آیا پدری که زبان در دهان دخترش می گذارد، می تواند پیام آوری از جانب خدا باشد؟ ۱۴۱

لطفن متن زیر که برگرفته از کتاب احادیثی در مورد بوسه، نوشته داوود احمدی (انتشارات صلوات قم ۱۳۸۸) است را بخوانید و درباره اش کمی فکر کنید.
امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم دهان فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم.
من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست”. (این روایت در کتاب اعلام الوری صفحه ۱۵۰ نیز آمده است).

در تصویر عایشه خردسال را مشاهده می کنید که توسط محمد ابن عبدالله در حال شستشوی مغزی داده شدن می باشد، عایشه در شش سالگی به عقد محمد درآمده و در ۹ سالگی با وی همبستر شد، اگر محمد در دنیای امروز زندگی می کرد بدون شک به جرم بچه بازی و کودک آزاری تمام عمرش را در زندان سپری می کرد، چگونه چنین شخصیت مریضی می تواند فرستاده خداوند باشد؟

در تصویر عایشه خردسال را مشاهده می کنید که توسط محمد ابن عبدالله در حال شستشوی مغزی داده شدن می باشد، عایشه در شش سالگی به عقد محمد درآمده و در ۹ سالگی با وی همبستر شد، اگر محمد در دنیای امروز زندگی می کرد بدون شک به جرم بچه بازی و کودک آزاری تمام عمرش را در زندان سپری می نمود، چگونه چنین شخصیت مریضی می تواند فرستاده خداوند باشد؟

نظر شما در رابطه با چنین انسانی چیست؟ چه کسی در پیش چشم همسرش زبان در دهان دخترش می گذارد؟. البته باید در نظر داشت که همسر ایشان (عایشه) کودک خردسالی نیز بیش نبوده است. آیا شرم و حرمت میان پدر و دختر، اجازه چنین حرکت زشت و نا پسندی را می دهد؟. تا آن جا که نگارنده اطلاع دارد، بوسیدن لب و دهان و زبان در دهان کردن، عملی است که ممکن است ٰعده بسیار کمی از زن و شوهر ها آن را انجام دهند و هیچگاه یک پدر، اگر از نظر عقلی سالم باشد، زبان در دهان دخترش نمی گذارد، حتی فکر کردن به این حرکت مشمئز کننده و رقت انگیز است.

نکته قابل توجه، مغلطه نخ نمای شخص پیامبر است که با آن پاسخ عایشه را داده و دهانش را می بندد. محمد به عایشه می گوید: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم دهان فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم، پرسش اینجاست؛ پیامبر اسلام که با الاغ مبارک شان به معراج می رفتند و هر دم هوس بهشت می کردند جبرئیل ایشان را با خود به بهشت می برد، چه نیازی داشت که برای استشمام بوی بهشت، زبان در دهان فاطمه، دختر خود کند؟. آیا نمی توانست در یکی از سفرهایش به بهشت، از الله مدینه طلب یک شیشه عطر بهشت کند تا دست به چنین عمل قبیحانه ای نزند؟. آیا با وجود این مغلطه آشکار، در نمی یابیم که پیامبر از بوسیدن دهان فاطمه، دختر خود، لذت جنسی می برده است؟.

یک زن مالزیایی را به دلیل خوردن یک لیوان آب جو در ملا عام شلاق می زنند، این است کرامت و ارزشی که اسلام به انسان ها و مخصوصا بانوان بخشیده است. اسلام دین خون و شمشیر و تجاوز است و هیچ مدل دیگری هم ندارد، در طول تاریخ فقط یک نوع اسلام وجود داشته و دارد و آن هم اسلام طالبانی است، اسلامی که ما دز ایران می بینیم فقط چشمه کوچکی از اقیانوس رذالت ها و جنایت های مسلمین است.

یک زن مالزیایی را به دلیل خوردن یک لیوان آب جو در ملا عام شلاق می زنند، این است کرامت و ارزشی که اسلام به انسان ها و مخصوصا بانوان بخشیده است. اسلام دین خون و شمشیر و تجاوز است و هیچ مدل دیگری هم ندارد، و جای انکار و پرده پوشی نیست.

پیامبر اسلام در کارنامه سیاهش بارها ثابت کرده که یک پدوفیل یا بچه باز و صد البته زنبازه و شهوت ران و در واقع یک بیمار جنسی خطرناک است، ایشان حتی به عروس خود نیز رحم نکرده است.داستان این ماجرای خجالت آور از این قرار است:

“زینب زن زید ابن حارثه بود، زید را خدیجه در جوانی خرید و به محمد بخشید. محمد نیز او را آزاد کرد و مطابق رسم تازیان او را به فرزندی پذیرفت، اطرافیان محمد زید را زید بن محمد می خواندند و زید علاوه بر عنوان پسر خواندگی یکی از یاران صدیق و فداکار محمد هم محسوب می شد.

زینب دختر عمه محمد بود و خود محمد او را برای زید خواستگاری کرد و چون زید بنده آزاد شده بود زینب و برادرش عبدالله از قبول این خواستگاری اکراه داشتند ولی پس از نزول آیه ۳۶ سوره احزاب دیگر نه زینب و نه برادر قادر به نافرمانی نبودند. پس از این آیه زینب و عبدالله به درخواست محمد گردن نهادند و زینب را برای زید عقد کردند.

ولی پس از اندکی محمد که تا به آن روز زینب را ندیده بود؛ چمشش بر زینب می افتد و مهر زینب در دلش می نشیند و در نهایت فرزند خوانده اش را مجبور می کند که زنش را طلاق دهد و سپس محمد زینب را به عقد خود در می آورد!. آیا به نظر شما چنین انسان شهوت ران افسار گسیخته ای که حتی به بزغاله های ماده نیز رحم نکرده است، می تواند پیام آور خدا و راهنمای انسان ها برای رسیدن به سعادت باشد؟.

درباره رابطه مخصوص او با فاطمه در کتاب الکافی جلد سوم، صفحه ۱۶۰ آمده است که”: پیامبر تا گونه ی فاطمه یا میان دو سینه اش را نمی بوسید نمی خوابید”. این چه نوع از رابطه پدر، فرزندی است که اینچنین مایه خجالت است و حتی نگاشتن آن نیز انسان را خجل و شرم زده می نماید؟. اگر گهگاهی داستان تجاوز یک آخوند به دختر ویا دختران خود از پس پرده بیرون می افتد، باید پذیرفت که چنین آخوندهای شهوت ران، از پیامبر اسلام فرا گرفته اند.

نگارنده بر این باور است که مسلمین راستین و شیعیان دو آتشه باید یک تیم حقیقت یاب تشکیل دهند و با جستجوی همه کتاب های عالم در رابطه با اهل بیت مقدس شان دریابند که حسن و حسین فرزندان علی بوده اند و یا زین پس جهانیان باید آنان را حسن ابن محمد و حسین ابن محمد خطاب کنند؟؟.
اگر اللهی وجود داشته باشد و محمد با این کارنامه سیاه اخلاقی اش فرستاده او باشد و الله محمد هوسران را برای هدایت انسان ها به سوی رستگاری و سعادت انتخاب کرده باشد، باید به سلامت ذهنی آن الله شک برد،  و باید  او را یافت و هر چه زودتر در یک تیمارستان بستری کرد.

توحشی که در میان مسلمانان و در قرن ارتباطات موج می زند خجالت آور و نفرت انگیز است، این دیوانگان حتی لیاقت یدک کشیدن نام انسان را نیز ندارند و حضورشان در هر جامعه ای مایه ننگ و پستی آن جامعه می باشد، باید این جانیان را با قل و زنجیر بست و در اقیانوس رها کرد تا خوراک کوسه ها شوند و زمین از نکبت وجودشان خلاص شود.!

توحشی که در میان مسلمانان و در قرن ارتباطات موج می زند خجالت آور و نفرت انگیز است، این دیوانگان حتی لیاقت یدک کشیدن نام انسان را نیز ندارند و حضورشان در هر جامعه ای مایه ننگ و پستی آن جامعه می باشد، باید این جانیان را با قل و زنجیر بست و در اقیانوس رها کرد تا خوراک کوسه ها شوند و زمین از نکبت وجودشان خلاص شود.!

  • کرمانی

    آغای سیروس پارسا ! من مقالۀ شمارا خیلی ها پسندیدم ، تکسیر خواهم کرد وبه دوستانم توصیه خواهم نمود این مقاله را حتما” بخوانند. ولی  در مورد آن جانوران که گفتید باید با قل وزنجیر ایشان را بست وبه اوقیانوس انداخت با ید گفت که ۸۰ درصد شیعه گان ایران بعبارۀ دیگر ۸۰ درصد مردم ایران از این قماش خرد باخته و مذهبی اند . میتوان همگی را به دریا انداخت ویا میتوان با ایشان دیموکراسی  وحکومت مردم سالاری را در ایران بوجود آورد؟

    • Mohsen Lgvm

      یکم تابلو نیستی؟ یکم کمتر تحویلش بگیر.یه وقت یکی می فهمه از اهالی این سایتیا.

    • Gfvh

      آقا ، نه آغا – تکثیر، نه تکسیر- خیلی ها پسندیدم نه ، خیلی پسندیدم – شیعه گان  نه ، شیعیان – بعباره دیگر نه ، به عبارت دیگر – دیموکراسی نه ، دمکراسی – بقیه اش اش هم باشه برای بعد …

      • Nancy

        Kho afghanihaaaa injori harf mizanannnn

    • میثاق

      یعنی سیروس پارسا خواجس؟؟؟؟؟!!!!!!!!! نمی دونستیم سیروس شیطون نگفته بودی . حالا کی این بلا رو سرت آورده ؟

  • Mohsen Lgvm

    خاک بر سرت. قبلا موضوع عایشه رو توضیح داده بودم.سن ازدواج دختر در عربستان ۹ سالگی بود و پسر ۱۴-۱۵ سالگی. عایشه همیشه به زنان دیگر پیامبر (‌که همگی بیوه و مطلقه بودند ) به خاطر اینکه در حالت بکر به عقد پیامبر درآمده بود فخر می فروخت. فاطمه الزهرا بانوی بانوان جهان،الگوی کامل زنان ، حقیقت قدر ، نیز در ۹ سالگی به عقد علی ابن ابیطالب مرد مردان ( همین بس که بگم یک عالم سنی گفت تعجب می کنم از مردی که یارانش به خاطر تقیه فضائل او را نگفتند و دشمنانش فضائل او را پوشاندند باز اینقدر برای او فضائل گفته شده که آسمانها و زمین را پر کرده) در آمد.
    بعد اینکه گذاشتن زبان در دهان در عربستان نشانه علاقه زیاد بوده که همه نسبت به عزیزانشون انجام می داند. یکم بیشتر مطالعه کن. البته تو فقط می خوای جو بدی.
    محمد که درود خدا بر او و خاندانش باد قبل از پیامبری به محمد امین شهرت داشت. تا سن ۲۵ سالگی ازدواج نکرد ( یعنی ۱۰ سال بعد از سن معمول ازدواج در عربستان ).بعد با بیوه زنی که ۱۵ سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد.بعد از فوت خدیجه س برخی گفتند چون خدیجه س از قوم ما بوده ما قوم برتریم.پیامبر به دلایل سیاسی از هر قوم بیوه زنی به عقد در آورد.
    همه چیز کاملا واضحه و باز گمراهان در گمراهی آشکارند.به جنگ با کی می روید. فقط فکر کنید اگر اشتباه کرده باشید چه ؟ فکر می کنید مرگ یک پایانه‌؟

    • کرمانی

      خاک بر سر تو و فاظمه ات که زیاد دوستش داری.ان چیزیکه نوشته کردی و بقول خودت توضیحات دادی همه چرند ومزخرفات است . راستی درمورد نه نه جونت نگفتی که در عقب همان سردار پاسدار به نماز جماعت استاده بود  یا چطور؟ حتما” از نسل همان پاسدار ها هستی. راستی روزانه چند با زبان دخترک نازت را می چوشی ؟باید بچوشی چونکه سنت نبوی است . هی خاک بر سرتان شود با سنت نبوی تان.

      • Mohsen Lgvm

        ببین آقای آتیشی اول بگو چرا آتیشی شدی؟ حقیقت تلخه ؟ اون جور که می خوای نیست ؟‌ در خانواده ما فقط منم که طرفداری اسلام می کنم.بقیه براشون فرقی نداره.من ازدواج نکردم. این مطالب که من می نویسم از خودم که در نمیارم.برو مطالعه کن.
        محمد و فاطمه ای که ما الگو قرار دادهایم هیچ صفت بدی ندارند. شما دوست داری اونها رو طور دیگری ببینی. فرض می کنیم واقعا انسانهای بدی بودند ( پناه بر خدا ) آن چیزی که ما از آن پیروی می کنیم یک اخلاق نیکوست. ببینید من یک قانون دارم.هیچ وقت نمی گم چه آدم خوبی چه آدم بدی . همیشه می گم چه حرف قشنگی چه حرف زشتی.می گم چه کار زشتی چه کار قشنگی. من از اینها کارهای زیبا یاد می گیرم . مهم نیست که طرف خوب باشد یا نه. حضرت محمد و کلا همه معصومین واقعا جالب هستند. با اینکه این همه دشمن داشتند با این که این همه بر ضد آنها صحبت شده باز هم این قدرفضیلت در مورد اونها گفته شده که تمامی ناپذیر است. جای تاسف دارد.آلمانی ها کتابی نوشتند به اسم صادق مرکز علم جهان. دانشمندان شرق و غرب می گویند نهج البلاغه هیچ وقت تازگیش را از دست نمی دهد و آنها حتی مسلمان هم نیستند. شما دارید به کجا می روید.
        شما فقط چون احساس می کنید که حوصله دین ندارید و چون اون رو مانعی بر سر راه خوشی خودتون می بینید کورکورانه با اون مقابله می کنید. شما تا بحال دینداری رو تجربه نکردید. لذتی و زیبایی که دین دارد بی نظیر است. همه لذت های مادی زود از بین می روند ولی دین لذتی ابدی دارد.
        امام علی ع حدیثی دارند که می فرمایند آنها که دین را در اشخاص جستجو می کردند سربار ما شدند. دین را در بقال جستجو می کنید ؟ شما نباید به دنبال دین حتی به ولی فقیه نگاه کنید.دین را لمس کنید به خدا قسم که پشیمان نمی شوید.

        • هادی

          جناب کرمانی .. شما مثل اینکه اصلاً هیچ کتاب تاریخی واقعی نخوندی .. عزیزم کتاب معارف و تاریخ اسلام توی دبیرستان و دانشگاه اسمشون کتاب تاریخ نیست .. برو تاریخ طبری بخون برو صحیح بخاری بخون تا مطلب خودش واست جا بیوفته و به حرفهای خشکمغزان بیخردی که میگویند اینها مغرض بوده‌اند گوش نکن . این فقط بهانه‌ای است برای دستکاری در تاریخ و جعل تاریخ توسط نویسندگانی که چند قرن پس از صدر اسلام درباره آن روزگار از غیب می‌نوشتند! که این کار را هم خیلی خوب بلد نیستند!

        • laleh

          b khoda dastet dard nakone agha mohsen khob javabe ina ro dadi
          in matlabo yeki az obashhay imesle in agha ro to facebook ham link karde vaghan sharm avare
          vaghty didam az sit hast tajoob kardm omadam bebinam aya kesi hast javab ina ro bede ya na

          khosham omad b khoda

      • Nuh

        آقای کیرمانی ، هر چی بگی بازم کیرمانی 

      • S_sorurhomaun

         آخه آشغال بچه کونی . تو سگ کی هستی که در مورد پیامبر ما نظر میدی ؟ توی مادر جنده هم که این مطلب رو نوشتی خیلی پستی . اگه یه ذره عقل داشتی و قرآن رو مطالعه میکردی میفهمیدی داری چه گهی میخوری . بی سواد پدر سگ بی همه چیز اگه کونشو داری از این دنیای مجازی بیا بیرون و برو خودت مبارزه کن . جوونای ما رو به کشتن نده

        • Mani 13

          حقیقتاً که مسلمونی!!! هم بد دهن و هم پاچه پاره! 
          نظر من را هم در مورد پیامبر تان بخوان: او شخصی بود بمعنی کامل کلمه، فاسد، زنپاره و کودک گرا! مانی ۱۳

          • سید مهدی

            یه سخنی هم از مادر عروس بشنویم، ههههه

          • مازیار ایرانی

            اینها همون بچه های محمدی هستند شما ناراحت نباش اینا باباشون معلوم نیس

        • محمد مصطفی

          کسننه پیامبرت که فقط یکشب با عبدالله خواید و دیگر تا آخر عمر او را ندید و هیچ معلوم نیست پدر پیغمبرت از کدام پدر است چون در عربستان زنان با هر کس که دوست داشتند ازدواج می کردند و بچه را به هر مردی که خودشان دوست داشتند می دادند و می گگفتند که تو پدرش هستی.
          ننگ بر الله و اسلام و محمد و علی و … مهدی موهوم جاکش حرامزاده

          • سید مهدی

            ای تف به تو صورت بی شرفت، ان شاء الله همان خدا و اسلام و محمد نابودت کنه، استغفار کن بشر. هیچ می فهمی چه غلطی کردی؟

          • مازیار ایرانی

            درود بر تو هم وطن

        • سلیمان

          عجب قرآن خوانی ؟ با این الفاظ ؟

        • مازیار ایرانی

          احتمالا ژن کسکشی از پیامبر عظیم الشانتان به مادران پیشینتان ارث رسیده برادر برای همین کسکشی پیامبر رو میکنی وقتی مامان خودت هست و انقدر پیامبرت برای تو عزیز هست چرا از مادر دیگران برای او مایه میگذاری بگذار مادر گرامیت رستگار شود

      • کیرم تو دهنه کـــــــــرمانی

        مادر قحبه پاسدار گذاشته تو کونه تویه جنده که معلومه زنم هستی دلختو کرده اینهمه ازش میسوزی بیام دهنه کثیفتو برینم که دیگه تویه یهودیه جهود وهابیه بهایی در مورد پیغمبر ما نرینی با دهنت ببند گالتو دلخه جنده آمچختو بگام کــــــــــــــــــــــــــــــــرمانیه کــــــــــــــــرد کیر Mohsen Lgvm نخور قهبهههههه میفهمی کیره همون بهاییاتو با اوباماتو جهودات بخور وهابیه نه نه کس پاره کیرم تو دهنه تو و صاحبه این سایت گاییدم عینتو با کاندوم از غقب و جلو با دهنای گالتون که جای کونتون میریینین کونیایه تخمیه کوس دهه مادر به خطای تخم سگه زنا زادهه

        • سید مهدی

          تربیت هم خوب چیزیه بچه شیعه، اگر مسلمونی با عفت کلام مردم رو به دین دعوت کن و با عفت کلام اونا رو نهی کن نه با فحش و ناسزا.
          من خودم یه زمانی اعصابم ضعیف بود تایه چیزی می شد شروع می کردم به فحاشی، اما فحش و ناسزا اولا حرامه ثانیا برای امر به معروف و نهی از منکر باید اول با طرف مقابل دوست شوی، بعد آرام آرام به او یاد بدهی که چه چیزی درست است و چه چیزی غلط، اون هم باید از راهش وارد بشی، (مثل ماجرای وضو گرفتن امام حسن و امام حسین در مقابل مردی که وضو را اشتباه می گرفت) که جریانش را خودتان شنیدید.

