آیا آشتی میان دزدان حکومتی ممکن است؟ ۸

رژیم اسلامی یک غده سرطانی است

به اتفاقهای ۳۷ سال کذشته نگاه کنید که چه بسر مردم خاورمیانه آمده است. قسمت اعظم این مشکلات حاصل رقابت شوروی و امریکا در جنگ سرد بود. امریکا از ترس نفوذ کمونیسم ، تمام منطقه را بسوی بنیاد گرایی و اسلام هل داد. در آغاز کشورهای ایران و افغانستان گوشت قربانی رقابت امریکا و شوروی بودند اما بعد این شورشها و گروههای اسلامی گریبان تمام خاور میانه را گرفت. گروههایی ماند طالبان و داعش قدمت چندانی ندارند و ممکن است در آنها تغییرات اساسی ایجاد شود و آینده شان مشخص نیست؛ اما رژیم جمهوری اسلامی بعنوان یک غده سرطانی که کل منطقه را به آشوب کشانیده است  از قدمت طولانی و حمایت داخلی و خارجی نسبی برخوردار است.

حمایت داخلی اگرچه ممکن است تنها یک دهم جامعه باشد ولی باید دقت کنیم که جامعه ایران هنوز درگیر مذهب است و این رژیم همواره توانسته است از ابزار مذهب  برای  بسیج توده ها برای حمایت از خود استفاده نماید. یکی از مهم ترین دلایلی که سایت فضول محله سعی در زدودن خرافات و مذهب از بینش و کنش ایرانیان دارد این است که دین در ایران ابزار حکومت است.

حمایت خارجی از ایران بسیار پیجیده است ولی در ۳۷ سال گذشته ،ایران بخوبی توانسته است جهان را فریب دهد و شاید تنها کسی که فریب ایران را نخورد رونالد ریگان بود که با دخالت در جنگ خلیج فارس  و  ارائه اطلاعات به رژیم صدام ، کپه ترازوی جنگ را بسوی صدام بازگرداند و  اجازه نداد ایران پیروزی خاصی در جنگ کسب نماید.

حمایت از گروههای تروریستی چیزی نیست که خوانندگان از آن اطلاع نداشته باشند ، جالب است که پس از تحریم همه جانبه برای مسأله هسته ای ، ایران که توانایی پرداخت پول به این گروهها را نداشت ، حمایت  تعدادی از آنها را از دست داد و امروز حماس بودجه خود را از عربستان تأمین می کند و روابطش با ایران سرد است. چرا که ایران خود کاسه گدایی دستش است!

رقابت و درگیری شغالان را موقع خوردن لاشه دیده اید؟ وضعیت درگیری کیهان با روحانی ، هاشمی با خامنه ای و لاریجانیها با احمدی نژاد همان بود. اگر به درگیری و رقابت تک تک اینها دقت کنیم می بینیم که بر سر گوشت تن ایران است. ماجرا های زمین خواری که هر از گاهی رو می شود ، برای رهبران نظام و سیستم امنیت کشور از ابتدا روشن است. این موضوعات تنها از روی  رقابت است که رسانه ای می شوند. سران نظام و اظلاعات ایران از اختلاسها و زمین خواریها و دزدیها بطور کلان آگاهند. چرا این مسایل در شرایط خاصی رسانه ای می شود؟

رقابت و درگیری شغالان را موقع خوردن لاشه دیده اید؟ وضعیت درگیری کیهان با روحانی ، هاشمی با خامنه ای و لاریجانیها با احمدی نژاد همان بود. اگر به درگیری و رقابت تک تک اینها دقت کنیم می بینیم که بر سر گوشت تن ایران است. ماجرا های زمین خواری که هر از گاهی رو می شود ، برای رهبران نظام و سیستم امنیت کشور از ابتدا روشن است. این موضوعات تنها از روی رقابت است که رسانه ای می شوند. سران نظام و اطلاعات ایران از اختلاسها و زمین خواریها و دزدیها بطور کلان آگاهند. چرا این مسایل در شرایط خاصی رسانه ای می شود؟

 

درگیری میان سران قدرت در ایران

دولت روحانی اگرچه توانسته است در مجامع بین المللی نیمچه اعتباری را پس از دولت احمدی نژاد کسب نماید و با دروغ و فریب خود را موجّه  و راستگو نشان دهد، اما غرب بخوبی می داند که یک روده راست هم در شکم آخوند وجود ندارد و چیزی که برای دولت شیعه تهران نقل و نبات است ، دروغ می باشد و ایشان ابایی هم از این فریب و دروغ ندارند. با این وجود غرب با ایران بسیار محتاطانه برخورد کرده است و اجازه بازگشت فوری ایران را به مجامع جهانی نداده است.

