آقای خامنه ای؛ اقتصاد مقاومتی یعنی فلاکت و بدبختی مردم، چرا خجالت نمی کشید؟! ۱۰

اقتصاد مقاومتی چیست؟

اقتصاد مقاومتی روشهای اقتصادی برای صرفه جویی و کاهش مصرف است.این اقتصاد برای کشورهای در حال جنگ و بحران زده کاربرد دارد. مدیریت دولتها در این اقتصاد بیش از پیش می شود و سالها ژمان لازم است که اقتصاد به حالت طبیعی و پویای پیش از بحران بازگردد.

فشار و ریاضت اقتصادی، ایجاد نرخ تورم بالا برای کاهش کسری بودجه، ایجاد سیستم کوپن وچند نرخی شدن کالاها از روشهای عبور از بحران اقتصادی است. دخالت نیروهای نظامی و دولتی و کاهش سهم بخش خصوصی در اقتصاد، یکی از نتایج اقتصاد مقاومتی هست. در اقتصاد مقاومتی سعی دولت بر آن است که نوع عرضه و تقاضا را مدیریت نماید و از این راه مشکل کسری بودجه را برطرف نماید.

(امروز هر لحظه احتمال دارد دلار بالا برود، چرا که نرخ تورم بسیار بالاست. شاید بزودی ملت بتواند به آرزوی دیرینه اش یعنی دلار هفت تومانی برسد!!! البته هفت هزار تومان!)

(امروز هر لحظه احتمال دارد دلار بالا برود، چرا که نرخ تورم بسیار بالاست. شاید بزودی ملت بتواند به آرزوی دیرینه اش یعنی دلار هفت تومانی برسد!!! البته هفت هزار تومان!)

خامنه ای یک دروغگوی جنایتکار است

این شعاری که خامنه ای برای اقتصاد مقاومتی می دهد توخالی و دروغ محض است. چرا که روشهای اقتصاد مقاومتی سالهاست در ایران اجرا می شود. دولت سالهاست که نوع عرضه و تقاضا را مدیریت می نماید و سالهاست نظامیان را وارد چرخه داد و ستد کرده است و مردم به بیننده ی کارهای دولت بدل گشته اند و از چرخه اقتصاد خارجند.

سالهاست که بودجه بدون درآمد کافی بسته می شود و این باعث تورم شدید و درماندگی مردم شده است. بهای پول ملی ایران به کمتر از دانه های شن رسیده است و پس از اتیوپی بالاترین نرخ تورم را داریم. خامنه ای یک دروغگوی بی وجدان بیش نیست، چرا که این اقتصاد مقاومتی که او از آن دم می زند سالهاست اجرا شده است و ملت را به فلاکت و بدبختی رسانیده است.

(دوستان خامنه ای ،داشتند آبرویش را می بردند که ایشان مجبور شد در یک دقیقه ۳ بار امر کنند که “قضیه را کش ندهید!!!”)

اقتصاد دستوری و دولتی

این آقای جنایتکار گمان می برد که با چند دستور احمقانه و بچه گانه می تواند اقتصاد را مدیریت کند. دانشمندان و محققان اقتصاد سالها و دهه ها درس اقتصاد و آمار خوانده اند تا بتوانند برای اقتصاد راه حل پیدا کنند ،اما این ملّای دوزاری گمان برده که راه حل گره اقتصاد ایران را یافته است. مشخص نیست  آنها که دکترای اقتصاد دارند و سالها مطالعه و تجربه، چرا باید به چرند و پرند آقای جنایتکار توجه کنند؟.

مشکل اقتصاد ایران همین اقتصاد دستوری آقایان است که از اول انقلاب مردم را بسوی تنبلی و مفت خوری،دزدی و بی مسئولیتی کشانید. این همه چک برگشتی که رکوردی جهانی است از رهنمونهای مقامات کارشناس آفتابه ای بدست آمده است.  نقدینگی بالا و نجومی بدست ملت نیست.آقایان خودشان نقدینگی را به دلار تبدیل و از کشور خارج می کنند.خدا برکت بدهد که امروز همه سپاهیان و ملا یان یک پا تاجر و بازرگان شده اند!

