میهن فروشانی که کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند، دشمن مردم ایرانند ۸

در طی روزها و هفته های گذشته نویسندگان، فعالین سیاسی، وبلاگ نویسان و تمامی کسانی که از دور و نزدیک دستی بر آتش سیاست ایران زمین دارند و با شرایط موجود به نوعی مشکل داشته و مخالف این همه ستم و استبداد می باشند انتخابات مجلس نهم را تحریم کرده و از مردم خواسته اند تا کسی در انتخابات شرکت نکند.

می توان ادعا کرد که پس از مدت زمان بسیار طولانی، تمامی حزب ها و گروه های مخالف رژیم در یک امر به توافق رسیدند و آن هم تحریم همه جانبه انتصابات رژیم است. اپوزوسیون و گروه های کوچک و بزرگ دیگر، مردم را دعوت کرده اند تا در روز دوازدهم اسفند ماه، خود را در خانه حبس کرده و به مدت یک روز از خانه شان خارج نشوند. رژیم جنایتکار اسلامی از عدم حضور مردم اطمینان پیدا کرده و بسیار دستپاچه و نگران گشته و دست به هر کاری زده است تا مردم را پای صندوق های رأی بکشاند.

نام این مردک تازی پرست نقی مختاری است. ایشان با داشتن مدرک بی اعتبار فقه از دانشگاه امام صادق، قصد دارد نماینده مردم تهران باشد. باید به حال مردمی که این مردک بیگانه پرست که سواد خود را در ده جز قرآنی که حفظ کرده می داند، خون گریست.

نام این مردک تازی پرست نقی مختاری است. ایشان با داشتن مدرک بی اعتبار فقه از دانشگاه امام صادق، قصد دارد نماینده مردم تهران باشد. باید به حال مردمی که این مردک بیگانه پرست که سواد خود را در ده جز قرآنی که حفظ کرده می داند، خون گریست.

می توان گفت که به جز مشتی مزدور و خود فروخته و بسیجیان و حزب اللهی های فرومابه و همچنین نیروهای بیگانه ای که سید علی خامنه ای، با پول نفت توانسته از کشورهایی چون سوریه، عراق، لبنان، بحرین و… بخرد و به خدمت خود در آورد؛ هیچ کس دیگری در بازار کساد و متروک انتخابات دولتی، شرکت نخواهد کرد و رژیم در بد ترین شرایط خود قرار داشته و از کمترین پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار نیست. البته باید اعتراف کرد که از شهرستان های کوچک و روستاهای اطراف شان، انتظار همراهی و همدلی با سایر مردم ایران نمی رود.

از آنجا که در روستاها و شهرستان های کوچک، همه با یکدیگر فامیل و دوست و آشنا هستند؛ مردم همیشه در “رو در بایستی” قرار گرفته و حتی اگر قلبن راضی به انجام کاری نیستند، بابت نسبتی که برای مثال با کاندیدای نمایندگی مجلس دارند، در انتخابات شرکت کرده و به وی رأی خواهند داد. این بیماری “رو در بایستی” و مرض “تعارف” هم جزئی از مشکلات اخلاقی و معضلات فرهنگی ایران امروز هستند که باید سر فرصت مناسب در رابطه با آن ها، چندین مقاله نوشت.

حال چنانچه از مسئله شرکت یا عدم شرکت مردم در انتخابات بگذریم، می توانیم به نکته ای بیاندیشیم که تا کنون، کمتر نویسنده ای در رابطه با آن مقاله ای نوشته است. آن نکته این است که به راستی این مزدورانی که کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند و هزاران میلیارد تومان خرج کرده اند و برای گرفتن رأی، میان مردم ساندویچ و کارت شارژ و گوشی موبایل پخش کرده اند چه موجودات پست و بی ارزشی هستند؟ آیا این خودفروختگان بی مقدار، چشم و گوش های خود را بسته و درد و رنج و آوارگی مردم را نمی بینند؟

آیا کاندیداهای نمایندگی مجلس از داغ دل مادران پارک لاله بی خبرند؟ آیا آن جیره خواران پلید از بلایی که رژیم اسلامی با تکیه بر قوانین شریعه قرآن بر سر ترانه موسوی و کیانوش آسا و سهراب اعرابی و ندا آقا سلطان و امیر و شبنم و محمد و صانع و هزاران هزار جوان دلاور و آزادی خواه ایرانی آورد، خبر ندارند و یا ایشان خود را به کَری و کوری زده اند؟ یک انسان چقدر می تواند بی وجدان و بی اخلاق باشد که تمامی ظلم و ستمی را که بر ملتش روا می دارند را تماشا کند و آنگاه با بی حیایی و بی شرمی تمام خود را کاندید نمایندگی مردمی نماید که تا خرخره، در بدبختی و بیچارگی و درماندگی فرو رفته اند و در حال غرق شدن می باشند؟

