مسلمانان در جستجوی تغییر قوانین اسلامی، از دختر امام جمعه مدل لباس شنا تا آخوند مسلمان همجنسگرا! ۲۲

سر آغاز

تضاد قوانین غیرانسانی و زن ستیز١۴٠٠ ساله اسلام با اصول حقوق بشری و انسانی، بسیاری از زنان و مردان حتا در خانواده های بسیار مذهبی را به طغیان و عصیان کشانده است. این افراد با دست یازیدن به مرزهای ممنوعه مذهبی و در هم شکستن آن ها، تلاشی جهانی در کمرنگ کردن خشونت و نابرابری قوانین اسلامی در برخورد با افرادی با عقاید مختلف و عملکرد متفاوت از باورهای اسلامی دارند.

پیشروان این انقلاب مذهبی همه ارزش ها و ضد ارزش های اسلامی را به هم می آویزند و گرچه برخلاف اعتقاد ت اسلامی عمل می کنند، اما مسلمان مانده و نوعی از آیین رأفت اسلامی را ابداع کرده اند. این نگاره نگاهی به چند تن از مسلمانان نسل جدید این مذهب ابداعی را خواهد داشت.

دختر امام جماعت، مدل لباس شنا و هنرپیشه

داستان زندگی مریم بصیر مدل و هنرپیشه متولد امریکا بسیار جالب توجه است. مریم بصیر تنها مدل مسلمان لباس شنای زنانه دوتکه است. وی در سریال‌هایی چون ۳۰ راک و در فیلم‌هایی به کارگردانی ریدلی اسکات و آنتوان فوکوا نیز نقش‌آفرینی کرده است. مریم در کنار کار بازیگری، مانکن بسیار موفقی نیز بوده است.

در این ویدیو مریم بصیر مدل لباس شنای دو تکه خودش را یک مسلمان باوفا و پای بند به اعتقادات اسلامی توجیه می کند. البته باور همخوانی شغل ایشان با مذهب اسلام حتا برای افرادی که کمترین اطلاعی از دین اسلام دارند, غیر قابل باور است.

مریم که در یک خانواده‌ی بسیار مذهبی بزرگ شده است. پدر وی یکی از دو امام جماعت مسجد ایالت میشیگان است و پنج فرزند دارد که مریم دختر دوم وی می باشد. امام عیسی عبدالبصیر کاملن با شغل دخترش مخالف است و در مصاحبه با New York observer چنین می گوید:” شما نمی توانید قوانین (مذهبی) برای خود تان درست کنید،”. “این برای یک زن غیر اسلامی است که بدن خود را به نمایش بدن بگذارد. این مطلب قابل بحث نیست. “حتی اگر این بدن مورد سوال متعلق به دختر من باشد.

با اینحال مریم در مصاحبه‌ با شبکه‌ی تلویزیونی سی.ان.ان خود را یک مسلمان وفادار و معتقد خواند. وی همچنین اعلام کرد که فعالیتش به عنوان یک “بیکینی مدل”، در تضاد با اعتقاداتش نیست. گرچه اعتراف کرد که این مساله به چالشی در زندگی شخصی او تبدیل شده است و توضیح داد که به طور مثال پدر و مادر او نیز از شغلش زاضی نیستند.

امام جماعت مسلمان همجنسگرا

داعیه عبدالله روحانی مسلمان ساکن آمریکا است که از ازدواج همجنس‌گرایان مسلمان حمایت می‌کند و برای آنان خطبه عقد نیز می خواند. او امام جماعت مسجدی در واشنگتن است. وی همچنین به طور علنی همجنس‌گراست و ازدواج همجنس‌گرایان را نیز طبق احکام اسلام مجاز می داند.

آنچنان که مقاله بی بی سی فارسی نقل می کند. این روحانی مسلمان بین هویت دینی و جنسی خود هیچ تعارضی نمی‌بیند. او تنها چهره اسلامی شناخته شده و معروف در آمریکاست که به طور علنی اعلام کرده:” همجنسگراست و شریک زندگی‌اش مردیست که با او در صیغه موقت زندگی می‌کند.”

در این ویدیو داعیه عبدالله امام جماعت که خود همجنسگراست, از ازدواج مسلمانان همجنسگرا حمایت می کند و آنرا مغایر با اسلام نمی داند.