        • ناشناس

          از حرف زدنت معلومه پیامبرت کی بوده!!!!!!!!!!!!!!!

        • اسلام شناس

          درود بر کس حضرت زهرا که اینهمه کیر دوست داشت،حتی کیر پدرش

      • سید مهدی

        سلام کرمانی جان اعصابت رو خورد نکن، اما حق نداری به جد من توهین کنی
        من سیدم، اجازه اهانت به رسول اکرم رو به هیچ احد الناسی نمی دم.

        • مازیار ایرانی

          به کیرم که محمد ننه بزرگتو گاییده تو ام طرفدارش شدی :))))

      • مازیار ایرانی

        درود بر زبان شیرینت هم زبان

    • delaram
    • Binam35

      محمد تا ۲۵ سالگی زن نگرفت چون خیلی خوشگل بود
      محمد از بچگی با کاروانها به شهر و کشورهای دیگه میرفت و در راه ساربان اونرو امینش کرد حسابی که سبب شد این همه به بچه ها عشق بورزه
      محمد هیچ زنی رو نمیخواست چون با ساربان و دیگران حال میکرد ولی چون برای خدیجه ساربانی میکرد خدیجه از او خوشش اومد و بهش پیشنهاد ازدواج داد او هم از خدا خواسته پذیرفت که این پیش از پیامبر شدن او که در ۴۰ سالگی بود اتفاق افتاد.
      وقتی هم که پیامبر شد همه رو در پشت خودش برای عبادت به کون مبارکش واداشت
      چقدر کیف کرده که اون همه مسلمون به کون محمد تعظیم کرده و به عبادت کون مبارک محمد الله امین در دوران ترگل ورگلی پرداخته اند
      اکنون پیدا کنید پرتقال فروش را
      امروز هم همه مسلمونها به کون یکدیگر عبادت میکنند چون در پی چنگ زدن به ریسمان الله هستند

      • سید مهدی

        بی شعور، اگر حرفات کمی زشته اما خنده آوره ، من نیم ساعته اینجا جات خالی از حرفایی که نوشتی خندم گرفته، بنده خدا نماز بندگی خداست، نماز دلا راست شدن نیست بلکه در حضور قلب است. دیگه بار آخرت باشه به مقدسات توهین می کنی، آفرین بچه خوب.

      • مازیار ایرانی

        جر خوردم یعنی دمت گرم

    • Abtinkarimi2012

      goh bokhor baba kho to arabestanam rasm bood dokhtararo zende bgoor mikardan pa chera payambar dokhtaresho zende b goor nakard

    • Milad

      حالا شما فکر کنید که اگر شما اشتباه کرده باشید چی؟؟؟
      یه عرب ۴۰ ساله اندازه کیرش از قد یه دختر ۹ ساله هم بیشتره منم جای عایشه بودم با محمد دشمن میشدم!
      فقط موندم این دختر بدبخت چه جوری زیر کیر این هیولا زنده مونده

      • kasra

        payambar arab naboode. khodesham mige… arab az man,,, man na az arab..

        • مازیار ایرانی

          اولا پیامبر فارسی صحبت نمیکرده 😁 دوما اوسکل این چه حرف کسشعریه مثلا من بگم من ایرانیم ایرانی من نیستم اخه این چه کسشعریه تو بگو چی زده بوده؟

      • سینا

        عایشه ۱۷ تا ۲۴ سال سنش بوده نه ۹ سال

        • سید مهدی

          چی کار به این بنده خدا داری، مسئول سایت نوشته ۹ سالش بوده، اون باید نه تنها سن عایشه بلکه باید خودش و سایتش رو هم از همه این کلمات سخیف اصلاح کنه تاخداوند متعال هدایتش کنه ان شاءالله.

      • مازیار ایرانی

        دمت گرممممم

    • Kartal

      بله دقیقا خاک بر سر من و امثال من که اینقدر کم عقلیم و فضیلت محمد {ص} را متوجه نمیشویم .  ابله منم که متوجه نمیشوم که چگونه یک مرد میتواند صاحب بیش از ۲ زن شود . حالا که کار به توضیح میرسد میگویند ان زمان در عربستان انگونه بوده ؟ چطور الله مدینه نتوانسته جلوی الت تناسلی ممد را بگیرد ؟    اخه مادر جنده بگو ببینم یک انسان چطور میتونه با یک دختر ۹ ساله اندازه دختر خودش سکس داشته باشه ؟ اخه اشغال چطور میتونی هر عمل زشت رو که چون از طرف مقدسات تو انجام شده توجیح کنی ؟    اره همه چیز کاملا واضحه ……………  پیامبر به دلایل سیاسی از هر قوم بیوه زنی به عقد اورد ؟   دیوس مگه زن یخچاله   ۲٫ من هم میخوام به دلایل اجتماعی مادر تو به عقدم در بیارم . ۳٫ علی چی ؟ دلایل اون چی بود ؟ حسن ؟ حسین ؟ عمر؟ عثمان ؟ اونا دلایلشون چی بوده؟  الله مدینه هم انگار کمپانی پرنو گرافی داشته ؟؟   ولی خیلی با نمکه . یک بپر  بپری بوده که نگو …به..به  به… برو حالشو ببر . ایدر و کاندوم هم که نبوده حسابی به دلایل سیاسی حالشو میبردن .. اخ کجایی سیاست که با تو میشه رو هرکی دلت خواست بپری .

      • Nancy

        Vayyy hichvaghttt inghadrrr nakhandideh boodammmmmm

      • پدرام

        اصلا کاری به خوب و بد بودن قضیه ندارم
        اما چقدر از دلیل شماره یک و دو خوشم اومد:
        ۱٫ دیوس مگه زن یخچاله
        ۲٫ من هم میخوام به دلایل اجتماعی مادر تو به عقدم در بیارم

        • عاشق پیامبر

          خیلی نفهمید که انقدر راحت به اسلام و پیامبر توهین میکنید خدا لعنتتون کنه،من احمق ناخواسته اومدم تو این سایت نجستون که اگه میدونستم اینجا چه سگدونیی هستش

          • سید مهدی

            بی خودی خونت رو با این آقایون کثیف نکن و عصبانی نشو، من می دونم چه جوری به راه اسلام بیارمشون، فقط یه کم زمان می بره، البته اگر اونا این حرف دارن می خونن امیدوارم که از من عصبانی نشن، چون من فقط قصدم دلسوزیه. آدم اول و آخرش می خوابه زیر یک وجب خاک، چه بهتر که با اخلاق و اعمال شایسته از دنیا بره نه با اعمال و رفتار زشت و ناپسند.

          • مازیار ایرانی

            احمق ناخواسته چه اسم قشنگی داری بت میاد . پس ناخواسته زاییدنت بعد دولات کردن و گاییدنت دست و پای ننتو بستن و بعد با خیال راحت مالیدنت خخخخ کامنت با صدای یاس

        • مازیار ایرانی

          خخخخخخخخخخخخخخخ

      • سید مهدی

        خدا مرگت بده خفه شو با این چرندیات مزخرفت

      • مازیار ایرانی

        خخخخخخخخخخخ

    • Kartal

      دوستان خوب من اینها اصلا اشکالی ندارد ان زمان در عربستان  حتی سکس به صورت لاپایی با دختر خود نشان از کرامت و احترام داشت . تف بر سوراخ کون و سکس دهانی {ساک} پراندن اب جق روی فرزندان و مالیدن از روی لباس نشان از دوست داشتن همدیگر بود . شما ها چرا قضیه رو گندش میکنید ؟ 

      • سید مهدی

        عفت کلام رو رعایت کن، مگه عقل نداری،مگه از پشت کوه اومدی. اگه یه دفه دیگه حرف زشت تو این سایت ببینم گزارش فیلترش رو میدم تا واسه همیشه فاتحش رو بخونین.

        • مازیار ایرانی

          کس کش مادر جنده فک کردی بدون فیلتر شکن میایم اینترنت؟؟؟ خارکسده مگه سایت بدون فیلتر داریم ؟؟؟؟ گوگلم نمیتونین فیلتر کنین وگرنه کرده بودین

        • ارسلان

          واخ واخ…یعنی میخوای بگی محمد از سر زن زید بن حارثه زن پسر خونده ی حودش که از بردگی هم بحساب آزادش کرد(زینب بن جحش) هم گذشته با اینکه تو تازی نامه هم اومده و تو تاریخ طبری هم شیرین توضیحش داده.

      • مازیار ایرانی

        جرررررررر خوردمممممم

    • Mohsen

      eyvala agha mohsen eyvala khub zady tu pooze in madar jende ke dar morede payambaresh injoory harf mizane !

    • ندونی بهتره

      آقا دمت گرم

      قابل توجه آدم هایی که دم از روشن فکری و … می زنن

      دوستان من به اندازه کل سن شما تو اروپا زندگی کردم و روی تمام ادیان تحقیق کردم

      دین
      اسلام شاید چیزی نباشه که الان در ایران میشه دید اما زیبا تر و کامل تر و
      پاک تر از دین اسلام جایی نمی تونید پیدا کنید . حالا خیلی ناراحتیت؟ دوسش
      ندارید ؟ میگید دین کثیفی هست ؟ پس یه زحمت بکشید دنباله روی این دین
      نباشید اما انسان که می تونید باشید ؟ آقا یکی دوست داره گاو بپرسته یکی
      مثل شما هیچی یکی هم مسیحیه یکی هم مسلمون – انسان باشید و با تهمت یا دروغ
      لطمه به اعتقادات دیگران نزنید. موسی به دین خویش عیسی به دین خویش – ما
      مسلمون ها رو هم بزارید زندگیمونو بکنیم .

      اما یه نصیحت برای مدیر سایت

      زیاد خودت رو درگیر دشنام به اهلبیت نکن از من بشنو

      کوچولو یه جا یه زمانی یه جوری می خوری زمین که دیگه کسی نیست صدات رو بشنوه ها … تز ما گفتن

      حالا می دونم دوستان میاید و فوش میدید به من اما من نه فحش دادم نه توهین کردم

      یا علی

      • میثاق

        اسلام واقعی رو ان شا الله امام زمان با ظهورشون اجرا می کنن و من الله توفیق

        • ارسلان

          همونی که تو چاه جمکیران گیر کرده؟؟

      • مازیار ایرانی

        مردک پفیوز گوشامون از فحشا و تهدیدا و قتلا و کسکشیاتون پره جمع کنین بساط توجیهتونو

    • سید مهدی

      نشر اکاذیب را انسان دانا باور نمی کند،این مطلب از سایت پرسمان دینی گرفته شده آنرا کامل بخوانید:

      شناسایى زید و زینب‏
      زید فرزند «حارثة بن‏شراحیل کلبى» بود. غارتگران او را در کودکى از قافله‏اى ربودند و در بازار عکاظ مکه به عنوان غلام در معرض فروش گذاشتند. (۲) رسول خدا پیش از بعثت براى خدیجه تجارت مى‏کرد و براى انجام امور تجارى به بازار عکاظ رفت و زید را آنجا دید، که مورد توجه ایشان قرار گرفت، پس او را خرید. (۳)
      پس از اینکه رسول خدا زید را خرید [یا به رسول خدا بخشیده شد]، خانواده‏اش که جویاى اخبار او بودند، از حال و روز وى خبردار شدند. پدرش به محضر پیامبر رسید و تقاضا کرد قیمت فرزندش را گرفته و او را آزاد کند تا نزد خانواده‏اش بازگردد. رسول خدا پیشنهاد جالبى مطرح کرد و فرمود: اجازه دهیم زید خود انتخاب کند که نزد خانواده‏اش بازگردد یا در خانه پیامبر و خدیجه و در خدمت آنان بماند. با توافق طرفین «زید» مجاز به اختیار شد و او ماندن در خدمت پیامبر و بودن در منزل ایشان را بر بازگشت نزد پدر و مادر و خویشاوندان ترجیح داد!
      انتخاب «زید» براى پدر و خویشاوندانش سنگین و تحقیرکننده جلوه کرد و پدر خشمگین در حضور همگان، او را دیگر فرزند خود ندانست و از ارث محروم کرد. رسول خدا به پاس قدردانى از انتخاب «زید» و براى جبران ضربه‏اى که توسط خانواده‏اش به او وارد گشت، در همان جمع «زید» را فرزندخوانده خود معرفى کرد. بدین گونه به «زید بن‏محمد» مشهور گشت، تا اینکه آیه چهار و پنجم احزاب نازل شد و دستور داد فرزندخوانده‏ها را به نام پدران واقعى خود بخوانند که حق و حقیقت است؛ نیز ارث بردن فرزندخوانده را منع کرد. از آن به بعد دوباره او را «زید بن‏حارثه» خواندند.
      زید بن‏حارثه تا آخر عمر خدمتکارىِ رسول خدا را رها نکرد و از اولین ایمان‏آورندگان به حضرت بود. رسول خدا نیز علاقه خاصى به ایشان داشت و پس از هجرت به مدینه، دختر عمه‏اش را به عقد وى در آورد.
      زینب دختر «جَحش بن‏رئاب اسدى» از قریش و مادرش «امیمه» دختر عبدالمطلب و عمه پیامبر بود.

      ازدواج زید و زینب‏
      عده‏اى از قریش خواستار زینب بودند، ولى زینب که نظرش به پیامبر بود و دوست داشت همسر ایشان گردد، خواهرش را نزد رسول خدا فرستاد تا از او راهنمایى بطلبد. راهنمایى طلبیدن، پیام دادن غیر آشکار هم بود که اگر رسول خدا اقدام نکند، ممکن است دیر شود و او به عقد دیگرى در آید.
      رسول خدا به فرستاده زینب گفت که پسرخوانده‏ام زید بن‏حارثه براى شوهرىِ او مناسب‏ترین است. زینب و اطرافیانش هنوز پابسته اعتقادات و رسوم جاهلى بوده، برده‏هاى آزاد شده (موالى) را کفو و هم‏شأن دختران اَشراف و آزاد نمى‏دانستند و ازدواج با آنان را جایز نمى‏شمردند. از این‏رو راهنمایى رسول خدا براى آنان سنگین و نپذیرفتنى بود، ولى رسول خدا به امر خدا در صدد لغو کردن رسوم غلط جاهلى بودند. ایشان مؤمنان را کفو هم مى‏دانستند و شرافت قبیلگى و نسبى را برترى‏دهنده نمى‏دانست و اَشراف را برتر از افراد گمنام و بى‏نشان نمى‏شمرد، از این‏رو زیدِ آزاد شده مؤمن که جزو «آزادشدگان» بود، در نظر ایشان و به حکم خدا، با «زینب هاشمى قریشى» هم‏شأن بود و ازدواج‏شان جایز.
      آیه هم نازل شد و به صراحت حکم خدا و رسول را شایسته پیروى دانست:
      «مردان و زنان مؤمن حق ندارند هر گاه خدا و رسول خدا در مورد امرى حکم کردند، خود را در مورد آن کارشان، صاحب اختیار بدانند و هر کس عصیان خدا و رسول کند، آشکارا گمراه گردیده است.» (۴)
      با نزول آیه، زینب و خانواده‏اش ملاک جاهلى را دور انداختند و پذیرفتند که دخترى آزاد و اشراف‏زاده، با مردى گمنام و مؤمن ازدواج کند و او را هم‏شأن خود بداند و برترى‏هاى ظاهرى دنیایى را بى‏اهمیت بشمارد.

      طلاق زید و ازدواج پیامبر
      پس از گذشت مدتى، زید تصمیم به طلاق همسرش گرفت و بالاخره از او جدا شد. بعد از تمام شدن عِدّه زینب، رسول خدا به امر حق تعالى با او ازدواج کرد. متأسفانه دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه از این ازدواج، یک رمان عشقى ساختند که در آن مثلث عشقى، پیامبر مردى است که به زن شوهردارى دل‏بسته مى‏گردد؛ زید ضلع دیگر این مثلث عشقى است که فداکارى مى‏کند و از عشق خود مى‏گذرد؛ زینب ضلع سوم است که به پیامبر دل بسته بود اما به اجبار با زید ازدواج کرده، پس از مدتى فراق از رسول خدا، بالاخره به وصال ایشان دست مى‏یابد!!

      شرح رخداد
      در این رمان عشقى ساختگى، ساحت مقدس و پاک پیامبر و حتى ساحت حق تعالى مورد تعرض قرار مى‏گیرد، تا دلدادگى‏هاى شهوانى دیگران توجیه شود و امرى عادى و طبیعى جلوه گردد. براى اینکه به عمق جنایتى که در حق رسول خدا رفته، نیز تهمت‏هاى سنگینى که به ایشان وارد شده، پى ببریم، ابتدا داستان این ازدواج را از زبان قرآن مى‏شنویم، سپس به روایات ساختگى و توجیه‏هاى دردآور آن نظر مى‏اندازیم.