فرتور آخوند سپاسی را نشان می دهد. ایشان هم کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند. همانطور که می بینید، این آخوند بی سواد و فرومایه همچون دیگر آخوندها که در دروغگویی و عوام فریبی مهارت خاصی دارند، برای تبلیغات بیشتر و فریفتن مردم به میان فقرا رفته و قصد دارد نقش قاتل اول شیعیان، علی را بازی کند.

فرتور آخوند سپاسی را نشان می دهد. ایشان هم کاندیدای نمایندگی مجلس شده اند. همانطور که می بینید، این آخوند بی سواد و فرومایه همچون دیگر آخوندها که در دروغگویی و عوام فریبی مهارت خاصی دارند، برای تبلیغات بیشتر و فریفتن مردم به میان فقرا رفته و قصد دارد نقش قاتل اول شیعیان، علی را بازی کند.

نکته دیگر این است که کاندیدای نمایندگی مجلسی شدن که سر تا پای آن فرمایشی و دروغین است و حرف اول و آخر را رهبر و نوکرانش می زنند و نمایندگان آن مجلس، جز مفت خوری و غارت کردن سرمایه ملی و ژست های عوام فریبانه گرفتن، کار دیگری نمی کنند؛ امری بسیار ضد مردمی و ضد میهنی است. تنها وطن فروشان و انسان های بی شرف هستند که حاضرند بر خون پاک کشته شدگان راه آزادی گام برداشته و بر دستان کسی بوسه بزنند که دستور کشتن جوانان میهن را داده است.

از آنچه گفته شد نتیجه می گیریم که اشخاصی که کاندید نمایندگی مجلس شده اند، ده ها بار از مردمی که دوازدهم اسفند ماه در انتصابات دولتی شرکت می کنند، وقیح تر، بی حیا تر و بی شرف ترند و از عشق و دوستی نسبت به وطن و هم میهنان در بندشان، تُهی هستند. نمایندگان مجلس کنونی و نمایندگان مجلس های آتی، تا زمانی که آخوند بر مملکت حکومت می کند و جان و مال و دارایی مردم از کمترین ارزش و اعتباری برخوردار نیست و ملت بزرگوار ایران درمانده و بی دفاع می باشند و سایه جبر، استبداد و خفقان بر سراسر این مرز و بوم گسترده شده است؛ دشمنان خونی مردم ایران زمین می باشند و حتی از تازیان نیز بیگانه ترند.

  • خلیج همیشه عربی

    بیخود لاپوشانی نکن این باغ وحش(ایران) فقط به دست این نمایندگان ودین مبین اسلام داره با مظاهرمدنیت
    آشنا میشه .پیش ازاون چی بودید؟ یک مشت حیوون خطرناک مضحک که کاری جز تجاوز وغارتگری بلد نبودید
    اما خداوند از عالم غیب (باتوجه به اینکه لطف اوجهان شمول است) عنایت کرد وامامی برای شما ازبهشت فرستاد وشماحیوونهارو با اخلاق وانسانیت آشنا کرد. حضرت امام خامنه ای میفرمایند:ولایت فقیه برای شما یک هدیه ی الهی است.
    پس بیایید یکبار آدم باشید وازاین فرصتی که جهت آدم شدن دراختیارتون قرار داده شده (حکومت اسلامی وولایت فقیه) نهایت استفاده روبکنید

    • نسل سوخته

      خداوند عالم غیب چوب جادویی خود را در مقعد سگ وارد کرد و ۱۳ بار آنرا چرخواند ناگهان به حول و قوه الهی موجودی بس کریه و زشت از مقعد سگ برون آمد که آن را عرب نامیدند.

