سران رژیم اسلامی فراموش کرده اند که مکه جزء عربستان است! ۵۰

شما که از دین نان می خورید!

تعداد قربانیان ایرانی ممکن است به بیش از ۴۰۰ نفر برسد. آنهم بابت هیچ و پوچ! خانه ی خدای دروغین! اصلاً این مسلمانان یک لحظه هم نمی اندیشند که خانه خدا دیگر چیست؟!

بیش از ۲۰۰ نفر شوربختانه کشته شده اند و  بیش از ۲۰۰ نفر دیگر ناپدیدند که احتمالاً جسدشان در سردخانه هاست. اجساد بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران حدود ۲۰ کشور در سردخانه مکه قرار دارد. همچنین حدود ۲۱ کانتینر حاوی اجساد حجاج در انتظار شناسایی هستند. گفته می‌شود در هر کانتینر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ جسد وجود دارد.بدین ترتیب خانواده های بسیاری در ایران عزادار خواهند شد.  اینکه چرا این حادثه در زمان حضور کاروانهای ایرانی رخ داده است و چرا بیشتر قربانیان ایرانیند مهم نیست!

مهم این است که بدانیم مکه ظرفیت چنین جمعیت بالایی را ندارد. بیش از دو میلیون نفر باید در فضایی کوچک جمع بشوند تا سنتهای دین اسلام را بجا بیاورند. همچنین همواره کشورهایی نظیر ایران در حال چانه زنی با عربستان برای افزلیش تعداد حجاج هستند ، این افزایش تعداد حجاج برای عربستان آسان نبوده است و امروز می توانیم سرانجام افزایش تعداد حجاج را بخوبی ببینیم.

اما سخنم با شمایی است که از دین نان می خورید! آیا ارزش دارد که بابت درآمد و گذران زندگی این همه بلا را بسر مردم خرد باخته و فریب خورده آورده اید؟ آیا دین دروغینی که تبلیغش را می کنید و خرافاتی که سنگش را به سینه می زنید ارزش این همه مصیبت و مشکل در سطح جهان دارد؟

اما سخنم با شمایی است که از دین نان می خورید! آیا ارزش دارد که بابت درآمد و گذران زندگی این همه بلا را بسر مردم خرد باخته و فریب خورده آورده اید؟ آیا دین دروغینی که تبلیغش را می کنید و خرافاتی که سنگش را به سینه می زنید ارزش این همه مصیبت و مشکل در سطح جهان دارد؟

اما سخنم با شمایی است که از دین نان می خورید! آیا ارزش دارد که بابت درآمد و گذران زندگی این همه بلا را بسر مردم خرد باخته و فریب خورده آورده اید؟ آیا دین دروغینی که تبلیغش را می کنید و خرافاتی که سنگش را به سینه می زنید ارزش این همه مصیبت و مشکل در سطح جهان دارد؟ البته در ادیان دیگر نظیر هندو و بودائیسم هم ازدحام جمعیت زائران خطر ساز بوده و تلفات داده است ، اما شما با این اسلامتان نوبرید! مردم بیچاره را یک عمر فریب می دهید که از راه دین به نانی برسید ، همین مردمی که بشما، بدین شما و خدای دروغین شما دل بسته اند.

شمایی که نان دین می خورید ، بهتر از هرکس دیگر می دانید که قرآن نه کلام خداست و نه چیز خاصی دارد! شما که نان دین می خورید ، بهتر می دانید که در تاریخ اسلام چه جنایات هولناکی از محمد و یارانش سر زده است. شمایی که نان دین می خورید بهتر از هرکسی می دانید که دین فریبی بیش نیست.

اما ببینید که چه بر سر جهان و بخصوص خاورمیانه آورده اید! این همه جنگ مذهبی بر سر تقدس دروغین منطقه سرزمین اسرائیل و فلسطین برسر چیست؟ هیچ! هر دو طرف دروغ می گویند! اصولاً جای مقدس در کره زمین وجود ندارد! اینها بهانه سران دین برای دستیابی به قدرت و حکومت بوده است.  ببینید که یک مراسم من در آوردی بنام حج که سرتا پایش خیالات و اوهام است ، چه بر سر مردم فریب خورده می آورد!

اما ببینید که چه بر سر جهان و بخصوص خاورمیانه آورده اید! این همه جنگ مذهبی بر سر تقدس دروغین منطقه سرزمین اسرائیل و فلسطین برسر چیست؟ هیچ! هر دو طرف دروغ می گویند! اصولاً جای مقدس در کره زمین وجود ندارد! اینها بهانه سران دین برای دستیابی به قدرت و حکومت بوده است.
یا ببینید که یک مراسم من در آوردی بنام حج که سرتا پایش خیالات و اوهام است ، چه بر سر مردم فریب خورده می آورد!

اما ببینید که چه بر سر جهان و بخصوص خاورمیانه آورده اید! این همه جنگ مذهبی بر سر تقدس دروغین منطقه سرزمین اسرائیل و فلسطین برسر چیست؟ هیچ! هر دو طرف دروغ می گویند! اصولاً جای مقدس در کره زمین وجود ندارد! اینها بهانه سران دین برای دستیابی به قدرت و حکومت بوده است.

ببینید که یک مراسم من در آوردی بنام حج که سرتا پایش خیالات و اوهام است ، چه بر سر مردم فریب خورده می آورد!

ببینید که طالبان و داعش چگونه با فریب جوانان معتقد به این خرافات دینی ، نیروی نظامی تشکیل داده اند و صلح و انسانیت را مورد حمله قرار داده اند!

