افزایش جایزه کشتن سلمان رشدی، به دلیل توهین به مقدسات آخوند ۴

اسلام و مقدسات آن

آیا هرگز از خود پرسیده اید که چرا آخوند و ملا ها این چنین دم از اسلام و مقدسات آن می زنند، و هرآن آماده اند امت خردباخته را به طغیان و جنون  واداشته، و شهر و مملکتی را به  ویرانی و آتش کشند؟!. حقیقت در این داستان است:
مردی که با همسرش اختلاف و روی در وایستی داشت، هر آن خود به چیزی نیاز پیدا میکرد، به حساب فرزندش فریاد بر می آورد و خطاب به همسرش می گفت؛ ” حسنی گرسنشه، حسنی آب می خواد، حسنی سرماشه پتو بیار، و مانند آن”. در همه این مثال ها، هدف خود شخص بود و ارتباطی به حسنی نداشت.

در مورد اسلام نیز اگر عنوان مقدس بدان داده می شود، و هرگونه اعتراض و فریاد وا اسلاما  از گلوی مسلمانان بر می آید، هیچگونه ربطی به مردگان دهها سده پیش ندارد. بلکه تنها به دلیل منافع خود آخوند است. خمینی هم  همیشه می گفت: ” اسلام یعنی آخوند”. بنابراین هرکجا از اسلام گفتگو می شود، هدف آخوند است. حال، اگر به اسلام هم توهین شده، توهینی است که به منافع و دکانداری آخوند بر می خورد.
نکته دیگر این که ما واژه ای بنام “مقدس” نداریم اینهم باز از کلاهبرداری و دکانداری آخوند است. بعضی چیزها برای ما محترم و قابل ستایشند. نمونه مهم آن میهن دوستی و پایبند به آب و خاک خودمان است ولی از واژه مقدس در فرهگمان خبری نسیت و از به کاربردن آنهم بیزاریم.

سر احمد سلمان رشدی مرد بلند آواز فرهنگ و ادب انگلیس در نشستی با دانشجویان دانشگاه امروی

سر احمد سلمان رشدی مرد بلند آواز فرهنگ و ادب انگلیس در نشستی با دانشجویان دانشگاه امروی

دستور آدم کشی آیت الله خمینی

در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۶۷ برابر با ۱۴ فوریه ۱۹۸۹ آیت الله خمینی بدون آن که از محتوای کتاب آیه های شیطانی سلمان رشدی چیزی بداند، این چنین فرمان به مرگ سلمان رشدی و انتشار دهندگان آن کتاب داد:
” بسمه تعالی انّا لله و انّا الیه راجعون، به اطّلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم، مؤلّف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده‌است، همچنین ناشرین مطّلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آن‌ها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرئت نکند به مقدّسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاءالله؛ ضمناً اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرّفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. و السّلام علیکم و رحمةالله و برکاتة. روح‌الله الموسوی الخمینی ۲۹ بهمن ۱۳۶۷ / ۱۷ رجب.”

رژیم ایران با دامن زدن به بحران قرآن سوزی در زمستان گذشته در افغانستان تلاش نمود تا احساسات ضد آمریکائی و ضد غربی در منطقه را شعله ور کند و بدین ترتیب، روند تحولات خاورمیانه و بهار عربی را منحرف سازد. محور مقاومت یعنی رژیم ایران — بشار اسد و حزب الله که به محور جنایت تبدیل شده، تنها با تقویت گرایشات ضد اسرائیلی و ضد آمریکائی در منطقه میتواند به حیات خودش ادامه دهد. این ترفندهای رژیم همان گونه است که داستان مسخره  کشتن سلمان رشدی را علم کرد، و جهانی را به دشمنی و کینه توزی تبدیل نمود.

تلاش پیگیر آخوند برای فرستادن انسانی به قربانگاه

به دنبال این دستور غیر انسانی، آخوندهای ریز و درشت دیگر نیز بنای خوش رقصی گذاشتند و به نشخوار کردن بالا آورده های خمینی پرداختند. روی منبرها و برنامه رسانه ها در سراسر کشور حکایت از این کشتار اسلامی بود. امت خردباخته هم که همیشه چشم بسته آخوند را همراهی می کنند، بی صبرانه می خواستند تا انسانی دیگر را گوسفند وار به قربانگاه برند. بنیادهای گوناگونی هم که از بیت المال سرچشمه گرفته و در اختیار آخوند بودند در این تلاش مذبوحانه به حاتم بخشی پرداختند و جوایزی هنگفت از جیب ملت گوسفند نشان برای این ذبح شرعی اسلامی اختصاص دادند.