داعیه عبدالله تحصیلات مذهبی فقهی اش را در عربستان سعودی کسب کرده است. وی بر این باور است که در نص قرآن درباره رابطه عاشقانه و ازدواج دو همجنس که تمایلی به جنس مخالف ندارند، سکوت کرده و مخالفتی در اینمورد نموده است. او می‌گوید: «به نظر من، قرآن مستقیما در مورد رابطه همجنسگرایان حرفی نمی‌زند. وقتی که مردم در این باره به قرآن استناد می‌کنند، در واقع به روایت لوط اشاره می‌کنند و تفسیرشان این است که عمل جنسی تعیین کننده گرایش جنسی شخص است. این مشکل تفسیر آن‌هاست.”

موج فراگیر ازدواج همجنسگرایان مسلمان در جهان

اخبار ازدواج مسلمانان همجنسگرا در بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین در امریکا, نشان از سیل جدید تحولات و بدعت های مذهبی در قوانین متحجر اسلامی است. به گفته خود این مسلمانان خواست آنان نشان دادن چهره متفاوتی از اسلام در مقابل اسلام هراسی و اسلام گریزی در جهان می باشد.

شاهد این ادعا اظهار نظر یکی از بانوان مسلمان همجنسگرا است که در استهکلم به عقد رسمی و به اصطلاح اسلامی بانوی دیگری در آمد. وی با شهامت دلیل خود را از اعلام ازدواج علنی چنین عنوان کرد که:” ما در جهانی ازاسلام هراسی زندگی می کنیم، جائی که خارجی ستیزی نیز افزایش می یابد. این یک اعتراف بزرگ به عشق میان ماست وقتی که علنی به عقد یگدیگر توسط یک امام در می آئیم.” وی همچنین اضافه کرد که او حمله نیز می باشد و نخستین فرزند این زوج را تا هفته ی آینده به دنیا خواهد آورد.

دو دختر به نام‌های ریحانا کاوسار و صبیحه کمار از اهل پاکستان بلافاصله پس از ثبت قانونی این ازدواج،در انگلیس، از آن دولت درخواست پناهندگی کردند.

دو دختر به نام‌های ریحانا کاوسار و صبیحه کمار از اهل پاکستان بلافاصله پس از ثبت قانونی این ازدواج،در انگلیس، از آن دولت درخواست پناهندگی کردند.

از آنچه گذشت:

نگارنده این متن گرچه از تلاش و کوشش بی وقفه تمامی مسلمانانی که در جستجوی فیلترینگ خشونت و بدویت مذهبی اسلامی هستند, تقدیر می کند و همچنین آرزومند است که رنسانس تفکر مذهب اسلامی چون مذهب مسیحیت فراگیر شود. اما به این طرز تفکر و مبارزه آزادی خواهانه در قالب مذهب اعتقاد چندانی ندارد. چرا که شیعه که یکی از بدعت های اسلام سنی و اصلی است و در مبارزه با قوانین خشن و جنایت مسلمانان پس از فتح ایران بوجود آمد. امروزه خود به مشکل بزرگ مذهبی افراطی برای مردم ایران و بسیاری از نقاط جهان در آمده است.

نباید فراموش کرد که مهلک ترین ضربات بر پیکره آزادی خواهی و آینده نگری جامعه ایران همواره بوسیله همین به اصطلاح روشنفکری های دینی و روشنفکران مذهبی بوده است. با نگاهی بر تاریخ پیش از انقلاب ایران، حضور آخوندها و ملاهای درباری، به زیارت مشهد و به مکه رفتن محمد رضا شاه و بازگذاشتن دست مذهبیون برای سخنرانی و ترویج عقاید جاهلانه مذهبی، بدون نقد افکار و نوشته هایشان و حتا ممنوع کردن کتاب هایشان، یکی از دلایل اصلی گمراهی مردم عامی در باور خمینی به عنوان یک آزادی خواه مذهبی بود.

