کارنامه سیاه ۱۲ سال خیانت چمران در تهران ۳

مصطفی چمران و برادری که از ریش او نان خورد!

مصطفی چمران یک شخصیت شناخته شده بود. فعالیتهای او در لبنان ، فلسطین در ایجاد نیروهای شبه نظامی در دهه هفتاد بر کسی پوشیده نیست. هر چند هنوز بعضی نفوذ چمران را یک برنامه از سوی دیگر قدرتها می دانند ، اما بهر روی مصطفی چمران چه خوب و چه بد در جهان اسلام و بخصوص میان شیعیان یک شخصیت مشهور است. او از همراهان موسی صدر در تشکیل جنبش امل (لبنان)، نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی، از فرماندهان ایران در جنگ ایران و عراق و بنیان‌گذار ستاد جنگ‌های نامنظم در جریان جنگ ایران و عراق بود. شخصیتی که بعنوان چگووارای ایران شناخته شده است. ( لازم به ذکر است که نگارنده هیچ ارادتی به چگووارا و مصطفی چمران ندارد).

پس از ترور مصطفی چمران در میدان نبرد ، او به شخصیتی آرمانی و کاریزمایی بدل شد. در این میان برادر کوچکتر چمران ، مهدی چمران با ایجاد شکل و قیافه ای شبیه به برادرش سعی داشت تا از موقعیت برادی با مصطفی چمران بهره ببرد. او که تحصیلات معماری داشت ، مدتی هم ریاست دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران را به عهده دارد.

به هر حال مهدی چمران با چسباندن خود به خامنه ای و جریانهای اصولگرا توانست دوره های دوم و سوم و با کش و قوسی ریاست چهارمین دوره شوراهای شهر تهران را داشته باشد. مهدی چمران اهل زد و بند است! او در طول ۱۲ سال عضویت و  ریاست شورای شهر تهران خیانتهای فراوانی را به مردم تهران و ایران نموده است که شاید میزان خیانتهای مهدی چمران هیچ گاه قابل محاسبه نباشد!

انتخاب احمدی نژاد به شهرداری تهران!

همانطور که گفته شد مهدی چمران اهل زد و بند های پشت پرده است. او توانست موجودی بنام احمدی نژاد را بیافریند و به شهرداری تهران برساند! احمدی نژاد پرونده ای در زمان شهرداری دارد که بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان آن زمان را حیف و میل نموده است. اما با این وجود او توانست از طریق چمران به مجتبی خامنه ای نزدیک شده و با کمال تعجب به دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یابد! پرونده اختلاس احمدی نژاد در شهرداری تهران سالهاست که در کشوی چمران خاک می خورد.

همانطور که گفته شد مهدی چمران اهل زد و بند های پشت پرده است. او توانست موجودی بنام احمدی نژاد را بیافریند و به شهرداری تهران برساند! احمدی نژاد پرونده ای در زمان شهرداری دارد که بالغ بر 330 میلیارد تومان آن زمان را حیف و میل نموده است.

همانطور که گفته شد مهدی چمران اهل زد و بند های پشت پرده است. او توانست موجودی بنام احمدی نژاد را بیافریند و به شهرداری تهران برساند! احمدی نژاد پرونده ای در زمان شهرداری دارد که بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان آن زمان را حیف و میل نموده است.

غیر علنی کردن برای زد و بند

یکی از بدعتهای نا مبارکی که مهدی چمران گذاشت ، امنیتی کردن فضای شورای شهر بود و با غیر علنی کردن جلسات عملاً دست اعضا را برای حیف و میل در شورای شهر تهران باز گذاشت. میزان اختلاسها و حیف و میلهای دوران چمران بی شمار است و تنها دو مورد آن به بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان می رسد. او پس از احمدی نژاد با نظر رهبر ، باقر قالیباف قصاب ۱۸ تیر را بعنوان شهردار معرفی نمود و باقر قالیباف چنان خرابکاری را در طول دوران شهرداریش انجام داد که نهاد شورای شهر تهران از نهادی محبوب و مردمی به نهادی خائن و دزد بدل گشت که تعدادی مداح و قمه کش را به خیابانها می فرستند برای فشار آوردن به کسبه .رفتار دوگانه شهرداری تهران با مردم عادی و افراد متصل به نظام تا جایی رسید که صدای خود سران حکومت را هم در آورد. ویدئویی از رفتار مأموران شهرداری منتشر شد که ایشان با چماق به یک کارواش حمله کرده و با لت و کوب افراد درون آن این کارواش را تخریب نمودند. آنها آن چنان خشن عمل نمودند که جندین نفر در این درگیری یک طرفه بشدت آسیب دیده و بستری شدند.