لشکر اسلام در سیدنی استرالیا  فریاد می زند: " آنهایی که از اسلام انتقاد کنند  باید سررا از تن آنان جدا کرد." حرمت داری و انتقاد نکردن از اسلام، حفظ منافع آخوند است. زیرا هرگونه اعتراض و انتقادی به اسلام زیانی به پیامبر که قرنها پیش مرده است، نمی رسد ولی به شارلاتانی و حقه بازی آخوند صدمه وارد کرده، و  دکانداری او را تعطیل می کند. حال، کو خرد و اندیشه ای میان امت اسلامی که این حقیقت تلخ را درک کند؟!.

لشکر اسلام در سیدنی استرالیا  فریاد می زند: ” آنهایی که از اسلام انتقاد کنند  باید سررا از تن آنان جدا کرد.” حرمت داری و انتقاد نکردن از اسلام، حفظ منافع آخوند است. زیرا هرگونه اعتراض و انتقادی به اسلام زیانی به پیامبر که قرنها پیش مرده است، نمی رسد ولی به شارلاتانی و حقه بازی آخوند صدمه وارد کرده، و  دکانداری او را تعطیل می کند. حال، کو خرد و اندیشه ای میان امت اسلامی که این حقیقت تلخ را درک کند؟!.

چرا قربانی به قربانگاه نرسید؟.

پس از فتوای آدم کشی خمینی و گرد و خاک آخوندهای دیگر و تعیین جوایز گوناگون در سراسر ایران، عده ای از مزدوران و وابستگان رژیم دست به کار شدند. از جمله جوانی از حزب الله لبنان بنام مصطفی مازح برای کشتن سلمان رشدی در یک هتل در پدینگتون مرکز لندن بمبی گذاشت که به دلیل نا بهنگام عمل کردن بمب، خودش کشته شد. البته دولت و مردم کشورهای اروپایی نیز در برابر رفتار جنایت بار رژیم اسلامی بیکار ننشستند و یکی پس از دیگری به خروش و طغیان برآمدند و پشتیبانی همه جانبه خود را به روش زیر از سلمان رشدی نشان دادند:

۱- کتاب داستان و کم ارزش سلمان رشدی که تا آنروز ناشناخته مانده بود، در چند ماه میان مردم دست به دست گشت و چاپ های گوناگونی از آن زینت بخش کتابخانه ها گردید. سلمان رشدی که تا آن زمان با درآمدی کم زندگی ساده ای داشت، ناگهان با فروش روز افزون کتاب آیه های شیطانی به درآمدی سرشار و اندوخته ای شایان دست یافت.

۲-سلمان رشدی جوایز و نشان های گوناگونی دریافت کرد: الف-در ژوئن سال ۲۰۰۷، از الیزابت دوم، ملکه انگلیس به پاس خدماتش به عالم ادبیات، لقب شوالیه دریافت کرد. ب- در سال ا۹۸ا جایزه بهترین کتاب ادبی سال بنام جایزه بوکر از انگلیس و کشورهای مشترک الممالک آن به او داده شد. پ- در سال ۱۹۹۳ پس از بررسی آثار او جایزه ممتاز بوکر برای ۲۵ سال بنام بوکر بوکرها را گرفت.

لشکر اسلام صلح و آشتی در سودان سفارت آلمان را به آتش کشید.

لشکر اسلام صلح و آشتی در سودان سفارت آلمان را به آتش کشید.

۳- سلمان رشدی  یک شهروند انگلیسی است. دولت های اروپایی برخلاف روند ضد انسانی رژیم ایران، با چنگ و دندان از شهروندان خود حمایت و پشتیبانی می کنند. بر این اساس، وزارت کشور انگلستان با گماردن  نگهبانانی چند، پشتیبانی از جان سلمان رشدی را بر عهده گرفته است.
دولت انگلیس همواره در هر شرایط، در هرحال، و در هرکجا از شهروندان خود حمایت می کند. حتی دیده شده آنهایی که با پلیس کشورهای دیگر در گیری دارند، به یاری آنان شتافته و آنان را نجات داده است.

نمونه خوب از حمایت و پشتیبانی دولت بریتانیا از شهروندانش، تلاش برای جلوگیری از اعدام فرزاد بازافت  Farzad Bazoft روزنامه نگار انگلیسی ایرانی تبار در عراق بود. فرزاد بازافت به دستور صدام پس از دستگیری بدون در نظر گرفتن درخواست انگلیس و  و تلاش های مارگارت تاچر و دیگر دولت های اروپایی برای نجات جانش، در سال ۱۹۹۰ اعدام شد. بخشی از تبلیغات دولت انگلیس که صدام دارای بمب های کشتار جمعی بود، باید به دلیل انتقام کشی کشتن بی خردانه این روزنامه نگار دانست.

