس کشیدن در یک جامعه ی آزاد را دارند؟.

برای چنین انسان هایی که تماشای مرگ یک نوجوان برای شان جالب و دیدنی است، فقط و فقط یک حکومت دیکتاتوری فاشیستی لازم است و بس.
باید چنین جانورانی را در همان تهران و به دور از بقیه ی جامعه محصور کرد و نگذاشت که چنین شخصیت های خشونت پرستی قدم به خیابان ها گذاشته و با کودکان و نوجوانان و جوانان ما هم صحبت و هم نشین شوند.

باید دیواری کشید به بلندای همه ی جسم هایی که توسط سگان ولایت در این سی و دو سال تکه و پاره شده اند و جدا کرد قشری را که آزادی را می فهمند و بدان احترام می گذارند و شایسته ی زندگی در یک جامعه ی آزادند، و قشری را که ساعت پنج صبح، به جای راه افتادن به سمت محل کار و یا خوابیدن، می دوند تا به موقع سر اعدام یک نوجوان حاضر شوند.

بارها گفته ایم، باز هم اعلام می کنیم که مردم شریف ایران زمین، ما هر بلایی که بر سرمان می آید باعث و بانی آن خودمان هستیم و امثال این جماعت که متاسفانه هموطنان ما نیز می باشند، هستند که حکومت سیّد علی خامنه ای را پایدار و مقاوم نگاه داشته اند.
درد ما، بی فرهنگی جامعه و عقب افتادگی فکری در میان هموطنانی است که مشاهده ی جان دادن یک انسان را به خواندن دو خط کتاب، ترجیح می دهند.

این مردم برای اعتراض و قیام علیه رژیم جنایتکار  در میدان شهرجمع نشده اند. این مردم برای اعتراض به گرانی خواربار، بهای برق و گاز و آب در این جا نیامده اند،اینها برای گرفتن کوپن قند و شکر، یا حواله خودرو گرد هم نیامده اند. پس برای چی؟، اینها ایرانیانی اند که برای تماشای اعدام یک نوجوان در ساعت ۵ صبح به میدان شهر آمدند. این ها چه گونه افردی می توانند باشند؟، میهن پرست؟، نوعدوست؟، نه، پس چی؟ باید گفت یک مشت افراد بی غیرت وطن فروش خود کامه که بویی از انسانیت نبرده اند و نمی توانند خوب را از بد جدا کنند.

این مردم برای اعتراض و قیام علیه رژیم جنایتکار در میدان شهرجمع نشده اند. این مردم برای اعتراض به گرانی خواربار، بهای برق و گاز و آب در این جا نیامده اند،اینها برای گرفتن کوپن قند و شکر، یا حواله خودرو گرد هم نیامده اند. پس برای چی؟، اینها ایرانیانی اند که برای تماشای اعدام یک نوجوان در ساعت ۵ صبح به میدان شهر آمدند. این ها چه گونه افردی می توانند باشند؟، میهن پرست؟، نوعدوست؟، نه، پس چی؟ باید گفت یک مشت افراد بی غیرت وطن فروش خود کامه که بویی از انسانیت نبرده اند و نمی توانند خوب را از بد جدا کنند.

  • irani

    Dar ebteda begoyam ke in jamiat haman khanevadehaye tarafdar in rejim hastand yani khanevadehhaye pasdaran, basiji. Vagar na irani vaghei nemiravad ta in edamhaye vahshiyaneh ra bebinand. Man az shoma miporsam che kasani be namaz jomeh ya be molaghate mollaha va akhondha miravand. Mordom bozorg va azadikhah iran va Pars zamin hargez chenin edamhaye vahshiyaneh ra ghaboul nadarand. In idè ke migoyad ma iranian mostahagh in rejim estebdadi, diktatori hastim az payeh eshtebah ast. In idè ra khod rejim sakhteh ast ke ma iranain ra monharef konad. Naboud bad diktatori estebdadi.

