بررسی کتاب هیچ و پوچ (قرآن) ظلم و ستم به بانوان، وعده بهشتی سرشار از سکس و لواط به مردان – بخش دوم ۲۹

این یک مسلمان از نوع علی خامنه ای است که در بهشت با حوریان که زنان او به شمار می آیند دیده می شود. شما بگویید بهشتی که در کتاب هیچ و پوچ (قرآن) برای مسلامنان ساخته و وعده داده شده با یک روسپی خانه مانند « شهرنو» زمان رژیم گذشته و یا روسپی خانه کنونی حرم مطهر امام رضا که روسپی و جنده ها در آن صف کشیده و در خدمت آخوند قرار دارند، چه تفاوتی دارد؟؟!. اگر تفاوتی هست، ما را نیز آگاه کنید.

این یک مسلمان از نوع علی خامنه ای است که در بهشت با حوریان که زنان او به شمار می آیند دیده می شود. شما بگویید بهشتی که در کتاب هیچ و پوچ (قرآن) برای مسلمانان ساخته و وعده داده شده با یک روسپی خانه مانند «شهرنو» زمان رژیم گذشته و یا روسپی خانه کنونی حرم مطهر امام رضا که روسپی و جنده ها در آن صف کشیده و در خدمت آخوند قرار دارند، چه تفاوتی دارد؟؟!. اگر تفاوتی هست، ما را نیز آگاه کنید.

در بخش نخست بسیاری از تضادهای موجود در قرآن با دلیل اثبات و بررسی شد، اکنون در بخش دوم به چگونگی بهشت  وعده داده شده و ظلم بیکران به بانوان، و نادیده گرفتن آنان از سوی الله مدینه می پردازیم:

توصیف چگونگی بهشتی که الله مدینه وعده داده

– وَبَشِّرِ الَّذِین آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ کُلَّمَا رُزِقُواْ مِنْهَا مِن ثَمَرَةٍ رِّزْقاً قَالُواْ هَذَا الَّذِی رُزِقْنَا مِن قَبْلُ وَأُتُواْ بِهِ مُتَشَابِهاً وَلَهُمْ فِیهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَهُمْ فِیهَا خَالِدُونَ (بقره–۲۵)

و کسانی که ایمان اورده اند و کارهای شایسته انجام داده اند مژده ده که ایشان را باغ هایی خواهد بود که از زیر(درختان) آنها جوی ها روان است،هرگاه میوه ای از آن روزی ایشان شود می گویند این همان است که پیش از این (نیز) روزی ما بوده و مانند آن (نعمتها) به ایشان داده شود و در آنجا همسرانی پاکیزه خواهند داشت و در آنجا جاودانه بمانند.

این معروف ترین آیه در مورد بهشت است که تقریباً همه حداقل یکبار شنیده اید. اگر خوب دقت کنید بهشتی که الله آن را برای بندگانش وعده داده است فقط با باغ و خوراکی و زن های زیبا خلاصه می شود. آیا شما در این دنیا لذت را فقط در موارد جنسی و خوراکی می دانید؟ این ها که در زمین هم هست اگه قرار باشد در بهشت هم فقط همین باشه چه فایده ای داره؟ چه فرقی میان دنیا و آخرت است؟!.

در آیه ای دیگر ادعا می کند که در جوی های بهشت نهر هایی از شیر و عسل جاری است. البته محمد فردی یتیم بوده و با فقر شدید زندگی را تا آن موقع سپری می کرد و برای همین نمیدانسته که عسل چه شکلی است و چه ماهیتی دارد که نمی تواند جاری باشد !!
نکته مهم تر این که این باغ ها و آب های روان چیزهایی بودند که در عربستان کم بوده است. همان طور که وقتی اعراب به ایران حمله کردند و هنگامی که باغ های سرسبز ما را دیدند. با خود می گفتند این (ایران)همان بهشتیست که محمد به ما وعده داده…باغ های سبز و خرم، جوی های روان، زنان زیبارو و وسائل عیش و نوش دیگر.

عربستان یک بیایان برهوت بوده پر از شنزار و تنها چیزی که در آنجا یافت میشد شتر بوده و محمد هم روزانه صبح تا به شب را به چوپانی و گله داری میگذراند تا بتواند روزی یک کاسه شیر شتر بخورد، و حق هم داشته که در طول عمرش عسل ندیده باشه!!

این ویدیو در مورد بهشتی مالامال از سکس و زنان روسپی که الله به وسیله محمد به بشر ارزانی داشته است، گفتگو می کند. انسان های شرافتمند و نیک اندیش درک می کنند که این  بهشت ساخته و پرداخته  الله چگونه بهشتی می تواند باشد؟.