مجبورید که به عربستان بروید؟

مجبورید ۱۵ سال در صف حج باشید و در نهایت هم به طرز فجیعی خفه شوید؟ مجبورید این همه خواری و خفت عربستان را تحمل کنید؟ عربستان سعودی کشوری مستقل است. ممکن است در اداره حج با ضعفها و مشکلاتی روبرو باشد و امنیت شما به خطر بیافتد؛ حال که امنیت جانی شما زائران پایین است، چه اجباری هست که به حج بروید؟ بخاطر اینکه همسایه و یا شریکتان حاجی شده است ، شما هم چشم و هم چشمی دارید؟

در کشورهای غربی هم دولتها مردمشان را مجبور نمی کنند که به کجا بروند و به کجا نروند. اما مردم با دریافت اطلاعات ، خودشان از سفر به مناطق پر خطر اجتناب می نمایند.

می توان سالها ناله و گلایه از مدیریت غلط عربستان داشت ولی فراموش نکنید که : عربستان کشوری است مستقل و مکه هم در این کشور است و ما حق دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را نداریم. میزبانی عربستان را نمی پسندید، خوب نروید!

می توان سالها ناله و گلایه از مدیریت غلط عربستان داشت ولی فراموش نکنید که : عربستان کشوری است مستقل و مکه هم در این کشور است و ما حق دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را نداریم. میزبانی عربستان را نمی پسندید، خوب نروید! تعداد قربانیان ایرانی ممکن است به بیش از ۴۰۰ نفر برسد. آنهم بابت هیچ و پوچ! خانه ی خدای دروغین! اصلاً این مسلمانان یک لحظه هم نمی اندیشند که خانه خدا دیگر چیست؟!

می توان سالها ناله و گلایه از مدیریت غلط عربستان داشت ولی فراموش نکنید که : عربستان کشوری است مستقل و مکه هم در این کشور است و ما حق دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را نداریم. میزبانی عربستان را نمی پسندید، خوب نروید!

سخنان بیجای دخالت آمیز

سران جمهوری اسلامی  گویی فراموش کرده اند که کشور عربستان  مستقل است و میزبانی حج متعلق به اوست. مگر می شود مراسم حج در کشور عربستان بدست ایشان نباشد؟ این انتقادهایتان درباره مدیریت نادرست حج هر قدر هم درست باشد ولی استقلال عربستان و حاکمیت ارضی آن باعث می شود که  میزبانی حج بدست آل سعود باشد. از میزبان راضی نیستید؟ دیگر میهمانی نیایید!

مگر می شود از کشورهای اسلامی خواست که اداره مکه از دست عربستان خارج شود؟ این سخنان بجز تخریب موقعیت ایران و ایجاد بی اعتمادی بیشتر میان دو کشور چه چیز دارد؟ شاید قسمتی از این ماجرا از بی کفایتی سران کاروانهای حج ایران هم باشد! چرا که تجمع جمعیت ایرانی در بدترین موقعیت و شلوغترین زمان بوده است.

در مجمع عمومی سازمان ملل از عربستان و مدیریتش می توان انتقاد نمود ولی آیا سخن گفتن از تغییر مدیریت حج چیزی جز تجاوز به تمامیت عربستان است؟ این سخنان تحریک آمبز چه قصد و غرض و مرضی در خود پنهان کرده است؟ چه کسانی از تیره تر شدن روابط ایران و عربستان سود می برند؟

هر دو دولت ایران و عربستان مقصرند

در ایجاد این بی اعتمادی هر دو دولت ایران و عربستان مقصرند. حادثه حج اگر بین دو کشور دوست انجام می شد به همدردی و کمک دو جانبه می انجامید ولی ایران و عربستان پس از این حادثه در برابر هم موضع گیری تندی نمودند.  مقامات ایرانی اتهامات مختلفی را به سعودیها زدند و در نهایت هم با دزد و حرامی خواندن ایشان کل دیپلماسی فحاشی ۳۶ سال گذشته را دوباره بازگردند.

 اجساد بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران حدود ۲۰ کشور در سردخانه مکه قرار دارد. همچنین حدود ۲۱ کانتینر حاوی اجساد حجاج در انتظار شناسایی هستند. گفته می‌شود در هر کانتینر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ جسد وجود دارد.

اجساد بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران حدود ۲۰ کشور در سردخانه مکه قرار دارد. همچنین حدود ۲۱ کانتینر حاوی اجساد حجاج در انتظار شناسایی هستند. گفته می‌شود در هر کانتینر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ جسد وجود دارد.

از طرف دیگر سعودیها علاوه بر عدم مدیریت و  عدم کنترل تعداد زائران در پیشگیری از حادثه، به نظر می رسد در ارائه آمار کشتگان و حتی جسد تعدادی از قربانیان بسیار  تاریک و غیر انسانی برخورد نموده اند. چنانکه احتمال می رود گروهی ار ایرانیان مفقود بسرعت دفن شده باشند و هرگز یافت نشوند!

این که چرا ایران اینگونه درباره دولتی مستقل سخن می راند و براحتی بخود اجازه می دهد که در امور  مکه دخالت کند خود پرسشی است. ایران می تواند از حج صرف نظر نماید ولی نمی تواند به عربستان امرو نهی نماید و حتی آنها را تهدید کند! عربستان در حال حاضر بدنبال بهانه برای کاهش روابط و مسافرت بین دو کشور است و مقامات سعودی همواره از رفت و آمد شیعیان عربستانی به ایران ابراز نگرانی کرده اند. این سردی روابط بین دو کشور می تواند به اقدامات نادرست بیشتر از سوی دو دولت و نهایتا قربانی شدن مردم دوکشور بیانجامد.

