آیا سردمداران حکومت امام زمانی، ملت ایران را ابله فرض کرده اند؟ ۱

موج ماله کشی ها و دروغ گویی ها و دست به سر کردن مردمان، سه دهه است که در سراسر مملکت امام زمان، با قدرت هر چه تمام تر هستی و نیستی مردم ایران زمین را خُرد و نابود کرده و این ویرانگری همچنان نیز ادامه دارد. یادواره مشهور پارسی می گوید: “سالی که نکوست از بهارش پیداست” ؛ حال انقلابی که با وعده دروغین آب و برق و اتوبوس مجانی در بهشت زهرا، دو دستی تقدیم خمینی و اطرافیان شارلاتانش چون ابوالحسن خان بنی صدر قرار گرفت؛ فرجامی بهتر و خوشایند تر از وضعیت غمبار زندگی مردمان ایران زمین در زمان حال، نخواهد داشت.

اکنون نیز تمامی مسئولین رژیم، از سید علی خامنه ای گرفته تا آخوندک های بی سواد و دزد و فرومایه محله ها، همگی سعی در ماله کشی بر روی حقیقت ور شکستگی حکومت امام زمان و دروغگویی در رابطه با بی اثری تحریم ها بر شرایط زندگی مردم ایران دارند. به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمود احمدی نژاد گفت: تغییرات اخیر در بازار سکه و ارز کاملا کاذب است و عده ای سعی دارند با روندی که به وجود آمده سود ببرند.

آیا به راستی مردم ایران چون گوسفندان معروف کتاب قلعه حیوانات جرج اورول عمل نمی کنند؟ چرا همواره ایشان بدون داشتن آگاهی چشم ها را بسته، دهان را گشوده و از کسانی پیروی می کنند که دشمن خونی ایشان هستند؟ تا کی قشر روشنفکر باید چوب ندانم کاری های افراد گوسفند صفت را بخورد؟

آیا به راستی مردم ایران چون گوسفندان معروف کتاب قلعه حیوانات جرج اورول عمل نمی کنند؟. چرا همواره آنان بدون داشتن آگاهی چشم ها را بسته، دهان را گشوده، و از کسانی پیروی می کنند که دشمن خونی اشان هستند؟. تا کی قشر روشنفکر باید چوب ندانم کاری های افراد گوسفند صفت را بخورد؟.

وی تصریح کرد: اگر مردم ارز بخواهند بانک مرکزی می تواند به راحتی ارز مورد نیاز مسافرت، تجارت و بقیه امور را در اختیار مردم بگذارد زیرا ذخیره کافی ارزی در کشور وجود دارد. رئیس جمهور ادامه داد: هم اکنون ۹۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی از محل فروش نفت داریم و ۳۲ میلیارد دلار نیز از صادرات غیر نفتی نصیب کشور می شود و در مجموع ۱۳۵ میلیارد دلار صادرات داشتیم و در مقابل در ۹ ماه گذشته ۴۴ میلیارد دلار واردات داشتیم که احتمالا تاپایان سال به ۶۰ میلیارد دلار می رسد.

احمدی نژاد افزود: این آشفتگیهای اخیر در بازار ارز و سکه کار عده ای دلال است که از خلاء های قانونی استفاده کرده اند و برخی اشتباهاتی که صورت گرفته است در این امر تاثیر گذاشته است از جمله اینکه ارز برای سرمایه گذاری در اختیار برخی افراد قرار گرفته اما آنها بجای سرمایه گذاری و واردات کالا آنها را در جیب گذاشته اند و در بازار اخلال کرده اند.

وی ادامه داد: این امر نتیجه بی اخلاقی است درحالی که سکه براساس قیمت جهانی قیمتی معادل ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان دارد عده ای آماده اند سکه ها را احتکار کرده اند و الان با افزایش قیمت دارند سود می برند اما در این اوضاع ندیدم کسی یا دستگاهی این مسئله را پیگیری کنند و فقط می گویند دولت دلالها را جمع کند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در اقتصاد کشور وجود ندارد گفت: چه کسی گفته اقتصاد ما وابسته به ارز است ما هم اکنون با تمام این بد اخلاقی ها هیچ مشکلی در اقتصاد نداریم و کار را حتی یک ساعت هم تعطیل نکرده ایم. رئیس جمهور با اشاره به بد اخلاقی در بازار سکه و ارز گفت: این کارها نه شرط اصولگرایی است، نه اصلاح طلبی و نه شرط ایرانی بودن. وی با اشاره به اینکه مشکل اخیر مقطعی است و به زودی همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

حال باید از آقای احمدی نژاد پرسید که مرد ناحسابی، تو ملت ایران را ابله فرض کرده ای؟. سه دهه است که شما و دار و دسته خط امامی و حزب اللهی تان بر گُرده مردم سوار شده و خیال پیاده شدن ندارید که هیچ، از بام تا شام یکسره دروغ به خورد مردم داده و شهروندان خود را گول زده و فریب می دهید. در گوشه به گوشه ایران زمین گرانی و تورم کمر خانواده ها را شکسته و ظلم و ستم و بی عدالتی بیداد می کند.

کارگران و خانواده های بینوایشان شب، سر گرسنه روی بالشت می گذارند و پدران و مادران چوب حراج به کلیه های شان زده اند، دختران و بانوان بینوای ایرانی، از سر ناچاری و نداری و گرفتاری، رو به خود فروشی و فحشا آورده اند و هر دقیقه بنیان ده ها خانواده، در آتش فقر و جهالت و نا برابری که شما و دوستان بسیجی و پاسدار تان به راه انداخته اید، می سوزد و نابود می گردد.

