حکومت اسلامی از پرچم شیر و خورشید، می ترسد! ۱۲

– پرچم شیر و خورشید در ورزشگاه های خارج از کشور:

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا که در استرالیا برگزار می شود، شرکت کرده و از آنجایی که ایرانیان زیادی در استرالیا زندگی می کنند، از طرفداران بسیاری در ورزشگاه ها، برخوردار است. برای مثال در بازی ایران در مقابل قطر، ۲۵ هزار نفر ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند.

به راستی که بانوان میهن دوست ایرانی مایه افتخارند! امید است که به کمک چنین بانوانی، نسل آینده ایران ایران دوستی پیشه کند و از قماش شورشیان سال ۵۷ نباشد!

به راستی که بانوان میهن دوست ایرانی مایه افتخارند! امید است که به کمک چنین بانوانی، نسل آینده، میهن دوستی پیشه کند و از قماش شورشیان سال ۵۷ نباشد!

عده زیادی از ایرانیان حاضر در ورزشگاه، از سر ایران دوستی حاضر به در دست داشتن پرچم ننگین حکومت اسلامی که کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی ندارد، نشدند و با خود پرچم پر افتخار شیر و خورشید را به ورزشگاه آورده و آن را با سربلندی و شادمانی، برافراشتند.

البته این کردار میهن دوستانه از چشمان حکومت اسلامی دور نماند و به اندازه ای پریشان شان کرد که مجبور شدند تا از مسئولان استرالیایی بخواهند تا پرچم های شیر و خورشید را از دستان ایرانیان، بگیرند! نگارنده نمی داند که چگونه در یک کشور دموکراتیک، مأموران امنیتی یک ورزشگاه به خود اجازه می دهند تا پرچم های تماشاگران را با تهدید، از چنگ شان درآورند؟

– هراس حکومت اسلامی از ایران دوستی:

بی تردید، حکومت ننگین اسلامی از هیچ چیز به اندازه میهن دوستی ایرانیان، نمی ترسد چرا که میهن دوستی به معنای ستیز با هر که و هر چه است که با ایران سر دشمنی داشته باشد و دشمن تر از آخوند تازی پرست، کیست؟! میهن دوستی پایه های حکومت ابوداعش (حاکمان شیعه ایران) را به لرزه درآورده و ریشه اسلام را می سوزاند و این نکته ای است که سبب می شود حکومت اسلامی با آن همه هارت و پورت، از برافراشته شدن پرچم شیر و خورشید، برآشفته گردد.

پرچم شیر و خورشید، درفش تاریخی و حقیقی ملت ایران است و خاری است در چشمان داعشیان حاکم بر ایران! درود بر ایرانیانی که این درفش را با افتخار برافراشتند!

پرچم شیر و خورشید، درفش تاریخی و حقیقی ملت ایران است و خاری است در چشمان داعشیان حاکم بر ایران! درود بر ایرانیانی که این درفش را با افتخار برافراشتند!

در طی سه دهه ترسناک گذشته، حکومت با هرچه و هرکه که رنگ و بوی ایران دوستی بدهد، به شدیدترین شکل ممکن، برخورد کرده است! از تلاش برای تخریب تخت جمشید با بولدزر تا حذف تاریخ پیش از اسلام از کتاب های درسی کودکان، از تغییر نام خیابان ها به اسامی زشت بیگانه تا نابودی مجسمه های میان میدان ها، از گزیدن نام های ایرانی برای تمامی چهره های منفی فیلم ها و سریال ها تا عدم رسیدگی به میراث فرهنگی و باستانی، از پرورش ایران ستیزانی چون حسن نصرالله تا ترور چهره های ملی مان همچون شاپور بختیار! کارنامه ایران ستیزی حکومت اسلامی، خود نشان از ترس بی پایانش از میهن دوستی ایرانی دارد!

– سخن پایانی:

نگارنده از ایرانیانی که به تماشای بازی های فوتبال، والیبال و… می روند خواهش می کند تا تحت هیچ شرایطی پرچم ننگین حکومت اسلامی را به دست نگیرند و همواره با پرچم راستین و تاریخی ایران که همانا پرچم پر افتخار شیر و خورشید است، در ورزشگاه ها، حاضر شوند.

