هر دم از این باغ بری می رسد؛ دیپلمات حکومت اسلامی “بچه باز” از آب در آمد! ۳۱

حکومت اسلامی در طی سه دهه گذشته با کردارهای ضد انسانی و شرم آور خود چه در سطح بین المللی و چه در داخل کشور و با شهروندان ایرانی، تمامی آبرو، اعتبار، ارزش و احترام ایرانیان را در نزد جهانیان از بین برده و از ایران و ایرانی، چهره ای زشت و ترسناک در دیدگاه مردمان دنیا بر جای گذاشته است.

رژیم اسلامی همه ساله و در روزهایی همچون سیزدهم آبان ماه، با به خیابان آوردن مزدورانِ خود و سایر ملت خردباخته و شعار های زشت و خجالت آوری چون “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” دادن و به آتش کشیده پرچم آن کشورها و تهدیدهای پوچ و توخالی کردن و مردمان ایران را خشمگین و گستاخ و عقب افتاده نشان دادن، کمترین اعتبار جهانی برای مردمان ایران باقی نگذاشته است.

حال در این شرایط بغرنج که مردم ایران باید به کوچکترین رخداد نیکو و غرور آفرینی چنگ زده تا بلکه بتوانند کمی احترام و آبرو در نزد جهانیان برای خود دست و پا کنند، یک دیپلمات خردباخته و بی شرم رژیم اسلامی در برزیل، به آزار و اذیت جنسی کودکان در استخری پرداخته و توسط پلیس به جرم کودک آزاری بازداشت شده و لکه ننگی بر دامن ایران و ایرانی بر جای گذاشته است.

کودک آزاری به هر نحوی، یکی از پلیدترین رخدادهای موجود در جهان است. کودک آزار فردی بیمار و روان گسیخته می باشد که شایستگی زندگی در جامعه انسانی را نداشته و باید در جایی زندانی و یا بستری شود. دیپلمات ایرانی که آن دختر بیگناه را مورد آزار جنسی قرار داده، نه تنها آبروی ایرانیان را برده بلکه برای آن دخترک بینوا، کابوس هولناکی را ساخته که تا پایان عمر، همراهش خواهد بود.

کودک آزاری به هر نحوی، یکی از پلیدترین رخدادهای موجود در جهان است. کودک آزار فردی بیمار و روان گسیخته می باشد که شایستگی زندگی در جامعه انسانی را نداشته و باید در جایی زندانی و یا بستری شود. دیپلمات ایرانی که آن دختر بیگناه را مورد آزار جنسی قرار داده، نه تنها آبروی ایرانیان را برده بلکه برای آن دخترک بینوا، کابوس هولناکی را ساخته که تا پایان عمر، همراهش خواهد بود.

به گزارش پارسی دِیلی نیوز؛ «دیپلمات حکومت اسلامی، در استخر یک باشگاه برزیلی معروف، پس از بازداشت در حالی که لباس شنا بر تن داشت به یکی از مراکز پلیس منتقل شد و سپس دخترانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند نیز به پلیس منتقل شدند و به همراه خانواده های خود علیه وی شکایت کردند.

پلیس برزیل روز گذشته اعلام کرد یک دیپلمات جمهوری اسلامی را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت کرد. پلیس در بیانیه ای تاکید کرد: دو مرد که یکی از آنها دیپلمات جمهوری اسلامی است هنگام آزار جنسی دو دختر ۷ و ۱۵ ساله در یکی از استخرهای پایتخت بازداشت شدند.

پلیس هویت دیپلمات را فاش نکرد. بر اساس قوانین این دیپلمات به دلیل برخورداری از حصانت دیپلماتیک نمی تواند در زندان بماند و همچنین محاکمه نخواهد شد اما پرونده او به وزارت خارجه برزیل ارسال شد. به گزارش العربیه، مطبوعات برزیل اما به جزئیات بیشتری از موضوع پرداختند و اعلام کردند این دیپلمات هنگام شنا به زیر آب می رفت و اقدام به آزار جنسی کودکان می کرد.

