صد نفر بچه باز لیست سعید طوسی چه کسانی اند؟ ۶

پیش گفتار:

هنگامی که یک خیانتکار و یا جنایتکاری کاری خلاف عرف و دور از اخلاق انسانی انجام می دهد و یا برنامه ای پیاده می کند که به زیان اجتماع و کشور است، باید دید چه کسانی از او حمایت و طرفداری می کنند، و یا حتی چه کسانی در برابر آن بی تفاوت می مانند؟. زیرا در آنصورت می توان به آسانی شریکان جرم و یا همکاران آن فرد به آسانی در میان جامعه شناخت و آنان را ارزیابی نمود.

سعید طوسی رابطه اش را با مقام معظم رهبری برای شاگردان قرآن تشریح می کند!!.

سعید طوسی رابطه اش را با مقام معظم رهبری برای شاگردان قرآن تشریح می کند!!.

میزان جرم سعید طوسی

تجاوز به کودکان، در بیشتر جامعه هائی که انسانیت در آن حرف اول را می زند، نه تنها بالاترین جرم، بلکه جنایتی بس بزرگ، بدون گذشت و فراموش نا شدنی است. چنانچه این جرم شدید و یا جنایت کم نظیر در یکی از کشورهای اروپائی اتفاق می افتاد نخست مسئولین و حتی همکاران سازمان و تشکیلات که او در آن کار می کرد از سمت و کار خود استعفاء می دادند. آنگاه شخص خطاکار پس از محاکمه رسمی و علنی، به بالاترین مجازاتها می رسید و در صورتیکه مجازات اعدام در آن کشور صورت گیرد، بی گمان بدان گونه مجازات می شد.

khameni-with-traitor

در مورد سعید طوسی خطاکار که به ۱۰ تا ۱۹ نوجوان ۱۲-۱۴ ساله تجاوز کرده آن چنان که  در اجتماع می بینیم   اثر وحشتناک و نا مطلوب این جنایت تا پایان عمردر روحیه و افکارهرکدام از آنان به جای مانده، و مانند خوره  و یا تیری که در بدن آنان فرو رفته آنان را هر لحظه از زندگی بیزار وزجر کش می کند.

این هم حکم آخوندی که مرجع تقلید گروهی از شیعیان است.

این هم حکم آخوندی که مرجع تقلید گروهی از شیعیان است.

با این پیامد دردناک و زجرآور برای چنین قربانیانی، گروه بین المللی و عترت قرآن به جای آن که به اعتراض و همدردی در این مصیبت بزرگ ملی از پست و مقام خود کناره گیری کنند و دست کم به اجتماع ثابت کنند که از چنین حرکات زشت غیر انسانی بیزار و برکنارند، چیزی هم طلبکار شدند که عنوان این موضوع به حیثیت و عترت مقدس قرآن بر می خورد و بهتر است همگان مهر سکوت بر لب زده، رفتار نکوهیده و جنایات سعید طوسی را از یاد ببرند و فراموش کنند.

این نکته قابل توجه است که در قرآن عملن مردها را به داشتن غلمان (پسران زیبارو) وعده داده  شده، و شاید سعید طوسی هم در مورد پسران جوان (غلمان) به دستور قرآن عمل کرده است!!.

به راستی  بودن هر کودک در کنار یک آخوند و یا چند آخوند زنگ خطری است که باید اولیاء کودکان بدان توجه ویژه و مخصوص داشته باشند و فرزندان عزیز خود را به چنگ گرگان اجتماع نیاندازند.

به راستی  بودن هر کودک در کنار یک آخوند و یا چند آخوند  و یا قاری بچه باز، زنگ خطری است که باید اولیاء کودکان بدان توجه ویژه و مخصوص داشته باشند و فرزندان عزیز خود را به چنگ گرگان اجتماع نیاندازند.

تبرئه جنایات سعید طوسی

غلام‌حسین محسنی اژه‌ای روز یکشنبه (۲ آبان-۲۳ اکتبر) در یک نشست خبری از وجود ۴ شاکی در پرونده‌ی سعید طوسی خبر داد و گفت: «این پرونده، هنوز مرحله رسیدگی به نهایت نرسیده اما به لحاظ پیگیری یکی از شکات در مساله خلاف عفت عمومی،  قرار منع تعقیب در دادسرا صادر و تایید شد. چنان که می بینید با آن که شکایات متعددی از سوی نوجوانان کشور علیه سعید طوسی شده ولیکن با به خواسته رهبر  موضوع به دلیل پوچ و مسخره ای ماست مالی می شود.

