جامعه فرهنگ باخته ایرانی تُهی از امنیت و احترام برای بانوان و کودکان است ۴۱

چنانچه که حتی یک بار در خیابان های تهران، اصفهان، شیراز، رشت و یا هر یک از شهرهای بزرگ و کوچک دیگر ایران زمین قدم زده باشید، بدون شک متوجه جوِ زن ستیزانه و خالی از احترام اجتماع شده اید. حتمن جوان هایی را دیده اید که چند نفره در یک ماشین نشسته اند و در کنار خیابان آرام در حال حرکت اند و از هر راهی که می دانند، سعی در جلب توجه جنس مخالف خود دارند.

این تلاش برای جلب توجه همیشه آرام و بی آزار نیست و در بیشتر اوقات موجب ناراحتی و عصبی شدن بانوی ایرانی می شوند که از فشار عصبی موجود در خانه به اجتماع مسموم پناه آورده و زجر حجاب اجباری را به جان خریده و به خیابان آمده تا هوایی به سرش بخورد و سر و صدا و شلوغی شهر، افکار ناراحت کننده را برای لحظه ای هم که شده، از ذهن وی دور کنند.

در صورتی که هیچ مرد و جوانک بی کاری هم مزاحم بانوان ایرانی نشوند، این زنان زشت روی بسیجی هستند که جلوی ایشان را خواهند گرفت و به زندگی خصوصی دختران جوان ایرانی سرک خواهند کشید. آیا غیر از این است که یک زن در ایران فقط دارای حق و آزادی برای نفس کشیدن است و بس؟

در صورتی که هیچ مرد و جوانک بی کاری هم مزاحم بانوان ایرانی نشوند، این زنان زشت روی بسیجی هستند که جلوی ایشان را خواهند گرفت و به زندگی خصوصی دختران جوان ایرانی سرک خواهند کشید. آیا غیر از این است که یک زن در ایران فقط دارای حق و آزادی برای نفس کشیدن است و بس؟

اما اجتماع فرهنگ باخته و مردمانی که در جامعه مردسالار رشد کرده اند و زن ستیزی قسمت بزرگی از شخصیت های شان را تشکیل می دهد، همواره مزاحم بانوان شده و با بیان سخنان سخیف و راه افتادن دنبال زنان بینوا و نسبت دادن صفات زشت به ایشان؛ به طور کلی رویای بانوان در رابطه با قدم نهادن در خیابان و آرامش و روحیه یافتن برای ادامه کار روزانه شان را به کابوسی هولناک تبدیل می کنند و بیشتر اوقات بانوان، با حالتی عصبی تر و پریشان و خسته و دل آزرده، به خانه باز می گردند و افسرده می شوند.

بدون شک قوانین زن ستیزانه اسلام که تا حدودی در جامعه اسلامی ما پیاده می شوند، نقش بزرگی را در راستای آزار دادن بانوان ایرانی در خانه و بیرون از خانه، بازی می کنند. قوانینی که زن را نادان می خوانند و ارزش و اعتبار سخن یک زن را نصف ارزش سخنان یک مرد می شمارند و چنانچه زنی در ایران قتل برسد، طبق آن قوانین الهی قیمت جان و زندگی وی برابر با بیضه چپ یک مرد است. قوانین شرم باری که زنان را مجبور می کند تا در گرما و سرما، خود را در گونی های سیاه زشت بپوشانند تا مبادا مردان آن جامعه اسلامی قسمتی از بدن زنان را دیده و افسار پاره کنند.  اما پرسش اینجاست که شعور مردان و جوانان این مرز و بوم کجا رفته است؟