بر اساس این گزارش حدود ۱۰ کودک در استخر شنا می کردند و یکی از آنها که چندین بار توسط دیپلمات جمهوری اسلامی مورد آزار قرار گرفت با صدای بلند فریاد کشید و سپس خانواده او به سمت وی شتافتند و پس از اینکه از ماجرا آگاه شدند دیپلمات و همراهش را به پلیس تحویل دادند.»

به راستی این رخداد شوم مایه ننگ و خجالت تمامی ایرانیان است زیرا که تمامی مردم ایران شریک جُرم آن دیپلمات بی شرم می باشند؛ چرا که اگر مردم ایران در برابر جنایات و اعمال نکبت بار رژیم سکوت نکرده و سی و سه سال، تن به هر خفت و ذلتی نداده بودند و در برابر حکومت می ایستادند و نظام اسلامی را به زیر می کشیدند، شخص بیماری چون آن دیپلمات کودک آزار، هرگز به عنوان نماینده مردم ایران در برزیل، حضور پیدا نمی کرد.

این نگاشته را با جمله ای از آلبرت انیشتین به پایان می بریم که می گوید: “دنیا به دست کسانی که کارهای شیطانی انجام می دهند نابود نخواهد شد، بلکه توسط کسانی از بین خواهد رفت که افرادی را که کارهای شیطانی انجام می دهند می بینند و کاری نمی کنند”.

این عکس رفتار وحشیانه نیروهای بسیج و انتظامی را با بانوان ایرانی به روشنی نشان می دهد، نکته ای که بیش از رفتار تاسف بار سگان ولایت با آن زن بی نوا عذاب دهنده است، حضور مردان ایرانی در این صحنه و بی تفاوتی آن ها نسبت به فاجعه ای است که برای بانوی هم وطن شان رخ داده است.

این عکس رفتار وحشیانه نیروهای بسیج و انتظامی را با بانوان ایرانی به روشنی نشان می دهد، نکته ای که بیش از رفتار تاسف بار سگان ولایت با آن زن بی نوا عذاب دهنده است، حضور مردان ایرانی در این صحنه و بی تفاوتی آن ها نسبت به فاجعه ای است که برای بانوی هم وطن شان رخ داده است.

به راستی نیز این مردم ایران هستند که با سکوت سرسام آور و بی تفاوتی شان، زمینه رخ دادن چنین جنایات و آبرو ریزی هایی را فراهم آورده و به مزدوران رژِیم برای هر چه بیشتر بی اعتبار کردن ایران و ایرانی، میدان برای جولان دادن می دهند. تا زمانی که مردم ایران در برابر چنین اعمال زشت و شرم آوری سکوت کرده و عکس العملی نشان ندهند، رویه زندگی ما ایرانیان تا ابد، همین آش و همین کاسه خواهد بود.

  • نسل سوخته

    اون دیپلمات میخواسته به سیره نبوی عمل کنه اما چون نمیتونسته دختر رو صیغه کنه مجبور شده زیر آب…………….. کنه.
    واقعا این تفاله ها برای ایرانیا آبرو نزاشتن.

    • 112

       از یه پاسدار بیشتر انتظار نداشته باش

      • Camellot_11

        درود بر تو

    • Coolhandlook

      آفرین

  • 112

    وقتی رئیس انقلاب (خمینی کبیر )بچه بازی رو مجاز بدونه بگیرید و برید جلو

  • Maryw

    ma iraniha hagheamn hast in balaha besarman beyadi , as mast ka bar mast, vagi ka dar khiabaha arbadeh marg bar shah ro kardim ka in molhi arab moftkhor ro kar beyan bayd in vazeat ro ham tahamol konim, mardha begerat khodan zanha fahesh shodan dokhtara bekar vs fahesh shodan peasrha bekar  va motad shodan iran ham ka veran shod in ha az barekat khomini va daro dastehash hast pas bayd tahamol in be afatiha ro kard.

