اشک تمساح روضه خوان مشهدی برای مسلمانان میانمار ۴

میانمار نام جدیدی است که بر برمه گذاشته شده، کشوری که میان هندوستان، بنگلادش، چین، و لائوس جای گرفته است. این کشور که سالیانی زیردست و مستعمره انگلیس بود، در سال ۱۹۴۶ به آزادی رسید. از آن تاریخ جنگ های قومی و مذهبی میان گروههای مختلف این کشور آغاز شد که همچنان ادامه دارد.

مردم برمه را از نژاد و گروههای گوناگونی مانند مون، برمه ای، کاچینز، شانز، راخین، کارنز در برگرفته اند. این مردم بیشتر بودایی بوده، و شمار مسلمانان آن بسیار ناچیز و اندک است. این کشور پس از رهایی از دست انگلیس ها در سال ۱۹۴۶، تا سال ۲۰۱۰ زیر فرمانروایی حکومت نظامی و دیکتاتوری بود و از آن تاریخ تا کنون در دست حکومت آزاد اداره می شود. اختلاف نژادی، گروهی، و مذهبی در این کشور دست نخورده موجب گردیده که همواره زد و خورد و کشت و کشتاری میان مردم رخ دهد.

این نقشه میانمار (برمه) است که نشان می دهد در میان کشورهایی چون هندوستان، بنگلادش، چین و لائوس جای گرفته است.

این نقشه میانمار (برمه) است که نشان می دهد در میان کشورهایی چون هندوستان، بنگلادش، چین و لائوس جای گرفته است.

کینه توزی بودائیان برمه با مسلمانان بر سر چیست؟-

بنا به گزارش CNN از بانکوک پایتخت تایلند، دادگاهی در بخش باختری میانمار (برمه) به تازگی دو مسلمان را به نام های محمد رفیع، و کوچی را به دلیل تجاوز، دزدی، و کشتن بانویی در ماه پیش از آن، به مرگ محکوم کرده است. مرد سومی نیز که در این جنایت همکاری داشته پس از دستگیری، در بازداشتگاه دست به خود کشی می زند.

این جنایت، خشم و نفرت و کینه توزی گروههای دیگر برمه را علیه مسلمانان بر آشفت. تا آن جا که مردم در ماه ژوئن گذشته به اتوبوسی در راخین یورش بردند و ۱۰ مسلمان را کشتند. آنگاه برخوردهای خشونت بارتر و تندی میان بودائیان و مسلمانان در بخش شمالی میانمار سرگرفت که به ویرانی و سوزاندن خانه ها و کشتار بسیاری از مسلمانان انجامید. بی تردید اینگونه برخوردهای غیر انسانی میان بودائیان متعصب و مسلمانان خردباخته به هیچ روی جای گذشت و فراموشی نیست. زیرا هرگروهی که درون دین و مرام خود فرو رود و به دیگر باورها بی تفاوت بماند، از خرد و اندیشیدن بدور مانده و آماده است تا به هر جنایتی دست زند.

بدبختانه، تعلیمات و دستورات اسلام بیشتر بر مبنای خشونت، زورگویی، خودبزرگ بینی، و نادیده گرفتن حقوق دیگران است. از این روی، رفتار زشت و ناهنجار مسلمانان است که می تواند بیشتر موجب تحریک و برانگیختن غیر مسلمانان در آن کشورهای دیگر شود. همیشه گفته اند که کرم درخت از خود درخت است. در این جا به یاد یک یادواره دیگر پارسی می افتیم که می گوید: « پسر بچه ای را پس از پایین افتادن از بالای درختی پیش دکتر بردند. با شگفتی دکتر به او داروی کرم داد». از دکتر پرسیده شد چرا داروی کرم؟!. « دکتر پاسخ داد، این پسر اگر کرم نداشت، از درخت بالا نمی رفت!».

واکنش رژیم اسلامی به کشتار میانمار-
کشتار مسلمانان میانمار رگ بی غیرتی و وجدان برباد رفته آخوندها را آنچنان تکان داد که هرکدام به رجز خوانی پرداختند:

نخست- آن چه در مجلس آخوندی گذشت –
مجلس آخوندها به جای آن که کانون و انجمنی برای رفع دشواری ها، نیازهای مردم و سراسر کشور باشد، از بام تا شام به دنبال هوسرانی ها و کوشش های غیر مردمی و ضد ملی آخوندها است. حال، جریان برخورد میان موداییان و مسلمانان برمه سوژه ای به دست نمایندگان رژیم داد که سر مردم ایران را گرم کنند تا آنها برای چند هفته مشکلات و دشواری های درون کشور را فراموش نمایند. بر این اساس، روزنامه جوان گزارش می دهد که در تاریخ پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۱، نمایندگان رژیم در نشستی با صالحی وزیر برون مرزی، به برخورهای خونین میان بوداییان و مسلمانان میانمار پرداختند.