سخنان نسنجیده و خصمانه محمد رضا حشمتی

محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار خبر «تجاوز قاری قرآن به نوجوانان» را مصداق اشاعه فحشاء دانست.
باید به این آقا گفت که کتمان و پرده پوشی این خطا و جنایت بزرگ از طرف شما عین فحشاء گری  است و شما می خواهید یک دیوانه متجاوز تمام عیار را تبرئه کنید و اعمال زشت و حیوانی او را نادیده بگیرید. فردا روز هیچ کدام از فرزندان ما در مدارس کشور از گزند بعضی جانوران درنده ای چون سعید طوسی در امان نخواهند بود.

آیا محفل کدام یک در این تصویر شلوغ تر است؟: ۱- محفل درس سعیدطوسی ۲- حرمسرای سلطان

آیا محفل کدام یک در این تصویر شلوغ تر است؟: ۱- محفل درس سعیدطوسی ۲- حرمسرای سلطان

پافشاری شاکیان قاری «متجاوز» بر لزوم رسیدگی به پرونده

شاکیان این قاری متجاوز در مورد ادعهای خود و تجاوز جنسی که در جریان ۵ سال پیش در سن کودکی بدانان شده برای جلب و محاکمه این قاری جنایتکار به هردری می زنند و پافشاری می کنند. غافل از آن که این فرد خود را در پشت ولی فقیه پنهان کرده و سازمان های مسئول قضائی قدرت و اراده بازداشت او را نخواهند داشت


 درخواست شاکیان «سعید طوسی» از آملی لاریجانی

بنا بر اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه‎ای خطاب به آیت‎الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه هستند.
هم چنین، خبرگزاری ایکنا، خبرگزاری بین‌المللی قرآن، خبر داد که بر اساس اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده سعید طوسی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‌های بیگانه، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

ادعای سعید طوسی در باره بچه باز های دیگر

هنگامی که مقامات مسئول قضائی  همه را  وادار به سکوت و صرف نظر از این جنایت وحشتناک می کند،  و سعید طوسی برای به کرسی نشاندن حرف خود آنان را تهدید میکند که در غیر آنصورت و چنانچه او محکوم شود که در واقع هم اکنون در هر دادگاه انسانی و در هر کشورقانونمندی محکوم است، او لیست صد نفر از بچه بازهای دیگر را افشاء و برملا خواهد کرد. این گفتار نشان می دهد که وی تا چه اندازه با بچه بازها و جنایتکارانی دیگر مانند خودش همواره در تماس بوده، و یا دست کم از کثافت کاری و کار زشت آنان آگاه و با خبر است.

این تصویر سعید طوسی به دست ما رسیده. از آنجا که لواط و تجاوز به کودکان نوٰع صدها مرتبه زشت تر و زننده تر از هم جنس بازی است، به نظر منطقی می آید که چنین عکسی روی جلد مجله چاپ شده باشد.

این چنین به نظر می رسد که رابطه سعید طوسی با خامنه ای بسیار تنگاتنگ و نزدیک تر از آن بوده که ما تصور می کنیم. نگاههای خامنه ای به این قاری  بچه باز فاسد یک نگاه معمولی نیست، بلکه نگاه یک عاشق به معشوق است. شما چه فکر می کنیند؟!>

چرا سعید طوسی لیست آنان را منتشر نمی کند؟

این فرد خطاکار به خوبی می داند که چنانچه لب از لب بردارد و کمترین نام و نشانی از هم گناهکاران خود را بروز دهد، پرده ها بالا می رود و جزئیات جنایات خودش در طی سالیان دراز تماس با نوجوانان و کودکان هرچه بیشتر بر ملا می شود. آنگاه هرکدام از آنان می توانند در دادگاه علیه او شهادت دهند و جرم او هرآن بیشتر و بیشتر می شود. در غیر آن صورت باید صد نفر خطاکاران مانند خودش را در میان کسانی که مردم و مقامات قضائی را امر به سکوت نمودند جستجو نمود.

مقایسه کنید در رژیم اسلامی چه کسی بیگناه، و چه کسی جنایتکار است؟!.

مقایسه کنید در رژیم اسلامی چه کسی بیگناه، و چه کسی جنایتکار است؟!.