  • Craftwerkagg

    هنر عمده این اراذل فقط منحصر به پایین تنه مونث و مذکر میبشود .. تف مالیدن این پیش نماز مادر جنده رو در  آدرس زیر ببینید تا به عمق بد بختی یک ملت فلاکت زده پی ببرید و ببینید که این آشغالا همگی از یک قماشند.

    http://holycrime.com/CrimeDoc60.asp

  • hamed

    اون دیپلمات غلط کرده و کارش بی شرمانه است ولی تو هم غلط میکنی که تمه مردم رو یکسان می بینی. خارج از کشور نشستی وبرا خودت فرمان می دهی. ما دل خوشی از اینا نداریم ولی تو هم بی خود میکنی که توهین میکنی

    • Craftwerkagg_11

      خفه شو مزدور آشغال .غلط اونی کرد
       که افتاد رو ننت تورو پس انداخت .fuck off you mother fucker

    • Ramin

      خانم و یا اقای محنرم،
      چه کسی تمام * مردم * را یکسان میبیند؟؟؟
      گواینکه سردمدارن حکومت فاسد اسلامی، تقربیا همگی منحرف و مجری انواع و اقسام کثافتکاری هستند.
      لطفا نگاه کنید به کامنت جناب رزمجو، حتا تروریست های سیستم ضدبشری مذهبی که مغزشوئی شده اند و خود را برای سرکشیدن شربت متعفن شهادت اماده کرده اند نیز از الودگی بکنار نیستند.
      مگر ما ایرانیان اسیب دیده میتوانیم تجاوزات مزدوران رژیم بدنام ولائی به عزیزان اسیرمان در زندان و بازداشتگاه های قرون وسطائی سیستم جهل و جنایت اسلامی را، لحظه ای از خاطر دور کنیم؟؟؟
      نظر شما شوربختانه کمی جانبداری از اعمال ضد انسانی حکام کثیفِ کشور را بخاطر میاورد.   

  • Razmjoo

    با درود به تمام خردگرایان،
    حکومتِ نامنزهِ اسلامی که فاقد‌ِ هرگونه  ابروی  داخلی و خارجیست  متشکل از عده ای افراد منحرف، هرزه و  فاسد می باشد.
    سردمدارانِ این سیستمِ ضد بشری خود را اساتید تظاهر و مخفی کاری می دانند. از شخصِ اولِ رژیم گرفته تا مسولین کلیدی و به اصطلاع دیپلمات های ان.
    هرگونه کثافتکاری که ادمی فکر بکند از این قومِ پلید ساخته است.
    چندی قبل کاربرِ محترمی فیلمیِ کوتاه از عملِ لواطِ یک اخوند در مرکزی از سیاهی ها که اسامی دیگرش مسجد و یا حوزه می باشتد، بعنوان کامنتی در این سایت بی نظیر بمرضِ دیدِ همگان گذارده بود که فقط نمونه ای از لجن بودن این قبیلهِ کاذب و دیندار بود.
    یا تروریست های مسلمانِ اعزامی به کشور تایلند که بمحض ورود، زنهائی حرفه ای و خیابانی را برای بهره برداری جنسی، انهم با پول ما مردمِ  اسیر در این ماتمسرایِ اسلامزده، بخدمت گرفته بودند.
    ناگفته نماند که همجنسگرای مفعول نیز در بینِ مزدورانِ حکومت ولائی نیز دیده شده است.
    با مهر
    رزمجو

    • Desbiliun

      آفرین بر تو دوست عزیز و این کامنت بسیار زیبایت . درود بی پی پا یا ن

      • Razmjoo

        دوست عزیز و هم میهن گرامی ام،
        خواهش می کنم سپاس مرا بخاطر توجه و محبت تان بپذیرید.
        با مهر،
        رزمجو

        • Desbiliun

          با کمال میل دوست عزیز و با تشکر بی پایان .موفق باشید .منتظر کارهای زیبای بعدیتان هستم

  • Hosseing2003

    دروغ ابدا! کدام دروغ؟ در اسلام ناب محمدی به این جور دروغگویی‌ها می‌گویند تقیه! همان که من تنقیه نامیده امش!
    در خبری می‌خوانیم که:

    سفارت ایران در برزیل: اتهام تخلف جنسی حاصل ‘تفاوت فرهنگی است’
    در پی انتشار گزارش هایی حاکی از اینکه حکمت الله قربانی، عضو سفارت ایران
    در برازیلیا، پایتخت برزیل، چند دختر نوجوان را در یک استخر شنا مورد تعدی
    جنسی قرار داده است، سفارت جمهوری اسلامی در برزیل اطلاعیه ای را منتشر
    کرده و گفته است که اتهام تعدی جنسی علیه این فرد نادرست بوده و “حاصل سوء
    تفاهم ناشی از تفاوت در رفتارهای فرهنگی بوده است.”

