بایگانی ماهیانه: می 2011

آقای جوادی آملی; شما به همسرتان مشکوکید، تقصیر مابقی مردم چیست؟۲۹

بنا به فتوای آیت الله جوادی آملی، آشپزخانه «باز»، ذبح اسلامی نیست و چشم هیز میهمان (البته اگر میهمان آخوند باشد) در جستجوی بدن زن صاحبخانه خواهد بود. بنابر این، مانند مسجد و اتوبوس، و محافل دیگر، باید میان زن ومرد دیوار کشید تا میان آنان برخوردی پیش نیاید تا رعد و برق تولید نشود.

ولی وقیح جانشین عزرائیل، به تازگی جان محمد و عبدالله فتحی را هم گرفت۳۸

از ۳۲ سال پیش عزرائیل به مرخصی رفته، ابتدا مأموریت او را خمینی انجام داد، و اکنون سال هاست که ولی وقیح به طورشبانه روزی خود، کور وکچل های فامیل، مزدوران، وهمه اکر مکرهایش به گرفتن جان مردم می پردازند. عزرائیل جان پیران را می گرفت، در کارسیاسی دخالت نداشت، ولی این عزرائیل همه کاره است.

آیا اختلاف میان اعضاء ررژیم می تواند ایران را به سوی یک حکومت دیکتاتوری نظامی، یا نظامی – مذهبی سوق دهد؟۲۶

جنگ بر سر قدرت میان پاسداران به نمایندگی احمدی نژاد، و آخوندها، به سرکردگی ولی وقیح می تواند ایران را به سمت دیکتاتوری نظامی مانند چین، ویا دیکتاتوری دینی- نظامی مانند مجموعه ای از استبداد دینی عربستان و نظامی چین سوق دهد. ما چه روشی باید در پیش گیریم تا از این دسیسه و طلسم پیش روی رهایی یابیم؟.

نگاهی تازه به قرآن: بخش یکم: بررسی آیات و قوانین زن ستیزانه ی اسلام۱۴۹

در دین اسلام برای زنان حقوقی انسانی در نظر گرفته نشده، در آیه ۲۸۲ سوره بقرهبه مرد مسلمان اجازه داده میشود تا در هر کجا و در هر زمان، از پس و پیش، با زن خود رابطه جنسی داشته باشد و زنان همانند کشتزار مردند. آیا بانوان گرامی چگونه می توانند این همه توهین و تحقیر، و جسارت به خود را تحمل نمایند؟.

محمّد خاتمی، روباه مکّاری که آبرو را خورده و حیا را قی کرده است۶۲

آیت الله خامنه ای می گوید : «به نظر من مسئله ی اول در انتخابات، مسئله انتخاب این شخص یا آن شخص نیست؛ مسئله ی اول،حضور شماست که نظام را تحکیم میکند، آبروی ملت ایران را زیاد، و استقامت کشور را در مقابل دشمنی ها زیاد میکند و آنان را از طمع ورزیدن، صدمه و ضربه زدن به کشور، و فساد و فتنه منصرف میکند."

در ذهـن یک بمب گذار انتحاری چه میگذرد؟ روانشناسی و روانکاوی یک بمب گذار – بخش دوم۲

بخش دوم- به بررسی انواع خودکشی انتحاری و استشهادی می پردازد. محمد علی صمدی سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام از ثبت نام چهل هزار داوطلب عملیات استشهادی خبر می دهد.

بیست و پنجم (۲۵) اردیبهشت: ادامه ی خیانات هایی که پایانی بر آن نیست۴

تا زمانی که شعار تظاهرات، مسالمت آمیز باشد و مردم را به کتک خوردن، سرکوب، و شکنجه شدن، وادارد که از خود دفاع نکنند و یا به قولی مردم را بی غیرت کنند، هرگونه پشتیبانی و حمایت از این کوته افکار دنباله رو آخوند و خمینی و ولایت، به معنای مقابله و ایستادن در برابر اهداف ملّی، و خیانت به مردم و کشور است.

کوروش بزرگ، از برجسته ترین، و بالاترین فرمانده ارتش در تاریخ جهان از گذشته تا کنون۹۰

کوروش بزرگ در تاریخ به عنوان برجسته ترین فرمانده و دلاور ارتش جهان نامگذاری شده، و ایران در دوران پیش از یورش تازیان ستاره درخشان آن زمان بوده است. ولی تازی نژادهای ایرانی نما، همه چیز را به اسلام بیابانی کشتارگر نسبت می دهند.