چگونه می توان به لیست قربانیان دسترسی پیدا کرد؟

در شرایطی که این فرد خود را در پشت علی خامنه ای پنهان نموده، و او را سپر بلای خود ساخته است، امیدی به هیچگونه فریادرسی برای قربانیان زیر دست سعید طوسی نیست. سازمان ها و ادارات زیر نظر وی قدرت و اختیار هیچگونه بررسی و دادخواهی نسبت به گناههای نابخشودنی سعید طوسی را نخواهند داشت و به اصطلاح شتر دیدی ندیدی.

از نظر منطقی و با درایت و کنجکاوی می توان گفت آنان که هریک در برابر این رفتار حیوانی مسئولند و می توان انتظار داشت که واکنشی نشان دهند، ساکت مانده اند، و یا آنان که همگان را تشویق به سکوت و نادیده گرفتن این فاجعه می کنند، بی گمان ریگی پای کفش آنان بوده، و باید نام صد متجاوز بچه باز را در میان آنان جستجو نمود.

در این وی دی یو  نیز آقای فلاحتی دلاور مرد ایرانی در صدای آمریکا بازهم پرده ها را بالا می زند و از جرم و گناهان سعید طوسی سخن می گوید.

 چرا ولی فقیه، شماری از آخوندها، و سازمان های وابسته به رژیم تلاش می کنند که ماجرا از زبان ها بیافتد و کسی دنباله گیر قضایا نباشد؟!. عمق فاجعه در این است که این رفتارهای زشت حیوانی کاری است که همواره در میان طلبه ها و آخوندهای مجرد و جوان جریان داشته و مدارس مذهبی و حتی مساجد شاهد این حقیقت وحشیانه و تلخ حیوانی اند.

نادیده گرفتن این جنایت آشکار و ظلم و ستمی که به ۱۹ کودک بیگناه شده چنانچه ادامه یابد و جانور جنایتکار سعید طوسی به اشد مجازات نرسد فردا روز در مدارس سراسر کشور فرزندان عزیز و نوباوگان ما از تجاوز جنایت کارانی چند مانند او که در اجتماع وجود دارند در امان نخواهند بود. برای درس عبرت هم که شده این نسناس بی فرهنگ و ضد انسان باید به سزای کارهای زشت خود برسد.

این سه خیانتکار و دشمن مردم ایران را رژیم هرکدام به نحوی و روشی از هر پیگرد و مجازاتی بر کنار می کند. آیا کوچکترین دلیل منطقی در آن دیده می شود؟!.

این سه خیانتکار و دشمن مردم ایران را رژیم هرکدام به نحوی و روشی از هر پیگرد و مجازاتی بر کنار می کند. آیا کوچکترین دلیل منطقی در آن دیده می شود؟!.

سعید طوسی توبه نامه ای به شرح بالا نوشته که گناهان غیر قابل بخشش او را فاش و بر ملا می سازد. آنگاه، به زیر همه اعمال خود زده و آنها را حاشا می کند.

سعید طوسی توبه نامه ای به شرح بالا نوشته که گناهان غیر قابل بخشش او را فاش و بر ملا می سازد. آنگاه، به زیر همه اعمال خود زده و آنها را حاشا می کند.

از آنچه گفته شد:

سعید طوسی حیوانی که با موقعیت و پست و مقام نادرستی که به او داده شده به شماری از نوجوانان و  کودکان معصوم و پاک فطرت که هدفی جز آموزش قرآن و به اصطلاح تهذیب اخلاق نداشته اند مانند یک حیوان وحشی و درنده، بدانان تجاوز می کند. اثر روانی و درد آوری که از این فاجعه بزرگ بر نونهالان قربانی این حیوان درنده تا پایان عمر به جای می ماند ناگفتنی و دور از هر اندیشیدن و تصور است. این حرکات حیوانی برای همیشه زندگی و هرگونه امیدی را در زندگی آینده این کودکان تلخ و ناگوار می سازد.

بی گمان چنین اعمال شنیع و زشت در مورد کودکان و نونهالان، در هر اجتماع پیشرفته و با قانون و عدالتی جنایت محسوب و فرد خطاکار به بالاترین مجازات ها خواهد رسید.
پس از افشای این راز خطرناک، انتظار می رفت که بی درنگ پلیس جنائی این فرد متجاوز و خطاکار را دستگیر، او را در دادگاهی علنی که از تلویزیون و رادیوها پخش می شود محاکمه و از او لیست صد نفر جنایتکار دیگر مانند خودش را پرس و جو کنند. ولی دیدیم که او خود را در پشت ولی فقیه پنهان نموده، و سازمان های وابسته به رژیم مردم را به سکوت و نادیده گرفتن موضوع تشویق نمودند.