    یکی نیست به این یارو که از خودش اطلاعیه در وکرده بپرسد، خوب مردک پدر
    سگ حالا گیریم که توانستید با این ادعا که این تفاوت فرهنگی بوده برزیلی ها
    رو بفریبید! برای ملت ایران این واقعه را چگونه می خواهید ماست مالی کنید!
    اصلا شما بیا توضیح بده کجای فرهنگ اسلامی شما گفته که طرف باید برود در
    یک استخر مختلط، زیر آبی بزند و در کون و کفل دخترکان خردسال را [*]پنجیر
    بگیرد!؟ والله دروغ چرا تا قبر آ آ آ آ! همین روزها ست که حضرت آسد علی
    رهبر از خودش فتوا در کنه و بگوید که در اسلام ناب محمدی زیر آبی زدن و
    پنجیر در کون دخترکان خردسال گرفتن از رفتارهای بسیار عادی است و برای
    اثبات هم از هزار و یک آیه و حدیث مدرک رو کند. مگر نه اینکه محمد با عایشه
    زیر ۹ سالگی همخوابگی می‌کرد!
    خلاصه اینکه زیاد سخت نگیرید هر چه بر طول عمر این رژیم افزوده شود بهتر
    است. حداقل ریشه این بی ریشه‌ها با نشان دادن طینت و سرشت خود را برملا
    خواهند کرد.

    [*] در زبان سلیس فارسی شیرازی به عملی که حاج آقا حکمت الله قربانی انجام داده می‌گویند! پنجیر در لهجه‌ها و گویش‌های دیگر به آن ویشگون نیشگون و هزار و یک چیز دیگر گفته می‌شود!

  • sinalco

    کم کم این برزیلی‌ها دارند حرص ما را بالا می‌آورند. خیلی پررو شده‌اند.
    بنده خدا یکی از دیپلمات‌های شریف ما یک انگشتی کرده ماتحت یک دختربچه
    برزیلی بعد اینها دنیا را گرفته‌اند سر خودشان.آن هم درست در زمانی که
    «اقتدار» دارد از سر و روی نظام مقدس ما می‌بارد. حالا مگر چی شده؟ فقط
    بنده خدا از دیدن دختربچه‌های برزیلی در استخر خوشش آمده و اسلامش تحریک
    شده و انگشت سبابه‌اش فرو رفته ماتحت آن بچه. حالا آسمان که به زمین
    نیفتاده. مهم این است که دخول صورت نگرفته. تازه اگر هم دخولی صورت گرفته
    باشد باید کارشناسان نظر بدهند که آیا تا ختنه‌گاه فرو رفته یا تا دسته.
    اینها ابهاماتی است که نیاز به تشکیل کمیته‌های کارشناسی و مذاکرات فشرده
    با حضور ۱+۵ دارد و الا اینکه پدر و مادر آن دختره عصبانی بشوند و علیه
    نظام و دیپلماتهای شریف  آن حرفهایی بزنند قابل قبول نیست.

    اصل و ریشه این اتفاقات برمیگردد به تفاوت فرهنگی ما با برزیل.

    شما اگر اهل مطالعه باشید و برزیل را مطالعه کرده باشید درمی‌یابید که
    اصولا این برزیلی‌ها توی آبگوشتی که میخورند معمولا مقداری کافور میریزند.
    بخاطر همین است که مردهای برزیلی با دیدن آن همه دخترهای خوشگل برزیلی از
    خود بیخود نمی‌شوند و به طرف آنها حمله‌ور نمیشوند. نمونه‌اش همین
    کارناول‌های معروف برزیل است که هرساله هزاران دختر خوشگل و مامانی لخت
    می‌ریزند توی خیابانها و ممه‌ها و باسن و حومه را چنان قر میدهند که آدم
    دلش میخواهد بپرد و سط کارناوال و به همه آنها انگشت برساند و از هر کدام
    یک ماچ آبدار بکند. اما در این حال شما می‌بینید مردهای برزیلی مثل ماست
    می‌ایستند کنار خیابان و فقط لبخند میزنند. واقعا شرم بر شما که قدر نعمت
    را نمیدانید!