باقر قالیباف چنان خرابکاری را در طول دوران شهرداریش انجام داد که نهاد شورای شهر تهران از نهادی محبوب و مردمی به نهادی خائن و دزد بدل گشت که تعدادی مداح و قمه کش را به خیابانها می فرستند برای فشار آوردن به کسبه .رفتار دوگانه شهرداری تهران با مردم عادی و افراد متصل به نظام تا جایی رسید که صدای خود سران حکومت را هم در آورد.

باقر قالیباف چنان خرابکاری را در طول دوران شهرداریش انجام داد که نهاد شورای شهر تهران از نهادی محبوب و مردمی به نهادی خائن و دزد بدل گشت که تعدادی مداح و قمه کش را به خیابانها می فرستند برای فشار آوردن به کسبه .رفتار دوگانه شهرداری تهران با مردم عادی و افراد متصل به نظام تا جایی رسید که صدای خود سران حکومت را هم در آورد.

جنجال املاک نجومی

جنجال املاک نجومی تنها گوشه ای از فساد درون شورای شهر تهران بوده است. اما همین هم نشان می دهد که چه میزان فساد وجود داشته و چه مبالغ هنگفتی در این نهاد براحتی دست بدست شده است.در ۶ آبان ۹۵ دادستان کل کشور از تخلف در واگذاری املاک به ۴۵ نفر از مدیران شهرداری و خارج از شهرداری که عضو تعاونی نبوده‌اند و ۱۵۰ نفر که تخفیف بالا و خارج از ضابطه گرفته‌اند و ۲۹ نفر خارج از شهرداری که آپارتمان گرفتند خبر داد.

روزنامه شرق مطلبی با عنوان «۲ هزارمیلیارد تخفیف و تقسیط خاص» منتشر کرد کهروزنامه شهروند در شماره روز ۷ شهریور ۱۳۹۵ خود از آن با عنوان «خانه‌های نجومی» نام برد و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و رسانه‌های ایران، شهرداری تهران را به «تخلف» بیش از دو هزار میلیارد تومان در فروش املاک خود با «تخفیف ویژه بیش از ۵۰ درصد» به اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری، برخی از خبرنگاران صدا و سیما و تعاونی مسکن قوه قضائیه متهم کردند.

chamran3

سایت معماری‌نیوز در ۹ شهریور ۱۳۹۵ تصویری از یک نامه سازمان بازرسی کشور را منتشر کرد که در آن شهرداری تهران به «ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری» و «تضییع اموال عمومی» به مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان متهم شد. به استناد این نامه، شهرداری تهران به برخی از مدیران خود، اعضای شورای شهر، یک نماینده مجلس، یک مقام نیروی انتظامی و چند مقام و مأمور حراست(وزارت اطلاعات)، زمین‌هایی را در مناطق شمالی تهران با ۵۰ درصد تخفیف واگذار کرده است.

زمینهایی در مناطق ولنجک، دربند ،شهرک غرب و دیگر مناطق درجه یک تهران با مبالغ میلیلردی با تخفبف ۵۰% از جیب مردم تهران واگذار شده بوده است. جالب است که در میان دریافت کنندگان این تخفیفها علاوه بر مدیران ارشد شهرداری تهران ، نام افراد امنیتی ، خبرنگاران و مداحان مورد لطف خامنه ای و چند روحانی دیده می شود!

در این زمینه مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: «نامه‌ای که گفته می‌شود سازمان بازرسی به شهرداری و شورا ارسال کرده، به دست من یا قالیباف نرسیده است». او همچنین گفت که «حضور دو جناح در شورای شهر، نباید باعث شود مسائل داخلی به خارج شورا کشیده شود» و بدون اشاره مستقیم افزود که «عده‌ای از بیرون فضای شورا، برنامه‌ریزی‌هایی می‌کنند که درست نیست». او همچنین از دستگاه قضایی خواست تا به «چنین دروغ پردازی‌هایی» رسیدگی کند.او در این زمینه گفته بود: «اگر علیه هم حرف بزنیم مطمئن باشید که همه بازنده خواهیم بود.»