سعیدهای سیدعلی خامنه ای این گونه اند: ۱-سعید حنایی قاتل زن های خیابانی مشهد .۲-سعید امامی رهبر قتل های زنجیره ای . ۳-سعید عسگر تروریستی که سعید حجاریان را ترور کرد ۴-سعید مرتضوی دستور شکنجه و تجاوز و قتل جوانان در کهریزک و زهرا کاظمی را داد. ۵-سعید طوسی معلم تلاوت قران که 19 نوجوان را در گرمابه خصوصی مورد آزارجنسی قرار داد. ۶- حال، هم میهنان پرسش می کنند که سعید شماره ۶ رهبر کی می تواند باشد؟!.

سعیدهای سیدعلی خامنه ای این گونه اند: ۱-سعید حنایی قاتل زن های خیابانی مشهد .۲-سعید امامی رهبر قتل های زنجیره ای . ۳-سعید عسگر تروریستی که سعید حجاریان را ترور کرد ۴-سعید مرتضوی دستور شکنجه و تجاوز و قتل جوانان در کهریزک و زهرا کاظمی را داد. ۵-سعید طوسی معلم تلاوت قران که ۱۹ نوجوان را در گرمابه خصوصی مورد آزارجنسی قرار داد. ۶- حال، هم میهنان پرسش می کنند که سعید شماره ۶ رهبر کی می تواند باشد؟!.

نکته پایانی:

افراد سازمان قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که همگی از همکاران این فرد مجرم و خطاکارند به جای آن که از سمت و کار خود استعفاء داده و یا جنایت این فرد را محکوم کنند که رفتار ناهنجار و حیوانی او به قرآن و آبروی آنان زیان وارد ساخته، مطبوعات و همه مردم کشور و پلیس و مسئولین را وادار به سکوت و پرده پوشی جریان نمودند و به اصطلاح بر روی کثافت کاری این حیوان درنده خاک پاشیدند تا بوی آن به جائی سرایت نکند.

نادیده گرفتن این جنایت آشکار و ظلم و ستمی که به ۱۹ کودک بیگناه شده چنانچه ادامه یابد و سعید طوسی به اشد مجازات نرسد فردا روز در مدارس سراسر کشور فرزندان عزیز و نوباوگان ما از تجاوز جنایت کارانی چند مانند او که در اجتماع وجود دارند در امان نخواهند بود. برای درس عبرت هم که شده این نسناس بی فرهنگ و ضد انسان باید به سزای کارهای زشت خود برسد.

یادداشت نگارنده:

از همه هم میهنان که با دلی پرخون عکس ها و کاریکاتورهائی برای این جانور نا انسان کشیده اند و به ما در نوشتن این مقاله بدین وسیله کمک کرده اند سپاسگزاریم و امیدواریم با وجود انسان های باشرفی مانند شماها حقیقت زیر ابر نماند و خطاکاران به سزای رفتار زشت خود برسند. با سپاس فراوان،

شماری از هم میهنان ما پیشنهاد می کنند که از این ببعد کودکانی که در درس قرآن شرکت می کنند بهتر است شلواری ضد ضربه و ضد تجاوز بر تن داشته باشند. وگرنه روز از نو ، روزی از نو ممکن است باز هم در جای دیگر  این حقیقت دردناک تکرار شود.

شماری از هم میهنان ما پیشنهاد می کنند که از این ببعد کودکانی که در درس قرآن شرکت می کنند بهتر است شلواری ضد ضربه و ضد تجاوز بر تن داشته باشند. وگرنه روز از نو ، روزی از نو ممکن است باز هم در جای دیگر  این حقیقت دردناک تکرار شود.