اما در برابر آن دولت روحانی در داخل   نه حنایش برای گروههای  تند رور رنگی دارد و نه توان مقابله با موج ارتجاع و ایزوله نگه داشتن ایران را دارد. کندی اینترنت وسیله سران اطلاعات و سپاه که از رهبر دستور می گیرند تنها مثالی  است که نشان می دهد ، دولت روحانی فقط کارگزار خامنه ای است.

اما موج رقابت میان سگان ولایت  در اقتصاد شدید تر است. هر گوشه از اقتصاد ایران را آقازاده ای در دست گرفته است و به نظام جمهوری اسلامی باید لقب هزارفامیل را داد.

رقابت و درگیری شغالان را موقع خوردن لاشه دیده اید؟ وضعیت درگیری کیهان با روحانی ، هاشمی با خامنه ای و لاریجانیها با احمدی نژاد همان بود. اگر به درگیری و رقابت تک تک اینها دقت کنیم می بینیم که بر سر گوشت تن ایران است. ماجرا های زمین خواری که هر از گاهی رو می شود ، برای رهبران نظام و سیستم امنیت کشور از ابتدا روشن است. این موضوعات تنها از روی  رقابت است که رسانه ای می شوند. سران نظام و اظلاعات ایران از اختلاسها و زمین خواریها و دزدیها بطور کلان آگاهند. چرا این مسایل در شرایط خاصی رسانه ای می شود؟ قراردادهایی مانند کرسنت   و  پارس جنوبی که ظاهراً با رشوه و کلاهبرداری منعقد شده اند ، هرگز اجرایی نشد. امروز ایران میلیاردها دلار در پارس جنوبی ضرر کرده است و احتمالاً غرامت سنگینی هم باید به کرسنت بدهد.

توافق هسته ای احتمالاً به مجلس می رود و احتمالاً با آرایی ضعیف تصویب می شود ؛ اینها همه بازی رسانه ای برای  آرام کردن عوام فریب خورده است. عوام فریب خورده همان گروههایی هستند که طرفدار احمدی نژاد بودند و به طیف 9 دی مشهورند. امروزه از ایشان بعنوان دلواپسان یاد می شود.هدف دلواپسان چیست؟ آنها می خواهند نشان دهند که رهبر موافق توافق هسته ای نبوده است! آیا ممکن است که توافق هسته ای بدون تایید خامنه ای انجام شده باشد؟ این پرسش را باید جوک سال نامید.

توافق هسته ای احتمالاً به مجلس می رود و احتمالاً با آرایی ضعیف تصویب می شود ؛ اینها همه بازی رسانه ای برای آرام کردن عوام فریب خورده است. عوام فریب خورده همان گروههایی هستند که طرفدار احمدی نژاد بودند و به طیف ۹ دی مشهورند. امروزه از ایشان بعنوان دلواپسان یاد می شود.هدف دلواپسان چیست؟ آنها می خواهند نشان دهند که رهبر موافق توافق هسته ای نبوده است! آیا ممکن است که توافق هسته ای بدون تایید خامنه ای انجام شده باشد؟ این پرسش را باید جوک سال نامید.

رو شدن اختلاسها و دزدیها خامنه ای را واداشت که از سران نظام بخواهد ، به یکدیگر رودست نزنند و قضایا را رسانه ای نکنند. اینکه صدها میلیارد دلار ثروت مردم  فقیر ایران به یغما برده شود کوچکترین اهمیتی برای خامنه ای ندارد و ککش هم نمی گزد، آنچه او را نگران می کند درگیری شغالان ولایت حین خوردن لاشه است.

دعوت ناامیدانه  لاریجانی از سران نظام به آشتی

لاریجانی سعی دارد نشان دهد که میانجی میان دعوای  موافقان و مخالفان توافق هسته ای است. البته رد پای خانواده اش در پرونده های زمین خواری  هم دیده می شود و او خود یکی از ثروتمندترین افراد ایران است ولی از طرفین می خواهد که آشتی کنند.