– مُتَّکِئِینَ عَلَى سُرُرٍ مَّصْفُوفَةٍ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِینٍ( طور–۲۰)
بر تخت هایی ردیف هم تکیه زده اند و حوریان درشت چشم را همسر آنان گردانیده ایم. حالا که حوریان بهشتی و همه باکره در خدمت مردانند، پس تکلیف زنان چیست؟، آیا برای زنان هم مردان خوش اندام تراشیده، سیه چشم، بلند بالا با ابروانی پرپشت و چشمانی نافذ و گیرا، و سینه ای پهن و ستبر، و بازوانی سفت و پیچیده، با لبخند های همیشگی، و هرگز با زن نبوده (باکره)، بپیش بینی شده، و یا آن که الله مدینه تنها در اندیشه مردان، آنهم مسلمان، و آنهم نوکران علی خامنه ای است)؟!.

همین سوره آیه های ۲۳ و ۲۴
– یَتَنَازَعُونَ فِیهَا کَأْسًا لَّا لَغْوٌ فِیهَا وَلَا تَأْثِیمٌ(۲۳) وَیَطُوفُ عَلَیْهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ کَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّکْنُونٌ(۲۴)
در آنجا جامی از دست هم می ربایند که در آن نه یاوه گویی است و نه گناه (۲۳)
و برای آنان پسرانی است که بر گردشان همی گردند انگاری آنها مرواریدی اند که (در صدف) نهفته اند (۲۴).

در آیات بالا می بینید که گفته شده در بهشت هیچ گناهی نیست یعنی همه آزادند هر کاری بکنند و بعدش هم که مجاز و جایز دانستن لواط است و الله مدینه پسرانی زیبا برای کارهای جنسی مردان با آن ها آماده کرده است.(این آیات خطاب به مردان است)

وَحُورٌ عِینٌ (الواقعه—۲۲) کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ (۲۳) فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا (۳۶) عُرُبًا أَتْرَابًا (۳۷)
حوریان درشت چشم(۲۲) مانند مروارید نهان میان صدف(۲۳) و ایشان را باکره گردانیده ایم(۳۶) شوی دوست همسال (۳۷). تا چه اندازه این باکره بودن در نزد الله مدینه و این کتاب پوچ و هیچ که قرآن نام گرفته، اهمی دارد. اگر زن باکره نباشد باید بمیرد؟!. حیواناتی مانند گاو هم باکره اند. آیا این حسن آنهاست؟!.

این ها خردباختگان دست پرورده آخوند و ملا، و مکتب الله مدینه اند. هریک از آنان ممکن است جنایاتی چند در را ه الله مدینه انجام داده باشند، و حالا  خود را برای خودکشی و رسیدن به بهشت کذایی الله مدینه آماده می کنند. اگر کسی از این بی خردان اسلامی بازرسی بدنی به  عمل آورد، عموماً با صرف دارون نظافت موهای پایین تن خود را زدوده اند تا برای همخوابی با حوریان بلند بالای بهشت آماده شوند.

این ها خردباختگان دست پرورده آخوند و ملا، و مکتب الله مدینه اند. هریک از آنان ممکن است جنایاتی چند در را ه الله مدینه انجام داده باشند، و حالا خود را برای خودکشی و رسیدن به بهشت کذایی الله مدینه آماده می کنند. اگر کسی از این بی خردان اسلامی بازرسی بدنی به عمل آورد، عموماً با صرف داروی نظافت موهای پایین تن خود را زدوده اند تا برای همخوابی با حوریان بلند بالای بهشت آماده شوند.

سوره النبأ ۳۲تا ۳۴

حَدَائِقَ وَأَعْنَابًا(۳۲) وَکَوَاعِبَ أَتْرَابًا (۳۳) وَکَأْسًا دِهَاقًا (۳۴)
باغچه ها و تاکستان ها و دخترانی همسال با سینه های برجسته و پیاله های لبالب
باز هم وعده سکس در بهشت. وصف بهشت سراسر همین است و بس ، وعده حوری های چنین و چنانی و …. جز این، مورد دیگری نمی توانید پیدا کنید … تازه اش هم اگر آیه هایی که در باره بهشت هست را بخوانید یک مورد هم در خصوص بانوان  نیست. اگر شما دیدید ما را هم درجریان بگذارید.
نکته مهم این که در این دین اصولاً موجود زن آدم به حساب نمی آید. نکته دیگر این که محمد  نیازی به تشویق و تشبث به زن ها نداشته است. وظیفه این دین آن بوده است که فقط مردها را خام کند تا برایش بجنگند. اون غلامان پسر هم که خیلی زیبا هستند و همواره جوان،در خدمت مردان خواهند بود.