مردان و جوانان از فرط بیکاری و بی فرهنگی همه روزه در حال آزار و اذیت زنانی هستند که با وجود این همه خطر و بی احترامی، می خواهند خرید خانه را انجام بدهند و یا اینکه لباسی برای خود بخرند و یا اصلن می خواهند در خیابان قدم بزنند تا کمی شاد شوند و آرامش پیدا کنند. باید از آن جوانان بی تربیت که از کمترین سطح اخلاق و شعور برخوردار نیستند پرسید که شما خردباختگان سوپر مسلمان، چرا گمان می کنید هر بانویی که قدم در خیابان می گذارد، به دنبال مردی می گردد؟ چه کسی به شما این اجازه را داده است که به حریم خصوصی زنان و بانوان این مرز و بوم جسارت کرده و به هر دختری که می بینید پیشنهاد سکس و صیغه کنید؟ آیا به راستی آن کسانی که اینچنین مزاحم زنان رنج کشیده و اسیر قوانین اسلامی می شوند، لیاقت و شایستگی لازم و کافی برای زندگی کردن در یک جامعه سکولار دموکرات را دارند؟ آیا میزان شعور ایشان، قابلیت درک معنای آزادی را دارد؟

به راستی چنین ملت و جامعه ای که گرفتار مسائل جنسی است و بزرگترین مشکل قشر زیادی از جوانانش، یافتن زن صیغه ای و شهوت رانی است؛ ملت مردسالاری که در فهم معنای آزادی مشکل دارد و جوانانش به جای بلند کردن فریاد اعتراض شان، صدای گوشخراش ضبط ماشین های شان را بلند می کنند تا بلکه توجه افراد بیشتری را جلب کنند و کمی عقده گشایی کرده باشند؛ چند سال، چند ده سال و یا چند صد سال زمان احتیاج دارد تا به میزان درستی از سطح شعور و فهم و سواد برسد؟ تا به کی باید روشنفکران و اندیشمندان و آزادی خواهان چوب ندانم کاری ها و اشتباهات اخلاقی قشری را بخورند که حتی حاضر نیست برای فهمیدن موضوع تلاشی بکند؟

فرتور یک فاجعه اجتماعی که همه روزه ده ها هزار بار و به زشت ترین و بد ترین شکل های ممکن صورت میگیرد را نشان می دهد. به راستی چرا زنان ایرانی از کمترین حقوق اجتماعی برخوردار نیستند؟ چرا همواره یک مشت انسان نمای بی فرهنگ باید به خود اجازه دهند تا برای بانوان ایرانی به خاطر نوع لباس و طرز پوشش ایشان و یا چهره زیبای شان مزاحمت ایجاد کرده و لحظه ها را به کام زنان ایرانی تلخ تر از زهر نمایند؟

فرتور یک فاجعه اجتماعی که همه روزه ده ها هزار بار و به زشت ترین و بد ترین شکل های ممکن صورت میگیرد را نشان می دهد. به راستی چرا زنان ایرانی از کمترین حقوق اجتماعی برخوردار نیستند؟ چرا همواره یک مشت انسان نمای بی فرهنگ باید به خود اجازه دهند تا برای بانوان ایرانی به خاطر نوع لباس و طرز پوشش ایشان و یا چهره زیبای شان مزاحمت ایجاد کرده و لحظه ها را به کام زنان ایرانی تلخ تر از زهر نمایند؟

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد و هزاران مقاله در رابطه با آن نوشت؛ این بیماری ویروسی کودک آزاری است که گریبان جامعه ایران را گرفته و تبدیل به مد روز شده است. برای داشتن درکی بهتر از مفهوم کودک آزاری، نگارنده تعریف سازمان بهداشت جهانی از کودک آزاری را می نویسد و تلاش می کند تا هر چه بیشتر و بهتر و قابل فهم تر؛ مردمان ایران زمین را با معنای راستین کودک آزاری آشنا سازد؛ چرا که کودک آزاری تنها در کتک زدن و تنبیه کودکان خلاصه نمی شود و بسیار پیچیده تر از این ها می باشد.