    شما اگر آدم بودید نمی‌رفتید جنوب شهر امریکا و نزدیک میدان شوش قاره
    امریکا ساکن شوید. شما برزیلی‌ها از بس کافور ریخته‌اند توی غذاهایتان غیرت
    و مردانگی‌تان را از دست داده‌اید و گذاشته‌اید یک خانم بی‌حجاب بشود رئیس
    جمهورتان. آدم از خجالت باید آب بشود برود زیر زمین از این همه بی‌غیرتی.

    از همه مهمتر- شما ببینید این برزیلی‌ها چقدر پخمه و توسری خور هستند که
    دهمین کشور با رشد اقتصادی را دارند و آنوقت یک کلمه علیه استکبار جهانی
    حرف نمیزنند و مثل برادران بسیجی ما از در و دیوار سفارتخانه‌ها بالا
    نمیروند. اگر اینها عرضه داشتند بجای این همه توسعه اقتصادی میرفتند دنبال
    دستیابی به انرجی هسته‌ای.

    این برزیلی‌ها سی سال پیش مقروض‌ترین کشور دنیا بودند و حالا این همه رشد
    کرده‌اند ولی دلیلش را خودشان نمیدانند. دلیلش برمیگردد به انقلاب شکوهمند
    اسلامی ما در ایران. یعنی از زمانی که در ایران انقلاب شد وضعیت اقتصادی
    برزیل هم شروع کرد به خوب شدن. اگر این را قبول ندارید بروید و از معلم‌
    جغرافی‌تان بپرسید.

    خلاصه همه این چیزها را گفتم که این برزیلی‌ها را یک کم سر جای خودشان
    بنشانم. برزیلی‌ها باید حواس‌شان باشد که بصیرت داشته باشند و با فتنه‌گران
    و جریان انحراف صف‌شان را جدا کنند. کاری نکنند که ما مجبور شویم به
    بازیکنان تیم ملی فوتبال‌مان بگوییم نماز شب بخوانند. آنوقت تیم ملی برزیل
    را هشت- هیچ میزنند!

    • Razmjoo

        Carmalin عزیز،
      فوق العاده نوشته اید،
      خواهش می کنم درود و تحسینِ مرا بپذیرید.
      با مهر،
      رزمجو

      • Carmalin

        رزمجوی عزیز ضمن عرض سلام از حسن نظر شما نهایت تشکر را دارم .منتظر سطور زیبایتان هستم . با درود فراوان

    • نسل سوخته

      خیلی زیبا نوشتید درود بر شما.

      • Carmalin

        ضمن عرض سلام  از حسن نظر شما دوست عزیز سپاس گذارم و منظر کامنتهای زیبایتان هستم با درود فراوان

  • carmalin

    سفارت ایران در برزیل خبر تعرض جنسی یکی از کارکنان ارشد خودرا به دختران کم سن و سال تکذیب کرده و آن را سوء تفاهم ناشی از اختلاف فرهنگی نامید.

    به دنبال انتشار خبر فوق، خبرنگار ما برای توصیح بیشترمصاحبه کوتاهی را با برادر حکمت الله قربانی به شرح زیر انجام داده است:
    خبرنگار: برادر قربانی لطفاً در مورد این اتهام ناجوانمردانه بوق های استکبار روشنگری فرمائید.
    برادر قربانی: بسم الله الرحمن الرحیم (…..) همانطور که می دانید و
    برهمگان واضح و مبرهن است رژیم اشغالگر قدس بدلیل فرو رفتن در باتلاق دست
    به هر عملی می زند و این توطئه را از طریق سفارت خود در ریودوژانیرو طراحی و
    اچرا کرده است.
    خبرنگار: ممکن است توضیح بیشتری بفرمائید؟
    برادر قربانی: همانطور که می دانید این استخر خانوادگیست و من هم به اتفاق
    خانم بچه ها صبح جمعه برای ادای غسل ارتماسی و برخی عبادات دیگر دسته جمعی و
    خانوادگی سری به آنجا زدیم. در همین حال تعدادی از صبیه گان خردسال
    برادران برزیلی رجوع کرده و از بنده پرسیدند: عموجان معانی این اصطلاحات
    “پاچه خاری” و “پاچه گیری” با توچه به کثرت استعمال این قبیل اصطلاحات در
    زبان فارسی چیست؟ بنده نیز بنا بر سابقه تعلیم و تربیت ممتد و لزوم ارشاد
    جوانان بنای آن را داشتم تا به صورت سمعی و بصری معانی لغات مذکور را برای
    این نوگلان شرح دهم که متاسفانه یکی از کوردلان برزیلی به علت اختلاف
    فرهنگی دچار سوء تفاهم شده و قصد جسارت نمود که با دخالت بموقع برادران
    بسیج مشکل حل شد