سخن پایانی:

هرگز نمی توان نقش مخرب فردی چون دکتر علی شریعتی در مخدوش ساختن موج جوان و در جستجوی الگوهای اجتماعی را فراموش کرد. علی شریعتی یک روشنفکر مذهبی به تما معنا بود که با زبردستی در سفسطه و مغلطه مذهبی و نگارش ادبی سرنوشت مردمان میهنش را به قعر سیاه چال مذهبی رژیمی دیکتاتوری پیوند زد. گرچه نباید فراموش کرد که مهمترین دلیل بوجود آمدن انقلاب و سیر سقوط ارزش های انسانی به ارزش های اسلامی بوسیله امام خمینی، نارضایتی های سیاسی و نبود چهره های سیاسی و اجتماعی محبوب به دلیل از میان بردن احزاب و گروه های مختلف و زندانی یا اعدام این افراد در دولت پهلوی بوده است.

به هر روی تاریخ مذهب مسیحیت حاکی از آن است آنچه قوانین خشن مذهبی را از جامعه و زندگی روزمره مردم جدا می کند و در این حال نقاط قوت انسان دوستانه در این مذهب را در جهان پر رنگ کرده است. به سه مقوله منتهی می شود:
١-سکولاریسم
٢-رهبران مذهبی متعادل و همگام با قوانین حقوق بشری
٣-بالارفتن سطح فکری و تحمل مذهبی پیروان مسیحیت.
به امید اینکه روزی مسلمان سراسر جهان نیز بتوانند در سیاست ها و راهکارهای اجتماعی و سیاسی خود به این سه اصل مهم دست یابند.

  • سرفراز پارسی‌

    چند سوال پیش و پا افتاده از مسلمانان دو آتشه

    ۱-چرا و چه گونه شیطان که فرشته آی در درگاه خدا بود فاسد شد؟ چه کسی‌ او را فاسد کرد؟ چگونه در بهشت کسی‌ فاسد میشود؟

    ۲-چرا خدا آدم و حوا را از بهشت بیرون کرد ولی‌ با شیطان که مسبب اصلی‌ ماجرا‌ بود کاری نداشت؟

    ۳-چرا خدا پس از بیرون کردن آدم و حوا میخواهد به وسیله۱۲۴۰۰۰ پیغمبر و یک خروار آخوند و به زور کتک و شلاق فرزندان آن دو را به بهشت بر گرداند؟

    ۴- محمد در غار حرا چه میکرد؟

    ۵-دین محمد، خدیجه و علی‌ پیش از اسلام چه بود؟

    ۶-چرا اسم پدر محمد عبدالله بود؟

    ۷-چگونه خدا آسمان، خورشید و زمین و غیره در ۷ شبانه روز آفرید؟ وقتی‌ هنوز آسمان و خورشید و زمین نبودند، خدا با روز و شب کجا کار افرینش را انجام داد؟

    ۸-چرا شما موقع نماز خواندن دولا راست میشوید؟ آیا فرقی‌ می‌کند که آن چه را که به زبان میاورید به طور نشسته یا ایستاده بگویید؟

    ۹-جهنم را چه کسی‌ ساخت خدا یا شیطان؟

    ۱۰-چرا شما هر کجای دنیا می‌روید بساط نماز خودتان را پهن می‌کنید و انتظار دارید که مردم دنیا به اعتقادات شما “احترام” بگذارند ولی‌ خودتان در کشور خودتان اجازه نمی‌دهید خارجی‌‌ها مراسم مذهبی خود را خیابان انجام دهند؟

    همین سوال‌ها کافی‌ است یا باز هم میخواهید؟

    • kiana

      هنوز وجود آفریدگار یا سازنده ای به اثبات نرسیده است و همه ی نشانه ها
      به نبود خدا رای می دهند.

      • 313

        چقدر راحت و قطعی!
        سرکار خانم وقتی یک هواپیما می خواهد از مبدایی به مقصدی بپرد اشخاص متعددی شامل مهندسین پرواز ، برج مراقبت ، پرسنل باند فرودگاه، خلبان و… (البته با کلی لوازم دقیق الکترونیکی و رادارها و لوازم پیشرفته ) دست اندر کارند تا پرواز چند دقیقه ای دقیق و منظم صورت پذیرد که باز هم عموما” با تاخیر یا خدای نکرده سقوط و مسائل دیگر مواجه هستیم، آنوقت خورشید عالم تاب هر روز راس ساعت و دقیقه و ثانیه طلوع و غروب میکند و حتی ثانیه ای تاخیر یا سقوط یا خروج از مدار نداشته و ظاهرا” همه اش خود بخود است آنهم بدون سوختگیری و برج مراقبت و رادار و تصادفا” آنهم در یک مدار معین که فصل ها پدید می آید.
        آیا درسته که بگیم همه نشانه ها به نبود …..!!؟
        بی انصافیه دیگه

        • بینام

          آفرین به استدلال شما. واقعا شما هنوز نمیدونی که این زمینه که به دور خورشید میچرخه. در ضمن برای توجیه خزعبلات دین از علم مایه نذارید. لطفا همون عفیر خر پیغمبر رو برای مثال زدن درباره حمل و نقل هوایی استفاده کنید که خیلی از هواپیما خفن تر بود.