کودک آزاری به تعریف سازمان بهداشت جهانی:
”کودک آزاری شامل رفتارهایی است که توسط افراد دیگرخصوصاً بزرگسالان نسبت به کودکان انجام می گیرد و به نوعی به سلامت جسمی و روانی کودکان آسیب می رساند. کودک آزاری بنا به تعریف سازمان بهداشت جهانی، عبارت است از آسیب یا تهدید سلامت جسم و روان و یا سعادت و رفاه و بهزیستی کودک به دست والدین یا افراد دیگر که نسبت به او مسئول هستند. از این روی، با تعریف سازمان بهداشت جهانی، هر انسان کمتر از ۱۸ سال کودک محسوب می شود و از دیدگاه حقوقی کودک یا صغیر به کسی گفته می شود که از نظر سن به رشد جسمی و روانی لازم برای زندگی اجتماعی نرسیده باشد.”

کودک نوزاد را اسیر هیولای دین کردن، جنایت است. چرا در کشورهای مسلمان آنقدر خشونت است؟ چرا آنقدر کشت و کشتار است؟ قتل های به اصطلاح ناموسی در کجا بیشتر است؟ عقب ماندگی و بی سوادی کدام یک از کشورها بیشتر است؟ اگر به همه این ها مراجعه کنید، سر از اسلام در می آورید و سمبل  آن هم در عربستان است. کشور جهل ، تاریکی، بی سوادی، شهوت و کشتن.

کودک نوزاد را اسیر هیولای دین کردن، جنایت است. چرا در کشورهای مسلمان آنقدر خشونت است؟ چرا آنقدر کشت و کشتار است؟ قتل های به اصطلاح ناموسی در کجا بیشتر است؟ عقب ماندگی و بی سوادی کدام یک از کشورها بیشتر است؟ اگر به همه این ها مراجعه کنید، سر از اسلام در می آورید و سمبل آن هم در عربستان است. کشور جهل ، تاریکی، بی سوادی، شهوت و کشتن.

تعریف سازمان بهداشت جهانی، عبارت است از : «آسیب یا تهدید سلامت جسم و روان و یا سعادت و رفاه و بهزیستی کودک به دست والدین یا افراد دیگر که نسبت به او مسئول هستند”. حال به نظر شما خوانندگان گرامی، خوراندن مطالب دینی و تزریق خرافات به کودکی که قادر به تشخیص درست از ناردست نمی باشد، کودک آزاری محسوب نمی شود و شخص سرپرست سزاوار مجازات نیست؟.

باید کودکان را از همه ی اجتماعات مذهبی که در آن آخوند و یا آخوند صفت، مشغول فضله پراکنی و دروغ گفتن و تزریق خرافات می باشند، دور نگاه داشت تا کودک از آسیب های روحی و روانی در آتیه ی خویش، در امان بماند. پاز آن چه گفته شد نتیجه گرفته می شود که اگر ما، کودک های بی آلایش و پاک خویش را درگیر مسائل دینی و آموزه هایش کنیم، عملی است که با جنایت برابر است.

دانش و آموخته ی های کودک بسیار کم و ناچیز می باشد تا بخواهد مسلمان و یا مسیحی و یا یهودی و زرتشتی و بودایی و… نام بگیرد. از این روی ما باید بیاموزیم که خوشبختانه، همه ی کودکان جهان، فقط انسان هستند و تا زمانی که درگیر هیچ دینی نشده باشند، انسان نیز باقی خواهند ماند. کودکان بسیار پاک تر و بی آلایش تر از آتند که درگیر مسائل دینی و فرایض موهوم الهی شوند.