از آنجایی که حکومت از عشق ایرانیان به وطن شان هراس دارد، میهن دوستی را به کودکان تان آموزش دهید، ایران سرای ماست، ایران همه هستی ماست و ما بایستی که به آغوش مام میهن، باز گردیم! برای انجام این مهم به ایرانیانی میهن دوست نیاز است و برای تربیت چنین نسلی به خصوص در خارج از کشور، محیط خانواده تنها مکان آموزش و یادگیری است. ایران را فراموش نکنیم!

ایران هرگز نخواهد مرد

برافراشته باد پرچم شیر و خورشید

  • nazila

    مردم تو ورزشگاه پرچم های ایران بدون نماد الله رو برده بودن
    چند نفری هم تونسته بودن با زیرکی پرچم شیروخورشید ببرن داخل.
    این یعنی پرچم خودمون رو می خوایم نه پرچم خودساخته تان را.

  • sara

    با یک پرچم شیر وخورشید بنیان ولایت فقیه به لرزه درآمد.
    ایرانیان خارج به ویژه بانوان و دختران نشان دادند که پشیزی برای حجاب اجباری
    ارزش قائل نیستند.
    تازه این خوبه تروریست های اسلامی میخواستن پرچم ما رو اوایل تماما سبز بکنن
    مگه ندیده بودین تو فیلم ها که سپاهیان و بسیجی های داعشی توی جنگ
    پرچم عربستان رو می بردن بالا.

    خواست ما سرنگونی رژیم خودکامه ی دینی در ایران است.

  • kamran

    من پرچم شیر وخورشید بدون شمشیر را برای پرچم میهین مان بیش تر می پسندم.

  • آرش آریانی تنها

    هــمــانا که آمــد شــما را خبـــــر
    که مــــا را چه آمد ز اخـــــــتر به ســـر؟

    از این مار خوار اهرمن چهرگان
    ز دانایی و شرم بی بهرگان

    نه گنج و نه نام و نه تخت و نژاد
    همی داد خواهند گیتی به باد

    از این زاغ ساران بی آب و رنگ
    نه هوش و نه دانش نه نام و نه ننگ

    که نوشین روان دیده بود این به خواب
    کزین تخت بپراگند رنگ و آب

    چنان دید کز تازیان صد هزار
    هیولان مست و گسسته مهار

    گذر یافتندی به اروند رود
    نماندی بر این بوم و بر تار و پود

    هم آتش بمردی به آتشکده
    شدی تیره نوروز و جشن سده

    کنون خواب را پاسخ آمد پدید
    ز ما بخت گردن بخواهدکشید

    شود خوار هر کس که بد ارجمند
    فرومایه را بخت گردد بلند

    پراکنده گردد بدی در جهان
    گزند آشکارا و خوبی نهان

    بهر کشوری در ستمگاره ای
    پدید آید و زشت پتیاره یی

  • shir

    Kire in shir to dahane Akhond

  • jooani

    ما در ایران دو پرچ داریم یکی با نمادی بیگانه که پرچم مزدوران بسیجی و سپاهی

    و شکنجه گران اسلامی است و دیگری با نمادی ایرانی که از آن مردم ایران است.

  • مازیار

    اینکه کی چه پرچمی دستشه مهم نیست . مهم ایرانی بودنه . همین طور که پرچم مقدس شیروخورشید برای دوران قبل از قاجار و زندیه س. لزوما کسی که پرچم شیرو خورشید دستشه مخالف حکومت نیست و کسی که پرچم نظام دستشه موافق نظام نیست . به نظر من پرچم شیرو خورشید بهتره چون با طرح پرچم جدید که کلمه مقدس الله روشه ممکنه بهش توهین بشه و این اصلا خوب نیست ،

    • karim

      ۱ آیا شما ایرانی هستی یا عرب دینت چیه؟آتئیسمی آتش پرستی شیعه هستی سنی هستی؟ ۲ پارچه مقدس نیست نمیتونه مقدس باشه حالا هر چی میخواد باشه از شما انتظار بیش از اینها میره آقا مازیار ۳ خودتا نمیدونم اینجوری هستی یا نه اما همه منافق نیستند هر کسی رایی داره بعضی ها هم با پرچم رای و اعتراضشون را نشون میدن ۴ توهین برای انسان بکار میره وقتی شما از الله سخن میگی یعنی به اون شخصیت مادی بخشیدی در ضمن فکر نمیکنم الله شما آنقد ناتوان باشه که شما بخوای ازش طرفداری کنی