هر ساله میلیون ها نفر از کودکان و نوجوانان و جوانان ایرانی، به دلیل فقر مادی یا از رفتن به مدرسه و کلاس های درس باز می مانند و یا ترک تحصیل کرده و وارد بازار کار گل و آدامس فروشی می شوند؛ آمار دزدی و زورگیری و قتل و آدم ربایی ثانیه به ثانیه بالا رفته و دیگر هیچ شهروندی، از طبقه مردم عادی، از کمترین سطح امنیت اجتماعی برخوردار نیست؛ این جنایات و ستم ها، بلایی است که شما و رهبر چلاق و اسلام ناب محمدی تان بر سر مردم ایران زمین آورده اید.

فرتور کودکی را که در حال کار کردن، از فرط خستگی به خواب رفته است نشان می دهد، تعداد این کودکان بیشمار است و هر روز نیز صدها تن بدان ها اضافه می شوند، فقر و نداری بسیاری از خانواده های فقیر را وادار به فروختن کودکان می کند. این نوعی برده داری اسلامی است. اینجا مملکت امام زمان است.!

فرتور کودکی را که در حال کار کردن، از فرط خستگی به خواب رفته است نشان می دهد، تعداد این کودکان بیشمار است و هر روز نیز صدها تن بدان ها اضافه می شوند، فقر و نداری بسیاری از خانواده های فقیر را وادار به فروختن کودکان می کند. این نوعی برده داری اسلامی است. اینجا مملکت امام زمان است.!

بیماران ایرانی، از نوزاد و خردسال گرفته تا افراد پیر و پا به سن گذاشته، به دلیل گرانی داروها و مخارج سنگین بیمارستان ها و عدم پوشش بیمه های اجتماعی، از رفتن به بیمارستان ها و درمان خویش وا می مانند و در بستر بیماری می میرند؛ آقای احمدی نژاد این خون ها تمامن بر دستان آلوده به جنایت تو و رهبرانت ریخته شده و شما مسئول جان میلیون ها ایرانی هستید که در در فقر و بیچارگی و درماندگی شان جان می دهند.!

این روزها و با تحریم نفت ایران، قیمت مواد خوراکی پایه و معمولی روزانه بالا می رود و دیگر قشر عظیمی از مردم توانایی خوردن بسیاری از غذاها را نداشته و حتی از عهده خرج یک اُملت ساده برای شش نفر بر نمی آیند و افرادی که سرپرست یک یا چند خانواده اند، جملگی شرمنده اعضای خانواده خویش شده و مرگ را بدین زندگی نکبت بار ترجیح می دهند؛ شما می گویی تحریم بر ما اثری ندارد؟

فرتور نشان می دهد، قیمت شیر تولید شده در یکی از کارخانه های ایران، در فاصله سه روز، از ۱۰۵۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان افزایش یافته است. با این حال دولت احمدی نژاد افزایش تورم و گرانی بی سابقه را تکذیب می کند. زهی بی شرمی! زهی بی حیایی!

فرتور نشان می دهد، قیمت شیر تولید شده در یکی از کارخانه های ایران، در فاصله سه روز، از ۱۰۵۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان افزایش یافته است. با این حال دولت احمدی نژاد افزایش تورم و گرانی بی سابقه را تکذیب می کند. زهی بی شرمی! زهی بی حیایی!

باید پرسید منظور شما از “ما” چه کسانی هستند؟ آخوند های دزد، بسیجیان و پاسداران مزدور و حزب اللهی های خودفروخته که از گلوی مردم بریده اید و سرمایه ملت را به جیب ایشان میریزید؟، و یا “ما” به معنی قشر عظیم ملت ایران که در فقر و نداری و درماندگی دست و پا زده و به دریوزگی و گدایی افتاده اند؟. بی شک منظور شما از کلمه “ما” همان گروه دزد و فریبکار و جنایتکار نخست است که هم پیاله تان هستند و همراه یکدیگر، جرعه جرعه، خون مردم بیچاره را می نوشید.

هم میهن بوی قحطی می آید، بوی جنگ و باروت و موشک باران؛ بوی برادر کشی به خاطر یک تکه نان خشک، بوی تجاوز و دزدی و آدم ربایی بیش از پیش؛ برخیز ایرانی، غیرتت کجا رفته است؟. دستت را بر روی زانوانت بگذار و بایست و چشم و گوش هایت را باز کن؛ بوی نابودی میهن و دار و ندار و خانواده ات می آید، باز هم می خواهی سکوت کنی؟.

گیریم که بیست سال دیگر هم در قحطی و بیچارگی همچون مردم زیمبابوه زندگی کردی؛ آخرش که چه؟. آیا شرمنده خود و خانواده و مام میهن نخواهی بود که نشستی و سکوت کردی و سوختن وطن به دست بیگانگان را تماشا کردی؟. باید سراغ بقالی ها و عطاری ها را گرفت و پرسید که عالی جنابان آیا مقداری شرف و غیرت و جوانمردی و میهن دوستی در بساطتان پیدا می شود؟. اگر آری، مثقالی چند؟.

  • Tohid

    بوی دماغ سوخته می اید!!!

    طوری مقاله می نویسی انگار ما داریم تو فاضلاب زندگی می کنیم!!
    درسته وضع خرابه اما در این حد نیست که!!
    فعلا که قیمت دلار رو کنترل کردن !!
    ببینیم چه می شه!!