جنگهای صلیبی میان مسلمانان و مسیحیان خرافاتی حدود سه قرن ۱۱-۱۳ میلادی. جنگهایی  را به وجود آورد که جهان را به چند سده عقب راند و میلیونها انسان را به کام مرگ و بیماری کشانید. وحشیگری مسلمانان سراسر جهان در هفته گذشته می تواند پیامد ناگوار و وحشتناکی مانند جنگهای مذهبی گذشته به وجود آورد.

جنگهای صلیبی میان مسلمانان و مسیحیان خرافاتی حدود سه قرن ۱۱-۱۳ میلادی. جنگهایی  را به وجود آورد که جهان را به چند سده عقب راند و میلیونها انسان را به کام مرگ و بیماری کشانید. وحشیگری مسلمانان سراسر جهان در هفته گذشته می تواند پیامد ناگوار و وحشتناکی مانند جنگهای مذهبی گذشته به وجود آورد.

فاجعه بزرگ کشتار و ویرانی سفارت خانه ها از کجا ناشی شده؟

هفته گذشته به دنبال خبر ساختن فیلم از زندگی پیامبر اسلام، دیدیم که مسلمانان جهان بدون آن که فیلم را دیده باشند، و جزئیات آن را بدانند با یورش همه جانبه اسلامی خود سفارت آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی را به آتش کشیدند، شماری را کشتند، و هستی آنان را به غارت بردند. بنا به گفته محمد مرسی رئیس جمهور مذهبی مصر، آمریکا مسئولیتی در برابر این فیلم ندارد، و ساختن و پخش اخبار آشوب برانگیز کنونی، کاری است که در راستای دور نگاه داشتن افکار عمومی جهان از کشتار سیستماتیک مردم سوریه از سوی ارتش بشار اسد بوده است.

چه کسانی ممکن است در این توطئه و فاجعه بین المللی دست داشته اند؟

گفته می شود که رژیم ایران برای پشتیبانی از بشار اسد و جلوگیری از سرنگونی او، با هزینه کردن زیاد توانسته است داستان این فیلم خام و ناشناخته را مانند پیراهن عثمان نوعی اهانت به اسلام جلوه دهد و آتشی روشن سازد تا همه نگاهها از سوریه بدانسوی کشیده شود. از سوی دیگر تلاش بر این بوده تا جبهه متحدی در برابر اسرائیل که برای حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران در حال برنامه ریزی است، به وجود آورند.

از آنچه در این یک هفته در جهان پدید آمد می توان گفت که؛ همه این وحشیگری ها به بهانه دفاع از مقدسات مسلمانان و در حقیقت سپری بوده است برای حفظ منافع و سودجویی های دکان داران دین اسلام در سراسر جهان. اگر توجه کرده باشیم همه این تظاهرات، حمله ها، آتش زدن، و غارت اموال سفارتخانه ها از سوی گروهی از جوانان بوده که در پیشاپیش و یا با راهنمایی، سخنرانان و خط دادن ملایان، و آخوندها در کشورهای گوناگون انجام شده است.
زیرا همان گونه که می دانیم، یک دکان دار دین مانند آخوند به هر ترفندی دست می زند تا این مقدسات خودساخته اشان در امان بماند و دکان رزق و روزی اشان بسته نشود. گسیل بسیجی و مزدوران در جلو سفارت سوئیس در هفته پیش در تهران به همین دلیل بوده است.

یورش مسیحیان به کاخ انتیاک در ترکیه وجنگ با مسلمانان

یورش مسیحیان به کاخ انتیاک در ترکیه وجنگ با مسلمانان

دنباله گیری کشتن سلمان رشدی

بنابر گزارش روزنامه جوان و روزنامه های دیگر این دو روزه ایران، خامنه ای که بی تردید آتش بیار معرکه هست و همیشه از کاهی کوهی می سازد و بساط خلافت خود را بر شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بنا نهاده، بازهم در این ماجرای ناچیز و بی اهمیت از آب گل آلود ماهی گرفته، و دلیل ساختن چنین فیلم های توهین به مقدسات آخوند را کوتاهی مسلمانان در کشتن سلمان رشدی دانسته است. از این روی، بر جایزه کشتن سلمان رشدی یک شهروند انگلیسی ۵۰۰ هزار دلار افزایش می دهد و به سه میلیون و سیصد هزار دلار می رساند که از بنیاد ۱۵ خرداد یعنی از جیب ۷۰ میلیون ملت کشتی به گل نشسته و به خواب رفته ایران قابل پرداخت است.