آیا این است چیزی که می خواهید؟، چقدر لذت جنسی؟، چقدر خوردن؟، خسته کننده نیست؟…. یعنی تفریح فقط همین است؟، وصف حوریان بهشتی؟، سفیدی آنها، و چشمان درشت و برجستگی سینه های آنها ؟، که از یک کتاب چه از طرف خدا چه از طرف یک انسان به دور است که اینقدر از سکس آن هم یک طرفه و فقط برای آقایان حرف بزند. خواندن این آیات در باره حوریان بهشتی با چشمان درشت و سینه های برجسته آماده سکس، و غلامانی که برای لواط مردان پیش بینی شده اند، آدمی را به یاد یک روسپی خانه متلون می اندازد. آیا به راستی قرآن یک کتاب سکسی، و بنا بر آن چه ما از پیش گفتیم؛ کتابی هیچ و پوچ نیست؟!.

آیات در شأن زن

وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْمَحِیضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُواْ النِّسَاء فِی الْمَحِیضِ وَلاَ تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىَ یَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَیْثُ أَمَرَکُمُ اللّهُ إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ(بقره–۲۲۲)

از تو در باره عادت ماهانه [زنان] مى‏ پرسند بگو آن رنجى است. پس هنگام عادت ماهانه از [آمیزش با] زنان کناره گیرى کنید و به آنان نزدیک نشوید تا پاک شوند پس چون پاک شدند از همان جا که خدا به شما فرمان داده است با آنان آمیزش کنید خداوند توبه‏ کاران و پاکیزگان را دوست مى‏دارد

این هم از علم الله، فکرش را بکنید این استدلال الله را برای یک فرد اروپایی عنوان کنید، به نظرتان چه واکنشی نشان می دهد؟. خوب، مسلماً  بر بی شعوری، گستاخی، و تبعیض جنسی این الله می خندد.   البته الله علم مطلق هست ها! شک نکنید. خدایی که علم مطلقه آخر این حرف را میزند؟.
الله دلیل پریود شدن خانم ها رنجی میداند، نخست باید پرسید این رنج به کدام گناه است؟!.  آیا تنها به خاطر زن بودن؟، و جنس مونث بودن است که باید همه زنان این رنج را تحمل کنند؟.

این چه عدالتی است؟. به نظر شما الله چرا اینقدر زنان را سراسر در دستورات و سخنانش تحقیر کرده است؟. آیا غیر از این است که الله خود فردی مذکر است؟. چون قرآن نوشته فردی مذکر (محمد) است! و تازه زنان را در این دوره چند روزه ناپاک و نجس خوانده و گفته شده که از آنها دوری کنید! این است عدالت خدای شما؟!

وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ کِتَابَ اللّهِ عَلَیْکُمْ وَأُحِلَّ لَکُم مَّا وَرَاء ذَلِکُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِکُم مُّحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِیضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَیْکُمْ فِیمَا تَرَاضَیْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِیضَةِ إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیمًا حَکِیمًا(نساء—۲۴)

و زنان شوهردار [نیز بر شما حرام شده است] به استثناى زنانى که مالک آنان شده‏اید [این] فریضه الهى است که بر شما مقرر گردیده است و غیر از این [زنان نامبرده] براى شما حلال است که [زنان دیگر را] به وسیله اموال خود طلب کنید در صورتى که پاکدامن باشید و زناکار نباشید و زنانى را که متعه کرده‏اید مهرشان را به عنوان فریضه‏ اى به آنان بدهید و بر شما گناهى نیست که پس از [تعیین مبلغ] مقرر با یکدیگر توافق کنید [که مدت عقد یا مهر را کم یا زیاد کنید- (الله مدینه در این جا روسپیگری اسلامی ویا صیغه شدن را به بانوان تجویز می کند) مسلما الله داناى حکیم است.

زنان شوهردار بر شما حرام است جز آن هایی که از طریق غنائم به شما میرسد!!! یعنی همان زن های به اصطاح کفار (این کتاب مسخره هیچ و پوچ، دگر اندیشان را کفار می نامد. هرکس حاضر نباشد عقاید توخالی و جنایت بار این دین کشتارگر را بپذیرد، کافر نامیده می شود) که بعد از جنگ به ما می رسد. می توان برداشت کرد که فتوای آیت الله تمساح یزدی هم که در مورد تجاوز به زندانیان برای گرفتن اعتراف (زمان بعد از انتخابات ۸۸) به استناد همین آیه باشه.
آری،  تجاوز بده، ولی به کفار (آنهایی که مزخرفات این دین ارتجاعی و دیکتاتوری را نمی پسندند) نه تنها جنایت نیست!، نه تنها قابل سرزنش نمی باشد!، بلکه خیلی هم خوبه! دروغ بده، ولی به غیر مسلمانان خیلی هم خوبه! قتل بده! ولی سربریدن کفار( مسلمانان غیر خودی، و دگر اندیشان) بسیار هم جایزه!!.