نکته ای ساده وجود دارد این است که سخن لاریجانی آلوده به فساد هرگز نمی تواند  خریداری داشته باشد و کسانی مانند شریعتمداری که بلندگوی خامنه ای هستند ، هرگز برای لاریجانی تره هم خورد نمی کنند!

توافق هسته ای احتمالاً به مجلس می رود و احتمالاً با آرایی ضعیف تصویب می شود ؛ اینها همه بازی رسانه ای برای  آرام کردن عوام فریب خورده است. عوام فریب خورده همان گروههایی هستند که طرفدار احمدی نژاد بودند و به طیف ۹ دی مشهورند. امروزه از ایشان بعنوان دلواپسان یاد می شود.هدف دلواپسان چیست؟ آنها می خواهند نشان دهند که رهبر موافق توافق هسته ای نبوده است! آیا ممکن است که توافق هسته ای بدون تایید خامنه ای انجام شده باشد؟ این پرسش را باید جوک سال نامید.

 حمایت از گروههای تروریستی چیزی نیست که خوانندگان از آن اطلاع نداشته باشند ، جالب است که پس از تحریم همه جانبه برای مسأله هسته ای ، ایران که توانایی پرداخت پول به این گروهها را نداشت ، حمایت  تعدادی از آنها را از دست داد و امروز حماس بودجه خود را از عربستان تأمین می کند و روابطش با ایران سرد است. چرا که ایران خود کاسه گدایی دستش است!

حمایت از گروههای تروریستی چیزی نیست که خوانندگان از آن اطلاع نداشته باشند ، جالب است که پس از تحریم همه جانبه برای مسأله هسته ای ، ایران که توانایی پرداخت پول به این گروهها را نداشت ، حمایت تعدادی از آنها را از دست داد و امروز حماس بودجه خود را از عربستان تأمین می کند و روابطش با ایران سرد است. چرا که ایران خود کاسه گدایی دستش است!

توافق هسته با مدیریت  خامنه ای انجام شده است و او  چنین وانمود کرد که از آن چندان هم راضی نیست! آنچه سران نظام را به درگیری و گرو کشی و رودست زدن به هم کشانیده است ، دلواپسی از توافق نیست، بلکه رقابت است. رقابت میان جناح های مختلف برای قدرت بیشتر و داشتن سهمی بیشتر از ثروت مردم ایران ، ایشان  را به تخریب و  توهین رسانیده است. بعنوان مثال کسی انتظار نداشت که برای مهدی هاشمی اشد مجازات و زندان طولانی تا به این حد در نظر گرفته شود ولی رقابت برای حذف طرف مقابل و جلوگیری از توفیق جانشینان هاشمی در سطح سیاست و اقتصاد، قاضی را به اشد مجازات ممکن رسانید.

برای جرایم مشابه جرم مهدی هاشمی معمولاً ۴ سال زندان در نظر می گیرند و برخوردی که با مهدی هاشمی شد ،مشابه برخورد با شهرام جزایری بود. البته شایعاتی هست که به مهدی هاشمی خوش می گذرد و او در جزایر کارائیب است؛ شاید !  اما موضوع مهم این است که جناح خامنه ای فرزندان هاشمی رفستجانی را از چرخه حکومت دور کرده است. فساد و اختلاس  در تک تک سران این رژیم وجود دارد و اینها گروهی مفت خور و فرصت طلبند، نه چیز دیگر؛ اما درگیری آنها امروز ایشان را به مردم ایران بیشتر معرفی می نماید. دعوایی که پایانی ندارد و آشتی ناپذیر است. کی شغالی سیر شود؟

مردم فریب رسانه های خوش آب و رنگ را نخورند

برای حمایت از توافق هسته ای دولت روحانی و باراک اوباما تلاش  همه جانبه ای را آغاز کرده اند. حمایت رسانه صدای امریکا از توافق و حتی شبکه مثلاً مستقلی مانند رادیو فردا (که البته جانشین رادیو صدای امریکا شده است)، نشان می دهد که دولت باراک اوباما بشدت بدنبال حمایت از روحانی است. رسانه های اینترنتی امریکا کمابیش سعی کرده اند که جو ضد رژیم اسلامی از بین برود و مس روحانی را طلا معرفی می کنند. وقتی رادیو فردا به تریبون روحانی بدل شود و از مردم ایران بخواهد که همه جوره برای انتخابات از خود مایه  بگذارند ، جای گمانه برای  تئوری  تاریخی کارتر و خمینی باقی نمی ماند.