      قرآن و ازدواج پیامبر با زینب‏
      داستان این ازدواج به طور روشن در یک آیه مطرح شده است:
      «به یاد آور که به آن کس که خدا به او نعمت داده و تو نیز به او احسان کرده‏اى، گفتى: همسرت را [بر خلاف میلت‏] نگه دار و از خدا بترس و در ضمیر خود آنچه را خدا آشکار مى‏کند، پنهان مى‏کردى و [این پنهان کردن از آن جهت بود که ]خوف مردم داشتى و خدا سزاوارتر است به این که از او بترسى، پس آنگاه که «زید» بهره خود از آن زن گرفت، او را به ازدواج تو در آوردیم، تا بر مؤمنان در ازدواج با همسرانِ فرزندخواندگان‏شان نشان حرج و مشکلى نباشد، هر گاه فرزندخواندگان‏شان از آنان بهره گرفتند [و آنها را طلاق دادند] و امر خدا انجام‏شدنى است.» (۵)

      شرح آیه:
      نعمت‏یافتگان‏
      آن کس که خدا به او نعمت داد، زید بن‏حارثه بود که خداوند به او نعمت ایمان به رسول خدا را داد و قلب رسولش را به او متمایل ساخت؛ نیز توفیق همراهى با پیامبر را به او بخشید و نام او را براى همیشه در قرآن (به عنوان یکى از نعمت‏یافتگانِ خود) ثبت کرد؛ نعمت‏یافتگانى که عبارتند از: پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحان.
      پس، از نعمت‏هاى خداوند به «زید»، تأیید عضویت او در زمره صالحان مى‏باشد که در این آیات اشاره شده است.
      پیامبر به «زید» احسان کرد که او را آزاد ساخت و به عنوان فرزندخوانده خود معرفى کرد، نیز دختر عمه‏اش را به ازدواج او در آورد و براى سر گرفتن ازدواج وساطت کرد.

      توصیه به ادامه زناشویى‏
      زید پس از مدتى همسرى با زینب، تصمیم به طلاق همسرش مى‏گیرد. در این زمینه با پیامبر مشورت مى‏کند، رسول خدا او را به رویگردانى از این تصمیم دعوت کرده، اقدام به طلاق و جدایى را مناسب نمى‏داند: «اَمْسِکْ عَلَیْکَ زوجَکَ و اتّقِ اللَّهَ».
      بنا بر ظاهر آیه، زید به همسرش بى‏رغبت شده، به نگه داشتن او علاقه‏مند نبوده، مى‏خواسته او را طلاق دهد، چنان که در طلاق دادن هم پافشارى کرده است. پیامبر او را به تحمل همسرى زینب سفارش مى‏کند و از طلاق دادن پرهیز مى‏دهد (امسک علیک زوجک و اتق اللَّه). اینکه از نگه داشتن زینب در همسرى، با لفظ «اَمْسِکْ عَلَیْکَ» یاد کرده، معلوم مى‏شود براى «زید» ادامه این پیوند سخت بوده، رسول خدا او را به تحمل و پذیرش این سختى، سفارش کرده؛ طلاق چون حلالى است که خداوند آن را خوش ندارد، پس جز در مواقع ناچارى، پسندیده نبوده و باید خداترسى مانع آن باشد.

      آگاهى پیامبر از فرجام کار
      به صراحت آیه، رسول خدا مطلبى در این زمینه در ذهن خود پنهان مى‏کرده که خداوند آن را آشکار ساخته؛ در آیات فقط «همسرِ پیامبر شدن» از جانب حق تعالى آشکار شده، پس آنچه پیامبر پنهان مى‏کرده، همین مطلب بوده است. رسول خدا آگاه شده بود که زید زینب را طلاق خواهد داد و خداوند براى کوبیدن سنت جاهلى (ممنوعیت ازدواج با همسر مطلّقه پسرخوانده)، زینب را به همسرى پیامبر در خواهد آورد. این آگاهى زمانى بود که زینب هنوز همسر زید بود. وقتى پیامبر (که به سرانجام کار آگاهى پیدا کرده بود) با اصرار زید براى طلاق همسرش روبه‏رو شد، ترسید اگر مخالفت نکند و زید را منع ننماید، بعد که خداوند زینب را به همسرى او در مى‏آورد، ملامتگران و دشمنان بگویند: رسول خدا به زینب دل بسته بود و زید را به طلاق او تشویق کرد و یا منع نکرد، تا سرانجام زید او را طلاق داد و خودش با وى ازدواج کرد! چنین کسى لیاقت پیامبرى و الگو بودن را ندارد! دشمنان با این تبلیغات منفى مردم را از او روگردان مى‏کردند و به رسالت الهى او ضربه مى‏زدند.

      ترس از خدا، نه بنده خدا!
      ترس رسول خدا، «بیم براى خود» و «خوف از مردم» نبود، بلکه خوف از گمراه شدن مردم در اثر تبلیغات نادرست دشمنان بود. [و تخشى الناسَ ]این خوف ارزشمند و مرتبه‏اى از خوف در مسیر الهى است، ولى خداوند او را از این نوع خوف بر حذر مى‏دارد و مى‏گوید که باید امر را به خدا بسپارى و به وظیفه‏ات عمل کنى و ترس از بعضى پیامدها تو را از انجام وظیفه باز ندارد. خوف از خدا تو را به انجام وظیفه سوق مى‏دهد و خوف از گمراهى مردم به خاطر انجام وظیفه، تو را سست مى‏کند، پس باید به خوف نوع اوّل رو آورى و خوف نوع دوم را فرو گذارى. (۶)

      آخرین راه حل‏
      زید زمانى زینب را طلاق داد که نیازش برآورده شده و دیگر به او میلى نداشت. او بعد از مدتى زناشویى و کامجویى از زینب، به دلایل مختلف از وى سیر مى‏گردد و ادامه زندگى با زینب برایش جاذبه‏اى ندارد، پس به طلاق زنش تصمیم مى‏گیرد. عبارت آیه در این مورد عبارت است از: «لمّا قضى زیدٌ منها وطراً».
      زمخشرى در توضیح این عبارت گوید: «هر گاه فردى به چیزى نیاز داشته باشد و به حاجتش از آن چیز دست یابد، گویند: «قضى منه وطره» پس معناى عبارت آن است که: زید دیگر حاجتى به زینب نداشت و همت و خواسته‏اش از وى به سر رسید و با رضایت خاطر از او گذشت و طلاقش داد.» (۷)
      در تفسیر قرطبى آمده: «وطر» به هر حاجتى گویند که مورد همت فرد باشد. (۸)
      در المیزان آمده که «قضاء الوطر» کنایه از آمیزش و بهره بردن جنسى است؛ (۹) یعنى زید از او بهره جنسى دلخواهش را گرفته و دیگر به او رغبتى نداشت.

      نیز این صفحه را بخوانید:http://www.pasokhgoo.ir/node/82657

    • مهیار

      خاک بر سر تو.سفسطه که پاسخ نیست. بچه بچه است چه اکنون چه ۱۰۰۰ سال پیش

      • مازیار ایرانی

        اسلام دین کسکشیه

  • Mohsen Lgvm

    در ضمن آقا قمه زنی رو ممنوع کردند. خودت می دونستی . فقط می خوای جو بدی.

    • کرمانی

      خامنه ئی در سنین جوانی کونی بوده ، تو محسن مادر جنده ازین مسئله خبر داشتی > حالا شده رهبر

      • سید مهدی

        تربیت داشته باش، بار آخرت باشه به مقام معظم رهبری توهین می کنی، ایشون سیگار و پیپ می کشیده اما دیگه اون چیزی که تو می گی نبوده و نیست. به اولاده فاطمه زهرا جسارت نکن بی فرهنگ بی خانواده، اگه یکی به خودت این حرفو بزنه خوشت میاد؟

    • Gjdsfgj

      کس مادر تو با اون آقای کونی کونی زاده

    • Mani 13

      آقاتون که ذاتاً با انسانیت و شرافت، پدرکشته گی داره.
      اگر این نکره خیلی آدمه، بهتره که اول قمه زنی توسط آدمخورانش به ما مردم  اسیر در این ماتمسرای اسلامی را قدغن کنه.
      مانی ۱۳

  • Mohsen Lgvm

    و در مورد الله. الله تنها یک صفته.یعنی باعث حیرت .چرا باعث حیرت ؟ چون بی نهایته. خدا رو رحمن هم صدا می زنیم.تفسیر سطحی یعنی اینکه موجودیت می دهد. هستی می دهد. او را رحیم هم صدا می زنیم. یعنی کمال هستی می دهد. مکان و زمان ندارد چون مکان و زمان یعنی بودن و نبودن.یعنی تغییر که نقصه.او خالق مکان و زمان است.نه جسم است و نه روح. ایرانیان از ابتدا او را خدا صدا می زدند.یعنی خودش آمده. او را با صفاتش می توان دید.او در هر صفت نیکی بی انتهاست.او نور دلهاست.او تنها حقیقت است.هرگز نمی توان او را شناخت. هر کسی ذره ای معرفت نسبت به او پیدا کرد چنان عاشقش شد که انگار جز او چیزی مهم نیست.واقعا چیزی مهم نیست.همه زیبایی های اوست.من بدم و او باز مرا صدا می زند.به او می گویم که بدم می گوید بیا. وقتی در تاریکی ها و کثافات دست و پا می زنم ناگهان نوری به قلبم می تابد و مرا نجات می دهد. چگونه او را تکذیب کنم وقتی که تمام وجود من است. چگونه از او دست بکشم وقتی او از من دست نمی کشد.او بدها را هم دوست دارد.ولی او در عدالت هم بی انتهاست.

    • سلطان

       این چیزهایی که در مورد صفات خدا گفتی تعریف هیچی است

    • MahTab

      eyvala agha mohsen fadat sham

    • میثاق

      آفرین بر شما محسن خان لذت بردم داداش دمت گرم

  • Mohsen Lgvm

    خداوند فرشته ها را خلق کرد و آنها اختیار ندارند.این البته حرف درستی نیست. آنها چون حقیقت را به واضح لمس می کنند برایشان چیزی شبهه ساز نمی شود. جنیان را آفرید. اختیار دارند. مثل ما.پس تفاوت آنها با ما چیست ؟ من فقط یک جواب دارم.عشق. ما صفت عشق داریم. ( نه این هوس های کثیف زمینی نه .یک نور بسیار یبا )
    خداوند در قرآن می گوید : آیا در آبی که می نوشید تفکر نمی کنید ؟ می توانستم آن را تلخ کنم. چرا خداوند آب را گوارا آفرید ؟ می گوید : اگر می خواستم همه مرا عبادت می کردند.چرا نمی خواهد ؟ چون عشق جبری نیست. به دوزخیان می گوید : من شیطان را به خاطر شما بیرون کردم و شما پیرو او شدید.
    ما زندگی نمی کنیم که شکم پروری کنیم. زندگی نمی کنیم که کثافتکاری کنیم. زندگی نمی کنیم که به بی ام و برسیم. آنها هستند. ولی خیلی پست هستند انسانهایی که آنها را هدف زندگی قرار می دهند. به نظر من ( نظر اسلام را نمی دانم ) ما زندگی می کنیم که عاشق شویم. بهتر بگویم عاشقش شویم. باز بهتر بگویم کربلا.

    • این قصه ها به درد زیر کرسی می خورد. بهتر است این لاطائلات که کمترین جنبه علمی ندارد و از خرد هر انسان خردمند دور است، به دور بریزید، و بی جهت در این جا درس مذهب ندهید، این ها هیچکدام از خداوند نیست از محمدابن عبدالله است که به نام الله مدینه به حلق مسلمان هایی مانند شماها فرو کرده است. پاسخ جهان و هستی را علم و دانش می دهد نه مزخرفاتی که آخوند به مردم تحویل می دهد.

      • سید مهدی

        آخوند مزخرف نمی گه، آخوند و روحانی از کتب معتبر شیعه و از روایات و کتب روایی حدیث نقل می کنه، بنده هیچ روحانی را ندیدم که بدون سند حرف بزند حتی خودم، (البته تو پرانتز بگم من شش ماه بیشتر حوزه علمیه نبودم بعد از شش ماه انصراف دادم اومدم بیرون،) اما خلاصه هیچ روحانی بدون سند سخن نمی گوید، عزیز برادر.

    • نسل سوخته

      تفکرات شما خیلی داره به صوفیان نزدیک میشه مراقب خودت باش
      بعدشم شما اول وجود خدا رو ثابت کن بعد بیا اینجا از قول خدا حرف بزن
      اگر خدایی هم وجود داشته باشد با خدای تورات و قرآن خیلی تفاوت داره
      ای کاش……………

      • سید مهدی

        راستی من یک سوال دارم که تا الان هیچ روحانی به من این رو پاسخ نگفته، آدم و حوا دو دختر داشتند و دوپسر که ظاهرا تنها خواهر و برادرانی کهبه اذن خدا به هم نامحرم می شوند و مجددا به سبب ازدواج به هم محرم می شوند آن دو زوج بودند( که ظاهرا دو تا دو تا مثل دوقلو دنیا آمده بودند) می گویند قُلِ قابیل با قُلِ هابیل، و قُلِ هابیل با قُلِ قابیل ازدواج کرده( به صورت زیگزاگی) حال سوال ای است که اولا اسم آن دو خواهر هابیل و قابیل اولا چه بوده، ثانیا کدام فرشته و با چه فرمانی آنها را نامحرم کرده تا با هم بتوانند ازدواج کنند، ثالثا نام فرزندان هابیل و قابیل چه بوده و رابعا بلاخره نفهمیدیم دلیل واقعی کشته شدن هابیل به دست قابیل چی بود؟

  • Mohsen Lgvm

    اینها رو گفتم که ببینی چیزهایی هست که نشنیدی.یک آیت الله ۳۰ سال مطالعه می کند. چه چیز می خواند ؟ او منطق می خواند.او فلسفه می خواندو … . یک علامه کسی است که به همه علم ها آگاه است. یعنی علوم دینی بعلاوه ریاضی نجوم زیست و … . انصافا خودتو در حدی می بینی که با این شخصیت ها در بیفتی ؟ از این جوی که هستید بیاید بیرون.نگاهی عمیق تر کنید. واقعا زشت است که پروفسور امریکایی شیعه شود و شما دم از شاپرستی می زنید. اکثر مردم جهان خدا را می پرستند.همه احمق هستند ؟ به قول شما همه خرد باخته اند؟ به دستور قرآن یکم فکر کنید.

    • نسل سوخته

      منظور شما این هست که علامه یک پرفسوره دیگه
      اما سوال اینجاست که زیست شناسی ریاضیات نجوم و………. را تا چه سطحی میخواند
      شما یک علامه به ما نشان بده که نظریه یا تئوری بدرد بخوری داده باشه
      تولید علم کرده باشه منظور من در زمان جمهوری اسلامیه
      در مورد دوم لطفا اسم اون پرفسور آمریکایی بعلاوه دانشگاهی که در اون تدریس میکنه را بگو
      مثلا اگر یه پرفسور به قول شما شیعه شد دیگه شیعه خوبه مغلطه به شخص نکن عزیز
      داوکینز و هاوکینگ به این گردن کلفتی همه این خرافات رو نقض میکنن اونوقت شما یه پروفسور بی نام و نشان که معلوم نیست از کدوم دانشگاه هست رو معرفی میکنی میگی شیعه شده
      یه زمانی دکتر جوزف از شیعیان و شیعه گری تعریف میکرد و خیلی از نویسندگان و صاحب نظران از صوفی گری تمجید میکردن
      که شیعیان نادان بدون در نظر گرفتن هدف واقعی اونها این کتابهارو ترجمه میکردن و کلی ذوق میکردن
      غافل از این که اونها دارن با این سیاستشون به ما سم میدن اگر واقعا شیعی گری خوب بود چرا غربیها ازش استفتاده نکردن
      واقعا شما ها فکر نمیکنید.

  • آیا سر مومنان واقعی به دینهای الهی کلاه میرود؟

    Share

    [411 reads]

    by Amir Sahameddin
    Ghiassi23-Oct-2011

    آیا سر مومنان واقعی به دینها الهی کلاه میرود؟
    همه دینهای الهی مردم
    را بخوبی راستی درستی برادری برابر کمک به دیگران و خوب بودن و مفید
    بودن تشویق میکنند و دلالت میفرمایند. یا دستور میدهند و راهنمایی
    میکنند. ولی عده ای هم هستند که با شیادی و جانماز آبکشی اعتماد مردم را بخود جلب
    میکنند و از این آموزه ها دینی سو استفاده های کلان می برند. مثلا
    کشیشی در کلیسا داد سخن میداد که باید به مردم کمک کنید و اگر کسی یک پیراهن از شما
    خواست به او کت خود را هم بدهید و اگر کسی به طرف راست چهره شما سیلی زد آن دیگر
    گونه خود را هم برای سیلی خوردن به او ارایه بدهید و یا اگر کسی از شما یک آدرس
    خواست با او همراه شوید و او را به سرمقصد خودش برسانید و یا به دیدار فقرا و
    مستمندان بروند خیریه بدهید. قرض الحسنه بدهید به دشمن خود هم
    مهربانی کنید؟ دوستم میگفت که من از همین آقای کشیش خواستم که برای
    من فرمی را پر کند که تنها مرا می شناسد او گفت باشد و ورقه های مرا گرفت بعداز چند
    هفته گفت شنیده ام که شما یک شاگرد همجنس باز دارید و او اسم شما را برده که به او
    خیلی کمک میکنید؟

    در ضمن عکس شما را در سایت هم جنس باز ها
    دیده ام که نوشته بودند که شما به آنان کمک خواهید کرد؟ خوب اگر
    میخواهید من این فرم را برای شما پر کنم بایست از آنان خواهش کنید که عکس شما را
    بردارند. گفتم که من آنان را نمی شناسم آنان عکس مرا از سایت من
    برگرفته اند. چگونه میتوانم عکس خود را از سایت کسانی که نمی شناسم پاک کنم؟
    به عبارت دیگر
    کشیشی که آنقدر داد سخن میداد و از خوبی و کمک و گذشت و فداکاری صحبت میکرد
    هنگامیکه خودش قرار بود که کمک کند به بهانه ای از کمک کردن شانه خالی کرد؟ حتما
    شما داستان بینوایان و ژان والژان را می دانید که کشیش در حالیکه اورا نمی شناخت به
    خانه اش اورا برد از او پذیرایی کرد و حتی هیچ فکری هم نکرد که ممکن است که او حتی
    یک جانی خطرناک باشد هنگامیکه ژان وسایل نقره اورا دزدید و شب هنگام بعد از ضربه
    زدن بسر کشیش اورا مجروح رها کرده فرار کرده بود که صبج ژاندارمهای او را گرفته به
    خانه کشیش مجروح شده آوردند. کشیش در جواب ژاندارمها که میگفتند آیا این این نقره
    ها را از خانه شما دزدیده است کشیش گفت نه و بعد هم یک شمعدان نقره
    دیگر آورد و آنرا به ژان داد گفت اورا آزاد کنید من خودم این نقره ها را به او دادم
    و شمعدان را فراموش کرده است.