در فرتور نمونه ای از کودک آزاری های اسلامی را مشاهده می کنید. یک دیوانه شمشیری را بر گلوی لطیف نوزادی بینوا می فشارد تا یادی از علی اصغر، فرزند امام حسین کرده باشد، باید این جانور را چه نامید؟ آیا باید به اعتقاد ایشان احترام گذاشت؟

در فرتور نمونه ای از کودک آزاری های اسلامی را مشاهده می کنید. یک دیوانه شمشیری را بر گلوی لطیف نوزادی بینوا می فشارد تا یادی از علی اصغر، فرزند امام حسین کرده باشد، باید این جانور را چه نامید؟ آیا باید به اعتقاد ایشان احترام گذاشت؟

کودکان ساده و زود باور و لج باز هستند، این جمله بدان معناست که وقتی شخصی به فرزند پنج ساله ی ما، از سفر محمّد با الاغش ” براق” به آسمان هفتم سخن بگوید و این دروغ شاخدار را جادو و معجزه ی الله بنامد، کودک به سادگی این موضوع را با جان و دل باور خواهد کرد و پس از آن حتّی اگر ما هر ساعت از شبانه روز را به صحبت کردن با کودک در این مورد که ” امکان ندارد کسی با الاغ به آسمان برود، چرا که الاغ اصلا توانایی پرواز ندارد” پبردازیم، بسیار سخت و غیر ممکن است که بتوانیم آن فکر مخدوش را از ذهن کودک بیرون کنیم.

اما کودک آزاری در جامعه فرهنگ باخته ایران زمین تنها محدود به آموختن خرافات دینی به کودکان و یا کتک زدن ایشان نمی شود؛ بلکه حقیقت امر این است که ما با به خیابان بردن کودکان خود، در حال کودک آزاری هستیم. جامعه ایران پر از خشم و نفرت و کینه است، پر از جرم و جانی و بیمار روانی است، پر از انسان هایی است که به دنبال دردسر می گردند و هنوز در دهه چهل گیر کرده اند و درگیر مشت کوبیدن به دیوار و چاقوی ضامن دار هستند.

بی شک هر روز که قدم در خیابان های شهرمان می گذاریم، مشاهده خواهیم کرد که دو نفر بر سر جای پارک ماشین و یا مسائل پیش پا افتاده دیگر، با قمه و چاقو و چماق به جان یکدیگر افتاده اند و از بد ترین و رکیک ترین الفاظ نیز استفاده می کنند؛ آینده کودکی که در چنین اجتماعی بزرگ شود چه خواهد بود؟ بدون شک زنان و کودکان ایرانی از کمترین حد امنیت و احترام اجتماعی برخوردار نیستند و جامعه یکپارچه بر علیه ایشان است.

  • خلیج همیشه عربی

    دیگه حیوون فرهنگ میخواد چیکار؟
    زیادی داری برای نوع ماده این حیوانات ایرانی سوسمارخور (به اصطلاح زنان) تره خرد میکنی .
    من چند نظر دادم که مورد استقبال زیادی قرار گرفته پس یعنی حرفام درست بوده
    زیاد به خودت سخت نگیر

    • Rosemana2001

      Bebin ki mige sosmar khor Hehe in ke laghabe ARAB HAYE KASIFE :)))))))))

      • Mooris_3000

        ای عرب دزد و جاهل:خلیج همیشه فارس

    • pastor amir

      ای انسانی که در یک مکان که همه به پارس بودن خود افتخار میکن میای وتوهین میکنی این را از جد خود محمد به ارث بردی میدانم شما هنوز در شهرتان درخت پیدا نمیشه ونه بوی از انسانیت دارید نه از چیز دیکه که در بین شما هم ادمهای شریفی هم پیدا میشود که نباید به انها توهین کرد خواشمندم وبرادران ازت میخوام دیگه این عمل خارج از انسانی راانجام نده وبه کسی ویا گروهی توهین نکن 

      • 112

         شا شیدم به هرچی عربه
        جد ما هم زرتشته نه محمد

    • نسل سوخته

      حیوون خودتی و هم نژادات و پیامبرتو جدو بر جدت
      بزرگترین شخص در تاریخ عربهای سوسمار خور محمد ابن عبدالله هست
      که اونهم وحشی تر از خودش خودشه واقها که اعراب بی ریشه هستن.