می دانیم که اکثریت مردم ایران در فقر و بیکاری و تبعیض قومی و منطقه ای هستند. می دانیم که اکثریت مردم ایران از این نظام جهل و خون متنفر هستند و کوچکترین اهمیتی به رسانه های داخلی وابسته به رژیم نمی دهند، اما در برابر این موضوع با رسانه های خارجی مانند رادیو فردا هم مواجهیم که با نیرنگ توانسته اند به خانه های مردم ایران بیایند و امروز سعی دارند همانند اوایل انقلاب که از خمینی حمایت شد و او را  علم کردند، روحانی را بعنوان منجی معرفی کنند!

هیچ کس منجی مردم  ایران نیست و هیچ انتخابات (دروغین) هم نمی تواند گرهی از کلاف سردرگم جمهوری اسلامی بازکند. این آگاهی و حذف خرافات است که می تواند به پایان نظام فریب و شارلاتانیسم جمهوری اسلامی کمک کند.

  • اتحاد مقدس

    اینها حاصل پروژه امریکایی صهیونیستی اسلام هراسی هستند که نقششان را نیز بخوبی بازی کردند از دیدگاه من سه کشور ایران و عربستان و اسرائیل منطقه خاورمیانه را با بحران مواجه کرده اند
    بی تردید افراط گرایی شیعی سنی و یهودی مثلثی است که ممکن است روزهای تاریک تری را برای منطقه رقم بزند
    دیدگاه این سایت علی رغم جسورانه بودن ( که شایسته ستایش نیز هست ) بشدت تک بعدی و یکسونگرانه است و از نبرد قدرتهای فرامنطقه ای در سطح اول و در سطوح نیابتی توسط کشورهایی چون عربستان و ایران غافل است و با تعصبی تمام عیار میکوشد تا دین اسلام را عامل تمام بدبختیها معرفی کند در حالیکه الفبای جامعه شناسی بما میگوید ادیان در کانتکسهای گوناگون تاریخی موجد تحولات گوناگونی گردیده اند.
    اگر در انقلاب ۵۷ مردم عنان سرنوشتشان را بدست روحانیت سپردند بی تردید در حال عبور از مرحله ای تاریخی بودند
    رسش فرهنگی ملتها در بستر تاریخ و زمان اتفاق میافتد و هیچ نیرویی نیز تاب مقاومت در برابر آنرا ندارد.
    اما روحانیت آزمون تاریخی خود را پس داد و چهره حقیقی خود را رو نمود.

    • Baran Bahari

      با سپاس و توافق با بیشتر سخنان آن سرور گرامی… تمرکز ما بر روی مخاطب ایرانی است. با این وجود نگارنده خطاب به ملت اسرائیل هم مقاله ای دارد.
      http://www.fozoolemahaleh.com/2014/07/22/%D9%88%D8%AD%D8%B4%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

    • roshan

      na dosteh Aziz lotfan bara Islam maleh keshye nakon, tamameh in badbakhiyha va to sare Adam zadanh va onharo chapydan va savareshon shod to kolah islamo va khorafateh diniyeh in yek bacheh 15 saleh ham meydoneh,

      • اتحاد مقدس

        دوست گرامی عقیده شخصی هرکسی به خودش مربوط است. طبق ماده ۱۸ و ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر هر انسانی در انتخاب عقیده اش آزاد است.

        (مادهٔ ۱۸
        هر انسانی محق به داشتن آزادی اندیشه، وجدان و دین است؛ این حق شامل آزادی دگراندیشی، تغییر مذهب [دین]، و آزادی علنی [و آشکار] کردن آئین و ابراز عقیده، چه به صورت تنها، چه به صورت جمعی یا به اتفاق دیگران، در قالب آموزش، اجرای مناسک، عبادت و دیده بانی آن در محیط عمومی و یا خصوصی است.