    ویکتورهوگو با این داستان شاید حقیقی گفت که ژان از آن
    پس انسانی بسی والا شد که به خدمت محرومان قیام کرد. وقتی کشیش ویکتورهوگو را به
    کشیش دوستم که اورا سالها می شناخت و باز از یک معرفی ساده بدون درگیری حتی مالی
    طفره رفت مقایسه میکنم آنوقت معلوم میشود که میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از
    زمین تا آسمان است. هنگامیکه پولدار هستید کلیسا ها و
    مسجدها از شما دعوت میکنند. ولی هنگامیکه بی پول هستید و احتیاج به
    کمک دارید شما را به کلیسای دیگری معرفی میکنند. و یا آدرس مسجد را میدهند؟
    بقول گوته کلسیا و کشیش ها دهان گشادی و شکم گنده ای برای
    دریافت هدایا و صدقه و گرفتن پول و وسیله ها را دارند. بارها دیده ام که خوراکهای
    اهدایی را حتی مسولین کلیساها می گندانند وبه دیگران نمی دهند.
    همه آن کشیش ها
    حرفهای خوب میزنند ولی در موقع عمل میگویند برایت دعا خواهم کرد و به عبارت دیگر
    شما را به دنیای دیگر و تنها به حرف وسخن وعده میدهند. اگر از موقعیت دشوار خود
    شکایت کنید داستان ایوب را مثال میزنند که همه ثروت خود را از دست داد و سلامتی خود
    را از دست داد و به بیچارگی و نداری رسید. گویا از شدت بیماری گرسنگی تنش هم کرم
    گذاشته بود ولی او از یاد خدای نادیده غافل نشد تا خدا به او برکت داد و ثروت وشوکت
    اورا پس داد ویا مانعی ندارد اگر در این دنیا سختی و مرارت بکشید در آن دنیا در
    آسایش خواهید بود به عبارت دیگر وعده سرخرمن میدهند؟
    خوب حالا تکلیف کسی که خوب بوده و به دستورات عمل کرده است چه میشود؟
    میگویند مانعی ندارد مزدش را در آن دنیا خواهی گرفت. خودشان حوریان زمینی را
    بخانه می برند و به دیگران وعده حوریان چهل متری بهشت را میدهند.
    خودشان دلارهای بیت مال را غارت میکنند وبرای دیگران دعا میکنند؟
    خودشان در عیش عشرت بسر می برند و دیگران بایست ریاضت بکشند تا به
    بهشت بروند؟

    من به دوستم کمک کردم و او برای پس ندادن
    قرض حسنه خود مرا با دادگستری درگیر کرد و با دست به ریزی که داشت دادگستری آقایان
    قضات و بازپرسان را بجان من انداخت. هر روز به یک کلانتری میرفت و با
    چرب زبانی و بردن سینی چلوکباب آنان را بر ضد من تحریک میکرد از پول خود من علیه
    خود من خرج میکرد. بارها پسرم گفته بود که تو آدم ساده ای بودی اگر به اوکمک نمیکردی
    اینهمه مصیبت نمی کشیدی. یادم آمد که چگونه مرتضی به پهنای صورتش اشگ میریخت و
    میگفت که بچه های مادر مرده ما( زنش به مرض سرتان درگذشته بود) هیچ کسی را جز تو را
    ندارند. ساختمان من در بهجت آباد توسط مستضعفین اشغال شده است
    تمامی دوستان من از ایران رفته اند. من توانسته ام که ساختمان را با کمک
    پلیس قضایی تخلیه کنم. حالا اگر آنجا را تعمیر و رهن بدهم مشگل من حل
    خواهد شد. من برای بیست روز به پول احتیاج دارم از دوستانت دستی بگیر بمن بده. شش
    طبقه ساختمان زیر پل حافظ بهترین نقطه شهر. چندین دستگاه ساختمان
    آپارتمان همه اینها بزودی پول نقد میشود. او که بیست
    روزه از من پول قرض کرده بود حالا امروز فردا و بقول خودش دست دست میکرد.
    و بدین ترتیب علاوه بر ندادن پول برای از بین بردن من تهمت جاسوسی سفارت
    آلمان صیهونیست راهم میزد به دانشگاه که من در آنجا تدریس میکردم اظهار نامه فرستاد
    که من میخواهم فرزندان معصوم مسلمانان را… دستهای نامریی مرا حمایت میکنند؟ و وی از
    سرمایه ای که برایش دست پا کرده بودم برعلیه خود من سو استفاده میکرد.

    و مرا عملا آواره و دربدر ساخت و خانواده
    مرا از هم پاشانید. بقول معروف اگر من هم گفته بودم برایت دعا میکنم
    و تنها بحرف قناعت کرده بودم دچار اینهمه درد سر نمی شدم. حالا او هر روز به بهانه
    اینکه مادر من بهایی بوده است نامه پراکنی و اظهار نامه ارسالی میکرد و با کمک
    دوستانش پرونده مرا هفت سال اندی طولانی کرد تا از کاهش ارزش ریال و تورم حداکثر
    سود را ببرد. او برای نشر اکاذیب تنها به پنجاه هزار تومان جریمه شد که بایست به
    صندوق دولت می پرداخت ولی زندگی مرا بهم زد. گرچه مثلا دادگستری بعد از هفت سال مرا
    از همه تهمت های او تبریه کرد واو محکوم شد که اصل پول را بپردازد ولی عملا برنده
    اصلی او بود زیرا پول وسرمایه من در اثر هفت سال تورم بی امان شاید یک پنجم اصل
    واقعی آن شده بود. و وی از این قانون اسلامی سو استفاده کرد. و آقایان قضات هم این
    دید را نداشتند که ربا مال پول طلا وسکه طلا بوده است نه پولی که سالیانه حداقل
    بیست در صد از ارزش خود را از دست میدهد؟ و از کیسه خلیفه مال مرا به او
    بخشیدند. جلال به خواهرش کمک کرد تا در آمریکا که زیاد علاقه داشت
    درس بخواند. خواهر بعد از اتمام درسش زن یک آدم شیاد شده بود ولی از جلال پنهان
    کرده بود و مرتب جلال را تشویق به آمدن به آمریکا میکرد. بعد از اینکه جلال بیشتر
    سرمایه اش را برای خواهر فرستاد و به آمریکا آمد شوهر خواهر گفت اگر بخانه آنان که
    عملا از پول جلال خریده شده بود بیایی پلیس آمریک را خبر میکنم که
    ترا با دست بند به زندان ببرند و بعد هم وکیل گرفته بودند که در برابرجلال از
    خودشان دفاع کنند خواهر جلال و شوهرش خودشان را بهایی
    های خوبی میدانستند. ناصر به همسر بهایی و پدر وی اعتماد کرد آنان
    هم خودشان را خیلی مومن قالب کرده بودند .

    آنان هم سر ناصر کلاه گذاشتند. مرتضی بمن میگفت که
    میخواستی ندهی ؟ خواهر جلال فروغ میگفت که میخواست
    ندی؟ و همسر و پدر همسر ناصر از او مثل جذامیان پذیرایی میکردند و
    حتی بچه های ناصر را برعلیه ناصر تحریک کردند که از وی فاصل بگیرند و بیشتر سرمایه
    اصلی ناصر را تصاحب کردند. نامه های ناصر و جلال به محفلهای ملی
    روحانی محلی و حتی بیت عدل بهاییان فایده ای نداشت و گویا آنان کارهای
    مهمتری داشتند تا به حال وی رسیدگی کنند. پس عملا نتیجه این میشود که گفتار خوب مانعی
    ندارد ولی عمل خوب ممکن است دردسر ساز باشد و بهتر است که انجام نشود. خوب کسانی که
    ساده هستند و میخواهند حرف و عملشان یکسان باشد باید تاوان این خوبی هایشان را
    بدهند. اگر ساده خطاب میشوند بایست به این عادت کنند که دینهای عملا
    بایست تنها کلام زیبا بگویند و کار زیبا مشگل ساز است و میگونید تقصیر خودت است که
    قبول کردی و اعتماد نمودی بایست زرنگ میبودی و اطمنیان
    نمیکردی. دوست دیگرم به پسرخاله بهایی اش اعتماد کرد و او هم درست
    همان کاری را کرد که یک مسلمان بد میکرد؟ در حالیکه دنیا بسوی بی
    اعتمادی و تفرقه و بی تفاوتی چهار نعل می تازد انجام دستورات دینی بسیار خطرناک می
    تواند باشد. یعنی کمک و دوستی و محبت به دیگران؟ و تنها بایست در محدوده حرف و سخن
    باقی ماند. درست مثل واعظان غیر عمل نکن .

    میگویند روزی مادری پسرش را نزد حضرت رسول آورد و گفت که
    این پسر من خرما میخورد به او بگویید که نخورد؟ حضرت فرمودند
    فردا بچه را نزد من بیاور. فردا که مادر همراه پسر به نزد آن
    حضرت آمد ایشان فرمودند بچه جان خرما نخور برایت خوب نیست. مادر گفت
    چرا همین کلام را دیروز نفرمودید؟ گفتند که آخر خود من دیروز خرما
    خورده بودم چطور میتوانستم برای کاری که خودم آنرا انجام داده ام
    دیگران را نهی کنم؟ متاسفانه آنا مومنانی که با تمام وجود دستورات را
    هم میگویند و هم عمل میکنند لااقل در این دنیا بازنده هستند. زیرا قدر کارهای خوب
    آنان را کمتر کسی میدانند و آنان را به سادگی و حتی بی عرضگی محکوم میکنند؟
    و تازه به آنان هم می تازند که تقصیر خودت بود بایست زرنگ و دانا میبودی و
    تنها به حرف بسنده میکردی مثل سایرین؟
    You are
    not following this post, click to start following

    Share

    [411 reads]

    Recently by Amir Sahameddin Ghiassi
    Comments
    Date

    Corruption in
    USA


    Oct 25, 2011

    تمامیت خواهی مرضی که دامان شاید مردم جهان را ګرفته
    است


    Oct 24, 2011

    Unity in
    diversity


    Oct 24, 2011more from Amir Sahameddin
    Ghiassi

     
    reply
    flag as abusive

    The reasons why some people are noseyby Truthseeker9 on Mon Oct
    24, 2011 12:49 PM PDT

    http://www.2knowmyself.com/why_are_some_people_nosey

    reply

    نوشته های من تمام از حقیقت های زندګی سخن میګویند
    خانم عزیز شما که خود را سیاست دان ودانشمند میدانید آیا جوانان ما احیتاج به
    دانشګاه کار مسکن ازدواج ترقی پیشرفت
    ندارند؟ آیا یک شیخ عرب بایست با هواپیمای خصوصی ساخته شده از طلا
    پرواز کند؟ آیا دزدی فساد غارتګری در کشورهای ما نیست آیا تفرقه و
    تمامیت خواهی کشورهای ما را فلج نکرده است آیا جنګهای بین ما جز
    ریختن ثروتهای ملی ما به جیب شرکتهای سازنده مواد مخدر و مواد منفجره چیز دیګری
    هست آیا ابر قدرتهای به ما اجازه میدهند که جنګ
    کنیم و مثلا پیروی بشویم آیا این
    تریلیونهای دلاری که خرج جنګ شده اګر خرج علم و ترقی فرهنګی مردمان محروم ما و
    آلوده به ظلم فساد رشوه خواری میشد بهتر نبود. آیا کسانی مثل بن لادن که ادعای میکنند برای عظمت اسلام می جنګند بجای باز کردن
    پوهنتون و مکتب و ایجاد کار و رفاه سرمایه ملی مارا تلف نکرده اند؟ درست مثل شیوخ
    شهوت ران و دزد؟ آیا دختران ما نبایست همدوش مردان ما آزادی داشته
    باشند؟ خوب کجای اینها نشانه بیسوادی من
    است؟ آیا ما عملا بازیچه دستهای شرکتهای بزرګ که وسایل ارتباط جمعی
    را در اختیار دارند نشده ایم؟ و با حسادت و همکاری نکردن وقت های خود
    را هدر میدهیم؟ آیا جز این است که مارا بسوی ظالم شدن یا
    حداقل بی تفاوت شدن هل میدهند؟ زه غوارم چه همکاری
    کوم ؟

    eiMon Oct 24, 2011 09:20 AM PDT

    سرکار خانم دانشمند و نویسنده طراز اول
    باوجود اینکه شما هرگونه توهین بمن
    کردید ولی من قضاوت را به دیگران وا گذار میکنم. این متن شما از نظر پارسی یا پارسه غلط است و بیشتر
    گفتاری است تا نوشتاری؟آقای عزیز شما نه فارسیت
    خوبه نه انگلیسیتSouri
    Sun Oct
    23, 2011 08:31 PM PDTمن هیچ
    نمیفهمم چرا انقدر به خودتون زحمت میدین که مقاله بنویسین و اینجا پست کنین؟
    کار‌های مفید دیگه ی هم هستن تو این دنیا که ممکنه شما به
    راحتی‌ بتونین انجام بدین. حد اقل مزاحم اعصاب و وقت دیگران نمی‌شید. موفق باشید. آقای عزیز نه
    پارسی شما خوب است نه انگلیسی شما من هیچ نمی فهمم چرا آنقدر به
    خودتان زحمت میدهید که مقاله نبویسید و اینجا پست کنید.
    کارهای مفید دیگری هم هستند که در این دینا ممکن است که شما براحتی بتوانید
    انجام بدهید . مثل چی؟ حداقل شما مزاحم
    اعصاب و اوقات یا وقت های دیگران نمی شدید؟ انصاف را بخود شما
    دانشمند گرامی واگذار میکنم. من سعی دارم با تفرقه
    اندازی های سیستم استعماری و استحماری و تمامیت خواهی حسادت
    مبارزه قلمی بکنم و اگر شما میخواهید قلم مرا بکشنید
    بفرمایید؟ من هم مثل شما شاید آرزو داشتم در کشورهای خودمان که اکنون
    پاره پاره شده است به کودکان و جوانان خودمان خدمت کنم کشورهایی که ما را در سازه
    های سیاسی الکی ځای پرځای کرده است. کردان در
    هفت کشور زندګی میکنند پاکستان یک نام غیر طبیعی است نه مثل ایران
    نام جغرافیایی فلات ایران هست نه نام ګروهی از مردم
    حتی؟ در آنجا هم تفرقه بین پښتون ها و دیګران زیاد است؟
    و همین تفرقه ها و تمامیت خواهی است که مارا به این روز نشانده است.
    مونږ تول سوله غوارو مونږ یوه هیواد یو چی مونږ
    پاره پاره وکری؟

    “];

    Share8
    [26742 reads]

    by Amir Sahameddin Ghiassi
    05-Sep-2009
    بیایید با عشق زندگی کنیم نه با شهوت و هوس و خودخواهیبا عرض پوزش در زمانی که
    جوانان کشور ما دربرابر مشگلات بسیارقرار دارند نمیدانم نوشتن داستان عشقی آنان
    کاری نیکو است یا نه؟ بهر حال این هم جزیی از زندگی جوانانی است که خود را برای یک
    ایران آزاد و آباد آماده میکنند . درود به همه جوانان قهرمان ایران زمین. دوستان
    همیشه بمن نق میزنند که چرا مرتب از ناراحتی ها و درد سر های دوستانت و آشنایانت
    مینویسی وغر غر میکنند که چرا از زیبایی ها و از عشقبازیها و از دوستی ها و از محبت
    ها سخن نمیگویی. تو که رهبر نیستی و تو که نمیتوانی که جامعه را بهتر کنی. اصلا بتو
    چه آیا تو سر پیازی یا ته پیاز. تو یک معلم هستی و بایست فقط به تدریس به پردازی.
    حتی دیگر دوستان نادیده و آشنایان ناشناخته هم بمن ایراد میگیرند که چرا آنقدر منفی
    بافی میکنی. ولی من چطور میتوانم که چهره آن دخترک چهارده ساله را که به پهنای چهره
    اش اشگ میریخت که چرا مادرمن بایست مرا در این سن کم تنها بگذارد و بمیرد.

    خانم دانشمند در جامعه ای اصل بر حسادت و بی
    احترامی و کنار گذاشتن دیگران تفرقه و منم منم کردن نبا شده است و هر
    کسی خودش را برتر والاتر دانشمند و دیگران را تهی دست و بیسواد فرض میکند
    مشگل است که بتوان استقلال و آزادی را پایه گذاری کرد.
    I never came back to this thread until now
    by Souri on Mon Oct 24,
    2011 07:55 AM
    PDTDarius I just read the title
    of your comment, and knowing who is being called “Ghamar-khanom” by you and your gang, knew that it was
    about me. I haven’t seen your
    comment, last night, and didn’t flag it.Of course, it is obvious that I wouldn’t
    give a dime to you and your comment,
    even if i had read it. Just explain to your funs (not me,
    because as I said I really don’t care
    about you and your type) how do you understand what those lines below mean…. I have read only a few lines of this
    blog and abandoned, because it was so meaningless like all the previous ones, cause of so
    many mistakes in the
    grammar and typing.:enojy آیا سر مومنان واقعی به دینها الهی کلاه
    میرود؟ من میتوانستم بنوسیم که آیا سر مومنان
    ادیان الهی کلاه میرود ولی خواستم از های جمع فارسی استفاده کنم ولی
    ی اضافه اسمی را کامپیوتر حذف کرد. و شما این الم شنگه را راه انداختید. من
    احتیاجی ندارم که خودم را بشما معرفی کنم همانطوریکه شما هم خودتان را با اسمی
    مستعار معرفی میکنید. ولی بهر حال شما در مقامی نیستید که در مورد من قضاوت کنید.
    What means : dinha elahi? if it is only a “y” missing, and this should
    be read : dinhaye elaahi, then can you tell me, what is the meaning of ” din haaye elaahi”? Do we have a “din”
    which is not elaahi? another phrase is this one ولی عده ای هم
    هستند که با شیادی و جانماز آبکشی اعتماد مردم را بخود جلب میکنند و از این
    آموزه ها دینی سو (
    آنان) استفاده های
    کلان می برن در این جمله هم بایست
    آنان اضافه میکردم که باز کامپیوتر اجازه نداد. در ثانی من محتوی نوشته ام
    را ارج میدهم نه تنها یک نکته گرامری یا دستوری. تهمت زدن به من که من نوشته های
    دیگران را اینجا آوردم نیز بیهوده است زیرا شما این نوشته را حتی باارزش هم نمی
    دانید پس چه فرق میکند که مال کی باشد؟ در ضمن من بشما هیچ توهینی
    نکردم چون میدانم که این خاصیت بعضی هاست که دیگران را تخطیه
    کنند دیده زعیب دیگران کن فراز صورت خود بین در او
    عیب ساز در ثانی من ادعای نویسندگی نکردم تنها خواستم تجربه های
    خود را با دیگران در میان بگذارم وگرنه من یک مدرسه شبانه روزی
    دارم که در مرزعه آن دانشجویان میتوانند حتی غذای ارگانیک تهیه کنند.
    و من ساعتهای دیر وقت شب به این نوشته ادامه میدهم. با همه اینها من
    دست شما دوست نادیده و منتقد را برای همکاری می فشارم البته اگر وجود
    عزیر آن دانشمند گرامی دوستی مرا بخواهند؟ در خاتمه
    میگویم که نه زبان فارسی زبان مادری من است نه انگلیسی ومن سعی در
    یاد گیری هر دوی این زبانها دارم شاید اسم من هم مثل اسم شما مستعار
    باشد تا به شخص بنده عملا توهین نشود؟ The owner of
    these blogs,seems to be
    copy/pasting articles from other Persian websites, and posting them here, without really knwoing their
    meaning or even having a little knowledge of the Persian language. His English writing also……well ,
    is really nothing better
    than man e bisavad.. I,
    for one , don’t like the quality of this site being degraded by this
    kind of non-sense. And I
    know I am not the only
    one..
    !Now, if you
    enjoy ruminating this BS,
    then be it. Enjoy

    edit
    reply
    flag as abusive

    I doby Souri on Mon Oct 24, 2011 08:47
    AM PDT

    Darius
    I do keep myself busy in kitchen….do laundry..many thing positive in life
    including writing, reading and also working for a living and also contributing
    to the humanitarian activities.
    I have made objections against this blogger to the owner of the site, a few
    times. But never got an answer from him.
    So I decided to talk to Mr Ghiassi, directly and honestly. Whether he likes
    it or not, I wanted to make him knowing what I do think about his regular posts
    in this site, which get no attention from the readers.
    If you think that this is not my place to tell people what to do, then how
    you do explain your own action ? I just read in your comment that you told all
    the users (commentators) to stop making comments and suggestions that is at the
    hand of adminstrators and the owner of this site .
    This is something like going to someone’s house, benefitting from all the
    comfort and foods …..etc, but not saluting your host, no hello, no
    thanks?!!!
    Wow!!
    And you think you can order the members of this site on what they should do
    and how they must treat the administrators of the site?
    No comment!

    reply
    flag as abusive

    Still not your businessby darius on Mon Oct 24, 2011
    08:24 AM PDT

    آ

    قای عزیز شما نه فارسیت خوبه نه انگلیسیت

    If You did not flag my post, I owe you an apology, but still you have no
    right to make a comment to that man with such title.It is admin and owners to
    stop this man.

