صنعت خرافات مذهبی شیعه، هوگو چاوز را به امام مسلمانان و پیامبر مسیحیان تبدیل کرد! ۳

دو دل، دو دلبر، و دو دلداده- یکی مرد رند و زیرک، دیگری وطن فروش، خانمان بر باد ده،  و بی مسئولیت

دو دل، دو دلبر، و دو دلداده- یکی مرد رند و زیرک، دیگری وطن فروش، خانمان بر باد ده، و بی مسئولیت

آشنایی با رئیس جمهور پیشین ونزوئلا

هوگو رافائل چاوز فریاس ملقب به “سوسیالیست قرن بیست و یکم” رئیس جمهور ونزوئلا بود. وی در سن ۵۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت. هوگو چاوز یک نظامی بود که با کودتا به قدرت رسید. او از سال ۱۹۹۸ تا پیش از مرگ خود رئیس جمهور ونزوئلا ماند. جدا از سیاست های نادرست خارجی او در مخالفت با قدرت های بزرگ جهانی بویژه امریکا، و جدا از دیکتاتوری سیاسی او برای مردم ونزوئلا، تلاش های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی او برای نزدیک کردن وضعیت اجتماعی، طبقه محروم و ستمدیده ونزوئلا به طبقه ثروتمند، قابل احترام و قابل تامل است.

برخورد موذیانه و سودجویانه هوگو چاوز با حکومت ایران

هوگو چاوز رابطه بسیار نزدیکی با حکومت اسلامی، آیت الله خامنه ای و به ویژه احمدی نژاد داشت. وی با برقراری این روابط، به بهترین شکل ممکن از حکومت ایران برای بهره برداری های مالی به نفع مردم خود استفاده کرد. او چون هر سیاستمدار زیرکی از هر فرصتی برای فریب کشور بیگانه به نفع مردم خود استفاده می کرد. در راستای همین هدف چاوز در یکی از مصاحبه های خود پس از دیدار با محمود احمدی نژاد، گفت؛” امام زمان و مسیح با یکدیگر ظهور خواهند کرد و….”

دزدی رژیم ایران از بیت المال و حاتم بخشی آن

نتیجه سیاست خارجی چاوز در رابطه با ایران؛ کمک ایران به ونزوئلا در ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در سه ایالت مرکزی این کشور، ساخت ۷۰۰۰ واحد مسکونی، صادرات نظامی ایران به ونزوئلا شامل (پهپاد مهاجر۲) و…بود. سود سرشار این معاملات نصیب مردم ونزوئلا و حتی دیگر کشورها از طرف منابع مالی مردم محروم ایران تامین شد.

در این ویدیو، آقای چاورز با ایمان کامل از خانه سازی احمدی نژاد در کاراکاس ونزوئلا، از آمدن مهدی امام دوازدهم شیعیان خبر می دهد.

مقدس سازی از غارتگران ایران

به گزارش عصرایران، پس از مرگ هوگو چاوز، محمود احمدی نژاد نامه ای برای تسلیت فوت او نوشته است. این نامه حتی در رسانه های خارجی نیز بازتاب خبری داشته است. وی در این نامه از ظهور و بازگشت مجدد هوگو چاوز همراه با عیسی مسیح و امام زمان در زمانی که خرافات مذهبی، آخر الزمان می نامند، خبر داده است!.

مصیبت نامه احمدی نژاد در فراغ چاوز

بخشی از زاری نامه و مصیبت خوانی احمدی نژاد اینگونه است:
“او در حقیقت شهید راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداری از ارزش های انسانی و انقلابی است. گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صمیمی و مهربان مردم، در بین ما نیست. اما اطمینان دارم که روح آسمانی و اندیشه پاک او هر روز و در افقی بالاتر در دل و جان تک تک مردم آمریکای لاتین و ونزوئلا و همه ملت های عالم و با درخششی بیشتر طلوع می کند، و راه عزت و سربلندی را فرا روی همگان قرار خواهد داد…تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح(ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.”

بنا به گفته احمدی نژاد، قرار است که هوگو چاوز به همراه عیسی مسیح و مهدی به زودی به زمین باز گردند. آیا نباید احمدی نژاد،  این به اصطاح رئیس جمهور مالیخولیایی را هرچه زودتر به بیمارستان روانی معرفی کرد؟!.

بنا به گفته احمدی نژاد، قرار است که هوگو چاوز به همراه عیسی مسیح و مهدی به زودی به زمین باز گردند. آیا نباید احمدی نژاد، این به اصطاح رئیس جمهور مالیخولیایی را هرچه زودتر به بیمارستان روانی معرفی کرد؟!.