    • K1farahmand

      مگه نه اینکه  صفت سوسمارخور فقط و فقط برازنده قامت  اعراب بوده پس چرا یکی از خصلتهای قشنگ و پرمعنای خودتو به ایرانی ها منتسب میکنی  البته ناگفته نماند که صفات دیگه ای مثل زن باز و شرابخوار و امثال اینها هم مختص خودته پس زیاد خون کثیف و نجس خودتو آلوده تر از این نکن که یه موقع ایشالله (هر چه زودتر…!) سرطان یقه اتو میگیره میفتی سقط میشی جنازه ات میمونه رو زمین خوراک یه مشت کفتار و لاشخور میشه تعفن همه جا رو بر میداره پس لطف  کن خفه خون بگیر

    • arab kosh

      عرب کثیف ملخ خور  امثال تو رو باید دار زد  ….اسرائیلی ها خوب جررتون میدن ………. از کی تا حالا توو کثیف ملخ خور   آ دم شدی که به زنای ایرانی توهین میکنی ……  درتو بزار  

    • Maryw

      ayi arab yaveh go baz on dahan goshadat ro baz kardi va dar mord irani ha yaveh goi mekoni, mardak arab sosmar khor,to hata yek moye gandedeh irani ham nemishavi, ,boro be on mohamad zan baz ka harshab ba yek zan mekhabideh va arzeshi bari zan gael nabod eftekhar kon ka liagat shoma arabha hamin hasto bas, chon khodtan ham az hamin geshre mohamamdi hastid, pas on dahan nejestat ro beband va nazar ka iranhi beshtar as in be to fosh bedan.vasalam

    • Musiclove538

       baba ki sousmar mikhore?? arab ya irani ???arab jan mohhamadetoun be sousmar khori va khar boudane arab eghrar karde boud akhe arabi ke zan ro zende be gour mikard che entezari mire???ounam az paiambaretoun ba eftezahi ke bar avord ba ayeshe!!! khak bar saretoun ba oun farhange kasife mohhamadi toun!!!!khalije hamishe fars be kourie cheshme har chi arabe

    •  هر چیزی بیشتر باشه نشونه ی صحت اون نیست.
      گاهی اوقات نشونه ی حماقته…

  • Abtin Yekta63

    Az ARAB ha motenaferam ham khodeshoon ham Islame kasifeshoon ham peyghambare pedofilishoon.

  • Ahangarkaveh14

    یک مشت حیوان وحشیند در کالبدی شبیه انسان

  • Ahangarkaveh14

    خلیج کیری حالا این سوسمار ها مادرتو گاییدن که توی بزمجه متولد شدی میای گوه زیادی میخوری سخت نگیر آره منم شنیدم که از ننه ی جندت استقبال زیادی در باغ وحش های ایران شده اره میگم که درسته اره مادر جنده ای مطمئن باش.

  • Razmjoo Kafar

    این دین لعنتی و ویرانگر از هر جهت چنان به لجن اغشته است که بوی نامتبوعش تمامی دنیا را فرا گرفته است.
    ❊ و مشنگی که خلیج فارس را چیز دیگری مینامد، بهتر است بداند که اگر دوباره کثافتِ وجود ناشریف خود را با تعویض این نام تاریخی، نشان دهد، بجای 
    اسپند دود کردن برای خود، باید که منتظرِ عکس العملی شایسته از طرفِ ایرانیانِ وطندوست باشد. ❊  

  • Abtin Yekta63

    Dustan ARABHA ajib sookhtan ke khalije hamishe PARS hamishe PARSE.besooz ARABE BI TAMADON ke hameye eftekharatetoon dar shekam va zire shekam kholase mishe.