این ویدیو تجاوز به بانوان محترم کشورمان در زندان های رژیم اسلامی شرح می دهد. پاسدارانی که می بایست پاسدار و حافظ جان و مال و ناموس مردم و کشور باشند، درست برعکس قاتلین و کشتارگر مردم، دزدان و غارتگران اموال و دارایی مردم، و در نهایت دزد ناموس و تجاوز کنندگان به دختران، خواهران، و مادران این کشور بوده اند. این بانوی مصیبت دیده کرد شرح می دهد که با داشتن همسر و فرزند، چگونه در زندان سنندج، بارها و بارها از سوی سپاه پاسداران ( جنایت کاران، تجاوزگرانَ)، مورد تعرض و تجاوز جنسی قرار گرفته است. لعنت و شرم بر این پاسداران، آخوندها و بسیجی های بی فرهنگ، و دزد ناموس  که این چنین به ناموس کشورمان تجاورز می کنند.

اگر قبول کنیم چنین سخنان غیر انسانی را الله گفته باشد حقیقتاً باید به عقل و شعور خودمان شک کنیم!:
نِسَآؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُواْ حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّکُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ (بقره—۲۲۳).
زنان شما کشتزار شما هستند پس از هر سوی ( روی و پشت و هر گونه) که خواهید به کشتزار خود [در]آیید و آنها را براى خودتان مقدم دارید و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد و مؤمنان را [به این دیدار] مژده ده.

در این مورد چیزی دیگری نیاز به گفتن ندارد. حال، این پرسش پیش می آید که کدام خدا میتواند شان زن را تا حد یک شی و جسم این چنین پایین بیاورد؟! و اینقدر زننده و زشت آنها را خطاب کند؟!.

وَالْمُطَلَّقَاتُ یَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ ثَلاَثَةَ قُرُوَءٍ وَلاَ یَحِلُّ لَهُنَّ أَن یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللّهُ فِی أَرْحَامِهِنَّ إِن کُنَّ یُؤْمِنَّ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَبُعُولَتُهُنَّ أَحَقُّ بِرَدِّهِنَّ فِی ذَلِکَ إِنْ أَرَادُواْ إِصْلاَحًا وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِی عَلَیْهِنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَلِلرِّجَالِ عَلَیْهِنَّ دَرَجَةٌ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکُیمٌ (بقره—۲۲۸)

و زنان طلاق داده شده باید مدت سه ماه در انتظار پاک شدن باشند. و اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارند براى آنان روا نیست که آنچه را خداوند در رحم  آنان آفریده پوشیده دارند و شوهرانشان اگر سر آشتى دارند به بازآوردن آنان در این [مدت] سزاوارترند و مانند همان [وظایفى] که بر عهده زنان است به طور شایسته به نفع آنان [بر عهده مردان] است و مردان بر آنان درجه برترى دارند و خداوند توانا و حکیم است
اینجا هم کاملاً یک طرفه گفته شده، و پر واضحه که این جملات از طرف فردی مذکر و به نفع مردان عنوان شده است. البته آخر آیه تکلیف ما را هم مشخص کرده و به وضوح گفته مرد از زن برتره!!!

… وَاسْتَشْهِدُواْ شَهِیدَیْنِ من رِّجَالِکُمْ فَإِن لَّمْ یَکُونَا رَجُلَیْنِ فَرَجُلٌ وَامْرَأَتَانِ مِمَّن تَرْضَوْنَ مِنَ الشُّهَدَاء أَن تَضِلَّ إْحْدَاهُمَا فَتُذَکِّرَ إِحْدَاهُمَا الأُخْرَى… (بقره–۲۸۲)
… و دو شاهد از مردانتان را به شهادت طلبید، پس اگر دو مرد نبودند، مردى را با دو زن‏، از میان گواهانى که (به عدالت آنان‏) رضایت دارید (گواه بگیرید)، تا (اگر) یکى از آن دو (زن‏) فراموش کرد، (زنِ‏) دیگر، وى را یادآورى کند …

در این آیه که الله مشغول آموزش طریقه معامله به مسلمین است؛ شهادت دو زن را با یک مرد برابر دانسته است و حتا فکر این که مردان شرایط معامله را فراموش کنند به ذهن الله خطور نکرده است!!! و گفته شده اگر یکی از دو زن فراموش کردند آن یکی به یاد آورد، آیا زنان فراموش کارند؟آیا زنان ابله و کند ذهن هستند؟ آیا این طرز صحبت کردن در مورد زنان که مخلوق آفریدگار هستند برای الله که به خود نسبت آفریدگار داده مناسب است؟!.

