بایگانی ماهیانه: دسامبر 2013

شادباش های فراوان ما به هم میهنان به مناسبت فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی۸

فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی کریسمس یادآوری روزهای جشن و شادی در بیشتر کشورهای جهان، باردیگر فرارسید. جشنی که از چند ماه پیش از آن، همگان خود را برای آن آماده کرده، و لحظه شماری می کنند تا فرا رسد. جشنی که در آن از کوچک و بزرگ به یکدیگر هدیه و عیدی می دهند و برای همدیگربهترین ها را آرزوی دارند.

واگذاری مدارس کشور به حوزه علمیه، فاجعه ایست بس عظیم تر از یورش تازیان۳۱

فاجعه عظیم فرهنگی بزرگترین سیاست پلید رژیم ولایت فقیه، شستشوی مغزی نوآموزان است. زیرا رژیم می خواهد نسلی ظاهراً ایرانی، ولی مانند خودشان، از قوم تازی تربیت کرده، آنان را در برابر افراد جامعه قرار دهد. واگذاری مدارس کشور به فیضیه قم و فرهنگ ایرانی زیر نظر آخوند، فاجعه ای بس عظیم و جبران ناپذیر است.

پیوند دست جدا شده پس از یک ماه، معجزه ای بزرگ در علم پزشکی۲

جدا شدن دست کارگر در یکی از شهرهای ایالت هونان چین، کارگری هنگام کار با ماشین برقی ، پنجه دست راستش از بازو جداشد و بازوی او به شدت آسیب دید. همکاران او بی درنگ به کمک شتافتند، بازوی مجروح او را از زیر دستگاه در آوردند. پنجه دست جداشده هم درون ماشین پیدا کردند، و او را به بیمارستان محلی بردند.

فرزند بیشتر، مصیبت بالاتر، دکان آخوند پررونق تر، و زجر بیشتر مادران۳

امروزه، کشورهای پیشرفته و خرداندیش جهان به خوبی دریافته اند که با جمعیت کمتر در کشور می توان امکانات اقتصادی، فرهنگی، و رفاهی بهتری را برای همکان فراهم نمود. زیرا جمعیت مرفه تر در اجتماع با امنیت و آرامش خوب می تواند منشاء پیشرفت های صنعتی، تکنولوژی، کارهای سازندگی و نوآوری، و دیگر زمینه ها باشد.

آیا هدف خامنه ای تجزیه ایران است؟ بی عدالتی در مرزهای ایران و اعدامهای دسته جمعی۱۶

بدنبال کشته شدن ۱۶ سرباز سپاهی در سراوان ،دادستان زاهدان اقدام به اعدام تلافی جویانه ۱۶ جوان زابلی کرد که بیشتر آنها موقع دستگیری ۱۷ سال داشتند و تنها دلیل رژیم برای دستگیری آنها رابطه فامیلی با "ریگی" بوده است.بدنبال این اعدامها ،دادستان جنایتکار زابل ترور شد و ظاهرا این داستان برادرکشی ادامه دارد.

راهِ رسیدن به سکولاریسم از نَقد مذهب می گذرد نه مَذهب ستیزی!۵

دنیای ایده آل یک خداناباور پَسادین، یک جهان سکولار است که بر مبنای خردگرایی و منطق و عَقلانیت شکل گرفته و قوانین مَذهبی در اداره آن جَهان، کمترین نَقشی نیز ندارند، حقوق زنان و کودکان و دگرباشان و دگراندیشان محترم خوانده شده و هر کسی حق دارد تا در قلب و ذهن خود، به هر چه که می خواهد ایمان داشته باشد.

با وجود بحران کشنده اقتصاد، چه آینده ای برای ایران پیش بینی می شود؟۱۷

این رژیم فاسد با غارت ایران، کودکانی را که در همین رژیم پرورش یافتند،به رگبار بست... شکنجه کرد... به زندان انداخت و نه کاری برایشان فراهم نمود و نه آزادی را به آنها داد! چرا کودکانی باز بیایند و بیکار شوند، معتاد شوند، دست آخر هم رژیم هیچ مسؤولیتی را در شغل و مسکن آنها حس نکند؟ رژیم، کودکان دیروز را بحال خود رها کرد و اعتیاد و بیکاری جوانان ایرانی را فرا گرفت ، حال پرسش این است گلهای دیروز در حال خشکیدن هستند، چگونه و با چه امیدی گلهای امروز را بیشتر کنیم؟ افزایش جمعیت؟؟؟ با این تورم؟ تورم در اقتصاد به افزایش نا متناسب قیمتها گفته می شود. افزایش تولید پول (نقدینگی) به بی ارزش شدن اسکناس و به "تورم" می انجامد. تورم امروز کشور مان به بالای حدود ۵۰٪ رسیده است. این تورم کمر شکن به دلیل سیاستهای بی خردانه رژیم، به شدّت توان خرید مردم را پایین آورده و کشور را به مرز ورشکستگی کشانده است.

تحلیلی بر سخنان اخیر حسن روحانی و جواد ظریف مبنی بر ادامه فعالیت‌های غنی سازی هسته‌ای۱۴

بازیچه‌ای شوم به نام قرارداد ژنو در روزهای ١٦ و ١٨ آذرماه آقایان روحانی و ظریف بهمقامات چینی اعلام نمودند که حکومت ایران غنی سازی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و از آن عقب نشینی نخواهد نمود. آنگاه جواد ظریف دنیای غرب را تهدید نمود در صورت اعمال تحریم‌های جدید تمام مندرجات توافق نامه ژنو می‌میرد.