  • محمد شفیع الرحمن

    اگر از شرور و فتن نجات خواھید نانوان را احترام بگزارید و شفقت را بر کودکان  واجب شمارید۔ زنان وجہ سکون و کودکان رھنما بہ بہشت۔

    • Musiclove538

       arab dar biaban malakh moikhorad sage esfehani nono gosht mikhorad !!!

  • Mamali1234

    البته با عرض پوزش از حیوانات اهلی . مگر حیوانی چون انسان شاخ و دم داره . حیوان حیوان است دیگر . 

  • nima

    تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آورید
    ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۰۲۷۰
    ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۷ﮐﺘﺎﺏ۷۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۶۶۰
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ۲ﺷﻤﺎﺭﻩ۵۷۲
    ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۱ﮐﺘﺎﺏ۶ﺷﻤﺎﺭﻩ۲۹۹
    عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!

    • 69

       متاسفانه دیدینی دارم که پیامبرش بچه باز بوده ….

    • زرتشت سوسک خور

      این زرتشت سوسک خور بوده که با برادرش سرختشت سگ خور تجاوز می کرد.

      ای سگ وحشی(سگ تازی) مجوس نجس شده ؛ ای سوسک خور
      چرا صفت؛منش:خصلت و ذات وحشی که همان تازی است را به اقوام با شرف و غیور همیشه اصیل عرب نسبت می دهی؟

      ای پا ره (س) پاره (س) پاره (س) = یعنی سه بار پاره شده؛
      سوال ما این است که کلمه خلیج عربی است یا پ. ا.ر.ه. سی ؟
      اگر عربی است (که واقعا عربی است) پس چرا پ.ا.ر.ه. سها ان را بکار می برند؟منظور من چرا این کلمه یا کلمه های دیگر را از فرهنگ ناب عربی میدزدند و یا غارت میکند؟ایا این نوعی دزدیدن فرهنگی از فرهنگ دیگر نیست؟
      پس نتیجه میگیریم که دو کلمه خلیج العربی هر دو عربی هستند.
      اما دو کلمه خلیج پ. ا.ر.ه .س. یکی عربی و دیگری پ.ا.ره سی است. 

      • Musiclove538

         tamame alghabe piambar va arab ro be iraniha va zartoosh nesbat midi yani enkar mikoni ke arab dar biaban mar va malakh mikhord???? arabe dorough gou

  • Vahid Sepas

    کس ننه همتون .یه مشت اواره ی بدبختین شماها که از سره کونسوزی به این کار افتادین.ننه ی همتون و میگاییم

    • ارش

      کس ننه تو که تربیت یادت ندادن

      • Craftwerkagg

        آفرین بر تو

    • نسل سوخته

      میره
      ههههههه
      انگار تو بیشتر داری میسوزی.

      • Craftwerkagg

        عالی گفتی

    • Shavadoon_123

      خفه شو مادر جنده مزدور

    • Musiclove538

      boro aval nane khodet ro az baghale akhonda bekesh biroun rasti abjit ham navar behdashti hash ro touye dastshoeie khounamon ja gozashte bego biad jamesh kone vahid jan

  • Abazarghafary

    ابر آمد و بر سر مترو تهران  شاشید .. مترو از کار فتاد و درخاک و  گل بتپید //ملای جاکش که میخواست تنگه را بند کند .. با آمدن یک جزئی باران به خودش رید، که رید  //…………این کس خلان که افسار به گردان بستند …کوکلس کلانند یا که مسلم هستند ؟؟//فردا که منفجر و  شهید کیر آخوند شدند… نخواهند فهمید که بازیچه کدام دست هستند.//…..این عکس محمد که ۶ در ۴  بودست ….  در موزه عاقلان روزگار بودست .//این عکس کمی هم سانسور شده است …چون کیر محمد همیشه در کار بودست .//

  • Craftwerkagg

    یک مشت مادر جنده کثافت و مزدوران  گه تر از خودشان در حال تاخت و تاز هستند به کجا  ؟ خر بیار معرکه بار کن .