    May be it is time for you to keep busy in kitchen….do laundry..
    find something positive in life.

    reply
    flag as abusive

    I never came back to this thread until nowby Souri on Mon Oct 24, 2011 07:55 AM PDT

    Darius I just read the title of your comment, and knowing who
    is being called “Ghamar-khanom” by you and your gang, knew that it was about me.

    I haven’t seen your comment, last night, and didn’t flag it.
    Of course, it is obvious that I wouldn’t give a dime to you and your comment,
    even if i had read it. Just explain to your funs (not me, because as I said I
    really don’t care about you and your type) how do you understand what those
    lines below mean…. I have read only a few lines of this blog and abandoned,
    because it was so meaningless like all the previous ones, cause of so many
    mistakes in the grammar and typing.
    :enojy
    آیا سر مومنان واقعی به دینها الهی کلاه میرود؟What means : dinha elahi? if
    it is only a “y” missing, and this should be read : dinhaye elaahi, then can you
    tell me, what is the meaning of ” din haaye elaahi”? Do we have a “din” which is
    not elaahi?
    another phrase is this one
    ولی عده ای هم هستند که با شیادی و جانماز آبکشی اعتماد مردم را بخود جلب میکنند
    و از این آموزه ها دینی سو استفاده های کلان می برنThe owner of these
    blogs,seems to be copy/pasting articles from other Persian websites, and posting
    them here, without really knwoing their meaning or even having a little
    knowledge of the Persian language. His English writing also……well , is
    really nothing better than man e bisavad..
    I, for one , don’t like the quality of this site being degraded by this kind
    of non-sense. And I know I am not the only one..!Now, if you enjoy
    ruminating this BS, then be it. Enjoy

    reply
    flag as abusive

    Ghamar Khanoom characters are still alive …(toro sa na nah)by darius on Mon Oct 24, 2011 07:09 AM PDT

    Last night,I asked one one the commentator to stop making comments and
    suggestions that is at the hand of adminstrators and the owner of this site .I
    also think this person owes an apology to Mr.Ghiassi for calling him names when
    it is not her place to do so.
    This morning , I noticed my comment was flagged( not that I really care)
    ,but that person still has to apologise Mr.Ghiassi publically and
    stop being a pseudo intellectual and ghamar khanoom.

    reply
    flag as abusive

    من آنم که رستم بود پهلوانMash GhasemSun Oct
    23, 2011 10:51 PM PDT

    (البته این آقا رستم ما داره کلانتر شهر میشه)،ولی من
    شنیدم که: “چنین گفت رهبر به اسفندیار”
    http://www.iranian.com/main/blog/ahosseini-128

    reply
    flag as abusive

    یکی از نوشته های من بیش از سی هزار خواننده داشتAmir
    Sahameddin GhiassiMon Oct 24, 2011 07:15 AM
    PDT

    ومن فکر کردم که شاید از این
    راه بتوانم خدمتی بنمایم؟
    with the tank, that the people are not indifferent.

    Ghamar Khanoom characters are still alive …(toro sa na nah)
    by darius on Mon Oct 24, 2011 07:09 AM
    PDT

    Last night,I asked one one the commentator to stop making comments and
    suggestions that is at the hand of adminstrators and the owner of this site .I
    also think this person owes an apology to Mr.Ghiassi for calling him names when
    it is not her place to do so.
    This morning , I noticed my comment was flagged( not that I really care) ,but
    that person still has to apologise Mr.Ghiassi publically and
    stop being a pseudo intellectual and ghamar khanoom.

    edit
    reply
    flag as abusive

    این تنها یک نقل قول بود ممکن است حتی درست هم نباشد

    گفتن نقل قول حتی بی ارزش معروف چه مشگلی دارد؟

    که از ماست که برماست. در حالیکه دنیا رو
    به پیشرفت میرود ما همچنان در تفرقه و تمامیت خواهی و خود بزرګ بینی دست
    پا می زنیم. تنها ما خودمان را باهوش
    زیبا و همه دان عاقل و عقل کل میدانیم و متاسفانه همین تکرویها باعث شده است که
    کشورهای ما محل تاخت تاز دیگران باشد. ما نمی خواهیم که دیگران را هم
    بازی بدهیم و تا دستمان به دم گاوی بند شد می خواهیم زیر آب همه را بزنیم و تنها
    کسانی که دوست صمیمی یا فک فامیل ما هست دوربرمان باشند که مداحی کنند و تعریف و
    تمجید. توده ای مجاهد را قبول نمی داشت
    سنی شیعه را کافر می دانست بهایی مسلمان
    را و مسلمان بهایی را و خودمان دیدیم که کار بکجا
    رسید؟ به امید دوستی و همکاری باهم و پیشرفت آرزو کردن برای
    هم؟

    متاسفانه این یک مرض عمومی است که بعضی ها خودشان را عقل کل
     
     

    متاسفانه این یک مرض عمومی است که بعضی ها خودشان را عقل کل
    میدانند وهمه دان هستند و دیګران کارشان و اثرشان بی ارزش است. این
    تمامیت خواهی و خود بزرګ بینی یکی از مشګلات ماست. بجای همکاری و کمک بهم سعی در
    زدن ریشه هم داریم حتی اګر کاری مجانی انجام بدهیم. من تنها خواسته بودم که تجربه
    های خود را بنویسم ولی ایشان که لابد استاد ممتاز دانشګاه در زبان پارسی و انګلیسی
    هست مخالف نوشته های حتی مجانی من است حساب کنید که اګر من درآمدی از
    این کار داشتم چه مشګل غریبی بود.

     

    میگویند روزی مادری پسرش را نزد حضرت رسول آورد و گفت
    که این پسر من خرما میخورد به او بگویید که نخورد؟ حضرت
    فرمودند فردا بچه را نزد من بیاور. فردا که مادر همراه
    پسر به نزد آن حضرت آمد ایشان فرمودند بچه جان خرما نخور برایت خوب
    نیست. مادر گفت چرا همین کلام را دیروز نفرمودید؟ گفتند که آخر خود
    من دیروز خرما خورده بودم چطور میتوانستم برای کاری که خودم آنرا
    انجام داده ام دیگران را نهی کنم؟
    I heard this when I was 7-8 yeas old and found
    it acceptable
    Now on a second thought it clearly is a BS one of
    those Hadithe gholaabee
    It reads like that joke about Molla nasredin who
    kept saying I am fourty years old year after year since he believed a man has to
    keep his word

    r
    دوست عزیر حتی مقاله مجانی نوشتن هم مشګل دارد

    آقای عزیز شما نه فارسیت خوبه نه انگلیسیت
     

    من هیچ نمیفهمم چرا انقدر به خودتون زحمت میدین که مقاله بنویسین و اینجا پست
    کنین؟
    کار‌های مفید دیگه ی هم هستن تو این دنیا که ممکنه شما به راحتی‌ بتونین انجام
    بدین. حد اقل مزاحم اعصاب و وقت دیگران نمی‌شید.
    موفق باشید.
    هیچ کس کسی را محبور نمی کند که مقاله های مرا بخواند البته من نویسنده توانایی
    همچنان شما نیستم من تنها مشاهده ها و تجربه های خود را در معرض دید میگذارم و
    نظیر دانشمندانی نظیر شما احیتاجی ندارید که اعصاب خود را خراب کنید و نوشته های
    مرا بخوانید.

    آقای عزیز شما نه فارسیت خوبه نه انگلیسیت

    من هیچ نمیفهمم چرا انقدر به خودتون زحمت میدین که مقاله بنویسین و اینجا پست
    کنین؟
    کار‌های مفید دیگه ی هم هستن تو این دنیا که ممکنه شما به راحتی‌ بتونین انجام
    بدین. حد اقل مزاحم اعصاب و وقت دیگران نمی‌شید.
    موفق باشید.

    • omid man

      از کی جناب کارتر به جمع اسلام شناسان پیوسته اند؟( امام خمینی ره)ی

      برای پاسخ به سوالات دینی باید از یک دین شناس سوال کرد نه از یک شبهه افکن که دنبال دین نیست بلکه قبل از شناخت دین دنبال شبهه و تردید است ، بدون اینکه حقیقت را بداند

      سوال:.
      آخه چطور ممکنه یه پدر دخترشو اینطور ببوسه؟!!!حتی اگه بحث دینو کنار بگذاریم این عمل هیچ جوره قابل قبول نیست!!!

      پاسخ: http://www.pasokhgoo.ir/node/48133

      پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباطتان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی

      جهت اهمیت مساله دو روایت را خدمت تان عرض می کنیم:

      ۱- ام سلمه گوید : بعد از این فاطمه و امیر المؤمنین را به پیش خود طلبید
      ،دست راست امیر المؤمنین را گرفته و دست چپ فاطمه را بر سینه مبارک خود
      نهاد . میان چشم هر دو را بوسه داد و فاطمه و على را به هم سپرده ،فرموده:
      اى على! زوجه تو خوب زوجه‏ای است، و به فاطمه روى آورد. (۱)

      ۲- از ابن عباس نقل شده است که رسول اکرم همیشه و بسیار فاطمه علیها
      السّلام را مى‏بوسید، تا آن جا که عایشه از پیامبر پرسید: چرا فاطمه را این
      قدر مى‏بوسى؟

      فرمود: در آن شبى که جبرئیل مرا به آسمان برد و به بهشت وارد نمود، از
      میوه‏هاى بهشتى غذایم داد، اثر آن میوه‏ها این شد که نطفه وجود فاطمه منعقد
      گردید.با همبستر شدن با خدیجه، وى به وجود فاطمه باردار گردید! از آن پس
      هر زمان به آن میوه‏ها اشتیاق پیدا مى‏کنم، فاطمه را مى‏بوسم .گویى بوى
      معطّر آن میوه‏ها را از عطر وجود فاطمه استشمام مى‏کنم.(۲)

      در ادامه به چند نکته مهم توجه جدی کنید:

      ۱- این که هر روایتی در هر کتابی ذکر شده ،دلیل بر صحیح بودن آن روایت
      نیست. گاه هدف نویسنده نقل روایات صحیح نیست، بلکه روایات مرتبط را را جمع
      آوری کرده است و اهل فن باید جداسازی را انجام دهند.

      ۲- بوسه پیامبر نسبت به حضرت زهرا(س) که حاکی از محبت و عاطفه شدید حضرت
      می باشد, لزوما به معنای بوسه بر صورت که مورد نهی روایات است نمی باشد،
      بلکه در بعضی از روایات وارد شده است که پیشانی آن ها را ببوسید. در کتاب
      ((فاطمه الزهرا بهجه قلب المصطفی )) تالیف احمد رحمانی همدانی روایاتی را
      نقل می کند که رسول خدا(ص ) به خاطر شدت علاقه اش به حضرت فاطمه زیر گلو و
      پیشانی و بین دو چشم وی را می بوسید (ج اول , ص ۱۰۹ – ۱۱۱). و ما روایت
      صحیحی که در آن بیان شده باشد ، حضرت زبان در دهان ایشان می گذاشت و می
      گرداند و از این تعبیرات ندیده ایم. همانگونه که عرض شد شاید چنین مطلبی در
      یک کتابی به عنوان روایت نقل شده باشد ولی صرف ذکر یک مطلب به عنوان یک
      روایت در یک کتاب _ هر چند کتاب عالمی باشد _ دلیل بر صحت آن روایت نمی
      باشد و باید روایت را به لحاظ سندی و دلالی ( محتوائی ) بررسی کرد تا حکم
      به صحت یا عدم صحت آن نمود.

      وانگهی چه بسا, این گونه موارد به عنوان حکمت ها و رازهای نهفته در آن
      استثنا باشد. چه آن که بوسیدن سینه های حضرت زهرا (س ) اشاره به مصیبت بزرگ
      ((میخ در)) باشد .بوسیدن صورت حضرت , اشاره به مصیبت (نیلی شدن صورت حضرت
      ) باشد, همان طور که نسبت به امام حسین روایت شده است که رسول خدا(ص ) زیر
      گلوی ایشان را می بوسید و می گریید و می فرمود : جای شمشیرها را می بوسم .

      حضرت رسول درباره حضرت فاطمه (س ) می فرمودند: ایشان بهترین دختران من
      است , زیرا به خاطر من دچار مصیبت می شود. (هی خیر بناتی لانها اصیبت فی ).
      روایات متعددی در این مورد در فاطمه الزهرا بهجه قلب المصطفی , ج ۱, ص ۱۰۷
      تا ۱۱۳ نقل شده است.

      پی نوشت ها:

      ۱٫ علی بن حسین زواره ای ، ترجمه کشف الغمه، تهران ، انتشارات اسلامیه ، ۱۳۸۲ هـ .ش ، ج۱ ،ص۴۸۹٫

      ۲٫ سید مجتبی علویی تراکمه ای ، آینه یقین ، قم ، هجرت ، ۱۳۷۴ هـ.ش ، ص۳۴۷٫

      ۳٫ قاضی نورالله شوشتری ، احقاق الحق و ازهاق الباطل ،قم ، مکتبه آیت الله المرعشی النجفی ، ۱۴۰۹ هـ.ق ، ج ۱۰, ص ۱۸۳٫

      Tags:

      پرسش و پاسخ ها

  • Baran

    بسیار عالی نوشتید و حقیقت کامل است .
    سپاسگزارم

  • Hamedyazdani

     آقا
    این حرفی که زبان در دهان دختر گذاشتن واقعا کار وحشتناکیه ولی این حرفیه که این آخوندهای ملعون از خودشون در آوردن و به اون بزرگوار نسبت می دهند و صحبت دارم اینه که چرا حساب دین واقعی او از اون آخوند های رافضی جدا نمی کنید چرا شما دنبال این سو استفاده هستید که دین واقعیو تخریب کنید
    سوال دارم:مگه بی بند باری جنسی،بی اخلاقی ها،رابطه نامشروع،دوست دختر بازی های چند ماهه تو کشور های رایج نیست،این حاملگی های نامعلوم که معلوم اصلا پدر بچه کیه اینا بی بند باری جنسی نیست؟پس چیه؟
    آیا اسلام که ازدواج امر مقدسی کرده و برای خانواده ارزشمند توصیف کرده و برای خانم ها این امکان رو فراهم کرده که زندگی خوبی و درست و مشروع در کنار همسرش داشته باشند بده   ولی   حاملگی هایی که معلوم نیست از اسپرم کدوم مرده بد نیست و بی بند باری جنسی نیست.    جالبهههههههه 

    • hadi

      نه عزیز این یکی کار آخوندای ملعون نیست .. اتفاقاً این یکی از همون دم خروس هاست که این آخوندای ملعون نتونستن قایمش کنن.. از این موارد هم زیاده .. فقط کافیه به حرف آخوندها و روشنفکرنماهای اسلامی و جوجه مسلمونای دوآتیشه گوش نکنی و بری سراغ کتابهای واقعی تاریخ اسلام … کتابهایی که حقیقت از لابلای صفحاتش بیرون زده و اگه کمی باهوش باشی به سرعت متوجهش می‌شی .

    • Sohrab_sepehri9

      عزیزم یه لحظه اون ترمزتو بکش خیلی داری تند میری! شما که انقدر دم از تقدس ازدواج در اسلام میزنی و میگی دوست دختر دوست پسر بازی بی بند و باریه، تکلیف این صیغه رو برای من مشخص کن عزیزم! اگه ازدواجه که ازدواج موقت نمیشه!! اگه موقته و میشه در آن واجد با ۱۰۰ نفر بود(بستگی داره چقدر پول تو جیبت باشه) که بازم ازدواج نمیشه!!!!  چیزی که نه خطبه درست و حسابی داره نه نیاز به ثبت داره نه حق و حقوقی داره…… عزیزم این کجاش ازدواجه به نظر شما؟؟؟؟؟

    • سهراب

      آقا کدام دین واقعی،قرانی که بیشتر محتوایش دستور قتل و جنایت است و توهین به کسانی که آنرا نمی پذیرند و دستور قتل کسی که اسلام را عقلی نمی تواند قبول کند چه حقیقتی در ان است که بشود از آن دفاع کرد.

  • Jenabi4002

    salam
     faqat bayad begam khili barat motasfam agar ensan bodi in mozkhrfat ra neminveshte khodet be che eman dari baram benvis ta javab ra bedam?
     