در ادامه افشاگری دربارهٔ فساد مالی شهرداری تهران روزنامه شرق یکشنبه ۲ آبان از واگذاری چند هزار متر زمین به یک مؤسسه خیریه پرده برداشت که توسط همسر محمدباقر قالیباف شهردار تهران اداره می‌شود و همچنین کمک چند ده میلیارد تومانی شهرداری به این مؤسسه در چند سال اخیر خبرساز شد.

حاصل 38 سال دزدی و اختلاس این است. تهران خفه است!

حاصل ۳۸ سال دزدی و اختلاس این است. تهران خفه است!

پایان کار فاسدترین شورای شهر تاریخ بشریت

پس از سه دوره ، اصولگرایانی که هزاران میلیارد تومان از جیب مردم تهران برداشت کرده بودند کنار رفته اند و امروز نوبت به اصلاح طلبان است که شاید بخواهند از «سفره انقلاب» برداشت نمایند!

امثال چمران ۷۶ ساله و دیگر خائنان به ملت ایران جایگاهشان مشخص است و بسیار متاسفیم بگوییم با مبالغی که اینها تنها در شهرداری تهران بباد داده اند می شد ۳۰۰۰۰ مدرسه یا ۳۰۰۰ بیمارستان ساخت!

در پایان تعدادی از سخنان نغز مهدی چمران دزد سر گردنه ای که رفیق گرمابه و گلستان خامنه ای هست را بازگو نماییم. ننگ بر این حکومت با این موجودات لجنی که بوجود آورده است :

. استخدام پسرم در شهرداری تأثیری در عملکرد من ندارد. / روزنامه ایران، تیر ٩۵
· ما یک حقوق از شورای شهر می‌گیریم که پنج‌میلیون‌و صد هزار تومان است که همه در یک حد است و ٧٠ ساعت حق‌الجلسه می‌گیریم. این حقوق نیست حق‌الجلسه است؛ یعنی نه پاداش و نه اضافه‌کاری و… دارد. / ایسنا، آبان ٩۵.
· در سیستان‌وبلوچستان قبل از انقلاب بودم و دیدم. وقتی خرما خوردیم و هسته را بر زمین انداختیم بچه‌ها هسته خرما را برمی‌داشتند و میک می‌زدند. شرایطی آن‌گونه که قابل تصور نبود. / برنامه دست‌خط، آبان ٩۵.
· از تخفیف‌های شهرداری برای خرید مسکن اصلا استفاده نکردم… من یک خانه وقفی در انتهای پاسداران دارم! / برنامه تلویزیونی تهران بیست، آذر ٩۵.
· شورا از تعداد و نحوه تخلفات در پرونده واگذاری املاک شهرداری باخبر نیست. /ایلنا، آذر ٩۵.
· هیچ‌کس نمی‌تواند تخلف در شهرداری را کتمان کند. /انصاف‌نیوز، اردیبهشت ٩۶.

«اگر علیه هم حرف بزنیم مطمئن باشید که همه بازنده خواهیم بود.»

 