      • سرباز

        تنها بیش از ۴ درصد هستی را می بینیم.۹۶ درصدآنرا نمیتوانیم ببینیم.این ۹۶ درصد ذات هستی که تاریک است و نادیدنی به شکل متراکمی وجود دارد ولی علم برای آن توضیحی نیافته است.این خدای قادر متعال که گفته میشود و میگویند همین ماده ی تاریک با طبیعتی مونث است که از طریق تجربیات مخلوقاتش در پی تلاش برای کشف ذات خویش است.این خدا و یا بهتر بگویم الهه ی قادر متعال وجودش سراسر عشق است و هرگز در پی جنگ و تخریب نبوده و نخواهد بود.مشکل اینجاست زمین ما از ۳۰۰ هزار سال پیش تا کنون که تحت هجوم گسترده ی خاکستری ها و فضایی های سوسماری بی احساس و عشق قرار گرفته توسط یک کمربند ظخیم نامحسوس از ماده ی تاریک جدا شده است.ولی روح اکثر ما انسانها از آتش این الهه آفریده شده و در حقیقت او خالق اصلی روح و جسم ماست.نمیتوانم در اینجا همه موارد را توضیح دهم خیلی گسترده است

    • داریوش

      جناب سرفراز،
      دست شما درد نکند براستی زدی توی خال. این مسلمان های خشک مغز جوابی‌ برای این سوال‌های ابتدایی ندارند و در مقابل به فحش و اسید پاشی روی میاو‌رند و بعد هم دین خود را بهترین و کامل‌ترین دین می‌دانند.

    • 313

      و اما اگر دنبال جواب این سوالهایی گوش کن:

      ۱٫شیطان فرشته نبود بلکه در میان فرشتگان بود که قران صریحا میفرماید:کان من الجن یعنی از جنس دیگری غیر از ملائک است و اینکه چه کسی او را فاسد کرد اینکه خودبینی و خود بالیدن او را بیچاره کرد همینطور برای آدمیان هم بدترین اخلاق تکبر است. شیطان وقتی هلاک شد در بهشت نبود بلکه در درگاه خدا همراه فرشتگان در حال پرستش خدا بوده است

      ۲٫ اول اینکه بهشتی که آدم و حوا از آن بیرون شدند بهشت جاوید و حقیقی نبود چون تعابیر بسیاری است که کسی که در بهشت خلد وارد شود خارج نخواهد شد ولی احتمال خروج جهنمیان از دوزخ طبق احادیث وجود دارد.

      شیطان را که شما مسبب اصلی نامیدید در بهشت نماند و حتی از درگاه خداوند نیز رانده شده است. و در اینکه شیطان مسبب اصلی است جای تامل است چون آدم مسئول رفتار خود بود و شیطان فقط پیشنهاد دهنده بود و مجبور کننده نیست که همه ی مجازات را خودش بکشد.

      ۳٫ چرا خدا میخواهد ما را به جایگاه اصلی برگرداند؟ به این علت که شیطان پس از طرد شدن شاخ و شانه برای خدا کشید ولی آدم بلافاصله به کرده خودش اقرار کرد و از خدا عذر خواهی کرد اگر چه کار از کار گذشته بود ولی درها برای همیشه بسته نشد .

      ۴٫ محمد ص در غار حراء مشغول پرستش خدای یکتا بود و دین ایشان و برخی اجدادشان دین حنیف ابراهیمی بود که توسط تعداد کمی از افراد در جریان بود.

      ۵٫ جواب بالا.

      ۶٫چون ایشان الله ، ابراهیم را قبول داشتند و از این اسامی استفاده میکردند.