یَا أَیُّهَا النَّاسُ اتَّقُواْ رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن نَّفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالاً کَثِیرًا وَنِسَاء وَاتَّقُواْ اللّهَ الَّذِی تَسَاءلُونَ بِهِ وَالأَرْحَامَ إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلَیْکُمْ رَقِیبًا (نساء— ۱)
اى مردم از پروردگارتان که شما را از نفس واحدى آفرید و جفتش را [نیز ] از او آفرید و از آن دو مردان و زنان بسیارى پراکنده کرد پروا دارید و از خدایى که به [نام] او از همدیگر درخواست مى ‏کنید پروا نمایید و زنهار از خویشاوندان مبرید که خدا همواره بر شما نگهبان است

در این آیه هم گفته شده است که جفت مرد که زن باشد از او آفریده شده است و همه از مرد آفریده شده اند، شاید شما هم شنده باشید که زن از دنده چپ مرد آفریده شده است. حتا اگر این نظریه ابلهانه هم قبول کنیم، باز هم نمی توان قبول کرد که مرد به زن که جزوی از بدن اوست تا این حد ظلم کند!!!

وَاللاَّتِی یَأْتِینَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِکُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَیْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنکُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِکُوهُنَّ فِی الْبُیُوتِ حَتَّىَ یَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ یَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِیلاً(نساء–۱۵)
و از زنان شما کسانى که مرتکب زنا مى‏شوند چهار تن از میان خود [مسلمانان] بر آنان گواه گیرید پس اگر شهادت دادند آنان [=زنان] را در خانه‏ ها نگاه دارید تا مرگشان فرا رسد یا خدا راهى براى آنان قرار دهد.

البته شاید شما بگویید این یکی را حقشان است! ولی اگر مردی به زنش خیانت کرد چی؟ چرا الله برای آن ها مجازاتی در نظر نگرفته است؟ چرا تمامی دستورات یک طرفه و به نفع مردان است؟!. شاید دلیل آن را باید این دانست که الله، آفریده محمد، و محمد پیامبر الله آفریده آخوند، و آخوند هم تا کنون مرد بوده است.

  • Vahid159

    فقط اینو میتونم بگم که تمام این مطالب ارزش اینو ندارن که چشم خودمونو خسته کنیمو صرف خوندن این مطالب بی اساس و بی محتوا کنیم

    • alvand

       ببند چشم خردت را و خود و نوادگانت به مانند اجدادت همین طور به عرب تازی و متجاوز به ناموس و مال و جانت سواری دهید باشد که رستگار شوید.

      • mari

        وقتی دارین تو آتیش جهنم میسوزین یاد این چرندیاتتون بیفتین.

  • Abazarghafary

    این پری رویان که اینجا در  صف اند // توی برزیل اند نه  توی بهشت // سینه غلتان ، باسن خوب و بزرگ // توی کارناوال (ریو) همچو گرگ //در بهشت  مسلمین ، وعده تر میدهند // کیر خر را ، بهر رهبر میدهند // بهر زنهای ، مسلمان با چادر // پرس کیری را . با الله و اکبر میدهند //ای مسلمان ، خر نشو ، با یاد این کس های حوری ، جلق نزن // کس در ،این دنیاست ، حوری اینجاست ، آنجا دسته خر میدهند // 

  • Bigli

    سلام من به دنبال حقیقت میگرد. حالا هرچی که میخواد باشه

    چه مطابق با اعتقاداتی که تا حالا باهاش بزرگ شدم چه مخالف…مهم حقیقته

    این مطالبی که گذاشتید قابل تامل هستند اما چون ما اون زمان نبودیم و اون زمان را درک نکردیم درکش سخته.

    الان ما داریم در زمان حال زندگی میکنیم و میبینیم که قرآن دارای معجزات علمی هم هست که توجیهی براشون نیست.

    مثلا مطابقت شماره سوره حدید(آهن)با ایزوتوپ فلز آهن

    طبق بررسیهای به عمل آمده یکی از شگفت آورترین معجزات قران کشف شد:

    سوره حدید که در عربی به معنی آهن است پنجاه و هفتمین سوره قران است و
    ایزوتوپ فلز آهن نیز ۵۷ است که با آن برابری میکند.همچنین به حروف ابجد نیز
    برابر است.