مبنای نوشته : ایران آنلاین

  • farhadhaye rousi

    گفتی باور کردم ، ا صرار کردی شک کردم ، قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی .
    یکنفر سالها در یک سایت فارسی که از سپاه گرفته تا حزب توده و فدایی و مجاهد و موسوی چی ها و سلطنت طلبان و اسهال طلبان و ملی مضحکی ها و هر گروه سیاسی مطلب میگذارد و وب سایت های آنها را تبلیغ میکند ( گویا نیوز ) مطلب بنویسد و ستون نویس اصلی ان باشد و در هر موردی مثل اینکه صاحب وب سایت باشد خارج از نوبت نظر دهد
    بعد یکدفعه بیاید مدعی شود که ساواما او را شناسایی کرده ! انهم از طریق زن سابقش !
    ما را گرفتی ؟
    ساواما تو را فرستاده مثل فرخ و تابان و سهیمی و ابرام چاقو کش نبوی و تاجزاده مردی که در زندانهای فقاهت اسلامی هم آزاد بود مقاله بنویسد و بدهد بیرون در وبسایت های مثلا اپوزیسیون علیه خامنه ای ( مثلا ) آنها هم که همگی بنی صدر و رضا پهلوی و مریم رجوی و امیر انتظام و هر هر اپوزیسیون واقعی را سانسور مطلق میکنند ، نظرات این آقا را سخاوتمندانه پخش کنند !!!!
    خودتی
    میدانم ترسیدی که نیروهای امنیتی غرب تو را شناسایی کرده باشند نه فقاهت اسلامی .
    ان سبیل درشت استالینیستی را بیخود نگذاشتی
    میخواهی حمایت مارکسیست های روسی که همدست تو در حفظ فقاهت روسی در خط روسیه هستند را جلب کنی .
    ان چه مسلم است فلاحیان همه شما ها را لو داد وقتی گفت به یکی از همین مزدوران رژیم در رسانه های تحت اشغال روسیه :
    “خبرنگاری که نون نداره ! بسیاری از خبر نگاران در غرب برای ما کار میکنند .”
    قبل از او هم وزیر اطلاعات احمدی نژاد ( دست نشانده پوتین پس از سرنگونی جنبش ضد روسی – ضد عرب و حقوق اجتماعی طلب کن سبز مردم ) گفته بود ده هزار نفر آدم دارد در غرب .
    اما چه گونه میتوان شما ها را شناخت ؟
    علیه روسیه نیستید اما علیه اوکراین هستید
    علیه اعراب نیستید اما علیه اسرائیل هستید
    علیه موسوی و رفسنجانی نیستید اما علیه بنی صدر و مصدق و شاهزاده پهلوی و مریم رجوی هستید
    علیه اکراد تروریست روسی نیستید اما علیه جبهه ملی و لیبرال ها هستید
    علیه سوریه و اسد جنایت کار نیستید اما علیه اردوغان و ترکیه بسیار
    علیه بنی صدر هزاران دروغ و کلک و خشم و سانسور اما به رفسنجانی و موسوی که میرسید چنان نرم و ساده لوحانه از آنها و نیت نازنین آنها صحبت میکنید که مردم جنایات مشترک آنها با همین نظام روسی را فرامسوه کنند .
    هرگز علیه حزب توده و فدایی و شوروی و عوامل روسیه نه سوالی میپرسید و نه آنها را مورد بازجویی قرا میدهید
    اما به کره جنوبی و انگ سان سوچی که میرسید حمله های دیوانه وار میکنید
    هرگز از نفوذ و دخالت نظا می و اشغال روسیه سخنی نمی گویید و اخبار آنرا هم سانسور میکنید
    شما ها شناخته شده هستید
    ماموران نظام فقاهتی روسی در ایران که به غرب آمده اید تا انحراف ایجاد کنید
    هم برای غربیها ( که رژیم روسی ملاها را ساقط نکنند )
    هم برای میلیونها ایرانی مهاجر که در غرب اسیر شما هستند و شما خودتان را با پول رژیم و روسیه و پول های نظام در ونزوئلا از طریق فرخ و فدائیان و سازمانهای مافیایی رفسنجانیست ها ، ملی مضحکی ها ، نماینده مردم و اپوزیسیون قلمداد میکنید بعد از حفظ رژیم به هر طریق ، روحانی ، ربنا ی شجریان ، خاتمی ، رفسنجنایی ، قاسم سلیمانی ، موسوی ، …. و سانسور اپوزیسیون واقعی ( بنی صدر ، رضا پهلوی ، مجاهدین ) لحظه ای فرو گزار نمیکنید
    اخبار دیکتاتوری ، فقر ، فساد و کلاشی چپ ها در ونزوئلا ، برزیل ، آرژانتین ، بولیوی و روس ها و کوبایی ها را سانسور میکنید . بعد اخبار دروغی را که پوتین به شما تزریق میکند به اینترنت فرو میکنید علیه آمریکا ، ناتو اسرائیل و ترکیه و کره جنوبی و اوکراین