نقش خرافات در مذهب شیعه

گذشته از اینکه همه ادیان ساخته و پرداخته دست بشر هستند، اصل مذهب شیعه، برگرفته شده از مذهب سنی مسلمانان است، که برای فاصله گرفتن از مذهب سنی ساخته شده است. “کتاب شیعی‌گری“، نوشته زنده یاد “احمد کسروی” به خوبی به بررسی پیدایش مذهب شیعه پرداخته است. مذهب شیعه از مذهب سنی بسیار خرافی تر است. مقبره امامان و پیامبر در این مذهب، مقدس و معجزه دهنده تلقی می شوند. سجده کردن، پرستیدن و نظر کردن به گور مردگان. قمه و زنجیر زدن به خود و حتی کودکان که جنایت تلقی می شود. از امور عادی خرافات این مذهب است.

غارت کشور، دزدیدن از خزانه مردمی، و ساختن خانه در کشوری دیگر- با دسته گل های رژیم اسلامی در ونزوئلا آشنا شوید.

غارت کشور، دزدیدن از خزانه مردمی، و ساختن خانه در کشوری دیگر- با دسته گل های رژیم اسلامی در ونزوئلا آشنا شوید.

دلیل گسترش اعتقادات مذهبی بوسیله مذهبیون
اعتقادات خرافی صد در صد به ضرر مردم و به نفع حکومت مذهبی آن کشور و در کشورهای سکولار، به نفع کسب درآمد مساجد و کلیسا ها و مکان های مذهبی است. مردم محرومی که به امید ظهور امامی که هرگز زاده نشده، و یا پیامبر درگذشته ای که ظهور خواهد کرد، نشسته اند. تا آنان را از ظلم و جور حاکمان رهایی بخشد. این مردم هرگز برای گرفتن حق خود قیام نخواهند کرد. آنان به خداوندی اعتقاد دارند که حق ظالم را از مظلوم خواهد ستاند. و هر زمان که سال ها از پایمال شدن حقشان بگذرد با خرافاتی دیگر خود را سرگرم می کنند که صبر خدا زیاد است و…. فقر فرهنگی و خرافات مذهبی، مردم عامه را به نذر و نیاز در امام زاده ها و مقبره های امامان برای رفع مشکلاتشان سرگرم می کند. غافل از اینکه حاکمان مذهبی به جمع آوری همین نذر ها پرداخته و کاخ ها از گرده مردم محروم عامه ساخته اند.

گسترش خرافات راهی برای حکومت غارتگران

حکومت مذهبی ایران، حکومتی است که برای گسترش خرافه از سنگ نشیمنگاه، یک پیرمرد جنایتکار که دستش به خون بسیاری از مردم همان کشور آلوده است. زیارتگاهی برای حاجتمندان می سازد. اسامی قاتلان و غارتگران کشورهای بیگانه را در بین مردم خود رواج می دهد. سنت و دین و تاریخی بیگانه به اجبار برای مردمانش برمی گزیند.

سردمداران حکومت های مذهبی در لفظ بت شکن هستند، ولی در عمل خود به وقیح ترین و شنیع ترین بت های سیاسی تاریخ (دیکتاتوری جنایت کار) تبدیل می شوند. آنان بدون تفکر و بدون داشتن کمترین سواد سیاسی با تکیه بر اعتقادات پوچ خرافی، به لحنی آشوب برانگیز در جهان دامن می زنند. متاسفانه در پایان همواره مردم این کشورها قربانی سیاست های غیر عاقلانه و تندروی سردمداران خود می شوند.

نابسامانی های شخصیتی فاحش احمدی نژاد

کسی نیست که به نابسامانی های شخصیتی احمدی نژاد، چون دورویی، دروغ گویی، احساس حقارت که با جستجوی قدرت هر چه بیشتر، سعی در درمان آن دارد، آشنا نباشد. وی همچنین عقده قدیسه بودن و رهبری جهانی دارد، ادعای هایی چون؛ وجود هاله مقدس بر سرش و ادعای رهبری جهان شامل همین عقده ها ی روانی می باشند. دیکتاتوری که  برای به قدرت رسیدن، خیابان ها و زندان های ایران را به خون مردم آمیخته است.

حتی پست ریاست جمهوری و عمل های زیبایی بسیار بر صورتش، و تور خانوادگی سفرهای مکرر به کشورهای دیگر نتوانست عقده حقارت و قدرت طلبی او را آرام بخشد و درمان کند. اما در پایان شاید باید از جهل احمدی نژاد سپاسگزار باشیم، که به راحتی روش ساخت خرافی؛ اعتقادات مذهبیون، مقدس سازی، شهید پروری و امامان و پیامبران ظهور کننده را به تصویر کشید. زیرا که او یک سوسیالیست درگذشته از سرطان را شهید می نامد، و او را به پیامبر مسیحیان و امام خود ساخته شیعیان و همه به اصطلاح صالحین پیوند می زند.

گفتگویی میان فرامرز فروزنده و بهرام مشیری در باره خرافات دین اسلام و مذهب شیعه

در پایان توجه شما خوانندگان گرانمایه  به بررسی زندگی یک به اصطلاح شهید محراب  به شرح زیر جلب می شود:

شیخ محمد باقر حکیم آخوند عراقی است. وی پس از تبعید از عراق در دوره حکومت صدام حسین به مدت ۲۳ سال به ایران آمد. سپس به عراق بازگشت و در بمب گذاری اختلافات بین شیعیان و سنی یان عراق در مسجد کشته شد. پس از مرگ ، مقبره بزرگی در عراق برای او ساختند و او اکنون معروف به شهید محراب است.