(این مردمی که پای منبر گرم کن آقای جنایتکارند ، به امید آباد کردن خانه هایشان وطن را ویران کردند.)

(این مردمی که پای منبر گرم کن آقای جنایتکارند ، به امید آباد کردن خانه ی خود، خانه بسیاری از هم میهنان را ویران کردند.)

فشار بر کارگران و سوء بهره کشی به بهانه بهره وری

کارگران با حقوقی که جیره نمردن است باید سال به سال فشار بیشتری را بپذیرند و کارد را در استخوان تحمل کنند. در اقتصاد دولتی و سپاهی ایران ، ارزش کارگر هیچ است می توان ماهها و حتی سالها حقوق آنها را نداد و هر کس اعتراض کرد را بازداشت نمود و به بهانه مفسد فی الارض اعدام کرد.کارگران و کارمندان در سالهای انقلاب بزرگترین ضربه ها را به زندگی خود تحمل کردند.

داشتن مسکن برای یک کارمند و یک کارگر در این روزها آرزویی دست نیافتنی است، در حالیکه تنها ۳۵ سال پیش می شد با حدود ۲۰۰ هزار تومان معادل ۶۰ ماه حقوق یک کارگر، صاحب خانه ای کوچک ولی آبرومند شد ولی امروزهمان خانه را امروز باید با ۴۰۰ ماه حقوق تهیه کرد.که البته غیر ممکن است! حقوق کارگران امروز به خورد و خوراک هم نمی رسد.

(این دستوراتی که آقای جنایتکار ابلاغ می کند تنها فشار بر مردم است. او خودش هم می داند که مشکل اقتصاد ایران خامنه ای و دربارش و هزاران پاچه خوار و جیره خوار وی هستند.)

درد مردم خود خامنه ای است

این روضه ها که خامنه ای هر از گاهی می خواند و بعنوان سیاست بخورد مردم می دهد نه تنها دوا نیست ،بلکه خود درد است. این آقای جنایتکار همه درهای گشایش اقتصادی را در ۲۰ سال گذشته بروی ملت بست :

(فقر در ایران را نبینید بهتر است! فقیر هم فقیرهای اروپایی.. خدا باعث و بانیش را نیامرزاد!)

(فقر در ایران را نبینید بهتر است! فقیر هم فقیرهای اروپایی.. خدا باعث و بانیش را نیامرزاد!)

۱) وارد کردن سپاه پاسداران به عرصه های غیر نظامی و اقتصادی که مردم را با خشونت از چرخه اقتصاد خارج کردند

۲) ایجاد رانتهای ویژه برای خود و همراهان بیت رهبری (درباریان) و فرماندهان نظامی و هر کس که رشوه ای به آقا بدهد خلاصه!

۳) پاکسازی قوه قضائیه در دهه هفتاد از قضات و دادستانان تحصیل کرده و جانشینی آنان با یک مشت آخوند بی دانش و بی وجدان زن باز و هم سفره ی خامنه ای.نتیجه ی این تسویه حسابها آن شد که قوه قضائیه دیگر مستقل نیست و محاکمه ای برای فساد اقتصادی رخ نمی دهد و یا آنقدر ماستمالی می کنند که کم کم محاکمه فراموش می شود.

۴) سیاستهای نادرست بین المللی و عدم همکاری و همراهی با جهان ، که نتیجه ای جز تحریم صادرات ایران و عدم سرمایه گذاری خارجی ها نداشت.ایران یکی از کم بازدیدترین کشورها برای توریستهاست که مایه شرمساری است.

۵) عدم ارتباط الکترونیک مناسب با جهان خارج که پول ملی ایران را به پولی سنتی و بی ارزش در مبادلات الکترونیک بدل ساخت.امروز ریال ایران از شن روی زمین کم ارزشتر است.

۶) ایجاد گمرکهای مافیایی و خروج میلیاردها دلار بصورت طلا و غیره برای پولشویی و دور زدن قانون.واردات پورشه و انواع کالاهای لوکس توسط خامنه ای و دزدان هم سفره اش از این گمرکهای شخصی.