  • rasaneh rousi

    نوژه کودتا نبود! کودتا یک اقدام ساختگی بود/ هواپیمای حامل فرماندهان با موشک پدافند سقوط کرد

    http://damavand.news/?p=10592

    ————————————————————————————–

    ایران؛ ویکی لیکس: آماده شدن آمریکا برای جنگ

    http://www.iranpressnews.com/source/207353.htm

    ————————————————————————————-

    علی حاتمی یکی از نوادر سینمای ایران در به تصویر کشیدن تاریخ مملکت ما , در شاهکارش کمال الملک ، از مظفر الدین شاه نقل میکند به مصورالملک : “مگر نخست وزیر ما بیسمارک است که نقاش ان پیکاسو باشد ، همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید . ”
    قصه تلخ مملکت ما این ا ست که در اثر نفوذ بسیار عمیق دو فراماسونری انگلیسی و روسی همه چیزمان شده مثل همه چیزمان . در این مملکت نه فقط یک رهبر ، رییس جمهور ، شاه ، وزیر ، رئیس قوه قضاییه یا قانون گذاری ، فرمانده ارتش و نیروی انتظامی ، مربی تیم ملی ، … نمی توانید پیدا کنید که مثل بقیه دنیا نرمال ، دارای توانایی لازم ، صاحب بینش ویژه ای که لازمه بدیهی عهده دار شدن چنین مقاماتی بایستی باشد ، نبسیار دشوار است بتوانید یک نویسنده ، متفکر، روشنفکر ، فعال سیاسی اپوزیسیون ، روزنامه نگار ، اقتصاد دان ، مورخ ، فعال حقوق بشر ، هنرمند، شاعر حتی یک بازیگر سینما و یا یک بازیگر فوتبال برجسته پیدا کنید که در زمینه کار خودش ( و نه در مباحث دیگر که ربطی به کار او ندارد ) دارای شایستگی لازم و توان اظهار نظر و تاثیر گذاری بر جماعت در حیطه تخصصی خودش را داشته باشد .
    دکتری که سکه میفروشد ، وکیل دادگستری که کانون نویسندگان میگرداند ، اقتصاد دانی که فکر میکند مورخ است و کارشناس امور بین الملل و فرمانده ارتش که فکر میکند مورخ است ، کارگردان سینما که فکر میکند وزیر امور خارجه و داخله است ، فقیهی که فکر میکند کارشناس مساله سیاسی و اقتصادی و نظامی است ، نظامی که فکر میکند جامعه شناس و روانشناس است ، بچه آخوندی که فکر میکند اقتصاد دان و بیزنس من است ، آخوندی که فکر میکند قاضی و وکیل دادگستری است ، ….
    همه هم در یک سطح از نادانی عمومی قرار دارند چون از مرکز خاصی فرمان میگیرند و برای به کرسی نشاندن ایدیولوژی به خصوصی و تضمین منافع کشور خاصی به نام آنها ماموریت زده شده و سر سوزنی قدرت تخطی از ان را ندارند .
    همین جور کشکی یک نفر فرمانده نظامی می اید همه تاریخ را یکدفعه زیر و رو میکند با یک ادعای گنده بیربط که با هیچ حادثه و قراین و شواهد و زمینه های سیاسی تاریخی زمان خودش هم خوانی ندارد هیچ مثل ادعاهای رهبر کشور ، رهبران اپوزیسیون ، رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور ، روزنامه نگاران و روشنفکران بی اساس است و جز خود او کس دیگری نه آنرا تایید میکند و نه اصولا امکان تایید ان هست حتا با نگاهی به بدیهی ترین گزاره ها و تحلیل ها بطلان ان کاملا واضح است . خوب چرا مطرح میکنند ؟
    یک مرکز فراماسونری که کارش تولید تاریخ ، تولید سیاست ، تولید فرهنگ ، تولید اقتصاد است به گونه ای که منافع فراماسونری حفظ شود ، هر وقت به فراخور شرایط یکی از این به اصطلاح کارشناسان یا مقامات رسمی را که در آب نمک خوابانده و گاهی هم برای آنها توسط بقیه مارمولک ها شهرتی الکی دست و پا کرده ، می آورد وسط صحنه شعبده بازی و یک سنگی می اندازد که هزاران کارشناس تینک تنک آمریکایی و انتر پرایز خبره غربی سالها کار کنند نمی توانند آنرا بیرون بیاورند .
    چون فراماسونری هنرش در رواج پوپولیسم است و در پوپولیسم آنکه می بازد، دانشمند و روشنفکر و مورخ و رهبر واقعی است که کار علمی میکند . لیست این مزخرفات که از دکان فراماسونری مارکسیست های روسی بیرون می اید از این قرار است :
    – نوژه کودتا نبود !
    – انقلاب ۵۷ کار کارتر – برژینسکی و بنی صدر و یزدی و قطب زاده بود!
    – خمینی زبان بلد نبود اگر یزدی و قطب زاده و بنی صدر او را به پاریس نمی بردند نمی توانست با رسانه ها صحبت کند پس انقلاب نمی شد !
    – ولایت فقیه ، داعش ، طالبان ، القاعده ، حزب الله لبنان ، حماس ، آمریکایی – اسرائیلی ! ترکیه ای هستند ! روسیه و پوتین و شوروی و اسد و ویکی لیکس ، دانشجوی خط امام ، چاوز ، توده ایها ، فداییها ، خوئینی ها ، محتشمی پور ، بهزاد و رفسنجانی و خامنه ای , ملاهای روسی ، موسوی ، خط امام ، حسن روحانی ، هیچ نقشی ندارند .