وقتی و سرمایه ای که در حال هدر رفتن است.

می دانیم که مهد زبان و فرهنگ فارسی خراسان و آسیای میانه بوده است. ای کاش بجای این همه سرمایه گذاری بیهوده در کشورهای عرب منطقه ، در گسترش فرهنگ و زبان فارسی کشورهای هم دودمان و هم زبان آسیای میانه تلاش می کردیم. زمان و سرمایه در حال هدر رفتن است بی آنکه توجهی به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی شود. در برابر آن فرهنگ عرب و تشیّع قلّابی را به خورد مردم نا آگاه ایران داده اند که جز خشونت و عصبیت در روزمره مردم ایران تاثیری نداشته است. این همه تقاضا برای زیارت سوریه و عربستان نشانه چیست؟
آیا مردم ایران فرهنگ ایرانی و فارسی را که سده ها با خود داشته اند پاسداری کرده اند؟
ادب و زبان فارسی دقیقا همان چیزی است که هویت ماست و اگر بدان توجه کافی نکنیم ، این یادمان گرانقدر به نسلهای آینده  نخواهد رسید. توجه بی مورد به دین دروغین اسلام و تشیع قلابی ، آسیبی جبران ناشدنی به آینده فرهنگ ایران خواهد زد.

 

  • دیوس

    “””از کیر عرب و عجم و ایرانی و اوباما و جورج بوش بالا نرو کس تپه!!””” بی پدر خوار کسده دیوس قرمساق – کس کش!!!! مردم اعتقاد دارند به حج این چه حرفی است شما میزنی دیوس پدر کافر قرمساق مادر کسده – مادر کونکش – خوار کسده جنده زاده – کیر اون مرده های عرب و ایرانی تو کوس ننه تو دیوس کافر غرب پرست – خوارکسده مردم مردن پشت مرده حرف نمیزنن – اسلام از ایران است و ایران هرچه دارد از اسلام!!! – دین رو به خطر نمیتونی بندازی مادر جنده – کس کش پدر – مادر ننه خراب – خوارکوسده ننه – دیوس بی پدر

    • aghel

      Bache kon to va amsale to jakesh harcheh darand az Islam ast na melateh bichareh Iran. naneh to va harcheh adameh forsattalbeh khar gaid, mordand ke mordand vaghtieh aghl nist jan dar azabe kiri

    • مرگ بر جمهوری اسهالی

      تو گه خوردی عسلام از ایرانه . تو گه خوردی خارکسه مادرجنده . به کیر خر که مردن . گه میخورن که میرن حج هر چی پوله تو حلقوم عربا میریزند . گه میخورند کسکش بی پدر . ایرانی رو چه به حج . تر زدین تو ایران . نه پول هست نه شغل کسکش مادرجنده چوسلمون دزد . من جوان هنوز شغل ندارم جاکش چوسلمون . اونموقع هر چی پوله میره تو حج که طرف میخواد حاجی دزد بشه . کیرم تو کون همه حاجی های دزد مادرجنده . کسکشای دزد . کیرم تو دهن اون رهبر کسکش دزد جاکشت .

    • karim

      معلومه خیلی ابنیه ای هستی و بد جور آخوندا کردنت که بلنگوتا کردی تو حلقت کیر اون عربا تو کس ننه جندت رفته که توی آب کیر خورده را پس انداخته به کیر کانگورا که مردن بچه ابی تو آب سگ خوردی اسلام از ایران است زالو بیا سر کیرم بشین تا بفهمی اسلام جایگاهش کجاست دین را به خطر بندازم تا ۲ ساله دیگه دینت رو تو شرت خونی خواهرت پیدا میکنی کون سلیته

  • دیوس

    ای دیوس وطن فروش اجداد کس کش تو کافر بودن یا بهایی مادر جنده!!! – خارکسده کون کش پدر – دیوس قرمساق – کیرم تو کس ننه تو با اون بابای جاکشت که تورو پس انداخت خوارکسده !!!!!

    • faghat kherad

      امیدوارم توفیق تشرف به حج نصیب جنابعالی و همه همفکرانتان در اسرع وقت بشود.

  • بل

    دقیقا دین و ادبیاتش همین بود که ان بلا نصبت گوسفند به اسم دیوث گفت چه اسم برازنده ای هم برای خودش انتخاب کرده به درستی که لعنت بر اسلام و تخم عربهای طرفدارش

  • یک ایرانی,مخلص – هموطن اراکی

    سرکار خانم باران بهاری

    لطفا اجازه ندید کامنت های دارای محتوای فحاشی منتشر شوند ..
    خواننده وقتی مطلب خوبتون رو میخونه و میاد میرسه پایان مطلب وقتی در افشانی های یک سری حرامزاده رو میبینه دلش رو میزنه …

    با تشکر فراوان

  • faghat kherad

    انچه رژیم جمهوری اسلامی از سیاه بازی اعتراض به دولت عربستان برای بهانه بدست امده دارد تنها بخاطر درگیری های نظامی در یمن و سوریه و سایر نقاط جهان بر سر قدرت طلبی این دو غول دنیای اسلام است.وگرنه بسیار کوته فکرانه است که باور کنیم جمهوری اسلامی برای جان مردم ایران ذره ای ارزش قایل است.
    ایران بدنبال حکومت بر جهان اسلام است و گرفتن اختیار مکه و مدینه همانند در دست داشتن افسار امت واحده است.البته همچنان که بانو بهاری نوشته اند مضحکانه ترین فکر همین است که دو شهر یک کشور را بیگانگان بخواهند اداره بکنند.

