از ایران بویِ جَنگ و قَحطی می آید؛ در این تنگنای تاریخی چه باید کَرد؟ ۷

به گزارش رادیویِ بین المللی فرانسه؛ علی خامنه ای در نشستی که با سرانِ نظام و دست اندرکارانِ قُواهای مختلف حکومت داشته، به آنان هشدار داده که به زودی کشور با کمبود نیروی جوان و نیروی کار رو به رو خواهد گشت و لایحه تنظیم خانواده که به کنترل جمعیت کشور می پردازد باید از آغاز دهه هفتاد تغییر می کرده است و عدم تغییر آن تا به امروز، اشتباه بوده است.

ولی فقیه جنایتکار در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌ هایِ کنترل جمعیت نزد آیت الله خمینی اشاره کرد و گفت: «رقم صد و پنجاه میلیون و دویست میلیون را اول امام گفتند – و درست هم هست – ما باید به آن رقم‌ها برسیم.»

به راستی یک دلاورِ میهن دوست نیز پیدا نمی شود که گوش خامنه ای را پیچانده و وضعیت اسفبار زندگانی امروزِ مردمان ایران زمین را که جمعیتی حدود هفتاد میلیون نفر دارند را نشان دهد تا شاید او دریابد که ایران توانایی و شرایط لازم را برای داشتن دویست میلیون نفر جمعیت نداشته و تا سالیانی دراز نیز نخواهد داشت!

فرتور نوجوان ایرانی را در حالی که اسلحه کلاشینکف خود را بغل گرفته و در کنار تانکی مشغول خوابیدن است، نشان می دهد. در جنگ ایران و عراق که خمینی جلاد به ایران تحمیل کرد، ده ها هزار کودک، نوجوان و جوان ایرانی از سر نادانی و بی تجربگی فرماندگانی چون محسن رضایی، به قتلگاه دشمن کشانده شده و از میان رفتند.

فرتور نوجوان ایرانی را در حالی که اسلحه کلاشینکف خود را بغل گرفته و در کنار تانکی مشغول خوابیدن است، نشان می دهد. در جنگ ایران و عراق که خمینی جلاد به ایران تحمیل کرد، ده ها هزار کودک، نوجوان و جوان ایرانی از سر نادانی و بی تجربگی فرماندگانی چون محسن رضایی، به قتلگاه دشمن کشانده شده و از میان رفتند.

حال چرا باید خامنه ای به یکباره نگران جمعیت ایران زمین و نیروی جوان و کار شود و خواستارِ افزایش جمعیت کشور و عدم کنترل جمعیت باشد؟ آیا غیر از این است که کشورهایی که توانِ نظامی و تکنولوژی پیشرفته ای برای جنگ ندارند سعی می کنند تا با افزایش شمارِ نیروهای شان، معادلات دشمن را بر هم زده و نه بر توان جنگی خود بلکه بر تعدادِ بیشترِ سربازان شان در صحنه نبرد، برای پیروزی در جنگ، تکیه کرده و چشم امید داشته باشند؟

اما سخنان خامنه ای که بر افزایش جمعیت ایران پافشاری می کند و نسبت به کاهش نسل جوان و نیرویِ کار در آینده ای نزدیک هشدار می دهد! همه ماجرایِ کلافِ سر در گُم ایران زمین نیست.! محمود احمدی نژاد نیز دستور ویژه ای برای ذخیره “سه ماه مواد مورد نیاز و اساسی کشور” را صادر کرده که در دستور کارِ وزارت نیرو قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران؛ حسین رادمرد گفته است که وزارت صنعت با کمک مباشران و تولیدکنندگان کالاهای اساسی، کار ذخیره سازی را آغاز کرده است. بر اساس اظهارات وی بخشی از نیاز تولید کشور نیز در حال تامین از خارج کشور و بخشی از کالاهای خریداری شده نیز در بنادر کشور در حال تخلیه است. گندم، کنجاله، نهاده‌ های دامی، روغن خام، شکر خام و برنج از کالاهای اساسی است که دستور ذخیره سازی آن توسط محمود احمدی نژاد صادر شده است.

