بدار آویختن و سنگسار بانوان گرامی، توهین به زنان، و لکه ننگی بردامن مردان است ۳

نیمی از جمعیت کشورمان را زنان تشکیل می دهند. زنانی که در پیشبرد هدف های خانواده و اجتماع، دوش به دوش مردان تلاش و همکاری دارند. زنانی که دوران سخت بارداری را تحمل می کنند، در تربیت نوزادان، پرورش و آموزش آنان رل اصلی را به عهده دارند. به راستی مادر واژه بسیار زیبا و باشکوهی است که به این فرشتگان خداوندی داده شده است.

زنان در حقیقت سهم بیشتری از مردان در کارهای اجتماعی و حتی در رستاخیز مردمی در امور سیاسی نیز برعهده دارند. اینان پیشاهنگ و آموزگار پندار، کردار، و گفتار نیک به نوآموزانند.

بدبختانه مردان اجتماع ما تحت تاثیر اسلام زن ستیز، تا کنون به این گروه سخت کوش و بی دفاع ازخود، نهایت ستم و بیدادگری را روا داشته است.

زن از دید اسلام نیمی از مرد و یا یک کالای مصرفی برای رفع نیازهای وی به شمار می آید.

خانم سکینه آشتیانی

خانم سکینه آشتیانی

اینجاست که شرف و وظیفه انسانی به هرفرد به ویژه به مردان کشورمان حکم می کند تا در نجات زنان تحت ظلم و ستم به ویژه نجات آنان که در شرایط مردسالاری و آخوند سالاری بدون دسترس داشتن وکیل و امکان دفاع از حقوق خود تنها بر اساس قوانین اسلام زن ستیز و زن آزار، وبی دادگری مشخص و شناخته شده رژیم کنونی حاکم بر ایران محاکمه و محکوم شده اند، از هیچ کوششی کوتاهی نکند.

ما براین باوریم انسانی که از به وجود آوردن یک پشه یا مورچه عاجز است، چگونه به خود اجازه می دهد جان فردی را بگیرد؟

از این روی از خواننده گرامی درخواست می شود که بادر نظر گرفتن وضع نا به هنجار بانوان، نخست در خانه، خودمان از سنگسار کردن مادر، همسر، خواهر ویا فرزند دختر خود خود داری کنیم، آن گاه  ستم و بی دادگری رژیم زن ستیز و بی قانونی ولایت فقیه را به آگاهی رسانه ها و سازمان های دفاع از حقوق انسانی برسانیم.

تا آن جا که ما آگاهی داریم، هم اکنون دو بانوی مظلوم و بی پناه کشورمان به شرح زیر در انتظار احکام بی دادگری رژیم اسلامی نشسته اند، و لحظه شماری می کنند:

۱-خانم سکینه آشتیانی در انتظار سنگسار شدن است. این روش غیر انسانی مجازات بر می گردد به بیش از چهار هزارسال پیش دوران بربریت، تجاوز، و بی قانونی انسان نماها.

رژیم ضد بشری ولایت وقیح حتی به این مادر که دو کودک خردسال یتیم از او به جای خواهد ماند و سرپرستی ندارند، توجهی ندارد. بی رحمی و بی دادگری این رژیم در همه ابعاد است. البته در مورد زنان بسی بارزتر و بیشتر.

در قرن ۲۱،  بیشتر کشورهایی که دارای حکومت دموکراسی و مردم سالاری اند، حکم ظالمانه هر گونه اعدامی را از دادگری های خود برداشته، و برای وجود وشرف انسانی ارزش قائل شده اند.

۲- خانم زینب جلالیان فعال سیاسی کرد، هم اکنون در انتظار چوبه دار است.

خانم زینب جلالیان

خانم زینب جلالیان

رژیم اسلامی ایران از مردم می خواهد که صد در صد نوکر و برده آنان باشند، و هیچ آهنگ و صدای انتقاد و اعتراضی از جایی شنیده و بلند نشود.

کینه توزی و دشمنی این رژیم مرگبار بازنان، و دگر اندیشان مانند کردها، بلوچ ها، نویسندگان، فعالان سیاسی و حقوق انسانی برکسی پوشیده نیست و به مراتب بیشتر است. این خانم در پیشگاه حکومت الله بر زمین دومرتبه خطا کار است؛ نخست آن که زن است، و ارزش زنان در این حکومت از یک چمدان و کمد لباس بیشتر نیست.

دیگر این که این خانم کرد است و دارای مذهبی است که دکان سحر و جادوی ولایت وقیح را تخته کرده. این خانم نگاهش به چاه چمکران که روزی موجودی به نام امام زمان از آن بیرون آید و همه را قتل عام کند، ندوخته است.

ملاحظه می فرمایید این خانم از دید یک آخوند سوار بر خر مراد شده، تا چه اندازه گناهکار است.

  • ای کسانی که قصد شرکت در یک سنگسار را دارید بدانید که انسانیت مقدم بر اسلام است
    روی سخنم با کسانی ست که قصد دارند در سنگسار یک انسان دیگر شرکت کنند…. بدانید که انسانیت مقدم بر اسلام است.
    گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم.

    همین

  • ای کسانی که قصد شرکت در یک سنگسار را دارید بدانید که انسانیت مقدم بر اسلام است
    روی سخنم با کسانی ست که قصد دارند در سنگسار یک انسان دیگر شرکت کنند…. بدانید که انسانیت مقدم بر اسلام است.
    گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم.

    همین

  • Pingback: مرد هیولایی که همسر و دخترکان خود را با اسید سوزاند | andishehayandeh()