  • اردشیر

    آقای مسلمان محترم,
    فحش‌های را که داده بودید به دقت خواندم. اگر منظور شما عصبانیت باشد منظور خود را خوب بیان کردید . آیا غیر از فحش دادن حرف دیگری هم دارید که بزنید؟ چرا فحش می‌دهید؟ آیا کسی‌ شما را مجبور کرده که از دین اسلام دست بکشید که این طور براشفته شده‌اید؟

    حالا برای شما چند سوال دارم اگر به جای فحش دادن جواب سوال من را با منطق و ارایه
    مدرک دادید من مثل شما مسلمان خواهم شد.

    خواهش می‌کنم برای من روشن بفرمایید که این چه خدایی است که نمی‌تواند
    در خانه خودش هم آسایش و امنیت برای پیروانش فراهم کند؟ وقتی‌ یک عده مسلمان
    پس از سنگ پرانی به نماد شیطان به گونه‌ای کشته میشوند آیا می‌توان به این نتیجه
    رسید که آن‌ها گرفتار خشم و انتقام جویی شیطان شدند؟ پس این الله مسلمان‌ها زورش به شیطان نمیرسد درست است؟ حتا در خانه خودش هم حریف شیطان نمی‌شود، درست است؟

  • دیوس

    خب : اول از همه زن و بچه همتون رو گاییدم کافر های گرامی کس کش !! – – – ۲- هیچ کس نمیتواند شخصیت خداوند متعال رو با خماقت انسان ها و حجوم و همهمه زیرسوال ببرد و بگوید خدا زورش به شیطان نمیرسد – ۳- دین اسلام بود که ابوریحان … ابن سینا … کیمیاگری … را به بشریت تقدیم کرد!! – بنزین از اکتشافات اسلام میباشد – سنتز الکل – و و و …..
    خب خوار کسده ها گیرم که ایرانی باشید – “””به گفته خودتون”””::: اجداد کس کشتون که توسط اعراب کیر کلفت گاییده شدند .منتاها شما کافر ها از نسل معاویه ملعون و دیوس هستید – ایرانی ها قومی حیوون صفت بودند زمان قبل اسلام!! – فقط ۱ درصد از اجتماع حق تحصیل داشتند!! یعنی چه؟ خوار کس کشه اون ساسانیان رو گاییدم با اون بی صفتیشون – اسلام گاییییید آره قبول دارم که گایید اما از ریشه درستتون کرد – همونطور که کسروی کس کش هم تو سوراخ موشش قیمه قیمه شد!!!!!!! مرحوم طالقانی درباره کسروی راست میگفت !!
    فردا بگن روشن فکرا با مادرشون سکس میکنن>>> شما دیوسا کس ننتون هم میذارید بعد میگین پیف پیف اسلام فلان …. مادر کونی ها نون خور کی هستین که این چرت و پرت هارو تحویل مردم میدین؟؟؟ کتابای کسروی خوندین؟؟؟ میدونین قبر ننگینش کجاس ؟ هیچ کجا – تپه های شمرون ))))) – مادر چنده ها من زن کورش کبیر!!! اردشیر بابکان – یزدگرد ها – اهورا مزدا و …. .همه رو گایییییدم – سمبلیست نباشید !!!! این کشور رو باید ۱ سال میدادن دست مسعود رجوی کس کش تا بفهمید دمکراسی یعنی چی بعد گه میخوردین مادرقحبه بازی دربیارید – شما چیزی از استثمار نمیدونید کون کش پدرای مادر ننه خراب!!!! – براچی آمریکا دنبال توافق بود ؟؟؟ میترسه که باما بجنگه ؟؟؟ نه الاغ جون – میترسید قدرت ایران بیشتر بشه تو خاور میانه!!!!! برا همینم من میگم توافق بدب بود!!! شما زن کونیا هم بیاین اینجا من هرشب زن و بچه دیوس و قرمساقتون رو بگام!!!!!!!!!!!!!! کیرم دهن سمبل و سمبلیست و ایرانی آریایی گوز!!

    • اردشیر

      آقای مسلمان محترم،

      اگر هدف شما از این فحاشی ترساندن غیر مسلمان‌ها و منتقدین
      دین اسلام است باید به شما بگویم کسی‌ از شما واهمه ندارد. با این طور سخن
      گویی شما فقط سه‌ واقعیت را ثابت می‌کنید:

      ۱- شما زود جوش و عصبی هستید و تحمل شنیدن و یا خواندن حرف مخالف را
      ندارید. از نظر شما همه مردم یا باید مثل شما فکر کنند و اینکه بمیرند.

      ۲-جز فحش دادن حرف دیگری ندارید بزنید.

      ۳-شما با این گونه رفتار بیشتر به اسلام ضربه میزنید

      اصلا خیلی‌ خلاصه بگویم. من به دین اسلام اعتقاد ندارم به شما چه مربوط است؟ آیا این درست است که من هم زبان به حرف زشت آلوده کنم و به شما فحش بدهم که چرا مثل من فکر نمی‌کنید؟ آیا این درست است که من هم شما را به تیغ و شمشیر تهدید کنم زیرا به اسلام عقیده دارید؟

      من اصلا به سایت‌های اسلامی نمی‌روم زیرا کاری به کار آن‌ها ندارم. شما هم به این سایت نیایید و کاری به کار ما نداشته باشید. کسی‌ شما را مجبور نکرده که به این سایت تشریف بیاورید، ولی‌ حالا آمدید شما نیز حق ندارید زور بگویید.