۷) ایجاد مجلسی بی در و پیکر که اکثریت آن پاچه خواران سپاهی خود او هستند و هرگز به او اعتراضی نمی کنند. هر فساد اقتصادی که رخ می دهد ، دست این نمایندگان هم آلوده است.

۸) سرمایه گذارهای میلیاردی بیهوده در سوریه و سومالی و هند وپاکستان و حتی ونزوئلا برای ترویج فرقه تشیّع که چیزی جز خواری و خفت را برای مردم ایران در بین اهل تسنن جهان نداشت و ارتباط اقتصادی کشورهای عربی را با بازرگانان ایرانی قطع کرد.

(مشکلات اقتصادی ، فساد و تباهی، روانی شدن و خشونت را بدنبال دارد. کسی نیست که تایید نکند ،امروز مردم ایران از گذشته بسیار عصبانی تر و روانی شده اند)

(مشکلات اقتصادی ، فساد و تباهی، روانی شدن و خشونت را بدنبال دارد. کسی نیست که تایید نکند ،امروز مردم ایران از گذشته بسیار عصبانی تر و روانی شده اند)

سخن پایانی

مشکل امروز رژیم ایران تحریم همه جانبه جامعه جهانی است. آن قسمت از باقیمانده صادرات ایران به کشورهای عربی و دیگر کشورها شدیدا با عدم استقبال مشتریان سابق مواجه است. حمایت از رژیم اسد و سیاست نادرست هسته ای تحریمهایی را بوجود آورد که بازگشت به شرایط عادی و استقبال مشتریان سابق را حتی در بلند مدت سخت کرده است. در جهان امروز که یک اشتباه کوچک کافی است که شرکتهای بزرگ به ضرر و سقوط برسند، فرصتی برای چانه زنی سیاسی و بازیهای سیاسی چون تحریم و محاصره نیست.

مردم ایران آرام آرام متوجه خواهند شد که راه بازگشتی حتی برای وضع اقتصاد ۴ سال پیش هم نیست ، چه برسد به پیشرفت. تنها راه پیشرفت اقتصادی شفافیت وجلوگیری از رانت و مافیاست. هر تغییری هم که در رژیم فاسد ملایان و سپاه پاسداران غیر ممکن است. سپاهیهان و آخوند هرگز اجازه شفافیت و نظارت بر فعالیتهای اقتصادی را نخواهند داد… این وظیفه مردم است که فریب شعارهای توخالی خامنه ای را نخورند و برای پیشرفت حقیقی خواستار تغییرات سیاسی و شفافیت اقتصاد رژیم ایران شوند. این هم ممکن نیست مگر آگاه شدن مردم به توانشان برای براندازی رژیم آخوندی.

  • مرگ بر ایران وایرانی

    مطمئناً روزی میرسه که مردم وحشی وآشغال ایران سر بچه های خودشونو ببرن وسلاخی کنن وگوشتشونو بخورن چون دیگه حتی پول گرمی گوشتو نخواهند داشت

    • ایران

      جماعت کس کش که فارسی یاد گرفتن این پفیوزا زیاد شدن

      البته جاکش حتی جرات نداره بگه تخم کی بوده

      البته احتمال میره از تخم و تلکه اخوندا باشن که ایرانی نیستن

      حالا اگر اومدی گفتی کدوم ایرانی ننت گائیده که اینطوری به دل گرفتی پیش من یه کیر ایرانی جایزه داری

      • بهروز

        خاک تو سرت کنن اون منظورش همین ملت احمق و آشغالی است که با دونستن همه این موضوعات بازهم سکوت میکنند و مهر تایید به دزدیها و جنایات حکومت اسلامی میزنند تو اگه یک ایرانی باشرف و با وجدان هستی بگو در راه مبارزه با این جنایتکاران چه غلطی کردی؟

    • حسین

      زنت را سگ بگاد بى ناموس حرامزاده مرگ بر زن و بچه خودفروش تو بیناموس

    • حسین

      مرگ بر تو عرب ملخ خور کثافت متعفن ایرانى ایل وتبارت را گاییده دارى جر میخورى حرامزاده یعنى تو لجن

  • homyon

    Agha ba emame zamn dar ertebat ast’ kon meydone melateh irano chetori begad’kos khola ke ta det bekad dar iran zyad hast