  • حسن

    یه ابلهی گفته بود نام مقدس “الله”!!!!آخه ابله “الله”کجاش مقدسه؟؟نقش جاکشی یا فرمان آدمکشی یا زنبارگی…؟

  • پرچم شیر و خورشید

    زنده باد حکومت باشکوه و پرافتخار شاهنشاهی
    پرچم ایران یعنی شیر و خورشید
    جمهوری چوسلامی باید هر چه زودتر سرنگون بشه
    مرگ بر آخونذ

  • modafein haram rousi faghih

    هنوز کابوس بنی صدر خامنه ای را رها نکرده ، کابوس بازرگان گریبان فقهات روسی و مدافعین حرم روسی او ( حزب توده ، فدائیان خلق ، ملی مضحکی ، مجاهدین انقلاب ) را گرفته است . پشتیبانان فقاهت بعثی روسی پس از آنکه دو تیر خلاص زن ( ابرام لاته طالبان ایران و تاجزاده شریک بمب گذار حزب جمهوری و نخست وزیری ) را فرستادند جلو خیلی دست پاچه و مضطرب سایه بنی صدر را تیر باران شخصیتی کنند ، حالا با شخصیت ، منش و روش سیاسی یک مشروطه خواه لیبرال هوادار رابطه عرفی باامریکا یعنی بازرگان روبرو هستند . فقاهت روسی که با دنباله روی کور کورانه از سازمان فراما سونری مارکسیست های روسی در ایران راه صدام ، قذافی ، اسد ، میلوشویچ ، یاکونویچ را پیش گرفته و سودای کره شمالی شدن به عنوان مخروبه فاضله را در سر می پروراند اینروزها با کابوس های روز افزونی مواجه است که چاره کار جز در ترور استالینیستی شخصیت ها نمی بیند . طبق روال ترور شخصیت مرسوم در حزب توده و مارکسیسم لنینیسم روسی ، اکنون دو تیر خلاص زن دیگر خود یعنی عباس عبدی ( گروگان گیر تروریستی که با بالا رفتن از دیوار سفارت امریکا گردش ۱۸۰ درجه ای از هر دو مسیر شاه و انقلاب را به سمت روسی شدن نظام و قذافی سازی را کلید زد ) و ماشا الله شمس الواعظین تروریست مصری – لبنانی همکار تشکیلاتی – اطلاعاتی خواهر مری (تروریست دیگر اشغال سفارت) را فرستاده جلو تا با مطرح کردن یک چهره بدلی جاسوس ، چهره اصلی و درخشان یک ایرانی شرافتمند مخالف نظام فقاهت را ترور کند .
    فقهات روسی و مدافعین حرم آنها نمی دانند که صرف حمله این مزدوران بد سابقه به این شخصیت ها و دفاع آنها از شخصیت های بدلی نشانگر حقانیت و درستی چهره اصلی دارد و از قضا انگبین بر صفرا خواهد افزود و برای سرطان روسی نظام شما هیچ دارویی موثرنیست و بدتر و بدتر میشوید
    نظام شما پس از ۴۰ سال حالا از سایه خودش هم می هراسد. رضا پهلوی و شیر و خورشید ، مریم رجوی و ملاقات با سناتور مک کین ، تصمیمات اتخاذ نشده ترامپ در مورد برجام ، شیخک های خلیج فارس و کره بز های تازه به دوران رسیده آنها ، شخصیت جنجالی اردوغان ، بازیهای پاکستان ، خروج آرام عراق شیعه علی سیستانی از زیر یوغ مغز پوک روسی شما قاسم در به در ، اعتصاب غذای کروبی ، …… همه و همه برای این رژیم فرتوت پوسیده و در حال فروپاشی ترسناک است .