      اگر اسلا شما حقّانیت دارد چرا باید برای اثبات حقانیت اسلام به فحش و شمشیر متوسل شوید؟

      • دیوس

        آقا یکی از وظایف مسلمانان امر بمعروف و نهی از منکر میباشد – خب شما که انقدر از آزادی بیان صحبت میکنید : خیلی راحت اینجا بیان میشه که گوه خوردن رفتن مکه!! میخواستن نرن تا کشته نشن !!- میدونی که توهم که اعتقاد نداری به اسلام اقوامتون هستند که معتقد هستند چون همرو نمیتونی عوض کنی که؟ پس این توهین به مرده چه توجیحی داره؟ اگه ایرانی هستی حداقل جدای دین و منطق و … به هموطن خودت نباید توهین کنی !!

        • یک ایرانی

          چوسلمون مادرجنده چقدر زز زر میکنی خارکسه . هر شب ننه و آبجی جندتو خوب میکنن. مشتری خواستی بگو من سراغ دارم یه چند دور اساسی بکنن تو کون ننه و آبجی جندت چوسلمون . کیرم تو کون همه حاجی های دزد کونی . شاشیدم تو مکه . کیرم تو مکه . چوسلمونای کسکش مادرقعبه .

        • سپاه ایران-ایرانی بی دین

          چرا شلوغش کردی جل و پلاستا جمع کن گمشو از این سایت همینطور که میبینی هیچکی کیرم حسایت نمیکنه توو چه به این گه خوری هاااا تو گه میخوری میای سایت بی خدایی توهین میکنی تو ازون آدمایی هستی که زبون خوش سرت نمیشه حتما باید گه بهت مالید خوب شستتت تا ازرو بری این همه فحشت دادن از رو نرفتی چیه کونت میسوزه اگه عسلام در خطر نیست تو اینجا چه گوه هی میخوری برو کون رهبرتا لیس بزن

          • سرتو میبرم مادر جنده به کی توهین کردی خوارکسده هرشب محفل کون کشان و کون لیسان بریتانیا و اسرائیل و همینطور یک مسلمان کیر کلفت اتازه اترین پست سایت فضول میباشد تشریف بیار خارکسده دیوس ننه کونی چپرچلاق – خارکسده فرار کرده دیوس پشت کرده به ملت من تورو پیدا کنم زنتو میگام کوسخول ))))))))))))))))))))))))))))

          • سرتو میبرم مادر جنده به کی توهین کردی خوارکسده هرشب محفل کون کشان و کون لیسان بریتانیا و اسرائیل و همینطور یک مسلمان کیر کلفت اتازه اترین پست سایت فضول میباشد تشریف بیار خارکسده دیوس ننه کونی چپرچلاق – خارکسده فرار کرده دیوس پشت کرده به ملت من تورو پیدا کنم زنتو میگام کوسخول

        • farshid

          hi, to meykhay amreh be marof va nahey az monkar koney pass Aval bro on abjih jendeto biyar bacheha inja az koso kon bokond chon on bichareh kosesh kharesh vardashteh in amreh bemarofeh doste aziz

          • سرتو میبرم مادر جنده به کی توهین کردی خوارکسده هرشب محفل کون کشان و کون لیسان بریتانیا و اسرائیل و همینطور یک مسلمان کیر کلفت تازه اترین پست سایت فضول میباشد تشریف بیار خارکسده دیوس ننه کونی چپرچلاق – خارکسده فرار کرده دیوس پشت کرده به ملت من تورو پیدا کنم زنتو میگام کوسخول

      • خارکسده شما دیوسا رو ول کنن ترررر میزنین به مملکت کس کش روشن فکر !! دگر اندیش!!!
        به من چه؟؟؟ مادر جندهههههههههههههههههه
        فحش و ناسزا بگی میام اینجا ننتو میگام کس کش!!! تورو زنتو جلو چشمات بکنن میگی اوووووه بذا ی جق بزنم حشری شدم ))) لول دیوس

        • یک ایرانی

          ترررررررررررررررررررررررررررر زدن که کار چوسلمونای جاکشی مثل تویه که مملکت ایرانو رییییییییییییییییییییییدین توش . آدرسو و تلفنتو بزار اینجا خارکسه میخوایم بیایم یه چند دور ننه و آبجی جندتو بکنیم . کیزم دهن رهبر جاکش دزدت .

    • مرگ بر جمهوری اسهالی

      ۱- ننه و آبجی جندتو گاییدم چوسلمون کسکش دزد مادرقعبه . ۲- شاشیدم تو عسلام تو خیلی گه خوردی که الکلو عسلام تقدیم کرد گه خوردی کسکش کونی الکل و بنزین همه ساخته دسته یه ایرانی بود چوسلمون مادرقعبه .کیرم تو دهن همه عربا کیرم تو دهن معاویه و یزید و شمر و ننه جندت و هر چی عرب آتا آشغال کسکش مثل تویه . کیرم تو کون چوسلمونای کسکش مادرجنده دزد قالطاق . کیرم تو دهن عسلام. شاشیدم تو عسلام . معلومه ساسانیان خوب کرده تو کون تو و اون عسلامت . ساسانیان تو کون ننه حندتم کرده. کیرم دهن طالقانی کسکش مادرجنده . کیرم دهن طالقانی کسکش . کس ننه خلخالی مادرجنده . خلخالیتو بفرست تا بدم کلفتشو بخوره . کیرم دهن آخوند کسکش دزد مادرجنده . آره حتما قدرت منطقه شده جمهوری اسهالی . قدرت بیکاری و بی پولی . قدرت دزدی و اختلاسای میلیاردی زدن رهبر کسکش دزدت و نوکرای سینه چاک کسکشش . کیرم تو دهن اون رهبر کسکش دزد جاکشت . زن جندتو به همراه ننه جندت و آبجی جندت بفرست تا کیر کلفت ایرانی رو ببینی شاشو . عر عر زیادی هم نکن تو این سایت یه جوری میکنم تو کونت که گه بالا بیاری چوسلمون مادرجنده کسکش دزد .