      • Farid_lvr

        عزیزان این بسیجی حرومزاده از اون سردسته باندهای سرکوب و حزب الهی ناموس باخته به این آخوندهاست. این حرومزاده ها از سپاه و وزارت اطلاعات حقوق میگیرن که رو این وبسایتها کامنت بذارن. هزار تا اسم جور واجور هم رو خودشون گذاشتن: ارتش سایبری،رزمندگان جنگ نرم و… هرکدومشون هم چندتا سایت رو به کنترات گرفتن. حتی سایتی مثل یاهو که کافیه یک خبر در مورد ایران روی صفحه اولش بزنه بلافاصله این گله ها میریزن و علیه امریکا و غرب کامنت میذارن: مثل:die on america که گرامر و اصطلاح این جمله نشان از اوج بیسوادیشونه. عمدا هم کامنت های موهن و تحریک کننده میذارن که مسیر کل نظرات درباره اون خبر عوض بشه و خشم همه رو یک جوری در بیارن. این آقا عرب نیست. من خودم هفت سال تو خوزستان با همین مردم عرب زبان دیوار به دیوار زندگی کردم و به جرات میتونم بگم اگر در حس میهن دوستی از بقیه جلوتر نباشند عقب تر هم نیستند.البته این مزدور تو این کامنتش خودشو لو داد که از سگهای هار ولایته. توصیه من به همه شما دوستان اینکه از کنار این لجن پراکنی این افراد معلوم الحال و متعصب بگذرید و نظر خودتون رو فقط در مورد اون خبر بذارید. مطمئن باشید اینها زمانی به هدف کثیفشون میرسن که باقی کامنتها حول جواب به خودشون بگذره.
        پیروز ایران ایرانی سرفراز….

    • iran

      دیوث عرب پرست!
      چرا کس می گی؟!!
      عربها تا پیش از زمان اسلام که داشتن عن و گه هامدیگه رو می خوردن
      این محمدبن عبدالله بود که اون ها رو اندکی به مقام انسانیتت و فرهنگ رسوندو اونها رو متحد کرد و حکومت عربی تشکیل داد
      کس کش! ایرانیها از حدود ۳۸۰۰سال پیش(مادها) حک.مت تشکیل داده بودن و چادرنشین نبودن! شماها که دوران تمدن و شهرنشینی تون به ۱۵۰۰سال هم نمی رسه!
      مردک بی شعور بی سواد!
      اگر نمی دونی بدون، به پیامبر اسلام به این خاطر میگن:آمّی، که اهل ام القرا (یعنی مادر روستاها، روستای خیلی بزرگ:مکه) بوده. یعنی مکه هنوزشهر نبوده و مثل روستا بوده. چون برای اینکه شری لخواد تشکیل بشه، باید فرماندار و دروازه و داروغه و … داشته باشه که مکه هیچ کردوم از اینه ارو نداشته
      آخوندهای کثیف می گن: امی یعنی بی سواد!! واقعا باید به سواد این آخوندهای بی سواد تبریک گفت!
      این کس شعرهایی هم که آخوندهای کثیف می کنن تو کونت! بنداز بیرون!

    • Yajlou1368

       میتونی فکر کنی امام به کی میگن ؟ اصلا مغزت چنین چیزی رو تحلیل میکنه !؟؟؟؟ تو یه ملعونی که جای بت خامنه ای دو زاری رو میپرستی !  واسه همینه تو این سی سال به اندازه ۱۰۰ سال از دنیا عقب موندیم!! راستی این سایت که توسط همون ملعون فیلتر شده ، خودت با چی وصل شدی ؟؟؟ مگه امامت نگفت vpn  جرمه ؟؟؟؟ شما ها همینید همه نسخه هاتون واسه دیگرانه چون جای مغز تو کلتون پهههههن خامنه ای رو کردین . بخورید نوش جونتون ، خلایق هر چه لایق

  • نسل سوخته

    آخوند یعنی دروغ آخوند یعنی کثافت آخوند یعنی نجاست آخوند یعنی بی هویتی بی ریشگی بی پدرو مادری
    در یک کلام آخوند=عرب

  • jigare mamaneto arabe mooshkhor

  • mehraban

    شاید بهتر باشد که از این خشم و کین دست برداریم. هر کسی با توجه به شرایط و خواسته هاش دست به یک سری انتخاب و فعالیت می زند
    حتی در یک نظام کاملا دیکتاتوری مثل ایران اعتراض به کسانی که با سیستم حکومتی کنار می آیند دور از آزاد اندیشی است 
    شاید کسانی که با سیستم کنار آمده اند، آگاهانه یا نا آگاهانه، اکثریت باشند. اگر آرزوی دموکراسی داریم شاید بهتر باشد که باور کنیم آنها وجود دارند و خائن تر از ما نیستند
     روزی که  بتوانیم بدون قهر عملکرد یکدیگر را نقد کنیم خواهیم توانست با یک هویت سیاسی و آگاه انتخابات برگزار کنیم