  • Desbiliun

    این خصلت ج.ا. است که دیپلماتش در جلوی دوربین با دیگر دیپلمات های زن دست نمی دهد، اما در زیر آب دخترها را انگشت می کند!

    داستان آزار جنسی دختربچه ها را در زیر آب توسط دبیر سفارت
    ایران در برزیل، شنیده اید، در اینجا توضیحات بیشتر را می توانید بخوانید:

    آقای
    سخنگوی وزارت امور خارجه، از کی تجاوز بخشی از فرهنگ مردم ایران شده است؟!
    /نظام اسلامی است، پیامبرش بچه باز است، دیپلماتش نیز به سیره نبوی اقتدا
    می کند…!

    یادمان نمی رود چه جنجالی بر سر دست دادن خاتمی با یک زن در ایران برپا شده بود.

     نکته ای که دراینجا جلب توجه می کند، این است که دیپلمات
    های ایرانی، حاضر نیستند که با دیپلمات های زن دست بدهند؛ و آنها را نامحرم می
    داند، اما همین دیپلمات ها در زیر آب، کودکان را آزار جنسی می دهند و آنها را لمس
    می کنند.

    این واقعیت جمهوری
    اسلامی است، دروغ و تزویر، اصل وجودی این نظام است…! در همه ابعاد این رژیم، دروغ و تزویر می بینید. در اینجا ببینید که مرجع تقلید شیعه، چگونه دروغ گفتن را مجاز می شمارد.

  • Craftwerkagg_11

    با ابلاغ حکم وزیر ورزش حکمت الله قربانی دیپلمات اخراجی از برزیل به ریاست فدراسیون شنا منصوب شد

    به
    گزارش خبرگزاری رسمی ایرنا, حکمت الله قربانی دیپلمات غیور مرد جمهوری
    اسلامی که قربانی تفاوت فرهنگی و سیاستهای ددمنشانه صهیونیست ها در برزیل
    شده بود به دلیل رشادت هایی که در زیر اب سرزمین بلاد کفر انجام داده است
    بعد از ورود به میهن اسلامی از سوی دکتر محمد عباسی وزیر محترم ورزش و
    جوانان به سمت ریاست فدارسیون شنا منصوب گردید.

    در متن حکم ابلاغیه وزیر ورزش به حکمت الله قربانی امده است

    برادر
    انقلابی و متعهد مومن جناب حکمت الله قربانی دیپلمات ارزنده ارزشی نظام
    مقدس جمهوری اسلامی با توجه به سوابق انقلابی جناب عالی در عرصه شنای زیر
    ابی و ممارست بی نظیر شما در زیر اب لذا با توصیه سردار زارعی طی این حکم
    به ریاست فدارسیون شنا  برگزیده شده اید تا از سوابق انقلابی بی نظیر خود
    درعرصه زیر اب نظام جمهوری اسلامی را مستفیض بفرمایید که ان شالله شاهد
    تحولی عظیم در عرصه ورزشهای زیرابی تحت مدیریت شما باشیم
     
     امضا دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان

    حدیث از امام نقی
    اگر حوری در زیر اب دریا باشد دیپلمات ایرانی به حوریان دست میابد

  • Rooband_123

    درخواست شیث و نصرتی برای اعاده حیثیت

    عواقب کار فرهنگی دیپلمات جمهوری اسلامی در برزیل :

    ۱ . بعد از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی از دیپلمات ( انگشتی )   ،
    شیث رضایی و نصرتی خواستار تجدید نظر در حکم و جریمه و اعاده حیثیت شدند .