    حزب توده که به قلم توده ای کننده فدائیان ( تروریست مافیایی ونزوئلایی فرخ نگه دار ) و راه توده در پیک نت ، توده ای کنندگان نهضت آزادی ( پشیمان ، آخوند بی حجاب اشکوری ، برقعی شاخه نفوذی امریکا ، پاسدار اطلاعاتی طاها پارسا ، …) سعی در بزرگ سازی این مرد کوچک ابراهیم یزدی در برابر مرد بزرگی که در روند تاریخ حقانیت او هزران بار ثابت شد ( نه با ستایش و آگراندیسمان لنینیستی حزب توده ) دارند و هر کلام آنها دقیقا عکس مطلب را ثابت میکند .
    حزب توده بختیار ماکیاولیست ، فرصت طلب ، سیاست باز ، حقه باز ، کودتاچی ، متحد دشمن مردم ایران را ارتقا داد به رهبر نجات ملی که کسی صدای او را نشنید تا کابوس بنی صدر را از مغز توابان خودشان و فقاهت روسی دور کند . در حالیکه خودش در مقطع اولی از مخالفین بختیار بود !
    حزب توده اکنون ابراهیم یزدی ماکیاولیست ، فرصت طلب ، کاسترو باز ، رفیق ناصر ، نفوذی در نهضت آزادی برای شکستن روش و منش و مکتب سیاسی مشروطه خواه عرفی گرا ، بازرگان ، را بزرگ میکند تا بر چهره بازرگان خاک بپاشد .
    زهی خیال باطل !
    ف م سخن تک تیر انداز باند رفسنجانی که آخوندها و بچه آخوند ها را توده ای میکرد و امیر کبیر سازی میکرد از او تا کروبی و طرز فکر تحول یافته ضد روسیه و ضد دخالت در سوریه را لجن مالی کند حالا میگوید که قبلا حتا تاریخ را نخوانده و حتا اینترنت هم ندیده و یک دفعه متوجه شده که روحانی چاخان است و او بیهوده سعی در جمع آوری رای برای حسن چاخان کرده !!!
    محققین صد در صدی حزب توده همه از این سنخ هستند
    هم خودشان را سانسور میکنند با به خواب زدن ، هم فکر میکنند میتوانند در عصر اینترنت دیگران را هم مثل ۱۹۱۷ خواب کنند
    مردک تو حالا فهمیدی حسن چاخان دستور کشتار میداده ؟ حالا خواب نما شدی که نظام فاسد است ؟ بازرگان در دهه ۶۰ فهمید و بنی صدر پیش از او و سنجابی و نزیه قبل از بنی صدر در لایحه قصاص !
    آنکه هنوز نفهمیده
    حزب توده ، فدائیان ( فرخی ها ، کشتگری ها ، حیدریان ها ، ممبینی ها ، تابان ها ، گلستان ها ، نیکفر ها ، …..) هستند و تک تیر اندازان حزب توده ، عباس میلانی ، میر فطروس ، سهیمی ، آرمان مستوفی ، فاروقی ، صبا ، نوری زاده ، …..