  • دیوس

    هر چقدربخواهید فکر کنید روشنفکر هستید بدتر به سمت کج بینی و بی فکری پیش می روید !! –

    دین کسی رو احمق فرض نکرده که بخوایید فکر کنید با دین داشتن عقل و منطق رو رد کردید!!

    بازهم نمیشه فحش نداد به کافرین – مادر جنده ها….!!! ….. دیوسان کس ننه گاییده شده –

    آب کیر ابو بکر و عمر کیر گوز هنوز بوش میاد و کس وکون اجداد مادری جندتون هنوز دوس داره ……. خاک بر سر دیوثتون از نسل معاویه زن کونی

    هستید شماها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسلام به خطر نمیوفته – چون ۱ میلیارد طرفدار

    کیر کلفت داره که زن سوسول شما کافرای نجس رو بگاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دیدین تو تاکسی بحث میشه آخرش میگن ما ایرانیها هممون این جوری اونجوری و برا هم تاسف میخوریم؟؟ چون هویتمون رو گم کردیم – مردم برای خدای گرامی وبزرگ رفتن حق دیوثا . بعد(چند تا نظر پائینتر) میگین به کیرم که کشته شدن؟؟ – پس شرفت کو ایرانی آریایی؟؟؟؟؟؟ دیدی حالا – سمبل پرست هستید شرف ندارید – مادران اجدادی شما هم جندها و کنیز های مسلمین بودند – همانطور که بهترین نقاط ایران امامزاده ها درخدمت کس و کون مادرانتان بودند!!
    ای زن و بچه تون رو گاییدم منافقین کس کش – مطهری مرحوم راست میگفت ((( یک دونه خلخالی کم است برای این حیوان صفت ها)))…

  • دیوس

    باور کنین اگر میتونستم همتون رو از دم تیغ رد میکردم – این رو کاملا جدی میگم امتحانش مجانی هست – اگر میترسید کودک- نوجوان – مادر پیرتان – … بفرستید تا سر و دست و پاشو قطع کنم و ی سایز کوچیک کنم و بفرستم براتون تا بخندین بگین وای آدم کوچولو رو ببین))))

    • مرگ بر جمهوری اسهالی

      تو اگه خایه داری بیا بیرون نت تا یه حال اساسی به ننه و آبجی جندت بدم . تو میخوای ما رو از دم تیغ رد کنی؟ ننه و آبجی جندتو بفرست تا نشونت بدم مرتیکه .

  • دیوس

    سرکار خانم بهاری کنیز خودمی مادر جنده – ی زرت مفت از ماهواره میشنوی میای تایپ میکنی و این گوسفند های مادرقحبه هم خوششون میاد بععه بععه میکنن – ای کیر تو کس خوار مادر کافر و جنده کنیز

    کش کشین – دیوسین – مادرقحبه های گرامی – من در سایت مطالعات اسلامی فعالیت دارم – میتونم به جرم محاربه و توهین به مقدسات مردم مادرتون رو بگایم!! پس منو نترسونین اگه راست میگین بیاین حضوری در خدمتتون باشم !!

    • یک ایرانی

      چوسلمون مادرجنده میخوای بگیرم ننتو بگام . آدرستو بزار تا خدمت برسیم . عر عر زیادی هم نکن .

      • دیوس

        خب تبریک میگم به شما دوست مادرجنده گرامی و شما لازم نیست بیای جایی – تلفنت رو بفرست من میام سراغت بهتره کسی نزدیکت نباشه اگرنه خرکشتون میکنم .

        • یک ایرانی

          خب چوسلمون کسکش مادرجنده تو تلفنتو بزار اینجا ما خدمت میرسیم . بهتره آبجی جندتو هم بیاری میخوام چند دور اساسی بکنمش . معلوم شد بی خایه ای چوسلمون مادرجنده

          • تبریک زن کونی دیدی باید فحش بذارم – مادر کونی تو از سایه خودتم میترسی اگه مردی تلفن بذار زنگ بزنم تیپ ۶۸ نوحد بیاد سراغت کس کش – تو جنگل هایگواتمالا هم باشی ظرف ۳ ساعت میارمت تهران ساختمون قرمز !! مادر جنده تو خایه نداری کس کش پدر زن دیوس

          • یک ایرانی

            چوسلمون مادرجنده این تویی که بی خایه ای . خایه داری شمارتو بذار تا یه جوری کون تیپت بذارم ۴ قلو حامله بشن . فشار کونت هم که رفته بالا چوسلمون. تیپ تیپ هم نکن واسه من . یه کیر کلفت دارم فرو کنم تو تیپت ننه و آبجی جنده همتون ۴ قلو حامله میشن . کسکش مادرجنده خارکسه بی خایه .

      • مادر جنده خجالت بکش – من این سایت رو به گه میکشم – به خاک و خون میکشم کسی که به حج کج نگاه کنه – اسلام بیدار است – شما دیوسان و قرمساقان اجنبی خیلی کس کش تشریف دارید

        • یک ایرانی

          کیرم تو حج. شاشیدم تو حج کسکش چوسلمون . شاشیدم تو عسلام . کسکش هم ننه جندته

        • یک ایرانی

          کیرم تو مکه . شاشیدم تو مکه . شاشیدم تو عسلام . کیرم تو عسلام . فشار کونت نره بالا چوسلمون کسکش مادرجنده .