  • زرتشت سوسک خور

    این زرتشت سوسک خور بوده که با برادرش سرختشت سگ خور تجاوز می کرد.
    ای سگ وحشی(سگ تازی) مجوس نجس شده ؛ ای سوسک خورچرا صفت؛منش:خصلت و ذات وحشی که همان تازی است را به اقوام با شرف و غیور همیشه اصیل عرب نسبت می دهی؟
    ای پا ره (س) پاره (س) پاره (س) = یعنی سه بار پاره شده؛سوال ما این است که کلمه خلیج عربی است یا پ. ا.ر.ه. سی ؟اگر عربی است (که واقعا عربی است) پس چرا پ.ا.ر.ه. سها ان را بکار می برند؟منظور من چرا این کلمه یا کلمه های دیگر را از فرهنگ ناب عربی میدزدند و یا غارت میکند؟ایا این نوعی دزدیدن فرهنگی از فرهنگ دیگر نیست؟پس نتیجه میگیریم که دو کلمه خلیج العربی هر دو عربی هستند.اما دو کلمه خلیج پ. ا.ر.ه .س. یکی عربی و دیگری پ.ا.ره سی است. 

    • Mooris_3000

      vaghean barat motasefam akhe toye arabe ahmagh az tamado chi saret mishe???tamadon yani iran yani irani … arabaye badbakhte pa pati kole amvale iirano gharat kardan…chon dozdi tu khooneshoone…badbakht pedarane shoma dokhtarano zende begoor mikardand to vaghean chi hasti???heyfe heyvoon lke be to began to az sag kamtari…yadet bashe keshvaraye koochoolooye arabi ye zamani tahte solteye irani boodand hala vase ma shakh shodan bi namoosa…

  • Balarood_1234

    چرا قران سالها بعد از مرگ محمد بن عبدالله تدوین شد یا به نظم آمد؟ چرا محمد بفکر این نیافتاد تا زمانی که زنده است چنین کاری کند؟ چرا در بسیار قسمتهای  قرآن امتیازهای محمد از قبیل تعداد زوجها و غیره با دقت بیان میشود اما در آنجا که اگر محمد فوت کند آیه های قرآن میتوانند فراموش شوند یا طوری دیگر بیان یا تفسیر شوند چنین سهل انگاری میشود؟ منتقدان اسلام میگویند که قرآن توسط خود محمد و برای منافع خود او و گروه اش خلق شد و وقتی که محمد به تمام آنچه میخواست دست یافت دیگر نیازی نمیدید که هر آنچه در رابطه با قرآن گفته است را مکتوب کند زیرا که به هر آنچه خواسته بود چون قدرت،ثروت و زن رسیده بود و مکتوب کردن قرآن علاوه بر صرف وقت بعد از مرگ او چه سودی میتوانست برای او داشته باشد. اگر اینگونه که منتقدان اسلام میگویند درست نیست و بگوییم سهل انگاری از محمد بن عبدالله بوده است پس چرا الله که طبق گفته محمد بن عبدالله از همه چیز آگاه است به محمد گوشزد نکرد که با مرگ او میتوانند آن آیه ها که برایشان جانهای بسیاری گرفته شده بود و خون های بسیاری ریخته شده بود فراموش شوند یا به شکل دیگری تنظیم و تدوین شوند؟ چرا الله که در مورد بسیار چیزها چون رفتار خشونت آمیز با ناباوران،تعداد زنهای محمد،منافع و مزایای او و غیره آنقدر دقیق است اما در اینجا چنین فراموشکار یا کم توجه میشود؟