    • hadi

      اتفاقاً من هم واسه همه کسایی که وقتی جوابی ندارند فرار به جلو رو ترجیح می‌دهند خیلی خیلی متأسفم. امیدوارم کشور عزیزم ایران هر چه زودتر از شر این فرهنگ مهاجم قلابی یعنی “اسلام” آزاد بشه و مردم بتونن بدون اینکه زور بالای سرشون باشه در مورد ادیان تحقیق کنند و هر کسی به طور واقعی آزاد باشه هر دینی رو که می‌خواد انتخاب کنه و یا اصلاً به ادیان اعتقادی نداشته باشد . آرزو دارم روزی برسد که ارزش انسان را با دین نسنجند بلکه با معیار مشخصتر و حقیقی تر و کاملاً واقعی به نام انسانیت سنجیده شود. که در جان همه ما هست.
       

  • مسعود

    خیلی جالبه که این نویسنده سایت به جای اینکه مثل یه بچه خوب بیاد و سفت محکم استدلال کنه فقط داره فحش میده و جوسازی میکنه و هر آدم بی اطلاعاتی به راحتی میفهمه که از سر دشمنی این اراجیف را میبافه.

    پس تنها استدلال برای رد تمامی نوشته های این سایت همین یک جمله بس بود.

    اگر هم اطلاعاتتون بالا باشه تک تک این استدلالهای نوشته در سایت را براحتی میتونید رد کنید هیچ کاری نداره.
    رد یکی از حرفای این سایت مساوی با رد کل حرفاشه . چون کسی که حقیقت را مینویسه حتی یک اشتباه هم نباید داشته باشه

    • میثاق

      دقیقا حتی در مورد مطالب سهراب ارژنگ و دوستی اسرائیل با ایران کامنت من بی پاسخ بود در مورد استر و مردخای پرسیدم در مورد جشن پوریم تو اسرائیل پرسیدم در مورد هامان که کی بود و چرا یهود اون رو اعدام کرد پرسیدم منتها متوجه شدم سهراب خان یه چیزی پرونده

  • Dinideeny
  • Ali

    تو بدبخت دروغگوی عقد ه ای پشت اطاق زفاف پیامبر (ص) و عایشه بودی و گریه وناله عایشه و التماسش را شنیدی ?!!! تنها راستگو و دانای کل تاریخ جهان !!

     در هر حال اگر به اسلام عقیده نداری و صداقت و مختصری فهم و آگاهی داری فورا باید :
    به زنا زاده بودنت به صدای بلند اعتراف و افتخار کنی ,چون والدین خوشفکرت خلاف  اسلام عمل کردند و از ازدواج اجتناب کردند تا در زنا که خلاف اسلام است خوشبختی را یافته باشند !

    برو ومفعول باش و گرنه به دستور اسلام عمل کردی که جز جهل و خرافات و توحش چیزی نیست !
    و این جور زندگی کن آقای بافهم باشرافت راستگو !!

    • نسل سوخته

      آقا شما با خودت چند چندی؟

  • فکر کنم که در زیر آب کدام کاری در حق دختر خود کرده است . ببینید این خود ترویج فساد اخلاقی زیر نام آزادی در غرب نیست ؟؟؟۲ hours ago · LikeUnlike · ۱Loading…
    حمیرا نبی می شود یک عکس دیگر از غیاثی بگذارید و در موردش بیشتر معلومات بدهید که غیاثی کیست ؟about an hour ago · LikeUnlike
    Ali Hekmat حمیرا جان فکر میکنم که وی را نسبت به من بهتر بشناسید .about an hour ago · LikeUnlike
    Sahameddin Ghiassi شنا کردن در آمریکا یک کار معمولی است؟ در هرکشوری معیارهایی دیګر وجود دارد این یک استخر در آمریکا است . رقصیدن در آغوش ګرفتن و دست دادن با زنان اینجا کاری کاملا معمول است. در ثانی من در سایت فضول محله خواندم که حضرت محمد زبان دختر خود را در دهان میګرفته است؟ مګر ایشان در سن بالا با حضرت عایشه ازدواج نفرمودند؟ مګر انسان نمی تواند از مادری چینایی دختری داشته باشد؟ چرا تمام فکر و مغز شما از سکس پر شده است و هیچ دوستی و محبتی را نمی شناسید؟ آیا زن و دختر برای شما فقط یک آلت جنسی است یا یک دوست؟۲۳ minutes ago · LikeUnlike · ۱Loading…
    Sahameddin Ghiassi زن مادر است خواهر است دختر مرد است و عشق هم تنها به عشق جنسی ختم نمی شود. ولی کار شما تنها تخطیه و توهین است اشکالی ندارد این آمورشی است که بشما داده شده است. عقل کل بودن توهین کردن و حسادت و تمامیت خواهی مشګل ماست؟ سعی کنید آلت دست و آدمک نشوید؟۲۰ minutes ago · LikeUnlike · ۱Loading…
    Sahameddin Ghiassi خود سوزی بچه بازی آزار زنان فساد اخلافی نیست؟ شما از دید خود قضاوت میکنید؟ کما اینکه دیګران اینکارها کردند کلام بد عمل بد در نهایت به ګوینده و نویسنده آن برمیګردد. مګر حضرت حوا لخت مادر زاد نبود؟۷ minutes ago · LikeUnlike · ۱Loading…
    Sahameddin Ghiassi در فرک و مغز شما چیزی شاید جز سکس وجود نداشته باشد و تمام معیار شما یک معیار جنسی است

  • HESAFAT

    توف تو روح پدرت گناه مسلمانان این بود که نذاشتن جنابعالی الان خواهر ومادر خودت را وفرزندانت دخترانت وزنت را به همسری بگیرن سنت نجسی که حتی حیوانات هم از نزدیک شدن بهش اجتناب میکنن…اسلام دریای بیکرانیست که با لجن پراکنی عده ای نجس وبا مادرازدواج کرده ای مثل شما هرگز نجس نمیشود…

  • HESAFAT

    درضمن شلاق زدن یک زن هزاران برایش مقبول تر است تا اینکه پدرش یا برادرش با او ازدواج کند…قابل توجه همه طرفداران فضول جان

  • HESAFAT

    آیئن فراموش شده تون نکنه همون ازدواج با محارم است ؟؟؟خاک برسرتون بر سر آئین مزخرفتون…

    • نسل سوخته

      محارم
      اسلام محارم را پدر مادر دایی عمه خاله خواهر زاده و برادر زاده اعلام کرده
      ضمنا در زمان ساسانیان با خواهر زاده ازدواج میکردند نه با پدر و مادر
      حالا اینکه اسلام اومده گفته اینها محارم هستند دیگه یعنی ساسانیان اشتباه میکردن؟
      مگه بقول اسلامتون که پر از تناقض هست هابیل و قابیل بر سر خواهرشون با هم رقابت نکردن و دست به قتل زدن
      مگه در تورات گفته نشده لوط از دختران خودش بچه دار شد
      مگر ابراهیم ۱۲ سال زن خودش سارا را در اختیار پادشاه مصر قرار نداد؟؟؟؟؟؟
      مگر محمد ۱۰ زن عقدی و چندین کنیز نداشت
      مگر امام موسی کاظم شما نبوده که زن عقدی نداشته و فقط کنیز داشته و امام رضای شما از یکی از همین کنیزان بدنیا آمده
      اگر به نظر شما آیین ما ایرانیان بد است
      آئین ادیان آسمانی که مثل فیلم پورن میماند.

      • sagfsgf

        dasgfagf

        • adsfasdfasdf

          fdasfasdfasd

  • Sadate07

    با این توهین که کردی حتی نمیشود شما را انسان خطاب کرد واقعاً لعنت خدا بر بود باد که با چنین بی چشمی تهمت بر پیامبر اسلام میبندی برادر چرا وقتی که اسلام را سد ی برای خواهشات شهوانی و نفسانی خوددیدی بر ضد آن برمیخیزی آیا تو خودت پشت دروازه ایستاده بودی نظر به کدام سند یا اسناد موثق میتوانی بگی که آنحضرت ص زبان در هان دخترش نهاده واقعاً شرم آور است و لعنت بر تو باد که چنین تهمت میبندی ولی بدان که تا آخر زنده نمیانی زنده گی نکبت بار تو پایان خواهد یافت مثل ابی لهب و بازگشت تو به سوی الله ج خواهد و خیلی خوب از تو بازپرس صورت خواهد گرفت قران در باره شما خوب گفته است کر هستند کور هستند گنگ هستند و هیچ چیز نمیدانند ؛ تهمت بستن خیلی آسان و لی ثابت کردن آن چونت را پاره میکند

  • Ak_1369

    جناب آقای کیرمانی
    شما که همین طور نسبت دروغ به خامنه ای میدی و تهمت میزنی، اگه منم بگم مادر و خواهرت جنده هستن و خودتم کونی، قبول میکنی؟!!!

  • Fuckkkking

    khahro madre hamgitono araba begad eyfe ma adama

  • Azad Mard

    همه تون خیلی جنده بی پدر ید، حرومزاده ها.
    شما ها که دم از کوروش میزنید حد اقل احترام بزارید به اعتقادات دیگران.
    کوروش کبیر گفت: هیچ کس را به خاطر اینکه بامن اعتقاد یکی ندارد سرزنش و یا توهین نمی کنم.
    اما شما ها یه مشت مادر جنده عوضی هستین که برای اینکه خودتون و خواهر و مادراتون راحت تو خیابونا کون بدن به قول خودتون دنبال آزادی و سکولاریسم هستید.
    فکر میکنید اگه اسلام نبود الان همه تون پسرای بزرگ کوروش کبیر بودید؟
    نه همتون یه مش حرومزاده بودید که کون به آمریکا میدادن.

    • g.21

      الان شما خیلی به این حرف کوروش کبیر پایبند بودی و احترام گزاشتی! شکم نکن حتی ۱ %

  • Mehdiking1000

    من با این بحث ها کاری ندارم. فقط یه چیزی میدونم اونم اینه که هر وقت صبح از خواب بیدار میشم میرم بیرون با جامعه روبرو میشم با جامعه ای که نابود شده یاد ایرانی میفتم که تو تاریخ خوندم ایران بزرگ و ازاد ولی وقتی با حالا مقایسه میکنم ….. دلم میگیره  خدای من ما جوونها کی ازاد میشیم  شاید مرگ برای ما بهترین راه ازادیه.

  • Mansoorhallhj

    درود.برشما..درایران.تا.چنین.چهارپایانی.با.قمه.به.کله.های.پوک.خود.میزنند..ونمیدانند..اون.دعوای.۱۳۵۰٫سال.پیش.چندتا.عرب.برسر.چی.بوده.؟.وهیچ.ربطی.به.ایران.وایرانی.نداشته.وانها.برای.ایرانیان.بیگانه.بودند.و…..هیچ.نسبتی.بامردم.ایران.نداشتند.قمه.برکله.خالی.از.مغز.خود.نمیزدند..بدبختی.ایرانی.همین.جاست؟/

  • اهورا
  • donya

    salam man ba in chizai ke mikhoonam kolan bi diin shodam va hadafam gom shodeh dige be hichiz eteghad nadaram khob mano rahnamai konid ke che dini khoobeh hamoonoo donbal konam

    • نسل سوخته

      انسانیت سعی کنید برای خودتون حریمها و اصول اخلاقی خاصی رو تعیین کنید اون اصول باید از ذات خودتون بیرون بیاد از وجدانتون.
      یک بیخدای اخلاق گرا خیلی با ارزش تر هست از ۱۰۰ مومن با خدا.

  • Nirvana

    تابلو اسراییلی هستی ….خیلی دآری با حرص از اسلام چرت و پرت ردیف میکنی میگی….

  • Mahsa

    اسلام واقعی رو تو و امثآل تو اسرایلی به گوه کشیدید که خرابش کنید….اسلام واقعی این چیزی نیست که الان دارن به خورد مردم میدن.اینها مخصوصأ دارن این دین رو خراب میکنن .با خرافات /همین احمدی گدا خودش یک یهودی بوده…حالا هم داره گوه میزنه با  کارا ش و فشارهاش به مردم  (به اسم  اسلام )، تا این دین مقدس رو خراب کنه..که داره موفق هم میشه……

    • نسل سوخته

      ههههههههههههههههههههههههه.
      چرا هیچ وقت نمیتونید واقعیات رو ببینید اگر دوست دارین احمق باشین خوب باشین اما فکر نکنید بقیه هم مثل شما احمقن.

  • انسان

    آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد و دهر مباند.  اسلام واقعى همین که میبینى  اسلام یعنى شیطان پرستى اسلام جز عقب افتاده گى و خف وحشت و بدبخیتى براى انسان چیزى دیگرى در طول هزار و چهارصد سال تاریخ نحسش نداشته 

  • mehrdad

    کس ننت مادر قهوه کس کش

  • Azad

    kiram to dahane khamenehi va terafdaranesh

  • Amirxxn

    واقعا زود قضاوت میکنی عزیزم.برو مشقاتو بنویس بجای مقاله نویسی

  • Finishblack

    در این مورد  جواب ابلهان خاموشیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • mili

    bache shoma chera sange inaro b sine mizanid asan b ma ertebati nadaran shoma say konid shakhsiyato va farhange khodetono ertegha bedin b ma chi mikarde nemikarde

  • shilad

    عایشه همیشه به فاطمه حسادت میکرده اونهم بخاطر اینکه خودش عقیم بوده و فاطمه داریش پسرانی بود که میتوانستند راه پیامبر رو ادامه بدن بخاطر همین همه حرفی راجب به فاطمه میزد. .تو اگر میخای بی دین باشی باش اما نباید این حق رو به خودت بدی که به عقاید و مقدسات دین های دیگه توهین کنی. ۱ کم کتاب بخون و با منبع مشخص و سند معتبر تو سایتت چرت و پرت بنویس. متاسفم برات

  • آیت آیت الهی

    دوستان عزیز اگه قرار باشه که هر کسی نظر مخالفی داشته باشه مطرح کنه و بعد دیگری تحمل شنیدن نداشته باشه و فحش بده که خودمان از محمد هوسران هم چیزی کم نداریم که هر مخالفی را با شمشیر از سر راه برمیداشت …
    بله واقیعت همیشه تلخه چون عده ای واقعاً نمی توانند که اکثر عمرشون تو عبادت و راز نیاز بوده رو به همین راحتی کنار بزارند و یک شبه ضد اعمال و فرایض دینی خودشان عمل کنند.چنین افرادی را نباید حتی انتظاری از تحقیق و مطالعه را سراغشان گرفت چه برسه به اینکه این واقعیتها را قبول کنند …

  • توحید

    برای حرفی که میزنید منبع تعریف کنید( اگر داشته باشد) تا بررسی کنیم چقدر قابل قبول است!

  • علی

    آخه احمق، تو فرهنگ ۱۴۰۰ سال پیش را با حالا مقایسه میکنی؟ فکر میکنی چیزی که الان برای تو چندش آوره اون موقع هم همینطور بوده؟! آخه چرا یکم عقل ندارید شماها. خیلی کارهای دیگه در زمانهای قدیم انجام میشده که الان به نظر مردم درست نیت و همینطور برعکسش، شما نباید رفتار مردمی را که صدها سال پیش زندگی میکردن نقد کنی چون توی اون شرایط نیستی.
    من مطمئن هستم که مادر بزرگ توهم زیر ۱۵ سال بوده و ازدواج کرده.

  • محمد

    سلام

    با تحقیقاتی که بر روی ادیان و عقاید مختلفداشته ام ، تابحال جز خوبی و نیکی از پیامبران و اولیای الهی ، به ویژه پیامبر بزرگ اسلام و قرآن و امامان ، و ادامه دهندگان راستین راه آنان ندیده ام. متون شما ، بیشتر به جای آنکه دید حقیقت یاب و بی طرفانه داشته باشد ، مغرضانه و به دور از نقد منصفانه آرای طرفین می باشد . پیشنهاد بنده این است که به دور از پیش داوری غلط ، نزد عرفا و علمای راستین ، آرای خود را عرضه دارید . امیدوارم همه ما ، چه شما و چه بنده به آنچه که حق و حقیقت است هدایت شویم .

    و من یک عاشقم، عاشق آیات قرآنم
    بله من عاشق آیات قرآنم

    قسم به دین و ایمانم که من انجیل می دانم
    قسم به نور چشمانم که من تورات می خوانم
    قسم به خاک ایرانم ، که من فردی مسلمانم

    و من یک عاشقم ، عاشق آیات قرآنم ، بله من عاشق آیات قرآنم
    مگر قرآن چه می گوید: بجز عشق و فداکاری
    بجز راه صفا و دوری از ننگ و ریاکاری

    بجز راه وفا و عشق می خواند
    مگر قرآن چه می گوید که تو بی شرم اینگونه از اسلامم سخن می گویی

    و من یک عاشقم، عاشق آیات قرآنم
    بله من عاشق آیات قرآنم

    اگر عمری به نادانی تو با افکار شیطانی
    تمام کوشش خود بی ثمر کردی

    اگر عمری به نادانی تو با افکار شیطانی
    تو ساعات قشنگ زندگانی را هدر کردی

    به قرآن چه؟ به اسلام چه؟ به آئین چه و به دین چه؟
    که تو بی شرم اینگونه از اسلامم سخن می‌گوئی …

    • Nancy

      Ghasammm be laat o manat o azzaa ke to asheghe ayateee ghorani

  • mohammad

    به نظر من هیچ دینی خالی از اشکال نیست چه اسلام چه مسیحییت و چه سایر ادیان ولی بهتر است به جای توهین به همدیگر به هم احترام بگذاریم

  • کننده ی مادر تو

    کس ننه ات مادر جنده جاکش….