  • کاوه اهنگر

    خامنه‌ای جنایتکار و بی‌شرم دیروز نسبت به مسائل فرهنگی‌ ابراز نگرانی کرد و بر توجه به فرهنگ “دینی و انقلابی” تاکید کرد. ایشان هیچوقت در مورد فرهنگ ایرانی‌ و خالص پارسی‌ سخن به میان نمیاورد و همواره دستاوردها و آثار غنی پارسی‌ را مورد انتقاد و پرخاش قرار میدهد. این یک نمونه کوچک از ضّد ایرانی‌ بودن این پلید می‌باشد. فرهنگ “دینی و انقلابی” به زعم ایشان یعنی فرهنگ دروغگویی، فتنه و حیله گری، یعنی فرهنگ خرافه پرستی‌ و حقّه بازی، یعنی فرهنگ اختلاس و فساد، یعنی گسترش فلسفه کثیف و ضّد انسانی‌ آخوندی و و و ….. و خلاصه فرهنگ “دینی و انقلابی” یعنی ۳۵ سال بدبختی و فلاکت برای ملت ایران. وقت آن فرا رسیده که ایرانیان وطن پرست به خود آیند و این رژیم ضّد ایرانی‌ و ضّد بشری را از صحنه تاریخ و ایران زمین به کلی‌ محو کنند.

  • Baran Bahari

    این که تو مرا احمق بدانی ،افتخار من است.

  • Amir

    شمس الدین ! چقدر اسلام اسلام میگوئید> در دنیا یک اسلام وجود دارد که ما آنرا اسلام ناب محمدی میگوئیم و همینکه پاسداران ،بسیجی ها ، آخوند ها ، القاعده ، طالبان وآل سعود در حین تطبیق این… اسلام عزیز اند . کدام اسلام دیگری وجود ندارد .یا اینکه شما هم از آن اصلاح طلب های ماله کش و بی همه چیز هستید

    دوست عزیز بحث در باره اسلام را بګذارید به کسانی که تحقیقات مفصلی در این باره کرده اند و میکنند. آنچه که من میخواهم به آن تکیه کنم این است که باز ګروه بازی و دسته بندی جدیدی نشود. خودتان هم میدانید که مسلمانانی هستند که نه قرآن خوانده اند و نه از آن چیزی درک میکنند زیرا زبان عربی نمی دانند و وقت هم برای یادګیزی و یا خواندن قرآن با ترجمه ندارند کسانی هستند که بی نهایت متعصب هستند بدون اینکه از دین چیزی درک کرده باشند. درهر دینی و هر مسلکی عده ای شیاد رخته می کنند و از آن به عنوان یک حربه سو استفاده میکنند همین طور که کمونیست های شیاد و یا کاپیتالیست های شیاد از آن مکتب اجتماعی سو استفاده های فراوان کردند. مشګل کلی ما مشګل جهل است و تمامیت خواهی ما با کل یک مطلب بد میشویم اګر نمونه های بدی از آن داشته باشیم. اکنون سیستم بین المللی غارتګر مشغول توسعه و طرحی است که مسلمانان متعصب را در برابر مثلا سکولارها و یا بی دینان متعصب صف آرایی کند. آنان با دستګاه های وتشکیلات خیره کننده ای که دارند وبا خود فروخته ګان دانشمندی که در اختیار دارند وبا داشتن معلومات وسیع توانایی اینکار ها را دارند. آنان اینطور که حتی در آمریکا هم مردم تا حدودی درک کرده اند میخواهند طبقه متوسط را نابود کنند و اینکار جز از راه تفرقه نفرت فرا افکنی و تمامیت خواهی وعقل کل بودنها و تخطیه ها و حمله های یک طرفه راه دیګری ندارد.