    – انقلاب را بی بی سی فارسی انجام داد ، اما الان بی بی سی فارسی ، رادیو فردا ، صدای امریکا ، دوچه ولله ، رادیو زمانه ، اخبار روز ، کیهان لندن ، پیک نت ، پیک ایران ، فارین پلیسی ، مردم ریپورت ، ایران امروز ، عصر نو ، خیل روزنامه نگاران ، روشنفکران ، فعالین سیاسی ، اساتید ، … که در همه کشورهای غربی از برلین تا لندن و پاریس و استکهلم و نیو یورک کنگر خورده و لنگر انداخته اند و سمپات فقاهت اسلامی روسی هستند و ضد امریکا و اسرائیل و دموکراسی لیبرال ، هیچ انتقادی هم به سمت روسیه و شرکا ندارند ولی هر روز امریکا و شرکای آنرا زیر ضربات و بمباران اخبار مخلوط و مغرضانه و دست چین شده و تبدیل یافته خود گرفته اند ، تاثیری در حفظ این رژیم د رخط روسیه ندارند ؟
    همه سخنان این فرمانده ناشناس برای چپاندن دو مطلب اصلی مورد نظر فراماسونری مارکسیست های روسی آمده ۱) نوژه کودتا نبود . پس چرا عمویی از سرکردگان جاسوسی شوروی در ایران خودش د ریک مصاحبه با یک رسانه داخلی گفت : شوروی ها به ما اطلاع دادند و ما به خمینی رساندیم ( از طریق کیانوری به اکبر شاه ) ، افتخار هم میکرد . مگر اینکه این فرمانده که لباس مورخ به تن کرده پس از دست کاریهای اکبر شاه و سردار بی سپاه رضایی ( که آنها هم به دستور فراماسونری در مقاطعی دیگر برای منظوری دیگر دست کاریهای دیگری کرده بودند ) اکنون لازم دیده رد پای روسی را کاملا پاک کند ( همان کاری که عباس میلانی و میرفطروس در مورد کودتا علیه مصدق توسط هر سه قدرت ( مخصوصا شوروی ) انجام دادند .
    یا می خواهد رد پای بختیار را در همخوابگی با صدام که کاملا منطبق با سخنان خود او است ( من برای نابود کردن خمینی با هر کسی و هر نیرویی اتلاف میکنم و مساله من صدام نیست خمینی است ) و کاملا همسو و متناسب با شحصیت فرصت طلب ، قدرت پرست ماکیاولیستی ( هم با شاه ساخت ، هم با سفرای وقت انگلیس و امریکا ، هم با خمینی میخوا ست اتلاف کند از طریق بازرگان و نخست وزیر شود متا سفانه منتظری نگذاشت چهره اش را واضح تر بشناسیم ) . هم نگذاشت شاه با الله یار صالح در زمان کندی کنار بیاید ، هم نگذاشت صدیقی شاه را در مملکت نگه دارد .