  • ایرانی عاشق ایران

    اری ملتی در بند خرافات و توهمات که اسیر یک مشت تفاله و زالو صفت حکومتی گرفتا رند و همچنین بعض روشنفکران و تحصیل کنندگان خارج کشوری بی مسئول و بیدقدقه در حال گرم کردن تنور خیانت و جهل حکومتگران مشغولند و با انواع و اقصام دلیل و برهان شیطانی مشغول بستن دست و پای انانی که به جد در راه رهایی مردم گام برمیدارند و قریب ۳۲ سال در جهت زدودن این اهریمنان حکومتی از جان مایه گذاشته اند و ان ۳۷ اساتید مزور  و ذوب شده ولایت که خواهان ابقای نام رزمندگان راه ازادی در لیست من دراوردی استعمار هستند چگونه میخواهید به غیر از این از مردمی که شبانه روز تحت تاثیر تبلیغات شوم اخوندی گرفتارند همچون انسانهای بی رگ و بی مسئول نظاره گر این توحش قتل یک انسان نوجوان و قربانی سیاست اهریمنان جاهل و …….انتظار داشته باشید
    و یا حتی انهایی که به همین سادگی  رنج و تلاش شبانه روزی انسانهای فرهیخته و از جان گذشنه رزمندگان شهر شرف و پایداری را مورد حمله و هجوم وحشیانه خود قرار میدهند و یا زمینه ی شیطان سازی و دروغ و افتراع و … را محیا و جای ظالم و مظلوم را عوض میکنند تا براحتی رژیم اخوندی بتواند با فراغ خاطر اسیران مجاهد را اعدام کند باور کنید که همگی به نحوی در این ماجرای  تخدیر و توهم خلق سهیم هستید اما کی شود دریا به پوز سگ نجس
    واین رزم و اراده یک خلق اگاه و ازاد در روز موعود برای سرنگونی رژیم ملایان  و به امید انروز  

    • crysis

      ای گوووووووووووووووووز

  • شما از مردمی که دوستی را با کلاشی  پاسخ میدهند و کمک را با دشمنی و اعتماد را با
    دزدی و فساد  چه توقعی دارید؟ آری که از
    ماست که برماست . کسانیکه خیانت میکنند احترام دارند عزت دارند و بالا نشین
    هستند  کسانیکه با کار و کوشش و سلامت
    زندگی کردند اند به حاشیه ها رانده میشوند. و کل دنیا دارد بسوی بی تفاوتی و ظلم
    میرود در کشورهای مثلا پیشرفته با قانون  و
    سیستم مردم را غارت میکنند و در کشورهای دیگر با تفرقه زور و قلدری و قتل و جنایت
    خیانت و پستی دروغ و کلک؟  جوانانی که با
    شیادی و خرافه ها و توهمات و فساد همدم شده اند خوب معلوم است که دنبال قتل جان
    کندن میروند وبرایشان یک مساله عادی شده است.در 
    حالیکه دیگران به غارت مشغول هستند و دزدیهای مافیایی میکنند  آنوقت دست دزد بینوایی را قطع میکنند؟  دزدی اگر بد است نبایست جلوی آنکسی که
    میلیاردها دلار دزدیده است را گرفت و دست اورا قطع کرد؟  باری در همه دنیا قانون به نفع سرمایه داران
    ستمکاران دزدان عظیم شان است  و مردم عادی
    را خشن و بی تفاوت بار میآورند تا بدین وسیله راههای خلاف و دزدیهایشان آزاد باشد؟
    قوی شو اگر طعم زندگی خواهی  که در نظام
    طبیعت ضعیف منکوب است ؟  دزدی کن که هرگز
    محتاج نشوی؟  قاتلان عظیم شان  دزدان عظیم شان آزادند و خرده پاهای بدبخت و
    بینوا بایست درباره شان قانون اجرا شود؟  چرا
    قانون از کجا آورده ای اجرا نمی شود تا معلوم شود میلیاردها دلار ثروتهای غارت شده
    از بیت مال مردم خاورمیانه و شمال آفریقا چگونه به دست آنان رسیده است؟   

    • باسپاس و تشکر بی پایان از دکتر غیاثی عزیز که این چنین با نکته سنجی حقیقت را بیان فرمودید. شاد و سربلند باشید، سهراب ارژنگ

      • Mohsen Lgvm

        شما هم به سرافکندگیتون ادامه بدین.