    دزد دزد است و قاتل و غارتګر قاتل و فاسد فاسد حالا در هر دینی و در کسوتی که باشد تمامیت خواه و دیکتاتور هم همچنین چه اسلامی باشد و چه ضد اسلامی افراط و تفریط از هر دو به دیکتاتوری ختم میشود. میدانم که کسانی از دست اسلام بسیار خشمګین هستند چون زندګی ثروت کشور خانواده خود را از دست داده اند. ولی ایجاد نفرت و تمامیت خواهی و همه را با یک دید نګاه کردن کاری درست و منطقی نیست. مګر استالین مسلمان بود ومګر سیستمی که اکنون غرب رامی چرخاند مسلمان است که مردم عادی و طبقه متوسط را غارت میکند. همان طور که عربان دزد سوار ماشین های ساخت شده از تلای سفید میشوند و هواپیمای خصوصی آنان از طلای زرد دزدی شده است. انسان هایی ساده دل هم هستند که با اعتقاد به اسلام در نهایت فرزانګی و والایی زندګی میکنند و به این دین عقیده و اطمینان دارند. کدامیک از مطالبی که من نوشتم ماله کشی است؟ آیا تمدن عظیم اسلامی دروغ است که حتی اروپاییها هم به آن عقیده دارند. آیا مولوی بلخی با آن عظمت اندیشه مسلمان نبوده است آیا سعدی استاد سخن مسلمان نبوده است. نفرت به یک مشت دزد و قاتل را که نبایست عمومیت داد.

    آیا در کشورهایی که بدست بی دینان و یا سکولارها اداره میشود وضع مردم بهتر است. آیا دزدی فساد غارت در آنجا وجود ندارد؟ آیا در همین آمریکا سیستم مردم اصیل و ساده دل را غارت نمی کند مردم صدایشان از دزدی و فساد بلند شده است. نظر من این است که همه مردم در بند چه مذهبی و چه غیر مذهبی چه غربی و چه شرقی بایست با هم متحد شوند و در برابر فتنه ای عظیم باهم همکاری کنند.

    هدف بایست شرکتهای عظیم سازنده مواد مخدر مواد منفجره بیمه های دزد و غارتګر بانکهای شیاد که با تورم و ضد تورم ثروتهای کوچک مردم را غارت میکنند باشد. ما از فساد تمامیت خواهی، دزدی و جهل رنج می بریم نه از دین و آیین های ګوناګون. همه بایست آزاد باشند که اګر میخواهند دینی را انتخاب کنند یا نکنند و توهین به باورهای آنان کاری درست نیست. البته اګر سندی هست و راه علمی وجود دارد میشود از آن استفاده کرد ولی شما هر صدایی که هم خوان با آوای شما نباشد به ماله کشی و بی همه چیزی ریط میدهید که این انصاف نیست در حقیقت شما هم تمامیت خواهی ضد اسلامی هستید که درست مثل متعصبان کور دل عمل میکنید آیا این واقعیت نیست؟ درست مثل خانمی بی مایه و بدون اطلاع مسلمان اسمی دو آتشه که در اثر شرایطی مسیحی شده بود و حالا غیر مسیحیان را کافر و جهنمی میپنداشت.

    بګذارید که مردمان دانا و با فرهنک وخرد و دانش بشوند آنوقت شما احتیاجی ندارید که مردم را بکوبید و آنکه فکر شما را ندارد تخطیه کنید. من نه صلاحیت دفاع از اسلام را دارم و نه صلاحیت رد آنرا زیرا من در آن رشته تحصیلات و تحقیقات ندارم من تنها میدانم بعنوان یک معلم سیاست و علوم اجتماعی که مشګل اساسی ما غرورهای برخاسته از بی سوادی است. تمامیت خواهی است و خود برزګ بینی و خود راعقل کل دانستن. بدون داشتن تحقیقات وسیع علمی در باره هر چیزی نظر میدهیم و طرف مخالف را بافحش توهین و اګر بتوانیم کتک و دشنام میخواهیم از راه بدر کنیم.

    نظر من این است که خشم و نفرت حاصله ای که اکنون بین بی دین و یا نفرت از اسلام در شرف تکامل است بصورتی علمی در آورم که متوجه باشند که این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری است چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است. نګذارید که دینداران شیاد بی دینان شیاد کمونیستهای شیاد و کاپیتالیست های شیاد بر ګرده مردم ما سوار شوند و آنان را برای غارت همدیګر و کشت کشتار هم سازماندهی کنند.

    ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست تاتوانی سیرت زیبا بیار. کار ما باید آګاه کردن مردم با سند باشد و دلیلهای علمی نه توهین و تحقیر که نتجه اش نفرت است وبس. متاسفانه تعصب بی دینی و با دینی و وابستګی های کاذب به دیګر انواع مکتب های اجتماعی دیده مارا کم سو کرده است. ما بایست همه را دوست بداریم و برای کمک به همه انسانهای والا بسیج شویم بدون در نظر ګرفتن عرب عجم ترک کرد و… رشتی تهرانی شیعه و سنی بادین بی دین و… که سعدی فرموده است بنی آدم اعضای یکدیګرند که در آفرینش زیک ګوهرند چو عضوی بدرد آورد روزګار دګر عضو ها را نماند قرار . همین مسلمانان بودند که با ادعای مسلمان سر نوه های همان پیامبری که میګفتند به آن ایمان دارند بریدند؟

    امید وارم که متوجه بسط نفرت و بی دانشی و جهل و تمامیت خواهی و ضررهای اجتماعی آن شده باشید. سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند.

    نفرتهای حاصله ای که ما آنان را دامن میزنیم تنها به نفع استعمار و استحمار بین المللی است ما محتاج وحدت در کثرت هستیم وبس نه تمامیت خواهی و کنار زدن دیګران

  • Amir

    مشگل اساسی کشورهای ما در دنیای سوم چیست؟
    حتما شما در فیلمها دیده اید که در روم باستان مردم ثروتمند و حاکم جوانان برومندی را بنام گلادیاتورها تعلیم میدادند که ورزشکاران یا رزم آورانی قوی و بی همتا باشند بعد آنان را بجان هم میانداختد تا یکی از آنان دیگری را بکشد بعد شادی میکردند به عبارت دیگر آنان آدمک هایی بودندکه برای خوشی و تفریح مردم تعلیم می دیدند.
    متاسفانه همیشه همین طور بوده است عده ای بر گرده دیگران سوار میشدند یا با زور فیزیکی و یا با تلقین های مثلا روحانی. عده ای سعی داشته و دارند که هر طور هستند دیگران را بخدمت خود بگیرند و بر مردم حکومت و آقایی کنند. یا به اسم رهبران کاپیتالیست کمونیست امپریالیست تروریست و سایر مکتب های اجتماعی سران این عده میخواهند دیگران را نوعی برده و بره خود نمایند بعد هم نوبت سران انواع و اقسام مذهب ها و ادیان مثلا الهی و یا غیر الهی هست. من میدانم که در هر گروهی عده ای انسانهای والا و پرهیزکار زیست میکنندکه واقعا معتقد و مومن هستند و مثلا اگر مسیحی هستند مسیحی خوبی میباشند و اگر بودایی میباشند بودایی والا و انسان و خوب هستند ولی خیلی ها تنها برای صرف دوران و سو استفاده و بهتر زیستن به دکانهای انواع و اقسام دینها سرکشی میکنند و شاید از صمیم قلب هم هیچگونه تعلق خاطری به دین نداشته باشند منتهی جا نماز آب میکشند تا استفاده کنند.

    طالبان ها و القاعده ها که توسط آمریکا و سی آی ا تربیت و تعلیم داده شدند برای این بوجود آمدند که منافع کاپیتالیست ها را در برابر کمونیست ها در نظر بگیرند زیرا کاپیتالیست از وحشت دنیایی شدن کمونیست به دست پا افتاده بودند و این بود که انسانهای ساده دل مارا همانند همان گلادیاتور ها تعلیم و تربیت کردند تا ماشین آدمکشی باشند نمونه اش همین اکنون کشتار کودکان ما است که به دست آنان صورت میگیرد. طالبانها و القاعده ها فرو دست باحتمان هیچ معلوماتی از دین ندارند و تنها آدمکهایی هستند که گفته های شر سران خود را گوش کرده و عمل میکنند. چون منافع سرمایه دارهای کمونیست و کاپیتالیست و تروریست و شیادان دینی همه در گرو بی دانش بودن و عوام بودن مردم است این است که اینان در این موضوع با هم توافق دارند. زیرا بر انسانهای ساده دل و کم دانش براحتی میتوان حکمرانی کرد.