    یا کلمه یوم که به تعداد روزهای سال هست و …

    یا به عنوان مثال با یه سرچ ساده در گوگل به بقیه معجزات قرآن پی میبریم.

    http://www.eholyquran.com/miricals2.htm

    http://www.scribd.com/doc/19031256/-365-

    لطف کنید و در مورد این چیزها بنویسید نه درباره مسائلی که به سن ما قد نمیده و بیشتر حالت افسانه و داستان داره

    • Jhkkjk

      شاید شنبده باشی که ترتیب سوره ها در قرآنی که امام زمان میاره متفاوت خواهد بود….بنابراین زیاد به این جور معجزات!!!!!! فکر نکن….
      ضمنا این رو بدون که بشر به لحاظ روانی برای قانع کردن خودش دلیل تراشی میکنه…. معجزه های قرآن هم از  نمونه ی همین دلیل تراشی هاست…شما پای صحبت پیروان هر دینی که بنشینی تا دلت بخواد از این معجزه ها برات میگن…..

      به نظر من بیشتر حرف ها و مقاله هایی که در این سایت منتشر میشه..فارغ از نقدی که بهشون هست…. درباره ی تمامی ادیان و ایدئولوژی هایی که جایگزین عقل بشری میشن صادق هستن…..
      این رو هم فراموش نکنیم که دیکتاتوری دینی زمان ساسانیان…ایران رو به این روز انداخت.

      • Mohsen Lgvm

        پس دم مسلمونا گرم که همچین چیزایی می سازند.می شه بگی از کجا دراوردی که ترتیب قرآن امام زمان فرق داره؟
        بابا تا چقدر حماقت.تا چقدر دین گریزی.فقط یه اپسیلون احتمال بده که اگر اشتباه کرده باشید چی ؟ اگر قیامت باشه چی؟ فقط برید دعا کنید که خدایی نباشه.
        این همه دلیل این همه منطق.واقعا خدا رو نمی بینی؟ شما از گذشته ایران چی می دونید؟ این که فقط شاهزاده ها درس بخونن و بقیه مثل گوسفند زندگی کنند خوبه؟اینکه بین محارم رابطه جنسی باشه خوبه؟این که بترسی یه وقت شاه از زنت خوشش بیاد و نیاد خوبه؟ به کجا دارید میرید؟ بسه.

        • نسل سوخته

          شما از اسلام چی میدونی این که پیغمبر یا اماما از زنت خوششون بیاد نیان خونه؟
          اینکه اگه عقایدت مخالف اونها باشه زن و مامانتو تو بازار حجازو مکه و شام حراج کنن؟
          این که به هر کشوری خواستی حمله کنی مردا رو بکشی زنهارو کنیز کنی؟
          واقعا سواد داری؟
          غیرت داری؟
          یا فقط پای منبر آخوند میشینی؟

    • Behzad Arya

      معجزه بزرگ دیگر اینکه من فهمیدم تعداد آیات قران با تعداد پشمهای اطراف کون من برابری میکند واین مایه شگفتی است که رسول خدا زمانی که در غار حرا بود چگونه از تعداد پشمهای من مطلع شده بود و حالا در حال تحقیق هستم تا بدانم طول پشمهای کجای من با طول یا عرض صفحات قران برابر است ./.

    • Behzad Arya

      احمق جان درست است که سوره حدید سوره ۵۷ است ولی تعداد ایزوتوپ های آهن ۴ میباشد و در ضمن تعداد حروف ابجد نیز ۲۸ میباشد نه ۵۷ شاید فهمیده باشی پای منبر هر چی بهت گفتند مثل همین موارد چرندیات بوده ./.

    • نسل سوخته

      آهن به طور طبیعی متشکل از ۴ ایزوتوپ: ۵/۸۴۸% رادیواکتیو Fe54 (نیمه عمر
      بزرگتر از ۳/۱ × ۲۲ ۱۰سال) ، ۹۱/۷۵۴% Fe56 پایدار ، ۲/۱۱۹% از Fe57پایدار و
      ۰/۲۸۲% از Fe58 پایدار می باشد. Fe60 یک رادیونیوکلاید منقرض شده با نیمه
      عمر طولانی (۱/۵ میلیون سال)می باشد

      الان که آهن از ۴ ایزوتوپ ۵۴ و ۵۶ و ۵۷ و  ۵۸ که الان در معادن در روی زمین موجود هست تشکیل شده لطفا به من بگو قران شما منظورش کدوم بوده شاید اینم از معجزات قرآن هست که از ایزوتوپهای دیگه خبر نداشته
      شایدم این از جهالت شماست که هرچیزی رو میخواین به این کتاب ترسناکتون وصل کنید.