    • Mohsen Lgvm

      اسلام میگه قتل نفس حرام  ، دزدی حرام ، ظلم حرام ، دروغ حرام ، شیادی حرام ، فساد حرام ، تفاوت در رفتار نسبت به فقیر و غنی که شدیدا نهی شده مخصوصا از طرف اماممان علی (ع) . یکم دقت کن. یکم فکر کن. انسانیت یعنی اسلام. یعنی بندگی خدا.برای بار صدم. اسلام در شخص خاصی نیست که هر غلطی هر کی کرد می اندازی گردن اسلام. اسلام می گه دزدی نکن.حالا چون طرف اسما مسلمونه دزدیش به اسم اسلام تموم می شه.اینطوری یهودیت بدترین روش دنیاست.حق رو ببینید چیه بعد ببینید کی طرفشه ، نه اینکه طرف رو ببینی بعد بگی حقه یا نیست.

  • Butterflyinqueens

    چطور میشه فکر کرد که این جوان قاتل بود؟ باور کنید این همه یک جور کلک بود..

    • Mohsen Lgvm

      کجاش عجیبه. وقتی بچه میشینه پای فیلمهای غربی و ماهواره بعد جوگیر می شه این کارها چیز عادی می شه. فکر می کنی اگر اهل مسجد و نماز بود همچین کاری می کرد؟ وجدانا بگو

      • crysis

        ابله همین باور های عجیب وغریب ماست که برای هرچیزی دلیل میبافیم ابلههههههههههههههههه

  • Hamed_kargar2010

    شما به کسی که شاهرگ جوان همین مردم رو زد میگین جوان پاک و معصوم…. ؟!!!!

    • شما دقیقاً حرفی را می زنید که جلادان حکومت می زنند. قاتل به گفته شما  که گفته اید رگ جوانی رابریده تنها ۱۷سال داشته، با اندامی لاغر. در مقابل طرف دیگر یک ورزشکار گردن کلفت بوده است. تا آن جا که ما شنیده ایم در بگو مگویی که میان آن دو سر گرفته، مقتول شدیداً به آن جوان ۱۷ساله حمله کرده و او را غافل گیر نموده. او هم به حالت دفاع مقابله کرده. در هرحال، پیداکردن حقیقت و برای آن که حقی از کسی ضایع نشود مدتها، حتی چند سال طول می کشد تا به دنبال مدرک بگردند، همه جوانب را بررسی کنند. نه این که اگر پیراهن جوانی خون آلود است او راگرفته به کلانتری ببرند. افسر نگهبان با سیلی و ضربه چکمه پا به جان او بیفتد و آن چنان او را در فشار روحی و جسمی قرار دهند که به طور ناخواسته به چیزی اقرا کند که حقیقت محض نیست.
      در کشورهایی که انسانیت حرف اول را می زند و رژیم های جنایتکاری چون رژیم اسلامی بر سر کار نیست، حتی پس از محکومیت، سالیانی زندانی را نگه می دارند تا شاید اگر اشتباهی در کار باشد، بی جهت محکوم اشتباهی را اعدام نکرده باشند.

      • Mohsen Lgvm

        نفهمیدم.با همان نرمی و لطافت ساواک ( وحشی ترین پلیس دنیا ) ؟ جای لگد و سیلی هم رو تن و بدنش قشنگ معلومه.

      • Mohsen Lgvm

        یادم رفت بگم. جمع کن برو دیگه

  • گشتاسب

    با پخش این تصاویر خوشونت بار و بربریت اسلامی، خشونت عادی جلوه می کند. خواهشمندم عسکها را با عکس دیگری جایگزین کنید. خیلی متشکر. 

    • Mohsen Lgvm

      برای اعدام و قصاص چه جوری بکشن که خشونت بار نباشه ؟ آمپول هوا بزنن ؟ سم تزریق کنن ؟‌ اطاق گاز ؟ صندلی برق ؟ تیر بار ؟ ضبح ؟
      بردنش بالا تا واسه همه درس عبرت بشه .

  • Mazdak63

    درود به همه خردگرایان
    نفرین اهورای پاک بر شما ملت خرد باخته که برای تماشای اعدام یک هموطن خود به این میادین می روید ننگ بر شما نفرین بر شما بروید و انسان شوید تا به کی مثل حیوانات خوردن و خوابیدن و ….

  • Reza_taheri24

    این نوجوان بی گناه که شما میگین یه قاتله.اگه خواهر یا مادرتو میکشت بازم میگفتی بیگناه؟میدونی کی رو  کشته؟قویترین مرد جهان.افتخار هر ایرانی

    • Mazdak63

      درود به همه خردگرایان
      دوست عزیز بنده کار این جوان را تایید نمی کنم ولی این کار هم اشتباه هست هرگز یک اشتباه را با اشتباه جواب نمی دهند