اصلاح طلبِ فرصت طلبی که وابسته به رژیم ضد بشری اسلامی است، با نام شاهزاده هم دشمنی دارد ۶

در ابتدا نگارنده اعلام می کند که یک جمهوری خواه است و به هیچ عنوان طرفدار حکومت پادشاهی چه از نوع مشروطه و پارلمانی و چه از نوع استبدادی گذشته نبوده و نیست و بر این باور است که حکومت پادشاهی زمینه و پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک رژیم دیکتاتوری را دارد و همچنین حکومت پادشاهی مشروطه که پادشاه در آن نقشی سمبلیک دارد نیز خود، خود را بر نخواهد تافت و با توجه به فرهنگ بت سازی و حس دیکتاتوری و زورگویی نهادینه شده ای که درون همه ایرانیان وجود دارد، این نوع پادشاهی هرگز در ایران موفق نخواهد بود و فرجامی بهتر از دوره های پادشاهی گذشته نخواهد داشت.

این مقاله تنها برای نشان دادن چهره راستین اصلاح طلبان به مردم ایران زمین و روشن کردن فرق میان دوست و دشمن، برای خوانندگان این نگاشته است؛ امکان ندارد که ما بتوانیم به کمک اصلاح طلبانی که وام دار رژیم اسلامی هستند و تمامی دار و ندار شان را مدیون انقلاب ننگین سال ۵۷ می باشند و به ولایت فقیه التزام عملی دارند و خواهان حکومت دین اسلام بر سیاست و جامعه ایران زمین هستند، به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم برسیم و طعم شیرین زندگی زیر سایه آزادی بی قید و شرط را بچشیم.

یک اصلاح طلب شیفته خمینی و افکار وی است و چون میر حسین موسوی، آرزوی بازگشت به دوران طلایی وی را دارد. چگونه امکان دارد با وجود اصلاح طلبان و پذیرفتن ایشان به عنوان اپوزوسیون مخالف حکومت اسلامی، موفق به سرنگون کردن رژیم شد؟

یک اصلاح طلب شیفته خمینی و افکار وی است و چون میر حسین موسوی، آرزوی بازگشت به دوران طلایی وی را دارد. چگونه امکان دارد با وجود اصلاح طلبان و پذیرفتن ایشان به عنوان اپوزوسیون مخالف حکومت اسلامی، موفق به سرنگون کردن رژیم شد؟

چندی پیش، همکار ارجمندم،  سهراب ارژنگ مقاله ای را در رابطه با دلایل همکاری نکردن آقای رضا پهلوی، با اصلاح طلبان نوشتند و اصلاح طلبان به ما یورش برده و به این علت که   ارژنگ، آقای رضا پهلوی را شاهزاده خطاب کرده بودند، به گروه فضول محله، انگ سلطنت طلبی و برچسب استبداد خواهی زدند.

حال پرسش نگارنده اینجاست که چگونه زمانی که آقایان اصلاح طلب، خمینی، خامنه ای، خلخالی و دیگر آخوند ها را با نام آیت الله، مرجع عالی قدر و دیگر القاب بزرگی که هیچ سنخیتی با مرام و شخصیت روضه خان های گدا صفت ندارد، خطاب می کنند هیچ ایرادی نیست و کسی حق اعتراض به این عمل مشمئز کننده ایشان را ندارد ولی چنانچه فردی آقای پهلوی را، با لقبی که تاریخ ایران زمین به ایشان داده است، یعنی شاهزاده خطاب کند مورد هجمه معترضین اصلاح طلب قرار می گیرد؟.

آیت الله به معنای نشانه خدا می باشد؛ آیا کسانی که به خدا باور دارند، به راستی آخوند های خونخوار را نشانه و سمبل خداوند روی زمین می دانند؟. آیا آیت الله نامیدن خمینی که دستور داده بود پیش از اعدام مخالفین، خون آنان را بکشند! توهین به شعور انسان هایی که به خداوند باور دارند نیست؟.

در ضمن مگر نه اینکه تاریخ و یا مردم ایران زمین این لقب را به خمینی و دیگر آخوندهای خونخوار نداده است و آخوندی دیگر از بین خودشان، این القاب نکبت بار را میان ایشان تقسیم کرده است؟. آیا این القاب آخوندی کمترین ارزش، اعتبار و هویت جهانی دارند؟. آیا نامیدن این جنایت کاران ضد بشر، به عنوان  آیت الله، توهین و جسارت به مقام خداوند نیست که بدان اعتقاد دارید؟!.

البته بی شک آخوند ها نشانه و سمبل الله و اسلام هستند و تمامی جنایت ها و خیانت های بیشمار ایشان به مردم، از آن دین و آیین پلید و ضد انسانی سرچشمه میگیرد؛ اما سخن نگارنده این است که آیا کسی می تواند انکار کند که پدر  رضا پهلوی، پادشاه ایران زمین بوده است؟. آیا فرزند یک پادشاه، در هر کجای دنیا، لقب شاهزاده و یا شاهدخت را با خود حمل نمی کند؟. این القاب تاریخی، نسل به نسل و سینه به سینه، به مدت دو هزار و پانصد سال در ایران زمین، میان مردمان گشته و به خاندان پهلوی که آخرین دودمان پادشاهی ایران زمین هستند، ختم شده است. پس هرگونه انتقاد و خرده گیری، جز کوته نظری، یا بی خردی، و یا یا نهایتاً کینه توزی و خصومت، نمی تواند چیز دیگری باشد.