    • نسل سوخته

      ضمنا قضیه روزهای قران و سال حرف مفتی بود که بعدا خود ملاها هم فهمیدن اما کسی مثل شما فقط دوس داری معجزه ببینی واسه همین چشمتو رو حقیقت میبندی

    • alvand

       ای تیره روز،تیره روزی تو در این است که وقتی سخنی خردمندانه و انتقادآمیز با آوردن نوشته های خود قرآن میبینی میشنوی یا میخوانی بلادرنگ میگویی : “ما در آن زمان نبودیم و نمیدانیم چنین است” و اما هر خزعبلاتی در قالب دین و با نگاهی پرستشگرانه به خوردت میدهند جرعه جرعه بر جانت نوش میکنی و لحظه ای کوتاه هم درنگ نمیکنی تا بگویی : “من که در آن زمان نبودم چه بدانم واقعا چنین است” . و چه آسان است تجاوز به افکار بشر بیخرد و به سخره و حماری گرفتن مغز وی تا حدی که از هرگونه درک و فهم و خردی عاجز و سواری ده بی چون و چرای سواری خواهان باشد!  که این عمل را در مورد هیچ موجود دیگری غیر از انسان (اشرف مخلوقات! از بی مسمی ترین نامهایی در جهان که به طور مطلق و عام بر نام این موجود هم چرنده هم درنده به نام انسان نهاده شده است)،نمیتوان پیاده کرد.

  • Mohsen Lgvm

    تو واقعا نمی فهمی که اینها همه مثالن؟ اینها یعنی نور والای عفت.
    جواب اون مرتیکه بیگانه هم اینکه ازدواج های پیامبر سیاسی بود و این که عایشه به این که در حالت بکر همسر پیامبر شد افتخار می کرد و به زنان دیگر پیامبر ( که همه بیوه و مطلقه بودند ) فخر می فروخت.در ضمن سن ازدواج دختر در آن زمان در عربستان در همین حدود بود.پیامبر تا آن موقع که جوان بود و سن این کارها داشت همسر زنی بود که ۱۵ سال از خودش مسنتر بود.فکر می کنم قضیه کاملا روشنه.خداییش خودتون هم می دونید که به هدف پوچ و نشدنی فکر می کنید.

    • نسل سوخته

      سیاسی؟
      اینو هم آخوندا تو کلت کردن
      از کی همه سیاستا با ازدواج حل میشه؟
      چرا وقتی به بنی قریضه حمله کرد ریحانه رو که شوهر مرده بود  خواست به عقد خودش در بیاره زن رضایت نداد و کنیز شد؟وقتی تمام مردای اون قبیله مردن چه سیاستی دلیل میشده با اون زن جوون ازدواج کنه؟

    • Behzad Arya

      اینبار باید ادب را کنار گذارده و بگویم : بدرستی تمامی ازدواجهای پیامبر تنها برای پیشرفت اسلام بوده و دلیل آنهم این است که حضرت هروقت هوس همخوابی با زنی را میکرد سایر مسلمین شادی میکردند زیرا میدانستند که اسلام پیشرفت میکند و اصولا پیشرفت اسلام بستگی به فلان چیز انحضرت داشت وچون فلان چیز آن حضرت همیشه بادیدن دختران و زنان و صد البته بخاطر پیشرفت اسلام بلند میشد باعث گردید که اسلام خیلی پیشرفت نماید . آقا محسن امیدوارم تو و والده محترمتان از پیشرفت اسلام بی نصیب نمانید …/.

      • mohammad

        کس مادرت مادر کسه خواهر جنده

  • Mohsen Lgvm

    در مورد فیلم اون زن هم اینکه چرا فکر می کنی که باید این فیلم ساختگی رو کسی باور کنه ؟ حتی احمق ترین آدمها هم اینو میفهمن.

    • ko

      b nazar man in din aslam b dard in arabha mikhorad n iranian

      • Mohsen Lgvm

        سلام.مثلا کدوم بخش اسلام به درد عربا می خوره فقط؟ این که دروغ نگیم یا اینکه تهمت نزنیم یا فحش ندیم یا دل نشکنیم یا نیش نزنیم یا … . اسلام یعنی انسانیت یعنی فرهنگ یعنی کلاس. اسلام یعنی همه چیز. جو روشنفکر بازی نگیردت.بشین منطقی فکر و مطالعه کن همونطوری که قرآن گفته.

  • Sami_azar1372

    آقایی که این مقاله رو نوشتی
    خودتو بدبخت کردی؟ من یکی که از حرفات نمیگذرم
    ولی بدان که مرگ نزدیک است و توبه ی دمه مرگ اثری نداره

    الهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

    الهی آمین

  • kavehAhangar

    ادمین جان بازم از این آیات سکسیه زیبا با عکسهای سوپر از بهشت بزار جلق بزنیم! الان این گفت۵۷ یادم اومد که دور کیره من به میلیمتره که بعدش مثه آهن سخت و محکم میشه!!!خوب معجزه از این بالاتر میخواید؟!البته الله اونموقع میلیمتر بلد نیوده ولی خوب دیگه!اها با سال انقلاب اسلامی هم برابره!این همه معجزه کافی نیست؟!!پس زود ایمان بیاورید تا نکشتیمتون!