  • mr.teacher

    کرمانی کونی تا از تهران پا نشودم بیام کرمان کونت بزارم خودت خفه شو،،،،،بعش هم آقا محسن دمت گرم،،،،،،،،ببخشید من یکم بی ادبی کردم ولی آخه کس کش (منظور نویسنده) ، ریدی با این همه غلط نگارشی ات حالا زرهایی را که بی سند زدی بماند باید بگم تحقیق نبود فقط اومدی که یکم کس موش چال کنی ولی همشون فرار کردن.
    آخه مادر همتون رو که دم از خرد میزنید گاییدم(البته با احترام) یک اون خردتون رو بکار بندازید
    کیر مستربین به هفت روش سامورایی تو کونت آقا پارسا…تخم سمور آبی مرده تو چشم راست خواهر کوچیکت……کدو تنبل ۵۰کیلویی مزارع بمبئی تو کس زنت……کیر رضازاده ی خودمون تو کون داداشت البته اگه مثل خودته….کیر زرافه تو ناف مادرت که از اون لحظه ای که بند ناف رو قطع کردن وارد این کره ی خاکی شدی…..ای موش های صحرایی بیافتن به جون مادربزرگت کرمانی…ای سر کیرم بمانی…..ریدم تو کونت…..شاشیدم تو گوش وحلق و بینی ات اونم روزی سه مرتبه…..ریدم به جد و اصل و نصب نداشتت پارسا و البته کرمانی……خیار چنبل تو گوش چپ مادربزرگ و پدربزرگ از جهت پدری به خاطر این نسل هدر رفتتون

  • خدا

    سلام استاد گرانقدر شما در مورد پیامبر الام نوشتید ما که ندیدیم خدا داناتر است لااقل در مورد این یهودیان همجنس باز و مسیحیان بدکاره و شیطان پرست هم ما رو اگاه کن. در مورد بهایی هایی که ازدواج خواهر برادر ازاده در مورد اون بیشرف ها هم بگو کونی بگو که بهایی ها میتونن مادرشون رو بکننکیرم دهن هرچی مسیحی یهودی بهایی و بچه کونی مادر قهبه مثل تو و این خامنه ای بی شرف ه که جوونایی مثل تو مادر قهبه داره

  • Mohammad

    ridam b dahane harki in postaro mizareo dar morede khatame anbiya ezhare nazar mikone.shoma bhtare brid dar morede khahar va madaretun nazar bdid k har shab tu baqale yki mikhaban

  • سینا

    به هم فحش ندید
    پاسخ اول: عایشه زمان ازدواج با پیغمبر ۱۷ تا ۲۴ سال سن داشت نه ۹ سال
    چون حدیث صحیح هست که عایشه جز ۱۷ نفر اولی بود که به اسلام ایمان اورد در حالی که هنوز خردسال بود (احتمالا ۴ ساله) و زمان ازدواج عایشه هم بعد ا هجرت بوده (سال دوم) که با این اوصاف سن عایشه مشخص میشه
    شبهه ی کودکی عایشه از رمان معاویه رواج پیدا کرد که البته خود عایشه هم بر این قضیه دامن زد به این دلیل که احساس فخر بیشتری نسبت به بقیه زنان پیغمبر داشته باشه
    قضیه دوم: من هرچی گشتم حدیثی در مورد بوسیدن دهان فاطمه توسط پدرش رو از یک کتاب معتبر گیر نیوردم اینکه خیلی ازین احادیث جعلی هستن مخصوصا وقتی پای امثال عایشه در میون باشه قابل استداد نیست
    مسئله بعدی اینکه اگر امام صادق بخواد حدیثی نقل بکنه هیچ گاه از عایشه نقل نمیکنه و حتی اگر بخواد ماجرایی رو نقل بکنه که مربوط به زمان پیامبره میگه که من از پدرم و پدرم از پدرش و او از …. تا برسه به امامی که دیده این قضیه رو همینجوری صحبت رو باز نمیکنه
    اگر واقعا سوالی داشتی و قصد عناد نداری میتونی به من ایمیل بزنی شاید من گمراهم و تونستی منو از گمراهی در بیاری

  • سینا

    در ضمن در مورد زید رسم تازیان از نظر اسلام غلط بوده و خود پیغمبر با این قضیه مخالف بوده و هیچ گاه موافق پذیرفتن پسر به عنوان فرزند نبوده بنابراین ازدواجش با زن زید از نظر شرعی هیچ مشکلی نداشته که هیچ خودش دلیلیه بر این مطلب که پیغمبر مخالف این قضیه بوده
    احتمال اینکه این شبهه توسط امویان وارد شده باشه هست چون پدر جد انها به همین طریق به قریش وصل شد

  • محمد

    وعده ما آقا قیامت اونجا حقیقت معلوم میشه و منتظر امام زمان باشید سر شما را خواهد زد

  • mohammad

    کس مادر ت ای اونی که اینهار رو در باره بهترین های خلق عالم کفتی.
    تو که اینقدر ادعای کمالات میکنی بگو چه دینی خوبه و اگر دینی مد نظرت نیست پس گوه میخوری که توهین به عقاید کسانی که دینی را برگزیدند میکنی.از حقانیت اسلام همین بس که به دیگر ادیان توهین نمیکند بلکه با خوش رویی از آنها به اسلام دعـــــــــــــــــــــــــوت میکند.
    ای هرامزادهی ولدالضنا پدر مادر تو معلوم نیست که کدا حرام خورده ای بودند.
    بی دین لامذهب

  • AaAaAaAaAa

    قبل از پرداختن به اصل مطلب، باید تاریخ ازدواج رسول خدا با عائشه روشن شود تا بعد نتیجه بگیریم که عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا چند سال داشته است.

    در باره تاریخ ازدواج رسول خدا صلی الله علیه وآله با عائشه دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. محمد بن اسماعیل بخاری ، از خود عائشه نقل می کند که رسول خدا سه سال بعد از حضرت خدیجه سلام الله علیها با او ازدواج کرده است:

    حدثنا قُتَیْبَةُ بن سَعِیدٍ حدثنا حُمَیْدُ بن عبد الرحمن عن هِشَامِ بن عُرْوَةَ عن أبیه عن عَائِشَةَ رضی الله عنها قالت ما غِرْتُ على امْرَأَةٍ ما غِرْتُ على خَدِیجَةَ من کَثْرَةِ ذِکْرِ رسول اللَّهِ (ص) إِیَّاهَا قالت وَتَزَوَّجَنِی بَعْدَهَا بِثَلَاثِ سِنِینَ وَأَمَرَهُ رَبُّهُ عز وجل أو جِبْرِیلُ علیه السَّلَام أَنْ یُبَشِّرَهَا بِبَیْتٍ فی الْجَنَّةِ من قَصَبٍ.

    از عائشه نقل شده است که به هیچ زنی به اندازه خدیجه ، حسادت نکردم؛ زیرا: (الف) رسول خدا زیاد از او یاد می‌کرد؛ (ب) رسول خدا سه سال بعد از خدیجه با من ازدواج کرد؛ (ج) خداوند به رسول خدا و یا جبرئیل دستور داد که به خدیجه سلام رسانده و او را به خانه‌ای در بهشت بشارت دهد که از نی ساخته شده است.

    البخاری الجعفی، محمد بن إسماعیل ابوعبدالله (متوفای۲۵۶هـ)، صحیح البخاری، ج ۳ ، ص ۳۶۰۶، ح۳۶۰۶ ،کتاب فضائل الصحابة، بَاب تَزْوِیجِ النبی e خَدِیجَةَ وَفَضْلِهَا رضی الله عنها ، تحقیق د. مصطفی دیب البغا، ناشر: دار ابن کثیر، الیمامة – بیروت، الطبعة: الثالثة، ۱۴۰۷ – ۱۹۸۷٫

    با توجه به این که حضرت خدیجه سلام الله علیها در سال دهم بعثت از دنیا رفته‌اند؛ پس زمان ازدواج رسول خدا با عائشه در سال سیزدهم بعثت بوده است.

    و ابن ملقن بعد از نقل روایت بخاری و استدلال به آن می‌گوید :

    وبنى بها بالمدینة فی شوال فی السنة الثانیة .

    رسول خدا در سال دوم هجری ، عائشه را به خانه خود آورد.

    الأنصاری الشافعی، سراج الدین أبی حفص عمر بن علی بن أحمد المعروف بابن الملقن (متوفای۸۰۴ هـ)، غایة السول فی خصائص الرسول صلى الله علیه وسلم ، ج ۱ ، ص ۲۳۶ ، تحقیق : عبد الله بحر الدین عبد الله ، ناشر : دار البشائر الإسلامیة – بیروت – ۱۴۱۴هـ – ۱۹۹۳م.

    طبق این نقل ، رسول خدا در سال سیزدهم بعثت، عائشه را به عقد خود درآورده و در سال دوم هجری رسماً با او عروسی کرده است.

    از نقل برخی دیگر از بزرگان اهل سنت به این نتیجه می‌رسیم که ازدواج رسول خدا با عائشه در سال چهارم هجری بوده است. بلاذری در انساب الأشراف در شرح حال سوده ، همسر دیگر رسول خدا صلی الله علیه وآله می‌نویسد:

    وتزوج رسولُ الله صلى الله علیه وسلم، بعد خدیجة، سودة بنت زَمعة بن قیس، من بنی عامر بن لؤی، قبل الهجرة بأشهر… فکانت أول امرأة وطئها بالمدینة.

    رسول خدا بعد از خدیجه، چند ماه قبل از هجرت با سوده بنت زمعه ، ازدواج کرد و او نخستین همسری بود که رسول خدا در مدینه با او همبستر شد.

    البلاذری، أحمد بن یحیی بن جابر (متوفای۲۷۹هـ)، أنساب الأشراف، ج ۱ ، ص ۱۸۱، طبق برنامه الجامع الکبیر.

    از طرف دیگر ذهبی مدعی است که سودة بن زمعه، چهار سال تنها همسر رسول خدا بوده است .

    وتوفیت فی آخر خلافة عمر ، وقد انفردت بصحبة النبی صلى الله علیه وسلم أربع سنین لا تشارکها فیه امرأة ولا سریة ، ثم بنى بعائشة بعد … .

    سوده در سال آخر خلافت عمر از دنیا رفت، او چهار سال تنها همسر رسول خدا بود ، هیچ زنی و هیچ کنیزی در آن چهار سال با سوده در این امر شریک نبود، سپس رسول خدا با عائشه ازدواج کرد.

    الذهبی، شمس الدین محمد بن أحمد بن عثمان، (متوفای۷۴۸هـ)، تاریخ الإسلام ووفیات المشاهیر والأعلام، ج ۳ ، ص ۲۸۸ ، تحقیق د. عمر عبد السلام تدمرى، ناشر: دار الکتاب العربی – لبنان/ بیروت، الطبعة: الأولى، ۱۴۰۷هـ – ۱۹۸۷م.

    در نتیجه ، عائشه در سال چهارم هجرت (چهار سال بعد از ازدواج رسول خدا با سوده) با آن حضرت ازدواج کرده است.

    حال با مراجعه به مدارک و اسناد تاریخی سن عائشه را در هنگام ازدواج بررسی خواهیم کرد:

    مقایسه سن عائشه با سن اسماء بنت أبی بکر:

    یکی از مسائلی که سن دقیق عائشه را در هنگام ازدواج با رسول خدا به اثبات می‌رساند، مقایسه سن او با سن خواهرش اسماء بنت أبی بکر است. طبق نقل بزرگان اهل سنت، اسماء ده سال از عائشه بزرگتر بوده و در سال اول هجری بیست و هفت سال داشته است. همچنین در سال هفتاد و سه از دنیا رفته است؛ در حالی که صد ساله بوده است.

    ابونعیم اصفهانی در معرفة الصحابة می‌نویسد:

    أسماء بنت أبی بکر الصدیق … کانت أخت عائشة لأبیها وکانت أسن من عائشة ولدت قبل التأریخ بسبع وعشرین سنة.

    اسماء دختر ابوبکر، از جانب پدر خواهر عائشه و از او بزرگتر بود، اسماء، بیست و هفت سال قبل از تاریخ به دنیا آمد.

    الأصبهانی، ابونعیم أحمد بن عبد الله (متوفای۴۳۰هـ)، معرفة الصحابة ج ۶ ، ص ۳۲۵۳ ، رقم : ۳۷۶۹ ، طبق برنامه الجامع الکبیر.

    و طبرانی می‌نویسد:

    مَاتَتْ أَسْمَاءُ بنتُ أبی بَکْرٍ الصِّدِّیقِ سَنَةَ ثَلاثٍ وَسَبْعِینَ بَعْدَ ابْنِهَا عبد اللَّهِ بن الزُّبَیْرِ بِلَیَالٍ … وکان لاسماء یوم مَاتَتْ مِائَةُ سَنَةٍ وُلِدَتْ قبل التَّارِیخِ بِسَبْعٍ وَعِشْرِینَ سَنَةً .

    اسماء دختر ابوبکر در سال هفتاد و سه و بعد از پسرش عبد الله بن زبیر از دنیا رفت. اسماء در هنگام وفات صد سال داشت ، بیست و هفت سال قبل از تاریخ (هجرت) به دینا آمده بود.

    الطبرانی، سلیمان بن أحمد بن أیوب ابوالقاسم (متوفای۳۶۰هـ)، المعجم الکبیر، ج ۲۴ ، ص ۷۷ ، تحقیق: حمدی بن عبدالمجید السلفی، ناشر: مکتبة الزهراء – الموصل، الطبعة: الثانیة، ۱۴۰۴هـ – ۱۹۸۳م.

    ابن عساکر نیز می‌نویسد:

    کانت أخت عائشة لأبیها وکانت أسن من عائشة ولدت قبل التاریخ بسبع وعشرین سنة

    اسماء از جانب پدر، خواهر عائشه و بزرگتر از وی بود، اسماء بیست و هفت سال قبل از تاریخ به دنیا آمده بود.

    ابن عساکر الدمشقی الشافعی، أبی القاسم علی بن الحسن إبن هبة الله بن عبد الله،(متوفای۵۷۱هـ)، تاریخ مدینة دمشق وذکر فضلها وتسمیة من حلها من الأماثل، ج ۶۹ ، ص ۹ ، تحقیق: محب الدین أبی سعید عمر بن غرامة العمری، ناشر: دار الفکر – بیروت – ۱۹۹۵٫

    و ابن اثیر می‌نویسد:

    قال أبو نعیم : ولدت قبل التاریخ بسبع وعشرین سنة.

    ابو نعیم گفته: اسماء بیست و هفت سال قبل از تاریخ به دنیا آمده است.

    الجزری، عز الدین بن الأثیر أبی الحسن علی بن محمد (متوفای۶۳۰هـ)، أسد الغابة فی معرفة الصحابة، ج ۷ ، ص ۱۱ ، تحقیق عادل أحمد الرفاعی، ناشر: دار إحیاء التراث العربی – بیروت / لبنان، الطبعة: الأولى، ۱۴۱۷ هـ – ۱۹۹۶ م.

    و نووی می‌نویسد:

    وعن الحافظ أبی نعیم قال ولدت أسماء قبل هجرة رسول الله صلى الله علیه وسلم بسبع وعشرین سنة .

    از حافظ أبونعیم نقل شده است که گفت: اسماء بیست و هفت سال قبل از هجرت به دنیا آمد.

    النووی، ابوزکریا یحیی بن شرف بن مری، (متوفای۶۷۶ هـ) ، تهذیب الأسماء واللغات ، ج ۲ ، ص ۵۹۷ ـ ۵۹۸ ، تحقیق : مکتب البحوث والدراسات ، دار النشر : دار الفکر – بیروت ، الطبعة : الأولى ، ۱۹۹۶م

    و حافظ هیثمی می‌نویسد:

    وکانت لأسماء یوم ماتت مائة سنة ولدت قبل التاریخ بسبع وعشرین سنة وولدت أسماء لأبی بکر وسنه إحدى وعشرون سنة.

    اسماء در هنگام وفات صد سال داشت، بیست و هفت سال قبل از تاریخ به دنیا آمد، و ابوبکر در هنگام ولادت او بیست و یک سال داشت.

    الهیثمی، ابوالحسن علی بن أبی بکر (متوفای ۸۰۷ هـ)، مجمع الزوائد ومنبع الفوائد، ج ۹ ، ص ۲۶۰ ، ناشر: دار الریان للتراث/‏ دار الکتاب العربی – القاهرة، بیروت – ۱۴۰۷هـ..

    و بدرالدین عینی می‌نویسد:

    أسماء بنت أبی بکر الصدیق… ولدت قبل الهجرة بسبع وعشرین سنة ، وأسلمت بعد سبعة عشر إنساناً … توفیت بمکة فی جمادى الأولى سنة ثلاث وسبعین بعد قتل ابنها عبد اللَّه بن الزبیر ، وقد بلغت المائة ولم یسقط لها سن ولم یتغیر عقلها ، رضی الله تعالى عنها .

    اسما دختر ابوبکر، بیست و هفت سال قبل از هجرت به دنیا آمد، هفدهمین فردی بود که ایمان آورد، در سال هفتاد و سه و بعد از کشته شدن فرزندش عبد الله بن زبیر و در حالی که صد ساله شده بود از دنیا رفت. هیچ یک از دندان‌های او نیفتاده بود و عقلش نیز دچار اختلال نشده بود.

    العینی، بدر الدین ابومحمد محمود بن أحمد الغیتابی الحنفی (متوفای ۸۵۵هـ)، عمدة القاری شرح صحیح البخاری، ج ۲ ، ص ۹۳ ، ناشر: دار إحیاء التراث العربی – بیروت.

    ابن حجر عسقلانی می‌گوید:

    ۸۵۲۵ أسماء بنت أبی بکر الصدیق زوج الزبیر بن العوام من کبار الصحابة عاشت مائة سنة وماتت سنة ثلاث أو أربع وسبعین .

    اسماء دختر ابوبکر، همسر زبیر بن عوام که از بزرگان صحابه بود، صد سال زندگی کرد و در سال هفتاد و سه و یا هفتاد و چهار از دنیا رفت.

    العسقلانی الشافعی، أحمد بن علی بن حجر ابوالفضل (متوفای۸۵۲هـ)، تقریب التهذیب، ج ۱ ، ص ۷۴۳ ، تحقیق: محمد عوامة، ناشر: دار الرشید – سوریا، الطبعة: الأولى، ۱۴۰۶ – ۱۹۸۶٫

    وقال هشام بن عروة عن أبیه بلغت أسماء مائة سنة لم یسقط لها سن ولم ینکر لها عقل وقال أبو نعیم الأصبهانی ولدت قبل الهجرة بسبع وعشرین سنة

    العسقلانی الشافعی، أحمد بن علی بن حجر ابوالفضل (متوفای۸۵۲هـ)، الإصابة فی تمییز الصحابة، ج ۷ ، ص ۴۸۷ ، تحقیق: علی محمد البجاوی، ناشر: دار الجیل – بیروت، الطبعة: الأولى، ۱۴۱۲هـ – ۱۹۹۲م.

    ابن عبدالبر قرطبی نیز می‌نویسد:

    وتوفیت أسماء بمکة فی جمادى الأولى سنة ثلاث وسبعین بعد قتل ابنها عبد الله بن الزبیر بیسیر… قال ابن اسحاق إن أسماء بنت أبی بکر أسلمت بعد اسلام سبعة عشر إنسانا… وماتت وقد بلغت مائة سنة.

