بایگانی ماهیانه: فوریه 2013

علی در نهج البلاغه می گوید: زنان دارای عقل و ایمان ناقصند – بخش پنجم۴۳

در برابر انتقادی که از برداشت دستورات نا درست اسلام می شود، مدعیان اسلام می گویند؛ که این متون و احکام برایِ دورانِ چهارده سده پیش است و دیدگاهِ ارتباطِ زن و شوهر به ارتباطِ حیوانی که صرفن رویِ پایه شهوت بنیاد نهاده شده، امریست طبیعی و نمیبایست متونِ قدیمیرا با نگاه و درک امروزی به چالش کشید.

بوی گند فساد رژیم ملاها در همه زمینه ها سراسر کشور را فراگرفته۸

اثرات فساد در یک جامعه اشاعه و رواج هر فسادی در جامعه به سرعت کشور را به سوی نابودی می کشاند. هیچ جامعه ای نمی تواند بر مبنای فساد و نادرستی دوام بیاورد. فساد مانند کرمی است که در میوه درختان پیدا شده، رفته رفته همه آنها را می پوساند. و یا مانند موریانه ای موجب خشکیدن و قطع درخت می گردد.

دختران فراری، خواهران بی پناه ما هستند!۲۳

دختران فراری، به دخترانی گفته می‌شود که به دلیل مشکلات مختلف از خانه و خانواده شان فرار می‌کنند و به جامعه پناه می‌برند. حدود ۸۰ درصد دختران در ۲۴ ساعت اول فرار، مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. آمار دختران فراری در سال های اخیر بدلیل فقر، تعصب خانواده ها و نابسامانی های دیگر بسیار افزایش یافته است.

گذرنامه بی اعتبار و کاغذ پاره ایرانی، معرف رژیم ضد ایرانی حاکم بر کشورمان۸

گذرنامه معرف چیست؟- گذرنامه ظاهراً نام و مشخصات یک فرد را در بر می گیرد، ولی در حقیقت شناسنامه و معرف حکومت کشوری است که در آن جا صادر شده است. به گفته دیگر؛ اعتبار و ارزش یک گذرنامه، نشان دهنده اعتبار یک کشور و حاکمان بر آنست. دادن گذرنامه بی ارزش ایرانی به دست مزداران سوای خفت و سرشکستگی نیست.

چاپلوسان و مزدوران مجلس، نوکری و بردگی خود را به ملای روضه خوان ابراز داشتند۱۲

ایران کنونی را باید کشور دزدان، غارتگران، و جنایت پیشگان نامید. هرچند آخوند مفتخور و دوره گرد و لات های چاله میدانی و دور از هرفرهنگ آدمیت پراکنده و ناشناس مانده بودند، به گرد هم آمدند، کشوری تاریخی و کهنسال را مانند لاشه شکاری به چنگال خود گرفته و از هر سوی به پاره پاره کردن آن پی پردازند.

کنکاشی پیرامونِ اَخلاقِ انسانی و زَمینی۱۵

سابقه ی اخلاق بیش از ادیان است، اگر پیش از آمدن ادیان ما اخلاق نداشتیم که باید نسل بشر منقرض می شد، حیوانات هم در حد خود اخلاقیات دارند؛ بیشتر کارهای بد و غیراخلاقی سود کوتاه مدت دارند و زیان بلند مدت و کارهای اخلاقی بیشتر در کوتاه مدت سودی ندارند اما در بلند مدت برای خود فرد و جامعه سودزا است.

زنان و دختران مصری با کارد به تظاهرات آمدند و لباس شخصی ها را به مبارزه طلبیدند!۳۸

حقیقت این است که مبارزات مردم مصر آینه حسرت مردم ایران است. هم اکنون کشور مصر اقیانوس شجاعت و پایداری مردمیست. مبارزه بی امان با نیروهای مذهبی و لباس شخصی های حکومتی. به جرات می توان این مردم را آزادی خواهانی با صلابت خواندکه نام گرانقدرشان در تاریخ پر افتخار مبارزین آزادی خواهی جهان ثبت خواهد شد.

داروین؛ دانشمندی که یک تنه ادیان را شکست داد – دومین جدال دانش و دین۱۶

مردی که بیش از ٣٠ سال عمر خود را برای یافتن استوارترین نظریه تجربی تاریخ بشر صرف کرد؛ نظریه ای که با وجود میلیون ها شاهد علمی هنوز مورد حمله ی دگماتیسم و تعصب های مذهبی است. بله فرگشت یا دگرگونش یا به زبان اصلی Evolution بنیان فکری و معرفی بشر را تکان داد و پایه های ادیان خرافی را هم لرزاند.