  • Balarood_1234

    پس از واقعه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، هنگامی که نظر داوکینز را در مورد تغییراتی که
    جهان از این پس به خود خواهد دید جویا شدند، داوکینز پاسخ داد: “بسیاری از ما دین و
    مذهب را تنها به شکل چرندیاتی بی ضرر نگاه می‌کردیم. ما فکر می‌کردیم که گرچه ایمان
    ممکن است هیچ شاهدی برای اثبات خود نداشته باشد، ولی می‌تواند همانند چوب زیر بغل،
    تکیه گاه و تسلی خاطری برای افراد باشد و از این رو آن را بی ضرر می‌دانستیم. ۱۱
    سپتامبر همه این دیدگاه‌ها را زیر و رو کرد. این واقعه به ما نشان داد که مذهب
    چرندیاتی بی ضرر نیست بلکه می‌تواند به چرندیاتی بسیار خطرناک و مرگبار تبدیل شود.
    مذهب خطرناک است زیرا به افراد اطمینان کامل و غیر قابل تغییری نسبت به بر حق
    بودنشان می‌دهد. مذهب خطرناک است زیرا به افراد شجاعت کاذبی برای کشتن خود می‌دهد.
    چنین شجاعتی به نوبه خود تمامی مرزهایی که جلوی کشتن دیگران را می‌گیرد از میان
    برمی دارد. مذهب خطرناک است زیرا دشمنی و کینه را نسبت به دیگران، تنها به دلیل این
    که رسوم به ارث رسیده متفاوتی دارند، بر می‌انگیزد. مذهب خطرناک است زیرا ما جملگی
    پذیرای احترام غریبی نسبت به آن هستیم که موجب شده‌است تا مذهب از هر گونه نقد و
    انتقادی مصون باشد. بیایید تا همگی چنین احترام احمقانه‌ای را کنار بگذاریم.”

  • roomy

    – ماجرای  رقابت عشقی میان امام حسین و یزید چه بوده است؟

     نقد زندگی امام حسین و واقعه کربلا

    زن هوسباز و زیبارویی بنام ” ارینب ” که در ابتدا معشوقه یزید بود اما در استانه ازدواج با یزید به خاطر وعده وعیدهای امام حسین دل از یزید برید و به عقد و ازدواج امام حسین در امد. ( الامامه و السیاسه ، صفحه ۱۶۶) (ثمرات الاوراق ابن حجة حموى ، نقل از پند تاریخ ، جلد ۱، صفحه 

    • Musiclove538

       agha ina zatan va khanevadegi haroomzade va zn bzaz boodan be baba bozorgesh mohhamade kasif rafte bood khahar madare 11 ta shoon ro gaeidan 12 homish male khodame manzooram mahdie moode

  • S2wq

    khak bar sareton zan zalil hayeh avazi vagti kireto boridan gozashtan to dahanet digeh az in galata nemikoni 

  • Malakalshoara

    زن جنده ها با پول نفت ملت ایران چه کردید ؟ اینها خانه هست که نشان میدهید یا کلبه گلی ؟زن جنده ها پول را به سویس و کانادا میبرید این ملت باید اینجور زندگی کند ؟ در خرابه  تا با  یک زلزله کوچک ویران شود ؟ کیر به این دین و این اسلام و این آخوند و این قرآن .

  • ali hasan

    علی شریعتی(حیف است بگم دکتر! چون احمدی نژاد پیش او پروفسور چرند بافی است!) گفت “مذهب علیه مذهب” ایا اینجا زن علیه زن را نمیبینید؟ تا وقتی که زنان شله زرد پختن را یاد میگیرند وبه دخترانشان یاد میدن! ما مردها باید برای تعالی انها زندانی وشکنجه بشیم؟ چرا؟ مگر ما “طاهره” زن ازاده وازاد اندیش روشن فکر وروشن گر را نداشتیم؟ چرا وقتی صحبت از”قزوین” میشه بیاد همجنس بازی مردان می افتیم،ولی هرگز یادی از طاهره قزوینی نمیکنیم؟ چون ملا اینجوری میخاد؟ چون پوسورمانیم؟ (پوسور در زبان اذری اشغال ذمعنی میده و به ات اشغال میگن(پوخ پوسور!))