        مادهٔ ۱۹
        هر انسانی محق به آزادی عقیده و بیان است؛ و این حق شامل آزادی داشتن باور و عقیده‌ای بدون [نگرانی] از مداخله [و مزاحمت]، و حق جستجو، دریافت و انتشار اطلاعات و افکار از طریق هر رسانه‌ای بدون ملاحظات مرزی است.

        تردیدی نیست این حقوق بگونه ای آشکار توسط توتالیتاریانیزم دینی در تمام حکومتهای دینی و در سراسر جهان زیر پا نهاده شده و شما نیز با روش خاص خود سعی در تحقیر مسلمانان برای داشتن عقیده به اسلام هستید اگر شما معتقد هستید دین به شکل ابزاری برای سلطه بر ملتها درآمده میتوانید و شایسته است تا با سیطره طلبی روحانیت تحت لوای اتوریته دینی مبارزه کنید اما این حق را ندارید تا به عقیده ملتی تحت این عنوان توهین کنید

        حال شما نام این روش را بگذار ماله کشی دینی(به تاسی از بهرام مشیری)اما مطمئن باش نه شما و نه هیچ قدرتی نه میتواند و نه حق دارد تا انسانها را به دلیل داشتن عقیده ای خاص تحت فشار و توهین قرار دهد.
        ملت ایران دشمن شما نیستند بلکه آنها هموطنانتان میباشند که در یک دگردیسی تاریخی مسلمان شده اند خنجرتان را برای کسانی تیز کنید که با حربه دین ملتی را به انحطاط کشانده اند.

        • roshan

          shomah maleh kesham nono be nerkhe roz meykhorid dosteh Aziz in ghadar ham Islam Islam nakon khodet behtar az man midoni ke in adyan dar gharneh 21 tarikhe masrafeshon bepayan reseydeh. az zamni ke be vojod omadand bejoz komrah Kardan va aghab andakhtaneh ono dar pischraft va takamol hich naghshe mofidey bazy nakardand

          • اتحاد مقدس

            اگر تو دوست عزیز بهتر از نویسندگان اعلامیه جهانی حقوق بشر میفهمی و قادر به تحلیلی که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمیماند.
            مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر وحی منزل نیست بلکه حاصل رشد خرد جمعی بشر طی قرون متمادی است و مطمئن باش نویسندگان آن مصالحی را لحاظ نموده اند که شما از دیدن آن نیز عاجزید.
            مجددا یادآوری میکنم عقیده شخصی افراد بخودشان مربوط است و شما هیچ حقی برای توهین به عقاید شخصی افراد ندارید.
            نقد کارکردهای تاریخی و جامعه شناختی ادیان و سنتهای غلط و خرافی که موجب بحرانهای گونه گون میگردند کاریست به غایت واجب و خردمندانه و ( کاری که در رشته پویای جامعه شناسی دین بگونه ای شایسته انجام میشود فی المثل از دورکیم میتوان نام برد که فردی بود خداناباور و نقدهای جدی و سنگینی را به تمام ادیان وارد نمود اما هیچگاه از حرمت وی بعنوان یک دانشمند از دید دانش پژوهان و حتی خداباوران کاسته نگشت)باعث خواهد شد بسیاری از متدینین باورهای بعضا غلط خرافی و خطرناک خودشان را ویرایش نمایند و از آنها فاصله گیرند اما این فرایندی است آگاهانه و توام با اختیار و تدریجی.
            نمیشود با تهدید و توهین و تحقیر ملتها را به رفورم در اعتقاداتشان واداشت شما نور را بیفروز تا زشتیها از شرم خود را پنهان کنند و به تاریکخانه تاریخ واپس روند.

            در ضمن بکوش در کامنتهایی که میگذاری شیوه ادب را فرونگذاری

          • roshan

            ahhh baz dary cherto pert meygieh akhe goz chikar dareh be shaghiegheh, aghah to ghrne 21 in diegeh bayad bara harkasey roshn basheh ,ma keh nayomadim dabestan, manzor bandeh on opotunism bazeyhayeh shoma va amsleh shomast dariey az yek terfa az hoghogheh basharo in harfa sohbat meykonieh az terfaeh diegeh az Islam terafdariey meykoney, aghaye roshanfekr ina ba ham zatad darand mesleh ab va roghand ba ham hal nemeyshand hal meyfahmieh chera meygam nono shomaha be nerkhe roz meykhorid?

          • اتحاد مقدس

            پاسختان بسیار نارسا و تکراری بود