کلام آخر- آشنایی با شهید محراب

اما آنچه بسیار مهم و شگفت انگیز در شناخت حقایق شخصیتی این شهید محراب است، عکس این آخوند فرومایه در حال بوسیدن دهان یک پسربچه بوده که در فضای اینترنت به آخوند بچه باز یا آخوند پدوفیل معروف است. دیدن این عکس و ویدیو ی عزاداری به اصطلاح این آیت الله، برای بهتر شناختن چهره پلید و کثیف این طبقه مفتخوران و زالو های اجتماع بسیار مفید است. حال، قضاوت در مورد این شهید محراب، و بسیاری از به اصطلاح شهیدان و صالحین و قدیسین مذهبی به شما واگذار می شود.

ویدیو عزاداری دیوانه وار وی برای امام حسین یکی از ویدیو های معروف است.
این نمونه خانه ای است که مردم در بند ایران در آن زندگی می کنند. چنین خانه هایی در آذربایجان با یک زمین لرزه کوچک به هم می ریزد و گروهی از مردم بیگناه را به زیر خاک و خاشاک فرو می برد. با همین شرایط بدبختی مردم ایران، رژیم جهل و جنایت اسلامی از جیب مردم فلک زده ایران دزدیده، و در ونزوئلا و یا غزه و لبنان به آپارتمان سازی و ساختن بیمارستان، راه، جاده و لوله کشی و آب رسانی می پردازد.

این نمونه خانه ای است که مردم در بند ایران در آن زندگی می کنند. چنین خانه هایی در آذربایجان با یک زمین لرزه کوچک به هم می ریزد و گروهی از مردم بیگناه را به زیر خاک و خاشاک فرو می برد. با همین شرایط بدبختی مردم ایران، رژیم جهل و جنایت اسلامی از جیب مردم فلک زده ایران دزدیده، و در ونزوئلا و یا غزه و لبنان به آپارتمان سازی و ساختن بیمارستان، راه، جاده و لوله کشی و آب رسانی می پردازد.

نتیجه دزدی و غارتگری کشور و خانه سازی و سرمایه گذاری درونزوئلا، غزه، لبنان، و آفریقای جنوبی، نرسیدن به مردم ستمدیده و دربند کشورمان، و زمین لرزه هایی است که  این چنین هم میهنان محروم ما در آذربایجان شرقی را به خاک و خون می کشاند.

نتیجه دزدی و غارتگری کشور و خانه سازی و سرمایه گذاری درونزوئلا، غزه، لبنان، و آفریقای جنوبی، نرسیدن به مردم ستمدیده و دربند کشورمان، و زمین لرزه هایی است که این چنین هم میهنان محروم ما در آذربایجان شرقی را به خاک و خون می کشاند.

  • یک ایرانی

    در مورد ادیان با شما موافق نیستم به نظر من تمام ادیان به خصوص دین اسلام مقدس و ارزشمند و راهگشای زندگی بش
    ر میباشد و سلیقه ها و منافع شخصی و حزبی انرا به چالش کشیده و این مشکلات عدیده را بوجود اورده. این جند روزه زندگی دنیا هدفدار بوده و افریدگاری دارد و اخرت و قیامتی حتما در کار خواهد بود….. نباید رفتار احمقانه امثال احمدی نزاد ما را از دین زده کند…..

  • رضا

    هدفدار؟؟؟؟ کمی چشماتو باز کن. زلزله میاد ۹۰ هزار نفر تو ۵ ثانیه میمیرن. این همه کشتار و غارات و ….. این همه اجحاف. زاییده شدن کودکان معلول و …. چی چیب می گی تو؟؟؟ خدا ما را افریده اما علاقه ای به دانستن جزییات زندگی و سرنوشت افریده ها نداره. قبول کن

  • هیچکس

    اما آنچه بسیار مهم و شگفت انگیز در شناخت حقایق شخصیتی این شهید محراب است، عکس این آخوند فرومایه در حال بوسیدن دهان یک پسربچه بوده که در فضای اینترنت به آخوند بچه باز یا آخوند پدوفیل معروف است. دیدن این عکس و ویدیو ی عزاداری به اصطلاح این آیت الله، برای بهتر شناختن چهره پلید و کثیف این طبقه مفتخوران و زالو های اجتماع بسیار مفید است. حال، قضاوت در مورد این شهید محراب، و بسیاری از به اصطلاح شهیدان و صالحین و قدیسین مذهبی به شما واگذار می شود.
    هم خیلی مهم بود!!! هم خیلی شگفت انگیز!!!! هم حقایق شخصیتی رو روشن کرد!!!!! با این حرفت اگه یه پیرمردی هم صورت یه بچه رو ببوسه میشه بچه باز!!! مخت کپک زده..