  • پندار نیک

    این حیوان کثیف (سعید طوسی) و ارباب پست فطرتش(خامنه ای) در واقع دارن سنت پیامبر هوس باز و جنایتکار خودشون رو اجرا میکنن . میگین نه حالا این ماجرای واقعی رو داشته باشین:
    سوره تحریم آیه ۱
    ای پیامبر ، چرا چیزی را که الله بر تو، حلال کرده است ، به خاطر خشنود ساختن زنانت بر خود حرام می کنی؟ و او آمرزنده و مهربان است.
    به نظرتون محمد چرا و به چه مناسبتی این آیه رو سروده؟
    این آیه در مورد ماجرای ماریه قبطی ساخته شده و ماریه کنیز حفصه از زنان محمد بوده .(حالا بماند که برداه داری بزرگترین دستاورد محمد برای بشر بوده و این کار کثیف رو هیچ انسان سالمی تائید نمیکنه) محمد در یکی از روزها به خانه حفصه رفته و ماریه را تنهادیده و با او همبستر می شود.(یعنی رسما بهش تجاوز میکنه) حفصه که به خانه پدرش عمر رفته بود، برگشته و
    محمد را در حال نزدیکی با کنیز خود در رختخواب اطاقش می بیند. محمد که از
    دیدن حفصه شوکه شده بود قسم می خورد که دیگر با ماریه همبستر نشود و از حفصه می خواهد که این راز با کسی در میان نگذارد. اما حفصه این راز را با
    همه از جمله عایشه در میان می گذارد و پیامبر ضمن عصبانیت از فاش شدن این ماجرا از تصمیم خود باز می گردد و این آیه را برای انتقام گیری و رسیدن به ماریه می سراید و بدین سان تحریم را از سر راه خود برمیدارد!(یعنی هروقت آلت تناسلیش مجبورش میکرده میومده به یکی تجاوز میکرده بعدشم برای توجیه کارهای کثیفش از پیش خودش یه چیزی میگفته و این گفته های دروغین رو تحت عنوان آیاتی از یه موجود ناشناخته به نام الله به مردم ساده لوح تحویل میداده!)و نه تنها در موارد این چنینی بلکه برای خون ریزی و تاراج ثروت و اموال دیگران از این حربه کثیف استفاده میکرده و حتی در این راه از کودکان و زن های جوان شوهردار نیز چشم پوشی نکرده و با به قتل رسانیدن مردان این زنان بدست یاران شمشیر زن و تروریست خودش برده داری رو عملی کرد و دست آورد های غیر انسانی خودش رو به عنوان غنائم جنگی نشون داده …یعنی وقاحت و بی شرمی تا کجا؟
    و واقعیت ماجرا اینجوریه که یه دیوونه روانی جنایتکار و هوسباز که بویی از انسانیت نبرده میاد یه چرند و پرند هایی رو از خودش تحویل مردم ساده لوح میده و از قبلش به خواسته های کثیف خودش میرسه .اسم این روانی(محمد) رو باید به عنوان دروغگو ترین جنایتکارترین و شرور ترین انسان در کتاب رکورد های گینس ثبت بشه! ولی تا حالا چرا ثبتش نکردن جای تعجب داره باید حتما بهشون گوشزد کرد.

  • خسته

    این عاقا فعل ….کیر را بهر کون گرد و مدور ساختند ….گر برای کس بود مثل تبر می ساختند …و خوب صرف کرده….خووووووووب

  • مهران

    با تشکر از خبر رسانی های شما، این قبیل اخبار پایه های رژیم اخوندی را هر روز سست تر میکنه. به امید نابودی کامل رژیم نحس جمهوری اسلامی.

    • ایرانی

      آمین

  • bachebazane rousi

    پوتین تصمیم گرفته از سپاه یک ارگان تروریستی شیعه بسازد که جای داعش را بگیرد . چون تروریست های سنی دیگر برای ادامه تهدیدات او علیه غرب کافی نیستند و در حال نابودی هستند . کیهان نوشته سپاه قدس میخواهد در اروپا و امریکا فعال شود . این خطر بزرگی برای ایرانیان خارج است . اگر یک ایرانی پیدا شود که دست به عمل جنایتکارانه تروریستی در غرب بزند همه خارج نشینان در معر ض اتهام سنگین و نابودی قرار میگیرند ، اینجوری خامنه ای از مخالفین خارج نشین انتقام میگیرد . همه این داد و هوار ها ی دوباره علیه امریکا برای همین است .
    ایرانیان خارج کشور باید زودتر اقدام کرده دست عوامل رژیم و حامیان تودهای فدایی و ملی مضحکی آنرا رو کنند

  • rt

    joda az inke in matlab ro baraye shukhi gozashtyd vali man inja yek raz ro baraye shoma ashkar mikonam. alan jameye jahany tavasot shayatin framason edare mishe va yeki az eghdamaty ke bayad anjam bedan ham bache bazy hast, donald trump va clinton har do dar mehmany haye yek yahudy milarder bache baz sherkat mikardeh and. agar be filmhaye akhyre hollywood ham negah konid, mibinid akhyran ru bache bazy tabligh mikonand