در این گزارش آمده است:
« وقایع میانمار به دنبال شورشی میان مسلمانان و بوداییان در تابستان ۲۰۱۲ آغاز شد که دولت آشکارا به موضع‌گیری در این زمینه پرداخته و رئیس جمهور برمه گفته است که باید مسلمانان روهینگیا، که بخشی از مسلمانان این کشور هستند و‌در منطقه آراکان زندگی می کنند‌ را از برمه بیرون کرد و آنها را در اردوگاه‌های مرزی در بنگلادش جای داد».

در این جا از شورش میان مسلمانان و بوداییان نام برده شده، ولی اشاره ای نیامده که چگونه این شورش آغاز شد؟، و چگونه به یک زن بودایی تجاوز گردیده، دارایی اش به غارت بردند، و او را کشته اند؟. و چرا دولت از مسلمانان مهاجر می خواهد که خاک آن کشور را ترک کنند؟. ما می دانیم که مسلمانان به دلیل شستشوی مغزی، باورهای دیگر را به شمار نیاورده، و در هرجامعه به آسیب رساندن و آزار دادن آنان می پردازند. کشتار مردم کوچه و بازار هندوستان از سوی مسلمانان، کشتار مسیحیان نیجریه به دست مسلمانان، کشتار مردم غیر مسلمان و یا کسانی که به خواست های مذهبی دکاند داران دین عمل نمی کنند، در افغانستان، و پاکستان، نمونه هایی از سازش ناپذیری مسلمانان با گروههای دیگر است.

کشتار دسته جمعی مسیحیان به دست اسلام گرایان در نیجریه. این یکی از صدها جنایت مسلمانان است که به دستور قرآن و محمد صورت گرفته است.

کشتار دسته جمعی مسیحیان به دست اسلام گرایان در نیجریه. این یکی از صدها جنایت مسلمانان است که به دستور قرآن و محمد صورت گرفته است.

دوم، رجز خوانی ملای مشهدی

روضه خوان مشهدی هم که در سایه امن و امان در کشور گل و بلبل ایران، با آزادی و دموکراسی، در بالای ابرها، و بر بال فرشتگان نشسته و فارغ از هرگونه دغدغه ای که خون از دماغ کسی بیرون نمی آید، و مردم در کمال صلح و آرامش به پایکوبی و خوش گذرانی می پردازند، در برابرکشتار مسلمانان مظلوم و عزیز مالیمار، زانویش سست گردیده، و قلب نازک و نداشته اش به درد آمده، تا آن جا که در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ بر منبر نشسته، و بر فراق جگر گوشگان، و کشته شدگان میانمار، اشک تمساح می ریزد.

به راستی، بی شرمی، پر رویی، و بی حیایی تا کی، و تا کجا؟!. این روضه خوان که به نام ابر جنایت کار کشورمان نقش بر تاریخ کشورمان است و روی چنگیز و هیتلر و استالین را سپید کرده، و دستش به خون هزاران زن و مرد ایرانی آلوده است، اکنون گستاخانه در باره مسلمانان میانمار که عملکرد آنان برای ما آشکار و روشن نیست، جامعه ایران و ایرانی را به تنگ آورده است.

چند پرسش از ملای مشهدی در باره کشتار مسلمانان در ایران و کشورهای دیگر-
الف – چرا ملای مشهدی در برابر مسلمان کشی روسها بی تفاوت بوده!؟l
نیروی نظامی روسیه از سال ۱۹۹۴ به بعد، چند بار به چچنیا و داغستان یورش برده، وحشیانه مسلمانان آن منطقه ها را به خاک وخون کشاندند. رژیم اسلامی ایران به دستور خامنه ای کمترین واکنشی نشان ندادند. علت را باید در این دانست که این رژیم از روز روی به کار آمدن با راهنمایی شماری از توده ای ها، مانند شاهان قاجار، زیر چتر و در پناه روسیه جای گرفته و از هرگونه نقد و انتقادی در باره آنان خود داری می کند.

ب- واکنش رژیم تاکنون در باره کشتار روزانه مردم افغانستان چگونه بوده است؟-
اگر دست رژیم ایران در کشتار های روزانه مردم مسلمان و بیگناه افغانستان نباشد، بی تردید سکوت و بی تفاوتی رژیم تنها به دلیل آن است که جنایت کاران از اعضاء القاعده بوده، که آنان نیز مانند رژیم ایران نمایندگان و پیام آور اسلامند.

پ- کشتار مسیحیان در نیجریه!-
در دو سال گذشته بارها مسلمانان نیجریه به کلیساها یورش برده و  یا کشتار دسته جمعی مسیحیان ، بی رحمانه آنان را به خاک و خون کشاندند. ولی  در هیچ یک از این جنایت ها، آخوند مشهدی و یا هم پالکی های او اینگونه وحشیگری و کارهای حیوانی را محکوم نکردند.البته حق هم دارند که کشتن دیگر باوران را نادیده  بگیرند، و یا درست و منطقی بدانند، زیرا اسلام یک حزب سیاسی خودکامه هیچ گروه و هیچ باورمند دیگری سوای مزدوران خود را نمی پسندد و قبول ندارد.