      ۷٫ البته ۷ شبانه روز نیست بلکه آمده در ۶ روز ، که روز در اینجا به معنی روزهای شبانه روز نیست . بطور مثال وقتی میگوییم مالک یوم دین – مالک روز قیامت بدیهی است که در اینجا دیگر عوالم متلاشی شده که قیامت شده بلکه روز به معنای روزگار و دوران آماده است و احادیث تایید کننده این مطلب است و بالاتر و عجیبتر اینکه در نهایت دقت در قران آمده روزی که مقدار آن ۵۰۰۰ سال است (سوره معارج: تَعْرُجُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ إِلَیْهِ فِی یَوْمٍ کَانَ مِقْدَارُهُ خَمْسِینَ أَلْفَ سَنَةٍ ﴿۴﴾ (در روزیکه مقدارش پنجاه هزار سال است، فرشتگان و روح بدان جا فرو روند).

      و این نشان می دهد همیشه منظور از روز ۲۴ ساعت شبانه روز نیست .
      ممنون از اینکه سوءالات خودت را مطرح کردی تا جوابشو پیدا کنی منهم دنبال این ها بودم که به جوابهای بالا رسیدم و قبل از این نمیدونستم.
      بازم ممنونم

      • 313

        ۵۰۰۰ را تصحیح می کنم به ۵۰۰۰۰ اشتباه تایپی بود.معذرت

    • 313

      ۸٫حرکات نماز دارای مفهوم است بطور مثال در سجده که در نماز دو سجده داریم در سجده اول این مفهوم حاصل است که اصالتا” ما از خاک ناچیزیم و وقتی سر از سجده اول بر میداریم یعنی از آن آفریده شده ایم ( و به لطف خدا برموجودات مختلف تسلط پیدا کرده ایم) و زمانی که به سجده دوم میرویم اعلام می کنیم که مجددا” به خاک باز خواهیم گشت و وقتی از سجده دوم بلند میشویم اقرار میکنیم که از خاک برانگیخته خواهیم شد.
      حرکات اینگونه معنایی دارند دوست من.
      ۹٫ خالقت از آن خداست ولی زمینه جهنم را اعمال خود ما می سازد . یعنی وقتی ما اعمال ما که بصورت انرژی در فضا منتشر است به ماده برگردانده شود که در فیزیک اثبات شده (تبدیل ماده به انرژی و انرژی به ماده با فرمول E= MC2 و M=E/C2) بصورت جهنم تمثیل پیدا میکند.
      ۱۰٫ بنده در حد و حدودی نیستم که اجازه بدهم یا ندهم کسی مراسم مذهبی اش را برگزار کند این را باید آخوندهای از خود راضی که از اسلام درکی پیدا نکرده آستین بالا زدند و با نادانی خرابکاری کردند جواب دهند.البته خدا کارش را به انتها خواهد رساند.