    اسماء در جمادی الأول سال هفتاد و سه در مکه و بعد از کشته شدن فرزندش عبد الله بن زبیر از دنیا رفت. ابن اسحاق گفته: اسماء دختر ابوبکر بعد از هفده نفر اسلام آورد و در حالی از دنیا رفت که صد سال سن داشت.

    النمری القرطبی، ابوعمر یوسف بن عبد الله بن عبد البر (متوفای ۴۶۳هـ)، الاستیعاب فی معرفة الأصحاب، ج ۴ ، ص ۱۷۸۳ ـ ۱۷۸۲ ، تحقیق: علی محمد البجاوی، ناشر: دار الجیل – بیروت، الطبعة: الأولى، ۱۴۱۲هـ..

    صفدی می‌نویسد:

    وماتت بعده بأیام یسیرة سنة ثلاث وسبعین للهجرة وهی وأبوها وابنها وزوجها صحابیون قیل إنها عاشت مائة.

    اسماء بعد از گذشت مدت کوتاهی پس از عبد الله بن زبیر در سال هفتاد و سه از دنیا رفت. پدر، پسر و همسر او صحابی بودند و گفته شده است که او صد سال زندگی کرد.

    الصفدی، صلاح الدین خلیل بن أیبک (متوفای۷۶۴هـ)، الوافی بالوفیات، ج ۹ ، ص ۳۶ ، تحقیق أحمد الأرناؤوط وترکی مصطفى، ناشر: دار إحیاء التراث – بیروت – ۱۴۲۰هـ- ۲۰۰۰م.

    و بیهقی نقل می‌کند که اسماء، ده سال از عائشه بزرگتر بوده است:

    أبو عبد الله بن منده حکایة عن بن أبی الزناد أن أسماء بنت أبی بکر کانت أکبر من عائشة بعشر سنین .

    ابن منده از ابن أبی الزناد نقل کرده است که اسماء دختر ابوبکر، ده سال از عائشه بزرگتر بوده است.

    البیهقی، أحمد بن الحسین بن علی بن موسی ابوبکر (متوفای ۴۵۸هـ)، سنن البیهقی الکبرى، ج ۶ ، ص ۲۰۴ ، ناشر: مکتبة دار الباز – مکة المکرمة، تحقیق: محمد عبد القادر عطا، ۱۴۱۴ – ۱۹۹۴٫

    و ذهبی و ابن عساکر نیز همین مطلب را نقل می‌کنند:

    قال عبد الرحمن بن أبی الزناد کانت أسماء أکبر من عائشة بعشر.

    الذهبی، شمس الدین محمد بن أحمد بن عثمان، (متوفای۷۴۸هـ)، سیر أعلام النبلاء، ج ۲ ، ص ۲۸۹ ، تحقیق: شعیب الأرناؤوط، محمد نعیم العرقسوسی، ناشر: مؤسسة الرسالة – بیروت، الطبعة: التاسعة، ۱۴۱۳هـ..

    قال ابن أبی الزناد وکانت أکبر من عائشة بعشر سنین.

    ابن عساکر الدمشقی الشافعی، أبی القاسم علی بن الحسن إبن هبة الله بن عبد الله،(متوفای۵۷۱هـ)، تاریخ مدینة دمشق وذکر فضلها وتسمیة من حلها من الأماثل، ج ۶۹ ، ص ۸ ، تحقیق: محب الدین أبی سعید عمر بن غرامة العمری، ناشر: دار الفکر – بیروت – ۱۹۹۵٫

    ابن کثیر دمشقی سلفی در کتاب البدایة والنهایة می‌نویسد:

    وممن قتل مع ابن الزبیر فى سنة ثلاث وسبعین بمکة من الأعیان …

    أسماء بنت أبى بکر والدة عبد الله بن الزبیر… وهى أکبر من أختها عائشة بعشر سنین… وبلغت من العمر مائة سنة ولم یسقط لها سن ولم ینکر لها عقل .

    کسانی که با عبد الله بن زبیر در سال هفتاد و سه در مکه از دنیا رفتند …. اسماء دختر ابوبکر مادر عبد الله بن زبیر … او از خواهرش عائشه ده سال بزرگتر بود، در حالی از دنیا رفت که صد ساله بود و هیچ یک از دندان‌های او نیفتاده و عقلش نیز دچار اختلال نشده بود.

    ابن کثیر الدمشقی، إسماعیل بن عمر القرشی ابوالفداء، البدایة والنهایة، ج ۸ ، ص ۳۴۵ ـ ۳۴۶ ، ناشر: مکتبة المعارف – بیروت.

    ملا علی قاری می‌نویسد:

    وهی أکبر من أختها عائشة بعشر سنین وماتت بعد قتل ابنها بعشرة أیام … ولها مائة سنة ولم یقع لها سن ولم ینکر من عقلها شیء ، وذلک سنة ثلاث وسبعین بمکة.

    اسماء از خواهرش عائشه ده سال بزرگتر بود، ده روز بعد از کشته شدن پسرش از دنیا رفت، در هنگام مرگ صد سال داشت، دندانهایش نیفاده و عقلش دچار اختلال نشده بود، وفات او در سال هفتاد و سه در مکه اتفاق افتاد.

    ملا علی القاری، علی بن سلطان محمد الهروی، مرقاة المفاتیح شرح مشکاة المصابیح، ج ۱ ، ص ۳۳۱ ، تحقیق: جمال عیتانی، ناشر: دار الکتب العلمیة – لبنان/ بیروت، الطبعة: الأولى، ۱۴۲۲هـ – ۲۰۰۱م .

    و امیر صنعانی می‌نویسد:

    وهی أکبر من عائشة بعشر سنین وماتت بمکة بعد أن قتل ابنها بأقل من شهر ولها من العمر مائة سنة وذلک سنة ثلاث وسبعین .

    اسماء ده سال از عائشه بزگتر بود، و در مکه و و کمتر از یک ماه بعد از کشته شدن پسرش از دنیا رفت، در حالی که صد سال سن داشت. این مطلب در سال هفتاد و سه اتفاق افتاد .

    الصنعانی الأمیر، محمد بن إسماعیل (متوفای ۸۵۲هـ)، سبل السلام شرح بلوغ المرام من أدلة الأحکام، ج ۱ ، ص ۳۹ ، تحقیق: محمد عبد العزیز الخولی، ناشر:دار إحیاء التراث العربی – بیروت، الطبعة: الرابعة، ۱۳۷۹هـ.

    اسماء در سال اول بعثت ۱۴ ساله و ۱۰ سال از عائشه بزرگتر بوده است . پس عائشه در سال اول بعثت ۴ ساله و در سال ۱۳ بعثت (سال عقد با رسول خدا) ۱۷ ساله و در شوال سال دوم هجرت (سال ازدواج رسمی با پیامبر) ۱۹ ساله بوده است.

    از طرف دیگر: اسماء در سال ۷۳ صد ساله بوده ، ۱۰۰ منهای ۷۳ مساوی است با ۲۷ . پس در سال اول هجرت، ۲۷ سال داشته است.

    اسماء از عائشه ۱۰ سال بزرگتر بوده. ۱۰ منهای ۲۷ مساوی است با ۱۷ .

    پس عائشه در سال اول هجرت ۱۷ سال سن داشته است . پیش از این ثابت کردیم که پیامبر در شوال سال دوم هجری رسماً با عائشه ازدواج کرده است ؛ یعنی عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا ۱۹ سال داشته است.

    عائشه، در چه سالی ایمان آورد:

    سال اسلام آوردن عائشه نیز، سن او را در هنگام ازدواج با رسول خدا صلی الله علیه وآله مشخص و روشن می‌کند . طبق گفته بزرگان اهل سنت، عائشه در سال اول بعثت ایمان آورد و جزء هیجده نفر اولی بود که به ندای رسول خدا لبیک گفت.

    نووی در تهذیب الإسماء می‌نویسد:

    وذکر أبو بکر بن أبی خیثمة فی تاریخه عن ابن إسحاق أن عائشة أسلمت صغیرة بعد ثمانیة عشر إنسانا ممن أسلم .

    ابن خیثمیه در تاریخش از ابن اسحاق نقل کرده است که عاشه در کودکی و بعد از هیجده نفر ایمان آورد.

    النووی، ابوزکریا یحیی بن شرف بن مری، (متوفای۶۷۶ هـ) ، تهذیب الأسماء واللغات ، ج ۲ ، ص ۶۱۵ ، تحقیق : مکتب البحوث والدراسات ، دار النشر : دار الفکر – بیروت ، الطبعة : الأولى ، ۱۹۹۶م.

    و مقدسی می‌گوید:

    وممن سبق إسلامه أبو عبیدة بن الجراح والزبیر بن العوام وعثمان بن مظعون … ومن النساء أسماء بنت عمیس الخثعمیة امرأة جعفر ابن أبی طالب وفاطمة بن الخطاب امرأة سعید بن زید بن عمرو وأسما بنت أبی بکر وعائشة وهی صغیرة فکان إسلام هؤلاء فی ثلاث سنین ورسول الله  یدعو فی خفیة قبل أن یدخل دار أرقم بن أبی الأرقم.

    کسانی که در اسلام آوردن بر دیگران سبقت گرفتند: ابوعبیده جراح …. و از زنان اسماء دختر بنت عمیس همسر جعفر بن أبی طالب … و عائشه که در آن زمان خردسال بود . این افراد در سال سه سال اول بعثت که رسول خدا مخفیانه مردم را به ایمان دعوت می‌کرد، اسلام آوردند، قبل از آن که رسول خدا وارد خانه أرقم بن أبی الأرقم بشوند.

    المقدسی، مطهر بن طاهر (متوفای۵۰۷ هـ)، البدء والتاریخ ، ج ۴ ، ص ۱۴۶ ، ناشر : مکتبة الثقافة الدینیة – بورسعید.

    و ابن هشام نیز نام عائشه را جزء کسانی می‌آورد که در سال اول بعثت ایمان آورده است ؛ در حالی که هنوز کودک بوده است.

    إسلام أسماء وعائشة ابنتی أبی بکر وخباب بن الآرت وأسماء بنت أبی بکر وعائشة بنت أبی بکر وهی یؤمئذ صغیرة وخباب بن الأرت حلیف بنی زهرة.

    الحمیری المعافری، عبد الملک بن هشام بن أیوب ابومحمد (متوفای۲۱۳هـ)، السیرة النبویة، ج ۲ ، ص ۹۲ ، تحقیق طه عبد الرءوف سعد، ناشر: دار الجیل، الطبعة: الأولى، بیروت – ۱۴۱۱هـ..

    اگر عائشه در زمان اسلام آوردنش (سال اول بعثت) ، هفت ساله بوده باشد، در سال دوم هجری (سال ازدواج رسمی با رسول خدا) ۲۲ ساله خواهد شد.

    اگر سخن بلاذری را بپذیریم که چهار سال بعد از ازدواج رسول خدا با سوده ؛ یعنی در سال چهارم هجری با آن حضرت ازدواج کرده است، سن عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا ۲۴ سال خواهد شد .

    این عدد با توجه به سن عائشه در هنگام ایمان آوردن، تغییر می‌کند.

    بنابراین، ازدواج عائشه با رسول خدا در سن شش و یا نُه سالگی از دروغ‌هایی است که در زمان بنی امیه ساخته شده است و با واقعیت‌های تاریخی سازگاری ندارد.

    موفق باشید .

    ترجمه انگلیسی+ منبع اصلی مقاله

    http://www.valiasr-aj.com/userfiles/file/Age_of_Aisha_at_the_time_of_marriage_with_Prophet_Muhammad_PBUH.pdf

  • صاحبای سایت حرومزاده

    خدا لعنت کنه هر کسی که این سایت و اراجیف توش رو درست کرده و فکر میکنه با این چرت و پرتا میتونه دل مردم رو بلرزونه.
    کیر تو کس خواهر و مادرتون .بی بته های کس کش

  • محمد

    گه بر سر هر کی در مورد پیامبر خوبیها حرفی بزنه چون هر کی متاهله خوب میدونه بعد چند سال بوسه از لب هیچ معنی خاصی نداره فقط برا بیشتر شدن محبته هیچ ایجاد حشریت نمیکنه خاک به سرهای عقده ای!

  • مریم

    تو قران گفته شده که با محارم خود ازدواج نکنید این یعنی اینکه عربا این کار رو میکردن با محارم خویش رابطه برقرار میکردن که خدا مجبور شده تو قران دستور بده به محمد که این کار را نکنن ولی در کتاب اوستای پیامبر زردتشت همچین چیزی گفته نشده چون مردم متمدن ایرانی خود اگاه بودن که این کار درست نیست خوب و بد را میدانستن و لازم به تذکر در دین اسمانی خود یعنی زرد تشت نداشتن

  • مریم

    محسن به فرض این زبان در دهان کردن یک نشانه علاقه زیاد بوده در عربستان ولی در کل دنیا این زبان در دهان کردن نشانه شهوته شما هم مث علی شریعتی می خواین به رسومات و دستورات پلید اسلامی لباس زیبا تن کنید و به خورد مردم بدید

  • علی

    یه افراد نادان هستند که کار های بد و مخالف اسلام رو به نام اسلام می کنن بد تر از اون یه افراد سود جو هستد که این های رو بزرگ و متیع اسلام نشون می دن این گروه ها کوچیک نیست بزرگه و از افراد نادان که مقدار کمی هستند سود جویی و سوع استفاده می کنند

  • میلاد

    به مطلبی که پست کردن کاری ندارم چون عصر، عصر روشنگریه و هر کسی آزاده عقایدشو بیان کنه البته در یکسری چهارچوب و قواعد و بنظر میرسه این مطالب بدون سوگیری بیان شده باشه و اگر کسی نمیتونه نباید بخونه. درمورد نظر دوستان که اینجوری به جون هم افتادن خیلی متاسفم؛ آخه چرا نباید بتونیم نظراتمونو با احترام و بدور از فوش و حرف رکیک بزنیم !؟ اینجا که فضای مجازی باشه جای آزادی هست و ما میتونیم تبادل نظر کنیم و بروز باشیم.
    در مورد عقاید دینی دوستان یادمون نره بایداز علم و منطق استفاده کنیم تنها راهش همینه ببینیم علم چی میگه، اون احتمالا صحیح تره چون داریم به اصطلاح از سفره علم میخوریم و کل زندگیمون رو با اون پیش میبریم و بنظرم درست نیس جواب هامون رو از جای دیگه بگیریم ممنون

  • گمراه عالم

    ابتدا اجازه بدید به جای معرفی خودم فقط مختصر بگم کسی بودم که در صحرا و زیر آسمان نماز میخوندم ولی الان گبر هستم. حتی در مورد تاریخ‌های بسیار نزدیک نظیر جنگ جهانی بحث های بسیاری است. چه برسه به ۱۴۰۰ سال پیش. یک آقایی به اسم محمد دیگه نمیشه از لابلای تاریخ به طور قاطع شناخت. چرا که تاریخ به قصد آگاهی نوشته نمیشود. بلکه به خاطر انحراف واقعیت است. این اقای محمد، هر کس که بوده مهم نیست. اینکه چطور توانسته جامعه بدوی و بدون تمدن عرب را به یک امپراطوری تبدیل کند جالب است. همه میدانیم درخشش اسلام فقط و فقط بعد از فتح ایران بوده. تمامی خدمات اسلام را ایرانیان کرده اند. از اینها بگذریم. نتیجه چی؟ در طول ۱۴۰۰ سال انبوهی جنگ و درگیری به اسم جنگ خیر و شر درگرفت. دیگر کافیست. بیایید عاقلانه فکر کنید. عالم بعد مرگ ول کنید. فعلا همین عالم برای خودتون جهنم نکنید. من مطمئن هستم اگر خدایی هم وجود داشته باشد به من حق خواهد داد که لگد بر بساط دین بزنم وقتی هیچ اسایشی برای هیچ جامعه ای فراهم نکرده. البته برای برخی اشخاص کرده ولی برای هیچ جامعه ای دین هیچگونه آسایشی حتی کوتاه مدت فراهم نکرده. دلایل مهم نیست. دین دست حاکم بد افتاده نمیتونه دلیل باشه. خیلی حرفها دارم بزنم. عمرم حرام شد سر مساله دین. یقینا تو که دین داری میگی از نفهمی خودت بوده و تو که بی دین هستی هم همین خواهی گفت. نتیجه اینکه جفتتون به شخمم. بگذارید زندگی کنم. (واقعیتش الان داشتن از بلندگوی مدرسه با صدای نکره نوحه میخواندن من یک فخش نوشتم تو گوگل سرچ کردم آمدم اینجا)

  • عشقالگر

    سیاست انگلیس برای دفاع از هند دربرابر یورش عثمانی که سنی مذهب بودند یک دیوار عظیم به اسم دولت علیه صفوی شیعی درست کرد. بله ما ایرانیان را انگلیس ها شیعه کردند تا از سوگولی آنها در مقابل غارت مغول زادگان محافظت کنم. مگر نبود زمانی که شاه جلال الدین اکبر می خواست با شاهزاده خانم غیر مسلمان ازدواج کند، از طرف سلطان عثمانی به جنگ تهدید شد؟ اول ببین واسه چی شیعه شدی بعد ازش دفاع کن. جمعیت عاقل در بین هفت میلیارد انسان اگر قرار بود به شما خلاصه شود الان نباید اقتصاد و وضع اداره کشور به این افتضاحی می بود. اگر دشمن این کشور به ورطه نابودی برده پس شما نادان بودید که نتوانستید. عاقل ترین انسان ها ساکت ترین انسان ها هستند. چرا که حقیقت ترسناک است و حقیقت جز این نیست که ما مشتی خام هستیم.

  • خان

    .یاالله ببخشید.. از سرگناهم که مرتکب شدم الان ناخواسته اومد اینجا توی این پست ها خدا به شمارحم کن بعدب راه راست هدایت نه میتوانم حرف بزنم نه بهشماتوهین پیامبر (ص).اصحاب . حضرت . خلیفه.و امام چی کشییداند که نسل شماها حرامزاده ها بوجود آمد اسلام رشت کنه که نه توحرامزاده بتوانی با مادر و خواهر دختروعروسهت زنا ….یاتجاوز بکنی الان دور نیست حق مادر پدر برادر خواهر از موقع اسلام بوجود اومده جاهای که اسلام نیست فساد تجاوز خواهر برادر ومادر تو آقا توهین میکنی به الله ذلجلال……..اسلام …….توخواهرات دختران را به بدون نکا؟..؟یاهمون عقیدتون کسی درمیاری