    هدف آنان همان تفرقه بیانداز و حکومت کن و غارت کن است. آنان عملا میخواهند طبقه متوسط را در در کل جهان نابود سازند اینها همان یک در صدی ها هستندکه صدای نودنه در صدیهای حتی آمریکا رادر آورده اند. زیرا آنان بر ثروت دنیا چنگ انداخته اند و با گسترش خرافه پرستی شیادی و از بین بردن دوستی اعمتاد و اطمینان مردم را سرگشته و علاف کرده اند. هنگامیکه می بینم که حتی دختران زیبا و پسران رعنای آمریکایی هم دچار اعتیاد هستند آنوقت متوجه میشوید که آنان حتی به ملتهای خودشان هم مثلا رحم ندارند چه برسد به دنیای سومی ها که میخواهند آنان در خرافات و ذلت و حماقت و بی دانشی بی اعتمادی دزدی فساد رشوه خواری بی حرمتی نسبت بهم اعتیاد و مسایل جنسی و حتی خوراکی غرق شوند نگاهی به شهرهای خودمان بیاندازیم همه باغها و بوستان ها را خراب کرده وبجای درخت میل گرد کاشته اند فضای سبز و طبیعی را از بین برده و بجای گلکاری آهن و بتون ریخته اند. مردم را هدایت میکنند که خانه های خوب و قدیمی خود را خراب کنند وتمامی مصالح آنرا از بین ببرند و بجایش آپارتمان بسازند که توش پول است. در کوچه های شش متری آپارتمانهای ده طبقه ساخته اند که مطابق هیچ برنامه شهر سازی نیست هجوم مردم به شهرهای بزرگ و تبدیل خیابانها به پارکینک ها و از بین بردن انرژی مردم در ترافیک کور و خراب کردن و ناسالم کردن هوا و بدین ترتیب کشتار مردم توسط ازدحام و کمبود اکسیژن و هوای آلوده از برنامه های آنان است.
    انسانهای گرسنه شاید بعضی ها همه چیز را زیر پا بگذارند و برای سیر کردن شکم خود به هرکاری دست بزنند. با تورم و حتی با رکود سرمایه های مردم عادی را غارت میکنند ویک مشت انسان وابسته و بیکار و دنبال لقمه نان دونده را تحمیل میکنند. وقتی سرهنگ پلیس مهندس ساختمان و قاضی دادگستری دستش برای گرفتن رشوه دراز میکند بایست فاتحه آن کشور را خواند. جوانان حتی تحصیلکرده ما هم که به آغوش مثلا آزادی غرب پناه می برند بسیاری از آنان تلف میشوند و بسیاری هم خودکشی کرده اند.

    نفرت بین اقوام و مذهب ها و حتی نژاد ها نیز برنامه ریزی شده است. نارو زدن بهم کلاهبرداری کردن از دوستان که کسانی که به آنان اعتماد شده است هم یک اصل کلی شده است البته این تنها به کشورهای دنیای سوم نیست حتی در آمریکا هم اخلاق بسیار پایین آمده قانون عملا در دسترس ثروتمندان است که میتوانند وکلای گران قیمت اجیر کنند دزدی و فساد به نحو محترمانه است. مردمان عادی در همین آمریکا هم همه بدهکار به بانکها و شرکتهای دزد بیمه هستند و آنان هم نظیر ما غارت میشوند.
    راه چاره چیست تساهل و احترام بهم خواندن و تحصیلکردن بالا بردن سطح دانش و فرهنگ برداشتهای اخلاقی از دین کنار زدن دین خرافی و خشن و گوش کردن به گفته های والا های دینی و عمل به آن نظیر جلال الدین بلخی یا رومی و عطار و… دیگر بزرگان همراهی و همیاری برای ساختن کشوری بهتر و زیبا تر. متاسفانه غرب به دست طالبان و القاعده اسلحه داده است و آنان با کمک همین اسلحه ها میخواهند مردم را قتل عام کنند زیرا آنان گلادیاتورهای آزاد شده مثلا هستند. رسوا کردن شیادان دینی که از دین بعنوان یک سلاح بر علیه حتی کودکان سو استفاده میکنند. بی تفاوت نبودن و خدمت به عالم انسانی .