    فرمانده مورخ یک تیر هوایی هم شلیک میکند که معلوم نیست هدفش کیست ؟
    میگوید هواپیمای حمل فرمانده ها ن را با موشک زدند ؟ کدام موشک ؟ کی زد ؟ این همه سال دروغ گفتید حالا یکدفعه چی شد ؟ بعد یک دروغ میچپاند بعدش که کاملا نشان از دخالت فرامسنری مارکسیست های روسی دارد :
    میگوید ناخدای جاسوس شوروی ( افضلی ) هم قرار بوده با این آقا سوار شود که نشده ! چرا ؟ آیا ناخدای جاسوس از طریق حزب توده و شوروی مطلع بوده ؟ آیا شوروی فرمانده هان را نزد ؟
    یا اینکه یک گوزی دادی اینجا به قصد شقیقه روسی . یعنی خواستی یک جوری اسم ان جاسوس را بیاوری و آب پاکی بریزی روی سر ان جنده روسیه ؟ در حالیکه اسم بنی صدر و امیر انتظام در همه رسانه های تحت کنترل روسیه ممنو ع المشاهده است . سانسور بزرگ روسی – آخوندی – مارکسیستی؟
    و اما ویکی لوکس محبوب پوتین که اینروزها حتا خرهای مصری هم از شباهت کاری او با دانشجوی خط اما م روسی میدانند که او جاسوس و تحت اختیار جاسوسان ک گ ب ( نام امروزی اف اس بی ) است در سفارت اکوادور .
    یکی نیس بپرسد چرا در مکتب مارکسیست ها ویکی لوکس جای خبرگزاری رسمی و مرکز تحقیقات استراتژیک را گرفته و تحلیل گر اصلی مارکسیسم لنینیسم است ؟
    همان گونه که معلوم نیست چرا تاریخ کشور را یک فرمانده جز ارتش باید بنویسد انهم اینهمه غلط غلو ط ؟
    یا چرا تحلیل های سیاسی مهم کشور ما را یک دیپلمات سابق آخوندی – روسی باید به صورت پشت پرده !!!! بیاورد ؟ وقتی میدانید و میدانیم و همه میدانند چه گونه یک نفر در حکومت ملاها مقام میگیرد ؟ چه گونه کسانی در این مافیای روسی میمانند ، به روسیه و ملا خدمت و به مردم خیانت میکنند ، بعد هم که نوبت بازی شان به دلیلی تمام شد میروند سر سفره اپوزیسیون که انهم خودش بنیادش روسی است و کارگزار و سمپات ملاهای روسی و پرده دار و پرده پوش اسرار نظمه های جنایت کار ساخت شوروی ( اسد ، صدام ، قذافی ، میلوشویچ ، یاکونویچ ، …) و همه ضد آمریکایی های دیوانه و جنایت کار ، موشکی ، اتمی ، شیمیایی

    اصلا چه چیزی پشت پرده ملاها هست ؟ ملایی که قرنها بالای منبر رو در روی مردم بدون هیچ شرمی دروغ و دین فروشی و پوپولیسم و فساد و دورویی و تظاهر را عرضه کرده ؟
    پشت پرده خامنه ای چیست ؟ وقتی علنا میگوید ما دخالت نظامی میکنیم ، موشک میزنیم ، مرز نداریم ، قانون بین الملل به رسمیت نمی شناسیم ، امضای خودمان را هم هر وقت بخواهیم جر میدهیم ؟ به روسیه اعتماد مطلق داریم همه سوراخ های کلشور به روی روس ها باز است . زمین میبخشیم و هوا مجانی میدهیم ، نیرو و پول و امکانات کشور را در سوریه و عراق و لبنان و ونزوئلا و بولیوی و … حراج میریزم بدون چشم داشت و یا محاسبه ؟
    به نظر بنده اگر بخواهند مدال صداقت در دیکتاتوری ، وابستگی ، سر سپردگی ، سرکوب ، دخالت ، ماجراجویی ، ترور ، … به رهبری در تاریخ جهان برای همه فصول بدهند جز خامنه ای شایسته تر نمی یابند .
    حتا خمینی چنین بی محابا نه وابسته بود به شوروی و نه علیه قوانین بین الملل آشکارا تا مرز بی نهایت بدون بازگشت جلو میرفت .
    من مطمئنم اگر او زنده بود تا حالا دو سه تا جام دیگر نوش کرده بود برای حفظ نظام خودش نه روسیه و اسد .

  • شهروند

    مرگ بر خامنه ای جاسوس