ت- در باره کشتار آسوریان عراق چه می گویید؟-
کسی نیست که نداند از روز سرنگونی رژیم بعث عراق، رژیم ایران در هرج و مرج، و کشتار مردم عراق، به کمک مزدوران مذهبی و سیاسی خود در آن کشور دست داشته است. اگر آخوند مشهدی ادعا دارد که دخالتی در آشوب و جنایات عراق نداشته است، چرا در مورد یورش وحشیانه مسلمانان خردباخته عراق به کلیسا و کانون های مسیحی، و کشتار جمعی مردم بیگناه، هرگز اعتراض و انتقادی نکرده است؟.

این ویدیو کشتار آسوریان عراق را به دست مسلمانان نشان می دهد.

ج- کارهای تروریستی دیگر رژیم ملای مشهدی–  l
اگر بخواهیم کارهای تروریستی و جنایت های ملای مشهدی را در درون و بیرون ایران به نگارش در آوریم، سبب نگرانی و افسردگی خوانندگان می شود. در این جا تنها به چند نمونه آن یادآور می شود:
۱- عملیات تروریستی ناموفق در تایلند که به قطع جفت پاهای یکی از تروریست‌ها گردید.    l
۲- عملیات ناموفق تروریستی در جمهوری آذربایجان.
۳-عملیات بمب گذاری در هند
۴- عملیات بمب گذاری در گرجستان
۵- ترور ناموفق سفیر عربستان در امریکا
۶- ترور رفیق حریری در لبنان.
۷- ترور رهبران حزب دمکرات کردستان در رستوران میکونوس
۸- ترور شاپور بختیار در فرانسه همچنین ارتشبد غلامعلی اویسی و برادرش و شهریار شفیق پسر اشرف پهلوی در پاریس
۹- ترور فریدون فرخزاد در آلمان

این ویدیو گزارشی است از زندگی و کشته شدن زنده یاد فریدون فرخ زاد، فرد میهن پرستی که خاطره او برای همیشه در دل ها می ماند.

۱۰- بمب گذاری در مرکز فرهنگی یهودیان در آرژانتین
‫۱۱- انفجار اتوبوس گردش گران اسرائیلی در بلغارستان
۱۲- به آتش کشیدن سینما رکس آبادان و زنده زنده در آتش سوزاندن زن، کودک، و مردان هم میهن ما

این ویدیو سرگذشت جنایت آخوندها در به آتش کشیدن سینما رکس آبادان است. جناتی که رژیم گذشته از خود دفاعی نکرد، و نابخردانه به نام او تمام شد.

۱۳- کشتار، بی حرمتی، جلوگیری از کار و پیشه ارامنه و آسوریان ایران که موجب گردیده، شمار آنان از ۴۰۰،۰۰۰ به ۷۰،۰۰۰ برسد.

۱۴-‬ جنایت های خامنه ای و مزدورانش در باره هم میهنان بهایی، و یهودی که ناگفتنی است. در این دو مورد، خامنه ای روی هیتلر را سپید کرده است.
۱۵- کشتار امرای میهن پرست ارتش، کشتار عمومی زندانیان در سال ۱۳۶۷، کشتار وحشیانه کردهای پاک سرشت و میهن پرست.
۱۶- همکاری با بشار اسد و شرکت در کشتار بیش از ۱۵،۰۰۰ مردم بیگناه و آزادی خواه سوریه.

از آن چه گفته شد پس از آگاهی به آنهمه جنایات خامنه ای و هم پالکی هایش در این سه دهه، چه باید کرد؟.  جنایت هایی که  خامنه ای به طور مستقیم در آنها شرکت داشته، و دست او به همه خون های ریخته شده آلوده است. حال، این جنایت پیشه برای مسلمانان زیادی خواه و متجاوز میانبار اشک تمساح می ریزد، و دلسوزی می کند. آیا باید  با دیدن این شیطان ها، به کدام شیطان پناه برد؟. آیا نباید برای روح و روان استالین، چنگیزخان، هیاطله، و راسپوتین آرزوی مغفرت و بخشایش نمود؟!.

  • ensan

    eslam e KASSSSIF E mohamadi

  • ensan

    hich  dini mesl e  in  eslam e  KASSSSIF E  mohamadi  SHEYTANI  nist 

  • Ashja Najme

    واقعا برای شما از صمیم قلب متاسفم که عاقبت اخروی این دروغ ها و وارونه جلوه دادن مسایل را به خشونت مسلمانان ربط میدهید

    • Cyber17

      درسته . همش دروغه . بدون هیچ مدرک و …. می نویسند.
      البته مهم نیست …. این هارو کسانی که لیاقتشون همین هست رو باور می کنند…. به امید پیروزی جهان اسلام و کوری دشمنان