          • آقای – یک ایرانی آریایی – کیر اعراب از اول تو کون اردشیر بابکان – بابک خرمدین … میرزا رضا و … بوده خوارکسده توباید آدرس بدی بفرستم سراغت دیوس !!- کیرم تو نژاد کیری آریایی تو و اون کافرای خوارکسده و از دین خارج شده ی فرار کرئده

          • یک ایرانی

            چوسلمون کسکش . کیر ایرانی تو دهن همه عربای کسکش . کیرم تو کون یزید و شمر و معاویه و همه عربای آتا آشغال کسکش کونی . کیرم تو عسلام . شاشیدم تو عسلام . کیرم تو حج و مکه . تو تلفن و آدرستو بزار یه چند دور اساسی باید کونت بزارم تا کیر ایرانی رو ببینی چوسلمون کسکش عرب زاده . برین تو مکه کونتونو بدین تا دکل بیاد روت من کیف کنم . کیرم دهن همه حاجی های کسکش دزد مادرقعبه . کیف کردم که دکل اومد روشون . آخیش چوسلمونای کسکش دزد مادرقعبه .

          • چرا به قرآن و پیغمبر و معصومین فحش و ناسزا نمیگی؟؟ میترسی ابله ؟ آه معصومین اگر بگیرتت بیچاره ای !!!

          • یک ایرانی

            کیرم تو کون تو و ننه جندت . کیرم تو آیین و دین عربای کسکش کونی
            کیرم تو حج و مکه . کیرم تو کون حاجی های دزد .

  • دیوس

    خب : اول از همه زن و بچه همتون رو گاییدم کافر های گرامی کس کش !! – – – ۲- هیچ کس نمیتواند شخصیت خداوند متعال رو با خماقت انسان ها و حجوم و همهمه زیرسوال ببرد و بگوید خدا زورش به شیطان نمیرسد – ۳- دین اسلام بود که ابوریحان … ابن سینا … کیمیاگری … را به بشریت تقدیم کرد!! – بنزین از اکتشافات اسلام میباشد – سنتز الکل – و و و …..

    خب خوار کسده ها گیرم که ایرانی باشید – “””به گفته خودتون”””::: اجداد کس کشتون که توسط اعراب کیر کلفت گاییده شدند .منتاها شما کافر ها از نسل معاویه ملعون و دیوس هستید – ایرانی ها قومی حیوون صفت بودند زمان قبل اسلام!! – فقط ۱ درصد از اجتماع حق تحصیل داشتند!! یعنی چه؟ خوار کس کشه اون ساسانیان رو گاییدم با اون بی صفتیشون – اسلام گاییییید آره قبول دارم که گایید اما از ریشه درستتون کرد – همونطور که کسروی کس کش هم تو سوراخ موشش قیمه قیمه شد!!!!!!! مرحوم طالقانی درباره کسروی راست میگفت !!

    فردا بگن روشن فکرا با مادرشون سکس میکنن>>> شما دیوسا کس ننتون هم میذارید بعد میگین پیف پیف اسلام فلان …. مادر کونی ها نون خور کی هستین که این چرت و پرت هارو تحویل مردم میدین؟؟؟ کتابای کسروی خوندین؟؟؟ میدونین قبر ننگینش کجاس ؟ هیچ کجا – تپه های شمرون ))))) – مادر چنده ها من زن کورش کبیر!!! اردشیر بابکان – یزدگرد ها – اهورا مزدا و …. .همه رو گایییییدم – سمبلیست نباشید !!!! این کشور رو باید ۱ سال میدادن دست مسعود رجوی کس کش تا بفهمید دمکراسی یعنی چی بعد گه میخوردین مادرقحبه بازی دربیارید – شما چیزی از استثمار نمیدونید کون کش پدرای مادر ننه خراب!!!! – براچی آمریکا دنبال توافق بود ؟؟؟ میترسه که باما بجنگه ؟؟؟ نه الاغ جون – میترسید قدرت ایران بیشتر بشه تو خاور میانه!!!!! برا همینم من میگم توافق بدب بود!!! شما زن کونیا هم بیاین اینجا من هرشب زن و بچه دیوس و قرمساقتون رو بگام!!!!!!!!!!!!!! کیرم دهن سمبل و سمبلیست و ایرانی آریایی گوز!!

    هر چقدربخواهید فکر کنید روشنفکر هستید بدتر به سمت کج بینی و بی فکری پیش می روید !! –

    دین کسی رو احمق فرض نکرده که بخوایید فکر کنید با دین داشتن عقل و منطق رو رد کردید!!

    بازهم نمیشه فحش نداد به کافرین – مادر جنده ها….!!! ….. دیوسان کس ننه گاییده شده –

    آب کیر ابو بکر و عمر کیر گوز هنوز بوش میاد و کس وکون اجداد مادری جندتون هنوز دوس داره ……. خاک بر سر دیوثتون از نسل معاویه زن کونی

    هستید شماها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسلام به خطر نمیوفته – چون ۱ میلیارد طرفدار

    کیر کلفت داره که زن سوسول شما کافرای نجس رو بگاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دیدین تو تاکسی بحث میشه آخرش میگن ما ایرانیها هممون این جوری اونجوری و برا هم تاسف میخوریم؟؟ چون هویتمون رو گم کردیم – مردم برای خدای گرامی وبزرگ رفتن حق دیوثا . بعد(چند تا نظر پائینتر) میگین به کیرم که کشته شدن؟؟ – پس شرفت کو ایرانی آریایی؟؟؟؟؟؟ دیدی حالا – سمبل پرست هستید شرف ندارید – مادران اجدادی شما هم جندها و کنیز های مسلمین بودند – همانطور که بهترین نقاط ایران امامزاده ها درخدمت کس و کون مادرانتان بودند!!
    ای زن و بچه تون رو گاییدم منافقین کس کش – مطهری مرحوم راست میگفت ((( یک دونه خلخالی کم است برای این حیوان صفت ها)))..