    • karim

      جواب سوال های شما به دلیل اینکه جنس شیطان از آتش بی دود است ولی انسان از خاک و آتش از خاک بالاتر است پس شیطان سجده نکرد،خداوند تبارک و تعالی،به خواست الله
      ۲ شیطان نیز از بهشت طرد شد اما پاداشی نیز گرفت و آن اینکه تا روز حساب نسل انسان را فریب دهد
      ۳ چون خدا رحیم است و دلش نمی آید که بندگانی که قبلا خودش طعمه شیطان کرده را به جهنم بفرستد.
      ۴ محمد هر وقت که بیکار میشد به آن غار میرفت و به یک باره وحی به او نازل میگشت و خدای خویش را سجود میکرد
      ۵ خود محمد پدر او و خدیجه حنفی بودند یعنی فقط اعتقاد به یک خدا داشتند نوع خدارا خودت مشخص کن یا صنم یا الله هر طور مایلی
      ۶ چون کلمه الله معرفه به ال بت بزرگ عربستان یعنی لات با ت ۲ نقطه هست بعد رفت توی ایه و معرفه به ال شد دو تا لاماش بهم چسبید و تشدید گرفت وآخرش هم وقف به ه شد.
      ۷خیر در قرآن چند آیه هست که گفته در ۷ شبانه روز یجایی گفته ۶ شبانه روز یجایی گفته ۲ روز صبح ۲ روز شب و ۴ روز آنچه بین زمین آسمان هاست یعنی ۸ شبانه روز که ملا ها هنوز نتوستن اینا ماست مالی کنن حالا اینکه اول زمین آفریده شد یا آسمان خودش جای بحث داره که بهتره به قرآن مراجعه کنی
      ۸ این دولا و راست شدن در حقیقت از دین آرامی و ستاره پرستان گرفته شده چون شما نماز را رو به الله نمیخونی رو به خورشید میخونی در دین آرامی صبح هنگامی که خورشید طلوع میکند به درگاه مهر نیایش میکنند ظهر همین طور و هنگام غروب وقتی هلال خورشید نصفه هست هم به پیشگاه مهر و متیرا احترام میگذارند لازم به ذکر است که دین آرامی خیلی قبل تر از اسلام بوده که اسلام این را از اون وام گرفته و به اون اسم تازه داده به نام صلاه یا نماز بعله فرق میکند چون کلمه الله عربی است اگر به زبان دیگه ای خوانده بشه الله نمیفهمه و ممکنه اون را فحش ما تلقی کنه و ما را بندازه توی جهنم و به ما آب گندیده و میوه درخت زغوم بده
      ۹ خدا میدانست که شیطان ساکت نمینشیند و به انسان سجده نمیکند پس جهنم خودش آفرید تا انسان های ناسپاس را مجازات کند
      ۱۰ اسلام یعنی تسلیم شدن وقتی شما پیشانیت را روی مهر میگذاری یعنی تمام غرورت را روی خاک میگذای و غرورت را میشکنی چون بالاترین عضو بدن از نظر اعراب پیشانی بود نه مغز همچنین ماهیت این دین یعنی یا این دین یا مرگ چون خود را دین الهی میداند پس جای تعجبی ندارد.

    • مریم داد

      تو عقب افتاده ذهنی هستی؟ خب پاسخ همه پرسشهات در سایتهای رفع شبهات نوشته شده. امثال شما مونگول ها که جز ترول کردن کاری بلد نیستین یه چیزایی شنیدین میاید اینجا زر میزنید کل عمرتون خیلی مطالعه نداشتین بعد اینجا ژست میگیذید که میفهمید و آگاه هستید ولی خب تلاشی هست در جهت رسیدگی به عقده خود کم بینی و دانا نشان دادن خود

      • محمد

        خانم مریم داد .اسلام زن را بدلیل بی عقلی ادم حساب نمی کند ح رضت علی به فرزندانش حسن و حسین گفته از مشورت با زن دوری کنید .البته شما خوب سایتی را انتخاب کرده ای کم کم با مطالعه قران خواهی فهمید که واقا دین افیون توده هاست موفق باشی به امید اگاهی بیشتر .باز حرضت محمد ریده که جای زنان در ته جهنم است برده داری در اسلام ازاد است.گول این ماله کشان دینی را نخور تا می توانی مطالعه کن والا از شما سو استفا ا ده می کنند

  • atoosa

    دیگر گذشت آن زمانی که بی خدایان و دگراندیشان خاموش می ماندند و نمی توانستند
    چیزی بگویند ولی اکنون ما به یاری رسانه آزادی چون اینترنت بی هیچ ترسی می گوییم
    ما بی خدایان کم نیستیم و نخواهیم گذاشت دین مداران به زور باورهای پوچ و
    تاریخ گذشته شان را به ما کالب(قالب) بکنند.

    • سرباز

      هرگز به فکر جنگ با خدایان نباش.زیرا بی فایده است.تنها میتوانی عکس العمل نشان دهی ولی قدرت کاری را نخواهی داشت.در پایین توضیح دادم همه ی ما اکنون در داخل سینما نشسته ایم و مشغول دیدن فیلم هستیم اکثر ماها کودکان بزرگسال هستیم بالغین بزرگسال در این سینما خیلی کم است.خود اینترنت توسط ماموران این خدایان ساخته شد تا بتوانند بفهمند ما چه فکر میکنیم و چه میخواهیم بکنیم.بهترین مبارزه اهمیت ندادن به خدایان و ماموران زمینی آنهاست مطمئن باش این دردها و زجرها برای بالا بردن توان روحی ما لازم و ضروری بوده و همیشه با خودت بگو این تصاویر واقعی نیست بلکه همگی خیال و توهم است همین