حالا اصلاح طلبان به چه دلیلی به کسی که آقای پهلوی را شاهزاده خطاب می کند، حمله می کنند و به وی انگ سلطنت طلبی می چسبانند؟. آیا کسی که با تکیه بر تاریخ شاهنشاهی انکار ناشدنی میهنش، فرزند آخرین پادشاه سرزمینش را شاهزاده بخواند، حتمن باید وابسته به گروه سلطنت طلبان و یا مشروطه خواهان باشد؟. این قوانین نا نوشته و بی منطق را اصلاح طلبان از کجای شان در می آورند، معلوم نیست.!

این هم سندی که نشان دهنده ی خواسته ها و ماهیت واقعی سخنوران جنبش سبز و سران این جنبش در راستای خط امام است. اصلاح طلبان خواستار جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کمتر هستند و این یعنی توهینی آشکار به تمامی آزادی خواهان است. حال باید گفت زهی بی شرمی و بی حیایی که گروهی با چنین سابقه تاریک و سراسر خیانت، دیگران را به استبداد خواهی متهم می کند.!

این هم سندی که نشان دهنده ی خواسته ها و ماهیت واقعی سخنوران جنبش سبز و سران این جنبش در راستای خط امام است. اصلاح طلبان خواستار جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کمتر هستند و این یعنی توهینی آشکار به تمامی آزادی خواهان است. حال باید گفت زهی بی شرمی و بی حیایی که گروهی با چنین سابقه تاریک و سراسر خیانت، دیگران را به استبداد خواهی متهم می کند.!

عالی جنابان قبر پرست، مرده پرست و آخوند پرست اصلاح طلب، نخست اینکه نمی توانید مردم را از شاهزاده خطاب کردن آقای پهلوی بازدارید و مردم آزاد هستند که فرزند پادشاه پیشین خویش را با تکیه بر تاریخ و هویت ملی شان، شاهزاده بخوانند و دیگر اینکه بر فرض هم که توانستید لقب شاهزاده را منسوخ کنید، با افکار میهن دوستانه و آزادی خواهانه آقای پهلوی که خواستار سرنگونی رژیم منحوس اسلامی  و درحقیقت نابودی شما خائنین به مملکت هست، چکار می توانید بکنید؟.

تا کی علی نژاد ها، گنجی ها، سروش ها، کدیورها، بازرگان ها،  تریتا پارسی ها، و گروه ۷۲ تن ضد ایرانی و طرفدار لبنان و فلسطین، خواهند توانست تا رژیم ضد انسانی اسلامی تان را سرپا نگاه داشته و از گزند سقوط در امان نگاه دارند تا شما بتوانید هر چه بیشتر به غارت و چپاول دارایی مردم بپردازید؟.

گمان می کنید که هنوز نیز پشتوانه مردمی دارید؟. مردمی که خواستار آزادی بی قید و شرط هستند، پشت کسانی نخواهند ایستاد که به ولایت فقیه و رژیم اسلامی ایمان داشته و در انتخابات آینده مجلس صد و بیست کاندیدا دارند! بهتر است نام گروه خود را از اصلاح طلب، به فرصت طلب تغییر دهید که لقب تان، با نام و ماهیت حزب تان سنخیت داشته باشد.

  • amir

    تا کی  میخواهید خودتان را گول بزنید بابا هر بچه مدرسای هم میدونه که پادشاهی مرد تما شد

  • درود بیکران بر شما و دوستان نازنینم. از شما همرزمان و اسلام ستیزان گرامی به خاطر مقالات بی مانندتون که به عقاید من بسیار شبیه است بسیار سپاسگزارم. من اکثر مقالات شما رو خوندم و از همشون بدون استثناء خوشم اومده و قبول دارم. و تا جایی که تونستم در جاهای مختلف پخش کردم. به امید اینکه این مسیر بسیار پرارزش رو تا به انتهاء ادامه دهید تا شاهد ریشه کن شدن اسلام تازی کثیف و جمهوری ننگین اسلامی از خاک پاک ایران زمین باشیم. به امید آزادی ایران زمین/پاینده ایران
    کوروش بیخدا (شیرازی_ ایران آزاد)

  • فرصت طلب

    فضول برو مقاله تو که بر علیه رضا پهلوی نوشته ای پاک کن شاید در حکومت آینده دربان توالت رضا شاه بشوی!
    فرصت طلب

  • Mehdiansari84

    هموطن،اگر بدنبال ازادی و دمکراسی هستید؟اگر به فکر محو و نابودی استبداد و دیکتاتوری تلاش میکنید؟ ازین استدلال ها هیچی عاید نمیشود که مثلا سلطنت طلبی بهتر است از اصلاح طلبی یا چون اصلاح طلب امر محال است بگوید شاهزاده، پس حقانیت شاهزاده اینجاست که ثابت میشود،به این راحتی!!

  • Mehdiansari84

    از جمله مغا لطات،مثلا چون شاه سابق بعضاً به اخوند ها میگفته ارتجاع سیاه پس ما که از دیکتاتوری شاه انتقاد داشتیم ،نباید قبول کنیم که اخوند ها مرتجعند؟ یا چون در نظام پادشاهی گذشته اساساً اصلاحطلبی  به شکل دسته و حزبی فعالیت نمیکرده و بر عکس در نظام جمهوری اسلامی اصلاحطلبا ن فعالیت گسترده ای داشتند، پس باید نتیجه بگیریم که جمهوری اسلامی از نظام پادشاهی مترقی تراست ؟ !! قطعاً چنین نیست…دوستان، مشکل ما اینست که ما روند دمکراسی و ازادی ، فعالیت و تحولاتی که در این جهت شده است نادیده گرفته دلخوش کرده ایم به مقایسه،تا زمانیکه این گونه تفکر کنیم به ازادی و دمکراسی نمیرسیم …

  • Amir Manesh

    Aghaye Serous Parsa, shoma ba hamma mokhalefeed. nafahmedam ba che moafageed