شادباش های فراوان ما به هم میهنان به مناسبت فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی ۸

کریسمس بر همگان به ویژه هم میهنان مسیحی شاد و خرم باد. فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی

کریسمس بر همگان به ویژه هم میهنان مسیحی شاد و خرم باد.
فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی

فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی

کریسمس یادآوری روزهای جشن و شادی در بیشتر کشورهای جهان، باردیگر فرارسید. جشنی که از چند ماه پیش از آن، همگان خود را برای آن آماده کرده، و لحظه شماری می کنند تا فرا رسد. جشنی که در آن از کوچک و بزرگ به یکدیگر هدیه و عیدی می دهند و با کارت تبریک، برای همدیگربهترین ها را آرزوی دارند. روزهای تاریک و کوتاه پایان پائیز، و آغاز زمستان که می توانست در کشورهای غرب با سکوت غم انگیز و زجر تنهایی و بیکسی و کز کردن در خانه ها همراه باشد، هم اکنون از برکت خردگرایی مردم این کشورها، به سراپا نشاط و خرمی تبدیل شده است.

به راستی ایام کریسمس آنهم با درختان پوشیده از برف، و چراغانی آنان چه زیبا و شور انگیز است. صحنه هایی که در هر گوشه و کنار مانند تابلو نقاشی خوش منظر و زیبا و فراموش نشدنی است.

به راستی ایام کریسمس آنهم با درختان پوشیده از برف، و چراغانی آنان چه زیبا و شور انگیز است. صحنه هایی که در هر گوشه و کنار مانند تابلو نقاشی خوش منظر و زیبا و فراموش نشدنی است.

پیام ما به مناسبت ایام کریسمس

با درود به خوانندگان گرانمایه و ارجمند، گروه فضول محله فرارسیدن ایام کریسمس که با جشن و شادمانی، چراغانی و روشنایی، دیدار بستگان و دوستان و پذیرایی از همدیگر همراه می باشد را به شما عزیزان، به ویژه هم میهنان گرانمایه ارمنی و آسوری، صمیمانه تبریک و شادباش می گوید و به آگاهی می رساند:

از آن جا که گروهی از هم میهنان ما سرگرم برگزاری جشن کریسمس و یا در مسافرتند، مقاله روزانه ما نیز از تاریخ چهار شنبه ۲۴ دسامبر ۲۰۱۳ تا پایان جشن سال نو، هفتم ژانویه ۲۰۱۶ چاپ و پخش نخواهد شد. بنابراین، آغاز کار مجدد ما هفتم ژانویه سال نو خواهد بود.
با آرزوی روزهای خوش و بهتر در سال نو برایتان- سهراب ارژنگ

صحنه ای از چراغانی میدان ترافالکار لندن

صحنه ای از چراغانی میدان ترافالکار لندن

  • هالیبرتون

    اینجا جا داره که سال جدید میلادی را با چند جمله زیبا و نایاب که جواله میثاق خواهر جنده شروع کنیم.
    ۱) کیر اول و اخر هرچی عرب تو کس مادرت میثاق
    ۲) میثاق تاریخ مطالعه کن ببین کدوم یک از عراب مادرو گاییده که طرفدارشونی
    ۳) میثاق از دهانه کدامیک کس بیرون جهیدی که وردستی اعراب بوده؟
    در پایان هم باید متذکر شد که کس خواهر و مادرت میثاق

    • نترسید ما همه با هم هستیم

      واقعا شما چه جور مدیرانی هستید که همچین نظراتی رو پخش میکنید. یارو از طویله پا شده اونده اینجا نظر گذاشته مثل اینکه هالیبرتون به چیزایی که میگه خیلی علاقه داره. به قول معروف کافر همه را به کیش خویش پندارد.
      این سایت دم از دموکراسی و آزادی بیان میزنه یعنی برای زدن هر حرف منطقی آزادی ولی فحش دادن کار ادمای بی فرهنگ و بی شعور مثل این آقاست. اگه عرضه داری تو هم با منطق جواب مخالفارو بده

      • هالیبرتون

        ببین اقای به ظاهر متمدن و با فرهنگ دیوس.. من از طویله اومدم چون اونجا مادرتو گاییدم و تخم تو انداختم. اقا کس کش پدر مادر سگ تو گه میخوردی طرفداری میکنی… شاشیدم به اون قیافت با تون گوشات میمون…

  • سام

    هالیبرتون مادرتو گاییدم مادرجنده راست میگه دیگه از طویله اومدی کس کش ننه ات جنده بوده تورو از ان دونی ترکیده که دهنت گوه میرینه…. خواهرتو گاییدم هالیبرتون

  • ارادتمند سابق

    روزگاری بود که فضول محله با شجاعت به نقد بسیاری از مسائل روز اجتماعی و عمدتا مذاهب می پرداخت مقالات نسبتا با آگاهی و پشتوانه مستند به نگارش در می آمد کامنتها چه مخالف و چه موافق همراه با روحیه انتقادی و نسبتا مودبانه بود اما نمیدانم چرا اکنون وضعیت بدینجا رسیده که فقط شاهد توهینهای رکیک هستیم آیا هر کسی که عقیده ای ولو از نظر ما اشتباه داشت می بایست وی را زیر شدیدترین توهینها بگیریم آیا این بود رسالتی که فضول محله به دنبال آن بود؟؟؟
    از زمانی که باب اینگونه توهینها در فضول محله باز شد کمتر به این سایت سر میزدم و اکنون نیز که میبینم فقط سخنان رکیک از آن می بارد انگیزه زیادی برای مطالعه مقالات آن ندارم.
    شاید یکی از دلایل این وضعیت شیوه نگارش مقالات است که مجوز را به موافقان و. مخالفان جهت هتاکی میدهد لازم است برای احیای رسالت روشنگرانه این سایت منحصر به فرد نگارندگان مقالات با اجتناب از توهین و انجام نقد جدی محققانه و مستند نسبت به ادیان راه اینگونه هتاکی ها را ببندند.
    امیدوارم مسئولین محترم سایت با تجدید نظر جدی بار دیگر فضای جستجوگرانه و منتقدانه و آگاهی بخشی را به این تارنما برگردانند

  • saeed

    کریسمس رو به همه ایرانیهای عزیز در سراسر این پهنه گیتی تبریک میگیم آرزوی موفقیت برای ایرانیهای عزیز در سراسر جهان

  • saeed

    و تبریک دوباره کرسیمس به نویسنده های عزیز سایت که زحمت میکشن موفق باشید

  • ایرانی

    هالیبرتون مشکل چیه داداش من ؟ راست گفته دیگه از طویله اومدی دیگه ..حداقل حرمت طویله رو نگه دار