به راستی معنای این کارها چیست؟ به نظرِ شما اگر حکومت اسلامی خود را در شرایط حساس و سرنوشت سازی نمی دید و نسبت به آنچه که در پیش است آگاهی نداشت، هرگز ذخیره سه ماه نیاز کشور به کالاهای اساسی را در دستور کار وزارتِ نیروی خود قرار می داد؟ آیا از این فَرمانِ احمدی نژاد، بوی قحطی و درماندگی و فلاکت زمانِ جنگ به مشام نمی رسد؟

به راستی که این صف های طولانی برای خریدن دو عدد مرغ یخ زده و بی کیفیت، آدمی را به یاد زمان جنگ و قحطی مواد غذایی در ایران می اندازد. فرتور یک صف طولانی را در گرمای جانسوز بندر عباس برای خرید مرغ دولتی نشان می دهد.

به راستی که این صف های طولانی برای خریدن دو عدد مرغ یخ زده و بی کیفیت، آدمی را به یاد زمان جنگ و قحطی مواد غذایی در ایران می اندازد. فرتور یک صف طولانی را در گرمای جانسوز بندر عباس برای خرید مرغ دولتی نشان می دهد.

در هفته های گذشته که ملت ایران برای تهیه مُرغِ دولنی ساعت ها در صف ایستاده و البته همچنان نیز می ایستند، آخوند های شکم باره و مُفت خوری همچون مکارم شیرازی، مردم را به صرفه جویی و مقاومت دعوت کردند و از ملت خواستند تا برای تهیه مُرغ خود را به آب و آتش نزده و ماده غذایی دیگری را جایگزین مُرغ نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا؛ آخوند علم الهدی در مشهد نیز معرکه گرفته و در گوش مردم ایران می خواند که باید خود را آماده شرایط سخت تری کنند و ایران امروز، همچون کشوری در حال جنگ است و فضایی شبیه کشورهای درگیر جنگ دارد.!

سید احمد علم الهدی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته گفت: امکانات غذایی زندگی خودتان را تهیه کنید؛ بنا نیست زندگی شما هر جور که قبلاً می گذشته الان هم همان طور باشد. وی خطاب به مردم مشهد گفت: مشهدی ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده‌اید؟ مگر قرار است برنامه همان باشد که قبلاً ‌بوده است؟

حال با در نظر گرفتن شرایط رژیم جنایتکار بشار اسد که بدون شک یکی از اصلی ترین پایه های ثبات رژیمِ تهران در منطقه خاورمیانه می باشد و همچنین بررسی سخنان سران حکومت اسلامی و در نظر داشتنِ ترسِ بی حد و مرز آنان از سقوط رژیم اسد در سوریه و از دست دادن شرایط استراتژیک شان که مُنجَر به ضعیف شدن تروریست های حزب الله لبنان خواهد شد و البته با نگاهی به گرانی های سرسام آور هفته های اخیر انداختن، متوجه خواهیم شد که رژیم اسلامی در حال آماده شدن برای رویارویی به کشورهای غربی می باشد.

حال چگونه می توان از کشته و آواره و درمانده و بیچاره شدن هم میهنان خود به دست رژیم اسلامی و یا سربازان غربی جلوگیری کنیم؟ بدون شک اگر امروز کاری نکنیم و دست روی دست گذاشته و منتظر بمب باران ایران توسط جنگده های غربی شویم؛ کار از روی کار خواهد گذشت و ایرانِ مان به ویرانه ای بزرگ پُر از بیمار و فقیر و گرسنه و یتیم تبدیل خواهد شد.