  • kamaki

    میگوییم: القاعده، می گویند: اسلام این نیست!
    میگوییم: طالبان،
    می گویند: اسلامی نیست!
    میگوییم: بوکوحرام،
    می گویند: اسلام این نیست!
    میگوییم: داعش،
    می گویند: اسلامی نیست!
    میگوییم: وهابیون،
    می گویند:اسلام این نیست!
    می گوییم: حزب الله، جمهوری اسلامی،
    می گویند: اینها اسلامی نیستند!
    می گوییم: فلان مرجع تقلید شیعه، فلان مفتی سنی،
    می گویند: این آخوندا مسلمون نیستن دارن اسلام رو خراب می کنن!
    می گوییم: فلان قانون اسلام،
    می گویند: این قانون اون زمان بوده وربطی به اسلام نداره!…
    آخه رییدم توی اسلام، خوب اسلام همین است دیگه

    اسلام دین خشونت و شهوت و شمشیر و ترور و حرف زور و قتل و کنیز و جزیه و ارتداد و….. است.

  • sheytan

    sarfaraz in soala chiye meykoney mardeh hesabi , mohamad dar gahr chikar meykard , jalgh meyzad, baba jan ina in melato 1400 sale sare kar gozashtand, sheytanm fased shod chon kose zane khomin gozasht.

  • Bahramپس از یورش اعراب مسلمان

    سه رهبر دین ابراهیمی اولی‌ موسی وجود خارجی نداشته گروهی کتابی به نام تورات با مشتی مزخرفات که عصای او مار میشد و رود در مقابلش خشک.عیسا پیروانش مدّعی شدند که خدا با مادرش… و محمد یک آدم کش زن باز ضدّ زن که پیروانش کتابی کپی از تورات بنام قرآن منتشر کردند که تا امروز معتقد دان به آن چه جنایتها مرتکب شده و اینک هم خطر عمده روزگار ما هستند.

  • karim

    حالا مسلمانان هفت آتیشه به سوالات من پاسخ بدن
    ۱ جنس شیطان ازچیست آیا فرشته است یا جن بعد ملکولی هر دو باهم فرق میکنه….
    ۲مگر شیطان از بهشت اخراج نشده بود پس چطور دوباره باز گشت و حوا را فریب داد؟آیا بهشت بی درو پیکر است؟
    ۳ به طور عقلانی چونه یک زن از دنده چپ یک مرد به عمل می آید؟اشاره به داستان آدم و حوا
    ۴ بعد از اینکه قابیل هابیل را کشت به الله گفت نشانی بروی دست من هک کن تا من از سایرین قابل تمایز باشم و کسی مرا نکشد مگر آدم و حوا و فرزندان آن دو جزو نخستین بشر نبودند؟ مگر کسی دیگر هم بود؟
    ۵ خداوند چگونه روز را آفرید سپس شب راز را در صورتی که قبل از آن نور را نیافریده بود؟

    ۶ الله قبل از آنکه زمین و آسمان و آنچه بین آندوست را بیافریند کجا بود؟(کجا زندگی میکرد)
    ۷کلا خدا چه هست؟وجودی که نه در ظرف زمان میگنجد نه مکان چیزی که نه محدود به زمان باشد نه مکان چیست؟عدم یا ابد؟(پاسخ منطقی نه مغلطه)

    ۸آیا براستی محمد بیسواد بوده با توجه به اینکه در بیشتر جاها کلمه امی غیر یهود معنا میشود و چگونه ممکن است فردی بیسواد سرپرستی کاروان بزرگ خدیجه را برعهده گیرد
    ۹ ستون دین نماز است و نماز نیز با یک باد باطل میشود این چه دینی است که پایه های ستون آن با بادی ناقابل به لرزه در می آید و میشکند؟