    در این درخواست آمده : باید مقامات فدراسیون فوتبال در اولین بازی به
    استقبال ما بیایند و در حضور همه مردم از ما عذرخواهی کنند چرا که عمل ما دقیقا در راستای تقویت فرهنگی _ دیپلماتیک جمهوری اسلامی بوده است .

    ۲ . خانم اشتون اعلام نمود بهیچ وجه حاضر به ادامه مذاکره با مقامات
    جمهوری اسلامی نیست مگر آنکه ایم مقامات تعهد دهند در هنگام مذاکره به
    بهانه های مختلف  زیر میز نروند !

  • Afsoonshooshtari

    ایا این نامرد های ریشوی پست را شما ایرانی و مرد مینامید من هرگز قبول نمیکنم که این اراذل سبز اغللهی مرد و یا ایرانی باشند .

  • زرتشت سوسک خور

    این زرتشت سوسک خور بوده که با برادرش سرختشت سگ خور تجاوز می کرد.ای سگ وحشی(سگ تازی) مجوس نجس شده ؛ ای سوسک خورچرا صفت؛منش:خصلت و ذات وحشی که همان تازی است را به اقوام با شرف و غیور همیشه اصیل عرب نسبت می دهی؟ای پا ره (س) پاره (س) پاره (س) = یعنی سه بار پاره شده؛سوال ما این است که کلمه خلیج عربی است یا پ. ا.ر.ه. سی ؟اگر عربی است (که واقعا عربی است) پس چرا پ.ا.ر.ه. سها ان را بکار می برند؟منظور من چرا این کلمه یا کلمه های دیگر را از فرهنگ ناب عربی میدزدند و یا غارت میکند؟ایا این نوعی دزدیدن فرهنگی از فرهنگ دیگر نیست؟پس نتیجه میگیریم که دو کلمه خلیج العربی هر دو عربی هستند.اما دو کلمه خلیج پ. ا.ر.ه .س. یکی عربی و دیگری پ.ا.ره سی است. 

    • Tehrani

      ey arabe soosmar khor….kalameye arab az ar,,+ btashkil hsodeh ke ar be manaye ar arae khar ke az ajdade shomaha mibashad va b niz bikhayegiye shoma nashaat migirad ke ba dashtane jamiyati balegh bar 100 ha million az keshvari be koochakiye esraeel hamchon sagani bozde hesab mibarid va vaghti kalameye yahood va esraeel ra mishnavid khayehayetan joft shodeh va be dakhele koone madarane favaheshetan vared mishavad..pas bejaye inke varede site iranian shavi boro haman soosmar va marmoolakat ra meyl kon va koone shotorat bezar

    • Musiclove538

       sousk khorie arab va sagbazi va gosfand va shotor gaeydane peyghambareto be zartosht va irani ha nesbat midi???baba khely rou dari arabe malakh khor !!!!arab kasife nejes va bache baz nemonash mohamade kasif va ale mohhamad !!!zemnan to ke arabi chera farsi harf mizani va minevisi kasif khejalat mikeshi az arab boudanet

  • Musiclove538

    arab eftekharesh chie ke to be oon minazi?? mohhamad , alah ???bache azari ,koshto koshtare mardom va sar boridan,,arab yani sharm ,,arab yani heyvane vahshi hata toye arab khejalat mikeshi be arabi sobat koni ya beri touye sait haye arabi arab yani to heyvoon bozorge arab ke mohhamad bashe va zano dokhtaresh hame ro ye ja gaeidam!!!!takbir
     

  • Musiclove538

     http://youtu.be/s3wRQaprTxo

  • alvand

    غیرت دیرزمانیست که از این مملکت رخت بر بسته است چه زمانیکه ساسانیان با بیغیرتی میهن را به دست تازیان سپردند و فرار کردند و چه زمانیکه همین تازیان به جان ومال و ناموس ایرانی تجاوز کرده و با جاودانه کردن این شاهکارشان با وادار کردن پرستششان توسط ایرانی حتی بعد از ۱۴۰۰ سال  اندک غیرت موجود را هم به زباله دان تاریخ پیوند دادند.