بدون شک با اعتصابات گسترده و سراسری مردم، بازاری ها و کارگران صنایع مختلف و همچنین ایجاد تظاهرات های شبانه روزی و اعتراض به شرایط سخت زندگی در ایران و دوری جستن از هرگونه محل خرید دولتی ( عدم پرداخت پول به دولت و حکومت را در فشار اقتصادی گذاشتن ) و مراسمی که در آن دست اندرکاران حکومت حضور داشته باشند، می توان قدم های چشمگیری را در راستای رسیدن آزادی، برابری و عدالت اجتماعی برداشت.

در چنین شرایطی که حکومت اسلامی تنها به فکر حمله از خارج است، شدید ترین و تأثیر گذارترین ضربه بایستی که از داخل و به دست مردمان ایران زمین به سرِ ولایت برخورد کرده و استبداد دینی را پیش از سرازیر شدن سیل بمب ها و انفجارها و موشک هایِ غربی بر سر ایران و ایرانی، سرنگون ساخت. امید است که مردم ایران زمین به خود آمده و حرکتی کنند وگرنه در آینده افسوس این روزهای از دست رفته را خواهند خورد.

  • Azad

    Doste aziz to ham delet khosh ast, in melato etesab, in melatie ke man didam hameshon koliehashon ra meyfroshand vali orzeh jolohe 4ta akhond estadano nadarnd, be in melat bego emamezaman va harkari dost dari bashon bokon,vaghen ke khejalat avare, shashidm be khamenehi va darodastash

  • Malakalshoara

    پیدا شدن یک پنگوین  در  تیراندازی  بازیهای المپیک لطفآ برای همه چاپ کنید :http://news.gooya.com/didaniha/archives/2012/07/144415.php

  • Tooba

    علی‌ خامنهِ ،می‌دانی چرا نسل جوان کم شده،چون از بس کشتید،به زندانها
    انداختید،مجبور به فرار کردید،هزار‌ها تن‌ را معتاد  نمودید،حالا هم که
    می‌خواهید با یک زلزله مصنوعی‌ یا یکی جنگ نخواسته میلیون آدم را به کشتن
    دهید،و چون نقشه‌های شومی در سر دارید،از حالا در اندیشه کاستن جمعیت
    هستید،و افاضه نموده اید که جمعیت ایران باید بیشتر بشود.خیلی‌ خوش خیالی و
    امیدوار هستی‌  که چند صباحی بیشتر به سلطنت ننگینت ادامه میدی!!! زهی
    خیال باطل.

  • بردیا

    نگران جنگ و حمله به رژیم آخوندی نباشیم و رژیم را به سوی درگیری و جنگ برانیم .از چه هراس دارید جنگ باعث سقوط نظام منحط ایران و نابودی عمال و متحجرینی میشود که بودنشان سودی به حال ایران ندارد بلکه مضر هم هست.مردم ایران اگر حرکتی نمی کنند برای آنستکه میدانند  رژیم با پای خود به مهلکه و نابودی میرود و در این جهت باید کمکش هم کرد.

  • Atashhamadani

    این نوع صحبتها از روی استیصال ودرماندگی وهمچنین شانتاژ برای گم کردن اذهان مردم ایران از مصایب اصلی کشور میباشد،فرض کنیم مردم ایران به مزخرفات خامنه ای گوش بدهندودارادی فرزندان بیشتری شوند،حد اقل تا پانزده سال دیگرکه بچه ها بزرگ می شوندآیا خامنه ای چه خاکی میخواهد بسر خود بکند؟مگر غیر از اینست که حکومت اسلامی به عناوین مختلف جوانان ایرانی را کشته ویا به اعتیاد وفقر وفحشا کشانیده،به این نوع وراجی های حکومت گران بها ندهیم وانرژی خود را در راه سرنگونی حکومت اسلامی متمرکز کنیم.

  • Reza

    hashtsad miliard dolar dar kharej keshvaro bekhorid beravid las vegas va cloob ha hal konid va ba komake kharejiha va tasmim gereftan vase mardom va biroone god neshastan va goftan ke lengesh kon hamechiz doros mishe

  • Sfhfh4558

    این مصیبت را طرفداران بیشعور رژیم با حمایت ورای دادن و…. بوجود آوردند