بایگانی ماهیانه: دسامبر 2011

آقای قرائتی، همگان می دانند که آخوند ها همواره دشمن دانشگاه و دانشجو بوده اند۳

قرائتی آخوندی مفتخور، پست، و ضد مردمی، اندکی شعور و انسانیت در وجودش پیدا نمی شود، باید اعتراف می کرد که حوزه های علمیه و پایگاه های بسیج و نیروگاه های مزدوران سپاهی هستند که مرکز واقعی فساد و بی اخلاقی و کثافت کاری در سطح جامعه اند. دشمنی آخوند و بسیجی با دانشگاه و دانشجو هیچگاه پایانی ندارد.

چرا باید اسلام را نقد کرد و مورد پرسش و کنکاش قرار داد؟۴

هم وطن ایرانی که پس افکند هزار و چهارصد سال حضور آیین و مسلک پلشت و انسان ستیزی به نام اسلام در جامعه میهن است، امروز منتظر خردورزی من و شماست تا با پا نهادن در راه بزرگان این مرز و و بوم، به منظور گشودن پنجره های حققیت بر روی مردمان ایران زمین از افتادن آنان به دام این مکتب آلوده جلوگیری کنیم.

با شرکت در جشن کریسمس، این عید بزرگ جهانی را گرامی می داریم۶

دسامبر ۲۵، زاد روز مسیح و در حقیقت زاد روز میترا خدای مهر ایرانیان است. این رسم با شکوه را رومیان از ایرانیان فرا گرفته و در اروپا پخش نمودند. عیسی مظهر محبت و گذشت بود ولی کشیشان با سوء استفاده به کشتار مردم پرداختند. در حالی که محمدابن عبدالله برخلاف مسیح، خود مظهر جنایت و غارتگری و تجاوزبود.

غارت و چپاول ایران توسط اعراب پس از هزار و چهارصد سال همچنان ادامه دارد۲

اگر ایرانیان امروز ستمگران را بیرون نکنند و دست به اعتراض و اعتصاب و مبارزه نزنند، فردا روز شرمنده نسل های آینده ایران خواهند بود و زمانی نیز برای جبران نخواهند داشت، چرا که مردم ایران، با کشوری فقیر و ویران شده تنها خواهند ماند و صنعت و اقتصاد و ثروتی در آن مرز و بوم وجود خارجی نخواهد داشت.

اندیشه رسیدن به سکولاریسم از راه اصلاحات، پنداری پوچ و خواب و خیالی بیش نیست۴

زنده یاد صادق هدایت می گوید: «جایی که منجلاب گـُه است دم از اصلاح زدن خیانت است، اگر به یک تکة آن انتقاد بشود قسمتهای دیگرش تبرئه خواهد شد، تبرئه شدنی نیست، باید همه‌اش را دربست محکوم کرد و با یک تیپا توی خلا پرت کرد، چیز اصلاح شدنی نمی‌بینم.» این جمله با حال امروز مملکت ما سنخیت کامل دارد.

خیانت بیشمار آخوندها، از فرو پاشی کشور با سقوط صفوی، دوران قاجارها، تا بیراهه کشاندن انقلاب ۵۷۱۶

آخوندها با وقاحت و بی شرمی، خود را همیشه طرفدار مردم ایران نشان می دادند. همین امر موجب گردید که مردم ایران از باطن پلید و زشت این جنایتکاران پی نبرند و آنان را مردمی به شمار آورند. آخوندها با نفوذ در دربار شاهان، موجبات فروپاشی دودمان صفوی، پاره پاره شدن ایران در دوران قاجاریه، و جنایات اخیر شدند.

خیلی وقت است که دم خروس ولایت فقیه که از آستین اصلاح طلبان بیرون زده است، دیده می شود۱۶

تنها رسانه های سبز و اصلاح طلب بودند که کوچکترین عکس العملی به این حرکت ملی و میهنی شاهزاده رضا پهلوی مبنی بر طرح شکایت علیه علی خامنه ای رهبر جنایتکار نشان ندادند و حتی سایت معلوم الحال جرس ادعاهای شاهزاده پهلوی مبنی بر جنایت علیه بشریت توسط رژیم ایران را «طرح بحث های انحرافی» و «اغراق آمیز» خواند.

پهلوان علی کریمی، چهره خوب تمام روزها و هفته های پارازیتی مملکت ماست۵

وجود علی کریمی در چنین دور و زمانه ای همچون دُری نایاب و او برای جامعه ایران زمین، همچون گوهری کمیاب، ارزشمند و گرامی است و باید به هر طریق و روشی که می توان، از او و فعالیت های انسانی اش تقدیر و سپاسگزاری به عمل آید. این ها تنها گوشه هایی از میزان جوانمردی و بزرگواری پهلوان علی کریمی است،