    • 4راه شریعتی

      تموم شد کون خودتا پاره کردی که بگی عسلام به خطر نمیوفته خب حالا فکر کار خطیرت را با موفقیت انجام دادی؟

      • سرتو میبرم مادر جنده به کی توهین کردی خوارکسده هرشب محفل کون کشان و کون لیسان بریتانیا و اسرائیل و همینطور یک مسلمان کیر کلفت تازه اترین پست سایت فضول میباشد تشریف بیار خارکسده دیوس ننه کونی چپرچلاق – خارکسده فرار کرده دیوس پشت کرده به ملت من تورو پیدا کنم زنتو میگام کوسخول((

        • یک ایرانی

          کوووووووووووووووووووووووووووووس ننت چوسلمون . شماره تلفن و آدرستو بزار دیگه کسکش کونی . چوسلمون مادرجنده .

    • مهمان

      اول از همه کیر سگ هار تو کون زنت مادرکونی ازبیخ

  • دیوس

    سرکار خانم بهاری کنیز خودمی مادر جنده – ی زرت مفت از ماهواره میشنوی میای تایپ میکنی و این گوسفند های مادرقحبه هم خوششون میاد بععه بععه میکنن – ای کیر تو کس خوار مادر کافر و جنده کنیز…
    کش کشین – دیوسین – مادرقحبه های گرامی – من در سایت مطالعات اسلامی فعالیت دارم – میتونم به جرم محاربه و توهین به مقدسات مردم مادرتون رو بگایم!! پس منو نترسونین اگه راست میگین بیاین حضوری در خدمتتون باشم !!!!

  • ریدم به حزب کارگری – کیرم تو کس ننه هرچی منافق و جبهه آزادی و شاهنشاه و ….
    زنده باد اسلام

    مادرقحبه ها کس کشین …. دیوسان …. اسلام زنده است … برگردید رجوع کنید تا مثل آدم زندگی کنید

    باران بهاری خیلی خوارکسده تشریف داری انگار دموکراسی شکولات )) مادرکونی این سایت رو من جمع میکنم دیوس پدر جنده کنیز
    تو کنیز هستی که از کشور اخراج شدی الان هم حمال دیوسان و قرمساقان هسنتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یک ایرانی

      کیرم تو کون رهبر کسکش دزد اختلاس زن جاکشت . ریدم تو عسلام . شاشیدم تو عسلام . کوس ننت چوسلمون مادرجنده خارکسه . فشار کونت نره بالا چوووووووووووووووووووسلمون .
      کیرم تو مکه . شاشیدم تو خج . کیرم تو عسلام . شاشیدم تو عسلام .
      کوووووووووووووووس ننه خامنه ای دزد اختلاس زن . مرگ بر عسلام . عسلام نابود است .
      ننه تو خشک خشک گاییدم چوووووووووووووووووووووووووووسلمون مادرجنده .
      زنده باد ایران و ایرانی
      مرگ بر خامنه ای مزدور و دزد
      مرگ بر جمهوری تروریستی و آشغال اسهالی استفراغی
      زنده باد حکومت باشکوه و پرافتخار شاهنشاهی
      جاوید شاه .

    • enerji

      Kiri in koso sheraro bro bar amat va arbabt bego , darzem enerjey az kose nannat boland meyshe, , vaghen ke shom islamista be khar sor zadid

    • مهمان

      کیر خر تو کس و کون همه کس و کارت خار مادرکونی
      ننه جنده ریدم تو اسلام و شاشیدم تو قران
      ریدم به کل مقدسات اسلامی

  • اردشیر

    آقای مسلمان محترم،

    “توهین و محاربه با خدا” یعنی‌ چه؟ حرف بی‌ معنی‌ تر از
    این هم میشود؟ من که به خدا هیچ اعتقادی ندارم چگونه میتوانم با چیزی
    که وجود خارجی‌ ندارد سر جنگ داشته باشم یا به او توهین کنم؟.

    از سوی دیگر برای یک انسان معتقد هم جنگ با خدا قابل تصور نیست.
    پس بنا بر این در هر دو حالت “جنگ با خدا یا توهین به خدا”
    بی‌ معنی است.

    حالا گیریم شما راست بگویید، و ما با خدا سر جنگ داریم، به شما چه
    مربوط است؟ مگر شما وکیل مدافع خدا هستید؟

    آیا این خدا بزرگ و قادر متعال شما آنقدر ضعیف و بی‌ دست و پا است که
    برای دفاع از خودش به شما احتیاج دارد؟ شما آنقدر در باور‌های خود فرو رفته اید که
    متوجه این تناقض بزرگ و آشکار در گفته‌ی خود نمیشوید.

    آیا شما می‌خواهید چه چیزی را ثابت کنید؟ آیا این منطقی‌ است که به
    زور فحش و کتک و داغ و درفش من را مجبور کنید که بگویم “به اسم الله الرحمن
    رحیم”؟ آیا برای دفاع از این “الله رحمان و
    رحیم” خودتان شما باید به فحاشی و زبان تهدید روی
    آورید؟ چگونه از یک پدیده “رحمان و رحیم” (به قول خودتان البته)
    فحاشی و داغ و درفش قابل تصور است؟ این هم یک تناقض دیگر در باور‌های شما.

    شاد باشید

  • مهمان

    ریدم به کل مقدسات اسلامی
    ریدم به عن قلاب چسلامی
    شاشیدم به قران و چسلام