  • Sobh Shab

    خاک بر سرتون کنن. یه مشت احمق که خودشون رو دارن خر می کنند. ایشالله که سرویس شدن دهنتون رو تو جهنم خدا ببینم. خاک بر سر نفهمتون که این قدر بیشورید که به بزرگترین و مسلم ترین معجزه هستی انقدر احمقانه ایراد میگیرید

  • انور والنسیا

    من کاری با اسلامو قران و بقیه چیزها ندارم.فقط میخوام بدونم خدا برای چی ما رو خلق کرده؟اصلا فکر کنید ما تو این دنیا آدم خداشناسی بودیم و به بهشتی که خدا وعده اش رو داده رفتیم.که چی؟چه لذتی واسه خدا داره که ما رو به بهشت ببره.اصلا فرض کنید من آدم بدی هستم و خداهم منو برد به جهنم و منو اونجا سوزوند.بازم که چی ؟خدا با سوزوندن من میخواد چی رو ثابت کنه؟قدرتشو؟!
    اصلا چرا خدا بیخود و بیجهت باید منو امتحان کنه؟مگه براش دعوت نامه فرستادم؟
    ضمنا من میخوام یه نفر عاقل جواب منو به این جمله قرآن بده.(اگر میتوانید آیه ای مثل آیات قرآن بیاورید)،اینم جواب:
    آیه قران:قل الله هو احد
    آیه من:قل الله هو احد
    همانطور که میبینید دقیقا آیه ی مثل آیه ی قرآن آوردم.حالا شاید بگید نباید مثل اون باشه، در اونصورت میشه:
    قل الله هو من.!
    اگرم از نظر معنی میخوایید بیا :بگو خدا یکتاست.!
    اصلا با عقل جور در نمیاد.حالا منم یه جمله میگم و هر کسی که بتونه یه جمله مثل اون بیاره هر چی بخواد بهش میدم.:
    امروز چهارشنبه است.
    فقط منطقی فکر کنید.

  • هلیا

    آخه چرا انقدربه همه چی سطحی نگاه میکنید.
    ایات قرآن رو میخونن و واسه خودشون به اشتباه تفسیر میکنن و به خورد من و شما میدن تا از خدای خودمون و پیامبرمون زده و دلسرد بشیم.برای مثال در این سایت:
    از تو در باره عادت ماهانه [زنان] مى‏ پرسند بگو آن رنجى است. پس هنگام
    عادت ماهانه از [آمیزش با] زنان کناره گیرى کنید و به آنان نزدیک نشوید تا
    پاک شوند پس چون پاک شدند از همان جا که خدا به شما فرمان داده است با آنان
    آمیزش کنید خداوند توبه‏ کاران و پاکیزگان را دوست مى‏دارد.

    و تازه زنان را در این دوره چند روزه ناپاک و نجس خوانده و گفته شده که از آنها دوری کنید! این است عدالت خدای شما؟!
    بابا منظور از نزدیک نشوید همون نزدیکی نکردنه. از خوندن خود آیه دقیقا قابل درکه.
    ذهن خودتونو با خوندن این اراجیف آلوده نکنید.

  • محمد

    دقت کردین اکثر کسایی که با این مقاله موهن موافق اند توی نظراتشون غیر از فحش وناسزا چیزی دیگه تو چنته ندارند.از همین نظرات میشه به عقاید کسایی که به دین خدا و پیامبر گرامیش توهین میکنند پی برد.

  • arya

    درود بر دوستانی که خون پاک اریایی خود را بر کثافت های لجن ترجیح دادند و لعنت بر اخوند پدر سگ….

  • Khan 2017

    الله شما را هدایت فرماید و اگر هدایت نشدید جای تان تا ابد در جهنم خواهد بود

    ( وَالَّذِینَ کَفَرُوا وَکَذَّبُوا بِآیَاتِنَا أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ )
    البقرة (۳۹) Al-Baqara

    و کسانی که کافر شدند و نشانه های ما را دروغ پنداشتند آنان اهل دوزخند، و همیشه در آن خواهند بود.

  • Habibullah Nabizada

    ایه ۱۵ را که خواندی ۱۶ را هم بخوانید احمق ، اینحا ۲ تن گفتن یعنی مرد زنا کار وزن زنا کار که هرودو بودن به زنا

    ۱۵٫
    و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا مى‌شوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید. اگر شهادت دادند زنان را در خانه محبوس دارید تا مرگشان فرا رسد یا خدا راهى پیش پایشان نهد.

    ۱۶٫
    و آن دو تن را که مرتکب آن عمل شده‌اند، بیازارید. و چون توبه کنند و به صلاح آیند از آزارشان دست بردارید زیرا خدا توبه‌پذیر و مهربان است.