  • pak nakon savama

    qus را می پذیرید.
    ارسال نظر به عنوان مهمان

    آواتار
    modafein haram rousi faghih • یک دقیقه پیش

    هنوز کابوس بنی صدر خامنه ای را رها نکرده ، کابوس بازرگان گریبان فقهات روسی و مدافعین حرم روسی او ( حزب توده ، فدائیان خلق ، ملی مضحکی ، مجاهدین انقلاب ) را گرفته است . پشتیبانان فقاهت بعثی روسی پس از آنکه دو تیر خلاص زن ( ابرام لاته طالبان ایران و تاجزاده شریک بمب گذار حزب جمهوری و نخست وزیری ) را فرستادند جلو خیلی دست پاچه و مضطرب سایه بنی صدر را تیر باران شخصیتی کنند ، حالا با شخصیت ، منش و روش سیاسی یک مشروطه خواه لیبرال هوادار رابطه عرفی باامریکا یعنی بازرگان روبرو هستند . فقاهت روسی که با دنباله روی کور کورانه از سازمان فراما سونری مارکسیست های روسی در ایران راه صدام ، قذافی ، اسد ، میلوشویچ ، یاکونویچ را پیش گرفته و سودای کره شمالی شدن به عنوان مخروبه فاضله را در سر می پروراند اینروزها با کابوس های روز افزونی مواجه است که چاره کار جز در ترور استالینیستی شخصیت ها نمی بیند . طبق روال ترور شخصیت مرسوم در حزب توده و مارکسیسم لنینیسم روسی ، اکنون دو تیر خلاص زن دیگر خود یعنی عباس عبدی ( گروگان گیر تروریستی که با بالا رفتن از دیوار سفارت امریکا گردش ۱۸۰ درجه ای از هر دو مسیر شاه و انقلاب را به سمت روسی شدن نظام و قذافی سازی را کلید زد ) و ماشا الله شمس الواعظین تروریست مصری – لبنانی همکار تشکیلاتی – اطلاعاتی خواهر مری (تروریست دیگر اشغال سفارت) را فرستاده جلو تا با مطرح کردن یک چهره بدلی جاسوس ، چهره اصلی و درخشان یک ایرانی شرافتمند مخالف نظام فقاهت را ترور کند .
    فقهات روسی و مدافعین حرم آنها نمی دانند که صرف حمله این مزدوران بد سابقه به این شخصیت ها و دفاع آنها از شخصیت های بدلی نشانگر حقانیت و درستی چهره اصلی دارد و از قضا انگبین بر صفرا خواهد افزود و برای سرطان روسی نظام شما هیچ دارویی موثرنیست و بدتر و بدتر میشوید
    نظام شما پس از ۴۰ سال حالا از سایه خودش هم می هراسد. رضا پهلوی و شیر و خورشید ، مریم رجوی و ملاقات با سناتور مک کین ، تصمیمات اتخاذ نشده ترامپ در مورد برجام ، شیخک های خلیج فارس و کره بز های تازه به دوران رسیده آنها ، شخصیت جنجالی اردوغان ، بازیهای پاکستان ، خروج آرام عراق شیعه علی سیستانی از زیر یوغ مغز پوک روسی شما قاسم در به در ، اعتصاب غذای کروبی ، …… همه و همه برای این رژیم فرتوت پوسیده و در حال فروپاشی ترسناک است .
    حزب توده که به قلم توده ای کننده فدائیان ( تروریست مافیایی ونزوئلایی فرخ نگه دار ) و راه توده در پیک نت ، توده ای کنندگان نهضت آزادی ( پشیمان ، آخوند بی حجاب اشکوری ، برقعی شاخه نفوذی امریکا ، پاسدار اطلاعاتی طاها پارسا ، …) سعی در بزرگ سازی این مرد کوچک ابراهیم یزدی در برابر مرد بزرگی که در روند تاریخ حقانیت او هزران بار ثابت شد ( نه با ستایش و آگراندیسمان لنینیستی حزب توده ) دارند و هر کلام آنها دقیقا عکس مطلب را ثابت میکند .
    حزب توده بختیار ماکیاولیست ، فرصت طلب ، سیاست باز ، حقه باز ، کودتاچی ، متحد دشمن مردم ایران را ارتقا داد به رهبر نجات ملی که کسی صدای او را نشنید تا کابوس بنی صدر را از مغز توابان خودشان و فقاهت روسی دور کند . در حالیکه خودش در مقطع اولی از مخالفین بختیار بود !
    حزب توده اکنون ابراهیم یزدی ماکیاولیست ، فرصت طلب ، کاسترو باز ، رفیق ناصر ، نفوذی در نهضت آزادی برای شکستن روش و منش و مکتب سیاسی مشروطه خواه عرفی گرا ، بازرگان ، را بزرگ میکند تا بر چهره بازرگان خاک بپاشد .
    زهی خیال باطل !
    ف م سخن تک تیر انداز باند رفسنجانی که آخوندها و بچه آخوند ها را توده ای میکرد و امیر کبیر سازی میکرد از او تا کروبی و طرز فکر تحول یافته ضد روسیه و ضد دخالت در سوریه را لجن مالی کند حالا میگوید که قبلا حتا تاریخ را نخوانده و حتا اینترنت هم ندیده و یک دفعه متوجه شده که روحانی چاخان است و او بیهوده سعی در جمع آوری رای برای حسن چاخان کرده !!!
    محققین صد در صدی حزب توده همه از این سنخ هستند
    هم خودشان را سانسور میکنند با به خواب زدن ، هم فکر میکنند میتوانند در عصر اینترنت دیگران را هم مثل ۱۹۱۷ خواب کنند
    مردک تو حالا فهمیدی حسن چاخان دستور کشتار میداده ؟ حالا خواب نما شدی که نظام فاسد است ؟ بازرگان در دهه ۶۰ فهمید و بنی صدر پیش از او و سنجابی و نزیه قبل از بنی صدر در لایحه قصاص !
    آنکه هنوز نفهمیده
    حزب توده ، فدائیان ( فرخی ها ، کشتگری ها ، حیدریان ها ، ممبینی ها ، تابان ها ، گلستان ها ، نیکفر ها ، …..) هستند و تک تیر اندازان حزب توده ، عباس میلانی ، میر فطروس ، سهیمی ، آرمان مستوفی ، فاروقی ، صبا ، نوری زاده ، …..