    • سرباز

      دوست گرامی.خدایان موجودات برتر ستاره ای بودند که زمانی در میان انسانها میزیستند.مشکل از جایی شروع شد که میان این خدایان نزاع های شدیدی درگرفت.گروهی از خدایان دیگر خدایان را شیاطین نامیدند و شروع کردند به از بین بردن گروه های قومی متعلق به یکدیگر.گفته میشود الله یهوه الوهیم همگی در حقیقت همان خدای آسمانها یعنی آنوست آنو پدر انکی و انلیل است.انکی همان است که به او لوسیفر و یا شیطان گفته میشود انکی همان مزداست انکی در بسیاری از فرهنگ های مشرق به اسامی دیگر آمده.این موجودات تقریبا برتر ستاره ای برعکس ما فاقد احساسات هستند زیرا از نوع رپتایل ها و یا موجودات سوسماری هستند.زمین با از ۳۰۰ هزارسال پیش تا کنون در زیرهجوم این خودخدا خوانده ها قرار گرفته و با توجه به شخصیت هرکدامشان ادیان جدیدی ساخته میشود.هیچ کدام از این خدایان چه آنو چه انکی و یا انلیل در پی خیر بشریت نبوده و نخواهند بود.کار بزرگ اینها ایجاد هولوگرام تقریبا سه بعدی زمین با کمک ایجاد ماه است تا زمین ما به شکل واقعی تر دیده شود در صورتیکه این جهان تنها یک توهم و یا یک فیلم سینمایی ست که ما در حال مشاهده ی این فیلم هستیم.حقیقت کل و یا ماده ی تاریک که بیش از ۹۶ درصد هستی را به خود اختصاص میدهد از ما دور افتاده و در حقیقت ما از این ماده ی تاریک که طبیعتی مونث دارد دور افتاده و او را نمی بینیم.در مورد ماه گفته میشود ماه یک کشتی فضایی ست و فضایی ها توسط ماه در حال جاسوسی کردن از ما هستند.ما تنها یک طرف ماه را می بینیم و هرگز قسمت تاریک آن را نمی بینیم.این کشتی عظیم فضایی سالها پیش در مدار زمین قرار داده شد تا زمین ما را تا جایی که ممکن است به شکل ملموس واقعی دربیاورند.بر اساس نظریه ای سیاره ی زحل هم شریک این ماجراست

  • احمد

    مرگ بر اسلام امریکایی

  • سرباز

    شما مثلا ۲۰ سال بعد یک جامعه ای را تصور کن به فرض ایران که ازدواج همجنسگرایان در آن آزاد شود.کانون خانواده سنتی که شامل پدر مادر و فرزندان است به چه صورتی درخواهد آمد و شکل خانواده ها چه تغییری در طول این مدت خواهد کرد؟تا کنون نیز جایگزین مناسبی برای ارکان یک خانواده ی سنتی به شمول پدر مادر و فرزندان برای بقای یک جامعه یافت نشده و اگر یافت شده مشکلات عدیده ی دیگری را پدید آورده.از آنجا که زنها همیشه دوست دارند خالق فرزندان خویش باشند و مردها دوست دارند پدر شوند اگر فرهنگ یک جامعه بر خلاف این امر حرکت کرده و گرایش جامعه به سمت و سوی همجنسگرایی پیش برود تعداد نفوس جمعیتی در طول ۲۰ سال سیر نزولی خواهد داشت بگذاریم که بیماری های مقاربتی که به خصوص در میان مرد با مرد بیشتر است گسترش چشمگیری خواهد داشت.همین اکنون کشورهای اروپایی و به خصوص آلمان با بحران کم جمیعتی مواجه شده اند و این کشورها در تلاش برای بالا نگه داشتن جمعیت خود به طور مصنوعی از کشورهای اروپای شرقی مهاجر وارد میکنند و خدمات بسیاری به آنها میدهند.بهتر است فقط زمان کنونی را نبینیم و به چندین سال دیگر فکر کنیم.در این صورت میتوان حق همجنسگرایان را قربانی منافع عمومی کرد.نه آنکه با آنها برخورد شود بلکه ازدواجشان را ثبت نکرد و اینها همیشه بدون رسمیت باشند

  • مریم داد

    بیماران LGBT از اون همجنسباز های کونی و لزبینهایی که کیر ندارن تا اون دوجنسبازهای اپگرید شده اینا تحت حمایت رسانه ای و دولتی هستن و بیماران شاید ادعایی هم کنن مثلا ادعا کنن زئیس جمهور یا مامور اطلاعات هستن. خب دگرباشانی که فکر میکنن مسلمانن در گمراهی هستن مثله نویسنده گوساله که کل مقالاتش اندازه یک مقاله لوموند دیپلماتیک ارزش نداره. دختر تو برو به دادنت مشغول باش تو رو چه به نوشتن