پیامد این ترفندها و فاجعه جنایت بار چیست؟

در مورد کشور خودمان باید گفت که اینگونه ترفندها و آتش افروزی رژیم اسلامی از دید جهانی پنهان نمی ماند. دولت بریتانیا به انتقام دستور کشتن شهروند او به وسیله خمینی، و تأیید آن از سوی آخوند مشهدی و هم پالکی هایش و همچنین بالارفتن دزدان و غارتگران رژیم از دیوار سفارت، ساکت نخواهد نشست و زهر خود را خواهد ریخت. کمترین آن، همکاری با دشمنان برای تجزیه ایران، و تشویق اسرائیل و آمریکا به حمله نظامی است.

و اما، تحریک و به راه انداختن گروههای ویرانگر و حرکت فاجعه انگیز قشر مسلمان خرافاتی، سوزاندن و غارتگری آنان، با در نظر گرفتن بمب گذاری ها، و کارهای تروریستی بین المللی، چیزهایی نیست که برای کشورهای باختری به باد فراموشی سپرده شود. اینجاست که رو در رویی و برخورد خصمانه میان مسلمانان، و گروههای مذهبی دیگر  در آینده نزدیک می تواند جهانی را به آتش و نابودی کشاند.

  • Hassangol

     هموطنان ٕ وطن را دریابیم . فردا دیر است. از بدو تشکیل جمهوری اسلامی در ایران کشور ما با معمارهای اصلی جهان در افتاده و به هیچوجه حاضر به تعامل نیست. انها راه چاره را تجزیه ایران میدانند. برنده اصلی تجزیه ایران پان تورک ها خواهند بود که ارزوی تشکیل تورکستان بزرگ از مدیترانه تا چین را دارند.تزکان زمینه اقتصادی انرا اماده کرده اند ﴿انها کردها را هم خواهند بلعید﴾ برای جلوگیری از فروپاشی ایران سرنگونی هر چه زودترنظام ملاها ضروری است.در انصورت شاید بتوان هنوز از فروپاشی ایران جلوگیری کرد.

  • Sia Irani

    هیچ شرکتی با این درآمد هنگفت  نتوانسه ۱۴۰۰ سال دوام بیاورد بجز اسلام. این شرکت باید شکم میلیونها آخوند و چاپلوسان آنها را که هیچ حرفه  ای نیاموخته و تن به کار نداده و نمی دهند را سیر نماید. آنها همانطور که با زور و کشتار مذهب خود را به دیگر اندیشان تحکیم کردند همانطور هم مخالفین خود را  به وحشیانه ترین  شیوه ها نابود میکنند. به ددو نکته اشاره میکنم و قضاوت را به شما وااگذار می کنم.  فقط حرم امام رضا و کعبه سالانه  میلیاردها دلار درآمد دارد. دوم ااینکه  أنها که وسیله دست آخوندها قرار گرفته و میگرند یا احمقند و یا دستمزد میگیرند زیرا که هیچکدام آنان کتاب سلمان رشدی را نخوانده اند و یا فیلم مذکور را ندیده اند!                                                                                      

  • Hammihan

    جناب مشیری محترم  به این سوال ساده  جواب دهید :آیا شما با نام  بهرام  مشیری   خداوردی  در زمان  گروهبانی  و خدمت  در شهربانی ارتش شاهنشاهی ایران  به جرم تجاوز به کودک ۱۲ ساله  ساندویچ  فروشی  که برایتان  ساندویچ  آورده  بود  اخراج  گردیدید   یا خیر ؟ با مهر و سپس  یک هم میهن که در جستجوی حقیقت است .

  • Hammihan

    آقا  جون  پارسا  یا  ارژنگ  یا  هر که هستی ، عزیز جواب سر بالا نده  حکومت سکولار با آدمهای  منحرف که ساخته نمیشود ، این آقای مشیری  باید  شخصا  در این سایت  حاضر  شده و پیشینه خود و اینکه  در زمان خدمات  درارتش شاهنشاهی  ایران با درجه استوار  یکمی  در شهربانی  به ان کودک ساندویچ فروش  تجاوز کرده یا نه  را شفاف سازی نماید ، گرامی  چرا طفره  میروید ؟ شوربختانه  آدم های مثل شما هستند که مردم را بدبین میکنند .شفاف  سازی اولین اصل هر اندیشه است.